Hier zie je hoe de meningen over de Da Mario verdeeld zijn.

1. Italiaans Deventer

We hebben hier al eens eerder gegeten en toen een zeer hoge beoordeling gegeven. Nu was t weer aardig, maar geven we een lager cijfer omdat:

-het personeel onderling mopperde hoorbaar in t bijzijn van de gasten,
    -de toiletten en de benedenruimte eromheen muf zijn,

het was goed omdat:
    -het eten prima smaakte,
    -ondanks de drukte van deventer op stelten men alles goed in de hand had,
    -prijs/kwaliteit prima.

2. Italiaans Deventer

schreuder

Via Eet.nu een tafel gereserveerd, echter deze was door de drukte in verband met Deventer op stelten niet vrijgehouden.
    Erg jammer, dit was immers wel de afspraak.
    De pizza's waren lekker van smaak, maar niet anders als bij andere. Verder moesten we lang wachten.
    Dit alles zal te maken hebben met de extreme drukte, maar als ondernemer kun je hierop anticiperen.

De ambiance was erg gezellig

3. Italiaans Deventer

Andie Vierhouten

Wij hebben hier heerlijk Italiaans gegeten, de scaloppina was erg goed en mijn vrouw had allerlei soorten vis, ook erg lekker. Wie echt goed Italiaans wil eten moet hier zeker naar toe.

4. Italiaans Deventer

Wij zijn bij Da Mario terecht gekomen via een app over restaurants, waar door we via vergelijking met andere italiaanse restaurants deze hebben uitgekozen. De hoge verwachtingen werden volledig waargemaakt. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Prettige omgeving. Het eten was voortreffelijk. Ossobuco was bijzonder lekker, eigenlijk geldt dit ook voor de tortelloni, de scampi en de scallopina. Het was niet druk op de dinsdag, zodat er ook nog ruimte was voor een praatje met de eigenaar. Wij wonen niet in de buurt, maar als we daar niet al te ver vandaan zijn gaan we zeker weer hier eten. Een aanrader!

5. Italiaans Deventer

Vorige week weer een keer in Deventer geweest, dit maal met mijn zus. We hadden niet de mogelijkheid om van te voren te reserveren maar gelukkig was er plaats. De ontvangst was super hartelijk, gerefereerd werd aan het feit dat we er weer waren uit Limburg. Er was weer een gezellige bediening, een voortreffelijke maaltijd en tijd voor een persoonlijk praatje. Eten bij Mario is gewoon een feestje op zich!!! Deze keer hadden we de tri de pasta genomen en het was héérlijk, 3 verschillende pastagerechten met allemaal een andere smaak die wél goed bij elkaar pasten, pluim voor de keuze en de kok!!! Ook de tiramisu als nagerecht was heerlijk!! Er was even een boel drukte omdat een groot gezelschap in plaats van binnen opeens buiten wilde eten en een met aandacht en liefde gedekte tafel voor 15 personen binnen opeens onnodig bleek en er hals-over-kop buiten iets geregeld moest worden, hulde aan de dames van de bediening die dat ook keurig opgelost hebben!!!

6. Italiaans Deventer

FamdeCroon

Als echte Deventenaren kunnen wij zeker zeggen; dit is het beste Italiaanse restaurant van de stad. Een heerlijke sfeer, vriendelijke bediening en verse Italiaanse gerechten. Elke avond is keer op keer een heerlijk avondje uit, genieten!

7. Italiaans Deventer

Het eten was goed. Passend voor een gezinsrestaurant, dus aan te raden voor een gezin. De service was vriendelijk en attent. De sfeer een echt gezinsrestaurant, gewoon, druk en gezellig. De prijsverhouding was oké. Dit is een restaurant waar ik zeker met de kleinkinderen naar toe zou gaan.

8. Italiaans Deventer

De afgelopen jaren inmiddels een aantal keren mogen eten in verschillende gezelschappen; iedere keer weer heerlijk gegeten en uitstekend verzorgd!

Een zeer leuk Italiaans restaurant met een uitgebreide kaart, lekker in het centrum van het mooie Deventer. Hier blijf ik absoluut terugkomen!

9. Italiaans Deventer

anna

10. Italiaans Deventer

Vanavond weer gegeten. Blijft ons favoriete restaurant. Kwaliteit is prima en bediening uitzonderlijk goed. Weten op een mooie manier aandacht te geven aan de klant. Uiteraard ook de complimenten aan de kok.

11. Italiaans Deventer

Heerlijke pizza's. Goede sfeer. Zeker voor snel een hapje te eten!

12. Italiaans Deventer

Gerda Luytjes-Mensink

Samen met mijn drie zussen heb ik heerlijk gegeten bij Da Mario en net als vorig jaar met ons 'zussendagje' genoten van de gezellige sfeer, vriendelijke bediening, goede service, heerlijke en goed verzorgde gerechten, de lekkere wijn en diverse drankjes, de heerlijke irish coffee, de geweldige tiramisu, enz. enz. Da Mario, ga zo door en nog bedankt voor de goede zorgen!

13. Italiaans Deventer

Ondanks dat we zonder reserveren met 6 personen bij een vol terras aankwamen schoof het vriendelijke personeel een paar tafels bij elkaar.

Het eten is echt Italiaans een echte aanrader is de 3 verschillende pasta's.

De prijs kwaliteit verhouding is goed.

14. Italiaans Deventer

Super aardige bediening! De pizza's zijn echt super de luxe en de pasta's zijn echt Italiaans.

Tips: De 3 pasta's van de kok of de pizza Da mario.

15. Italiaans Deventer

Ten eerste mijn complimenten aan de chef kok. Wij hebben heerlijk gegeten bij da mario. Ik heb de grote garnalen in kreeftensaus gehad. En natuurlijk het kalfsvlees met gorgonzola saus! Die was echt verrukkelijk! Mijn complimenten voor de meiden die ons bediend hebben! De service was toppie! Ondanks de warmte bleven ze vriendelijk. De sfeer van het restaurant is super! Wanneer wij weer in deventer zijn zullen we hier zeker weten weer naar toe gaan. Da mario is zeker een aanrader als je gezellig en lekker wilt gaan dineren.

16. Italiaans Deventer

wilma en martie

Hollands weer, rondje Deventer gewandeld en voor het eerst gegeten bij Da Mario. Het eten was heel lekker, de bediening vriendelijk en attent en de sfeer gezellig. We hebben genoten van deze pizzeria en we komen zeker weten weer 's terug. Dank voor het smakelijke en plezierig vertoeven!

17. Italiaans Deventer

Wil, Hielkje & John

Als vanouds weer heerlijk gegeten, kwamen hier al regelmatig en ook nu was het weer voortreffelijk. Bediening was perfect en erg vriendelijk. Echt een aanrader.

18. Italiaans Deventer

Raffaela

Als een echte Italiaanse had ik een veel betere pizza verwacht. Vooral omdat ik wist dat het restaurant een houtoven had.

Ik had een pizza caprese die geen caprese zoals in Italie was, maar gewoon een pizza margherita. De mozzarella was geen echte en de bodem van de pizza was zo dun en hier en daar aangebrand. Misschien gebruiken zij niet genoeg deeg voor een pizza. De sfeer was leuk en de service was goed. Betere en versere ingredienten kunnen de smaak ook helpen verbeteren.

19. Italiaans Deventer

Ik had de Carpaccio. Deze was erg koud en had amper Parmezaan en pijnboompitten. Als hoofdgerecht de Calzone. Deze bevatte geen salami of iets anders dat pit heeft en er zat ook geen tomatensaus bij. Dat wist ik, dus verwacht je dat er op een andere manier iets typisch Italiaans van zou worden gemaakt. Maar nee, het bleef bij tamelijk rauwe, waterige en flauwe groente bij elkaar met deeg er om heen. De plak rauwe ham kon het geheel ook geen smaak geven.

Bediening was wel heel vriendelijk en attent.

20. Italiaans Deventer

Ruud en Els Boom

Na een middag shoppen in Deventer verheugen wij ons altijd op een pizza bij Da Mario. Hier wordt de pizza op traditionele wijze in een houtoven gebakken. Met als resultaat een heerlijke krokante verse pizza.

21. Italiaans Deventer

Gisteren hier gegeten, het was heel gezellig, de bediening was vriendelijk en gastvrij. De stoelen zitten prima en er is genoeg ruimte om de tafeltjes heen. Het eten was heerlijk vooral het voorgerecht met warme geitenkaas en het voorgerecht met grote garnalen viel erg in de smaak. We vinden dit restaurant een aanrader en komen zeker nog eens terug. Dit restaurant zou van ons een dikke 10 krijgen helaas was het herentoilet een minpuntje is dat ook in orde dan volgende x een 10.

22. Italiaans Deventer

Wij hebben vanavond met 4personen hier gegeten en het was super! Superbediening (Sandra) en zeer goede smaken. Als je echt uit wilt zijn ben je hier op het goede adres. Hier wordt geluisterd naar de klant. Dus kortom, Mario en Sandra: bedankt voor de gezellige avond en we komen zeker terug.

Ria en Leo (Den Haag)

Hans en Willeke(Schaijk)

23. Italiaans Deventer

Sass

Super leuk restaurant en echt heel lekker eten!

Alles, de pizza's, voorgerechten, pastagerechten enz.
    Ook veel keuze!

24. Italiaans Deventer

Erg leuk en gezellig restaurant. De kinderen vonden het erg leuk om de pizzabakker te helpen en mochten ook hun eigen pizza's maken. De kinderen vonden het zo leuk dat ze er nog een keer heen willen!

25. Italiaans Deventer

Erg lekkere pizza's maar ook de voorgerechten zijn heerlijk! Bediening is heel aardig!

Vorige pagina