La Cubanita in Deventer

• Budget
  3. Betalen pin

ma 17:00 - 20:00
di 17:00 - 20:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1491261946 73
1520150627 70
1681927246 66

1. Heerlijk gegeten bij La Cubanita. Vriendelijk personeel.

2. Kriti Purmerend

3. Heerlijk gegeten bij een top restaurant met vriendelijke bediening.
    Echt een aanrader, wel reserveren want het is er altijd vol

4. Een groep

Lekkere tapas, ging goed op, tempo. Aanrader!

5. G.Gerritsen

6. Jammer, chaotische organisatie en erg duur gezien de kwaliteit. Ook prijzen voor kinderen te hoog.

3,6
  7. Heidi verwoert

Gezellige locatie, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten!

8. Je kunt er altijd goed eten je wordt snel geholpen en het is er gezellig druk.

9. Arendtje vd Scheur

Erg krappe zit/loopplekken, eten veelal lauw of koud, weinig keuze, ook qua biersoorten, duur voor wat je krijgt, toilet niet echt schoon (losse toiletrol) enz. Komen niet meer terug. Bediening aardig.

6,7
  10. Met Kerst heerlijk gegeten bij La Cubanita in Deventer met een gezelschap van acht personen.
    Bediening was snel en vriendelijk.
    Alles was goed verzorgd.
    Waren een beetje huiverig na alle kritieken maar was niet nodig.
    Wij hebben gezeten van vijf tot negen uur.
    Niets gemerkt van een tijdslimiet.

11. Goed gegeten,
    Twee en half uur gezeten met 4 personen, het eten was prijs / kwaliteit goed. Wij moesten de trein halen en vergaten in de haast handschoenen van mijn vrouw. Andere dag gebeld en handschoenen zouden opgestuurd worden naar Ridderkerk. Wij willen jullie hartelijk danken voor de goede service.

12. Erg slecht.
    Lang moeten wachten op de gerechtjes, de helft wat je bestelde kreeg je gewoon helemaal niet. En het eten was ook niet lekker, de vis was echt vies konden het niet weg krijgen. Taai droog vlees. Veel was koud.
    En de bediening was vooral erg druk met elkaar, van; 'ik heb zo'n gave nieuwe broek gekocht' tot 'ik heb echt geen zin meer. '
    Wij komen hier iniedergeval echt niet meer terug.

3,2
  13. Alex m 178 punten

We hadden 2 uur de tijd om te eten, na 25 minuten kwam ons eerste gerecht van de tafel. Dus gingen wij alvast maar kaartjes invullen. We kregen een aantal keer verkeerde gerechten en hebben onze keuzes niet altijd gehad. Sommige gerechten (garnalen) waren koud tot lauw. Sommige gerechten waren weer wel warm. T was rumoerig met muziek aan. Kortom, geen prettige ervaring.

5,5
  14. Rumoerig, bovenste verdieping gezeten, daarna verhuisd van tafel.
    Geen goede kwaliteit, veel frituur, overdadige saus, vlees niet gaar. Chaotische bediening, niet voor herhaling vatbaar.

2,2
  15. Streppel

We kwamen met een groepje van 8 man. Na 2 uur hadden we de eerste gerechten nog niet. We kregen 5 maal te horen dat de bestelde gerechten op waren. Ter compensatie voor 8 man, twee toetjes. Drie keer wezen eten, waarvan twee keer goed. De derde keer helaas slecht. Kom niet meer terug

16. J.W. Schoonwater

Vanavond met zoon, dochter en vriend naar La Cubanita in Deventer. We zijn die in Enschede gewend dus het was alleen even aanpassen. Ondanks dat we vreselijk vroeg waren, 17:35 uur, was het erg druk. Het eten was goed op een taai en pezig biefstukje na. Echter tot onze verbazing komt om 18:49 een ober bij ons tafeltje met de boodschap dat we aan het toetje moeten beginnen anders komen ze in tijdnood. Daar bleef het niet bij... om 19:30 kwam een serveerster bij ons die doodleuk zegt "ik heb uw tafeltje nu echt nodig" of we weg wilden gaan. Ik ben 57 maar in m`n leven nog nooit zoiets meegemaakt. Dáár in ieder geval nooit meer.
    De bediening vond ik persoonlijk erg snel en kortaf, niet gezellig te noemen.
    Tot slot nog gemeld dat dit restaurant niet de prijs/kwaliteit biedt die je mag verwachten.

17. Een paar jaar geleden een mindere ervaring bij La Cubanita gehad en hierdoor nooit meer een bezoekje gebracht. Echter had mijn gezelschap zin in Tapas en ben ik maar meegegaan om te kijken of de ervaring deze keer beter zou zijn. Het was zeker een verbetering maar toch was ik niet geheel onder de indruk.

Na onze gerechtjes te hebben besteld moesten we enige tijd wachten, als het de hele avond dit tempo had zouden we er tot sluitingstijd zitten maar gelukkig werd het geleidelijk beter.
    Omdat je niet precies weet wat je besteld krijg je soms hele kleine gerechtjes die in één hapje op zijn. Dit is misschien de bedoeling van Tapas maar als je erg hongerig aankomt en lang moet wachten word je toch erg teleurgesteld.
    Een afbeelding van elk gerecht op de kaart zou hier bij helpen, net zoals wat de Sushi&Grill concepten hanteren. Zo weet je precies wat je van het gerecht kan verwachten en in welke hoeveelheid je het krijgt.

De kwaliteit van de gerechtjes verschillen zeer sterk, het ene gerecht smaakloos, het andere gerecht goed tot erg lekker. Helaas is er met de temperatuur van de gerechtjes ook enige variatie, van lauw tot extreem heet, het is altijd een verassing of het goed gaat smaken.

Wat me ook opviel was dat er veel dingen op of met brood word geserveerd. Een biefstukje eet je hier op een broodje, een smaakvol gerecht echter voelt het alsof het restaurant je wil volproppen met (goedkoop) brood.

Bediening is spontaan en vriendelijk maar geven een gehaaste indruk af. Begrijpelijk want het is volgens mij altijd druk maar hierdoor krijg je wel het gevoel dat ze je zo snel mogelijk weg willen hebben.

Ook kregen wij vaak gerechtjes die we naar mijn weten niet besteld hadden, we hebben ze toen maar aangenomen omdat we niet moeilijk wilde doen maar als dit ook nog gebeurt als we ons dessert net op hadden ga ik wel vragen stellen over de kundigheid van het personeel.

Het restaurant voelt krap en volgeprompt aan, overal zijn zoveel mogelijk tafels en stoelen geplaatst voor de meest maximale bezetting, hierdoor kan zelfs het personeel zich niet normaal voortbewegen.
    Ondanks dat er een verhoging is aangebouwd galmt het nog steeds erg door het restaurant, je moet echt schreeuwen wil je met je tafelgenoten praten.

Misschien probeer ik het over enkele jaartjes nog een keer.

5,9
  18. Lekker gegeten, mooie gevarieerde kaart, vind de dessert alleen een beetje duur voor wat je krijgt. Ik zou de tapas wel aanraden.

19. T. Buitenhuis

Leuk, gezellig en lekker gegeten. We vonden het alleen vreemd dat toen we aankwamen ze bij Cubanita niet wisten dat we kwamen. We hadden bij eet.nu gereserveerd en de zelfde dag een telefoontje en een mailtje gehad dat de resevering vast stond.

20. Het duurt erg lang voordat je je eten krijgt.
    Eerste hapje pas na een uur nadat de bestelling was meegenomen ontvangen.
    Daarna waren de tijden tussen het uitserveren ook erg groot.
    Het bediende personeel negeert je volop. Je moet ze roepen om hun aandacht te trekken.

21. Andy Schuit

22. Bij de rekening bleek dat alleen de drankjes en het dessert waren berekend. Ik gaf aan dat het niet klopte. Stilzwijgend werd de rekening verhoogd naar het juiste bedrag zonder excuses. Bij het pinnen werd er gevraagd of je nog fooi wilde geven, dan kon je zelf aangeven hoeveel.
    Sorry, maar ik vond het een vreemde manier van met klanten omgaan. Voorlopig ben ik even genezen van dit restaurant, ondanks het lekkere eten.

23. Leuke ervaring, al vaker zijn we hier geweest. Alleen jammer dat ze niks op de glazen deur willen plakken. Er lopen meerdere mensen tegen aan, bediening weet dit, maar er word niks aan gedaan! Das dan wel weer jammer. Weet niet of ik nog wel naar deze La Cubanita ga.

24. sophie

25. Eten niet fantastisch. Het is veel te massaal. Meloen was niet rijp. Meisje zegt ik ga het even zeggen. Komt terug zegt ligt niet aan ons maar aan het seizoen. Dan zou ik het niet op de kaart zetten. Blad met drank viel op de grond (buiten), duurde 10 min voordat iemand het op ging ruimen. Nee, daar ga ik niet meer heen.

6,7
  26. Jan van Rhijn

Heerlijk gegeten op het terras vanavond! Goede tapas voor een leuke prijs en vriendelijke bediening. Aardader!

27. Lee Sok

De bediening was zeer goed, behalve een meisje die achter de bar stond; ze keek heel arrogant en was totaal niet klantvriendelijk. Dit heeft onze avond een beetje belemmerd.

28. Top restaurant, super bediening en heerlijk gegeten.

29. Erg goed gegeten met 6 personen vrijdagavond. Zeer vriendelijke dames in de bediening zeker de dames Sjhemene en Morena. Wij komen zeker terug!

30. Erg lekker gegeten voor weinig geld! Bediening is erg enthousiast en vriendelijk. Gezellig om zo te eten met een paar kleine gerechtjes tegelijk.

31. Gijs uit Deventer

Erg lekker gegeten, goede tapas zeer vriendelijke bediening! Wij komen zeker terug.

32. p. ten Westenend

Heeft niets met tapas te maken. Meer een soort cafetaria-eten. Bijna alles in vet gebakken en gefrituurd. Veel knoflook maar geen goede kruiden, vis of vlees. Dit is de enige en laatste keer dat ik hier ga eten.

33. Overdreven vol gestopt met tafels. Als we naar het toilet moesten, moesten we de tafel naast ons vragen op te staan en van hun tafel weg te lopen om er langs te kunnen.. Zelfs de ventilatie kan de drukte niet aan, waardoor de ramen volledig beslaan. Maar dat zal wel met het prijs/kwaliteit concept te maken hebben. Ik vind dat het absoluut niet waard.

3,4
  34. Prima restaurant, leuk zitten en erg goed eten. Snelle bediening, 2 gerechtjes per keer was goed te doen. Al met al aanrader en komen zeker terug. Zijn er op 7 november 2015 geweest.

35. 27-10 wezen eten, hele aardige bediening, drankjes zijn wel duur!

De tapas niet bijzonder, in de chorizokroketten absoluut geen chorizo, in de garnalenkroketten geen garnalen (maar wat dan wel denk je, w.s. veel meel). De langoustines heerlijk en het brood met aioli lekker

Overal fotos van Cubanen met sigaren, grappig

36. Erg gezellig zitten! Leuke bediening en heerlijk eten!

37. Gister voor het eerst bij Cubanita gegeten na veel goede verhalen over jullie te hebben gehoord en wat was het leuk! Voorheen kwamen wij regelmatig bij buurman el Popo eten maar het concept en de sfeer spreekt ons zo aan bij Cubanita dat wij helemaal om zijn. Ga zo door en jullie zien ons snel terug!!!

38. Wij hebben een super avond gehad bij La Cubanita Deventer!! In tegenstelling tot sommige recensies hieronder hebben wij echt heerlijk gegeten, elk gerechtje was om te smullen. Erg lekkere sangria erbij en de avond is helemaal compleet. Ook de dames in de bediening waren erg vriendelijk en alles kon geregeld worden. Jullie gaan ons zeker snel terugzien want we hebben gelijk voor volgende week weer gereserveerd!😃

39. Voor de derde keer bij la cubanita gegeten, we vonden het weer super lekker!! Was gezellig en ga hier zeker vaker langs.

40. Vorige week bij La Cubanita gegeten, de recensies verbaasden me.. Ik heb het zeker niet zo ervaren.
    De tapas waren heerlijk en de bediening was erg vriendelijk!! Voor herhaling vatbaar!!

41. Ik had veel slechte ervaringen over La Cubanita gehoord en toch maar zelf een keer gaan eten. Na een paar rondes was ik wel tevreden, totdat ik mijn tanden in een rauwe kip zette, ik zag het bloed nog zitten. De bediening deed of het niet zo erg was en ging gewoon rustig verder. Toen we het nummer van de tafel niet op het kaartje van de bestelling hadden gezet, werd dit ook heel opdringerig gevraagd. Een keer nooit weer.

1,8
  42. Sfeervol restaurant, bediening goed en het eten is heerlijk!

43. Vandaag heb ik voor het eerst Tapas geprobeerd bij La Cubanita, was er eerst geen enorme fan van maar het was heerlijk. Het terras is wel krap maar op zich wel gezellig, hier ga ik vaker heen.

44. Heb heerlijk kunnen eten vandaag bij La Cubanita, zeer goede bediening en heerlijk eten, echt een aanrader!

45. Heerlijk gegeten. Verrassende recensies, zoiets hebben wij niet ervaren. Superleuke concept, tot de volgende keer!

46. Rlna 13 punten

Wow ik heb nog nooit zo slecht gegeten! Ik was al bekend met het concept en systeem van La Cubanita en vond het erg gezellig dat wij er in Deventer nu ook eentje kregen. Tenminste totdat ik het zoveelste koude tapaatje voor mijn neus gezet kreeg. En ze smaken allemaal precies hetzelfde... Niet lekker wel te verstaan, maar echt, een beetje alsof je ziek bent en niets proeft. Moet je nagaan.
    Het personeel is erg onervaren en niet bezig met de gasten. Daarvoor ga ik niet uit eten. Dit was eens maar nooit weer, afzetterij!

1,9
  47. Organisatie slecht. Bestellingen kwamen niet door. Personeel niet deskundig (vraag: willen jullie een zoete droge witte wijn?). Kwaliteit van het eten: slecht, niet smakelijk. Al met al een afknapper!

1,6
  48. Heerlijk eten... Helaas was nummer 23 niet leverbaar... Bediening begon matig, maar later renden ze voor ons. Tot slot kregen we een leuke verrassing als excuus voor het lange wachten vanwege drukte op het terras.

49. Nog nooit zo'n derde wereldland ervaring gehad als hier.

Na ons 2,5 uur doodgeërgerd te hebben aan minuscuul kleine, te koude en meestal smakeloze tapas waar een Cubaan zijn neus voor op zou halen (en die niets Cubaans in zich hadden noch Spaans), die ook nog eens met tussenpozen van een half uur geserveerd werden, wierp ik een blik in de keuken. Dat had ik niet moeten doen. De keuken was zo'n grote ontploffing dat de voedsel en warenautoriteit de zaak direct dicht zou hebben gegooid. De vloer lag echt bezaaid met etensresten, plastic, omgevallen borden en andere zooi.

Er tussendoor liep personeel met een wezenlozen blik alsof de dag van het laatste oordeel was aangebroken. In de spoelkeuken stond een jongen met nutteloze bewegingen de gootsteen te ontstoppen. En al even stuurloos slofte het bedienend personeel rond, die absoluut geen idee had wat het met de bestelde bordjes eten aan moest. 1 meisje deed nog haar best om de boel te redden, maar tegen deze apocalyps was niets opgewassen.

Welcome in zombieland! Hard wegrennen om nooooooit meer om te kijken!!

1,1
  50. Gisteren gegeten tijdens Deventer op Stelten. Het concept sprak ons erg aan. Begonnen met de carpaccio en vitello tonato. De carpaccio smaakte prima, wel erg dikke plakken (Parmezaanse?) kaas. De vitello had wel erg weinig tonijnmayonaise en een grote bak (onaangemaakte) sla. Hier was niet veel tijd aan besteed. De rest van de tapas waren matig. De garnalen droog en koud, de ossenhaas wel erg "well-done". Het enige gerecht dat echt warm was waren de kip spiesjes. 2 maal moeten vragen om een gerecht dat wel besteld was maar niet geserveerd werd. Kan gebeuren, gezien de drukte. Het personeel is erg behulpzaam, maar kan hier en daar wat meer ingewerkt worden mijn inziens. Als je als medewerker aan een tafel komt staan en "vaasje sinas ice-tea cola!" opdreunt, is dat niet erg gastvrij. Hier kan aan worden gewerkt. De ventilatoren die vol in je nek staan te blazen vind ik echt niet kunnen! Wij waaiden zowat van onze stoel. Omdat het gisteren ontzettend druk was door Deventer op Stelten, geef ik La Cubanita nog één kans en anders is het niet meer!

51. Jolanda

De 2 persoonstafel moet je hier echt niet hebben. 0,0 privacy en zo krap dat mensen continue tegen je stoel aanlopen. Bediening doet erg hun best. Eten is vlak qua smaak, sommige dingen te ver doorgegaard.

52. Afgelopen week bij La Cubanita in Deventer gegeten. Had er echt oprecht zin in maar dat is mij vies tegengevallen. Tuurlijk houd je er rekening mee dat het net open is en er nog wat kinderfouten inzitten, maar er is ergens een grens. Zo vroeg ik om een 'normale' vork, omdat je hier van die gebaksvorkjes kreeg. Ik werd aangekeken alsof ik Che Guevara zelf was. Het was niet mogelijk dus.

Maar goed nu het eten, op zich prima, voor een eetcafe. Want ik kreeg het gevoel alsof drie kwart zo uit de frituurpan kwam rollen. Daarnaast waren de porties echt te groot zodat je maar max 3 verschillende soorten tapas kon eten omdat er een 'boete' op staat als je iets niet opeet. Echt belachelijk. Natuurlijk snap ik dat je als bedrijf zo min mogelijk eten wilt laten verspillen, maar de gasten dwingen om iets op te eten gaat echt te ver.

Volgende keer loop ik een deurtje verder.

53. Rijks 12 punten

Erg lekker gegeten met mijn vriendin. Eten is echt super lekker en veel keuze op de menukaart. Erg mooi restaurant met een erg goede sfeer!

54. Gisteren al voor de 3e keer wezen eten bij La Cubanita in Deventer! Het is er altijd gezellig druk waardoor de sfeer die er hangt extra gezellig is. Verder zijn de tapa's erg lekker en is de bediening vriendelijk en vlot. Wij kunnen niet wachten tot het terras er staat en de zon gaat schijnen.

Tot snel La Cubanita!

55. Vanavond bij het nieuwe tapasrestaurant aan de Brink wezen eten, het concept sprak ons erg aan en we werden positief verrast. Bij binnenkomst een gezellige tafel aangewezen gekregen door de leuke en spontane gastheer. De eerste ronde met tapas werd snel geserveerd en de sangria is een echte aanrader bij La Cubanita!!
    Al met al hebben wij een heerlijke gezellige avond gehad en wij komen zeker snel terug.

Groet, Wouter

56. Al eerder bij La Cubanita gegeten in Amsterdam en het was super lekker! Vandaag kozen we om in Deventer te eten bij de nieuwe tent van La Cubanita. Nou het was 3 keer niks!!! Wat een teleurstelling! De tapas waren gewoon niet lekker! Koude gerechten waren helemaal niet vers. Warme gerechten waren lauw. In het algemeen zonder smaak! En je wordt "weg gejaagd"!!! Goed opletten bij het betalen, bij ons werden meer drankjes op de rekening gezet dan het werkelijk was, pff vreselijk!

1,6
  57. We hebben ons met zijn vieren erg vermaakt tijdens het avondje tapas bij Cubanita. De sfeer is fantastisch, echt een avondje uit. Eten was prima en er gebeurd altijd wel wat aan tafel. Heel erg gezellig. Tot de volgende keer!

58. Harm Jan

Het mooie pand is fris en leuk ingericht. Bij binnenkomst kregen we snel een plek en een drankje. De tapas worden snel uitgeserveerd, maar zijn weinig smaakvol. De zaak heeft (bewust?) een jong en onervaren team in de bediening. Na twee keer tevergeefs drinken vragen en twee toezeggingen dat het drinken geregeld zou worden, was de maat vol en zijn we na een krap half uurtje vertrokken. Op onze feedback kwam een mager excuusje en weinig initiatief tot verbetering. Een teleurstellende ervaring.

59. Afgelopen week voor het eerst deze nieuwe aanwinst voor Deventer geprobeerd, en met succes! Erg mooie en gezellige zaak, ook de tapas waren erg lekker en kwamen snel op tafel. Je hebt de keuze uit veel verschillende hapjes voor een vaste prijs. Ook werden we zeer vriendelijk ontvangen door de leuke vlotte bediening. En ook de sangria is een absolute aanrader!! Al met al een topavond gehad, ons zien jullie zeker snel een keer terug!

60. Hele gezellige avond gehad bij la Cubanita. Zeer mooie zaak geworden! Let vooral op alle mooie details. Eten was lekker, maar soms wat vlak van smaak. Tapas kwamen snel op tafel en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Zeer vriendelijk en gezellig personeel! Leuke ervaring!

61. Marleen

Bij binnenkomst meteen lang wachten. 2 personeelsleden die erg vriendelijk en begripvol waren maar de rest duidelijk onervaren en onzeker. Eerste ronde werd per tapas uitgeserveerd waardoor 1 te eten had en 2 niet. Veel tapas vergeten en daardoor vaak naar bediening moeten lopen. Aardappeltjes waren niet gaar, carpaccio en zalm oud. Al met al absoluut niet tevreden over het eten, uiteindelijk wel korting gekregen maar niet lekker gegeten en veel stress door irritatie. Niet wat wij gewend zijn van dit concept!

1,9
  62. petra 41 punten
    Vertaal van English naar Nederlands

Vanavond met vrienden gaan eten en gekozen voor La Cubanita, daar waren we in Utrecht ook al geweest. Nou foute keuze, want het smaakte echt niet lekker.

Het brood, twee hompen Turks brood met de kleinste bakjes aioli en tapenade, was droog. De cocktails klein en de bordjes een beetje vettig. De tapas zelf waren van laag niveau, niets smaakte echt goed, de garnaaltjes waren even vlak van smaak als de kip (lees kip nuggets) de hamburgertjes leken op diepvries burgers van de Dirk en de kip smaakte naar kerrie. En dan zit je daar bij een all you can eat zaak.

Omdat we het toch zonde van ons geld vonden en omdat het concept zo is dat niet opgegeten tapas extra geld kosten, hebben we maar braaf doorgegeten. Maar: eens en nooit weer.

2,2