Hier zie je hoe de meningen over de Jackies verdeeld zijn.

1. Leuk restaurant, met goed personeel. Het eten was erg lekker en goed. Ik ben sowieso al erg fan van vlees, maar hier kreeg ik echt veel en goed vlees op mijn bord.

Ik ga hier zeker terug komen.

2. Jimmy Carter

Ik ben daar met mijn ouders 2 keer gaan eten. Het was heeeerllijk! De bediening was heel vriendelijk en het eten was meer dan lekker. Echt een aanrader!

3. Gabriela

Van alle Italiaanse Restaurants waar ik tot nu toe gegeten heb in deventer, was dit de beste! Van pizza/pasta tot vlees/vis en echte topper! Heel graag tot de volgende keer.

4. Een heerlijk en sfeervol restaurant. Als ik en mijn man lekker italiaans willen eten gaan we altijd hier naartoe. Want een betere italiaans restaurant is er niet in Deventer.!! Jullie zijn top!
    Tot de volgende keer.

5. dianne mauro

6. Martin van Leeuwarden

Heerlijk gegeten.. Altijd gezellig bij claudio en dianna.. Kom 100% nog een keer.

7. Super gezellig restaurant. Italiaans eten van top kwaliteit. De bediening erg vriendelijk en gezellig! De inrichting is erg sfeervol en ziet er fris en netjes uit (aanrader).
    Toppie tot de volgende keer ..

8. ruth

Gisteren met z'n tweeën bij Le Thai gegeten. We mochten kiezen of we in het voorste of achterste gedeelte van het restaurant gingen zitten en we hebben voor het voorste gedeelte gekozen, omdat het daar enorm gezellig en sfeervol zitten is. De bediening is ontzettend aardig en attent. De eigenaar van het restaurant kwam regelmatig even vragen hoe het eten smaakte en heeft na het eten nog een poos met ons gepraat.
    Het eten is echt super. Verse producten en echt alles wordt zelfgemaakt. Ook werden we van goed advies voorzien bij de keuze van de gerechten. We hadden samen twee voorgerechten en twee hoofdgerechten en toen we dat op hadden, kwam de eigenaar meteen bij ons met de vraag of het wel genoeg was en dat hij anders zo wat bij zou laten maken. Aangezien wij meer dan genoeg hadden gehad was dat absoluut niet nodig.
    Wij komen hier zeker nog vaker!

9. We hadden vrijdagavond gereserveerd en waren er stipt om 8 uur. Na anderhalf uur alleen nog stokbroodje gehad met kruidenboter uit de vriezer. Niet echt handig dus. Na opmerking dat het wel heel erg lang duurde kregen we een drankje van het huis en geen woord meer van de serveerster. Ik had een menu met tonijn, zeewolf en gamba's. Tonijn was gortdroog, de zeewolf verbrand op de grill (was wel handig met de verbrande kant naar onderen gelegd!) En de Gamba's bleken gewone garnaaltjes te zijn. Beslist geen aanrader!

2,2
  10. Internationaal Deventer

Wat doe je als je in een stad die je niet kent! Je kijkt op internet en al gelijk komt Jackies naar boven! Daardoor hier vorige week terecht gekomen met ons gezin! We zaten heerlijk buiten op het terras, mooi aangekleed en ondanks de verre afstanden ging alles erg snel! De bediening is correct, gezellig en vooral service gericht! Het eten was een feestje! Zelf had ik niet goed op de kart gekeken en bleek dat ik een hele vis had besteld ipv filet! Onze gastheer Sjors fileerde hem voor mij! De smaak was heerlijk! Zelfs voor onze dochter van 5 was er eens wat anders! ze nam een kleine curry! Het verrassings dessert was lekker, die cheescake! Mmmm we komen snel terug

11. Ik was blij verrast! Ik had nog nooit van, een al you can wat Grieks restaurant gehoord. Het concept zat goed in elkaar. Voor een schappelijk bedrag, mag je in meerdere gangen, steed vier mezes bestellen. De volgende rond bestellen kan als je de gang op hebt. Drank en dessert betaal je apart.

Het eten was zeer goed!!!! En de bediening vriendelijk en behulpzaam.
    Al met al een zeer goed restaurant.

Zo goed dat ik vanuit Amersfoort, zeker nog eens ga eten bij dit restaurant.

Met vriendelijke groet,

Thijs

12. Dagje Deventer gegaan en wij hebben bij verschillende mensen gevraagd waar we goed Grieks konden eten. Allemaal verwezen ze ons naar Kreta Mezes & Grill. Geheel nieuw concept sinds maart. En het was verrukelijk!
    Volgende keer komen we met de rest van de familie

13. Vriendelijke bediening, serveerster stelt zich voor en zij zou de vaste persoon zijn. Vervolgens wordt de drank door een ander gebracht en het eten weer door iemand anders?
    Zodra je begint wordt er gevraagd of alles naar wens is en of het smaakt. Prettig. Nog prettiger zou het zijn als ze dit later nog eens zouden doen. De biefstuk zou 200 gram moeten zijn, maar die was nauwelijks 100 gram. De meningen tussen 'medium' verschillen ook nogal, heb ik gemerkt. Mijn biefstuk was nog gewoon vuurrood en rauw van binnen. Bovendien was het een slecht stuk vlees, want ze was zo taai als leer, jammer.

Mijn partner had spare-ribs en deze waren super. Mals en lekker.
    De patatten waren ook goed, de gepofte pieper was een gortdroog ding zonder enige smaak. De zure room welke erbij zat was namelijk ook smaakloos.

Salade was goed.

Al met al een tent waar ik niet weer naar toe zal gaan. Maar dat zal wel aan mij liggen, want er zaten mensen genoeg.

5,5
  14. Pizza's heerlijk, sfeervolle entourage en dat voor weinig. Jammer dat je er niet kan pinnen.

15. Gyuri & Esther

Vrijdag 7 juni 2013. Bijzonder verrast zijn wij door de heerlijke Thaise keuken, lekker geurig gekruid (sterkte mag men zelf bepalen), en zeer smakelijk, je kunt merken dat de gerechten vers gemaakt zijn en met veel zorg bereid. De bediening en gastvrijheid zijn geweldig en het is er gezellig zitten.
    Een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt wat ons betreft!!
    Wij komen er zeker terug.
    Met vriendelijke groeten.

16. Anne

Het is echt een 'ons-kent-ons' tent en dat bepaald zeer de sfeer en de service. De allereerste keer dat we bij Bouwkunde aten was het een feest om er te eten. We bleven teruggaan vanwege deze herinnering, maar het is elke keer een teleurstelling. Het is haast alsof ze je een gunst verlenen terwijl jij de klant bent. De prijs van het eten is aan de hoge kant voor wat je krijgt.

6,5
  17. Aziatisch Deventer

Deventenaar

Bestel hier geen (afhaal) Sushi; je betaald je scheel en je krijgt slordige sushi met bijna geen vulling! Afzetterij!!! Afhaal Chinees is wel lekker maar ook nog steeds erg prijzig!

18. Heerlijk gegeten, geen kleine porties & vriendelijk en meedenkend personeel! We hebben genoten..

19. We zijn er al vele malen geweest, maar dit keer was het uitermate slecht. De bediening kreeg onderling in het restaurant ruzie, we moesten 1,5 uur wachten, terwijl de mensen die later binnen kwamen eerder hun gerecht kregen en toen we uiteindelijk de pizza's en de pasta en sla hadden was dit super slecht. De pizza's waren vettig, we hadden salami pizza's we hebben ze nog nooit zo vettig gehad, de sla was oud en de olijven waren uitgedroogd. De conclusie, we gaan hier niet meer heen.

20. Pizza Taco smaakt nergens nergens maar. 1x besteld maar nooit weer.

1,5
  21. Barry en eskea

Zeer geslaagd. Prima gegeten. De calzone was meer dan geweldig. Geen drassige hap, maar heerlijk krakende groente. Wij gaan terugkomen.

22. Internationaal Deventer

Annemarie

We hebben hier met een groep van tien personen een fantastische avond gehad!!Heerlijk gegeten, goede wijnen, super attente bediening, die ook weet wat ze serveren.
    Echt een aanrader.Ondanks dat het hele restaurant vol zat geen lange wachttijd voor de volgende gang.
    Zeer afwisselende menukaart, voor ieder wat wils!

23. 2x geweest om een patat satesaus en bereklauw te halen.
    Beide keren krijtzoute patat, de eerste keer na een paar happen zelfs weg moeten gooien, enorm heet gekruide satesaus en ook de bereklauw was beide keren te zout.
    Wel attent en aardig personeel en leuke zelf bedachte snacks maar hou a.u.b. de zoutpot onder controle want dit gaat klanten kosten.

24. Grace en Myrthe

Duidelijk een "ons-kent-ons" tent.
    We voelden ons als een kat in een vreemd pakhuis.
    Toen we wat wilden vragen kregen we een norse, verstoorde blik toegeworpen omdat het personeel met bekende bezoekers aan het keuvelen was.
    Een stel dat een tafel verder zat en exact hetzelfde had besteld als wij kreeg tot onze grote verbijstering een prachtig en verzorgd opgemaakt bord terwijl het er bij ons zo opgekwakt was.
    Tevens duurde het enorm lang voordat wij ons eten geserveerd kregen terwijl veel later binnengekomen gasten al lang aan het door hun bestelde gerecht zaten.
    Bovendien staat het geserveerde voedsel in geen verhouding tot de prijs.

25. Ik kom in dit restaurant regelmatig en kan alleen maar zeggen fantastisch. Iedere keer verbaas ik mij over de constant goede kwaliteit van het eten. Bijzonder is het feit, dat je kan aangeven wat je graag op de pizza hebt buiten de kaart om. Aanbeveling Quartro stazzione speciaal zonder paprika met anjovis en kappertjes. Staat niet op de kaart. Personeel is altijd vriendelijk. Relatief goedkoop eten en goede kwaliteit.

26. M.M.Pouw

27. M.M.Pouw

28. Wij komen hier best vaak. De sfeer is geweldig, lief en vriendelijk personeel. Goed eten voor een mooie prijs.

29. Heel lekker, eerlijk eten voor een erg goede prijs/kwaliteitsverhouding. Menu gekozen; Geitenkaas salade als voorgerecht gehad, kabeljauw als hoofdgerecht. Beiden erg lekker. Enige aandachtspuntje is dat het er (als het druk is) aan de rumoerige kant kan zijn. Ik kom graag terug bij mooi weer om op hun mooie terras aan de Brink te zitten !

30. Mooie formule, maximaal 4 gangen met per gang 4 zeer smaakvolle gerechten (naar eigen keuze uit de ruime menu-lijst; kleine hoeveelheden); vaste prijs.
    Hoeveelheid gemakkelijk af te stemmen op de eigen behoefte. Fijne Griekse huiswijn.
    Heel goede gastheer.