Lokaal Lokaal in Deventer

• do 16:00 - 00:00
  • vr 12:00 - 00:00
  • za 12:00 - 00:00
  • zo 12:00 - 00:00

Lokaal Lokaal is hét Biologische restaurant van Deventer!

Steeds meer mensen zijn op zoek naar een eerlijke en bewuste manier van eten en die vind je bij Lokaal Lokaal!
Bij ons vind je met zorg gekozen biologische- en/of streekproducten. We vinden het belangrijk dat we precies weten waar alles vandaan komt en hoe onze producten gekweekt/gevoed zijn.
Alle producten zijn dagvers en alle gerechten worden á la minute met heel veel liefde, zorg en aandacht bereid. Hierdoor kan het zijn dat het soms iets langer duurt maar van gasten horen wij dat dit zeker de moeite waard is!

Ook wanneer je bepaalde allergieën hebt of een speciaal dieet volgt kun je heel goed bij ons terecht. Neem gerust even contact met ons op over de mogelijkheden of geef bijzonderheden vast aan bij het reserveren zodat we er rekening mee kunnen houden.

We koken bij Lokaal met de seizoenen mee waardoor onze kaart regelmatig wisselt en je kan, ongeacht het seizoen, genieten van o.a. echte wilde zalm, een super goede kogelbiefstuk van Ter Weele en natuurlijk ook van fantastische vegetarische én veganistische gerechten.
Stuk voor stuk met zorg, liefde en passie bereid!

Vrijdag, zaterdag en zondag zijn wij geopend vanaf 12.00 uur voor de lunch, met heerlijke huisgemaakte soepen, broodjes, salades of voor een ouderwets lekkere kop koffie met een heerlijk stuk ambachtelijke appelgebak of brownie. Op donderdag en maandag kun je vanaf 16:00 bij ons terrecht voor een borrel en diner. Dinsdags en woensdags zijn we gesloten.

Groene groet en tot snel!

Diëten Halal, suikervrij, lactosevrij, glutenvrij, veganistisch, biologisch en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Lokaal Lokaal in DeventerFoto van Lokaal Lokaal in DeventerFoto van Lokaal Lokaal in DeventerFoto van Lokaal Lokaal in DeventerFoto van Lokaal Lokaal in DeventerFoto van Lokaal Lokaal in DeventerFoto van Lokaal Lokaal in DeventerFoto van Lokaal Lokaal in Deventer

Overnachten
Hotels in de buurt »