Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Deventer verdeeld zijn.

1. Italiaans Deventer

Margreet W

We hebben heerlijk gegeten bij Bella Roma. De bediening was vriendelijk.
    De kaart was heel uitgebreid!
    De sfeer is vriendelijk, gezellig en ontspannen.
    Er was ook een grote groep aanwezig, maar het bleef een ontspannen en rustige sfeer.

2. Italiaans Deventer

Kees Stormink

Het was weer druk en gezellig op zaterdagavond.
    Een prettig plekje voor het raam in de hoek. Ook heerlijk gegeten. En de afdronk met zelfgemaakte limoncello was perfect.
    Wij waren dik tevreden.
    Voor herhaling vatbaar. 👍🥂🍸

3. Internationaal Deventer

Trees Drummen

Prima restaurant met snelle gezellige en goede bediening.
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs!
    Een echte aanrader en we komen zeker terug!!

Gisteren hier gestrand na een gezellig middagje winkelen. Het restaurant zag er gezellig en knus uit. Helaas bleef het daar ook bij. De hamburger medium was nog zo goed als rauw, het broodje was minstens 3 dagen oud en de saus moest je zoeken. Mijn vriendin had een ceaser Sade, de kip had een vreemde smaak, naar mijn idee zelfs bedorven. De andere twee hadden sate, deze smaakte prima, maar de saté saus was erg vet. Friet geen zout. Kortom een grote teleurstelling. Wij komen nooit meer terug!

fijn proever

6. Italiaans Deventer

Allereerst hebben we een uur moeten wachten op ons eten. De reden van de serveester was, omdat we een vleesmenu hadden. Dat moet naar onze mening niet uitmaken. Met een kind erbij, is dit veel te lang.

Voor ons voorlopig geen Bella Roma meer, ontzettend jammer.

7. Italiaans Deventer

Afgelopen week bij Da Mario gegeten met mijn vriendin en schoonouders. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Een mooi plekje bij het raam. In het restaurant hangt een hele fijne sfeer. We namen allemaal een 3 gangen wild menu (echt een aanrader!) na uitleg van de gastheer. De borden waren fraai opgemaakt en waren ook nog eens heerlijk bereid vooral de hertenbiefstuk was voortreffelijk. De bediening deed het ook uitstekend. Al met al een geweldig restaurant en toegankelijk voor iedereen!

8. Italiaans Deventer

Heerlijk gegeten met mijn vriendin op een vrijdag avond, zoals altijd het eten heerlijk bereid en de bediening uitstekend. 3 gangen om vervolgens nog een heerlijk limoncello te nemen een perfecte afsluiter van een goede avond. Zeker een aanrader.

Wij hebben met twee stellen een heerlijke avond gehad aan een gezellige ronde. Wij zijn gastvrij geholpen door hartelijke vriendelijk mensen. En het eten was erg lekker. Het was heerlijk om er van 18.00 Tot 22.30 Te kunnen verblijven zonder te worden weggekeken. Zeer aan te raden.

10. Italiaans Deventer

Lorenz Borkend

Online gereserveerd en een bevestiging per mail ontvangen. Bij aankomst mochten we kennis maken met het bordje 'gesloten'. Wat een leuke, gezellige avond had moeten worden werd één grote teleurstelling. Na een paar dagen later telefonisch contact gehad te hebben met het restaurant kregen we een magere excuses maar een tegemoetkoming is er niet. Ik ben zeer teleurgesteld in dit restaurant!

11. Chinees-Indisch Deventer

Super gastvrij en eten is van hoge kwaliteit!

12. Italiaans Deventer

We hebben met een groep van 13 personen gegeten, werden weer hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten! Het restaurant was sfeervol ingericht en ook gezellig druk! Er werd aan ieders wensen zoveel mogelijk voldaan; kortom wij zijn allemaal zeer tevreden en komen graag nog eens terug!

Vorige week even binnengelopen om te kijken of we hier een verjaarslunch met 12 m/v zouden kunnen houden. Bij binnenkomst schieten de drie (!) receptionisten achter de balie omhoog: 'Uw hond mag niet naar binnen, mevrouw!' 'O. Okee, maar...' 'Nee, sorry, u mag er echt niet in.' (Nee, dat is inmiddels duidelijk, maar misschien zou je kunnen vragen wat we komen doen?) We maken rechtsomkeert en lopen nog even om het gebouw heen. De dienstdoende ober in het restaurant is kennelijk uit ander hout gesneden en opent speciaal de openslaande deuren als hij ons ziet rondkijken op het terras. "Kan ik u ergens mee helpen?". Ja dus. We krijgen een brochure mee. Als ik een week later bel om de lunch te reserveren en vraag om een tafel met zicht op de IJssel, in de serre of het restaurant, is het antwoord: 'Dat kunnen we niet garanderen, mevrouw.' Pardon? 'Nee, we kunnen dat alleen garanderen als u een zaal afhuurt.' Voor een privé-lunch, met slechts twaalf personen? Eh... De jongedame aan de telefoon is onvermurwbaar: we krijgen geen garantie dat we kunnen lunchen met zicht op de IJssel. Verbluft hang ik weer op. Ze zullen wel (te) veel klandizie hebben, daar bij Sandton aan de IJssel, anders kun je je dit niet veroorloven. Maar bij zoveel ongastvrijheid staat mijn verstand stil. Het zou niet moeten mogen op zo'n mooie plek!

14. Internationaal Deventer

Bernadette

We hadden niet gereserveerd, maar we konden gelukkig toch nog terecht tot een bepaalde tijd. We hebben heerlijk gegeten: de ossenhaaspuntjes als voorgerecht en de burgers zijn echte aanraders. Zorg wel voor voldoende trek ;-).
    De bediening was zeer vriendelijk en erg oplossingsgericht. Complimenten daarvoor!
    Als we nog een keer een weekendje in Deventer zijn gaan we zeker weer bij De Expeditie eten.

15. Italiaans Deventer

Reserveer je om gezellig uit eten te gaan, om iets te vieren. Krijg je nota bene nog een reactie van ‘Bedankt voor uw reservering. Het staat genoteerd in onze agenda en wij gaan ervoor zorgen dat u een leuke avond tegemoet gaat.’ Sta je die desbetreffende avond voor een dichte (!) deur!
    ik kan dus alleen oordelen over ‘ontvangst en service’, dit vind ik echt zeer teleurstellend ...

16. Italiaans Deventer

Erg lekker gegeten en het personeel was zeer attent.

17. Caraïbisch Deventer

Heel gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Heel goed en smaakvol een echte aanrader. Wij hadden de kip en biefstuk als hoofdgerecht. De lekkerste kip ooit en het vlees was heerlijk bereid.

Anne Groen

Fijne sfeer en goed eten.

Mirjam schild

In ongedwongen sfeer heerlijk eten. Creatieve niet geijkte menukaart. De porties zijn van deze tijd niet enorm en meer dan voldoende.
    De bediening is persoonlijk, ongedwongen en er wordt met gemak op alle afwijkende eetwensen ingegaan.
    Kortom een echte aanrader voor een heerlijk ontspannen avondje!

20. Internationaal Deventer

Heerlijk eten!

21. Italiaans Deventer

Wim en janet Brink

Een prima restaurant. Vanavond genoten van een heerlijke pizza. Eerst een aperitiefje van het huis gekregen. Ijs als nagerecht prachtig opgediend. Als uitsmijter kreeg de vrouw nog een roos mee. Een echte aanrader voor een lage prijs.

22. Internationaal Deventer

Heerlijk en sfeervol gegeten.

23. Italiaans Deventer

Op 1 ste Kerstdag heerlijk en rustig gegeten. Goede kwaliteit en perfecte, attente bediening.

24. Italiaans Deventer

Ton reijke

Prima pizza voor weinig geld. Altijd gezellig druk. Niet vergeten te reserveren anders is er geen plek.

25. Italiaans Deventer

H.J.A de Bie

Heerlijk gegeten en een prima sfeertje.

Genoten van een heerlijke high-tea. In mooie omgeving. Aanrader.
    Hapjes waren heerlijk, kunstig gemaakt en zeer aantrekkelijk opgediend.
    Park wordt ook hard aan gewerkt om deze weer mooi te maken. Ik kom zeker terug.

Peterselie

Voordat ik beslis om te gaan eten, heb ik recensies doorgenomen. Deze zijn zeer negatief. Wat meer gevraagd aan me omgeving die realistische ervaringen hebben met Uludag. Zeer positieve ervaringen en raden ze aan. Hierna bij Uludag gegeten samen met mijn vrouw. Heerlijk gegeten. Personeel aardig, alles netjes schoon en prima sfeer. Prijzen zijn zeker wat hoger in vergelijking met andere horeca zaken. Al snel kom je achter dat ze hier alles zelf maken en alle gerechten zorgvuldig en schoon worden bereid. Ik kom zeker terug. Je eet hier geen bullshit eten. Mixgrill met aardappel schijfjes is een aanrader. Lekkerste sambal sous heb ik hier gegeten. Bedankt voor het lekker eten Uludag.

28. Chinees-Indisch Deventer

Heerlijk was het niets om aan te merken heel vriendelijke bediening.

29. Chinees-Indisch Deventer

Bertus Heijndijk

Smaakte goed service perfect.