Goedkoop en op loopafstand parkeren in de stadsgarage.

• OV

1520067541 90
1620835795 88
1632032267 89
1671219922 90

1. Duurde allemaal erg lang, tafels vies en vlees Portugese Piri piri moeilijk te eten, niet de moeite waard voor ons hier te eten.

2. Jammer, wij kwamen hier altijd graag. Goede service, prima eten voor een eerlijke prijs. Personeel vriendelijk, nooit opdringerig, kortom alles prima in verhouding, een aanrader. Tot wij tevoren hadden geïnformeerd tot hoe laat de keuken open was, 21.00 uur, geen probleem werd gezegd als wij met vier personen om 20.30 uur zouden willen komen eten. De betreffende avond bellen wij nog even. Ja het wordt voor ons met vier personen 20.30 uur. Het was een rustige avond, dus wilde de keuken vroeger dicht! Klant of geen klant, wij waren niet meer welkom! Wij denken er sterk aan dit restaurant voorlopig niet meer te bezoeken.

3. M. 388 punten

Heerlijk gegeten! Grote porties voor een leuk prijsje. Vriendelijk en vlot personeel. Zeer uitgebreide kaart, ook als je vega eet. Voor herhaling vatbaar 😊

4. Vriendelijk personeel, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, vers eten, mooi opgediend, grote porties.

Zeker een aanrader!

5. Uitgebreide kaart, vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Lekker gegeten.

6. Uitgebreide kaart, vlotte bediening, grote porties, uitstekend gegeten.

7. Bernadette

We hadden niet gereserveerd, maar we konden gelukkig toch nog terecht tot een bepaalde tijd. We hebben heerlijk gegeten: de ossenhaaspuntjes als voorgerecht en de burgers zijn echte aanraders. Zorg wel voor voldoende trek ;-).
    De bediening was zeer vriendelijk en erg oplossingsgericht. Complimenten daarvoor!
    Als we nog een keer een weekendje in Deventer zijn gaan we zeker weer bij De Expeditie eten.

8. Geweldige ervaring! Heerlijk gegeten en de lange jongen die ons bediende had ontzettend veel humor! Het eten was erg lekker (wel veel) maar het was een geslaagde avond!

9. Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

10. Goed eten in een bijzonder leuke en ontspannen sfeer. Vriendelijke en oprecht gastvrije bediening (niet altijd even vlot, maar zeker ook niet storend langzaam). De prijs kwaliteit verhouding van zowel eten als drinken zijn hier dik op orde, boven verwachting in ons geval. Zeker een aanrader als je in Deventer bent. Bijzonder genoten van een 3 gangen menu voor een zeer aantrekkelijke prijs.

11. A. Jonkers

Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Prijs/kwaliteit goed in verhouding.

12. Sander Nuesink

Gisteren gegeten via Social Deal 3 gangen keuze menu.
    Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. We kregen goede uitleg over de gerechten.
    Prima prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!

13. BP 203 punten

Leuk restaurant, vriendelijke bediening, Lekkere menukaart (3 gangen voor € 17,50) en allemaal verse producten.
    Gigantische porties, hamburgers en heerlijke kaasfondue. Maar ook een leuke wereldkaart, of voor een simpele lunch.Jammer dat mensen nog steeds denken dat het alleen een lunchroom is, zoals voorheen.
    Gezien de prijzen en de verse producten, aanrader!!!!

14. Super lekker en veel eten. Echt een aanrader, gezellig, romanties 😃😃 Lekker zeker doen.

15. We hebben met zijn vieren gezellig gezeten en heerlijk gegeten. De bediening is heel erg vriendelijk. Het eten is super lekker en de prijs/kwaliteit verhouding top.

16. Mijn grote zus nam me mee uit eten om mijn diploma te vieren. Dit was leuk doorgespeeld aan het personeel want ik werd verrast met een superleuk en creatief toetje als felicitatie voor mijn slagen en om mij veel plezier te wensen op mijn 'expiditie' in mijn tussenjaar! Heerlijk gegeten voor een goede prijs in dit knusse restaurant met leuk personeel!

17. Demi Vrijdag

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Een echte aanrader!

18. Ria van Liere

we hebben heerlijk gegeten, rivieerkreeftjes op een BED van zeekraal. de groeiwijze/ teelt daarvan doorgesproken en daarbij kwam ook slib en slik ter sprake want daartussen groeit de zeekraal Het was gezellig en ruim voldoende!
    Ook op het bord met tonijn steak was de zeekraal goed present en erg smakelijk.

19. Hanneke Bosch

We hebben op zaterdag 20 mei weer heerlijk gegeten bij jullie. Ook voor de veganisten en vegetariërs in het gezelschap was het erg prettig dat er zoveel keuze is. Wat ons elke keer opvalt is dat jullie enorm meedenken en met goede oplossingen komen. Voeg daarbij ook jullie zeer vriendelijke bediening en gastvrijheid.
    Dat alles maakt dat we graag bij jullie eten!

20. Wij hebben met zijn vieren, zaterdag 6 mei, bij jullie heerlijk gegeten.
    Het smaakte voortreffelijk. En de presentatie v/h eten zag er goed uit.
    Ook was de bediening vriendelijk.
    De sfeer in het restaurant was goed
    Ook wisten zij veel van glutenvrij eten. Je kunt daar met een gerust hart eten, als je Coeliakie hebt. Wel aangeven van te voren.
    En de prijs/kwaliteit is goed, niet duur voor wat je krijgt.
    Komen zeker een keer terug.

21. verjaardagsgroep

Met mijn gezin (8 pers) zeer geslaagd verjaardagsdiner gehad. Ivm vol programma konden we van te voren dinerwensen doorgegeven wat perfect was. Alles verliep soepel en t eten was heerlijk, bediening vlot en vriendelijk.

22. André & Sonja

Erg leuk ingericht, goede kaart en prijs/kwaliteit erg goed. Lekker gegeten en gezeten en hele vlotte vriendelijke bediening. We hebben jullie al aangeraden ☺

23. Wederom met 8 mensen heerlijk gegeten! Vaste team-stek geworden om vakantie in te luiden.

24. We hebben tot drie keer toe bij de Expeditie gegeten: lunch, diner en een frietje. En dit is ons drie keer goed bevallen!
    Goede kwaliteit en kwantiteit en goede prijs/kwaliteit verhouding! En leuk personeel, super vlot.
    Mochten we terugkomen in Deventer, dan komen wij hier zeker weer​ terug.

25. Wij hebben hier met 4 personen heerlijk gegeten. Alle 4 een ander gerecht, door zeer gevarieerde menukaart, maar keurig tegelijk geserveerd, door vriendelijke bediening. De koffie is hier een aanrader! Komen zeker nog eens terug.

26. Niels van der Pijl

Heel lekker en gezellig, maar de bediening was een beetje apart.

27. Ellie Boswinkel

Met groep van zeven prima gegeten. Vlotte bediening. Lijkt nogwat meer routine te moeten krijgen. Ook zijn charme. Maaltijden meer dan voldoende. Aanbieden van drinken zou wat vlotter kunnen. Ik kan deze zaak een ieder aanbevelen

28. Heerlijk gegeten met mijn vriend! Sfeer is heel goed en het eten ook!
    Personeel was heel vriendelijk

29. Leuk klein restaurant met goede prijzen. Wel lekker gegeten maar niet bijzonder. Voor ons dus eenmalig.

30. Theo Peters

Goed restaurant, heerlijk gegeten, service was ook erg goed.

31. Kees van Cappellen

Gezellig restaurant, erg vriendelijke bediening en zeer goed eten ! Aanrader dus !

32. Heerlijk gegeten, er was meer dan genoeg en dat voor die prijs. Super!

33. Diner gehad: Heerlijk gegeten, grote porties, goede kwaliteit en helemaal niet duur.
    Zeker de moeite waard als je een dagje in Deventer bent. Niet alleen voor het diner, maar ook de lunch is zeker de moeite waard.

34. Super lekker gegeten, vriendelijk en correct personeel, gingen goed met mijn lactose allergie om. En dat voor vriendelijke prijs!

35. Ik kom graag bij de Expeditie, zowel voor lunch als voor diner. Als ik naar hun menukaart kijk begin ik al te watertanden. Zelf probeer ik dan ook steeds iets anders te nemen om verrijkt te worden door hun heerlijke gerechten. De chef verrast mij dan ook steeds weer!
    De service is goed, vriendelijk en service gericht. Mocht je alleen komen eten, dan staat het personeel ook open voor een gezellig babbeltje. De sfeer is er dus goed en door steeds nieuwe attributen te plaatsen, verrast de aankleding mij ook steeds weer.
    Wil je voor een leuke prijs, een heerlijke maaltijd en goed verzorgd worden? Dan ben je bij De Expeditie aan het juiste adres en laat je meeslepen met de expeditie door hun heerlijke menukaart.

36. Wij hadden een gezellig restaurant/eetcafé verwacht, maar dat was het niet. Het is er erg licht en niet warm en gezellig qua interieur. Het was er ook heel stil. Op een vrijdagavond maar 1 ander tafeltje bezet.
    Eten is oké, maar niet bijzonder.
    Het concept kan veel meer uitgewerkt worden, interieur mag veel warmer/sfeervoller.
    Bediening was wel heel vriendelijk en service gericht.

37. Pepijn van de Vorst

Heerlijk gegeten, en een gastvrije, vriendelijke, behulpzame bediening. We bestelden samen één dessert, omdat we niet zulke grote eters zijn en kregen zonder erom te vragen twee bordjes en twee lepeltjes erbij. Een dessert dat net als het hoofdgerecht heerlijk was.

38. Voor- en hoofdgerecht smaakten prima. Dessert viel erg tegen. Maar bij 3-gangendiner voor 22,50 euro mag je niet al te kritisch zijn, vind ik.

39. Erg lekker eten, goed personeel die niet te beroerd is om wat extra's te doen voor hun klanten!

40. Gezellig restaurant; niet overdreven groot. Vriendelijke bediening. Verrassende keuze op de kaart. Lekker gegeten! Als we weer eens in Deventer komen, weten we waar we gaan eten!

41. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.

42. Leuk restaurantje, vriendelijk personeel, eten niet bijzonder, zout!

43. Erg lekker. Mijn dochter had de chips &fish en ik had de fried rice met gebakken groenten. Heerlijk. Goede sfeer, je zit zeker niet op elkaar gepropt. Super fijne bediening en een zeer leuke uitgebreide wereldkaart. Kortom TOP en zeker voor herhaling vatbaar. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

44. Fennie Jonkers

Ik had dit via een like actie gewonnen op Facebook. Kan niet anders zeggen het was super; vriendelijk personeel en het eten was heerlijk.

45. Marjan Spoelstra

Wat een leuk restaurant. Door de buitenkant heen kijken. Heel gastvrij vriendelijk personeel. Was achter in het restaurant niet echt warm. Een heerlijke sauvignon blanc wordt er geschonken. Heerlijk gegeten! Goede porties. Dessert "Op Expeditie" was super maar ook de winter-tiramisu is een aanrader!

46. Wij hebben maandag 14 november bij de Expeditie gegeten en het was zalig! Echt alles was goed! Qua aankleding is het nog te miniem en te steriel, maar daar zijn ze hard voor aan het sparen! Diepe buiging voor het jonge stel, dat op een enthousiaste manier 'zo'n goede zaak aan het neerzetten is.

Groetjes Ewoud en Babette

47. Monique Righard

We zijn op Expeditie geweest met een groep van 10 vrienden. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk. We werden verrast met een rood dopje en hebben daar de rest van de avond, samen met de bediening veel om gelachen ;)
    We kozen voor het 3 gangen menu. Heerlijke recepten voor een mooie prijs.
    Een echte aanrader!

48. Heerlijk gegeten met (oud) collega's op een ideale locatie in een gezellige sfeer met prettige en vriendelijke bediening. Het eten was goed bereid maar, voor ons, wel overvloedig! Zeker een aanrader voor zowel lunch als diner! Voor ieder wat wils!

49. Schrijvers

Heerlijk gegeten. Erg veel. Echt een aanrader. Mooie kaart ook voor vegetariërs.

50. Hans Outhuis

Eten is prima. Enthousiaste bediening.

51. Lekker gegeten, leuke sfeer zonder al te veel romantiek.

52. We zijn al meerdere keren geweest en het blijft fantastisch. We komen dus zeker weer

53. Yvonne Kant

Heerlijk gegeten, mooi opgemaakt, grote porties, lage prijzen. Zeer de moeite waard voor herhaling!

54. Een echte aanrader! Al een aantal keren hier gegeten, heerlijke gerechten, goeie kwaliteit, vers en veel keuze, prima bediening. Lekker ongedwongen en leuk aangekleed.

55. Prima tentje om na een dagje shoppen te eten. Wat mij betreft niet iets waar je met een date zou gaan zitten, maar voor een snelle hap is het hartstikke goed. De hoeveelheden zijn enorm. Prijs/kwaliteit: dikke duim omhoog. Personeel ook vriendelijk. Aanrader.

56. Eten was heerlijk ,
    Leuk personeel

57. Bram enco

Leuk en lekker restaurant

58. Goed eten voor een goede prijs! En gevarieerd, dus er is voor ieder wat wils. En, niet onbelangrijk, goede porties, we kregen het niet op :)

59. Thijs Berends

Wij hebben een gezellige avond gehad bij De Expeditie. De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Een aanrader!

60. Heerlijk eten en lekkere wijn voor een zeer goede prijs! Ook ruime keuze vis of vegetarisch. Had zelf heel onverwachts een allergische reactie, waarop bediening erg meedenkend en behulpzaam reageerde. Enige verbeterpuntje zou 'm wat mij betreft in de sfeer zitten. Door de rode bankjes kreeg ik bij binnenkomst een beetje het gevoel van een 'take away/ snelle hap', terwijl het wel echt een restaurant/eetcafé is.

61. Prima gegeten voor een aangename prijs.

62. dirry alferink

63. Fam Veenendaal

Heerlijke lunch gebruikt vanmiddag, vriendelijk en correct personeel. Zeker een aanrader. Als we weer in Deventer zijn komen we terug.

64. Super leuk nieuw restaurant, prijs / kwaliteit verhouding echt toppie. Erg leuk de verschillende gerechten, niet standaard. Bediening erg vriendelijk / gastvrij. Kom zeker terug.

65. Op zich prima eten, maar de bediening was erg slecht. Wanneer ik mijn hoofdgerecht had, kreeg de ander het 5 minuten later. Ook werden drankjes niet bepaald snel bijgevuld.

6,7
  66. Janke Schuurman

Zeer prettige ontvangst, niet opdringerig, zorgzaam, meedenkend, gastvrij en open. Ik kwam samen met m'n moeder, zittend in een rolstoel. Gelijk werd meegedacht over locatie van toilet (op niveau dat 2 treetjes lager ligt) en de eventuele benodigde hulp om daar te komen.
    Daarnaast goed verzorgde koffie, en enorm lekker eten. De gerechten op de menukaart zijn gevarieerd van gewoon tot inderdaad, internationaal. Wij hadden een 'gewone' keuze. Maar deze was erg lekker samengesteld: smaakvol, een goede bite, verse groentes: héérlijk!
    Mijn moeder wenst deze jonge ondernemers een goede toekomst toe!

67. Super gastvrije mensen in een gezellig restaurant met heerlijk eten :)

68. Spontane keuze. Gelukkig was er nog plek. Heerlijk gegeten, verrassende combinaties. Leuke bediening en ook niet onbelangrijk, betaalbaar.

69. jeanne en huub

Gastvrije ontvangst en heerlijk gegeten in een prima sfeer. Het eten was hardstikke lekker en leuk gepresenteerd. En we begrepen dat ze pas 3,5 maand bezig zijn... Een niet meer weg te denken restaurant en zelfs fans in Limburg. Echt een aanrader!

70. Gisteravond met 2 vriendinnen heerlijk gegeten. De maaltijden waren prima verzorgd en lekker en genoeg keus. Ongedwongen sfeer en zeer vriendelijke bediening. Een restaurant met een goede kwaliteit/prijsverhouding. We komen zeker nog een keer terug.

71. A. Meijer

Heerlijk eten in het hartje van Deventer, met een bediening van mw van de Laar zelf die prettig en ontspannen was. Paar tips: fusion keuken; er mogen nog wat spannender gerechten op het menu. Jullie benadrukken de "Wereld", haal die gerechten maar overal vandaan. De muziek mag ook iets spannender, vrolijke wereldmuziek. Cuba, Brazilie, West-Afrika... er is heel veel. Verder geweldig; veel succes gewenst.

72. Elsz en Joost

Wij wilden wel eens een ander restaurant dan die waar we al jaren komen. Na even speuren op Google kwamen we uit bij De Expeditie. De Facebook-pagina was veelbelovend. Vooral het feit dat Dylan en Eveline hun ervaring niet alleen in Nederland maar in verschillende landen hebben opgedaan sprak ons aan.
    We zijn een zeer positieve ervaring rijker. Eveline is een hele leuke, prettige gastvrouw, en Dylan is een kok die weet wat hij doet. We hebben heerlijk gegeten. Het maakte niet alleen heerlijk, het zag er ook prachtig uit. De beloofde wereldkeuken kwam echt tot zijn recht. Conclusie: een goed gezellig restaurantje met een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Wij komen zeker terug.

73. Goed verzorgt, alles vers gemaakt, uitgebreide kaart, zeer goede prijs kwaliteit. Wilde een aanpassing, was totaal geen probleem. En als je zegt dat je een grote eter bent dan word er zeker rekening mee gehouden. Daar ga ik toch meer eten en vooral voor de variatie die ze daar hebben.

74. Knus restaurant, heerlijk gegeten voor weinig geld, alles vers en huisgemaakt, veel aandacht voor de opmaak van de gerechten, zelfs een simpel kopje koffie is een feestje, compleet met een heerlijke bonbon, schaaltje slagroom en likeurtje. Zeker een aanrader. Deze jonge ondernemers stralen passie uit en dat is te proeven.

75. Super gezellige avond gehad. Stokbrood met huisgemaakte tapenade en kruidenboter. Bruchetta en champignons met een lekkere twist. Heerlijke scampi's en warme chocolade cake. Echt genoten super.

76. Vanavond gegeten, tip top voor mekaar. Eten, bediening en prijs zeer goed. Inrichting en sfeer is nog een aandachtspunt. Komen zeker een keer weer

77. Een maand geleden hier gegeten, leuk klein restaurant. Heerlijk eten, ambiance nog een beetje kaal, je komt in een vrij grote ruimte binnen, maar als je eenmaal achterin zit is het helemaal prima! Zeer vriendelijke gastvrouw en chef! Ze zijn net voor zichzelf begonnen en ik wens ze heel veel succes toe! Als jullie zo doorgaan moet het een succes worden!

78. Was onlangs met mijn vrouw in Deventer en wij hebben genoten van de heerlijke verse zelfgemaakte hamburger en de lekkere frites. Dit restaurantje is echt een goede aanrader. Gewoon doen. En de bediening is ook prima. Geweldig, ga zo door.

79. We hebben een korte tijd terug gegeten met 5 personen. Leeftijd, tussen 24 en 34 jaar. Op maandag avond is er in Deventer niet veel te beleven en de meeste restaurants zijn dicht. We wilden graag eens de nieuwe 'de Expeditie' proberen. Zeer vriendelijke gastvrouw, vrolijk, geïnteresseerd. Eten en drinken hoefden we niet lang op te wachten. Prijzen zijn erg goed! En kwaliteit van het eten en drinken was ook gewoon prima.
    Wij komen zeker terug.

80. Bob en Mar

Gezellige mensen, kersverse producten, zeer goede kwaliteit, prijs-kwaliteit verhouding dik in orde en gezellige zaak.Wat wil je nog meer! Indien je in de buurt bent is het zeker een aanrader om dáár naar toe te gaan!
    "De Expeditie" zal ons vaker terug zien, dát is zeker!

81. Martine Dekker

Vanavond hier gegeten met z'n tweeën. Ik kan niks anders zeggen dan heerlijk!! 3-gangen menu voor €17,50 en echt waar voor je geld. Bijzondere smaken, alles vers, vlees goed mals en een bijzonder aardige en vlotte bediening. De Expeditie is echt een aanwinst voor Deventer!!!

82. Een aantal weken geleden een tosti gegeten, het was voor de kleine trek, maar dan wel super gedaan! Het is er sfeervol, de bediening is vlot, het eten prima. Ik ben na een paar uur terug gegaan voor nog een tosti! Goed bezig!

83. Natalie

Vanmiddag geweest. Super vriendelijk ontvangst, uitgebreide menukaart. Succes voor deze jonge ondernemers.

84. Levensgenieters

Leuk, volgens ons, nieuw restaurant, in het centrum van Deventer. Heerlijk gegeten, al was het kiezen erg moeilijk, door de zeer gevarieerde kaart. Bediening is erg vriendelijk vlot en beleefd. Dit restaurant is zeker nog een bezoek waard, al was het alleen maar om koffie te drinken.. wat is die lekker hier.

85. Goede sfeer en erg lekker gegeten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

86. anoniem

Ik moet zeggen dat de hamburger een paneermeelbal was en veel te zout. Ik vond het absoluut niet lekker.

87. Erg leuk zaakje! We hebben er heerlijk gegeten voor weinig geld. Over prijs/kwaliteit was ik zeer verbaasd in positieve zin. Het eten wordt vers bereid met liefde en passie, dat proef je! Het aanbod is ook heel divers! De bediening is vlot en vriendelijk. Als je speciale wensen hebt is het geen probleem. Alles is mogelijk in overleg. Kortom als je restaurantwaardig wilt eten voor een prijs van een eetcafe en bedient wil worden door iemand die ervaren is en aandacht voor u heeft dan moet u zeker eens langs De Expeditie!

88. Nog geen twee weken na de opening zijn wij hier komen eten. Bij binnenkomst kreeg ik het idee dat ik een afhaal restaurant binnenliep, maar gelukkig is de achterste helft van het pand een echt restaurant. Het rook er nog een beetje naar 'nieuw' dus dat geeft nog niet meteen sfeer, dat heeft tijd nodig. Een paar grote platen aan de muur en verder is het open en netjes.

De menukaart is inderdaad een ware expeditie die de hele wereld over gaat. Veel variatie en een ruim aanbod. 'De Expeditie' noemt zichzelf 'happerij en tapperij', beetje vreemd dat al het bier, inclusief de pils dan uit een flesje komt. Bij een tapperij zou ik iets anders verwachten. De kwaliteit van het eten vond ik verbazingwekkend goed! Echt lekker mals vlees en heerlijke vis. Bord zag er ook goed uit. Bijgerechten waren ook heerlijk. Evenals de nagerechten. De huisgemaakte limoncello tiramisu raad ik iedereen aan!

Na afloop nog even nagepraat met de gastvrouw en kok, tevens eigenaar van deze zaak, samen hebben ze over de hele wereld ervaring opgedaan in de bediening en in de keuken. Al deze ervaring komt samen in dit leuke restaurant. Ik vind dit een restaurant met potentie om erg goed te worden. Aan de kwaliteit van het eten ligt het in elk geval niet, hopelijk kunnen ze dit vasthouden en groeien.

89. De koffie was heerlijk, met een bonbon, slagroom en likeur. Lekker uitgebreid. De zelf samengestelde hamburger, zelfs de kleinste van 100 gram, was groot genoeg en smaakte ook nog eens voortreffelijk, net zoals de omelet.
    Een aandachtspuntje dat we haar gaven, werd met open armen ontvangen. En daar gingen ze zeker wat mee doen. Binnen is het er ook erg gezellig, zeer stijlvol ingericht. Mochten we ooit nog eens toevallig in Deventer komen, gaan we zeker weer hier heen. Een dikke pluim voor deze jonge mensen!

90. Een expeditie aan keuze's op het menu. En een goede prijskwaliteit! Zowel lunchen maar ook zeker dineren is gezellig en lekker bij de happerij/tapperij!

91. Miranda

Heerlijke vegetarische lunch genoten. De kok weet precies wat wel en niet kan, een verademing om eens niet uit te hoeven leggen wat vegetarisch of zelfs veganistisch is.

92. Zijn hier op het terras gaan zitten voor een drankje. Kregen het heerlijk koud geserveerd in een flesje met drinkglas met ijsblokjes. Bediening is erg vriendelijk en vlot en willen het iedereen naar de zin maken. Je voelt je hier echt welkom. Bij nieuwe bestelling tevens om de kaart gevraagd. Deze is erg gevarieerd, dus voor elk wat wils. Ik heb gekozen voor een malse varkenssatė en mijn vrouw voor een heerlijke pangafilet. Beiden werden geserveerd met frietjes en salade. Het was heerlijk en ruim voldoende. Wij komen hier zeker nog eens terug.

93. Monique van den Bosch

Gisteren vakantie gekregen en dat wilden we inluiden met een lekker drankje en hapje. We zagen een leuk fris uitziend terrasje aan de smedenstraat en namen een koffie en een biertje. De koffie was echt lekker en heel leuk aangekleed met een likeurtje en een toefje slagroom. De jonge gastvrouw was zeer vriendelijk en je voelt je erg welkom. Ach en toen na wat wijntjes zijn we blijven hangen. We gingen naar binnen en daar was een erg gezellig aangekleed restaurant, leuke authentieke details en een prachtig houten vloer. We kregen een erg leuk plekje met het uitzicht op en oude poort. De kaart was verrassend. Veel om te kiezen en de gastvrouw had heel wat uit te leggen. Uiteindelijk koos ik voor het dagmenu inclusief daghap (slechts 17,50 euro). Brochette en daarna varkensmedaillon met zalm en toe tiramisu. Ik was zeer benieuwd. Wat een heerlijke verse zelfgemaakte gerechten en verrassende combinaties, maar heel toegankelijk. Ook nog verse Vlaamse frieten en heerlijke salade. Heel kunstig en kleurrijk opgemaakt op een leistenentegel. Mijn man koos een hamburger . Dat klinkt saai maar hier kan je er zelf van maken wat je wilt. Je krijgt een lijstje en dan heb je keuzes. Het vlees was heerlijk mals en het was echt een volledige maaltijd (ook met salade en friet) voor maar 9 euro. Deze kok is een eigen restaurant begonnen maar heeft vast veel ervaring in andere (top?) restaurants. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Aanrader. Zeer gezellige avond en zeer betaalbaar. We hebben de kaart bekeken en we moeten nog zeker 3 keer terug om gerechten te proeven die ons ook lekker lijken!

94. E. Laurens

Heerlijk goed bereid eten! Keuze uit vele gevarieerde gerechten! Bediening is super vriendelijk en creëert een welkome sfeer.

95. Een fantastische avond gehad. Het eten is top! Originele en zeer smakelijke gerechten. De borden worden prachtig opgemaakt. Je merkt dat Eveline en Dylan professionals zijn die werken vanuit passie voor het vak. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Een echte aanrader!

96. Wilma Verbeek

Wat een gezellige zaak in Deventer! Leuk en enthousiast stel die het ons graag erg naar de zin maakt. Wanneer je een cappuccino bestelt krijg je er een bonbon bij met slagroom en een likeurtje!
    De lunch was super, heerlijk gevuld en smakelijk broodje. Echt een aanrader!

97. Hennie & Thea

Voor de eerste dag dat zij open waren hebben wij een goede ervaring gehad! De lunch was erg lekker en werd netjes gepresenteerd. Het eten en drinken werd snel gebracht en het drinken was goed gekoeld! Ook de koffie was een aanrader met een likeurtje en een bonbon, heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.

99. Jan Willem

Heerlijke bol uit de oven, rijk belegd. Niet duur

Volgende pagina