Da Mario in Deventer

Is al jaren een begrip in Deventer

ma 16:30 - 22:30
di 16:30 - 22:30

Omschrijving

Het Italiaanse restaurant Da Mario is al jaren een begrip in Deventer. Veel Deventenaren kwamen hier al als kind en komen hier nog steeds regelmatig om een hapje te eten. Vraag aan iemand in Deventer waar Da Mario is en deze zal u meteen de weg kunnen uitleggen naar ons restaurant in de Vleeshouwerstraat.

De keuken is al jaren op een hoog niveau, maar tegelijkertijd ook toegankelijk voor iedereen. U kunt een overheerlijke pizza uit de originele houtoven eten en een glaasje wijn daarbij drinken. Ook is het mogelijk een mooie osobucco te eten, waarvan sommige Italianen zeggen dat deze beter is dan in Italië zelf. Bij die mooie osobucco kunt u vervolgens een aantal uitstekende Italiaanse wijnen drinken. Op onze wijnkaart staan onder andere een Ammarone en een barollo van uitzonderlijke klasse.

U kunt bij ons gezellig met z´n tweeën komen eten, maar Da Mario is ook uitermate geschikt voor groepen. Uiteraard kunt u in dat geval met ons een menu of een ander arrangement afspreken.

Wij zijn alle dagen van de week geopend. U kunt bij ons terecht van 17.00 uur tot 22.30 uur ´s avonds.

Wij hopen u binnenkort bij ons te mogen begroeten!

Prijzen

1321931733 86
1520782427 79
1539720588 81

1. J. Jeronimus

Aardige bediening, gezellige sfeer, heerlijk gegeten!

2. Heerlijk gegeten prima smaken, lekker huisgemaakt broodje met kruidenboter van het huis.
    Bij de hoofdgerechten smakelijke pasta.
    Kortom een fijne avond hier doorgebracht.
    klein aandachtspuntje op het einde van de avond werd het koud in het restaurant daarom iets eerder vertrokken.

3. Het eten was erg lekker. We waren er op een drukke zaterdagavond. Fijn dat er plek voor ons was. Het was net iets te druk. Bediening was snel (beetje vluchtig). Maar wel heerlijk gegeten en goede ervaring.

4. Wolfje Tersteeg

5. Priscilla

€92 voor heel slecht eten. Wij gaan hier nooit meer heen!!

1,2
  6. Kerstavond laten bezorgen.
    Keurige bezorging.
    Heerlijk gegeten!
    Aanrader.

7. S. Beekman

Tijdens deze coronatijd wil je toch eens het gevoel hebben van 'lekker uit eten. En wij hebben genoten. Heel gemakkelijk en snel kunnen bestellen. Snel bezorgd en keurig netjes verzorgd. In mooie schaaltjes, waaruit je heel goed kunt eten. Het was heerlijk warm - heel belangrijk. En bovenal het was heerlijk. Wij bestellen zeker nog eens. Een aanrader dus! 👍

8. Van der Wal

Vanavond hier met mijn zoon gegeten. Erg slecht eten! Ik had een trio van pasta’s. De lasagna zag er erg onsmakelijk uit en ook de rest was niet te eten! Ik kom hier zeker nooit meer terug! Onbegrijpelijk hoe slecht ze dat durven te serveren! Ik eet thuis beter!

9. Petra Blom

Wij hebben gisterenavond zo heerlijk gegeten, dat we meteen een reservering voor vanavond gemaakt hebben!
    Super eten.
    Super bediening.
    Super locatie.

10. Martin

11. Jannie Visser

Het eten was voortreffelijk. De bediening was ook perfect!

12. Beetje rommelig druk. Personeel haalt borden weg zonder te vragen of je nog wat wilt bestellen of drinken. Eerder besteld drankje niet gekregen en wel op rekening. Eten lekker, pasta wel veel olie, kan minder. Pure smaken, veel verse ingrediënten. Toetje limoncello ijs weinig verassend, vooral veel en met weinig creativiteit op bord opgemaakt.

13. Stef An S

14. Joan de Weerd

Het eerste pizza restaurant die geen pizza Calzone kan maken. Bij bestelling krijg je een vaag verhaal over de oven is te warm, uw pizza calzone zal aan de buitenkant verbrand zijn en van binnen niet gaar! AMATEURS! Als je geen pizza Calzone kunt bereiden waarom zet je hem dan op de kaart! Dit verhaal heb ik nu al 3 keer gehoord hier. Toen de echte Mario hier nog de baas was never!

15. Snelle bediening, heerlijke lasagne, ravioli en dunne pizzabodems!

16. Bijzonder lekker gegeten op 2e Kerstdag avond. Vonden de bediening erg vriendelijk. Eten was prima. Hebben genoten. Compliment !!

17. Geweldig lekker gegeten en glutenvrij. Super vriendelijke bediening. We komen snel weer.

18. Da Mario

19. pieter leeflang

Goede keuken, gezellige en ongedwongen sfeer. Er loopt heel veel vriendelijke personeel rond.

20. Vandaag gegeten, alles vlak van smaak, niet echt uitdagend, pizza calzone, kinderpizza zat blik ananas op, dit kan echt niet meer in deze tijd, ook niet voor een kinderpizza. Goede bediening, toiletten mogen schoner.

6,7
  21. Afgelopen week bij Da Mario gegeten met mijn vriendin en schoonouders. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Een mooi plekje bij het raam. In het restaurant hangt een hele fijne sfeer. We namen allemaal een 3 gangen wild menu (echt een aanrader!) na uitleg van de gastheer. De borden waren fraai opgemaakt en waren ook nog eens heerlijk bereid vooral de hertenbiefstuk was voortreffelijk. De bediening deed het ook uitstekend. Al met al een geweldig restaurant en toegankelijk voor iedereen!

22. Heerlijk gegeten met mijn vriendin op een vrijdag avond, zoals altijd het eten heerlijk bereid en de bediening uitstekend. 3 gangen om vervolgens nog een heerlijk limoncello te nemen een perfecte afsluiter van een goede avond. Zeker een aanrader.

23. Lorenz Borkend

Online gereserveerd en een bevestiging per mail ontvangen. Bij aankomst mochten we kennis maken met het bordje 'gesloten'. Wat een leuke, gezellige avond had moeten worden werd één grote teleurstelling. Na een paar dagen later telefonisch contact gehad te hebben met het restaurant kregen we een magere excuses maar een tegemoetkoming is er niet. Ik ben zeer teleurgesteld in dit restaurant!

24. Reserveer je om gezellig uit eten te gaan, om iets te vieren. Krijg je nota bene nog een reactie van ‘Bedankt voor uw reservering. Het staat genoteerd in onze agenda en wij gaan ervoor zorgen dat u een leuke avond tegemoet gaat.’ Sta je die desbetreffende avond voor een dichte (!) deur!
    ik kan dus alleen oordelen over ‘ontvangst en service’, dit vind ik echt zeer teleurstellend ...

25. Erg lekker gegeten en het personeel was zeer attent.

26. Op 1 ste Kerstdag heerlijk en rustig gegeten. Goede kwaliteit en perfecte, attente bediening.

27. M. 388 punten

Heel vriendelijk personeel en een leuke gemoedelijke sfeer in het restaurant!

Ik had de tortellini met room, ui en ham. Was van tevoren bang dat het wat machtig en vet zou zijn, maar dit viel heel erg mee! Het smaakte heerlijk. Het gerecht was wel wat scherp qua smaak, persoonlijk houd ik hier wel van. De huisgemaakte tiramisu smaakte ook goed en het bord was ontzettend mooi opgemaakt.

Voor herhaling vatbaar!

28. Op zich prima gegeten, alleen niet alles is met verse producten bereid en dat proef je. Het voorgerecht stond te snel op tafel en voor de fles water, ik had overigens een karaf water besteld, betaalden we maar liefst 6 euro. Rode en witte huiswijn waren goed! Personeel erg vriendelijk en correct.

29. Door een uiterst vriendelijke bemanning verwelkomd en voorzien van een aperitiefje. Dat de Campari met citroen besteld was en met sinaasappel geleverd zij hen vergeven, want de rest kon niet stuk. Huiswijn is meer dan gemiddeld van kwaliteit, zowel wit als rood. De Pesce grigliata mista was voortreffelijk en goed van garing. Mijn vrouw had een prima en zeer smakelijk pasta-trio. Wachttijd was niet kort, maar acceptabel. Toiletten klein maar schoon. Kortom: Graag nogmaals. (Eerste eigenaar: Mario, zou trots zijn.)

30. Roel Tjeerdsma

Als altijd weer heerlijk verwend bij Da Mario. Fijne avond met goede vrienden.

31. Vanavond super gastvrij onthaald bij Da Mario, na een korte tijd wachten werden onze jassen aan genomen en werden we keurig netjes naar een leuke tafel bij het raam gebracht. Ik kan een heel verhaal heer neer zetten... Maar deze tent is gewoon Super Top! De ontvangst, de bediening, de extra Service, de kwaliteit van het eten tot aan het dessert en het afscheid toe. Een échte aanrader voor een Top avondje uit eten.

32. Pizza's smakeloos en relatief duur, bediening kwam binnen 10 minuten 4 maal vragen of we nog iets wilden drinken. Slechte dag getroffen waarschijnlijk gezien de vele goede recensies.

33. kamphuis

Wij hebben lekker gezeten en lang kunnen natafelen. De bediening was super en zeer zorgvuldig. De keuken kon rekening houden met een uitgebreid dieet. Kortom super.

34. J.den Hertog

Heerlijk ontspannen tafelen! Eten en drinken smakelijk en uiterst vriendelijke bediening!

35. Fons 89 punten

Gister bij di mario, eigenaar chagrijnig. pizza te dun , trio pasta weinig smaak ,lasagne oke. matig !!

5,1
  36. Janssen

Op tweede paasdag heerlijk gegeten bij Da Mario. Vooraf had ik geïnformeerd naar de mogelijkheden voor glutenvrije pizza's. Hier deed men helemaal niet moeilijk over, de pizza was heerlijk! :) Van de vriendelijke eigenaar kreeg ik zelfs glutenvrij meel mee gezien zij dit in de keuken niet meer nodig hadden. Top!

37. Leuke zaak. Lekker eten. Pizza Da Mario is echt een aanrader. Enige minpuntje is dat we ons soms wat opgejaagd voelden doordat er meerdere malen vlak na elkaar door twee verschillende obers gevraagd werd wat we wilden drinken of wat we wilden eten. Voor de rest een prima zaak en we komen zeker nog een keer terug!

38. Met drie collega's heerlijk uit eten geweest bij Da Mario in Deventer. Da Mario beschikt over super gastvrij personeel, een eigenaar en eigenaresse die je persoonlijke aandacht geven en natuurlijk over geweldig goed eten in een mooie ambiance! Een echte aanrader van hoogwaardige kwaliteit.

39. N 89 punten

Onlangs bij Da Mario gegeten. Wij kozen de Pizza di Parma. Ik hou van dunne pizza's, maar deze pizza was karton en wij kwamen er met moeite doorheen met ons mes.

Mijn pizza was aan de onderzijde zwart en smaakte ook wat aangebrand. De ham, die doorgaans erg zout is, was nu heerlijk dun gesneden, maar iets te weinig. Doorgaans eten we altijd lekker bij Da Mario, maar ons inziens is er een bezuiniging doorgevoerd. Wij hopen dat de kwaliteit weer als vanouds wordt.

40. Lekker gegeten op kerstavond! Goede huiswijn. Prima carpaccio en kabeljauw.

41. Eveline Peereboom

Prima gegeten na reservering via het internet. Snel geholpen, vriendelijke bediening en we kregen heerlijke pizza's.

We komen er vaker met de kinderen en het is altijd oké!

42. friedie van beek

Menu was prima, echter als wijnadvies kregen wij de huiswijn. Deze was een doc en dat kan eigenlijk echt niet. Zeker bij een Italiaan moet je voor een minimale kwaliteit gaan. Als advies bij het toetje ging ook dat fout. Wel lekker gegeten alleen aan de wijn moeten ze zeker wat doen.
    Ook als lekkertje voor de binnenkomer was niets.

Ga eens wat vaker naar Italië zou ik zeggen...

43. Heerlijk gegeten, goede bediening en lekker afgesloten met een glas limoncello van de zaak.

44. Nu 2x heel goed gegeten, vriendelijk personeel en eigenaar, goede service en eindelijk een restaurant waar je zonder problemen glutenvrij kunt eten, de glutenvrije pizza erg goed gelukt, dat gebeurd niet overal, alleen de rode roos heb ik gemist!!!!

45. Eten wordt erg snel opgediend, met een bediening wat tegen elkaar scheldt en geen respect heeft voor elkaar. Gaan discussie aan in het restaurant. Vlees was prima gegaard, bijgerechten niet bijzonder en de pasta erg flauw qua smaak. Pizza was niet slecht maar prijs kwaliteit verhouding is er niet.

5,9
  46. Eten matig. Pizza margaharita bitter omdat de bodem gedeeltelijk was aangebrand, had wel een goede dikte was mooi dun. Kaas en tomatensaus niet lekker. Tongschar doorbakken in olie, inktvisringen droog en zalm te droog. Frites dik en onsmakelijk spaghetti prima. Service vriendelijk. Slechte huiswijnen zowel de rode, witte als de osé. Heel prettig dat de betere wijnen per glas worden uitgeschonken komt niet vaak voor in restaurants. Goede prosceco! De zaak heeft potentie, het eten wordt snel geserveerd waardoor het fijne van de smaak niet wordt bereikt.

47. Heerlijk gegeten. Hebben lekker buiten kunnen eten. Een aanrader

48. Gisteravond heerlijk gegeten bij Da Mario. Omdat we in Zuid-Limburg wonen zijn we niet heel vaak in die gelegenheid maar als we in de buurt zijn verheugen we ons altijd weer op een etentje in dit restaurant. Niet ten onrechte want ook gisteren was het weer super.
    De ontvangst was uitermate vriendelijk en gastvrij, we hadden een mooi plekje (maar goed, Da Mario heeft eigenlijk alleen maar mooie plekjes), er werden olijfjes gebracht en we konden meteen drinken bestellen. De menukaarten volgden snel en het was even dubben...al een aantal heerlijke gerechten gehad in de loop van de jaren en nu iets nieuws of weer een van die lekkere dingen uit het verleden?
    De heren gingen voor een spaghetti Bambino als voorgerecht en de dames voor stokbrood met kruidenboter (dat eigenlijk altijd bij het voorgerecht geleverd werd en nu een portie meer) en daarna had een van ons de tournedos Da Mario en de andere 3 een misto di Carne en we waren alle vier uitermate tevreden over de keuze. Heerlijk mals vlees, lekker gebakken/gegrild, heerlijke warme groente erbij. Verder kwam er voldoende aan bijgerechten op tafel, frietjes, spaghetti en salade en zonder te hoeven vragen werd nog een keer aangevuld. Als dessert bestelden we 3 x Dame Bianca en 1 x Tiramisu traditionale en ook die gerechten waren weer heerlijk en met aandacht voor het oog opgediend.
    Al met al dus een heerlijke avond in een prettige sfeer in een mooie ambiance en met voortreffelijk eten. We hebben afscheid genomen met een "tot de volgende keer".

49. Da Mario is ons op zich goed bevallen: gekozen voor een driegangenmenu dat zeker in de smaak viel. Want ons niet in de smaak viel was het volgende. Wij hadden van tevoren gereserveerd en gaven te kennen graag bij een raam te zitten. Dat mocht niet, want wij waren "slechts" met twee personen. Vervolgens wordt het drukker en drukker en wordt het ene koppeltje na het andere geplaatst aan ... tafeltjes langs de ramen. Toen wij na afloop weggingen was er zelfs nog steeds een tafeltje langs een raam niet bezet. De volgende keer dus graag wat klantvriendelijker in de tafelkeuze, Mario.

50. Zondag met vier meiden komen eten bij Da Mario. Ik bestelde overmalse biefstuk met pepersaus en mijn vriendinnen kozen voor scampi van de grill. Perfect gekruid. Top kok, goede en vriendelijke bedieningen en de zaak ziet er erg uitnodigend en sfeervol uit. Knus restaurant, echt een aanrader voor iedereen die van echt lekker italiaans eten houd.

51. Sander Kemper

Normaal is het hier prima eten. Nu viel het enorm tegen. Wij slaan de volgende keer over op zoek naar een ander.

5,1
  52. Marloes Kroekenstoel

Heerlijk glutenvrij gegeten bij Ristorante Da Mario, aan de Vleeshouwerstraat in het centrum in Deventer. Volop keuze en moeilijk uit al die lekkere gerechten een keuze te maken. Dus ik kom zeker terug! Pasta met verse saus, á la minute gemaakt!

53. Marike Ruiter

We zaten in de kelder. Niet zo gezellig en prettig zitten. Als ik weer zou reserveren, zou ik erbij zetten dat ik boven wil zitten. Eten heerlijk. Bediening prima.

54. We zijn 24 maart jl bij Da Mario wezen eten. Super, alles klopt. De sfeer, bediening en het eten. Het eten lekker op smaak. We hebben heerlijk genoten. Da Mario je ziet ons vaker !!!

56. Ik kom graag bij Da Mario, altijd de goede keus en persoonlijke service. Voor een heerlijke houtoven pizza of een uitgebreid feestelijk diner. De laatste keer was ik er begin van deze maand met mijn verjaardag, ik ben ontzettend verwend en in de watten gelegd. Als klap op de vuurpijl kreeg ik een feestelijke tiramisu met 'Gefeliciteerd' in chocoladeletters en een fles heerlijke rode wijn cadeau uit de Etna streek.

57. Marijke Dijkstra

Afgelopen zaterdag 07-03-2015 met mijn gezin ter ere van onze trouwdag gegeten bij Da Mario!
    Het eten was heerlijk, gezellige sfeer en de bediening was erg vriendelijk! Absoluut een aanrader!

58. Berry de Groot

Ons familie etentje was dankzij het team van Da Mario een meer dan gezellige avond. Het eten was heerlijk en de sfeer optimaal. Het etentje van volgend jaar hebben we dus maar vast gereserveerd!

59. Heerlijk gegeten! Eten was van zeer goede kwaliteit. De bediening kan wel iets beter, namen niet genoeg tijd voor je. Een echte aanrader!

60. Een leuk restaurant om uit te gaan eten. De bediening is zeer goed te noemen. Vriendelijk personeel en kregen we van de bedrijfsleider een drankje aangeboden toen we op het eind van de avond op een taxi moesten wachten. Wij zijn hier niets voor niets vaker uit eten geweest.

61. Wilco Boksebeld

Zeer prettige sfeer in dit restaurant. Ook met onze 4 jonge kinderen kunnen we hier prima ontspannen zitten en eten. Niet te chique, gewoon netjes, beleefd en gezellig en bovenal heel lekker eten. Heerlijke pizza's bijvoorbeeld.

We komen zeker terug,

fam. Boksebeld uit Heeten

62. Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

63. Gegeten ter afsluiting van een leuke dag Dickens Festijn. In een woord fantastisch.
    Goede service, vriendelijke bediening, genoeg aandacht ook al was het heel druk, het eten was ook goed en een goede, gezellige sfeer. Komen zeker nog eens terug.

64. Mooi en sfeervol restaurant. Bij binnenkomst een warme ontvangst, bediening zeer vriendelijk. De gastvrouw heeft verstand van zaken. Lekker beginnen met gefrituurde inktvisringetjes. Zelf heb ik een heerlijk wild hert met rode wijnsaus gegeten, echt bijzonder klaar gemaakt. Wijn paste er goed bij. Erg leuke avond gehad. Reserveren is wel handig. Tot de volgende keer.

65. Als je een gerecht kiest wat niet meer op de kaart staat, en ze maken het ter plekke voor je klaar, dat is toch echt service! Heb al eens een reactie gegeven maar zeg het nog een keer: mocht je in Deventer zijn, kom dan naar Da Mario, gezellig, sfeervol, gastvrij en kwaliteit gegarandeerd!

66. Hans Kazan

Het eten was geweldig! Echter had één van mijn partners mijn eten weggetoverd, dus dat was minder.

67. Tom en Leanne

Lekker! Bediening hield rekening met wensen. Goede wijn goed eten. Aardig personeel.

68. Het eten was lekker. Echter, ik had bij de reservering aangegeven dat ik glutenvrij eet en de vraag gesteld of ik een glutenvrije pizza kon eten. Hier werd op geantwoord dat dit alleen maar kon als ik ruim vantevoren zou reserveren en dit kon nu niet. Dit was twee dagen vantevoren. Ging er dus niet vanuit dat ik pizza kon eten en koos iets anders lekkers, geen probleem, keuze genoeg uit de glutenvrije pasta`s. Ineens bleek dat ik wel een glutenvrije pizza kon eten. Toen toch hiervoor gekozen. Maar toen bleek dat ik niet mee brood kon eten met mijn andere tafelgenoten omdat ik voor een pizza had gekozen en het deeg op was daarmee. Beetje onduidelijk allemaal. Jammer.

69. We hadden er zaterdagavond om vijf uur afgesproken. Het eten kwam een half uurtje later op de tafel. Er is veel keuze. We hadden veel verschillende producten besteld, allemaal helemaal top! Ook de bediening was erg goed en vriendelijk!

De borden waren prachtig opgemaakt en ook de desserts waren een streling voor het oog, echt prachtig en voorral heel erg lekker. Zeker aan te raden om er eens te gaan eten. Voor de prijzen hoef je het niet te laten!

Een paar minpuntjes: De sigarenlucht die door het open raam hinderlijk aanwezig was
    De erg krappe setting van de tafels en stoelen. Voor kleine kinderen geen fatsoenlijke verschoonmogelijkheden, wel een plank voor de wc ruimte zonder verschoon kussen, 20 cm van de vloer, met een kleine aanpassing best iets van te maken!

Verder heel goed!!

70. Gisteren hier voor de tweede keer wezen eten en wederom genoten. Ontzettend lekker en precies de goede hoeveelheid eten. De ravioli is echt een aanrader!
    De service is heel goed, maar soms iets te. In plaats van dat je door één ober geholpen wordt, verschijnt er om de haverklap iemand aan je tafel. We hadden ons bestek net neergelegd en onze borden werden al opgehaald, wat ik persoonlijk nét te snel vond. Personeel wel enorm vriendelijk en begripvol.

Hele leuke sfeer in het restaurant, het zit vaak bommetje vol, maar ik word niet gestoord door de drukte. Leuke gezellige tent.
    Prijs is ook perfect. Met zijn tweeën hadden we voor minder dan 70 euro een topmaaltijd en beide twee zoete witte wijn (ook een aanrader!).

Kortom: hier gaan we vaker heen!

71. Vorige week zaterdag hier tijdens een dagje Deventer heerlijk gegeten. Restaurant ligt in een zijstraat van het centrum van Deventer. Bediening erg attent en vriendelijk. Prijzen zijn relatief aan de hoge kant, maar de kwaliteit is er ook naar! Alles wat we gegeten hadden was echt heerlijk. Wij komen hier zeker terug wanneer we in de buurt zijn!

72. Erik en Ine

Heerlijk voor mijn verjaardag hier gegeten. Goede en vriendelijke bediening. De menukaart is uitgebreid. Ik vind het een aanrader!

73. Aanrader! Erg druk, maar gelukkig vooraf gereserveerd. Kreeft, pasta en vleesmenu, allemaal even lekker. Wij komen nog een keer terug.

74. Daan Brands

Heerlijk gegeten op het terras, van voor- tot nagerecht een genot!

75. Joop 11 punten

Lekker buiten kunnen zitten vanwege het weer. Het eten was grotendeels prima, echt genoten van de vleesgerechten en de pizza. Ook voorgerechten waren lekker met uitzondering van de Carpaccio waar te veel Balsamico op zat. Hierdoor te zuur. Opmerkingen hierover werden serieus afgehandeld en we kregen als tip het voortaan eerder te melden zodat het vervangen had kunnen worden. Bediening ook prima en snel met wel wat veel verschillende medewerkers. We gaan er zeker nog eens heen.

76. Op een zaterdagavond met 4 personen gegeten. Ondanks de drukte vlot geholpen, kwaliteit was goed met een gezellige sfeer. Gaan we nog eens doen.

77. Met een groep van 14 collega’s lekker gegeten bij Da Mario. Vooraf een keuzemenu doorgesproken met vlees-,vis-, of vegetarisch gerechten. Wat een verwennerij en wat hebben wij genoten. Iedereen had een mooi opgemaakt bord met een goed uitgebalanceerde portie. Alle borden werden tegelijk het personeel buitengewoon vriendelijk vroeg tussen de gerechten op de juiste momenten of ik nog wat wilde drinken en vroegen of alles naar wens was. Gezellig sfeer. Toppertjes en ze zien ons heel snel weer terug.

78. Heerlijk gegeten bij Da Mario. Gezellig restaurant met verschillende mogelijkheden. Ik heb garnalen in kreeftensaus gegeten, zo lekker, zoals het hoort. En Tagliatelle in olijfolie en knoflook met rivierkreeftjes, was prima klaargemaakt. Met soava wijn, paste er perfect bij. Een geweldige Italiaanse ambiance met bijzonder gastvrij en vriendelijk personeel. Ik raad het aan om het misschien een keer te proberen!

79. Marja en Peter

Fantastisch lekker gegeten in een mooie Mediterrane ambiance. Lekkere goed gekruide gerechten die de Italiaanse keuken eer aan doen. Witte huiswijn is een echte aanrader net als de lekkere amaro als afsluiter.

80. Fam. Foss

Wij, gezin bestaande uit 2 volwassenen en 3 kinderen, hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima.

81. Vorige week hier in het weekend wezen dineren. Wij vonden het super! Verse producten, smaakvol, lekkere wijnen. Mijn man heeft gebruik gemaakt van het driegangenmenu. Carpaccio van verse zalm en de sliptong als hoofdgerecht en ik carpaccio van ossenhaas en diamanthaas als hoofdgerecht. Heerlijke wijn; barbera d'alba. Wat ik weet is dat de bediening al jaren dezelfde personen zijn, vriendelijk, persoonlijk en vakkundig. De sfeer van het restaurant is erg gezellig en knus. Wij komen zeker nog terug!!

82. We hadden ons er meer van voorgesteld.. Het was eigenlijk gewoon te vol, met tot gevolg een rommelige en chaotische aanblik. Het personeel deed zijn/haar werk, maar verder geen persoonlijke touch.

Je gasten aankijken kan helpen. Moesten een uur wachten op onze pasta en ravioli. De tagliatella met knoflook en rivierkreeftjes smaakte zeer vlak en spanningsloos. Als een gast zijn bestek neerlegde, werden de borden nog net niet weggegrist, maar het scheelde niet veel.

Helaas, Da Mario komt niet in onze top tien van Deventer restaurants!

83. Lekker en goed gegeten en het zat helemaal vol, dat zegt eigenlijk genoeg. Vlotte en attente bediening. Mijn vrouw miste alleen de rode roos.

84. Patrick Nijhuis

Super restaurant. Zeer alerte en vriendelijke bediening. Eten is zeer verrassend en goed. We hebben genoten.

85. Jannie Visser

We hebben 2e kerstdag weer heerlijk gegeten bij jullie. De bediening was lekker informeel en het eten smaakte voortreffelijk. Hartelijk dank hiervoor!

86. 2de kerstdag een super avond gehad! Heerlijk gegeten en super bediening. Ik kom al jaren bij Da Mario en voelt elke keer weer als thuiskomen. Tip ! Filetto Da Mario is een echte aanrader.

87. Kort maar krachtig. Ondergetekende en mijn collega ZZP'ers vonden de sfeer en het eten geweldig. Zeker de moeite waard om vaker te doen. Bedankt en tot ziens, A.M. Gardenier

88. Rob Bakker

Lekker en gezellig.

89. Jules Bernaerts

90. Nellie Dijk

2 jaar geleden voor het eerst bij da Mario gegeten, gisteren voor de 2e keer. Ik had een vegetarische pasta wat erg lekker was maar mijn vriend had een vleesgerecht wat niet weg te krijgen was. Alles was taai. Er werd hem achteraf wel een ander gerecht aangeboden maar daar heb je dan geen trek meer in. Helaas, hier komen we niet meer terug.

91. Ons (bijna wekelijkse) bezoek aan dit bijzonder plezierige restaurant was vorige week. Da Mario is een goed restaurant, een echt plezier om elke keer terug te komen. Een goede kok en personeel wat er alles aan doet om er voor de gasten een bijzondere avond van te maken. Alles onder de bezielende leiding van de zeer gewaardeerde gastheer Hisham Gewad.

92. Josette de Jong

Afgelopen zondag de verjaardag van m'n moeder gevierd bij Da Mario met z'n zessen. Ontvangst weer zo gastvrij en iedere wens werd vervuld ook al week het soms af van de kaart. Het was heerlijk. M'n moeder werd verrast met een verjaardagstoetje en een fles wijn en het personeel kwam dit zingend brengen, heel leuk!

93. Wij, een groepje van collega's hebben een fijne avond gehad bij Da Mario. We hebben lekker gegeten, allemaal verschillende gerechten besteld. We kregen de nodige aandacht en ook was de sfeer goed in het restaurant. Personeel was netjes en vriendelijk.

94. Jeannette en Leonie

Wij hebben hier laatst gegeten en hadden bij de reservering aangegeven dat 1 persoon een glutenallergie heeft dit staat ook aangegeven dat ze hier rekening mee houden. Toen we de kaart kregen en aangaven dat 1 persoon een glutenallergie had keek ze ons aan en ze ging het eerst na vragen. Er werd brood neer gezet en onze vraag was waar het glutenvrije brood was en dit was er niet. Bij het hoofdgerecht werden frietjes geserveerd maar die waren niet glutenvrij onze vraag was dus ook of ze ook frietjes voor de persoon met glutenvrij kwamen antwoord was nee, toen hebben we gevraagd of ze een pan konden opzetten met olie en hier wat friet in konden maken. Het is een slechte zaak als je aan geeft bij de reservering en dit op internet word vermeld dat ze rekening houden met een glutenallergie en dit er niet is.

1,6
  95. We hebben een heel fijne avond gehad: heerlijk gegeten en fijne bediening! We voelden ons zeer welkom door de mail: "Bedankt voor uw reservering. Het staat genoteerd in onze agenda en wij gaan ervoor zorgen dat u een leuke avond tegemoet gaat." Ga zo door!

96. Wat een heerlijke avond heb ik bij Da Mario gehad, het eten was heerlijk , de sfeer was gemoedelijk. Omdat ik mijn verjaardag vierde kreeg ik van het team onder gezang van hiep,hiep,hoera een dessert aangeboden + daarna ook nog een fles wijn.
    Heel hartelijk bedankt voor deze leuke avond en we komen zeker terug !

97. Zo'n beetje alles wat mis kon gaan, ging ook verkeerd. Onze dochter had een pizza besteld met vis maar ze kreeg een pizza zonder vis. Mijn vrouw kreeg ook een verkeerde pizza. De bodem van de pizza's waren allemaal drassig. Er wordt ook geen sorry daar over gezegd en als je zegt dat het allemaal niet zo lekker was, wordt er ook niet geprobeerd om je als klant te houden. Personeel heeft geen aandacht voor je. Geen aanrader!!

4,5
  98. Barry en eskea

Zeer geslaagd. Prima gegeten. De calzone was meer dan geweldig. Geen drassige hap, maar heerlijk krakende groente. Wij gaan terugkomen.

99. Heerlijke avond hebben we gehad bij Da Mario. Goed eten, mooi opgemaakte borden, super van smaak. Vriendelijke bediening die alles in de gaten houdt en gezellig sfeertje. Voor herhaling vatbaar.

100. J.F. ten Voorde

13/4/'13 heerlijk gegeten. Verse producten, goed en smakelijk klaargemaakt. Vriendelijke en vlotte bediening. Meer dan voldoende personeel. Restaurant zag er verzorgd uit. Zeker voor herhaling vatbaar. Gezien de drukte delen meer mensen onze mening.

Volgende pagina