Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Deventer verdeeld zijn.

1. Internationaal Deventer

het verrassingsmenu was weer helemaal geweldig. Het is echt iedere keer opnieuw een verrassing wat je krijgt. Het enige wat overeen komt is de smaakvolle presentatie en de heerlijke smaakt. Geweldig dat er zoveel variatie in zit. Het is echt een lunch 3.0

2. Italiaans Deventer

Heerlijk gegeten in een zeer fijne sfeer. Met z'n 5-en allemaal verschillende gerechten en alles kwam tegelijk. Goed van smaak. Leuke bediening. We komen graag weer terug!

Martine Keur

Martine Keur

brigitte van lieshout

Altijd super lekkere pizza's en goede snelle bediening.

6. Internationaal Deventer

Geweldige ervaring! Heerlijk gegeten en de lange jongen die ons bediende had ontzettend veel humor! Het eten was erg lekker (wel veel) maar het was een geslaagde avond!

Heel mooi restaurant maar eens en NOOIT meer. Het eten staat in bakken op te drogen en is uitermate smaakloos. Wij zijn geen zeikerds met eten maar dit was gewoon echt vies, wij voelden ons gewoon vies. Ze hadden geen geld meer over voor goed eten na het restaurant zo mooi te hebben gemaakt vermoed ik. Bah bah!!!

Nicole Smulders

Leuk, knus restaurant met heerlijk eten en vriendelijke bediening! Prijs kwaliteit is echt prima!

9. Chinees-Indisch Deventer

Uitstekende kwaliteit! Zowel het eten als de bediening.Complimenten aan Kevin en de rest van het personeel. Eten was goed tot zeer goed en snel bereid Gisteren om half 6 gekomen en werden gastvrij ontvangen. Eten was smakelijk en goed van temperatuur. Je krijgt absoluut waar voor je geld als je gaat wokken hier.

Een paar jaar geleden een mindere ervaring bij La Cubanita gehad en hierdoor nooit meer een bezoekje gebracht. Echter had mijn gezelschap zin in Tapas en ben ik maar meegegaan om te kijken of de ervaring deze keer beter zou zijn. Het was zeker een verbetering maar toch was ik niet geheel onder de indruk.

Na onze gerechtjes te hebben besteld moesten we enige tijd wachten, als het de hele avond dit tempo had zouden we er tot sluitingstijd zitten maar gelukkig werd het geleidelijk beter.
    Omdat je niet precies weet wat je besteld krijg je soms hele kleine gerechtjes die in één hapje op zijn. Dit is misschien de bedoeling van Tapas maar als je erg hongerig aankomt en lang moet wachten word je toch erg teleurgesteld.
    Een afbeelding van elk gerecht op de kaart zou hier bij helpen, net zoals wat de Sushi&Grill concepten hanteren. Zo weet je precies wat je van het gerecht kan verwachten en in welke hoeveelheid je het krijgt.

De kwaliteit van de gerechtjes verschillen zeer sterk, het ene gerecht smaakloos, het andere gerecht goed tot erg lekker. Helaas is er met de temperatuur van de gerechtjes ook enige variatie, van lauw tot extreem heet, het is altijd een verassing of het goed gaat smaken.

Wat me ook opviel was dat er veel dingen op of met brood word geserveerd. Een biefstukje eet je hier op een broodje, een smaakvol gerecht echter voelt het alsof het restaurant je wil volproppen met (goedkoop) brood.

Bediening is spontaan en vriendelijk maar geven een gehaaste indruk af. Begrijpelijk want het is volgens mij altijd druk maar hierdoor krijg je wel het gevoel dat ze je zo snel mogelijk weg willen hebben.

Ook kregen wij vaak gerechtjes die we naar mijn weten niet besteld hadden, we hebben ze toen maar aangenomen omdat we niet moeilijk wilde doen maar als dit ook nog gebeurt als we ons dessert net op hadden ga ik wel vragen stellen over de kundigheid van het personeel.

Het restaurant voelt krap en volgeprompt aan, overal zijn zoveel mogelijk tafels en stoelen geplaatst voor de meest maximale bezetting, hierdoor kan zelfs het personeel zich niet normaal voortbewegen.
    Ondanks dat er een verhoging is aangebouwd galmt het nog steeds erg door het restaurant, je moet echt schreeuwen wil je met je tafelgenoten praten.

Misschien probeer ik het over enkele jaartjes nog een keer.

Vrijdag middag een super snelle reservering gedaan via de site. Bij aankomst een warm onthaal in een klein idyllisch restaurantje met een kijk op de kerk. De ambiance was warm, gezellig en een beetje retro. Het eten was heerlijk. Oprecht geen op of aanmerkingen te bedenken. Het waren royale porties en zeer zeker het bedrag waard. Zelfs de koffie was een goede keus met een groot assortiment aan likeurtjes en siropen. Enkel voor de toilet is het wel van belang dat je niet slecht ter been bent, want daarvoor moet je met een trap naar boven. Ik kom gegarandeerd nog een keer!

Service is goed. Personeel vriendelijk.
    En nu met het nieuwe interieur smaakt het eten nog lekkerder.

Ga zo door

Hennie riksten

Lekker gegeten. Gezellige avond gehad.

14. Caraïbisch Deventer

Heerlijk gegeten nieuwe smaken!

Vandaag voor de 4e x besteld, het was heerlijk, boven verwachting. Op ons verzoek extra pittig en dat was het ook. Alles vers en juist gegaard, voor herhaling vatbaar. De beste Thai in de koekstad.

Vorige week bij La Cucina gegeten. Mijn zoon, die Amsterdamse toprestaurants en bijbehorende prijzen gewend is wilde hier ook weer graag eten. We werden niet teleurgesteld. Het eten was heerlijk, goed op smaak en te kiezen van een gevarieerde kaart. De bediening was attent, de gerechten verschenen met de juiste tussenpozen. Kortom: een geslaagde avond in een uitstekend restaurant.

17. Italiaans Deventer

Anonymous

Carpaccio was gedrenkt in balsamico azijn. Dit maakte het vlees zuur. Jammer.
    De hoofdgerechten kwamen op verschillende tijden zodat de ene helft al klaar was met eten toen de pizza's kwamen.
    Pizza margarita was zout en vet.
    Toetjes waren wel lekker.

Eerste keer besteld en was de knakworst vergeten. Bij de derde keer was de helft van de bestelling vergeten, niet leuk als je al 30 min op je bestelling hebt gewacht. Ze kwamen de rest na bezorgen. Na weer 15 min, nog niks. Behalve koude friet die wachtte op de vleesjes. Zelfs telefonisch kon niet worden aangegeven hoe lang het nog zou duren. Het werd een drie gangen diner zonder goede service

Voor het eerst mijn ouders meegenomen naar Daltons en wat hebben hun genoten van de avond. Wat was het toch weer heerlijk eten hier :D. Porties zijn royaal en er is voor iedereen wel wat te vinden op de kaart! Kortom een plek waar ik graag blijf terug komen door geweldig personeel en het geweldige eten. Tot de volgende keer Daltons!

20. Mexicaans Deventer

Annely. Annemiek, Susan en Hilda

Heerlijk gegeten, keurige en vriendelijke bediening een gezellig gebeuren daar.

21. Italiaans Deventer

Priscilla Luchies

Een uur gewacht op een pizza magherita, pizza tonijn een shoarma schotel. Hier enig zins begrip voor omdat het zondag ie en etenstijd.
    Eten was allemaal koud, niet lauw, nee koud! Patat was veel te gekruid. Pizza's waren taai, en de tonijn was ver te zoeken. Tomaten saus was ook erg karig op de pizza. Pizza's waren dun en je moest 5 minuten kauwen op een stukje pizza om het weg te slikken.
    Contact gezocht met bella fiore en de beste dame slaat een toon tegen mij aan!
    Dit is voor ons nooit meer weer!

J. Dijkstra

Bediening was erg aardig en het eten was lekker, goede sfeer! De eigenaar was echter nogal bot en leek erg boos.

Lekker gegeten, mooie gevarieerde kaart, vind de dessert alleen een beetje duur voor wat je krijgt. Ik zou de tapas wel aanraden.

24. Internationaal Deventer

Hilda,Susan,Annemiek,Annely

Wat een superleuke tent, we zijn er tijdens ons weekendje in Deventer meerdere malen geweest, ze zijn vriendelijk, gastvrij en behulpzaam en origineel met eten. De borrelplank was gevarieerd en erg lekker. Een aanrader!

25. Internationaal Deventer

Het was druk dus we dachten een goed restaurant te treffen. Helaas lang wachten op de drankjes en de gerechten vielen tegen. Niet smaakvol.
    Ze boden wel een nagerecht of koffie na ter compensatie. Dat was netjes.

Veel te prijzig voor de matige kwaliteit eten en drinken. Beetje te makkelijk komt over. Echt jammer.

Ik kom regelmatig bij Kreta en heb hier altijd een uitstekende ervaring. Gisteren dus ook weer een bezoekje gedaan en dit stelde niet teleur.

Als voorgerecht had ik de Calameres besteld, deze waren perfect gebakken en goed op temperatuur. De portiegrootte was precies goed, ook al had ik er zeker meer op willen eten, het was erg lekker! Ook de gerechtjes van mijn tafelgenoten zagen er mooi verzorgd uit. Iets wat mij sowieso opviel was dat alles met zorg en kunde word gepresenteerd, van het bestek tot de gerechten zelf.

Het hoofdgerecht was ook top, misschien niet het meest spannende gerecht gekozen maar de Gyros Platter smaakte goed en vulde ook, net zo belangrijk lijkt me. Met speciale vermelding dat de salade die je er als bijgerecht bij kreeg ook echt niet te versmaden was. Normaal laat ik de sla altijd liggen als ik uit eten ga maar bij Kreta is het een feestje.

De gastheer is zeer vriendelijk en weet over alles wel wat leuks te vertellen. Ook kregen we een glaasje ouzo van het huis, altijd leuk als dit gedaan word en dit was ook een ouzo van hoge kwaliteit en dat proefde je.

Een restaurant dat zeker in mijn top 10 thuis hoort en kom er zo snel mogelijk weer.

28. Internationaal Deventer

Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

29. Internationaal Deventer

Goed eten in een bijzonder leuke en ontspannen sfeer. Vriendelijke en oprecht gastvrije bediening (niet altijd even vlot, maar zeker ook niet storend langzaam). De prijs kwaliteit verhouding van zowel eten als drinken zijn hier dik op orde, boven verwachting in ons geval. Zeker een aanrader als je in Deventer bent. Bijzonder genoten van een 3 gangen menu voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Een High tea gehad n.a.v. veiling op vakantieveiling. Helaas een teleurstellende ervaring. Vooraf: kleine stukjes peer met een paar kleine stukjes cake van 1cm. Hierna slechts 3 (halve) mini scones met hartig beleg. Tot slot 2 (halve) mini scones met roomkaas en een beetje jam. Dame gaf aan dat ze zelf een uitgebreider assortiment aanbieden. Zeker geen aanrader!