Cava Andalusie in Deventer

1320194898 77
1420170325 72
1520145753 67

1. Lekker en gezellig.

2. Het eten was lekker, maar niet speciaal. De kelder ziet er heel gezellig en warm uit, echter wij zaten in een hoek bij een verwarming ontluchtingsrooster. Het tochtte daar enorm, meer een wind die voorbij kwam. We hebben met bank kussens de tochtgaten dichtgemaakt. Wat later begonnen de buren te klagen omdat de tocht toen via hun banken omhoog kwam. Bij het melden zei de eigenaar dat de ontluchting moet voor veiligheid van de brandweer. Misschien is het beter om niet in de verdediging te schieten maar er geen tafel/bank opstelling te maken omdat het echt niet fijn is.
    Het eten was lekker wen de bediening erg vriendelijk. Maar het was niet mega speciaal, gewoon lekker.

3. J. Dijkstra

Bediening was erg aardig en het eten was lekker, goede sfeer! De eigenaar was echter nogal bot en leek erg boos.

4. Heerlijke verse producten.
    Keuze kan na eigen inzicht.
    Service goed.
    Vriendelijk personeel.
    En een gezellige warme sfeer.

5. Geen goede ervaring. De service is niet zoals hoort. Het is een mooi gebouw en in de kelder vast gezellig. Wij zaten boven waar de sfeer verschrikkelijk was. We konden zien hoe het eten opgewarmd werd en dat het zweet van de 'opwarmer' bijna letterlijk in het eten viel. Het eten zelf is kant en klaar (diepvries) en veel te zout. De prijs was voor de kwaliteit veel te hoog! Wij gaan er nooit meer heen.

6. In de kelder, hartstikke gezellig. Lekkere wijn, twee keer een Tapasschotel met veel variatie en heerlijk van smaak. Prima rode wijn er bij en een alleszins redelijke rekening (koffie van het huis). Wij gingen vrolijk en voldaan naar huis!

7. De eerste indruk bij binnenkomst was goed, een leuk knus restaurantje en een vriendelijke man achter de bar (eigenaar?) wij hadden gereserveerd voor 6 personen en mochten naar beneden de zeg maar kelder, meteen viel mij op dat ik stond in een gemiste kans, oubollig en slechte meubilair was onze bestemming.
    De menukaart en de kaart voor grotere groepen vroeg meteen al de nodige uitleg, gelukkig was het meisje van de bediening goed op de hoogte (not!) dus gingen we boven even uitleg vragen van de verschillende menu's aan de vriendelijke man achter de bar! Nee dat doe ik niet, het is een lunchmenu en dan geef je ons maar slechte recensies maar uitleggen sorry daar heb ik geen zin aan dus spreekwoordelijk gezegd "bekijk het maar "drammers. Daar konden we het mee doen.
    Weggaan was de beste optie, maar er heerste hierover wat verdeeldheid, dus besloten we maar te blijven en te gaan beleven, wat de avond ons nog zou gaan brengen.
    Moeilijke bestellingen, foute bestellingen, slecht bereide bestellingen en de eigenaar die nog even bakzeil kwam halen, om met een vriendelijk gezicht te vragen of alles nu goed was, kon ik alleen maar in mijn hoofd beantwoorden met "kerel flikker op, Spaanse gek! Na 3 rondes vonden we het wel oke, het eten was zeer wisselvallig, het ene was wel oke maar het ander was gewoon slecht. Mijn vrouw was er in elk geval na afloop niet over te spreken.
    Veel plezier voor de mensen die het nog aandurven en nog een kleine tip, om op het laatst nog snel een hele vriendelijke mevrouw langs te sturen in de bediening gaat je avond echt niet meer redden!
    6 Vrienden.

8. Het duurde te lang voordat er iemand kwam om te vragen wat we wilden drinken toen we gingen zitten.
    Er werd ons een voorgerecht beloofd, maar dat duurde vervolgens ook veel te lang voordat dat kwam.
    Het meisje dat ons nagerechten bracht, wist zelf niet hoe ze heetten en wat wat was.

9. Prachtige kelder met moorse styl. Het restaurant boven is minder mooi. Eten was lekker.

10. Karin Abbink

Eigenaar/leidinggende was wederom onaardig. Deed erg moeilijk over onze (vooraf betaalde) Deal-bestelling.
    Ondanks de goede tapa & mooie aankleding gaan wij er nooit meer naar toe...

11. dimmen Hameeteman

Super lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit perfect.

12. Na een tip van een goede collega zijn wij met 4 personen naar deze gezellig ingerichte tapas bar gegaan. Laat je door de buitenkant niet afschrikken, je zou kunnen denken dat het om het lokale buurtcafé gaat.

Eenmaal binnen zijn we in de kelder gaan eten, erg leuk ingericht in een Moorse stijl. De bediening was vriendelijk en we kregen snel ons luxe tapasmenu op de tafel geserveerd. Wij zaten op een soort bankstellen, erg comfortabel!

De grote verrassing echter waren de tapas! Goed klaargemaakt met vele variaties ook voor vegetariërs en vooral erg lekker.

Bij het eten een heerlijke Ribera del Duero gedronken!

Kortom een gezellige atmosfeer en prima tapas.

Frank Boonstra

13. Ik kom hier regelmatig eten. Soms met z'n tweëen, maar ook wel eens met grote groepen. Sfeer en service zijn altijd prima. Leuke mensen in de bediening en ook in de keuken. Met een grote groep, is het 1 x gebeurd, dat het eten niet voldoende was, maar dat is al weer een tijdje geleden. Daarna was het ook met grote groepen altijd voldoende. Een echte aanrader!

14. Service een 2! Reserveren in de kelder betekent niet dat ze deze plek ook vrijhouden. Nooit meer voor mij!

15. Ik heb hier al heel vaak gegeten.

Met groepen nieuwjaarsborrel.

Eten is altjd prima en voldoende kwaliteit / prijs is prima.

Met grote groepen is het wel eens onhandig, waar zet je alles neer, wie eet wat.
    Nooit gezeur met apart drankjes afrekenen.

De eigennaar is wat erg aanwezig maar ach, heeft wel wat.

Je kunt merken dat er aandacht is besteed aan het eten.

16. Lekker gegeten met collega. Heerlijke tapas met lekker (en royaal) brood met dipsausjes erbij. Ook voldoende keuze voor de vegetarier. Sfeervol restaurant, prima bediening.

17. Briyes

18. Hier ga ik eten, als ik een mooie oude kelder van Deventer wil laten zien. Niet zozeer voor het lekkere eten. Maar je zit er leuk, gezellig.

19. Voor de tweede keer hier gegeten. Het feit dat we terug kwamen, is al een teken dat de eerste keer ons goed bevallen was. Toen was het rustig, nu was het druk. Eten was voortreffelijk, bediening ook goed. Ik verbaasde me erover dat personeelsleden niet een aantal vaste tafels hebben waarvoor ze zorgen: wij kregen zeker 3 verschillende mensen aan onze tafel. Maar het liep allemaal prima, we hoefden niet lang te wachten, en nogmaals: het eten was voortreffelijk. We komen graag nog eens terug!

20. Vorige week zondag met z'n 7en wezen eten, in de kelder. Erg leuke ambiance, geweldig heerlijk eten en goede bediening, maarrr...... veeeeel te weining. Er waren diverse schaaltjes van 12 cm doorsnee te verdelen met 7 personen, 2 stukjes patat p.p. En zo'n portie sla eet ik vrijwel elke dag in mijn eentje op. Bij 2 mensen geklaagd, maar er werd niets aan gedaan, zelfs niet aan de rekening. Mij (en de mijnen) zien ze niet meer!

21. Zeer gezellig restaurant, vooral in de kelder. Uniek in z'n soort qua inrichting. Zeker de moeite waard om het een keer van binnen te zien.

22. Prima restaurant voor kleine gezelschappen, maar ik zou er niet snel meer met een grote groep gaan eten. Toen duurde het serveren erg lang en was niet alles juist genoteerd.

Nog twee keer teruggeweest met twee personen en toen was de bediening en het serveren prima.Wellicht dat de mindere ervaring met een grote groep een incident was...
    Vooral beneden in de kelder zit je er erg gezellig.

23. Jompie 978 punten

Van de week gezellig wezen tapaseten. Bij binnenkomst mag je kiezen of je boven (tafeltjes) of beneden (relaxte banken) wilt zitten.

We gingen beneden zitten. Gezellig ingerichte, sfeervolle ambiance met vriendelijk bediening.

Zeer smaakvolle tapas (we kozen de variatieschotel waarbij van te voren niet bekend was wat we zouden krijgen), volledig vegetarisch is geen enkel probleem. Het eten was ruim voldoende in hoeveelheid en kwaliteit en het toetje was erg lekker (chocoladetaartje).

Zeker voor herhaling vatbaar.

Een paar puntjes ter verbetering zijn de wat te luide muziek en we moesten relatief lang op een tweede drankje wachten. Al met al dikke voldoende!

24. Vanavond gegeten bij Cava Andelusie. Het was echt heerlijk, heel vriendelijk personeel en een geweldige ambiance!

We gaan hier zeker vaker naar toe!

25. lekker gegeten en een gezellige inrichting.

26. marjolein

ik kom graag bij cava andalusie. lekker eten , erg gezellig personeel netjes.

27. M. Stege

Afgelopen week zaten we met vriendinnen bij Cava Andalusie.. Wat een vergissing hier komen we dus ook echt nooit meer terug..
    Garnalen waren zooo zoutig dat ik het weg moest slikken met een grote slok water .. aangegeven aan het personeel maar die kwamen niet met een oplossing! En er loopt een niet al te sociale eigenaar rond met een ondankbare gezicht! mooi ingericht maar totaal geen vriendelijkheid!