5. Betalen Visa Master Card pin

1367331926 79
1375191559 76
1430208995 73

1. Erik Bosch

Sfeervol en gastvrij. Heerlijke menu's met zorg bereid.
    Dus goede kwaliteit/prijsverhouding.
    Personeel is vriendelijk en heeft kennis en kunde.
    Restaurant is helaas niet rolstoel vriendelijk.

2. Leonie Bakker

Eten was heerlijk.
    Moesten wel heel erg lang wachten tussen het voorgerecht en t hoofdgerecht .... vonden we echt minder... wat nog minder was dat je niet echt comfortabel kon zitten want het was heel koud binnen... tochte vreselijk!

3. Met een groep wezen eten. Leuke tafel. Gezellig! Heerlijk gegeten. Menu 1 genomen allemaal. Ruime keuze. Allemaal tegelijk het eten. Alles was warm tot zelfs heet… Het meer als voldoende. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug!

4. Erg lekker gegeten. Niet zo duur.

5. Met vrienden heerlijk gegeten. De sfeer, bediening, de rosé, alles werd met een glimlach uitgeserveerd. Zoals altijd komen wij weer terug.

6. Clemens Huitink

Prima gegeten! Onze keus was het drie gangen keuze menu met pizza/pasta. Prima gegeten tegen een attractieve prijs. Prettige, attente bediening.
    In ons gezelschap was iemand niet goed ter been. De plek van de toiletten in het souterrain langs een forse trap is dan niet handig.

7. Ruud Middeldorp

Ik heb heerlijk met mijn collega's bij jullie gegeten. We gaven aan dat we om 20:00 uur weer weg moesten, daar werd rekening mee gehouden. Dat was super! Verder lekker gegeten voor een goede prijs!

8. Lekker gegeten met 4 personen bij Bella Roma in Deventer.
    Bediening is vriendelijke en deskundig en het eten is lekker en vers.
    Hetr restaurant is sfeervol ingericht en gezellige Italiaanse muziek op de achtergrond, wat het sfeertje zeker ten goede komt.
    Komen er vaker en is zeker het bezoeken, en terugkomen waard.
    Leuk ook dat alle vrouwen in het gezelschap een roos krijgen.

9. schrijver

Prijs kwaliteit erg goed.
    Vriendelijke bediening.

10. Het eten is erg lekker. Service was in het begin wat traag, duurde lang voordat ze onze bestelling kwam opnemen. Daarna ging het allemaal wat beter en sneller. De sfeer is erg goed en gezellig. Qua prijs ligt het iets aan de hoge kant voor wat je krijgt.

11. Heel erg gezellig en ongedwongen. We hebben weer genoten.
    En bij het af rekenen nog steeds de roos. 🌹

12. We hebben lekker gegeten. Eeneuk welkom door t welkomstdrankje. Vriendelijke en vlotte bediening. We komen zeker n oog eens terug.

13. Francien Niessen

Wij hebben hier met 9 volwassenen gegeten. Ondanks de continu druk bezette restaurant bleef de service constant goed.
    Beslist de moeite waard hier te eten.

14. fam Geertman

Leuke avond gehad bij Bella Roma. We kregen een welkomstdrankje en stokbrood om te beginnen en na een half uur het voorgerecht. Grote kommen soep en goed heet.

Het hoofdgerecht was ruim genoeg en goed warm/heet.
    Een heerlijk nagerecht als toetje. Wij komen hier zeker terug!

15. Patricia van loveren

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Prettige sfeer en bij het weggaan krijgen de vrouwen een roos mee. Erg leuke attentie.

16. Marieke Wissink

Geweldig genoten tot aan de laatste hap! Wij komen hier zeker nog eens terug.

17. We hebben lekker gegeten en prijs viel reuze mee, leuk en gezellig restaurant!

18. Gezellige sfeer, leuk personeel, heerlijk eten en dat voor een goede prijs!

19. Huub Dijkstra

De forel was uitstekend, de vis viel spontaan van de graat.

20. Leuke authentieke sfeer!
    Zeer aantrekkelijk menu, 3 gangen voor 15,00 euro.
    Porties waren ruim voldoende.
    Als ik weer in Deventer kom, ga ik hier weer eten!

21. Wij hebben heerlijk gegeten bij Bella Roma. Als verrassing kregen wij een roos mee naar huis. Wat een service en gastvrijheid. Bedankt voor de overheerlijke pizza’s.

22. Owen / Torpedo AFC

Our 22nd visit in 22 years (annually in June), we are always treated extremely well and keep returning - on the eve of the local football tournament - one of the highlights of our Tour to Deventer.
    We probably eat and drink too much especially as we rarely arrive before 21.30, But all members of the club/tour thoroughly enjoy the evening.

See you again in 2019!

23. Hetty Rodijk

We hebben heerlijk gegeten maar moesten erg lang op ons 3gangen diner wachten, de drankjes tikken dan wel aan met warm weer.

24. Henk Drost

Lekker gegeten tegen heel redelijke prijs. Bediening was prettig. Bij het afrekenen kregen beide dames een Bella Rosa, leuk!
    Kortom, een aanrader!

25. Hans Groen

Lekker gegeten. Prima tent!

26. Nancy Scholten

Keurig ontvangen, Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening! Dit keer gekozen voor een 3 gangen menu. Super!

27. Fam. Buitenkamp

Prettige ontvangst. Heerlijk gegeten op het terras. Vriendelijke en kundige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Lekker eten voor een kleine prijs. € 15,50 voor een 3 gangen menu.

29. Shamila

Het eten was heerlijk! Alleen ontzettend lang moeten wachten op ons eten!! Er zat gemiddeld 1 uur tussen... ze waren het “vergeten” door te geven aan de keuken... sorry hoor.. maar dan ook nog niet eens een goedmakertje of wat dan ook! Slechte zaak. Als je wilt dat klanten terug blijven komen, zorg je daar toch voor!
    We hebben er 3 uur gezeten. 1 keer drinken gevraagd door personeel en daarna moesten we het zelf maar vragen want ze komen niet meer naar je toe!

Erg slecht sorry!

30. Het duurde lang. Voordat we drinken kregen, voordat we eten konden bestellen en zeker totdat we het eten hadden. Ossenhaad wat geen Ossenhaas was… kortom Bella Roma had een slechte avond of is geen goed restaurant meer.

31. Voor het eerst bij jullie gegeten en wij vonden het fantastisch. Heerlijk gegeten en genoten.

32. Mevrouw Radstaat

Het was erg gezellig en sfeervol. Ook een leuke bediening.

33. Het eten was prima. Fijne bediening. En aardige eigenaar.

34. Gezellig en sfeervol restaurant, bediening zeer vriendelijk!

Alleen jammer dat er geen senioren pizza's geserveerd worden.

35. Erg lekker gegeten. Service is supergoed! Zeker voor herhaling vatbaar.

36. Bongers

Heerlijk gegeten met mijn gezin.
    Enige minpunt was dat bij het voorgerecht er 2 moesten wachten terwijl de andere 2 al bijna klaar waren.
    Voor de rest was alles goed 👍

37. Blandine

Alles perfect, het enige wat beter kon was het glas huiswijn: een beetje lauw, bediening = top.

38. Angelique Geven

We werden hartelijk welkom geheten met een drankje van het huis. Erg leuk. Erg lekker gegeten aan een mooi tafeltje bij het raam en bij het weggaan kregen de dames een prachtige roos; leuke traditie van Bella Roma!

39. Vriendelijke bediening (ongedwongen) heerlijk gegeten in een leuke sfeer en juiste prijs/kwaliteit. Echte aanrader.

40. Zeer prettig ontvangst, stokbrood en drankje van het huis, vlotte bediening, lekkere pizza, goede ossobucco (voor mij een te grote portie) en bij vertrek kregen we een rode roos!

41. Het is een leuke tent met een gezellige sfeer op een prima locatie met goede service. Echter vonden wij het eten en drinken zeer matig. De pizza's hebben een dikke "brood" bodem en de ingrediënten zijn van goedkope kwaliteit. Ik had een pizza "mama" en er zaten 2 half rauwe uien over de pizza gestrooid. De bodem was vrij dik en smaakte naar goedkoop brood. Mijn man had een quattro staggioni en de ham en salami op deze pizza waren hetzelfde als die van de Aldi goedkoopste variant. Heel vettig en smakeloos. Ook vond ik de drankjes heel karig. Ze hanteren een lage prijs op de pizza en deze prijs proberen ze te compenseren met de drankjes. Een glas cola kost 2,40 euro en dan krijg je 0,2l. Minder dan een blikje dus. Al met al een matige ervaring. Het personeel was wel heel vriendelijk. Investeer eens in verse goede producten dan heb je een top tent! Doe er iets mee.

42. Margreet W

We hebben heerlijk gegeten bij Bella Roma. De bediening was vriendelijk.
    De kaart was heel uitgebreid!
    De sfeer is vriendelijk, gezellig en ontspannen.
    Er was ook een grote groep aanwezig, maar het bleef een ontspannen en rustige sfeer.

43. Allereerst hebben we een uur moeten wachten op ons eten. De reden van de serveester was, omdat we een vleesmenu hadden. Dat moet naar onze mening niet uitmaken. Met een kind erbij, is dit veel te lang.

Voor ons voorlopig geen Bella Roma meer, ontzettend jammer.

44. We hebben met een groep van 13 personen gegeten, werden weer hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten! Het restaurant was sfeervol ingericht en ook gezellig druk! Er werd aan ieders wensen zoveel mogelijk voldaan; kortom wij zijn allemaal zeer tevreden en komen graag nog eens terug!

45. Wim en janet Brink

Een prima restaurant. Vanavond genoten van een heerlijke pizza. Eerst een aperitiefje van het huis gekregen. Ijs als nagerecht prachtig opgediend. Als uitsmijter kreeg de vrouw nog een roos mee. Een echte aanrader voor een lage prijs.

46. H.J.A de Bie

Heerlijk gegeten en een prima sfeertje.

47. 6 Personen, allemaal een ander gerecht. Prima gesmaakt en uitstekende service.

48. Heerlijk gegeten in een zeer fijne sfeer. Met z'n 5-en allemaal verschillende gerechten en alles kwam tegelijk. Goed van smaak. Leuke bediening. We komen graag weer terug!

49. Anonymous

Carpaccio was gedrenkt in balsamico azijn. Dit maakte het vlees zuur. Jammer.
    De hoofdgerechten kwamen op verschillende tijden zodat de ene helft al klaar was met eten toen de pizza's kwamen.
    Pizza margarita was zout en vet.
    Toetjes waren wel lekker.

50. Heerlijk eten, prima bediening, gezellige ambiance.

51. Super restaurant, fijne bediening, heerlijk eten, je word er echt verwend.

52. Erg lekker en vriendelijk personeel

53. Het was heel leuk en heel gezellig.

54. Te veldhuis

Bediening is vriendelijk en behulpzaam. De salade's waren waterig en daardoor smakeloos. Een pizza bereiden en bakken is niet zo eenvoudig als het lijkt. En nee deze italiaan heeft het ook niet in de vingers.

55. Marc wissink

Een leuke pizzeria, bediening was vriendelijk maar niet zo snel. Pizza's waren lekker de pasta wat minder.

56. Superrr!!
    Bij binnenkomst kregen we een aperitiefje, en een mandje met brood en kruidenboter, we hebben al veel pizzeria's gehad afgelopen jaren, maar deze service krijg je vrijwel nergens meer!
    Pizza was op en top lekker, en betaalbaar, ook wel belangrijk.
    Bediening ook geweldig, komen regelmatig vragen of alles naar wens is!
    Bij het afrekenen kregen de dames allemaal een roos,
    nou ja ik bedoel hoe leuk is dit!!
    Wij komen graag nog eens terug, zeker weten!!
    Konden trouwens gezellig buiten zitten, was heerlijk weer...

57. M. Pauwels

Vriendelijk en behulpzaam personeel. We moesten wel lang wachten, maar we waren met 13 personen en kregen tegelijkertijd onze hoofdmaaltijd.

58. Heerlijk gegeten. Leuke bediening.
    Gewoon niks mis mee. Een aanrader!

59. hansie

Zalig gegeten, top bediening.

60. Chantal

Altijd super lekker en veel eten bij Bella Roma.
    Snelheid bediening kan beter, drank verkoop zouden ze kunnen verdubbelen als ze het zien...
    Prijs kwaliteit is zeer goed, al een jaren een stabiel, goed en goed geprijsd restaurant.

61. Net terug van Bella Roma.
    Een hele leuke ervaring. Personeel is leuk, entourage goed, mooie Italiaanse hits op de achtergrond.
    En het eten is verrukkelijk.
    Echt een goede pizza, heerlijke zwaardvis, lekkere soep en ga zo maar door.
    Super!!!!

62. Wij moesten wel lang wachten (ongeveer 50 minuten) voor dat het eten klaar was.
    Maar verder was het wel lekker.

63. Vriendelijke bediening/eigenaar, eten was lekker.

64. Ziet er gezellig uit, aardige eigenaar en de dames kregen een mooie roos bij het weggaan.

65. marjolijn

Dit keer geen pizza (die is altijd top), maar scalopine. Heerlijke contorni erbij. Ook al was het best druk toch 2 keer even vragen of alles naar wens was zonder daarbij opdringerig te zijn. Gezellige en lekkere maaltijd dus. En tenslotte voor de dames weer zo'n prachtige dieprode roos!

66. onze tafel was nog niet vrij, de eigenaar bood ons een drankje aan op zijn kosten bij cafe floors!! super geregeld!! na een kwartiertje kwam hij ons halen !! het eten was voortreffelijk!! goede en leuke bediening!! ik raad Bella Roma zeer zeker aan!! top!!! echt waar!!

67. Het eten en de koffie zijn van prima kwaliteit. De pizza's hebben een goede bodem en topping. Vooraf kregen we een mandje met broodjes, kruidenboter en een aperitief. De bediening is vriendelijk en behulpzaam, we komen er graag nog eens terug.

68. Gastvrije bediening en prima gegeten met 7 personen. Zeker een aanrader. Wij gaan zeker terug!

69. Heerlijk gegeten, goede bediening.

70. Sfeer goed, eten lekker.

71. Heerlijk gegeten, zeer uitgebreide menukaart en het eten werd snel geserveerd. Service van de serveerster en het barpersoneel was uitstekend, van de baas echter wat minder. Na een tijdje werd er niet verwacht dat je nog drinken wilde bestellen en als je dit wel deed werd dat je niet in dank afgenomen. Qua sfeer was de opzet wat raar. Een tafel bij de trap naar de toiletten? Blij dat mijn vriendin en ik daar niet geplaatst werden, ik snap ook heel goed dat het koppel wat daar moest plaatsnemen is weggegaan.
    Voor de rest hebben we heerlijk gegeten!

72. Hans Overgoor

Uitstekend gegeten. Leuke ambiance!

73. Heerlijk eten, prima prijs en zeer vriendelijk personeel

74. Voor 2 personen gereserveerd. Drukte, prima plek, maar 25 min wachten op welkomstdrankje en brood. Aangegeven dat we wat haast hadden, kaart kwam er direct aan. Ivm drukte begrijpelijk dat snelheid niet gegarandeerd kan worden. Maar vanaf dan was ons geen blik meer waardig en is er niemand langs gekomen om bijv drink op te nemen. Meerdere nieuwe gasten/tafels werden wel geholpen. Kreeg het idee dat onze haast/2 personen/relatief jonge leeftijd niet voldoende centen zou opleveren en wij daarom opzichtelijk genegeneerd werden, zovan "zij weg, nieuwe klanten". Na 50 min de jas aangedaan en weggegaan. Serveerster die ons hielp nog binnen de comfort-zone moeten passeren ivm drukte, geen reactie of blik gekregen. Jammer en teleurstellend.

Eerdere ervaring hier prima (toen was het rustig), dus een tegenvaller!

75. We hebben bijzonder lekker gegeten bij Bella Roma, de bediening was zoals altijd heel erg goed, de mensen zijn bijzonder vriendelijk, dat is ook de reden van ons regelmatige bezoek aan dit restaurant.

76. Aanrader, heerlijk eten en een goede sfeer

77. Talita van Hartskamp

Heerlijk eten, veel keuze. Vooraf een welkomstdrankje en een mandje stokbrood van het huis! Ook de bediening was zeer vriendelijk!

78. Ellen Jongejan

We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk, een topavond.

79. Het eten is er goed voor het prijsniveau. Maar er is totaal geen leiding op het bedienend personeel. Jonge meiden in het diepe gooien en dan daar geen toezicht op houden. Fouten bij bestellingen, niet of te laat doorkomen van eten. En een totale afwezigheid van enige vorm van structuur. Een keer de vermoedelijke eigenaar gezien die zijn lijf tussen de stoelen probeer de te wringen. Jammer van de avond.

80. Jan Nieuwenhuis

Gezellig zitten, leuke bediening en lekker eten!

81. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg, wij hadden vrienden meegenomen, die nog nooit bij Bella Roma waren geweest, en die waren vol lof en gaan zeker nog een keer terug... De bediening was voortreffelijk.

82. Warm welkom, attente, alerte en zeer lieve bediening.
    Eten was heerlijk. Wij wilden twee gerechten delen en dat was absoluut geen probleem.

83. Pizza prosciutto veel te droog, niet doorheen te komen. Cannelloni is een natte hap met te veel saus en weinig of geen gehakt. Bij ontvangst een gratis welkom drankje en bij het vertrek een rode roos voor de dames, mag hij voor mij weglaten. Ik vind het veel belangrijker wanneer er meer aandacht aan de gerechten besteed wordt.
    Een rode roos bij vertrek is ook niet meer van deze tijd en erg onhandig wanneer je niet direct naar huis gaat.

84. Harald Weessies

Slechte ervaring. Gezellig middagje Deventer. Ter afsluiting met vrienden en kinderen hapje eten. Een plekje gevonden bij Bella Roma. Ruim een uur gewacht op de pizza. Maar dan komt het.. terwijl we nog zitten te eten verzoekt de eigenaar ons of we snel kunnen vertrekken. Hij had er 'geen rekening mee gehouden dat we zolang zouden blijven'. De tafel heeft hij gereserveerd voor een gezelschap.. Geen excuses, geen korting, geen gratis koffie.. Simpelweg het verzoek of we snel kunnen vertrekken. Stomverbaasd maar opgestapt. Zelfs betaald. Langs deze weg dan maar de afrader. Geen Bella Roma meer voor ons.

85. Mixed grill als hoofdgerecht gehad. Lekker mals vlees! Er wordt gevraagd hoe je het bereid wil hebben en zo krijg je het eten ook geserveerd. Vlees was goed gekruid. Als nagerecht een dame blanche. Dit doet het altijd goed bij de vrouwen! Heerlijk ijs.

86. Heerlijk gegeten bij Bella Roma gisteravond met mijn vrouw. Er hangt een gezellige sfeer met Italiaans muziek en de mensen in de bediening zijn zeer vriendelijk. Als voorgerecht gevulde champignons gegeten, deze smaakten goed! Als hoofdgerecht een pizza gehad en mijn vrouw pasta. Voor de prijs hebben we erg goed eten gehad! Heerlijk.

87. Bella Roma is een mooi restaurant, eten wordt snel geserveerd. Ben altijd tevreden met wat ik krijg!

88. De service is vriendelijk -en daar is ook alles mee gezegd; het interieur wat oubollig, maar smaken verschillen. Eten is zeker niet de moeite en de prijs waard, en dat het 'gevulde champignons' gerecht niet meer is dan champignons verdronken (helemaal niet gevuld!) in oude bolognaise saus is typerend voor de kwaliteit.
    Het ergste was de weigering om water te serveren: we hadden al 4 gerechten, 2 glazen wijn, 2 flesjes cassis op toen ik ook nog een koffie bestelde. Mijn dochter wou wat water. Maar nee, water kon alleen bij een besteld drankje. De 4 eerder bestelde drankjes, waarbij we dus 4 glazen water hadden kunnen krijgen, telden ineens niet meer mee.
    Al met al: is middelmatig voldoende voor je, prima, maar wil je iets goeds, ga ergens anders!

89. Om 8 uur gereserveerd, aperitiefje was goed en lekker. De bediening is ook goed, niks op aan te merken. Als voorgerecht 2x soep en visschotel voor twee personen. Nou de visschotel viel tegen, zeer veel rauwkost, met wat garnalen en 4 inktvisringen. En wat krab. Zonder de rauwkost was het genoeg voor één persoon. Soep was wel goed. Hoofdgerecht 2x pizza, ossenhaas en T-bone. Pizza's waren droog en lauw. Ossenhaas was nog rood, terwijl er uitdrukkelijk gevraagd was om well done. T-bone was door en door rood bij rauw af, en lauw. Nooit weer ga ik hier heen.

90. Alle gerechten erg lekker. Grote porties. Uitstekende bediening, erg klantvriendelijk. Aperitief en broodjes kruidenboter van het huis. Zeker voor herhaling vatbaar.

91. Super gegeten, vooral de pasta met zalm. Door de ruime porties, het heerlijke broodje met kruidenboter van het huis vooraf, weer niet toegekomen aan de tiramisu. Hele vriendelijke bediening. Daarbij het aperitief bij binnenkomst en de prachtige roos bij vertrek maken dit restaurant tot een echt avondje verwennerij. Tot gauw.

92. Een erg leuk, gezellig restaurant. Fijne sfeer en goed eten voor een goede prijs. Personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam!

Zeker de moeite waard om er uiteten te gaan en een gezellige avond te hebben.

93. Donderdag avond 2015, met z'n tweeën pizza gegeten. Matig tot slecht!!! Gortdroog en weinig smaak. (Is dit wel een pizzeria???) Jammer van het geld.

94. Rick de Jong

Een kwartier voor openingstijd aankloppen? Geen probleem. We werden snel en vriendelijk geholpen en ik kreeg het gevoel dat, als enigen zijnde in het restaurant, alles speciaal voor ons was. De Fantasia di Mare pizza was ietwat zoutig maar dit deed niet af aan de smaak. De gewone Fantasia was even goed.
    Uitstekende service en schotel, aan te raden!

96. Toen we binnen liepen was het niet echt druk maar dat vond ik best fijn, dus kregen we een tafel toegewenst. We namen 2 pizza's. Tijdens het wachten ging opeens de cd speler uit, was een uurtje of 9. We kregen ons eten en aten het. De pizza's waren te doen maar niet waar je van denkt een Italiaanse pizza. Op gegeven moment kwam de ober netjes ons bord ophalen, uurtje of half 10. Wij wouden nog wel een kopje thee en koffie met een toetje maar helaas bleven wij dik 20 min zitten en niemand kwam helpen. Ze waren druk bezig met schoonmaak.

97. Anniek P.

Ik eet hier geregeld, het eten is erg lekker, pizza's, pasta's en vleesgerechten! Leuk personeel en vriendelijke eigenaren. Ik blijf hier zeker nog jaren komen. Ik raad het iedereen aan om hier te komen eten.

98. Geweldige familie avond, 4 jan 2015, gehad. Italiaanse (vakantie) sfeer werd makkelijk gehaald door zowel het personeel als de kok!

99. Bij Bella Roma wezen eten vanavond. Je kunt proeven dat het eten met liefde wordt bereid voor de klanten. Er was een ontspannen kerstsfeer aanwezig. Ook ben ik zeer te spreken over het personeel dat rondloopt in de restaurant, zeer vriendelijk en enthousiast. Een echte aanrader als je van Italiaans eten houdt.

100. Dhr. David

Ik had vrienden over uit Almere en we besloten uit eten te gaan bij Bella Roma. Aangezien we hier al vaker hadden gegeten en mijn vrienden het hier altijd gezellig en lekker vonden was de keus al snel gemaakt. En ook deze keer was het weer perfect en lekker. Goede service en vriendelijke bediening, altijd iets vooraf en voor de dames achteraf een roos. Voor ons was het weer een geslaagde avond. Onze dank gaat weer uit naar de baas en het personeel. Klasse en ga zo door. Hulde.

Volgende pagina