Op dit adres zit nu: De Heksenketel

dichtbij in de parkeergarage onder de oude ijsselbrug (wilhelminabrug, pothoofdgarage)

• OV

makkelijk vanaf het (trein/bus) station te lopen

• Suikervrij

1530632075 74
1620725565 73
1710819055 73

1. Fam. Groen

Vandaag een pannenkoek gegeten bij Ot en Sien. De zoete pannenkoeken zijn prima, vrij dun, maar niet erg vet en wel lekker. Een hartige pannenkoek kun je hier beter niet bestellen, omdat er in het beslag suiker zit. Het zoete pannenkoekbeslag in combinatie met een hartig beleg is echt vies. Bovendien zou men moeten vermelden dat er altijd suiker of zoetstof in het beslag zit.
    De bediening was prima, maar wel veel drukte in de keuken.

2. Wanneer je een pannenkoek bestelt verwacht je een groot bord met een dikke pannenkoek, niet twee flinterdunne gevulde wraps die ook nog eens droog smaken. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

3. Lekker gegeten met een groep van 10. Kinderen tijdens het wachten aan het spelen zodat volwassenen wat tijd hebben met elkaar. Wel even reserveren, want zat die avond helemaal vol.

4. Helaas was onze ervaring bij Ot en Sien van korte duur. Door mijn lactose allergie kan ik geen melk eten bijvoorbeeld, alle pannenkoekenrestaurants beschikken altijd over een alternatief voor mensen met deze allergie. Ook Ot en Sien, tot onze teleurstelling moest ik hiervoor 2,40 euro extra betalen: want de kok moest de pan speciaal schoon maken en een nieuw beslag maken, dus kostte het extra tijd... Alsof een allergie een keuze is. De 'manager' kon niks voor ons doen en zo was het nou eenmaal. Wij zijn erg teleurgesteld in de service van Ot en Sien en hebben het restaurant onmiddelijk verlaten, uit principe waren wij niet van plan om extra 2,40 euro te betalen voor het 'afwassen van pannen'.

5. Astrid Smits

Met onze vriendengroep, bestaande uit 10 personen, op een zondagavond heerlijk gegeten bij Ot en Sien. Er zaten verrassende pannenkoeken bij, zoals de Indische en de Egyptische. Maar ze waren allemaal even lekker! Ook de toetjes smaakten prima en zagen er heel mooi uit. De bediening (die we voor het gemak 'Sien' noemen) was perfect; deze vrolijke, spontane jongedame bepaalde mede de sfeer in het restaurant en aan tafel. Alle lof! Ot en Sien is echt een aanrader. Zeker voor gezinnen met kinderen, want er staat een heel leuk speelhuisje voor de kleintjes.

6. Heerlijk gegeten bij Ot en Sien. De huispannenkoek is een aanrader. En wat een aardige vent, Tim de eigenaar. Wij komen zeker terug.

7. We hebben een heerlijke pannenkoek gegeten bij Ot en Sien. Hij was precies goed: lekker doorbakken, maar niet droog. Wij vonden achteraf wel dat we er voor een volledige maaltijd nog wel iets bij hadden kunnen bestellen, omdat de pannenkoek net niet helemaal voldoende was als avondmaaltijd.

De service was goed. Kortom: erg positief!

8. Gezellig, leuk met kinderen, door het leuke speelhoekje kunnen de ouders gezellig eten. Alleen de bediening kan stukken beter! Niet langs komen voor nog een keer drinken, zelf moeten halen. Erg lang wachten voor 3 pannenkoeken, een uur. De bediening hoort dan bij je te komen, melden dat het druk is, kan wat langer duren, helaas, niet gebeurd. Er werd geen nagerecht gevraagt, een gemiste kans.

9. Zo af en toe eet ik met mijn vriendin hier een pannenkoekje. Al die keren keurig geholpen en altijd heerlijke pannenkoeken. Zo ook vanavond weer. Niets op aan te merken! Wij komen terug

10. Jeannette Andriesen

Mijn verjaardagsfeestje bij Ot en Sien gevierd. Heel tevreden over de sfeer, het eten en de bediening. Er waren 5 kinderen onder de 10 jaar, die zich prima vermaakten in het speelhuisje en die als eerste hun pannenkoek kregen.

11. Zoals elders vermeld was de service aan de langzame kant maar de pannenkoeken waren wel smakelijk. De sfeer is een beetje vreemd; het was me niet duidelijk of dit nou een gezellig eetplaatsje was voor kinderen of een sjiek cafe gericht op de ouders. Het menu bestaat uit bijzondere combinaties, als je een gewone echte hollandse pannenkoek wil dan moet je dat zelf samenstellen. We waren met 5 kinderen en vroegen voor een karaf kraanwater voor de kleinsten. Dat kon niet, maar we konden een fles water bestellen. Bij afrekening bleek die fles (Chaudfontaine, geen Evian) 7.75 te kosten! Dat liet een wrange nasmaak achter van wat anders een redelijk prettige maaltijd was.

5,3
  12. Annemarie

Een heerlijk pannenkoekje gegeten met de kinderen, leuke speelhoek waar ze zich prima hebben vermaakt. De bediening is vrolijk en leuk naar de kinderen toe. Wij komen zeker terug!

14. Een sfeervol en gezellig Hollands restaurant. De pannenkoeken smaakten erg goed, ook leuk dat de kinderen kunnen kijken bij het bakken van de pannenkoeken. De bediening is zeer vriendelijk. Zeker een reden om nog een keer terug te komen!

15. Samen met vrouw en peuter besloten om bij Ot en Sien te eten. Na een prettig ontvangst helaas zwaar teleurgesteld weer vertrokken. Het voorgerecht liet erg lang op zich wachten (ook bij andere klanten was dit het geval) en na heel lang wachten op het hoofdgerecht hebben we besloten om te vertrekken. Dit was voor ons de eerste en tevens de laatste keer.

16. Met het gezin afgelopen zaterdag pannekoeken wezen eten. We werden er vriendelijk ontvangen, de bediening was er vlot en spontaan. Zeer goed eten voor een leuke prijs, echt een aanrader!

17. James Woldenaar

Gegeten na een dagje stappen, er was genoeg keus op de menukaart en het smaakte prima. De bediening is hartstikke vriendelijk. Ik kom vaker!

18. Ot Leendertse

19. Vandaag met 4 volwassenen en 2 kinderen gegeten met een grouponbon, bediening heel vriendelijk. Jammer dat we meer dan een uur moesten wachten op onze pannenkoek , dan is onbeperkt pannenkoeken eten in 2 uur een aanbieding waar we niet meer voor zullen kiezen.

20. Vandaag geluncht bij Ot en Sien, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, veel vegetarische opties op de kaart!

21. Afgelopen zondag, na een dagje Deventer op Stelten, gegeten bij Ot & Sien met een Groupon voor onbeperkt pannekoeken. Ondanks dat dit voor hen drukke dagen zijn, was dit geen probleem. We waren met een groepje van vijf en we wilden graag op het "terras" eten. Dit was geen probleem, er werden 2 tafels aan elkaar geschoven. Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekkere en goedgevulde pannekoeken, vlotte bediening.

22. Gereserveerd voor 6 volwassenen en 3 kleine kinderen om 17.30 uur i.v.m. bedtijd van de kleintjes.
    17.45 1e drankje, 18.30 voorgerecht uitserveren, 19.15 komen eindelijk de pannenkoeken!!!
    19.30 Nagerecht voor de kinderen geannuleerd, want dochter en zoon verlaten met bijna slapende kinderen het restaurant, terwijl wij nog niet eens uitgegeten waren.
    Deze keer geen goede beurt gemaakt dames en heren van Ot & Sien!!.
    Jammer want de kwaliteit van het eten is prima, maar de service was beneden de maat.

23. Het is gezellig. Het eten is goed. De service is ook prima, maar het kan schoner, zoals de lepeltjes, de suikerpotjes, het speelgoed in de speelhoek.

24. We hebben gezellig de verjaardag van mijn moeder in de kelder gevierd, de bediening was uitstekend en de pannenkoeken waren super lekker..

25. Lekkerste (spek)pannenkoek die ik ik jaren heb gegeten. Mooi gebakken, veel spek en gróót! Bediening vriendelijk en goed.

26. Vriendelijke bediening.
    Eten was zeer goed, ook de prijs/kwaliteit verhouding.
    Sfeer is warm en gezellig.
    Kortom gewoon goed!

27. Fam van Vliet

Ben hier met mijn gezin wezen eten, pannekoeken waren heerlijk, kindvriendelijk, gezellig personeel, nu ben ik liefhebber van het vrouwelijk schoon maar qua kleding schort het in dit restaurant wel iets, met name een jongedame die met ontblote schouders aan het bedienen was, dit kan echt niet!! Je staat niet in een cafe! Dus dit is wel een minpunt.

28. Wij zijn met ons gezin wezen eten onze kinderen hebben zich ontzettend vermaakt. De bediening is heel erg leuk met de kinderen. Het eten was super en het is totaal niet duur leuk om nog eens vaker te doen! Wij komen zeker vaker terug!

29. Henk Jansen

Bij binnenkomst vingen we gelijk een opmerking van een personeelslid op die hoopte dat het niet druk zou worden. Ze had namelijk niet zoveel zin.
    Vervolgens een uur gewacht op bediening, wel een glutenvrije pannenkoek verkopen maar de drank niet glutenvrij bereiden.
    Gelukkig kwamen ze ook maar 1 keer voor de drank, stel je voor dat ze meer geld aan ons moesten verdienen.
    Bestek uitserveren, borden ophalen etc. was erg amateuristisch.
    Gelukkig was de bediening wel vriendelijk. Een horeca cursus zou geen kwaad kunnen.

30. Beste medewerker en medewerkster,

Afgelopen vrijdagavond 19 augustus 2011 ben ik ook naar de Pannenkoekhuis Ot & Sien geweest en daar heb ik een pannenkoek met shoarma en ijsbergsla en saus en ook ijs gegeten en cola light gedronken en het was heerlijke smaak.

Ik vond het ook gezellig bij jullie dat ik gegeten en gedronken heb.

Tot volgende keer!

Veel groeten van,

Peter Tervelde.

31. Gillian & Sven

Goed:
    - lekkere cola.

Slecht:
    - service, sloom personeel.
    - teveel vliegen.
    - onvriendelijk.
    - geen servetten.
    - duurt een uur voordat ze je helpen.
    - traaaaaaag.
    - waxine lichtjes zijn op.
    - geen bestek.
    - bloemen zijn nep.
    - pannekoek was te droog.
    - service te laag.
    - geen slagroom!>=[[[

3,9
  32. Reclamebureau Hoogdesign.nl

Bij het overwerken (wat regelmatig voorkomt) eten wij graag een pannenkoek om daarna weer hard te kunnen werken. Naast dat de pannenkoeken snel klaar zijn en erg goed smaken is de bediening erg service gericht en vriendelijk waardoor wij zeker vaker terug zullen komen!

33. Heerlijk gegeten! Leuke, ouderwetse inrichting en super sfeer!

Alleen jammer dat de bediening niet heel snel werkte en dat het meisje achter de bar het vruchtvlees uit de uitgeperste sinaasappels zat te happen terwijl alle gasten haar konden zien.

34. Supper lekker gegeten!

35. Voor de tweede keer hier wezen eten. Het was weer erg lekker!

Ook de bediening was erg vriendelijk.

36. Jammer dat het personeel meer met elkaar bezig was dan met de gasten. Het eten is ok, de tosti was lekker. Langzame service en geen welkom gevoel; eenmalig dus.

5,3
  37. We hebben heerlijk gegeten en een hele gezellige avond gehad (mede door de sfeer en de service).

Dit adresje onthouden we zeker.

Van harte aanbevolen!

38. Prima, lekker gegeten leuke sfeer!

39. Gisteren wilden wij met 4 pers. een pannekoek eten. Via google gezocht. En uiteindelijk via www.plattelandsvakantie op de website van Ot en Sien terecht gekomen.

Donderdag geopend van 11.00 - 21.30. Keuken sluit half uur eerder.

Vanuit Hellendoorn 40 minuten gereden en we komen om 19.34 uur aan in het restaurant. Daar krijgen we te horen dat de keuken om 19.30 uur gesloten was! We praten hier dus over 4 minuten. Hoewel de pannenkoeken overheerlijk zullen zijn is de gastvrijheid en zakelijkheid dus ver te zoeken. Als je 4 mensen zo maar wegstuurt heb je denk ik een heel goed lopende zaak?

40. Helemaal super, wat ben ik enthousiast!

Erg grote pannenkoek en helemaal niet vet.

Gezellig bedienend personeel.

Waarom ben ik hier niet eerder geweest : )

Groeten, Simone.

41. Onlangs gegeten bij Ot en Sien. Ik miste al wel het gehakt en de ananas, maar later bleek dat ik zelf de verkeerde pannenkoek besteld had. De pannenkoek was toen al bijna op!

Dit werd echt super goed opgepakt door de kok. Natuurlijk had ik dit alsnog kunnen zeggen toen de pannenkoek half op was, dan had hij alsnog de goede gemaakt. Uiteindelijk zijn de kok en ik samen tot een goede oplossing gekomen. Echt een super service. Complimenten!

Op korte termijn ga ik weer bij Ot en Sien eten en bestel dan natuurlijk wel IJssel!

42. Vandaag hebben wij onze familiedag beeindigd met een heerlijk 3 gangen menu, geheel verzorgd door Ot en Sien.

Hiervoor onze complimenten.

De service van dit pannenkoekenhuis in Deventer is uitmuntend en begon al meteen bij het bespreken van de avond. We werden hartelijk ontvangen door het personeel en de bedrijfsleider ging verder met ons het gesprek aan. We hebben de mogelijkheden uitgebreid besproken onder het genot van een heerlijk kopje koffie van het huis.

De prijsafspraak is in vergelijking met de kwaliteit van het eten en de service uitstekend.

Niet verwacht om dit voor een klein gezelschap van 16 (uiteindelijk 15) personen te vinden.

Het avond zelf was perfect, we werden wederom hartelijk ontvangen en netjes begeleid naar de kelder, waar onze tafel al gedekt klaar stond. Het 3 gangen menu bestond uit een soepje vooraf, een hoofdgerecht en nagerecht van de kaart.

Daarnaast kregen we voor en na het diner een heerlijk kopje koffie of thee of een glas frisdrank aangeboden van het huis.

Het vrouwelijke personeel wat ons bediende kon de humor van ons gezelschap goed waarderen en verleende natuurlijk een uistekende service. Ondanks dat we in de kelder zaten en er boven ook gasten aanwezig waren, werden wij niet vergeten en was de bediening altijd op tijd voor het volgende gerecht of drankje.

Ot en Sien, ga vooral zo door. Ik kom zeker samen met mijn vriendin terug voor een overheerlijke pannenkoek.

43. Vanavond lekker weer eten bij Ot en Sien! Samen met onze kleine man zijn we er al een aantal keren geweest en 't is echt genieten! Dus het zal straks vast weer net zo lekker zijn als al die vorige keren!

44. Noon

45. Tot twee keer toe hier gegeten en een slechte pannenkoek gekregen.
    De pannenkoek was te kort gebakken waardoor hij klef en niet gaar was.
    Slechte hygiëne van personeel. Door de open keuken zie je precies wat er met je pannenkoek gebeurd.
    Handen die door haren gaan en vervolgens weer richting de pannenkoek.
    Nee, geen herhaling voor mij.

5,7
  46. Pannekoek was lekker. Volgende keer letten we beter op zodat we niet weer in een kinderfeestje terecht komen want dat bepaalde toch wel de sfeer. Het was wat te lawaaierig.

6,1
  47. Ik heb in februari een pannenkoek bij jullie gegeten, helemaal top! Ik werd bediend door een blond meisje met veel krullen, dat maakte mijn dag natuurlijk nog beter!

48. Ik heb zelf een indische pannenkoek gehad en mijn vriendin een griekse. De pannenkoeken zijn origineel maar de combinatie is niet lekker.

5,7
  49. henk aslan

het is zeer lekker eten daar en heel gezellig zeker mijn favoriet

50. Prachtige locatie, zeer goed eten. Open keuken, fraaie kinderhoek. Aanrader!

51. Helaas werden bij erg onvriendelijk benaderd toen wij wilden komen eten op een drukke vrijdagsavond. Jammer maar als ze daar iets aan doen is het zeker de moeite waard

52. een 06 nummer om te reserveren is niet klantvriendelijk.