1194570510 85
1264203923 84
1271940968 82
1411207794 79
1519526436 79

1. Heerijk gegeten. Fijne bediening en sfeer was ook erg goed!

2. Lekker gegeten.

3. Hilbi

4. Als je even snel een pizza wilt eten is het helemaal top. Een pizza kost 6 euro en er is veel keuze. Kwaliteit van de pizza's is niet geweldig, maar daar is de prijs ook naar. Geen aanrader voor een gezellig avondje lang tafelen, maar voor even een hapje eten is het prima.

5. Stephanie

We waren met een groep van 8 meiden. Helaas moesten we bijna een uur wachten op ons eten. Het was een warme dag dus ze hadden best wat kunnen verdienen aan de drankjes.. helaas was daar geen oog voor. Prima voor een low budget "etentje" maar voor kwaliteit en gezelligheid moet je het ergens anders zoeken.

6. Anoniem

Echt heerlijk gegeten voor een super goede prijs.

7. Heerlijk voor een goede prijs!

8. Het was te druk. Bestellingen werden vergeten. Niet klantvriendelijk. Pizza was slecht belegd en de glazen drinken waren weinig gevuld.

9. J. Zwiers

Heerlijk gegeten voor weinig geld.

10. Phenning

De beste pizza’s van Deventer vind ik.

11. Wij moesten erg lang wachten op de koffie kaart na het eten, wel een uur om precies te zijn. En er zat geen tomaten saus op de calzone... we kwamen om 17.15 binnen en zijn rond 9 uur weer vertrokken met dus een uur gewacht te hebben op de koffie.

12. Prima eten voor kleine prijs gezellig en snelle service wel altijd bespreken in\vm drukte.

13. Heerlijke pizza's voor een spotprijsje. Gaan we zeker vaker eten!

14. Kees Stormink

Het was weer druk en gezellig op zaterdagavond.
    Een prettig plekje voor het raam in de hoek. Ook heerlijk gegeten. En de afdronk met zelfgemaakte limoncello was perfect.
    Wij waren dik tevreden.
    Voor herhaling vatbaar. 👍🥂🍸

15. Loes hofman

Wij waren een weekend in Deventer wegens Charles Dickens en bij jullie gegeten en wij vonden het heerlijk!!

16. brigitte van lieshout

Altijd super lekkere pizza's en goede snelle bediening.

17. Het eten is prima en voor pizza en pasta betaal je een heel vriendelijke prijs. Het restaurant heeft geen aparte kindermenu's, maar heeft van ieder gerecht een kinderportie en dat vind ik echt heel erg leuk. De bediening heeft het erg druk en is daardoor niet altijd erg vriendelijk of gastvrij. Het restaurant is ontzettend goed bezocht, het kan dan ook geen kwaad om op de minder drukke tijden te gaan: gezelliger en de bediening heeft dan meer tijd.

18. Het eten is super lekker en van goede kwaliteit. Grote porties en een pizza voor 6 euro is helemaal top! De bedienig is iets wat chagarijnig en dat verpest de sfeer van het leuke restaurant.

19. Prima gegeten in vriendelijke sfeer. De pizza's waren lekker en goed gevuld. De prijs was heel aangenaam.

20. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
    Vlotte bediening.

21. Altijd heerlijke pizza's. Zeker een aanrader, voor weinig geld lekker een avond uiteten.

22. Kolkman

Elke keer weer....gewoon goed!
    Vriendelijke bediening en lekker eten

23. Ik had gemeld dat ik vegetarisch eet en bestelde de vierkazenpizza alwaar ik een stuk ham op aantrof.
    Het enige excuus wat ik kreeg was: "Oh ja, het is druk, kan gebeuren."
    Geen sorrie, geen 'had niet moeten gebeuren', geen kopje thee van het huis.
    Heel teleurstellend en niet mijn probleem.
    Jammer.

24. Jessica

Mijn zoon had nog meer dan een halve pizza, werd er gevraagd of we klaar waren met eten?! Het was allemaal snel snel, zodat de volgende weer kon zitten.

25. Lekkere pasta en pizza!!
    De toetjes watten ook lekker!

26. Niets dan lof, elke keer weer worden we gastvrij ontvangen en geholpen. Voor zo'n 25 euro kun je hier met z'n tweeën goed en lekker eten - bij dit bedrag zit de drank en het toetje in. De mensen maken hier de sfeer, de inrichting niet zozeer... Ook is het jammer dat de mensen die voor een afhaalpizza komen heen en terug door de zaak moeten lopen, langs de tafels, maar daar staat genoeg tegenover. Achterin een overdekte serre, maar daar worden vaak groepen neergepoot en het geluid weergalmt daar heel sterk. Voorin kun je je gesprekspartner wel prima verstaan.

27. Altijd lekker druk en echte Italiaanse gezelligheid en smaken. En geloof de slechte recensies maar niet...wij worden altijd herkend en heel netjes geholpen.
    Ook mijn hond is gewoon welkom.
    De pizza's en pasta's zijn altijd lekker, en dat voor zo weinig geld!
    Als je nou nog een paar euro erbij doet, zit je al aan een heerlijk gegrilde biefstuk!
    Het personeel (maar ik ook)raakt soms terecht geërgerd van mensen die voor een kwartje op de eerste rang willen zitten, een verwachtingspatroon hebben wat niet past bij een eenvoudige pizzatent en dan de hele avond gaan zitten zeuren.
    Het is zo simpel: gewoon ff lekker pasta of pizza eten! Hoef je niet te koken!
    Ik kom er al 25 jaar en nog steeds. !

28. André 183 punten

Recensies gelezen en vanwege deze recensies gereserveerd voor 2 personen voor dinsdag 23 mei 2017 om 18.00 uur. Restaurant was al opvallend vol voor een dinsdagavond. Reservering was doorgekomen maar op onze tafel stond geen bordje "gereserveerd" terwijl er wel genoeg bordjes waren. Karaf rode wijn besteld (1/2 ltr € 9,50), vooraf Insalata caprese (€ 8) en als hoofdgerecht beiden de pasta van het huis (€8). Alle pasta's zijn € 8, dat is een hele goede prijs voor wat je krijgt. Het was een pittige pasta en een ruime portie.Heerlijk gegeten met koffie toe voor totaal € 38,50. Annelies en André, Almere

29. Erg lekker gegeten. Het eten was er erg snel. Bediening was aardig. Ze hadden alleen iets vaker voor het drinken langs kunnen komen.

30. Niet goed, hele slechte service kijken 1 keer in het half uur rond en dan zien je nog niet staan en wacht al 1 uur op me eten

31. Mensen die coeliakie (glutenvrij) eten, zijn ze niet op in gesteld!

32. Het personeel was vriendelijk en je werd snel geholpen. Ook het eten werd snel aan tafel gebracht. Ik heb hier meerdere keren gegeten met plezier. Persoonlijk vond ik de pasta wat minder maar de pizza's zijn zeker aan te raden. Ook de prijzen zijn zeker niet verkeerd.

33. Heerlijk gegeten goed prijs, vriendelijk personeel!

34. Het eten smaakt lekker en is goedkoop. Mijn vriend en ik komen hier daardoor graag. Complimenten aan de chef! De bediening kan veeel beter. Een paar keer is het voorgekomen dat ik het gevoel kreeg dat ze ons weg wilden hebben. Totaal GEEN respect. Arrogante blikken en alles gelijk opruimen terwijl je nog een paar minuten aan het nagenieten bent. Dit betreft lang niet alle personeel, maar het is niet fijn.
    Kortom: als je lekker wil eten voor een goedkope prijs zou ik gerust langsgaan. Kun je niet tegen een nors-kijkende serveerster? Kom dan vooral niet. Dit is ook de reden waarom wij meerdere malen geen nagerecht besteld hebben.

35. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Maar we moesten veel te lang wachten op ons eten terwijl anderen die later kwamen het eten eerder kregen. Er is ons ook maar 1x gevraagd wat we wilden drinken. Door de lange wachttijd hebben we geen nagerecht genomen.

36. Heerlijk echt Italiaans eten. Vooral prijs kwaliteit erg goed.

37. Zojuist wezen eten bij La sardegna! Wat altijd één van mijn favo restaurantjes was is nu helaas uitgelopen op een grote domper waar ik liever geen stap meer binnen zet. Eigenaresse van dit restaurant was gedurende de avond zeer onvriendelijk en bot. Toen het op betalen aankwam wilden wij zelfs nog fooi geven 2,50. Wij wilden het bedrag echter wel door 3 delen. Dit mocht van de dames achter de bar maar de eigenaresse kwam er doorheen schreeuwen dat ze geen rare cijfers achter de komma wilde. Daarom besloot ze er maar ineens een heel ander (hoger) bedrag van te maken terwijl er al fooi bij zat. Toen wij hier iets van zeiden begon ze nog harder te schreeuwen en zelfs te wijzen met haar vinger. Tot slot besloot ze ook nog bij andere gasten over ons te gaan klagen. Jammer weer had ook op een normale manier gekund. Klant is de koning is een begrip waar zij blijkbaar nog nooit van heeft gehoord. We wilden gewoon betalen hoor. Never again

38. Vies verbrand eten, geen vriendelijk personeel

1,1
  39. Via internet gereserveerd. Ontvangst en bediening was vriendelijk. Het eten is lekker. Zeker gezien de prijs van de pizza's en pasta's. Ruim voldoende.

40. Fijne gezellige sfeer en erg lekker Italiaans eten! Zeker een aanrader!

41. We hebben zoals vanouds prima gegeten en het personeel ook terwijl het zo druk was, een compliment.

42. Vriendelijke bediening in een gedateerd en rumoerig restaurant. Prima Italiaanse hap voor een zeer redelijke prijs.

43. Kliemesch

Altijd netjes en gezellig, vriendelijk personeel

44. Ria Dokter

De bediening was leuk, het eten heerlijk en de sfeer was gezellig!

45. We zijn hier nu voor de tweede keer geweest en ook wij hebben wel eens klantvriendelijker personeel gehad. Aan een pizza kun je in onze ogen weinig verkeerd doen, daar zijn we sowieso dol op en daar was dan ook niks op aan te merken. Jammer dat personeel toch de algemene ervaring kan beïnvloeden. De twee meisjes op de vloer waren meer met elkaar bezig dan met de eters, het duurde allemaal erg lang voor ze kwamen en voordat het eten en/of drinken gebracht werd en de houding was ook bepaald niet hartelijk. Jammer, want het is op zich een leuke en knusse plek om te eten!

46. Gisteravond met een grote groep gegeten. We moesten aan 5 verschillende tafels zitten; tafels mochten na heel veel gezeur aan elkaar worden geschoven. Kinderen (!) moesten verplicht op de stoel blijven zitten. We hebben op het punt gestaan om de tent te verlaten. En de rekening moest in 1 keer worden betaald. Toch voor elkaar gekregen dat de rekening per gezin betaald kon worden. Echt onbegrijpelijk dat daar zo moeilijk over werd gedaan. Personeel was niet echt vriendelijk. Echt heel jammer. Moet zeggen dat het eten verder prima was.

47. M. 284 punten

Gisteren hier gegeten met een groep van 6. We werden snel geholpen en we hoefden ook niet lang te wachten op het eten. De pizza's waren ontzettend goed. Rijkelijk belegd, goede bodem, erg lekker voor zo weinig geld!

We vroegen aan het eind of we apart konden afrekenen omdat we allemaal voor onszelf wilde betalen.
    We werden door de bediende afgesnauwd dat dat niet mogelijk was en weg was ze. Met contant geld hebben we moeten puzzelen, wie wat terug kreeg aan wisselgeld. Toen we eruit waren heeft een andere vrouw uit de bediening haar best gedaan om ons in zoveel mogelijk kleingeld terug te betalen zodat we het onderling konden verdelen.

Ik heb werkelijk nog nooit in een restaurant gegeten die hier zo moeilijk over doet! Wat voor werk is het nou, om even te vragen wat iemand heeft gehad en mensen apart te laten afrekenen. Vind dit ook een stukje service die La Sardegna duidelijk niet biedt en de gasten dan ook nog afsnauwt. Jammer, want verder lekker gegeten!

48. Zeer beroerd. Personeel is erg dementerend en ongeorganiseerd. Het eten is om te janken zo slecht. Dit was eens en nooit meer weer.

49. Zo'n gezellige avond gehad! Niks mis met het personeel! Super! Herkenning van de vorige keer. En dat was al een tijdje terug. Genoeg reden voor herhaling. Alleen jammer van de frietjes. 😉

50. Altijd als wij in Deventer zijn gaan we hier een hapje eten, het eten is eenvoudig maar goed. De bediening is apart maar ook goed en vriendelijk. De porties zijn ruim, de kaart is gevarieerd en de prijzen zijn een verademing. Het is er altijd druk, het is er een beetje klein en rumoerig maar wel heel gezellig. De keuken is midden in het restaurant zodat na afloop je kleren naar uien ruiken. Dat hoort er inmiddels bij.

51. Eten viel mee, service was slecht. Eten duurde eeuwig voordat het aan tafel was. Kreeg de neiging om op te stappen. Denk niet meer dat ik weer kom

52. Terrible food, terrible ambiance. Not coming again for sure.

53. A 5 punten

Goed en niet duur! Voor herhaling vatbaar!

54. miranda

Als je een lekkere gevulde pizza wilt, kun je altijd heel goed terecht bij La Sardegna!

55. Het eten is er goed, alleen de service is belabberd.

56. Gister hier wezen eten met vriendin! Heer-lijk! Goedkope prijs voor super lekkere pizza's, helaas al snel afgeknapt door de bediening die arrogant kijkt en het liefst wou dat we weg gingen (deed bij iedereen zo). Heerlijk eten maar mag echt wat gedaan worden aan de bediening!!

57. Eten was prima! Heerlijke pizza, leuke prijs en snel gebracht. Personeel was onbeleefd en zeer ongastvriendelijk, ze snauwde ons toe en keek chagrijnig. Ze had er niet echt zin in, zeg maar.

58. Heel lekker gegeten bij La Sardegna. Helaas was het personeel niet helemaal te pas deze avond... Meisje was arrogant, en kon geen lach van af. Geen goede service helaas. Maar voor dit geld kun je er niks van zeggen, wat een heerlijk eten en goede porties! (13-2-2016)

59. Ontzettend lekker gegeten pas geleden! Vriendelijke bediening, van alles is mogelijk. Het is wat aan de kleine kant, het is altijd druk hier, dus reserveren is gewenst. Zeker voor herhaling vatbaar!!

60. Met een grote groep gegeten, hele nare service gekregen. Bestellen werd op een rare manier verplicht gesteld wat de sfeer heel onaangenaam en onvriendelijk maakte. Voelde me hier totaal niet welkom. Lekker eten maar vreselijke bediening, onaardig en neerbuigend!

61. H Bouwman

Leuk, klein en sfeervol restaurant. Eten is er heerlijk en niet duur. Reserveren is aanbevolen!

62. Gert van den Brink

63. Zeer vlotte service waardoor eten met kids hier zeer goed te doen is. Het is wat rumoerig waardoor je de kids ook lekker hun gang kan laten gaan. Eten was ok en gezien de gehanteerde lage prijzen kan je daar niets op aanmerken. Perfecte plek dus als je even snel een maaltijd wilt nuttigen met de hele familie, maar voor een etentje met zijn tweeën zou ik hier niet zo snel heen gaan.

64. Het is altijd druk in La Sardegna, dat maakt het niet zo geschikt voor een romantisch diner. Dat het druk is, is niet zo vreemd want de prijzen zijn laag en het eten is van goede kwaliteit. Het personeel is vriendelijk. Zeer geschikt voor een gezellige, snelle en lekkere maaltijd

65. ik ga er nog wel eens eten met mijn 3 kinderen en het eten is er heerlijk tegen een leuke prijs. De bediening is erg vriendelijk. Zeker de moeite waard om daar te gaan eten.

66. Heerlijk gegeten, en veel wordt er niet voor gevraagd. Wat leuk dat je zo het restaurant in kan kijken! Wel slordig dat sommige gerechten die niet meer worden verkocht nog wel op de kaart staan.

67. luigi zanini

La Sardegna è davvero un pezzo d'Italia nella magnifica Deventer, gli ingredienti sono originali dall'Italia e i cuochi sono italiani al 100%. Ho trovato i sapori, i profumi, e la cultura della nostra bella Italia.

Vrij vertaald door de redactie van Eet.nu:

La Sardegna is een prachtig stukje Italië in Deventer. De ingrediënten zijn origineel Italiaans en de chefkok is ook 100% Italiaans. Ik herkende de smaken, geuren en cultuur van ons mooie Italië.

68. Het is er altijd heel gezellig, goede kwaliteit van de pizza's pasta's. En de bediening is goed, soms wat lang wachten maar dat omdat het dan druk is, een goed teken dus.

69. Al eerder gegeten daar heerlijk eten. Gezellig knus restaurant. Minder is dat ik al 2 dagen probeer te bellen voor een reservering maar dat er gewoonweg niet opgenomen wordt. Erg jammer dat maakt de service wel minder.

70. Sil 19 punten

In het verleden al vaker gegeten bij dit kleine authentieke Italiaans restaurant. De pizza's zijn heerlijk.

De bediening is echter wat aan de chaotische kant. Iedereen loopt maar door elkaar met soms te lange wachttijden tot gevolg.

Op 5-6-14 echter het toppunt meegemaakt. Ik wilde samen met mijn vrouw een hapje eten en de gastvrouw zei dat we aan de bar plaats konden nemen. Er zou na 5 minuten een tafel vrij komen. Vervolgens komen er allemaal nieuwe klanten binnen die op de beschikbare plaatsen gingen zitten. Na 20 minuten zijn we maar weggegaan. De gastvrouw zag ons vertrekken, maar een goedenavond of een excuus of een vraag waarom we überhaupt vertrokken was uitgesloten. Voor ons een reden om hier niet meer heen te gaan.

Kortom, zeer bedroevende bediening en gastvrijheid, maar heerlijk eten.

71. Heerlijk eten en goede bediening! Op de drukkere dagen is er misschien iets minder aandacht voor de gasten, maar de bediening loopt keihard om iedereen op tijd te voorzien van eten en drinken. Wel altijd even reserveren... want door het heerlijke eten en de lage prijs is het bijna altijd vol.

72. De service is zeer en zeer slecht. Bij binnenkomst word je niet welkom geheten of naar je tafel begeleid. Personeel is onvriendelijk, kortaf en zelfs een beetje arrogant.
    Het is niet mogelijk om met apart te betalen, dit is vervelend voor de klant. Als je hiernaar vraagt, wordt er wederom zeer onvriendelijk gereageerd. Het personeel kan zeker een gastvrijheidstraining gebruiken.
    Het is ook niet mogelijk om met twee personen 1 pizza te eten voor bij een kleine trek. Gasten worden zeker niet tegemoet gekomen.
    Het eten daarentegen is van goede kwaliteit. Door het onvriendelijke personeel is er totaal geen leuke sfeer en dit verpest het eten ook. Jammer.

73. Wat een geweldig restaurant met zijn heerlijke pizza's en pasta's!! En dat voor het bedrag dat je voor het eten hoeft te betalen. Ben er regelmatig te vinden met mijn gezin of met een vriendin. Op deze manier kun je ook met een klein budget heerlijk uit eten. Wij zeggen wel eens voor de grap, dat we bij McDonalds hetzelfde kwijt zijn als bij La Sardegna, maar bij La Sardegna krijg je tenminste fatsoenlijk eten. Het personeel is super vriendelijk en loopt zich uit de naad om iedereen te bedienen. Wij komen er graag en zullen dat ook in de toekomst blijven doen.

74. Herman van tafel 13

Gezellige uitstraling, heerlijk altijd vers eten, zeer aangename prijs en een hele aardige goedlachse mevrouw in de bediening. Een plek om elke maand een keer te eten.

75. Linda Claessens

76. Hele lekkere pizza's. Gezellig en klein. Er moet alleen geen groep zitten.. De service is afwisselend, maar meestal wel prima.

77. Irene Brinkman

Sommige van onderstaande reacties zijn typisch; voor een duppie op de eerste rang..
    Je kunt niet de top verwachten voor weinig geld.
    Maar hier zijn de pizza's en pasta's absoluut zeer goed, voor weinig geld!
    Dat het soms wat langer duurt, komt omdat het er altijd druk is, en dat is een goed teken!
    Ik vind het een absolute aanrader en weet waar ik het over heb, eet hier namelijk regelmatig!

78. Het lekkerste Italiaanse eten van deventer voor de laagste prijs. Ze zeggen wel eens dat als je wilt weten of een italiaans restaurant goed je moet kijken of er italianen zitten. Nou gisteren zat er een hele familie naast ons. Lekker eten en de beste Italiaanse saus. Leuke bediening, heel persoonlijk. Alleen het decor ziet er niet uit.

79. Wel een gezellige tent, duurt alleen te lang voor dat ze komen. Maar t eten is top!

80. Vreselijke service. We hadden om 6 uur gereserveerd en konden pas om half 7 aan een tafel zitten. Vervolgens hebben we nog eens anderhalf uur gewacht op ons eten. Toen we om 8 uur dan eindelijk ons eten kregen voorgeschoven, was de bodem van de pizza niet gaar. Terwijl deze nog verder werd gegaard in de oven, werd het eten van mijn vriendin niet warm gehouden. Ook op de drankjes moesten we vreselijk lang wachten, we moesten er een paar keer opnieuw naar vragen. Het vreemde was dat een tafel achter ons later ging zitten maar eerder hun eten kreeg. Toen we om de dessertkaart vroegen moesten we opnieuw wachten, dus besloten we geen dessert te nemen en te betalen. Toen ik vroeg om enige compensatie werd ons verteld dat het brood niet was opgeschreven. We hebben nooit brood gehad, vervolgens kon er niets worden gecompenseerd. Zeer teleurstellend.

81. Tariq Shannan

82. Dinsdag ben ik hier wezen eten met mijn zusje. We waren aangetrokken door de voordelige prijzen. Eenmaal binnen werden wij helaas niet ontvangen waardoor wij besloten om zelf maar plaats te nemen aan een tafeltje. Vervolgens werden we snel bedient. Allebei namen wij de tortelinni. Wanneer het eten er was kwamen wij erachter dat er varkensvlees in zat wat wij niet mogen hebben i.v.m. ons geloof. Uiteraard was dit onze fout. Wij hadden dit moeten vragen van te voren. Wij vroegen het aan de serveerster en er zat inderdaad varkensvlees in. Het gerecht werd terug gebracht naar de keuken. Waar wij van schrokken is dat na de ondekking het eten als nog moesten betalen en er helemaal niets meer verder van hoorden. We hebben geen een hap genomen en toch betalen. Dat vond ik belachelijk. Uiteindelijk na een overleg hoefden we het niet te betalen. Ook heel onbeschoft dat de serveerter ons op onze fout wijst dat wij het maar hadden moeten vragen.
    Daarna hebben we toch nog gegeten. Het eten was matig. De bestelde pizza en penne pasta was zeer waterig. Heb achter af zeer spijt gehad dat we hier hebben gegeten. Zeer slechte service.

83. Na het lezen van de recensies hebben we hier vanuit Maastricht van tevoren gereserveerd. De verwelkoming, de bediening, de sfeer, het eten. met andere woorden, het hele concept.. een aanrader om een leuke avond te hebben. We waren zeker niet de vroegste gasten, maar zijn wel het laatste weggegaan. Kleine tip als je er gaat eten.. neem een fles Cala Silente. Heerlijke Sardeense witte wijn.

Oh ja, de tocht bij de voordeur.. er staan schermen die je uit de eventuele tocht houden.

Weekendje Deventer?
    Sardegna zeer zeker niet overslaan.

84. Heel fijn restaurant om gewoon even lekker italiaans te gaan eten. De prijzen zijn heel gunstig. Pizza's € 6,- andere pasta's € 8,- ook vlees en vis gerechten te krijgen.
    De lasagne en canneloni waren goed maar niet bijzonder. De pizza's waren wel erg goed. De anti pasta waren erg lekker en goed op smaak.
    Wij waren er op zaterdagavond met twee kinderen. Het restaurant is vol op zaterdag dus reserveren gewenst. De bediening is erg attent en let goed op. Enig nadeel is als je vooraan zit de voordeur, als deze open gaat zit je direct in de tocht, voor sommige mensen niet erg prettig.

85. Vincenzo Palmeri

Dit restaurant is helemaal prima als je houd van goed Italiaans eten.
    Het is wel wat Italiaans qua drukte en service, maar dat is de charme ook! Door de drukte kan het zijn dat je iets langer moet wachten, maar dat is normaal naar mijn mening en zeker niet storend.
    Ik ben zelf ook Italiaans en voor mij is dit meer dan goed eten! In de omgeving krijg je voor deze prijs het nergens beter!

Vincenzo

86. Zeer slechte service, ik en mij vriendin hadden gereseveerd voor gister om half 8, we hebben meer dan 10 minuten moeten wachten voordat we uberhaupt contact kregen met iemand van het personeel. Een begroeting kon er nog niet vanaf, erg jammer want je kan hier best goed eten. Hier de deur maar uit gelopen en recht hier tegenover verukkelijk gegeten.

87. Een gezellig sfeervol restaurant. Het is niet heel groot, dus ze zitten snel vol en de bediening lijdt ook aan de drukte. Het duurt wel even voordat je het eten hebt. Het eten zelf is echt verrukkelijk, en ook nog eens super goedkoop! Ik raad je zeker aan om hier te eten, reserveer wel van tevoren, dan weet je zeker dat je terecht kan.

88. Het eten is echt Italiaans en dus erg lekker. Wij komen hier graag ondanks dat de bediening niet altijd even snel is.

Je moet wel optijd reserveren want het is altijd druk hier.

89. Marion Moes

90. Als je echt lekker italiaans wilt eten, en ook nog eens voor een zeer lagen prijs, dan is dit echt een hele goede keuze.
    Wel op tijd reserveren, want het zit iedere avond vol !

Bediening is super vriendelijk, maar niet altijd even snel en soms wat chaotisch.

Zeker achter in de zaak (in de overdekte tuin) is het heerlijk toeven, en heb je gegarandeerd een heerlijke avond, met heerlijk eten!

91. Je kunt hier voor weinig geld heel goed eten. het is er altijd druk en erg gezellig.

92. jelle lempers

93. Wij komen hier al jaren. Het is altijd gezellig en ze hebben geen haast om je weg te krijgen, wat restaurants vaak doen als het druk is. De bediening is altijd vriendelijk en de eigenaar Emilio erg gastvrij. Je kunt er voor weinig geld lekker eten. De gebakken mosselen zijn erg lekker en de ossehaas ook. Beter in het weekend wel reserveren want dan is het vaak heel druk. Tot volgende keer, groetjes Vinnie en Sanne

94. We hadden niet gereserveerd, maar toch nog een plekje.
    Het was nog vroeg maar toch waren alle tafels zo bezet.
    De bediening was goed en vriendelijk.
    Het eten was super en echt heel goedkoop.
    Een gewoon gezellig tentje.
    We komen beslist weer!

95. Op een zondagavond met groep gegeten, lang (1,5 uur) moeten wachten op de pizza's en pasta's, eten kwam niet tegelijkertijd.
    Terras achter was veel te warm door kacheltjes.

Baby onvriendelijk restaurant, een kinderwagen kan niet naar binnen en tussen de tafels door. Potje opwarmen kan, maar dan krijg je het later alsnog koud geserveerd.
    Mijn pizza smaakte prima, maar bij anderen was de pizza aangebrand.

Ik vind dit restaurant geen aanrader, ze zijn klantonvriendelijk en de keuken kan het aantal klanten niet aan.

96. Samen met mijn vriendinnen heerlijk gegeten!
    Zeer vriendelijk personeel, erg leuke sfeer!
    En heerlijke zabaglione.....
    Ik zal hier zeker vaker naar toe gaan, een echte aanrader!

97. Heerlijke pizza, ga er vaak met vriendinnen heen. Geen ergenissen over het personeel, vind het prima en je kunt voor een tientje per persoon uit eten :)

98. Bij toeval hier binnengelopen. Alle tafels waren bezet maar in het achtergedeelte was nog 1 tafeltje vrij. Wij werden verrast door de gezellige sfeer. Bediening ging best vlot. De pizza's waren gewoon goed. Lekkere krokante bodem. Prijs van het voorgerecht (salade tonijn) en het kruikje wijn was duurder dan het hoofdgerecht! Ondanks dat we ver weg wonen gaan we zeker nog eens terug als wij in Deventer zijn.

99. peter vledder

Afgelopen zaterdag 17 september (gereserveerd) naar La Sardegna gegaan. Vanwege het goede eten voor een scherpe prijs ging ik hier graag naar toe.

Na een kwartier hadden we nog niet eens een kaart ontvangen. Uiteindelijk met morren kregen we een kaart aangerijkt, drankjes besteld, na een 30 min nog steeds geen drinken en de bestelling was nog niet eens opgenomen!

Het gaat niet om het eten want dat is echt goed, maar de service was echt ondermaats. Het personeel leek een hoop plezier te hebben, maar na herhaaldelijk wenken kreeg ik het idee dat ik in de "Bananasplit" zat. Ik spendeer liever een keer zo veel elders. Je gevoel is de echte prijs die je betaalt!!! Voor mij geen La Sardegna meer!!!!

100. Overheerlijke pizza gegeten.

Was aangenaam verrast voor deze prijs.

Goede bediening erg snel ook ondanks de drukte.

Kom snel weer een keer terug.

TOP!

Volgende pagina