Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Deventer verdeeld zijn.

1. Japans Deventer

Ontzettend slechte bediening en horeca manager. Helaas snappen ze niets van het woord gastvrijheid, klantgerichtheid en ondernemerschap. Zeer slechte service. Echt een formule om snel omzet te draaien.

1,3
  2. Snackbar Deventer

Stella de Vries

Hallo beste mensen.
    Ik zal u zeggen dat alles perfect is hier in deze prachtige en gezellige tent! Het eten is heerlijk en ik voor herhaling vatbaar!
    De snacks zijn 1 op de 5 keer een beetje slap. Ik kom er meestal 1 keer in de week maar ik heb nog nooit meegemaakt dat de snacks slap waren! Dus het gebeurt echt zelden! Zeker een dikke 10 voor deze perfecte eettent! Door de eettent heb ik nu 2 nieuwe beste vriendinnen erbij! Nogmaals echt een aanrader!!
    Groeten, Stella en mijn 2 dochters Noah en Saskia

ALS we sushi gaan eten of voor thuis bestellen is er in Deventer maar 1 adres: Trinibra. Vanavond ook weer laten bezorgen om thuis met kinderen iets te vieren. Overheerlijke sushi, met zeer veel aandacht bereid, originele combinaties en topvers. En ja… een garnalenstaartje is decoratief aan de orde bij een enkele sushi! Het restaurant is ietwat klein en oogt mogelijk ietwat sfeerloos. Echter éénmaal binnen, voel je je prima op je gemak, is het genieten van goede bediening en echt perfecte sushi. Laat je verrassen met het happy hour menu. Prijs/kwaliteit is absoluut meer dan ok. Wij komen snel terug/bestellen snel weer.

4. Italiaans Deventer

Hans Groen

Lekker gegeten. Prima tent!

Casper Bake

Zeer plezierig en super lekker en authentiek!

Als je even snel een pizza wilt eten is het helemaal top. Een pizza kost 6 euro en er is veel keuze. Kwaliteit van de pizza's is niet geweldig, maar daar is de prijs ook naar. Geen aanrader voor een gezellig avondje lang tafelen, maar voor even een hapje eten is het prima.

7. Caraïbisch Deventer

Hans van Polen

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Mooie gerechten die met gevoel gepresenteerd werden. Voor herhaling vatbaar.

Robbert

Mag toch ietwat minder snel de service maar voor de rest, prima en heerlijk gegeten!

Heerlijk gegeten op terras, alle gerechten smaakvol en keurig verzorgd!

10. Caraïbisch Deventer

Brigitte

Ik heb vanavond een glimlach gekregen van het eten en deze is de hele avond is blijven zitten.

Wat heerlijk hebben we gegeten, heerlijk gezeten en bovenal heerlijk "genoten van het leven" Pura Vida!

11. Italiaans Deventer

Nancy Scholten

Keurig ontvangen, Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening! Dit keer gekozen voor een 3 gangen menu. Super!

Afgelopen zondag met 4 dames een middag naar het Ijsselhotel in Deventer geweest voor een high-tea. Wat viel dit ontzettend tegen!! We kregen een klein kannetje lauw water waarna we de keus hadden uit wel 6 smaken thee. Na ruim een halfuur kwam er een klein glaasje sinaasappelsap en een etagère met een paar hapjes en dat was dan de high-tea. Het personeel kwam ook niet meer aan de tafel. We doen dit zeer regelmatig met elkaar en kiezen elke keer een andere locatie. Zo karig als hier hebben wij het nog niet eerder mee gemaakt! Het enige pluspunt was het uitzicht.

Ik vindt het super en leuk restaurantje om met je gezin te gaan eten.

Stephanie

We waren met een groep van 8 meiden. Helaas moesten we bijna een uur wachten op ons eten. Het was een warme dag dus ze hadden best wat kunnen verdienen aan de drankjes.. helaas was daar geen oog voor. Prima voor een low budget "etentje" maar voor kwaliteit en gezelligheid moet je het ergens anders zoeken.

16. Vietnamees Deventer

De bediening was top. Ober was attent en bereidwillig als je ergens om vroeg! Het eten was matig. Veel rijst aan de roll maar weinig ingrediënten in de roll. Pressingrice was taai en had geen smaak. Het bestelde gerecht op het bord was flauw van smaak, saai van opmaak en voor een aardige eter weinig!
    De hygiëne in de toiletten liet te wensen over. Het was er ronduit vies. Zo was het met dit warme weer ook erg warm in het restaurant, omdat de airco defect was!! Slechte zaak.

We komen er niet meer terug.

17. Internationaal Deventer

Henk de wolde

Hele goede ervaring om daar te gaan lunchen, leuk ontvangen door ober Max, het eten was erg lekker en zag er smakelijk uit. De bediening was zeer attent.

Lonneke

Ondanks een bevestigde reservering stonden wij voor een dichte deur. Terwijl er duidelijk stond aangegeven dat ze op woensdag wel gewoon open zijn. Voicemail ingesproken maar geen reactie.

Het kan zijn dat er iets ernstigs is gebeurd, maar laat dan een van je medewerkers even alle reserveringen afbellen. Wij hadden speciaal oppas geregeld zodat we onze trouwdag konden vieren, uiteindelijk ergens anders wel heerlijk gegeten.

Update: De situatie is goed opgelost en zodra we er gegeten hebben, plaatsen we nog een recensie over het eten :).

Anoniem

Echt heerlijk gegeten voor een super goede prijs.

20. Internationaal Deventer

Wim Slingerland

Bijzonder lekker gegeten in een prettige omgeving met een bediening op maat.

Heerlijk voor een goede prijs!

Cynthia

Heerlijk gegeten, zowel voor de vleesliefhebber die mee was, als voor de vegetariër die ik ben. Ook de koffie was meer dan prima. Bovendien zaten we lekker op ons gemak.

23. Italiaans Deventer

Geweldig lekker gegeten en glutenvrij. Super vriendelijke bediening. We komen snel weer.

Henk Kamphuijs

De ervaring bij Le Cantina was heel goed.
    We vroegen, omdat de muziek hinderlijk was voor een persoon uit ons groepje, of we een andere tafel konden krijgen en dat werd direct geregeld en het eten was prima. Het eten zag er goed uit en was erg lekker. Vooral de salades waren heel goed.
    Henk.

Alex m

We hadden 2 uur de tijd om te eten, na 25 minuten kwam ons eerste gerecht van de tafel. Dus gingen wij alvast maar kaartjes invullen. We kregen een aantal keer verkeerde gerechten en hebben onze keuzes niet altijd gehad. Sommige gerechten (garnalen) waren koud tot lauw. Sommige gerechten waren weer wel warm. T was rumoerig met muziek aan. Kortom, geen prettige ervaring.

Alex m

Zoals altijd vragen we weer om een griekse tafel (van alles wat). T was heel goed. Lamskoteletten waren perfect, champignonnen uit de oven waren super. Bediening was gezellig. Al met al goed gegeten.

Heel bijzonder hoe eet.nu een reservering kan plaatsen terwijl het restaurant geen zaken doet met eet.nu. Gelukkig was er nog plek en konden we genieten van een heerlijke lunch. Ales top, lokatie, service, eten...1 dingetje.. de porties zijn aan de kleine kant.

28. Italiaans Deventer

Fam. Buitenkamp

Prettige ontvangst. Heerlijk gegeten op het terras. Vriendelijke en kundige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Rumoerig, bovenste verdieping gezeten, daarna verhuisd van tafel.
    Geen goede kwaliteit, veel frituur, overdadige saus, vlees niet gaar. Chaotische bediening, niet voor herhaling vatbaar.

30. Vietnamees Deventer

Heerlijk eten, zeer vriendelijk ontvangen. Er mogen wat meer vega gerechten bij, maar heerlijk gegeten.