Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Deventer verdeeld zijn.

1. Super patatten en erg lekkere hamburgers.

Fatsoenlijke hoeveelheid en erg goede kwaliteit!!

Alles wat op de kaart staat kan gecombineerd worden, dus top service.

Echt een aanrader...

2. Voor de 4e keer geweest, nu al voordat ik wat besteld had weggelopen. De 1e keer dat we hier aten (ca. 2 jaar geleden) was ik er niet juichend over. De 2e keer dat we er kwamen zie mijn recensie van 10-05; een zeer slechte ervaring dus. Van de eigenaren ontvingen we keurig een mooie bos bloemen en een check om een keer gratis te eten. De 3e keer hebben we gebruik gemaakt van de check. Echt alle complimenten qua eten, qua service. Echt super. Gisteren voor de 4e en echt allerlaatste keer geweest! We komen er echt nooit weer. We gaan aan tafel zitten en werkelijk het eerste wat we te horen kregen, was omdat het zondag was ze niet alles in huis hadden. Kortom:

- van de 3 soepen was er geen een
    - er was minimaal zalm aanwezig
    - geen kipfilet

We hebben toen maar de jas aangetrokken en zijn lekker naar een ander restaurant gegaan. Tot ziens My Thai, mij zien jullie niet weer.

3. Internationaal Deventer

Misschien zijn wij niet veel gewend maar wat hebben we heerlijk gegeten gisteravond. Door Sjors gezellig en vriendelijk geholpen. De sushi is buitensporig heerlijk! Voor 95 euro ex tip hebben we een heerlijk drie gangen menu gegeten. Lekkere huiswijn en gezellige ambiance. Volgend jaar doen wij opnieuw een nachtje Deventer (dat is in december sowieso een aanrader) en reserveren dan weer een tafeltje hier!

4. Anja Timmerman

Heerlijk gegeten. Bediening was prima, drankjes kwamen op het goede moment. Wij vonden de huiswijn voortreffelijk!! Ambiance heel sfeervol en gezellig. Eerst een drankje in het eetcafe gedeelte wat ook sfeervol was. Prijs/ kwaliteit uitstekend.

5. Internationaal Deventer
  6. Echt een super goede chinees! Alles smaakt heerlijk, perfecte service (heel enthousiast en professioneel) en een hele snelle service!! Beste in Deventer en omstreken in mijn ogen!

7. Vanavond na meerdere malen gegeten in dit restaurant. Eten top, bediening goed.
    Maar vanavond was het bij binnenkomst steenkoud in het restaurant. Sorry de vewarming is kapot. Andere klanten houden de sjaal om tegen de kou. De bediening lacht een keer en wij vragen koud en met bevroren voeten om de rekening.
    Eigenaar en bediening doet niets met kou en klacht. Niet eens een drankje (koffie) aanbieden. We zijn met stomheid geslagen. Niet te geloven!!!
    La perla, we gaan afscheid van jullie nemen, genoeg leuke restaurant met lekker eten en de kachel aan/dan wel goede service!!!

8. Rob Bakker

Lekker en gezellig.

9. Marieke Vos

Gisteren wezen eten bij Daltons, heerlijke Spareribs gegeten! Goede bediening en leuke sfeer aanwezig. Wij komen nog zeker terug.
    Marieke Vos

10. suzanne langkamp

Ik ben gisteren bij steakhouse daltons gaan eten en het was geweldig ! Gastheer was ook zeer vriendelijk .

11. Joost9009

12. Chinees-Indisch Deventer

Wij zijn regelmatig samen met de kinderen bij het wok gedeelte van het restaurant eten. De kinderen vinden het geweldig. Een keer a la carte gegeten en ook dat was super lekker. Alleen een beetje aan de dure kant.

Een aanrader!

13. Verrassend tapas formule met heerlijke Griekse gerechten. In twee uur tijds kun je vier keer intekenen uit steeds vier gerechten. Wat een feest en tegen een zeer schappelijke prijs.

14. Kees Maatman

Afgelopen weekend met z'n viertjes wezen eten bij Steakhouse Daltons, de zaak zat vol. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en kregen een tafel aangewezen. Als voorgerecht de champignons met roomsaus genomen, heerlijk! Als hoofdgerecht een lekkere malse biefstuk genomen, het was perfect bereidt. We kregen op het einde nog een drankje van de eigenaar, erg attent! De sfeer was prima de bediening was goed. Zeker voor herhaling vatbaar voor ons.

15. Verjaardag van zoon gevierd met etentje bij El Polo. Zijn vriendin Eva en ik hadden zwaardvisfilet en jarige zoon Jildert Mix grill, alle 3 vonden we de maaltijd heel mooi en zo smakelijk, dat ik nu al verlang naar nogmaals een bezoek aan dit leuke kleurrijke restaurant, waar de mensen graag terugkomen. De bediening is uiterst attent en scoort met: "Hallo ik ben Suzan, en ik ben uw serveerster vanavond"! Zo origineel kwam ik nimmer tegen. Wil nu al terug. Gaat zeker gebeuren.

16. Internationaal Deventer

Annemarie Paalvast

Heerlijk gegeten, zeer attente en vriendelijke bediening. Kortom: helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar!!

17. Hele lekkere pizza's. Gezellig en klein. Er moet alleen geen groep zitten.. De service is afwisselend, maar meestal wel prima.

18. Het was super top! Zeer goede service! Voor mij een dikke 10.

19. Jules Bernaerts

20. Jules Bernaerts

21. Jules Bernaerts

22. Jules Bernaerts

23. Internationaal Deventer

Jules Bernaerts

24. Irene Brinkman

Sommige van onderstaande reacties zijn typisch; voor een duppie op de eerste rang..
    Je kunt niet de top verwachten voor weinig geld.
    Maar hier zijn de pizza's en pasta's absoluut zeer goed, voor weinig geld!
    Dat het soms wat langer duurt, komt omdat het er altijd druk is, en dat is een goed teken!
    Ik vind het een absolute aanrader en weet waar ik het over heb, eet hier namelijk regelmatig!

25. Prijs kwaliteit en gezelligheid, El Popo in een notendop! Met mijn verjaardag hier wezen eten. We waren met een mannetje of tien en dat kan hier gewoon. Een aantal van ons hadden de tapas. Ik had een stoofpotje en de vriendin die naast me zat had spareribs. Je kan hier lekker eten voor een hele redelijke prijs. Vooral als je eens een keer wat nieuws probeert en verder durft te gaan dan spareribs of een tako is de kaart een belevenis. Hele authentieke gerechten hebben ze namelijk ook. En dan die cho-co-la-de-taart, goddelijk!

26. nienke rozenbos

We gingen gisteren eten in deventer in de steakhouse. Het was van binnen zeer mooi, het was echt in het wilde western. De gastheer was zeer vriendelijk! We hadden allebei als voorgerecht de champignons met spekjes, die saus was echt lekker ik vroeg daarom ook het recept zodat ik het thuis kon maken. Als hoofdgerecht de spare ribs, die waren ook lekker van smaak. We kregen nog een kop thee aangeboden en gingen naar huis, het was een zeer geslaagde avond!

Groeten nienke

27. Het is er leuk en gezellig. Eten heeft ons goed gesmaakt en zag er keurig uit. Het persoon was ook erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

28. Internationaal Deventer

Fatih Zungur

Het was onze eerste keer dat bij Jackies hebben gegeten. Dit aan de hand van de goede recensies van eet.nu. Conclusie: Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. Service: Complimenten aan Micháel en Roos. Wij werden zeer vriendelijk en goed geholpen. Eten&Drinken: Een echte aanrader, voor de vleeseters is de biefstuk rib eye i.c.m. een halve kreeft. Sfeer: Leuk en gezellig. Prijs/kwaliteit: Het eten was zeer goed tegen een prima prijs.

29. Het lekkerste Italiaanse eten van deventer voor de laagste prijs. Ze zeggen wel eens dat als je wilt weten of een italiaans restaurant goed je moet kijken of er italianen zitten. Nou gisteren zat er een hele familie naast ons. Lekker eten en de beste Italiaanse saus. Leuke bediening, heel persoonlijk. Alleen het decor ziet er niet uit.

30. Nellie Dijk

2 jaar geleden voor het eerst bij da Mario gegeten, gisteren voor de 2e keer. Ik had een vegetarische pasta wat erg lekker was maar mijn vriend had een vleesgerecht wat niet weg te krijgen was. Alles was taai. Er werd hem achteraf wel een ander gerecht aangeboden maar daar heb je dan geen trek meer in. Helaas, hier komen we niet meer terug.