Wilhelminabrug, Centrumparkeergarage of Grote Kerkhof

1392033692 87
1419121350 86
1446209008 85
1511219387 82

1. Overrated place. The food is not consistently good, some dishes are ok but some experimental ones are terrible. The staff, especially the co-owner guy sounds so artificial and even ignorant.
    This is a hip place for young people without much experience with real good food. Connaisseurs do not come back here the second time.

2. Heerlijk eten en het personeel is meer dan vriendelijk. Een feestje om bij Jackies een avond door te brengen!

3. Aafke Feenstra

De bedoening was top en de sfeer ook. Helaas was het vlees droog en taai. De overige gerechten waren heerlijk

4. Op goed geluk via de site hier een tafel gereserveerd om met de kerst met familie uit eten te gaan. We waren blij verrast😀 Een prima ontvangst, attent personeel. Een vlotte bediening, zonder dat het vervelend was. Een duidelijke uitleg bij alles wat er geschonken en geserveerd werd. Zonder haast, en met persoonlijke aandacht voor de gast.
    Toen wij de reservering maakten bleek dat we, en dat begrijpen we, binnen een bepaalde tijdslimiet van de maaltijd konden genieten. We waren bang dat het een gehaaste situatie zou worden maar die gedachte was onterecht. Zie bovenstaand.
    We hebben genoten van elke hap en slok. Het was meer dan heerlijk!

5. Echt fantastisch gegeten hier voor de 3 e keer. Gastvrijheid van de bediening met heerlijk eten en geweldige sfeer.

6. Uitstekend gegeten, fantastische wijn, goede sfeer en wat een geweldige service. Daar gaan we zeker meer eten.

7. De ladysteak was rare i.p.v. medium. Terug naar de keuken, opnieuw hetzelfde stukje vlees op de grill. Daarna nog steeds niet medium. Het was daarna extra droog en erg rokerig qua smaak. Geen aanrader.

8. Geke 185 punten

Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en er was een snelle bediening. Wij hebben in de kelder gedineerd. Mooie plek, maar de erg krappe tafel voor 6 personen was enigszins ongemakkelijk.

Het eten was verder goed, alleen te prijzig voor wat je kreeg. Cheeseburger was van een goed formaat, maar de ladysteak was erg karig.

Hoewel we lekker gegeten hebben, vonden wij de prijs kwaliteit verhouding erg tegenvallen. Wel positief is dat ze standaard een karaf water aanbieden en een schaal met broodjes en boter.

9. We zijn met een vriendengroep geweest en hadden een eigen nis. Er hing een zeer gemoedelijke en ontspannen sfeer in het restaurant. Zeer behulpzaam personeel en heerlijk gegeten.

10. reitsma.e

Een echte aanrader, goede sfeer, perfecte bediening, mooie keuze uit eten en drinken.

11. Enthousiaste ontvangst, lekker eten, mooie wijnen en fijne bediening!

12. Echt lekker gegeten, maar de volgende keer fileer ik toch liever zelf mijn vis, zat toch nog wel heel veel graat in en zag dat er best nog veel eetbare stukjes vis mee terug naar de keuken ging (beetje jammer). Maar de smaak van de vis was heerlijk👍

Zeker een aanrader om nog eens terug te komen😊

13. Anneke Steenhuis

Omdat ik secretaresse van het jaar (2015) ben geworden en daarom een dinerbon had gekregen van Jackies, ben ik vrijdag met mijn vriend, kinderen en kleinkinderen gaan eten bij Jackies. We werden erg gastvrij ontvangen en heerlijk in de watten gelegd. Het eten was heerlijk en erg goed verzorgd.

In de toekomst zal ik zeker vaker komen eten en jullie restaurant zeker aanbevelen aan anderen.

14. Gezellig, vriendelijk, eten was mua. Prijs best prijzig voor wat je krijgt.

15. Met vrienden hier gegeten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. We vonden alleen dat ze een beetje teveel hun best deden, dit kwam daardoor niet echt spontaan over. Het eten was goed. Alleen vonden we de voorgerechten aan de kleine kant. Ik had een mixje van voorgerechten besteld maar dit waren 5 gerechtjes ter grootte van een duim en je betaalde er ruim 13 euro voor. Een beetje rijst, mini kroketje, stukje zalm, klein garnaaltje en nog een snack. Prijs kwaliteit verhouding vonden we tegenvallen. Wel positief is dat ze standaard een karaf water aanbieden.

16. We hebben het 21 diner van onze dochter door hun bij ons thuis laten verzorgen. Het was echt super. Al het eten was werkelijk heerlijk en paste in het thema. Elk gerecht had speciale details die met het thema te maken hadden. Alles verliep vloeiend en de samenwerking was top. Aan het eind van het diner was alles weer schoon en opgeruimd. Het was een speciale ervaring die ik iedereen kan aanraden.

17. Charlotte

Wat een top tent! Ontzettend lekker eten, heerlijke wijnen en een ontspannen sfeer. Het goed samenwerkende team zorgt ervoor dat het je aan niks ontbreekt door een goede organisatie met een duideljike visie, persoonlijke aandacht en oog voor detail. Dit maakt het een speciale ervaring die ik iedereen kan aanraden.

18. Anneke Wiebenga

Wij hadden gekozen voor seafood platter voor 2 personen. Uit de recensies had ik gelezen dat dit erg lekker moest zijn. Maar wij vonden dit beiden tegenvallen. De roodbaarsfilet en de zalm waren lekker, de tonijn en de gamba's vielen wat smaak betrof tegen. De kreeft was niet gaar. De prijs die we betaalden vond ik het echt niet waard. Overigens wel een vriendelijke en snelle bediening.

19. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en heerlijke eten; ook voor 't mooie rustige hoekje (ivm slecht horende). Super organisatie, onze complimenten. Hartelijk dank... en graag tot weerzien!

20. Marieke

Wat een aanrader! Lekker eten en super gastvrije bediening!

21. Heerlijk gegeten, verrassend lekkere gerechten en combinaties. Itt veel restaurants heeft Jackies een zeer goede en hartelijke bediening met een goede timing (bij ons was dat Marieke). Echt een aanrader!

23. fam.de Lange

Gisteravond geweest, eten was perfect en het personeel super. Hele gezellige avond gehad.

24. Claartje en Arnold

We zijn hier al een keer eerder geweest en hebben wederom genoten en heerlijk gegeten. Vanaf het begin tot het eind voelden we ons zeer welkom. Goede, vriendelijke bediening. Erg leuk dat het personeel mee denkt. Porties van het eten waren goed. Niet te veel maar zeker niet te weinig. Wij gingen met een heel fijn en voldaan gevoel weer terug naar huis. Ondanks dat een avondje Jackies best prijzig is, komen wij hier met heel veel liefde terug. Zeker de moeite waard!!

25. Miranda de Graaf

26. Afgelopen week met een aantal collega's weer gezellig bij Jackies gegeten. Altijd gezellig, goede sfeer, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten! Zeker de moeite waard!

27. Met een zakenrelatie en zijn vrouw uit eten geweest bij restaurant Jackies in Deventer. Bij het reserveren was er eigenlijk geen plek voor ons, maar ze waren zo vriendelijk om ons op de reservelijst te zetten en 1 dag van te voren werden wij opgebeld dat er net een annulering was, dus dat wij een tafeltje kregen! Goede service! Aan de telefoon vroeg ik of het mogelijk was om allemaal kleine gerechtjes te serveren, helemaal naar het idee van het restaurant. Dus toen wij binnenkwamen, kregen wij zoals afgesproken geen menukaart en al vrij snel werd het eerste gerecht geserveerde. Wij hebben in 7 gangen echt de allerlekkerste gerechten geproefd in originele combinaties. De bediening was erg vriendelijk, persoonlijk en toegewijd en de geserveerde wijnen pasten er perfect bij. Onvergetelijke avond. Het is al weer een paar weken geleden, maar we hebben het er nog steeds over!

28. e. beekhuizen

Met groep fingerfoodmenu gegeten in loungekelder. Super!!! Gezellige entourage en heerlijk eten. Super vriendelijk personeel!

29. Vanavond heerlijk genoten! Originele kaart, gezellige ongedwongen sfeer en bediening van Claudia en Jurre van hoge kwaliteit. Goed wijnadvies, water wordt constant aangevuld, vriendelijk praatje. Helaas is dit tegenwoordig meer uitzondering dan regel. Gelukkig hadden we gereserveerd want ook op een dinsdagavond is het er vol. En niet zonder reden. Wij komen zeker terug!

30. Gisteravond geweldig gegeten bij Jackies in Deventer!! Wat een geweldige ervaring om daar te mogen eten. Als bedankje gekregen van onze buren, maar geen beter bedankje kunnen bedenken als dit!! In 1 woord geweldig.

Mensen bij Jackies bedankt!

31. Cora Geleedst - Donkersloot

Afgelopen woensdagavond heerlijk gegeten met man en dochter. Onze dochter was jarig en dit had ik bij de reservering doorgegeven. Wat een leuk ontvangst. Onze dochter werd bij binnenkomst door het personeel gefeliciteerd. Het eten was niet alleen heerlijk, maar werd op een prettige manier geserveerd. Personeel was de hele avond zeer vriendelijk. Als verrassing kreeg onze dochter bij het dessert een mooi opgemaakt bord met allerlei lekkere kleine gerechtjes en haar leeftijd was er met chocola opgezet. Een leuke verrassing. Bedankt allemaal voor de super smakelijke en gezellig avond.

32. Gisteravond heerlijk gegeten met man en kind. Onze zoon is 10 en heeft genoten van zijn 'kindermenu'. Zo hoort een kindermenu te zijn; kiezen wat de grote mensen eten maar dan in kleinere porties! Zo leren kinderen eten kennen! En ook wij waren weer heel blij met het eten.

33. Gisteravond bij Jackies gevierd dat ik bijna 60 jaar ben. Dat hebben we in de loungekelder gedaan met het 'Fingerfoodmenu Wall Street'. Zoals altijd was de service weer uitstekend. Super attente gastheren en -vrouwen die vanaf de eerste fingerfood wisten wie wel/geen vlees/vis at zodat iedereen het juiste gerechtje kreeg. Niet Jackies-kenners roemden het personeel! De gerechtjes smaakten uitstekend en werden mooi verzorgd aangeboden. De twee geen vis/vlees eters waren blij verrast door de lekkere hapjes die ze kregen!
    Eén puntje van kritiek: het was warm in de loungekelder. Voor wie iets met een groep te vieren heeft is het fingerfoodmenu een mooi concept!

34. rob korterik

Veel geld voor kleine porties, die qua kwaliteit ook veel beter zou kunnen. Groente nauwelijks gezien. Eten ook niet superwarm. Tijdens eten zelden bediening aan tafel gezien om te vragen of alles naar wens was, wat overigens helemaal niet gevraagd is. Voor-en hoofdgerecht wel snel op tafel, maar daarna lang moeten wachten op dessert kaart, de desserts en nog een rondje drinken ter afsluiting. Onhygiënische verpakking van de rekening in verband met snoepjes, waar iedereen aan kan zitten. Wel positief was dat ze exact wisten wie wat besteld had.

35. Heerlijk lekker eten hier. De kaart is erg uitgebreid, heerlijke verrassende voorgerechten goed op smaak en leuk gepresenteerd! Als hoofdgerecht is de cheeseburger echt een aanrader, ook hebben ze een heerlijke kreeft. De bediening is snel, jong en erg attend, echt voor een avond een echte aanrader!

36. Ontvangst, personeel, drinken en eten waren super. Kwaliteit vs prijs goed.

37. Marianne Ketting

Eten prima, personeel heel aardig en gastvriendelijk.
    Kwaliteit eten prima, alleen vonden we dat er erg weinig groente bij werd geserveerd.

38. Erg gezellig vooral boven! De sfeer is leuk en de service is geweldig, ook naar kinderen toe! Het eten was heerlijk maar had wat pittiger gekund. Opvallend was de goede afstemming en samenwerking tussen het personeel onderling. We komen er zeker weer!

39. Marjanne Verburg

Voor ons de eerste keer, maar zeker niet teleurstellend. Heerlijk gegeten, prima kwaliteit en goede service en sfeer.
    Een aanrader!

40. Het eten was voortreffelijk. Sushi platter altijd een hit, neem hem iedere keer. Mijn partner had een voorafje besteld dat groter was dan de andere voorafjes. Hij kreeg daarom ook keurig advies om of het door twee te delen of om iets anders uit te kiezen omdat ze anders bang was dat er veel goede vis weg gegooid zou gaan worden. Ook was het mogelijk om dan de hoofdmaaltijd iets uit te verschuiven.

Het personeel heeft de tijd voor je, voor advies of hulp. Ze dringen je geen drankjes aan zoals in de meeste restaurants. Het is geen restaurant waar je maar een uurtje of anderhalf uur zit. Je zit er al snel minimaal 2,5 uur en dat is wel iets waar je rekening mee moet houden. Dus geen bioscoopje er na plannen tenzij het echt een late film is.

Wij waren met twee personen inclusief 4 drankjes, voorgerecht, hoofdgerecht en een toetje zon 110 euro kwijt.

41. Hier laatst voor het eerst gegeten! Het was echt helemaal super! Goede ontvangst, natuurlijk begonnen we met bubbels.
    Het eten was ook erg verrassend. Vooraf een surprise gerecht, hoofdgerecht curry met gamba's en mijn vriendin een cheeseburger! Voor het toetje hadden we geen plek voor. Dus namen we koffie met wat lekkers!

42. Sfeer en ontvangst waren gewoon echt goed! Eten viel ons echter erg tegen. Weinig smaak aan de oesters, sushi en brownie (miste smaak van chocola). Voor die prijs hadden we echt meer verwacht.
    Jammer, we hadden goede verhalen gehoord. Wij zouden niet snel terug komen voor het eten, wel voor sfeer en het personeel.

43. Vanavond 11-2-2014 t.g.v. onze trouwdag gegeten bij Jackies. Heerlijk gegeten en ontzettend gastvrij en attent ontvangen. Het personeel verdient een grote pluim en de keuken eveneens. Ze tonen echt trots tte zijn op de maaltijden die ze serveren. Een dikke tien of het is een tien-min omdat ons tafeltje zo gezellig licht wiebelde. Maar eigenlijk werd dit alweer goedgemaakt omdat onze jassen er in 1x uitgepikt werden terwijl het restaurant goed bezet was. Wij komen zeer zeker terug.

44. Heerlijk gegeten met heerlijke wijn en een lekkere cocktail vooraf. Ik vond het wel jammer dat er 'simpele' patat bij geserveerd werd. De bediening was persoonlijk en uitstekend. Ik vond de belichting op de tafel erg mooi. De tafel was goed belicht (zodat je de menukaart goed kon lezen) en wij zaten buiten het licht.

45. Op de eerste dag van het jaar heerlijk gegeten. Een uitgebreide kaart met verrassende gerechten. Een extra pluim voor het personeel die op deze dag stralend hun werk deden.

46. Misschien zijn wij niet veel gewend maar wat hebben we heerlijk gegeten gisteravond. Door Sjors gezellig en vriendelijk geholpen. De sushi is buitensporig heerlijk! Voor 95 euro ex tip hebben we een heerlijk drie gangen menu gegeten. Lekkere huiswijn en gezellige ambiance. Volgend jaar doen wij opnieuw een nachtje Deventer (dat is in december sowieso een aanrader) en reserveren dan weer een tafeltje hier!

47. Annemarie Paalvast

Heerlijk gegeten, zeer attente en vriendelijke bediening. Kortom: helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar!!

48. Jules Bernaerts

49. Fatih Zungur

Het was onze eerste keer dat bij Jackies hebben gegeten. Dit aan de hand van de goede recensies van eet.nu. Conclusie: Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. Service: Complimenten aan Micháel en Roos. Wij werden zeer vriendelijk en goed geholpen. Eten&Drinken: Een echte aanrader, voor de vleeseters is de biefstuk rib eye i.c.m. een halve kreeft. Sfeer: Leuk en gezellig. Prijs/kwaliteit: Het eten was zeer goed tegen een prima prijs.

50. Afgaande op de goede recencies voor dit restaurant ook gekozen voor Jackies tijdens ons verblijf in Deventer. Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. De bediening is erg servicegericht en heeft veel aandacht voor detail en de verzorging. Eten was uitstekend. Voldoende keuze, ook in vegatarische gerechten. Water en stokbrood is gratis. Sfeervolle ambiance. Prima prijs voor wat we er allemaal voor kregen. Zeker een aanrader! Geen minpunten.

51. Heerlijk gegeten tijdens het Deventer op stelten festival , ondanks de grote drukte was werkelijk alles zeer goed verzorgd, een vriendelijke vlotte en attente bediening die werkelijk alles goed in de gaten hielden en verzorgde.

52. Wat doe je als je in een stad die je niet kent! Je kijkt op internet en al gelijk komt Jackies naar boven! Daardoor hier vorige week terecht gekomen met ons gezin! We zaten heerlijk buiten op het terras, mooi aangekleed en ondanks de verre afstanden ging alles erg snel! De bediening is correct, gezellig en vooral service gericht! Het eten was een feestje! Zelf had ik niet goed op de kart gekeken en bleek dat ik een hele vis had besteld ipv filet! Onze gastheer Sjors fileerde hem voor mij! De smaak was heerlijk! Zelfs voor onze dochter van 5 was er eens wat anders! ze nam een kleine curry! Het verrassings dessert was lekker, die cheescake! Mmmm we komen snel terug

53. Annemarie

We hebben hier met een groep van tien personen een fantastische avond gehad!!Heerlijk gegeten, goede wijnen, super attente bediening, die ook weet wat ze serveren.
    Echt een aanrader.Ondanks dat het hele restaurant vol zat geen lange wachttijd voor de volgende gang.
    Zeer afwisselende menukaart, voor ieder wat wils!

54. P. van den Maagdenberg

Lekker gegeten, goede bediening. Het was een geslaagde avond!
    Voor herhaling vatbaar

55. Heerlijk gegeten bij jackies. De sfeer en bediening waren top! Weinig wachtijd, stonds steeds iemand klaar. Goede porties, en overheerlijke desserts! Prijs wat aan de hoge kant, maar gezien de kwaliteit was dit niet heel erg.

56. Komen hier regelmatig. Dat zegt op zich al genoeg.
    Heerlijke drankjes vooraf en een ruime keus uit heerlijke wijnen (ook per glas) Het eten is altijd met zorg en smaak bereidt. Bediening is zó attent en vriendelijk! Zomers ook dat heerlijke terras op dat gezellige pleintje.
    Dit is echt een echte aanrader. Doen!

57. De gooi

58. Sfeer is goed, eten is lekker! Anders kan ik het niet maken

59. Gisteravond met z'n achten gegeten. Het was erg lekker, ik kan van niemand iets bedenken wat hij/zij niet zo lekker vond. Wat mij betreft had er wel wat meer groente bij gemogen. De wijn en cocktails waren lekker en de bediening was uitstekend! Sjors was steeds in de buurt zonder opdringerig te zijn en schonk steeds het (gratis) water en de wijn bij.
    Het was ontzettend druk in de zaak en toch rende Max naar boven om een foto van ons van bovenaf te maken.
    De tijd tussen de gerechten was precies goed.

60. Het eten was lekker, maar wel erg weinig voor veel geld. Geen groente, geen salade allemaal extra erbij bestellen, kleine desserts. Vriendelijke bediening, maar ook bij drukte veel voor 1 iemand een hele bovenverdieping bedienen. Dus ook wel lang wachten of bestellingen komen niet goed door. Met een gezin met 2 kinderen niet snel weer naar toe.

61. Heerlijk gegeten en gedronken met z'n vieren. Wat een heerlijk avondje uit was dit. Lekker eten, gezellige sfeer en super leuke bediening. We zaten boven en willen nog even het personeel bedanken voor deze fijne avond.

62. Een aantal weken terug met een gezelschap gegeten! Het was echt geweldig. Heerlijk 3 gangen menu , erg leuk die menu kaartjes met ons eigen logo, de service was echt top , gezellig en rekening houdend met ons budget! Een echte aanrader als je een keer in Deventer bent!

63. Yvonne Vermeer

Heerlijk gegeten, mooie gerechten en een hele prettige bediening, zeer gastvrij!
    Ietsje gehorig op de plek waar wij zaten, maar absoluut een gezellige hartelijke sfeer.

64. Heerlijk gegeten, unieke sfeer, beleefde bediening die gastheerschap uitstraalt, creatieve kaart met ook leuke keuzes voor vegetariërs, we komen graag nog eens terug!

65. Erg lekker gegeten, super bediening, perfecte ambiance! Aanrader!

66. Ruscha Verhoef

Heerlijk gegeten. Fantastische mensen. Aangename ambiance. Zeker een aanrader.

67. Genoten van een heerlijk 3 gangen keuze menu met wijn arrangement. Bediening was top. De wijnen bij het arr. waren goed uitgezocht. Niemand had haast, tijden tussen de gerechten waren ook goed.
    Dit was genieten! Hier gaan we nog eens terug.

68. Gisteravond na een bezoek aan het Dickensfestijn uit eten bij Jackies. Dit maal in de kelder waar we goed ontvangen werden in een gezellige sfeer. Bediening weer prima voor elkaar en het eten was top. Ook de kinderen eten hier graag.

Top, bedankt voor een leuke avond

69. Zeer gevarieerde kaart en vriendelijke en behulpzame bediening.
    De gold medal steak is uitmuntend, maar de andere gerechten waren ook prima in orde.

Als je veel verschillende stijlen eten wil is dit een absolute aanrader.

70. johan & paula

Vandaag gegeten bij NYC. Wij eten regelmatig uit en mn voor mijn werk eet ik minstens 5 dagen per maand in restaurants. We ziin dus wel wat "gewend" maar vandaag waren wij zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van NYC. Wij schrijven zelden een recensie maar vonden het in dit geval meer dan waard en zouden dit restaurant graag willen adviseren voor iedereen die net iets anders zoekt maar voor een redelijke prijs wil dineren. De kaart is anders dan standaard, gevarieerd en de gerechten zijn werkelijk heerlijk bereid. Daarnaast was de service op z'n Amerikaans en van zeer hoog niveau, niet opdringerig niet afwezig maar precies goed. Al met al een echte aanrader.

71. Heerlijk pakketje zalm gehad. Hoop dat deze op de kaart blijft. Heerlijk genoten weer. Altijd goed bij jackies.

72. Aantal keren hier gegeten. Altijd gezellig. Smaak wel een beetje wisselend, de ene keer super de andere keer, mwoah. Maar al met al wel heel positief!

73. Wij hebben hier gisteren gegeten.
    Bediening: TOP
    Eten en keuze: TOP
    Sfeer: TOP (misschien dat de muziek iets zachter mag)
    Je merkt hier dat er aandacht aan de gasten wordt gegeven. Het eten was uitstekend, de groente vers klaar gemaakt en de frieten waren zelfs halverwege het hoofdgerecht nog heerlijk warm en knapperig.
    Absoluut een aanrader als je in Deventer een goed restaurant zoekt.

74. Dit is ons toppertje in Deventer! Echt goede smaken, snelle maar vriendelijke, persoonlijke bediening, goede sfeer. Kortom een echt avondje uit!

75. Afgelopen vrijdag 12 oktober hier gegeten. Zeer gastvrije ontvangst, we kregen een mooi plekje in de hoek. Mooie inrichting. Beiden 2 gangen gehad (voor- en hoofdgerecht). Beiden echt overheerlijk en qua hoeveelheid ruim voldoende met ook voldoende heerlijke aardappeltjes, wij zijn beiden grote eters maar hebben het niet op gekregen. Ook mooi geserveerd, zeer goede bediening. Al met al niets dan lof: je waant je in een chique sterrenrestaurant voor een redelijke prijs. Aanrader!

76. Ilse Wanninkhof

Afgelopen vrijdag 5 oktober hier gegeten enorm met de gastheer hierom gelachen daar zij de 3e keuze waren maar wat een top restaurant, en wat een service! Heerlijk eten erg aardige mensen een mooie open keuken en ja dan mijn drankje The 47 str.. geweldig. Ben je in Deventer echt ga er heen en wordt blij van het gevoel wat ze je geven alles draait om jouw als gast en daar gaat het bij een avondje uit om. Lieve allemaal bedankt voor een leuke avond met nogmaals fantastisch eten!

77. Echt onwijs lekker gegeten in dit restaurant. De borden zagen er prachtig uit. En frisse, jonge, snelle bediening. Leuke afwisselende wijnkaart en goede muziek. Echt een aanrader in Deventer!!

78. prima bediening,eten was smaakvol,de opmaak van het eten was onvoldoende,bijna geen groente bij het eten en voor vier personen veel te weinig aardappeltjes.Over het toetje kan ik heel kort zijn nl.veel te weinig voor de prijs en dan drie balletjes waterig ijs in een wijnglas zonder opmaak vond ik ronduit slecht.Eindoordeel:te duur voor wat je ervoor krijgt.

79. Als ik in Deventer woonde dan wist ik het wel!
    Wij uit Utrecht belanden bij toeval bij Jackies.
    Wat een bijzondere verrassing in meerdere opzichten; spannende menukaart, goede kookkunst, bediening met de juiste mix van vriendelijkheid en professionaliteit.
    Bovendien eet je in een prachtige accommodatie met een leuke sfeer. Een aanrader!
    Wij komen terug!

80. Wij hebben genoten van een heerlijke maaltijd in een gezellig en sfeervol restaurant!

81. Wat een heerlijke avond! Zowel de taxichauffeur als het personeel van het hotel waarin we verbleven reageerden enthousiast toen zij hoorden dat wij bij Jackies gingen eten, en terecht! Personeel was erg aardig en netjes. Het eten was heerlijk. (Vooraf tonijn en specialiteiten van Jackie's, hoofdgerecht gamba's en kreeft.) Ook de drankjes waren prima met name het geadviseerde biertje uit San Fransisco was een topper!

82. Wij wonen sinds kort aan Welle in Deventer en wandelen naar het centrum om restaurants te ontdekken. isteren voor het eerst bij Jackies. Aangenaam verrast. Eten erg goed met een leuke, gastvrije bediening. Leuke sfeer. Kortom, Jackies staat tot nu toe bij ons in prijs-kwaliteit verhoudig aan de top.

83. Wouter Nijkerk

Al jaren mijn vaste plek om nieuwe klanten te imponeren. De service is perfect, attent heid van het personeel meer dan voldoende. Je "denkt" aan iets wat je mist, en het is er. Het eten is eerste klas. Niet voor niets, als je hier wilt eten, reserveer tijdig. De hele week goed vol. Perfecte kelder en 2 geweldige VIP ruimtes op de eerste verdieping. Ik ben zelf iemand die casual gekleed gaat, maakt niet uit. They impress! Het hele team werkt perfect samen. Ze maken van je etentje een avond uit!

84. Zelden zo'n betrokken en vriendelijke bediening ervaren. Kwamen hier bij toeval terecht (via eet.nu). Mooie kaart met heel diverse keus. Lekkere cocktails en wijnen En het belangrijkste; uitstekend gegeten.
    Ze gaan ons hier vaker zien. Aanrader!

85. Hele proffessionele bediening: vriendelijk, attent, correct, kortom alles klopte. de sfeer was ook goed, dit is een mooi restaurant. De borden waren prachtig opgemaakt, een plaatje om te zien, maar daar blijft het helaas ook bij want het smaakte matig en dat is ontzettend jammer want verder klopt hier alles.

86. Absolute aanrader! Heerlijke gerechten voor prima prijsje, van voorgerecht tot en met dessert fantastisch. Oprechte bediening met aandacht voor de gast.

87. Heerlijk gegeten! Een geweldig leuk restaurant met goede gastheren( en dames) voor herhaling vatbaar.

88. Heerlijk buiten op het terras gegeten. Eten was prima. Wijn was prima. Voor herhaling vatbaar.

89. Met twee personen er gaan eten. Qua uitstraling een prima restaurant, de service was ook prima. Het eten was matig. Maar de prijs was schrikbarend hoog! Voor de porties die je krijgt mag je niet zo'n hoge prijs vragen. Ik ga er niet nog een keer heen.

90. Alles wat perfect, samen met 3 vriendinnen heerlijk gegeten. Mijn keuze van het hoofd gerecht was niet de juiste, dit natuurlijk mijn eigen risico. Maar door mijn eerste reactie die onze serveerster hoorde, heeft ze mij direct een nieuwe keuze laten maken. Daarna een heerlijke maaltijd gehad en een super avond. Wij komen zeker weer!

91. Top! Top! Top! En wat een fantastische bediening! Wij gaan hier terugkomen!

92. Erik van den Brink

Zeer gevarieerde kaart. Prima service en heerlijk gegeten. Sushi als voorgerecht is al een flinke 'hap'. Kijk al uit naar het volgende bezoek.

93. Ben 5 punten

Heerlijk gegeten in een zeer prettige prettige ambiance. Een spannende kaart met gerechten die op een speelse wijze werden opgediend.

94. chantal

Wij hebben 27 april bij restaurant jackies gegeten en het was echt voortreffelijk.
    Hele relaxte sfeer en super vriendelijke bediening.
    In een woord top!!

95. Geweldig goede 1e indruk, mooie zaak, vriendelijk en hardwerkend personeel en niet geheel onbelangrijk heerlijk eten!
    We zijn er zonder te reserveren naartoe gegaan, geen probleem.
    Voor mensen die een weekend weg zijn en denken: Waar moeten we gaan eten? Dan is Jackies een absolute aanrader!

96. Helaas geen mogelijkheid om via eet.nu de originaliteit van de kaart te waarderen. De gerechten op kaart van Jackies zijn origineel, verrassend lekker en verschoond gebleven van de ergerlijke overbodige opsmuk.
    Via via zijn wij op de hoogte gebracht dat het goed eten is bij Jackies en dat is ook zo!
    Een aangenaam pluspunt is dat dit restaurant niet echt geschikt is voor jengelende kinderen. Deze ellende blijft u dus bespaard mede omdat er geen frikandel met appelmoes op de kaart staan.

De prijsstelling is marktconform maar tussen het 'all you can eat, Wokschuren en ander onbeperkt schransgeweld kunnen de porties waar niets mis mee is karig overkomen, een extra bijgerecht is overigens geen probleem bij Jackies.

De koffiekaart is een leuke afsluiter en gelukkig geen Dame blanche of Banane royaal te bekennen!
    Samengevat is Jackies een echte aanrader voor liefhebbers van een originele keuken en een bovengemiddelde bediening.

Wij komen zeker terug!

97. TOP Werving & Selectie

Zowel privé als zakelijk kom ik hier met regelmaat.
    Ook mijn klanten zijn erg positief over de entourage, service en kwaliteit.
    Sfeervol - Positief en Gastvrij zijn enkele woorden die Jackies NYC goed omschrijven.
    Gewoon TOP!

Richard Klute

98. Henriette

Na een eerdere positieve ervaring nu wel erg teleurstellend. Begin ging prima maar het hoofdmenu zeer teleurstellend.
    Vleesgerecht op tafel maar verder niets. Bediening heeft niet in de gaten dat het niet compleet is????
    Als er dan door ons iets van gezegd wordt duurt het nog te lang voor er iets komt. Vlees op, nog geen bijgerechten.
    Als compensatie wordt er het nagerecht aangeboden.
    Dan komt Max met de kaart, geeft meteen zijn mening, probleem niet bij hen maar bij ons. Ja Max nagerecht, laat maar ik heb al gegeten en gedronken, doe de rekening dan maar.
    Ruim 40 euro voor een wijntje een biertje en 2 x vlees zonder iets is wel erg veel. We hebben betaald en de eer maar aan ons zelf gehouden.

99. Wat een leuk restaurant! We hebben op en top genoten van prachtige en overheerlijke gerechten en de gastvrijheid.

100. Ferry en Dineke

Tja, vier tienen, minder kunnen we er echt niet van maken!! Gister en eergister hebben we bij Jackie's heerlijk gegeten in een fantastische ambiance. Van ontvangst tot afscheid was het één groot feest!!
    Na de eerste avond sprak het dan ook voor zich dat we ook de volgende avond bij Jackie's zouden dineren. Max is de perfecte gastheer, maar ook de rest van het team is zeer professioneel. Fijn om zo in de watten gelegd te worden.
    We hebben natuurlijk 2 avonden verschillende gerechten geprobeerd en eerlijk is eerlijk, allemaal zalig. Duidelijke uitleg over diverse gerechten en een goed wijnadvies.
    Wij werden hier echt heel blij van en kunnen ons verheugen op een volgend bezoek aan Jackie's!!

101. Gisteren met twee vrienden gegeten bij Jacky's. Goede ontvangst en bediening door Max. Hebben gezeten aan (te klein) tafeltje in de kelder. Sfeervolle rustige plek waar je ook goed met elkaar in gesprek kunt zijn. genoten van de gerechten (voorgerecht vijf klein proeverijtjes, hoofdgerecht hele poon met zeekraal en zeevruchten saus en kaasplankje toe. Heerlijke Chileense Chardonay. Alles prima. Top avond en we komen zeker terug

102. Afgelopen week hier twee keer gegeten. 1 keer met een vriendin en 1 keer met z'n vieren ter gelegenheid van het vieren van huwelijksdag. Beide keren voortreffelijk gegeten. Het is een erg mooie locatie die geweldig is ingericht. Het personeel werkt met passie en doet er alles aan om je een leuke avond te bezorgen. Het was super!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

103. Afgelopen donderdag hebben wij met het gezin hier gegeten.

We kennen Deventer niet, dus via internet diverse menukaarten bekeken en deze kaart sprak ons aan.

Zelf ben ik ruim 25 jaar werkzaam in de horeca, de oudste 2 dochters lusten helaas niet veel en onze jongste lust alles, maar is een 'bijzonder' meiske. (Max voelde dit feilloos aan!)

We hebben alle 5 genoten!

Max was op een leuke manier aanwezig, telkens dichtbij maar niet opdringerig.

Dit was echt een feest!!

104. Mieke & Petra Jansen-Kuite

Wij kwamen hier na een lange dag Geocachen en de Apenheul, helemaal koud en hongerig...nou...WAUW! Wát een geweldige service! We zijn er helemaal ondersteboven van! Zoiets hebben we serieus nog niet eerder meegemaakt! We komen zeker terug en hopen op terras-weer (maar ook weer nét niet zodat we weer dekentjes kunnen krijgen ;) ) Oh...bijna vergeten, het eten was WAANZINNIG!

105. Heerlijk gegeten weer afgelopen week! De voorgerechten zijn een plaatje en smaken hartstikke goed. Bij de hoofdgerechten een geweldige keuze uit vlees en mooie visgerechten. Alles is met evenveel liefde bereid en dat proef je!

De bediening is aardig en oplettend. Ook wist Franciska(?) de kaasplank die wij als toetje hadden met een geweldig enthousiasme uit te leggen. Top!

106. Jan 56 punten

Onlangs hier heerlijk gegeten op het mooiste plein van Deventer. Voorgerechten waren strak opgemaakt en goed op smaak. Hoofdgerechten mooie porties. De bediening is zeer attent en persoonlijk. De zaak is sfeervol ingericht, modern maar ook gezellig. Minpunt zijn alleen de toiletten.

107. Elisa 83 punten

De eerste keer bij NYC was al fantastisch. De service was goed en vriendelijk. Aangezien ik in restaurants & hotels gewerkt heb, let ik vaak op het op gehele plaatje van het restaurant wat soms een voor en een nadeel is.

Dit is echt mijn keuken. Ik had daar ook mijn adres opgegeven en wat bleek, op mijn verjaardag kreeg ik een kaart van NYC. Een fles Prosecco gratis bij het diner voor de volgende keer als ik daar zou komen. Dus hebben we een geschikte datum gevonden om daar naar toe te gaan. Ik gaf mijn (verjaardag)kaart en kreeg daarvoor in de plaats een fles Prosecco en niet zomaar eentje, een D.O.C uit Italië. Ongelofelijk, we hebben er de hele avond van genoten en ik nam daarna een heerlijke Cosmopolitan.

Het is me goed bevallen, want door al dat positieve dat ik eruit kon halen zag ik het negatieve niet.

108. Elisa

109. Annemarie

We hebben al verschillende keren gegeten bij Jackies en helaas is het ons de laatste keer niet goed bevallen. Het eten is prima en heerlijk, niets over te zeggen maar we moesten bijna een uur wachten op ons hoofdgerecht, waarbij er ook iets mis was met onze bestelling. Toen we daar kritiek over gaven werd er geirriteerd gereageerd en dat was erg jammer en kregen we veel discussie en het gevoel dat het probleem bij ons neergelegd......Het terras was vol en iedereen kreeg mee wat er bij ons aan de tafel gebeurde, niet tactvol. Heel jammer... Door dit voorval helaas een onvoldoende voor service.

110. Gezellig en trendy restaurant waar de bediening top is.

De cocktails en het toetje waren fantasisch!

De vlees gerechten (voor en hoofd) waren echter een stuk minder lekker!

Misschien had de kok een slechte dag, maar de entourage was zoleuk dat ik zeker nog wel een keer kom.

111. Max, de oesters waren heerlijk, na die hoosbui op het terras.

Ook de pannenkoeken die we daarna hebben gebakken waren lekker! Tot de volgende keer.

112. 11 Juni voor de 2de keer bij Jackies gegeten en net zoals de 1ste keer weer helemaal fantastisch! Goed verzorgd door Max en Sjors en de Steak Tartare, sushi en cheese cake waren subliem. De afsluiter met kaasplankje en een goede whisky maakte de avond helemaal tot een succes. Hopelijk snel weer!

113. Al meerdere malen gegeten bij Jackies. De prijs / kwaliteit verhouding, maar vooral de bediening is erg goed. Natuurlijk gaat overal wel eens wat fout, maar hier lossen ze dat, als het al gebeurt, keurig op. Max en Michael weten een sfeer neer te zetten waar wij in ieder geval graag in dineren. Ook onze kinderen komen hier graag en dat zegt wat.

Ga zoo door.

114. geert 82 punten

Voorgerecht salade met venkel, sinaasappel en manchego was prima, hoofdgerecht matig. Combinatie lavandel crme brulee met limoncello sorbet bizar maar lekker. Beste aan deze tent: de cocktails!

115. geert

116. We hebben geweldig lekker gegeten. Ook de bediening is top. Een echte aanrader!

Francisca, Max en Michael, bedankt voor de gezellige avonden!

117. lekkerdeventer

Heerlijk gegeten afgelopen vrijdag. Leuke kaart met voor elk wat wils. En een gezellig sfeertje.

118. winnieboersma

Vrijdag 25 maart met 2 vriendinnen heerlijk gegeten.

Er was weliswaar een probleem met ons gerecht, maar die werd keurig opgelost. We vonden de sfeer en het eten zeer bijzonder en smaakvol, je voelde je echt op je gemak en het bedienend personeel is helemaal top. (in het bijzonder onze gastheer Michael)

Komen zeker nog eens terug. Bedankt voor deze gezellige en heerlijke avond.

Winnie, Carmen en Wies.

119. In de restaurantweek voor het eerst (en laatst) bij Jackies gegeten. De bediening was vriendelijk en hulpvaardig, daar heeft het zeker niet aan gelegen. Wel aan de verhouding kwaliteit/prijs.

We kregen eerst brood met olijfolie en balsemicoazijn en daarna een mooi voorgerechtje bestaande uit verschillende (sushi) hapjes. Toen het hoofdgerecht, bestaande uit een biefstuk (redelijk), flauwe en lauwe spinazie en gortdroge truffelaardappeltjes, zonder sausje of wat dan ook. Als we er geen frietjes bijbesteld hadden, waren we met trek weggegaan. Als toetje kon je kiezen uit een mango-gerechtje of een kaasplankje. Helaas, de kleine lettertjes op de menukaart niet gezien, waaruit bleek dat je pp 4.50 moest bijbetalen. En als het nu een beetje behoorlijke stukjes geweest waren........., niet dus! Overigens ben ik van mening dat het bedienend personeel ook nog wel even had kunnen zeggen dat je voor dit dessert moest bijbetalen.......

Al met al waren wij behoorlijk teleurgesteld in de kwaliteit van deze door velen aangeprezen zaak.

120. Onze ervaring bij Jackies viel helaas wat tegen.

Alle lof voor de bediening, en dan met name de gastvrouw bij de entree, want die zijn aardig, behulpzaam en hebben kennis van zaken.

Prijs/ kwaliteitverhouding viel met name wat tegen. Bijna 20 euro voor een roerbakgerechtje met garnalen vind ik duur. Zeker als het matig uitgevoerd is, met ernaast een onhandig vouwpakketje rijst. Een alcoholvrije huiscocktail is met zijn 3 euro 75 net zo duur als een cocktail met prosecco. Er is geen 3-gangen-kortingsmenu, dus voor 3 gangen ben je al gauw 40 euro kwijt.

Ik geef graag geld uit aan eten & drinken, maar dan moet het wel voor elkaar zijn. En bij Jackies... schoot het net even tekort op veel vlakken.

De kaart ziet er op zich goed uit, met voor ieder wat wils. Zo kun je bijvoorbeeld oesters krijgen. Voorgerechten waren goed. Hoofdgerechten vielen wat tegen: hamburger was lauw met 4 frieten ernaast, de gebakken aardappels vielen uit elkaar van meligheid en mijn roerbakgerechtje was oké, maar ook niet meer dan dat.

Ruime keuze aan lekkere koffie en thee en ook de wijnen smaakten goed. Wijnglazen zien er echter smoezelig uit: worden ook gewoon koud afgespoeld en niet gepoleerd.

Ik had met alle minpunten nog wel kunnen leven, ware het niet dat je wel de hoofdprijs betaalt. Voor hetzelfde geld kun je, mijns inziens, in -tig restaurants in Deventer de sterren van de hemel eten. Dat doen we dus de volgende keer.

121. Grote klasse! Gr. Rotterdams kwartet.

122. Yvonne Meijer

Al twee zeer goede ervaringen met het eten, de sfeer en het personeel.

Gastvrij, vriendelijk, snelle bediening en heerlijk eten.

We komen zeker nog een keer terug!

123. Anita en Alex

We hebben 12 februari bij jullie gegeten.

Ja Michael, zoals beloofd hier mijn reactie.

Ga zo door, eten was goed. En bediening super.

Gr. van ons.

124. Niet eerder schreef ik twee maal een stukje over het zelfde restaurant, maar de mensen van Jackies hebben zichzelf dusdanig overtroffen dat ik geen keus heb!

De eerste ervaring was al genoeg om met stip op 1 in m’n favorietenlijst te komen en deze positie is nu enkel nog versterkt. Een kaartje in de bus dat ik uitgenodigd was om de 2e verjaardag van Jackies te komen vieren met een flesje prosecco was een prima reden om weer eens te reserveren.

Ditmaal had de kok volledig de vrije hand om iets moois vegetarisch te maken, en dat is hem prima afgegaan. Na een openingetje van bubbels begonnen we met een 3tal sushi’s pp welke stuk voor stuk kunstwerkjes waren. Zowel qua presentatie als qua smaak prachtig. De verleiding om hier een tweede ronde van te bestellen was groot maar die konden we weerstaan.

Mijn voorgerecht was een lauwwarme salade met mooie ingrediënten waaronder fijne kaas en gecarameliseerde walnootjes, heerlijk. Onder begeleiding van een goede fles, niet te koude, Chablis werd het hoofdgerecht opgediend welke voor mij bestond uit een bedje van risotto welke ruimte bood aan een fijn stukje franse kaas en gebakken paddenstoelen.

Toen even een cocktail tussendoor, perfect in verhouding uiteraard zoals we inmiddels gewend waren.

Daarna het dessert wat bestond uit een enorm bord met allemaal kleine taartjes, crème bruleetjes, bolletjes ijs en meer.

De broekriem moest even een gaatje losser.

Afgesloten met een goed glas cognac, glas handwarm, cognac koel zoals ik het graag zie.

Kortom, een fenomenale avond welke nog lang bij zal blijven.

Zoals Michelin het zegt: ‘Une très bonne table dans sa catégorie’ waar ik zelfs nog een stapje verder wil gaan, want wat mij betreft is Jackies het omrijden meer dan waard! Het zou mij ook verbazen wanneer de ster op een goed moment niet in de wacht gesleept wordt!

Chapeau.

125. Wat een beleving, bedankt voor de leuke/bijzondere sfeer! We komen snel weer, zeker voor de beste cheescake van Nederland!

126. Ik heb hier op mijn verjaardag gegeten met mijn man en mijn vader. Heerlijk gegeten, goede sfeer, wat wil een mens nog meer.

127. Heerlijk gegeten! Personeel is spontaan en erg vriendelijk.

Dit kom je niet vaak meer tegen.

Echt toppie!

128. Best redelijk lekker gegeten maar al die negens en tienen zijn een tikje overdreven. Acceptabel eten, lekkere wijntjes en een leuke tent. Maar niet meer dan dat.

129. Sylvana0902

130. Mooie zaak en net personeel.

Je wordt er netjes bediend en het eten is er zeer goed.

Ruime keus en voor iedereen wat wils!

131. Naar aanleiding van de goede recensies hier op de site tijdens een bezoekje aan Deventer gereserveerd bij Jackies.

Vanaf het moment bij binnenkomst tot het naar buiten gegaan genoten van het zeer klantvriendelijke personeel die zeer attent en behulpzaam waren.

Ook het eten was zeer lekker! Wij kunnen het iedereen aanraden! Zo hoort uit eten te zijn: top eten en top personeel!

132. Briyes

133. Wederom een fantastische ervaring. De gastheer herkende mijn vriend en mij nog van de vorige keer, wat op 29 mei was. De service is echt perfect. Sjors, bedankt!

Voor het eerst struisvogebiefstuk gehad, smaakte goed! De cabarnet sauvignon uit Chili paste er uitstekend bij.

Ja, Jackies is echt een aanrader. Ambiance, gastheerschap, smaken, alles klopt.

134. Ernst

135. Afgelopen weekend werd ik uitgenodigd om bij Jackies te eten. Wat een verrassing! Niet alleen vanwege mijn uitermate leuke begeleiding. Wat een feest: Heerlijke verse oesters, Seafood platter met oa gegratineerde kreeft en fantastisch gegrilde tonijn, een brede selectie aan heerlijke wijnen en als afsluiting een rijke keus aan digestieven. Dat alles met meer dan competente, vriendelijke, discrete service en een persoonlijke touch van het team onder leiding van Michael en Max.

Jongens dankjewel! Er is die avond meer ontvlamd als de kaarsjes alleen. Keep it up! Jullie doen echt wat goeds.

136. Met mijn 16e verjaardag bij Jackies wezen eten, heel gezellig!

Zelfs mijn zusje die alleen de drie p's lust (pizza, patat en pannekoeken) heeft heerlijk kunnen eten. Voor mijn verjaardag kreeg ik zelfs kaarsjes in mijn sushi. Heel leuk gedaan! De sfeer is heel relaxt en personeel is bijzonder vriendelijk. Zeker een aanrader!

137. Wat een top-tent! Het eten was ontzettend lekker (tournedos, maar ook zeker de hamburger zijn aanraders!) en de borden mooi opgemaakt. Mijn complimenten dan ook voor de blijkbaar zeer kundige en creatieve koks! De service was op een informele manier zeer correct (goed gedaan!) en de sfeer in het restaurant ongedwongen. Wij komen nog eens terug!

138. Regelmatig gaan wij naar Deventer, speciaal voor Jackies. Het is er gewoon altijd heerlijk eten met een goede sfeer, goed personeel dat een persoonlijke benadering heeft, maar toch altijd professioneel blijft.

De keuze in gerechten is voor ieder wat wils, maar dat wat op de kaart staat is ook altijd lekker. Ze vernieuwen regelmatig de kaart, zodat je altijd wel iets nieuws kunt proberen.
    Tonijnsteak met krokant korstje is meesterlijk, Best Ever!

Jackies is altijd een aanrader!

139. Geweldig restaurant, een aanwinst voor Deventer.

Er staan verrassende gerechten op de menukaart en ze hebben heerlijke wijnen. Ook de vegetarische gerechten zijn er heerlijk!

De bediening is heel vriendelijk en zijn op de juiste momenten in de buurt. Zij zorgen er echt voor dat je avond een feestje is.

Kortom een superrestaurant, een aanrader!

140. Gisteren hier wezen eten tijdens de Restaurantweek. Erg sfeervol restaurant, lekker eten en de bediening had alles goed onder controle... Ook waren ze erg vriendelijk en attent.

De keuze was natuurlijk beperkt doordat we voor 25euro 3 gangen konden nuttigen. Maar dat was absoluut geen probleem. Het voorgerecht was een proeverij van een aantal kleine gerechtjes (ook een heerlijke vegetarische variant)... Erg mooi opgediend en het smaakte zoals het er uit zag. Ook op het hoofd- en nagerecht was niets aan te merken.

Over de prijs/kwaliteit verhouding kunnen we weinig zeggen nu. Maar we komen zeker een keer terug om dat te beoordelen... Zeer benieuwd welke lekkere gerechten er op de kaart staan :-)!

141. Geweldig lekker gegeten. Ook de bediening is top. Een echte aanrader!

142. Heerlijk restaurant. De aankleding is fantastisch en volgens ons hebben ze een mooie mensen beleid qua personeel ofzo, want ze zien er allemaal bovengemiddeld knap uit ;-) Personeel is netjes en correct, maar niet op een zo'n stijve manier. Het eten is lekker en altijd mooi opgemaakt. Het voelt wel echt als een avondje uit bij Jackies. Heb maar 1 minpuntje... het kaasplankje is niet echt super. En dat is jammer, want daar sluit ik graag mee af. Vind dat ze net te duur zijn in verhouding tot andere goede restaurants, daarom een iets lager cijfer.

143. Gister heerlijk gegeten bij Jackies. Ik had een vriend uitgenodigd om zijn verjaardag te vieren. Door het mooie weer konden we lekker buiten zitten en de wereld voorbij zien gaan.

Begonnen met een perfecte Hendricks G&T, ultiem zomers gevoel. Daarna de seafood platter, erg lekker maar vooral een ervaring door alle bijzonder schelpen en bijbehorend gereedschap. De jarige job had de rib eye, erg mals. Ik had de Bombay Shrimps, lekker pittig geserveerd met rijst verpakt in een bananenblad. De balans tussen de kick van de specerijen en de kokosmelk was fantastisch, kreeg er een beetje heimwee naar India van. Het eten was heerlijk, maar wat Jackies bijzonder maakt is de service, vriendelijke bediening die op de juiste momenten aanwezig is en echt wil dat jij een fantastische avond hebt.

Eten bij Jackies is als het mooie Deventer even ontsnappen en voelen alsof je in New York (of Mumbai) bent! Af en toe wel lekker ;-)

Ps. Als je van plan bent een film te gaan kijken met je vriendinnen: combineer het met dining&wining bij Jackies, best place in town.

144. Hier gister gegeten omdat de ouders van mijn vriend dertig jaar getrouwd waren. Was er al vaker geweest en het altijd als goed ervaren. Wat mij gister blij verraste was dat onze gastheer zich mijn vriend en mij nog kon herinneren van de vorige keer dat we daar samen aten, wat begin maart was. Hij wist zelfs nog dat mijn vriend vegetariër is.

Het eten was zoals altijd met zorg bereid en smaakte zeer goed. Jammer dat ik me niet zo lekker voelde, maar dat lag natuurlijk niet aan Jackies.

145. Leuke avond uit eten genoten in Jackies NYC. Het eten was af en toe verrassend, zoals de puree van verse doperwten met pijnboompitten en munt. De bediening is bijzonder attent.

Details van de maaltijd kunnen beter, zoals de malsheid van de biefstuk en de afwerking van de eend. Ook zaten er grote stukken rode peper door de tartaar van tonijn bij het voorgerecht.

De muziek was bij vlagen wat overheersend populair maar dat is een kwestie van smaak.

Al deze puntjes zijn echter details en staan een leuke avond uit zeker niet in de weg. Het restaurant is een aanrader die de potentie heeft nóg beter te worden.

146. Voor de tweede maal in dit toprestaurant gegeten. Niets dan lof. De bediening was nóg aardiger en attenter, het eten was nóg lekkerder. Of was ik gewoon vergeten hoe goddelijk je hier kunt eten?
    Wij zijn vegetarisch en in dit restaurant kun je, naast de gewone gerechten, fantástisch vegetarisch eten. Verder kun je er sfeervol zitten en zoals gezegd is de bediening uiterst vriendelijk en gezellig, maar toch prettig gereserveerd. Ik ben in honderden zaken geweest, maar nergens word ik blijer dan hier in Jackies NYCuisine. Een aanrader, zelfs al moet je hiervoor van ver komen... gewoon doen, je zult geen spijt krijgen!

147. Heerlijk gegeten.

Uitstekende kwaliteit en een zeer goede uitstraling.

Een toppertje!

148. Al een paar maal uit eten geweest bij dit Toppertje!

Heerlijke biologische wijn en verse jus d'orange.

Het eten was goed bereid, vlees smolt op je tong en lekker gekruid. Bij de salade zat een fijne dressing. Het dessert fantastisch!

Bediening accuraat met oog voor detail.

Kortom steeds weer verrast te worden in Jackies maakt een avondje uit compleet.

Jackies surprise is met recht een surprise.

149. Weer heeerlijk gegeten, echt een aanrader!

Leuke sfeer, hele goede bediening en verrassende kaart.

Weer eens wat anders en geen standaard gerechten. Ook het brood vooraf met olie, heeeerlijk! Weer eens wat anders dan saai kruidenboter..

Porties zijn voldoende en heeeerlijke wijnen!

Wij komen zeker snel terug!

150. Heerlijk eten en super bediening. Aanraders zijn chicken stick en de rib-eye met halve kreeft! Top restaurantje in deventer.

151. Mooie aankleding, net personeel, maar het eten vonden wij niet bijzonder. Vrij prijzig voor een niet echt bijzondere bereiding. De steak was flauw en pezig, met een beetje ketjapsaus, de garnituur was een beetje karig en rommelig. Mooi geknutseld, maar niet passend en lekker. Alleen een bakje met glimmende aardappeltjes erbij. De eendeborst was niet zo mager en te dik gesneden, geen knapperig korstje...De wijn was lekker.
    Maar helaas zullen we het bij dit bezoek laten, ondanks de leuke sfeer.

Jammer dat er geen boter bij het brood was...olijfolie vinden wij niet zo smaakvol, kruidenboter/tapenade blijft lekker! Zo blijkt, voor ieder wat wils.

152. Gisterenavond weer heerlijk gegeten bij Jackies NYC, een avondje uit. Met het interieur weet Jackies de juiste toon te zetten. Sfeervol, ongedwongen en het neemt je mee naar een andere wereld (stad). Goed gedaan, want dit sluit naadloos aan bij de door de internationale keuken van New York geïnspireerde kaart. En hoewel je de kaart denkt te kennen (na meerdere bezoeken) weet het team van Jackies NYC toch weer te verrassen met 'Special Bites' en gerechten naast de kaart (ook bij de desserts!). Bij de keuze van wijnen gaat het om smaakvolle kwaliteit en niet om kwantiteit, dus geen eindeloze lijst met wijnen en 'poespas'. Uit alle windstreken en voor ieder wat wils met prima prijs/kwaliteit verhouding. Zo ook met de gerechten; vlees, vis, schaaldieren of vegetarisch? De bediening voorziet het allemaal van toelichting en is attent (en weet het met flair op tafel te brengen), chapeau! Met Jackies NYC heeft Deventer iets unieks in het hart (van de stad). Team Jackies: tot de volgende keer!

153. Zeer gastvrij ontvangen, bediening was vriendelijk.

Boven te weinig licht om de kaart goed te kunnen lezen.

De hoofdgerechten zijn te kleine porties en te prijzig voor wat je krijgt.

De aankleding van de gerechten was ook erg summier.

Daarentegen was de wijn heerlijk. (volgende keer alleen een glaasje kraanwater erbij! ipv. een flesje duur water)

154. Vriendelijk en attent personeel en dat valt vaak tegen is onze ervaring helaas. Goed eten en leuk restaurant. Enig minpuntje is dat er boven zo weinig verlichting is, dat je de menukaart amper kunt lezen en ook bijna niet kunt zien wat er op je bord ligt.

155. Jompie

156. Gister met een vriendin wezen eten bij Jackies NYC. Na een vriendelijk ontvangst waarbij onze natgeregende jassen probleemloos aangenomen werden, mochten we plaatsnemen aan een gezellig tafeltje achter in de middelste eetzaal.

Tijdens het bekijken van de kaart werden we vergezeld door een aangename fles Chardonnay die netjes gekoeld binnen handbereik stond (Niet dat we zelf onze glazen hoefden bij te vullen want dat werd netjes in de gaten gehouden). We hadden zowel een tafeldame als een tafelheer tot onze beschikking die zich beiden netjes voorstelden. Verder kregen we tweemaal een broodplankje die in tegenstelling tot de gebruikelijke kruidenboter, nu opgediend werd met een schaaltje olie met balsamico.

Een goede binnenkomer dus!

Vooraf ging ik voor een mooi opgemaakte Caprese met fijne, verse Mozzarella en iets opgewarmde tomaatjes. Mijn tafelgenote had crab cakes die er dusdanig aangenaam uitzagen dat ik als vegetariër er zelfs zin in kreeg.

Terwijl wij rustig verder gingen in de Chardonnay, die overigens ook per glas besteld kan worden, werden de hoofdgerechten geserveerd. Ik had huisgemaakte falafel en mijn tafelgenote ging voor de varkensmedaillons gemarineerd in honing, thijm en bourbon. Alles was goed op smaak en de porties waren netjes.

Na het hoofdgerecht besloten we een cocktail te proberen, een cosmopolitan voor de dame en voor mij een mojito. In 1 woord top!

Mijn gezelschap nam als dessert een huisgemaakte cheesecake (met de aardbei naast de cake, zoals dat hoort) en ik ging voor een glaasje Noblige (er wordt goed op de details gelet, het glas was iets voorverwarmd maar de cognac uiteraard niet).

Ter afsluiting nam ik nog een cognacje en mijn tafelgenote een versgezette Spanish coffee.

Leuke details: 3 verdiepingen, relaxruimte beneden, gezelschapsruimte boven en in het midden het 'normale' restaurant. Sfeervolle verlichting en een kwaliteits eau de toilet bij het sanitair.

Concluderend een uitstekende avond, waar ik met plezier op terugkijk.

De kaart biedt niet veel keus voor de vegetarische medemens maar navraag leverde op dat, wanneer er tijdig gereserveerd wordt, meer mogelijkheden zijn dan de kaart alleen dus dat is een dikke plus. Een spiegeltje op het toilet zou eventueel mogen maar verder geen puntjes van kritiek! TOP!

157. Super. Wat een ontvangst, een mooi verlichte zaak, strak, netjes en schoon. Beetje zicht op de keuken wat naar mijn idee meer dan een extraatje is voor elk zichzelf respecterend restaurant.

Bediening goed, correct en attent.

Sushi viel beetje tegen, maar dat was 't enige.

158. We hebben hier gisteren heerlijk gegeten! De tent ziet er top uit, de sfeer is goed, het eten lekker en de service super! Hier kom ik graag nog een keer!

159. Fantastisch gegeten, prijzig, maar dan heb je ook wat!

Porties zijn mooi gedoseerd en alles smaakte heerlijk. Alsof engeltjes op onze tong piesten. Personeel is goed getraind en heel persoonlijk. Ondanks drukte werd elke tafel in de watten gelegd. Het restaurant is heel mooi met veel hoekjes en gaatjes. Ik raad het iedereen aan!

160. Heerlijk, wel beetje prijzig, want de porties zijn klein.