Vlakbij ons restaurant zijn verscheidene parkeergelegenheden te vinden. Zo is er de parkeergarage onder de Wilhelminabrug, ook de Centrumgarage zit op 5 minuten lopen.

Bezorgrestaurants in de buurt van El Popo

1227931985 77
1425320755 80
1502083054 74

1. Carlo Post

Prima gelegenheid om met iemand in een rolstoel te eten. We werden uiterst gastvrij en vriendelijk geholpen.
    Voor mijn vrouw en ik was dit het eerste etentje sinds dat zij als gevolg van een herseninfarct rolstoelafhankelijk is geworden.
    Prima gegeten voor een schappelijke prijs en bovendien nog vlot geholpen ook.

2. Pablo El Popo

3. Marijke Delwel

We hebben allemaal heerlijk genoten van het eten, heerlijke drankjes, goede bediening en de sfeer was gezellig. Tot de volgende snel weer, Marijke.

4. Op zich allemaal leuk ingericht en ook de sfeer en bediening zijn prima. Je komt echter om lekker te eten en dat was niet helemaal wat we verwachtten.
    Het vlees was nog net niet echt aangebrand en was verder niet zo smaakvol. Magertjes gekruid en de malsheid liet te wensen over. Ook de hoeveelheid was aan de magere kant te noemen voor het gevraagde geld.
    Gelukkig heeft Deventer heel veel te bieden.

5. Martin

6. Gisteren bij El Popo eten besteld en thuis laten bezorgen. El Popo heeft het top geregeld. Bestelling was precies op tijd, eten was netjes ingepakt en het smaakte net zo lekker als dat het in het restaurant zou smaken. Klein menu maar alles smaakte. Super dat het restaurant in deze lastige tijden zo’n goeie service neerzet!

7. Stef An S

8. Afgelopen woensdag hebben wij hier voor het eerst gegeten. Na een vriendelijk ontvangst zijn we buiten begonnen met ons voorgerecht en daarna naar binnen verhuisd voor het hoofdgerecht. De sfeer is echt top binnen, we hadden het gevoel alsof we in het buitenland waren. Ook de spare ribs en de mixed grill zijn een aan aanrader. Bedankt voor de leuke bediening, met name Lusanne die nergens raar van op keek ;).

9. Ronald Groenheyde

10. Wim Gerritsen

11. M. 388 punten

Heerlijk gegeten! Lekkere vegetarische gerechten op de kaart. Leuke, gezellige sfeer en een vlotte en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

12. Astrid

13. Na jaren vaste klant te zijn geweest is daar nu een eind aan gekomen. Sinds de nieuwe kaart is kwaliteit van het eten enorm gedaald. Smaak noch kraak. Droge fajitas pollo, weinig salade, weinig saus, minder keus in gerechten, overvloet van bruine bonen purree in en bij elk gerecht, mixed grill met goedkope stukken vlees, weinig smaak aan gerechten, desserts zijn onder de maat. Prijs- kwaliteitsverhouding klopt niet. Ik ga op zoek naar een ander favo restaurant.

3,1
  14. Annely. Annemiek, Susan en Hilda

Heerlijk gegeten, keurige en vriendelijke bediening een gezellig gebeuren daar.

15. Eten was matig. Twee dezelfde gerechten besteld, de ene was goed warm, de andere lauw. Vond de smaak ook matig, bonen waren te veel doorgekookt.

16. Arie de Jager

17. El Popo was ons favoriete restaurant.
    Een paar maand geleden werd er een nieuwe kaart geïntroduceerd.
    Naar onze mening een flinke achteruitgang. Minder keuze, de portie zijn kleiner, vlees is taai. Zelfs de spareribs smaken niet meer hetzelfde.

Voortaan zoeken wij wel een ander restaurant.

3,7
  18. Hanna Visser

In tijden niet zo ontevreden geweest over bediening en eten! We kregen een verkeerde maaltijd, vlees in plaats van vis. Het eten was bijna koud. In de smoothy zaten meer ijsklontjes dan vruchtensap. Voor een lepel mayonaise moest €1,50 betaald worden. Kleine porties. Wij gaan hier nooit meer naar toe!

3,3
  19. Remco Wolters

Wij zijn 2 dagen geleden geweest, al jaren vaste klant en altijd naar tevredenheid.
    De nieuwe kaart en de nieuwe weg is alleen het tegenovergestelde als dat wij gewend zijn, hele kleine porties (al zullen er ook gerechten zijn die wel ok zijn).
    Wij hebben het gemeld bij de bediening die kwam met het argument dat ze proberen dat mensen nu een voor-hoofd-desert nemen... Dus met andere woorden... minder eten voor het zelfde geld.
    Ik zelf vind het heel gek, eerst mensen bonnen laten kopen en dan midden in het jaar de kaart veranderen. Voor ons geen bonnen meer, dan zoeken wij het een deur verder.

4,1
  20. De nieuwe kaart was een ramp. Het is onoverzichtelijk vormgegeven, bestaat uit kleine, smaakloze gerechten en heeft minder keuze. Het eten serveren ze tegenwoordig in een krant, zal wel een hipster-dingetje zijn waar ik niks van begrijp. Als dat nou het enige was, maar het eten smaakt ook naar een natte krant. Wat dat betreft past het perfect bij de presentatie van het gerecht. Als dat is wat ze willen bereiken met de nieuwe kaart, ben ik erg onder de indruk. Alhoewel ik me dat niet kan voorstellen als je een commerciële zaak runt.

Kortom: het eten was smaakloos geworden, de porties zijn klein en lauw en dat proberen ze goed te maken met een laf gratis toetje. Ik kwam hier al 10 jaar met enige regelmatig en nu dus nooit meer.

4,5
  21. Onze dochter heeft Coeliakie (ze mag absoluut geen gluten hebben). Ze hadden er bij El popo echt iets lekkers van gemaakt. Ze heeft heerlijk gegeten (en wij ook) en er werd ontzettend goed rekening gehouden met haar. Dit is zeker een aanrader voor mensen met gluten intolerantie.

22. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Omdat het nogal druk was, moesten we een half uurtje wachten.
    We kregen een drankje aangeboden en wat lekkere hapjes vooraf. Super, we komen zeker terug. Dit restaurant hoort zeker bij onze favorietjes.

23. annie kers

Gewoon een 10, is altijd lekker, ook als het druk is. Super eten en de bediening is ook heel goed.

24. El Popo, is wat mij betreft de beste Mexicaan in de wijde omtrek. Bediening is altijd persoonlijk en accuraat. De sfeer is hopeloos rommelig, dus zeer gezellig, ondersteund door bijhorende muziek. Buiten op het terras aan de prachtige Brink is het goed toeven. De gerechten zijn goed en de hoeveelheden keurig geproportioneerd. Er is bij ieder gerecht zichtbaar aandacht besteed en bewijzen dat een basic keuken toch heel smakelijk kan zijn.

25. sophie

26. Joke Nalis

Wij zijn ontzettend leuk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Al snel kregen we de menukaart en werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Ons wijntje kwam al gauw en wij bestelden de tapashoofdmaaltijd. Het eten zag er zeer aantrekkelijk uit en alles smaakte heerlijk en was meer dan voldoende! Het dessert hebben we dus maar overgeslagen! Wij gaan zéker weer terug!

27. Erwin

28. Lekker eten, aardige bediening, maar wel heel erg donker! Iets meer lampen graag! Op de tast schuifelen richting tafel, trappetje op etc., op de tast richting uitgang, trap af.... Het is ook best leuk om te zien wat je eet.

29. Heerlijk gegeten! Super mooi restaurant, leuke muziek!
    Veel beter qua smaak en prijs dan bij het in de buurt gelegen park, waar we zaten!

30. W.van Straaten

We komen geregeld bij El Popo en nemen dan graag familie en vrienden mee. Steeds iets nieuws op de kaart. Na onze reis naar Mexico is het bij El Popo steeds een mooie herinnering door het authentieke eten!

31. Heerlijk gegeten met vier personen van de uitgebreide kaart waarbij we allemaal iets anders bestelden om over en weer te kunnen proeven. Alles zeer smakelijk en vers. Attente bediening, gezellige sfeer.

32. Als echte Mexico-liefhebbers komen wij hier al jaren, maar laatst was toch echt zwaar teleurstellend... Bij binnenkomst werden we genegeerd door drie dames op 2 meter afstand achter de bar, die hun onderlinge geklets duidelijk belangrijker vonden dan het verwelkomen van gasten. Zelfs als er een speciale rolverdeling is onder het personeel moet je je gasten minstens erkennen en desnoods zeggen dat ze zo verder geholpen zullen worden door een collega!

Bij de gerechten werden niet de gebruikelijke toebehoren gebracht (die volgens ons wel op de kaart stonden) en toen we hiernaar vroegen kregen we als antwoord dat ze het zou uitzoeken, maar ze kwam vervolgens nooit meer terug met een reactie. Ook op oogcontact werd helemaal niet meer gereageerd, en toen we er nog eens naar vroegen terwijl we de gerechten al praktisch op hadden, was haar antwoord dat die toebehoren er niet bij hoorden, maar ze de salades dan alsnog wel zou brengen. Wat ze vervolgens bracht was een wel erg uitgeklede versie van wat je zou mogen verwachten.

De houding en afhandeling was volledig horeca-onwaardig; het eten was smakelijk en absoluut niet verkeerd, maar de ervaring werd danig verpest door de reacties van het personeel. In elke situatie had veel klant-gerichter gereageerd kunnen en moeten worden.

5,9

34. Margriet

35. Als van ouds weer naar Popo geweest, de topper van Deventer, ik kom hier echt al jaren.

Eens een keer voor wat anders gegaan dan spareribs en erachter gekomen dat El Popo echt heel lekkere echte Mexicaanse dingen heeft. Ik heb kip gehad in een pannetje, lekker gekruid en vol van smaak maar niet pittig. Een leuke noot: de salade zat in een bakje van deeg of zo, erg mooi én eetbaar.

Ze wisslen hier altijd met nagerechten dus elke zoveel zoveel tijd heb je wat nieuws en dat is heerlijk, hele andere dingen dan je bij andere zaken krijgt. Ik had nu zo'n Mexicaanse cheesecake, nou heerlijk hè. Het was een soort zoete gesmolten kaas tussen twee laagjes deeg.. daar kom ik voor terug!

P.s. mooi dat Jaap weer terug is, altijd leuk om aan je tafel te hebben zo'n oud gediende.

36. Heerlijk eten en zeer gezellig. Bediening is aardig en de aankleding is erg mooi.
    Al 2 keer hier geweest maar zeker een aanrader als je van Mexicaans houd.

37. Na alle goede verhalen maar eens een kijkje gaan nemen. Jammer genoeg erg teleurstellend. We hadden denk ik de pech dat het heel druk was. Voorgerecht kregen we eerst een verkeerde bestelling. Nacho's te lang in de oven geweest, verbrand. Bediening laat een groot stuk Mexicaans brood op de grond vallen, maar brengt helaas geen nieuw stuk.
    Hoofdgerecht werd geserveerd op smoezelige borden. Knoeien kan, maar dan maak je dit even schoon. Het leek net of alles er zo op gegooid was. Mijn taco en burrito plakte vast aan het bord, moest het er echt afsteken zo vast. Het vreemde is dat mijn vriendin een ander gerecht had dan ik en dit was prima voor elkaar. Zag er juist goed uit en smaakte erg lekker.
    Personeel super vriendelijk, gaan klachten niet uit de weg en lossen dit naar behoren op. Al met al een dubbel gevoel, uit mijn standpunt gezien hoef ik hier niet meer heen, terwijl mijn vriendin graag nog een keer terugkomt. De vier is voor mijn eten nr.51 Combinación El Popo, mijn vriendin geeft een 8 voor haar gerecht, ze had een fajitas.

38. Een voorbeeld voor vele andere horece gelegenheden! Zeer goed eten voor een goede prijs. Het personeel is zeer vriendelijk. Super! Het restaurant is mooi ingericht, erg sfeervol. Top restaurant waar wij geregeld gaan eten!

39. Vanavond weer bij popo gegeten en lekker als altijd. Zebhebben weer een nieuw nagerecht met allemaal kleine zoete hapjes, koekjes, chocolaatjes etc. Verder hadden we spareribs dat moet soms gewoon even en de ribben van popo zijn goed echt vol van smaak

40. Henk vd Beek

Met een paar vrienden hier gegeten en wat hebben we genoten! Personeel was zeer vriendelijk en raadde ons heerlijke cocktails aan. Spareribs als hoofdgerecht waren voortreffelijk en de prijs was prima te doen. Het was ontzettend druk in de zaak, maar ik moet zeggen dat ik daar verder weinig van gemerkt heb. Zeker een aanrader!

41. Verjaardag van zoon gevierd met etentje bij El Polo. Zijn vriendin Eva en ik hadden zwaardvisfilet en jarige zoon Jildert Mix grill, alle 3 vonden we de maaltijd heel mooi en zo smakelijk, dat ik nu al verlang naar nogmaals een bezoek aan dit leuke kleurrijke restaurant, waar de mensen graag terugkomen. De bediening is uiterst attent en scoort met: "Hallo ik ben Suzan, en ik ben uw serveerster vanavond"! Zo origineel kwam ik nimmer tegen. Wil nu al terug. Gaat zeker gebeuren.

42. Prijs kwaliteit en gezelligheid, El Popo in een notendop! Met mijn verjaardag hier wezen eten. We waren met een mannetje of tien en dat kan hier gewoon. Een aantal van ons hadden de tapas. Ik had een stoofpotje en de vriendin die naast me zat had spareribs. Je kan hier lekker eten voor een hele redelijke prijs. Vooral als je eens een keer wat nieuws probeert en verder durft te gaan dan spareribs of een tako is de kaart een belevenis. Hele authentieke gerechten hebben ze namelijk ook. En dan die cho-co-la-de-taart, goddelijk!

43. Vorig weekend heerlijk gegeten. Het stoofpotje was heel erg pikant, maar dat was ook aangegeven! De spareribs vielen ook erg in de smaak. Bij el Popo is het erg gezellig, maar wel heel rumoerig. Als je romantisch en rustig wil eten, is het geen aanrader.

44. Helaas viel het ons tegen (6 personen). Wij zijn beter gewend van El Popo. 1 sausje smaakte naar nicotine. We hadden een veel te kleine tafel, als je even naar de wc moest kon je amper achter de andere gasten langs. Ook de bediening kon moeilijk langs onze tafel heen. Zelfs de ice tea smaakte niet, terwijl een andere ice tea wel weer goed was. Het vlees was te gaar (moest medium zijn) en de spare ribs waren koud. Alleen de Irisch Coffee was goed. Al van andere ook al wat klachten gehoord, dus nee, volgende keer gaan we niet naar El Popo.

3,4
  45. Vriendelijke bediening, serveerster stelt zich voor en zij zou de vaste persoon zijn. Vervolgens wordt de drank door een ander gebracht en het eten weer door iemand anders?
    Zodra je begint wordt er gevraagd of alles naar wens is en of het smaakt. Prettig. Nog prettiger zou het zijn als ze dit later nog eens zouden doen. De biefstuk zou 200 gram moeten zijn, maar die was nauwelijks 100 gram. De meningen tussen 'medium' verschillen ook nogal, heb ik gemerkt. Mijn biefstuk was nog gewoon vuurrood en rauw van binnen. Bovendien was het een slecht stuk vlees, want ze was zo taai als leer, jammer.

Mijn partner had spare-ribs en deze waren super. Mals en lekker.
    De patatten waren ook goed, de gepofte pieper was een gortdroog ding zonder enige smaak. De zure room welke erbij zat was namelijk ook smaakloos.

Salade was goed.

Al met al een tent waar ik niet weer naar toe zal gaan. Maar dat zal wel aan mij liggen, want er zaten mensen genoeg.

5,5
  46. Pas geleden gegeten, en moet zeggen eten was heel lekker,
    qua prijs was het heel redelijk.

Service is minder, je wacht maar je ziet niemand, zeer slecht.
    Voor zo'n drukke zaak kan je beter denken aan uitbreiding of e.v.t. een tweede zaak erbij, zou een hoop schelen.
    Ook als je reserveert voor 20.00 uur heb je een uurtje tijd om alles naar binnen te werken, want langer de tijd heb je niet.
    Als je uit gaat eten, ga je uit eten voor je plezier, en niet voor een snelle hap, kan je net zo goed langs de snackbar gaan.
    Werk eens aan de mentaliteit en een betere service, en de sfeer en als je het zo druk hebt open een tweede zaak.
    Dus algehele conclusie goed te eten, prijs is goed, de rest is gewoon totale onzin,
    waarschijnlijk slecht management.

47. Eten is heerlijk. De bediening ook erg vriendelijk. Zelf neem ik altijd de tappasschotel als hoofdgerecht. Je moet hier wel of vroeg of laat gaan eten omdat het er erg veel lawaai is

48. We hebben deze week bij El Popo gegeten, omdat wij liefhebbers van Mexicaans eten zijn. Op de kaart bleek ook een aantal tapas te staan, waar wij voor hebben gekozen. Als vegetariër is de keuze uiteraard wat minder dan wanneer je wel vlees en vis eet, dus een kleine teleurstelling ligt dan aan onze keuze. We kozen nachos, uiringetjes, jalapenos met roomkaas, champignons en een gefrituurde tortilla's met zwarte bonen. Laatstgenoemde gerechtje was verrassend, lekker, opgediend in een megadessertcoupe, waar onderin ijsbergsla met mais was geschikt. Jammer dat er een soort kant en klare loempiasaus over de tortillarolletjes was gegoten. Dan de nachos... dat moet eigenlijk alleen met chedderkaas worden gemaakt, maar hier droop ook een pondje jong belegen tussen de tortillachips door. Lekkere zure room en guacamole, een goede rode salsa maken hebben ze bij El Popo nog niet helemaal onder de knie. Nachos kunnen eigenlijk niet misgaan, maar bij El Popo loeit de oven zo hard dat de ene helft van het bordje tortillachips toch duidelijk te heetgebakerd was. Een opmerking naar de serveerster werd beantwoord met 'De oven moet heel heet zodat alle kaas smelt'... dat is leuk geprobeerd, maar zet de oven dan een tandje lager, zodat de chips goudgeel blijven en niet koffiebruin kleuren.... De uiringetjes zijn per zak bij de Hanos verkrijgbaar, en ze zijn razend lekker. Mooi opgediend aan een soort fallische peper bijeen geregen. Potje knoflookdip erbij en hallo, weer ijsbergsla, mais, stukje tomaat. De jalapenos met roomkaas komen ook van de groothandel, maar dat mag de pret niet drukken. Een beetje te wild doorgefrituurd want bij één van de driepepers was de roomkaas de peper ontvlucht. De pepers werden geserveerd met een potje knoflookdip en jawel, ijsbergsla, mais, tomaatje.... Dan nog een groot bord. Na enig speurwerk vind je op dat bord om een bedje van jawel, ijsbergsla, mais, tomaat een hallo hallo, potje knoflookdip en daar dwarrelen eenzaam een paar in bierbeslag gefrituurde champignons omheen. De cajunkruiden hebben wij niet kunnen determineren, maar gefrituurde champs zijn altijd lekker hoor. Onze gerechtjes scannend, komen we tot de conclusie dat het wel erg eenzijdig wordt opgediend. Overal komt de sla tug en we tellen drie potjes identieke knoflookdip op tafel. Geen tapas meer voor ons en waarschijnlijk ook geen El Popo meer, want het rappe afhandelen van ons bezoek, geeft ons ook geen warm welkom gevoel. Wat wel een kers op de twijfelachtige mexicaanse taart was: de espresso met de Kahlúa. De likeur wordt geserveerd in een joekel van een glas, dat omgekeerd ook prima als parasol dienst zou kunnen doen. Samengevat: mooie setting, vlot personeel, matig voedsel voor de vegetarische mens...

3,1
  49. We komen regelmatig vanuit Apeldoorn naar Deventer, we hebben bijna overal gegeten echter nog nooit in dit restaurant. Het is een aanrader; de bediening is top, de dames stellen zich voor dit geeft een persoonlijke benadering, het eten was top, het was voor de kok totaal geen probleem om 1 voorgerecht te maken voor twee personen er kwam gewoon een extra bord, de spare-Ribs waren heerlijk.. ga zo door echt een aanrader.

50. 14 juli met 4 pesonen een tafeltje gereserveerd bij El Popo.
    Het restaurant was gezellig druk. Toch werden we vlot geholpen en konden we kiezen uit een leuke kaart met mexicaanse gerechten waarbij de gerechten verrassend en lekker waren.
    Kortom het is ons prima bevallen.

Gerard

51. Leuk restaurant, vriendelijke bediening, geweldige cocktails.
    Maar de laatste tijd gaat de kwaliteit van het eten er niet op vooruit.
    Jammer.

52. Wij hebben gisteren 4 februari met 4 personen voortreffelijk gegeten, de spare-ribs waren erg goed en het was een feest om steeds de serveersters langs te zien komen met de hete pannetjes die geflambeerd werden (leuk geschreeuw uit de keuken).
    Alleen jammer dat El Popo niet in Harderwijk zit anders zou ik er vaker heen gegaan.

53. Pin 147 punten

We hebben hier met een groepje vrienden gegeten. De indeling was krap en rommelig. We hebben lang moeten wachten tot het eten opgediend werd. De drie rib-eyes "medium" waren bijna rare, echt veel te kort gebakken. Toen er gevraagd werd of ze wat langer mochten bakken, reageerde serveerster een beetje kortaf.

Wat me helemaal verbaasde: de knul in de bediening zei dat hij een fooi bij de prijs in gerekend had! Dat is gewoon te idioot voor woorden. Ik geef een fooi zodra ik tevreden ben over de service, dat was hier dus niet het geval.

54. Wat een geniale zaak is het toch! Ik kom hier al jaren en meestal heb ik het echt naar mijn zin, ik heb niet het gevoel dat ik in hartje Deventer zit. El Popo is niet het restaurant voor een romantisch etentje, ook zou ik er geen zakelijke bespreking hebben, maar voor gewoon lekker met de jongens na een middag sporten, of met het gezin. Dat is altijd raak. Je kan er voor een hele nette prijs eten en als je iets speciaals wilt kan dat, maar gewoon aan de spareribs ook en die spareribs zijn goed. Met een groep kan je hier ook mooi eten.
    Als je niet van herrie en vrolijke chaos houdt dan moet je hier niet heen gaan.

55. Wij hebben hier met zn 10en gegeten, en het was super gezellig.. Het eten was echt heerlijk!

56. Fam Roozeboom

Ik ben wel benieuwd of ze de spareribs al in wat meer tempo brengen en wel in verhouding met hoeveel mensen bestellen.
    Wij bestelden toen voor 2 mensen spareribs en kregen samen 1 portie spareribs. Naast ons had er 1 iemand spareribs besteld en die kreeg even veel want dat was de standaard hoeveelheid per portie. Maar wij hebben er 2 besteld en krijgen dus net zoveel als 1 persoon alleen...
    Beide 1 sparerib was er dus en dus nog besteld (zou onbeperkt zijn...) Na ruim een half uur kwam er 1 stukje bij!!
    Ja want 2 deden ze niet want het bleek vaak dat 4 voor iemand toch (net) teveel was!!
    Ja voor 1 iemand misschien wel ja maar dit is voor 2 personen die beide maar 1 gehad hebben en dus nu in totaal op 3 zaten. Die aan de tafel naast ons kreeg ook gewoon een hele en geen halve extra...
    Wij vonden dat dus best wel vreemd.

Die andere heeft dus dezelfde hoeveelheid alleen gekregen maar wij konden 2 porties afrekenen want ja voor 2 besteld.... Dat zou normaal zijn...
    Als je dus met 4 mensen (onbeperkt) spareribs besteld krijg je wel iets meer... En het duurt ook erg lang voordat het er eindelijk is...

Wij wilden toen met een groot gezelschap nog een keer er gaan eten maar vooraf geinformeerd of dat nog zo was en toen kregen wij te horen dat er idd niet de hoeveelheid porties komen als besteld worden, maar aangepast...
    We wisten toen iig dat er 4 tot 6 mensen spareribs wilde bestellen en dan zouden er voor 2/3 mensen vlees komen want 1 persoon kan er geen 4 op dus doen we voor 2 ook geen 4 komt het op neer... Maar 4 voor 2 personen zijn er 2 en niet 4 per persoon!!

57. Vorige week bij El Popo gegeten.
    Ik vind de aardigheid van het personeel ietwat overdreven;
    ik word er een beetje 'gezellig' nerveus van!
    Jammer dat de stoelen gammel zijn en het geheel te lawaaiig is. Vorige keer waren we blij dat we buiten stonden vanwege de rust!!
    Dit keer viel het mee, neemt niet weg dat de muziek te hard
    staat. Maar waar het natuurlijk voornamelijk om gaat; het eten is werkelijk voortreffelijk. Erg smaakvol en voldoende.
    Zeker een reden om terug te komen, mede door de kortingbonnetjes die we nog hebben, wat het zeer aantrekkelijk maakt.

58. Gisteren sinds lange tijd weer eens naar El Popo geweest.

Ik vind het nu redelijk, ben beter gewend van ze. Eten op mijn bord was een beetje rommelig, kip had niet zoveel smaak als anders. Spareribje was iniemini, paar dingetjes waren aangebrand. Ook van de bediening ben ik het anders gewend. Ben een echte pope liefhebber dus ga over een tijdje nog eens kijken!

59. Maaike

60. Gisteravond met vriend naar El popo geweest. In 1 woord super.

Uitstekende bediening. Goed op elkaar ingespeeld en erg vriendelijk.

Het eten was heerlijk en echt een leuke sfeer.

Een aanrader!

61. Heerlijk restaurant! Altijd volop keuze, en gezellige bediening! Goede kwaliteit van het eten en leuke tapa's hapjes! De fajitas zijn onze favorieten! Toppertje!

62. Helaas, lang wachten op een maaltijdsalade. 25 ml dressing voor een bord vol droge sla. Koud uienbroodje, 1 stuk. Te triest voor woorden. De serveerster heeft haar best gedaan voor wat vulling, maar wat nonchalant van deze keukengasten.

Volgende keer alleen een cocktail en dan snel weg.

2,7
  63. Erg fijn dat je bedient wordt door 1 persoon die zich vooraf netjes voorstelt. Het eten is inderdaad heel wisselvallig, de ene keer eet je heerlijk en de andere keer (zoals de laatste keer dat ik er kwam) heb je taai, verbrand vlees. De cocktails zijn aan te raden en de margarita's zijn geweldig! Ik vind het geen tentje om romantisch te eten met lief ivm drukte en keiharde muziek, maar wel een leuke start van een geweldige avond met vrienden/vriendinnen!

64. Bij El Popo weet je nooit waar je aan toe bent. De ene keer geweldig lekker eten, volgende keer bord vol verbrand taai vlees. Het is dat de kinderen de sfeer leuk vinden...

65. Het eten was prima. Enig minpunt vind ik dat de muziek wel heel erg hard staat. Je moet echt schreeuwen aan tafel om een beetje met elkaar te kunnen praten. Misschien zaten we net op een verkeerde plek, maar dat stoorde me enorm.

66. We waren enige tijd geleden met een grote groep en het eten was bij iedereen prima. Niets op aan te merken.

Service was ook niets mis mee, tot het afrekenen: vooraf aan de telefoon gemeld dat het op rekening zou moeten en daarop geen afwijzende reactie. Vervolgens bij het afrekenen de melding dat op rekening niet mogelijk is. Misschien een misverstand aan de telefoon, kan gebeuren. Maar ik werd behandeld alsof ik gewoon keihard stond te liegen toen ik aangaf dat ik het gemeld had aan de telefoon. Slechte afsluiter van een verder goede avond.

67. Op een mooie zomeravond gegeten. Gezellige sfeer.

Allereerst echt een groot pluspunt voor de bediening.

Ontzettend vriendelijke serveerster die met een glimlach snel haar werk deed.

Het eten was ook prima.

Voor ons persoonlijk viel de keuzemogelijkheid een heel klein beetje tegen, we eten namelijk geen varkensvlees.

Wat er wel op tafel kwam was prima!

Goed van smaak en hoeveelheid.

Ook niks aan te merken op de prijs.

68. Dit is een restaurant waar ik graag kom, gezellig, gemoedelijk en erg lekker. Alleen jammer van de stoelen, aan het einde van de avond heb ik een houten kont.

69. Cynthia

70. De spare ribs zijn erg lekker, evenals de cocktails. Echter zelfs als je gereserveerd hebt sta je vaak nog een half uur te wachten op je tafel. Je krijgt wel een drankje aangeboden in het naastgelegen cafe, maar een reservering wordt niet voor niets gemaakt natuurlijk.

Vanwege het reserveren toch een onvoldoende, al is het eten wel erg lekker daar... Niet in het weekend in heen gaan, dan is het altijd druk!

71. Meerdere malen hier gegeten, maar op een of andere manier komt ons eten altijd taai en verbrand op tafel. Alleen de spare ribs zijn wel echt lekker en de cocktails ook. Wij gaan niet meer, maar misschien hebben we wat pech. Vrienden van ons hebben gelukkig niet dezelfde ervaringen bij El Popo. Maar wel typisch dat het ons meerdere malen is gebeurd....

72. Afgelopen weekend gegeten. Erg lekker eten, leuke en vlotte bediening. Het personeel hier weet hoe met klanten om te gaan. Complimenten. We hebben erg genoten van de gerechten. Veel keus.

73. Een supergezellig, sfeervol en knus restaurantje!

Hier hebben we meerdere keren gegeten en tot nu toe is het altijd goed en lekker geweest!

Het eten is echt allemaal lekker qua smaak, vooral de spare-ribs (erg lekker gemarineerd)! Lekkere cocktails, leuke vlotte bediening, mooie en gezellige aankleding!

Echte aanrader!

74. R. 74 punten

Iedere keer weer een feest als we daar eten met de kinderen. Het kindermenu is een succes, zeker met het leuk versierde ijs erna. Voor ons is het ook iedere keer weer smullen. Heel apart ook die langs rennende bediening.

75. Henk en Tineke

Deze maand (6 februari) hier weer gegeten. Viel me nu tegen, de tapas waren niet zoals ik gewend ben en de Texmex was niet van de kwaliteit die ik verwacht had. Teveel worst en het vlees was te droog. Verder zaten we op een plek waar het personeel voortdurend jachtig met hete pannen langs ons heen snelden. Onrustig en soms te luide muziek.
    Bediening was goed maar niet bijzonder.

76. Nog nooit zo lekker gegeten. Ik ben er 2e kerstdag geweest, maar het maakt niks uit. Bij binnenkomst moesten we even wachten, kregen we een 'mini' cocktail in onze handen, heerlijk.

Toen kwam er een bediende naar ons toe, stelde zich netjes voor en vroeg of we wat drinken wouden.

Toen kregen we ons voorgerecht, heerlijke broodjes met knoflook en garnalen, wat heb ik gesmuld :)

Toen het hoofdgerecht, letterlijk een wok vol met spare ribs, overheerlijk. Maar ik denk dat nog nooit iemand dit helemaal heeft opgegeten........ (misschien wat overdreven)

Toen vroeg onze gastheer of we nog een nagerecht wilden. Ik niet want mijn buik ontplofte bijna van de spare ribs. Maar een paar van mijn mede-eters wel, hun hadden er lekker van gegeten.

Toen nog een bakkie koffie en toen de rekening, wat ons zo meeviel. 120,- allemaal, 4x drinken (grote bekers frisdrank) x 4 mensen en 2 voorgerechten en 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten en na nog 4 kopjes koffie.

Nog nooit zo lekker voor zo weinig gegeten!

77. Fantastisch restaurant! Terwijl je wegdroomt in echte Mexicaanse sferen hoor je de "moeders" in de keuken het eten bereiden! Hoge kwaliteit van het eten en het drinken maken je avond compleet. Een absolute aanrader!

78. Linda en Rene

79. In één woord super!

80. Één van mijn favoriete restaurants. De sfeer is geweldig, het eten prima (met name de bekende spare-ribs) en de bediening zeer vriendelijk, maar vooral ook erg vlot! We komen er regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld!

81. Bij binnenkomst waan je je gelijk in Mexicaanse sfeer.
    Heel erg sfeervol.
    Wij kregen een tafel met uitkijk op een vuilnisbak, maar toen we hier wat van zeiden kregen we gelijk een andere tafel op een leuke plek.
    De bediening was echt heel persoonlijk en zeer attent.
    Het eten vonden wij matig.
    De tapas die wij als voorgerecht namen waren zeer machtig, eenvoudig en helaas was er niet iets van visvariatie.
    De chorizo dreef in de olie en brak ons nog uren later op.
    Afijn, op naar het hoofdgerecht; Coquilles Saint Jacques.
    Helaas geen coquille te bekennen, maar een ondefinieerbare brei van kaas en groenten en de evt. vis was onherkenbaar. Volgens de bediening hoorde er geen coquille in te zitten en was er alleen sprake van de schelp.
    Dat stond overigens ook in de omschrijving maar noem het dan niet zo, want dit is gewoon misleidend.
    Ik heb nog nooit Coquilles Saint Jacques gekregen in een ander restaurant zonder de vrucht zelf!
    Zonder discussie kreeg ik overigens wel iets anders van de menukaart aangeboden. Dus dat was een goed gebaar.
    De fajita beef van mijn vrouw was mals maar de drank overheerste.
    Zelf had ik opnieuw zwaardvis besteld, goed gebakken, lekker van smaak maar dreef helaas ook volop in de olie.
    Leuke bijkomstigheid was dat onze dochter haar gerecht gratis kreeg, dat is altijd op zondag.

82. Dit is mijn favo restaurant! Wij noemen het al Ellen Popo..........................;)

Super!

83. Toen ze jaren geleden net geopend waren, vond ik het allemaal niet zo goed, maar in de loop der jaren heeft El Poppo Deventer zich duidelijk verbeterd.

Personeel is superaardig en werken zich uit de naad. Ik verbaas me dat ondanks het smalle pad, de trappetjes en het hoge tempo van serveren ik nog maar 1 keer een serveerster onderuit heb zien gaan.

Het eten is ook met sprongen voor uit gegaan. Het smaakt allemaal verrukkelijk en de cocktails zijn lekker groot en drinken heerlijk weg.

De kaart is erg groot, dus voor elk wat wils!

84. mehuiskamp

Mijn favoriete restaurant. Heerlijk eten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Goede bediening en de sfeer is top.

85. Nadja en Rob

Prima restaurant. Leuke sfeer en inrichting ook. Het eten is goed en zeker niet te weinig en erg lekker. Prima en vriendelijk personeel. Ook nadat er een klein ongelukje was gebeurd werd dit prima opgelost. Ga hier zeker nog vaker heen.

86. Ron, Quintin, Henry en Bas

RECENSIE VAN 4 ALLEENSTAANDE STUDENTEN
    Prima restaurantje. Persoonlijke bediening. Veel te lekker eten. Jammer dat het zo weinig was, je zou er je bestek bij op eten. De sfeer was goed, beetje druk. Mooie dames in de bediening. Corona smaakte goed bij het eten. Johan probeerde het leuk, maar zijn vrouwelijke collega's zijn toch sneller!

De menukaart had voldoende keuze, mooi zooitje groente erbij. Fajitas houwen we erin, zou er nog wel 3x zoveel van op kunnen. Ook andere gerechten vielen goed in de smaak. Ik zou persoonlijk de nooduitgang wat toegankelijker houden... Wel gezellig dat je die kok hoort schreeuwen tegen z'n kroost. Jammer van die pieslucht voor de tent. Prima betaalmogelijkheden met pinpas. Gezellige overige gasten. Geen wijn gehad.

87. Kerstin Veenhuis

Erg gezellig en sfeervol. Een bijzonder restaurant, door de creatieve indeling van de verschillende hoogten in de ruimte. Het straalt een erg intiem sfeertje uit. Bediening erg vriendelijk. De muziek misschien wat te hard, maar wel erg leuk.

Eten was prima en ook voldoende qua hoeveelheid.

Het is niet goedkoop, maar zeker de moeite waard!

88. Super gezellig restaurant!!!
    Heerlijk eten, vriendelijk personeel, lekker muziekje op de achtergrond en betaalbaar!

89. super lekker eten, erg gezellig, super sfeertje en enorm verslafend dit restaurant!

90. Iwan-Erik Post

Zijn hier nu een paar keer geweest en naar teverdenheid. Tijdelijke bediening moet beter op horeca worden ingewerkt maar verder complimenten!

91. De recenties lezende moet ik toch ff kijken of dit wel de Mexicaan is waar wij ook zijn geweest!?
    Wij werden naast/schuinboven een kapotte toiletgroep gezet met de lucht vandien... hierop de chef aangesproken, kregen wel snel een andere plek toegewezen:-)
    Tot onze schrik werd de volgende groep daar weer gewoon neergezet!!!
    M.u.z. van de tappa's was eten matig zoniet slecht.
    Het geheel moest een sfeertje uitstralen van Mexico inclusief het gestoorde gekrijs uit de keuken.
    Overal zijn mensen voor ook voor dit soort gelegenheden, maar smoezelig blijft smoezelig.

92. Jessie

Het eten is echt heerlijk en de ruimte is erg sfeervol ingericht. De bediening werkt hard, en is erg hulpvaardig. Echt een aanrader!!

93. Heerlijk eten, leuke bediening en zelfs een glutenvrije menukaart, kunnen mensen met coeliakie ook eens heerlijk mexicaans smullen!

94. Die ene keer dat ik daar een aantal jaar geleden heb gegeten staat me nog steeds in het geheugen gegrift. Het was uitzonderlijk lekker, zeer sfeervol en niet duur.

95. altijd goed, je weet wat je mag verwachten en dat is altijd prima. trouwens, 'eruitgegooid' worden (zie recensie hierboven) is je eigen schuld als je zo laat komt en niet even op de deur naar de openingstijden kijkt

96. Dit restaurant is geweldig!! De bediening is stuk voor stuk leuk en spontaan. Het eten is erg lekker en absluut niet duur!

97. We werden letterlijk en figuurlijk de zaak uitgegooid . We kwamen er om 10 avonds uit eten en we vroegen of de keuken nog open was ze lieten ons naar binnen . het eten kwam al binnen 5 min op tafel fles wijn was nog geen glas van uit gedronken , Of de bediening kwam al aanzitten dat ze wilden gaan sluiten op klokslag 23.00 uur . Ik kom hier nooit meer terug !!

2,6
  98. Luisella Lai

Top!
    Wij komen er veel te vaak.