Op dit adres zit nu: Humpie Dumpie's

1498192563 81
1520560523 85
1688320222 82

1. Bert van den Beld

Kwamen met vier personen niet bij Daltons maar bij Sirtaki Grieks restaurant. Hadden een rolstoel bij ons die nogal groot is maar was geen probleem iedereen was behulpzaam ook de gasten. Drie gangen menu genomen en was werkelijk geweldig, voorgerecht is wel met veel vis welke top was. Prachtig opgemaakte schaal en geweldige smaken Hoofd gerecht een mooie opgemaakte schaal met vele soorten vlees echt top. Mooie salade erbij goed van smaak lekker fris. Nagerecht een heerlijk sorbet van ijs en vruchten. Wel hier gaan we zeker nog eens komen ook de totale prijs was niet verkeerd. Echt een heel grote aanrader en mooie locatie en heel gezellig. Hartelijk bedankt was meer dan top. Europese rolstoel toilet om de hoek.

2. Sonia van Soolingen

3. Sonia van Soolingen

4. Peter Hulsink

5. Martijn Hamer

6. Hilda Rosman

7. De Opschepper

8. Jan van Beek

Super eten en de prijs was ook super, dus een dikke pluim voor de daltons.

9. Jack Custers

10. Theo

11. Bianca van Oorschot

Heerlijk gegeten, prima prijs, leuke locatie. Erg vriendelijk, koffie van het huis. Saladebuffet bij de prijs inbegrepen.
    Een aanrader!

12. Martin

13. Stef An S

14. Pim Naafs

15. Het was er kil op deze regenachtige avond. De steaks waren redelijk tot goed, de frietjes erg melig. Wij vonden de bediening iets te joviaal en de jongedame kwam te vaak vragen of we nog iets wilden drinken. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

16. Marjolein Koetsier

Het eten was goed, erge slechte bediening en steeds vragen om wat te drinken. De borden bij de salade buffet en de mayonaise waren op. Overal moesten we achteraan gaan.

17. Tijdens Kermis een ribeye besteld in kleinste maat op de menukaart 14,50
    Na ontvangst vd rekening 25,-
    Toen ik daar wat van zei was het commentaar: Nee meneer dat kan niet we hebben alleen van 25,-
    Mijn advies: Kijk dan nog maar eens goed na jullie kaart het liefst nadat je ook een winkel van Pearl hebt bezocht!
    Voor mij geen tweede keer!

2,7
  18. Wim Gerritsen

19. Mavis en Frans

Heerlijk grgeten. Echt super steaks. De garnalen echte aanrader. Goed en snelle bediening. Leuke plek. Zeker een stek om nog eens terug te komen.

20. danny de craene

SUPER!
    Zeer vlotte bediening, knapperige verse groenten a volante en voor een steakhouse was het zeer lekker en zeer goede kwaliteit van vlees!
    Een foto kan ik niet toevoegen ik was te druk bezig met het verorberen van mijn superlekkere steak in een zeer mooi verzorgd kader en supermooie zaak!
    Alles kraaknet en tot in de puntjes verzorgd.
    Mijn dank aan het team in de keuken en de zeer vriendelijke uitbater.
    Absoluut aan te raden bij een bezoek aan Deventer.

21. Martine Keur

22. Voor het eerst mijn ouders meegenomen naar Daltons en wat hebben hun genoten van de avond. Wat was het toch weer heerlijk eten hier :D. Porties zijn royaal en er is voor iedereen wel wat te vinden op de kaart! Kortom een plek waar ik graag blijf terug komen door geweldig personeel en het geweldige eten. Tot de volgende keer Daltons!

23. C. Lenaerts

Super avond gehad. Bediening is erg vriendelijk en toch niet opdringerig. Restaurant heeft een gezellige sfeer met gezellige country muziek rustig op de achtergrond.

Eten was voortreffelijk. Ik heb er nu 2x gegeten en beide keren heb ik nergens zulk lekker vlees op dan bij Dalton, zo mals en sappig.

Als afsluiting nog een drankje van het huis gehad, wat ik ook altijd wel kan waarderen.

Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

24. Gerrie Koerhuis

Met zijn vieren uitstekend gegeten. Prima sfeer en betaalbaar.

25. Arno Treuren

Dit was onze eerste keer dat we hier aten. Blij verrast door de hartelijkheid van het personeel en de eigenaar. Zeer goede bediening en een heel sfeervol restaurant. Het eten was uitstekend, zelden zo'n goede biefstuk gegeten...
    Bijgerechten via de saladebar inclusief heerlijke sauzen.
    Nagerecht prima verzorgd.

Top restaurant!

26. Ik kom al vaak bij Daltons eten en het is mij nog nooit tegengevallen. Een restaurant voor de vleesliefhebber! Vaak als ik er kom is het erg rustig maar er heerst altijd een leuke sfeer. Dit komt vooral door de erg vriendelijke gastheer/eigenaar die je altijd vriendelijk verwelkomt.

Als voorgerecht de Buffalo Wings besteld, misschien wel de lekkerste vleugels die ik ooit gehad heb en het waren er genoeg. Bij elk gerecht krijg je overigens waar voor je geld qua kwantiteit. Bij het gerecht kreeg je ook vochtige doekjes om je handen mee schoon te maken. Zo hoefde ik dus niet mijn hele servet al vies te maken voor alleen het voorgerecht. Als hoofdgerecht een flinke T-bone steak besteld. De steak was goed medium gebakken en smaakte heerlijk. Je proefde die authentieke rookachtige grill smaak en het barbecue sausje was ook erg lekker. Ook de bij geserveerde patatjes waren mooi goud geel en niet te zout.

Ook is er een saladebar waar je onbeperkt gebruik van kan maken. Ikzelf kom meer voor het vlees bij Daltons maar de mogelijkheid is er! Wij hoefden geen toetje maar kregen een kop koffie van het huis aangeboden. Dit zijn leuke kleine dingetjes waar ik een goed gevoel van krijg.

Kort samengevat een leuke avond gehad bij Daltons en ik zie mezelf er weer snel eens komen.

27. Het eten was erg goed, mijn ribeye was de beste die ik ooit gegeten heb, mooi vlees, perfect gebakken en heel smakelijk. Bediening was super vriendelijk. Achterin zou de verlichting iets sfeervoller mogen.

28. Top top top ! Vorige week zondag ben ik daar gaan eten met mijn man, ik ben niet snel tevreden maar de bereiding van mijn ossehaas was zalig!

29. Steak is heerlijk, goed gegrild. Lekkere spiesjes gehad. Voldoende en netjes gepresenteerd op het bord.
    Bediening kan ietsje beter, drankjes horen niet over een muurtje aangereikt te worden maar netjes aan tafel geserveerd ook al is dit iets verder lopen.
    Saladebar mag onbeperkt gebruikt worden, smakelijke salades.

30. Zeer lekker gegeten.
    De champignons in roomsaus met spekjes is zeker een aanrader als voorgerecht! Het lekkerste wat ik ooit heb gegeten.

Harold

31. Zeer goed eten, ik kom er zeker nog een keertje! Anne

32. Gisteren hebben wij hier met vrienden gegeten. Er was iemand met gigantische trek en we hadden een beetje haast, dus we vroegen of het misschien wat versneld kon. Helaas duurde het nog best lang, maar we mochten oneindig gebruik maken van de saladebar. We hadden wel begrip, want volgens mij stond hij alleen in de keuken én rende hij mee in de bediening.
    Het eten was erg lekker. Vlees was mooi bereid, precies hoe ik het lekker vind. De frietjes die je erbij geserveerd krijgt, zijn echt onuitstaanbaar lekker! We zullen vast nog een keer weer komen.

33. Eten super lekker, vriendelijke bediening.

34. Marieke Vos

Gisteren wezen eten bij Daltons, heerlijke Spareribs gegeten! Goede bediening en leuke sfeer aanwezig. Wij komen nog zeker terug.
    Marieke Vos

35. suzanne langkamp

Ik ben gisteren bij steakhouse daltons gaan eten en het was geweldig ! Gastheer was ook zeer vriendelijk .

36. Kees Maatman

Afgelopen weekend met z'n viertjes wezen eten bij Steakhouse Daltons, de zaak zat vol. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en kregen een tafel aangewezen. Als voorgerecht de champignons met roomsaus genomen, heerlijk! Als hoofdgerecht een lekkere malse biefstuk genomen, het was perfect bereidt. We kregen op het einde nog een drankje van de eigenaar, erg attent! De sfeer was prima de bediening was goed. Zeker voor herhaling vatbaar voor ons.

37. Het was super top! Zeer goede service! Voor mij een dikke 10.

38. nienke rozenbos

We gingen gisteren eten in deventer in de steakhouse. Het was van binnen zeer mooi, het was echt in het wilde western. De gastheer was zeer vriendelijk! We hadden allebei als voorgerecht de champignons met spekjes, die saus was echt lekker ik vroeg daarom ook het recept zodat ik het thuis kon maken. Als hoofdgerecht de spare ribs, die waren ook lekker van smaak. We kregen nog een kop thee aangeboden en gingen naar huis, het was een zeer geslaagde avond!

Groeten nienke

39. Het is er leuk en gezellig. Eten heeft ons goed gesmaakt en zag er keurig uit. Het persoon was ook erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

40. Arnold de Witte

Een paar weken geleden met mijn vriendin, op aanraden van een vriend, naar Daltons gegaan.
    Als voorgerecht had ik carpaccio, deze was nog gedeeltelijk bevroren en smaakte werkelijk waar nergens naar. Mijn vriendin had iets met champignons wat wel goed smaakte maar overduidelijk niet vers was.

Als hoofdgerecht had ik een mixed grill. Alle vlees was van matige kwaliteit, smaakte nergens naar en was dus slecht bereid. Mijn vriendin had hertenbiefstuk en had gevraagd om medium maar kreeg 'm well done. Waardeloos.

Voor koffie/dessert zijn we maar niet gebleven want dat zouden ze ook verpesten.

Het enige pluspunt was de serveerster die in haar eentje een heel terras hielp en dat fantastisch deed!

Al met slecht vlees, slecht bereid. Ik ga hier nooit meer naartoe. Zonde van m'n geld want goedkoop is het niet. In mijn bescheiden keukentje kan ik betere gerechten klaarmaken dan in dit "restaurant"

1,8
  41. Gegeten met collega's uitermate perfect!

42. Lekker gegeten op zondag. Alleen jammer dat de mayonaise op was, deze was op na de drukke zaterdagavond. Raar dat dat dan niet even bijgehaald wordt. Ook raar was de aardbeiensaus bij het frambozentoetje. Dan verwacht je toch frambozensaus. Conclusie: eten was lekker, maar puntjes op de i missen.

6,5
  43. Henri Peters

Met 21 personen gegeten, culinaire stadswandeling op mijn 65e verjaardag plus afscheid voor emigratie naar Thailand. Het was goed verzorgd, mijn dank voor de fijne en vlotte bediening. Het was super.
    Mijn dank gaat naar de bediening en oud wethouder duimel voor de stadswandeling

Henri Peters

44. Leenmar

Slecht, voor een steakhouse weet je dat je niet veel kwaliteit hoeft te verwachten, maar ik heb lang niet meer zo'n slechte onvriendelijke bediening gezien. We zaten al anderhalf uur op ons eten te wachten, toen het eindelijk kwam kon er geen excuusje van af en voor wat te drinken moesten we enorm de aandacht trekken. Zowel de baas als zijn personeel zijn niet sensitief. Het eten is niet lekker, lijkt uit de magnetron te komen. We zijn echt teleurgesteld weggegaan en komen hier nooit weer.

45. straatman

Eten bij Daltons is prima! Hoewel de bediening zich uit de naad werkt zijn de wachttijden lang, erg lang. Het lijkt er op dat men te weinig personeel heeft. Ook kan er geen lachje af, men lijkt gestrest. Dan de muziek! House in een grillrestaurant, staat hard. Gevraagd of er iets anders op kan, wordt zonder excuus gevolg aan gegeven maar half uur later is het weer prijs. Verkeerd gerecht en vervolgens bij het afrekenen excuus daarvoor en dan een drankje vh huis aanbieden. Sic! Geweigerd natuurlijk. Bij uitgang bestek op de vloer; ongelofelijk. Komen hier niet meer. Niet het gevoel gast te zijn. Jammer, want het eten is gewoon goed.....

46. Mijn vriend en ik hebben er laatst gegeten aangezien de recensies positief waren. Dit hebben wij ook ervaren, het is zeker een goed restaurant!

De spare-ribs smaakten heel erg goed en het overige eten was ook prima. De porties waren zeker groot genoeg, wat we ook leuk vonden is dat je salade uit de salade bar kan pakken, zoveel je wilt.

De sfeer en bediening zijn ook prima, het is een aanrader!

47. Ooit door een vriendin de tip gekregen om hier te gaan eten en om de spare rips te proeven. Inmiddels een van mijn favoriete restaurants in Deventer. Mooie sfeer, lekker eten, gezellige mensen, top bediening, goede muziek... en de prijzen zijn ook goed! Helemaal top!

48. De daltons is een zeer goed restaurant.

We komen er regelmatig en het eten is altijd perfect en uiteraard lekker.

Over de bediening is niets te klagen, altijd vriendelijk, behulpzaam en mogen graag een praatje maken.

Al met al een goed restaurant die de moeite waard is om te bezoeken.

Een echte aanrader!

49. Ik had een bon voor 2 personen gewonnen bij de Grolsch prijsvraag. Keuze uit 3 restaurants en heb gekozen samen met mijn moeder naar de Daltons te gaan.

We waren er geen van beiden ooit geweest, maar ik moet zeggen, alles was super.

Vriendelijke vlotte bediening, verrukkelijk eten en gezellige sfeer.

Perfecter kan het niet.

50. Enkele maanden geleden heb ik samen met een stuk of 20 collega's gegeten bij Daltons. Nooit eerder geweest, en veel mensen kwamen van 100 kilometer en verder. Dan wil je dat het klopt. En dat was ook zo. Goede tafel, goede bediening, goed eten.

51. danielle

Agelopen zaterdag geweest. Bediening is vlot en netjes. Mijn voorgerecht was niet gaar (champignons in bladerdeeg) en toen ik dit aangaf boden ze gelijk excuses aan en een nieuw voorgerecht. Heel netjes, dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Het hoofdgerecht was heerlijk, vlees was mals.

Op de rekening hebben ze het voorgerecht niet in rekening gebracht. Vriendelijk gebaar!

Mochten we in Deventer weer komen, gaan we zeker weer terug!

52. Supergezellig, heb hier al 2x gegeten met mijn vriend. Doordeweeks vaak erg rustig, wat ik erg jammer vind.

53. Ben er pas voor 't eerst geweest, maar ik vond alles perfect, het eten en bediening helemaal toppie. Ga zo door en ik ga zeker vaker komen.

54. Ik vind het een erg gezellige tent en goede bediening.

Vooral de spareribs zijn erg lekker!

Ik ga hier zeker vaker heen. Ik vind het een aanrader!

55. Heeeeeeeeeeeerlijk eten en de bediening top.

En na het eten altijd een kop koffie of een biertje van het huis.

Klasse.

56. Ooit een keer geweest, eens maar nooit weer. Ik had een gerechtje besteld met ossehaas en varkenshaaspuntje in saus, er was meer ossehaas en helemaal doorbakken, niet lekker dus.

1,6
  57. Eenvoudige, maar verse producten. De biefstuk was heerlijk mals. De bediening is vriendelijk, het interieur sfeervol, de muziek aangenaam. Je krijgt royaal te eten.

Een leuk restaurant, niet heel bijzonder, maar wel lekker!

58. Eten goed, bediening goed, prijs/kwaliteit goed, muziek goed.

Al met al, dit was ons eerste keer en zeker niet de laatste ;-)

59. Prima restaurant, maar geen top tent.
    Maar dat verwacht ik (met alle respect) ook niet van een steakhouse.
    Het eten, de wachttijd en de bediening zijn goed en het is goed betaalbaar.

60. Afgelopen week op terras gegeten, bediening liet op zich wachten. Na de voorgerechten, wachten op hoofdgerechten. Tijdens wachten drank besteld en niet gekregen. Diverse tafels na ons gekomen, maar eerder het eten. Bij navraag alleen als antwoord komt er aan en vervolgens ons nog eens tien minuten negeren tot het eindelijk kwam, na minstens 45 min.

Na het eten werden we erop geattendeerd dat er binnen een saladebuffet stond. Op de rekening stonden tevens de drankjes die we niet hebben gekregen.

6,5
  61. Henk 10 punten

Ik kom regelmatig hier eten. Afgelopen zondag weer, samen met mijn zoon.

Heerlijk gegeten en een zeer prettige en vriendelijke bediening.

62. Ik kom al jaren bij Dalton en eet hier altijd goed. Mijn hot spareribs krijgen altijd een extra likje sambal en je krijgt genoeg bijgerechten voor je geld. Het personeel varieert nog al, maar gezien de eigenaren van het tegenover liggende griekse restaurant familie van elkaar zijn, kan je het bedienend personeel in beide restaurants tegenkomen. Regelmatig drankje van het huis gehad. Ik ben erg tevreden over Daltons.

63. Eduard 948 punten

Ik ben hier een keer wezen eten met collega's van mij en ik was blij verrast. Ik had, als ik het me goed kan herinneren, iets van een cowboy steak genomen en deze smaakte verrukkelijk. Het had echt zo'n smokey smaak, als ik er aan denk ligt die zo weer op m'n tong. Er werd een hele goede BBQ saus bij geserveerd, het was jammer dat het vlees te klein was want er was nog saus over.

Ik ben een tijd later met mijn vriendin ook naar de Daltons geweest en ook zij was helemaal blij verrast door de smaak. Echt een restaurant om nog eens vaker naar toe te gaan!

64. H.S.Peters

In 1 woord "geweldig"!

Helemaal in de Lucky Luck style.

En de eten is enorm lekker. Verslavend kan ik wel zeggen.

De T-Bone van 750 gram = Ohw Yeah big tasty.

65. Ik ben hier nu al een aantal keer geweest en elke keer is het eten heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is ook erg goed, je krijgt echt waar voor je geld! Een echte aanrader als je een lekker stuk vlees wilt gaan eten.

66. uncle sjohie

We zaten al goed 15 minuten voordat iemand ons kwam vragen of we wat te drinken wilden, en de menukaart kwamen brengen. (in 2 etappes, ze hadden er te weinig) We hebben de jassen maar bij ons gehouden, pas nadat 1 van ons gezelschap het toilet had bezocht, kwamen we er achter dat er een garderobe was. Het duurde vrij lang voordat het eten geserveerd werd, en de ladysteak (lendebiefstuk) was matig warm, net als het garnituur. (de overige 3 borden waren wel warm). En niet van echt hoge kwaliteit, er zaten nog een paar spiertjes/zenen in het vlees, niet echt veel, maar toch. Al met al een gemengde ervaring, het eten was in 3 v/d 4 gevallen goed, de 4e had beter gekund. De ambiance is grappig, veel hout ed.

67. Wij komen al bijna 2 jaar in dit restaurant en er is niks anders dan lof.Bediening en overig personeel ga zo door.

68. Vanavond voor het eerst bij dit restaurant uit eten geweest, en wat een teleurstelling! Bediening die kletsen belangrijker vindt dan het bedienen van de gasten en cola die over een tas heengegooid werd, waar vervolgens geen excuses over gemaakt werden waren al een heel slecht begin. Toen vervolgens het eten pas zeer laat gebracht werd konden we alleen nog maar hopen dat dít dan wel goed was. Maar helaas, rauwe groenten en smakeloos en ongaar vlees was wat we kregen. Wel alle lof voor de patat, die als enigste wel erg lekker was.

Al met al, dit was één keer maar dan nooit meer. De prijzen liggen dan wel niet al te hoog, maar een beetje kwaliteit mogen we toch wel verwachten?

2,6
  69. Prima kwaliteit, en minstens even belangrijk hele fijne en welkome bediening! Andere restaurants: kijk en leer!

70. Geertje&Marloes&Sara&Linda

We hadden eigenlijk maar een uur de tijd om te gaan eten en we moesten onze trein pakken . We gingen naar de daltons en vroegen of we binnen een uurtje konden eten . En eenmaal binnen waren we verrast van de gezelschap die in het restaurant heerst .de sfeer, muziek (opmerkelijk veel jazz ) En we hadden haast maar zijn toch tot sluitingstidj gebleven . Drankje van het hui niet te vergeten ... we waren helemaal verrast ! Uitmuntend .. we komen gauw weer terug .

71. Eten was echt super!
    en een hele leuke spontane bediening.
    we komen zekr terug

72. marian brouwers

wat een geweldig restaurant en zeer lekker gegeten echt een pluim!!!!