Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Deventer verdeeld zijn.

1. Saron Streuper

Met een grote groep collega's hier gegeten, was een goede keuze om hierheen te gaan! Alleen maar positieve reacties gehad en goede bediening. En natuurlijk heerlijk eten!!

2. Mooi pand waar je gezellig kunt zitten. Echt lekker eten en lekkere wijn. Prima bediening. Enige minpuntje voor mij als vegetariër was dat er geen vegetarische hoofdgerechten op de kaart staan. Ze konden wel een pasta maken (die overigens heerlijk was) maar dan heb je dus maar 1 hoofdgerechtje ipv 3.

3. Annet Lenderink

Prettige sfeer op een regenachtige vrijdagavond. Interessante menukaart met veel keus, prettige bediening en lekker eten voor een meevallende prijs.

4. Vanavond weer bij popo gegeten en lekker als altijd. Zebhebben weer een nieuw nagerecht met allemaal kleine zoete hapjes, koekjes, chocolaatjes etc. Verder hadden we spareribs dat moet soms gewoon even en de ribben van popo zijn goed echt vol van smaak

5. De patat smaakt echt naar karton. Meerdere malen gevraagd om het wat knapperiger door te bakken maar ook daar luisteren ze niet naar. Regelmatig zie je klanten terugkomen omdat ze verkeerde bestellingen geleverd krijgen. Op gezette tijden is de zaak gesloten. Kennelijk wil men in een minimum van tijd maximaal verdienen. Geen nieuwbouwwijk waardig.

1,8
  6. Internationaal Deventer

Heerlijk gegeten met heerlijke wijn en een lekkere cocktail vooraf. Ik vond het wel jammer dat er 'simpele' patat bij geserveerd werd. De bediening was persoonlijk en uitstekend. Ik vond de belichting op de tafel erg mooi. De tafel was goed belicht (zodat je de menukaart goed kon lezen) en wij zaten buiten het licht.

7. Henk vd Beek

Met een paar vrienden hier gegeten en wat hebben we genoten! Personeel was zeer vriendelijk en raadde ons heerlijke cocktails aan. Spareribs als hoofdgerecht waren voortreffelijk en de prijs was prima te doen. Het was ontzettend druk in de zaak, maar ik moet zeggen dat ik daar verder weinig van gemerkt heb. Zeker een aanrader!

8. Bediening was redelijk, maar wisten niet veel (welk bier zit er in de tap bv). Eten: Weinig keuze, paar stukjes vlees, wat vaak hetzelfde soort was, patat was altijd op, salade was eerst genoeg keuze maar was snel leeg en niet bijgevuld. Bijvullen van de glazen werd ook niet naar gevraagd, dat moest jezelf doen, precies na 2 uur kwamen ze al met de rekening, terwijl we 15 min daarvoor nog wat drinken hadden besteld. We zullen er geen 2e keer meer gaan eten! Geen aanrader dus.

9. Hoogendoorn

Wat een vriendelijke bediening. Echt oog voor de klant. Kwaliteit van het eten was ook goed. Varen met een binnenvaartschip door de Benelux en testen regelmatig restaurants en eetcafes. Het IJsbeertje is echt een aanrader voor regio Deventer.

10. Aziatisch Deventer

Nadat we een klein beetje tijdens de vierde ronde hadden laten staan moesten we twee Euro per bordje extra betalen, het was echt nog maar een klein beetje. En betrof twee bordjes. Toen wij voorstelde de laatste ronde dan over te willen slaan ging deze dame hiermee niet akkoord. Ze vertelde ons op een nare en dwingende manier dat dat de regels zijn. Ik heb nog nooit zo'n klant onvriendelijke dame meegemaakt. Helaas kwam de eigenaresse nadat we onze jassen al aanhadden verhaal halen. Ze concludeerde ook dat die dame onjuist had gehandeld. Dit alles heeft voor mij uiteraard betrekking op dit cijfer.

1,4
  11. Ik kom hier erg graag al is het van werk uit naar huis een 1 colatje drinken, ik voel me dan ook erg op me gemak in @Max10, als ik hier eet kies ik ook altijd iets nieuws, dat kan ook en dat is ook echt een aanrader! Helemaal goed!

12. Internationaal Deventer

Op de eerste dag van het jaar heerlijk gegeten. Een uitgebreide kaart met verrassende gerechten. Een extra pluim voor het personeel die op deze dag stralend hun werk deden.

13. Ik lees hier allemaal goede recensies maar helaas heb ik een andere ervaring. Vandaag een pizza besteld en na 1 uur en 1 kwartier te hebben gewacht werd er een koude pizza met nog bijna rauwe groente afgeleverd. Ik zal hier niet snel weer iets bestellen...

14. Vandaag om 17.15 uur online eten besteld. Om 18.15 gebeld waar het eten bleef, er werd gezegd dat het onderweg was. Om 18.50 nog geen eten en weer gebeld. Als het bezorgd werd hoefde wij niks te betalen, dat maakte het wachten redelijk goed. Om 18.55 was het eten er, niet echt heel warm meer en de sis kebab paste in een holle kies. "Blij" dat we niet hoefden af te rekenen!

15. We zijn heel vriendelijk en gastvrij ontvangen.
    Het eten was fantastisch geen alledaagse menu maar heel verrassend.
    We hebben in tijden niet zo lekker gegeten.
    Een heel leuk en verrassend concept.
    We komen zeker binnenkort terug.

16. Patrick Nijhuis

Super restaurant. Zeer alerte en vriendelijke bediening. Eten is zeer verrassend en goed. We hebben genoten.

17. Jannie Visser

We hebben 2e kerstdag weer heerlijk gegeten bij jullie. De bediening was lekker informeel en het eten smaakte voortreffelijk. Hartelijk dank hiervoor!

18. 2de kerstdag een super avond gehad! Heerlijk gegeten en super bediening. Ik kom al jaren bij Da Mario en voelt elke keer weer als thuiskomen. Tip ! Filetto Da Mario is een echte aanrader.

19. Op 2e Kerstdag heerlijk gegeten, Franse potage, Keniaanse biefstuk en een dessert from Scotland. Heerlijk hoor!! Leuke vriendelijke bediening en prima betaalbaar.

20. Tineke Donath

Jammer, als je met kleinkinderen en zoon komt eten, krijgen de volwassenen een drankje aangeboden en de kleinkinderen lijken er niet bij horen. Bij het afrekenen krijgen ze geen bloemetje. De vraag naar 1 pizza voor 2 kleinkinderen, te horen krijgt dat de pizza's klein zijn? Dan denk je laat maar, evenals vorige keer gaat de helft terug. Als jullie dit liever hebben, eten weggooien!

21. Internationaal Deventer

Gisteren heerlijk wezen dineren bij dit restaurant. het is er erg sfeervol. De bediening is vlot attent en correct.
    Het eten was ook erg goed, de portobello met geitenkaas vooraf, hertenbiefstuk als hoofdgerecht en walnotenijs als dessert. Alle gangen even lekker als mooi geserveerd.
    Een fijne ervaring om zeker nog eens te beleven.

22. Evert Jan Eggink

Vanavond samen met ons gezin 2e kerstavond gevierd bij Mario! Het was echt heel goed heerlijk vooraf met zalm en gamba's en een aantal hadden zijn onovertroffen risotto echt een aanrader zeker met die truffel. Mijn hertenbiefstuk was heerlijk met een fantastische saus en een mooie garnituur het dessert is opgegeten door mijn dochter en ik heb zelf genoten van de heerlijke kaasplank.
    Mario dank voor een heerlijke gezellige avond bij jou!
    gr Evert Jan

23. Eten super lekker, vriendelijke bediening.

24. Linda Claessens

25. Vandaag bij Kreta gegeten en het was fantastisch. Goede bediening. Gezellige sfeer.
    Vriendelijk personeel en een echte aanrader!!!

26. Ik heb dit restaurant onlangs bezocht samen met drie andere personen. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen en werd ons het concept duidelijk uitgelegd. Het eten was ook erg lekker en vers evenals de salades. Het buffet is niet heel uitgebreid, maar er is wel voldoende keuze naar mijn mening. Patat was niet koud, zout of slap, maar heerlijk krokant. De sfeer vond ik verder ook goed, lekker relaxt en leuke muziek. Wij hebben ons zeker vermaakt.

27. Geweldige ervaring. Op de vraag of er vetsin in het eten zat (allergie) werd alle mogelijke moeite gedaan om alles op te zoeken. Geweldig hoe behulpzaam!! En hoezo lang wachten. Wij kregen vlot de heerlijkste hapjes. Ik was voor 6 uur binnen (goedkoop tarief), mijn vriendin zou eventueel later zijn. Geen probleem, ik hoefde nog niet te bestellen. Gewoon goedkoop tarief!! Alle lof over deze toptent met erg betrokken personeel.

28. Irma en Els

Samen met mijn zus twee dagen in Deventer, heerlijk gegeten in jullie restaurant. Heel gezellig, leuke bediening!

29. Kort maar krachtig. Ondergetekende en mijn collega ZZP'ers vonden de sfeer en het eten geweldig. Zeker de moeite waard om vaker te doen. Bedankt en tot ziens, A.M. Gardenier

30. Na een dagje Deventer hier gegeten. Eten was erg lekker en ook de bediening was top! We aten hier vrij vroeg en toen we weggingen was het restaurant al vrij vol. Ga hier zeker nog een keer eten.