La Place laten bezorgen?

do lunch vanaf 09:30 diner tot 20:00
vr lunch vanaf 09:30 diner tot 17:30
za lunch vanaf 09:30 diner tot 17:00
zo Gesloten

1. Gisteren wilde ik van mijn gratis verjaardag gebakje genieten, zegd de medewerkerster dat het zonder is dat te doen. We hebben nu een aanbieding van een euro heb je drinken erbij. Dus ik zeg tegen haar, doe dan maar gebakje met kop koffie voor een euro. Kom ik later achter, toen ik de la place app bekeek, dat ze alsnog verzilverd heeft! Nou, sorry hoor! En betalen en weg gratis gebakje! Dan had ik net zo goed er niets hoeven te betalen! Dit is al de 3 e keer dat zij dat flikken! En als ik de volgende dag langs ga en het verhaal vertel dan zegt de medewerkerster,. Nee hoor het klopt niet wat u zegt. Mijn collage heeft het goed gedaan. Er wórdt geen sorry gezegd! Helemáál niets! En ook nog eens onvriendelijk je te woord staan!

5,5
  2. Jan 662 punten

Ach misschien ook wel het tijdstip en de dag waarop ik er was. Erg druk en erg lange rij die slechts langzaam opschoot. Het personeel was ondeskundig, misschien invalkrachten o.i.d. maar alles wat ik vroeg moest vervolgens overlegd worden met een andere persoon van de bediening. Ook bij de kassa werd er vervolgens moeilijk gedaan. Geen goede samenwerking/leiding die ontbreekt. Broodje viel tegen, sapje was ok.