4. Betalen Visa Master Card pin

1207559097 64
1319003220 64
1341292044 60
1519602640 79

1. Voor het eerst bij jullie gegeten en wij vonden het fantastisch. Heerlijk gegeten en genoten.

2. Mevrouw Radstaat

Het was erg gezellig en sfeervol. Ook een leuke bediening.

3. Het eten was prima. Fijne bediening. En aardige eigenaar.

4. Gezellig en sfeervol restaurant, bediening zeer vriendelijk!

Alleen jammer dat er geen senioren pizza's geserveerd worden.

5. Erg lekker gegeten. Service is supergoed! Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Bongers

Heerlijk gegeten met mijn gezin.
    Enige minpunt was dat bij het voorgerecht er 2 moesten wachten terwijl de andere 2 al bijna klaar waren.
    Voor de rest was alles goed 👍

7. Blandine

Alles perfect, het enige wat beter kon was het glas huiswijn: een beetje lauw, bediening = top.

8. Angelique Geven

We werden hartelijk welkom geheten met een drankje van het huis. Erg leuk. Erg lekker gegeten aan een mooi tafeltje bij het raam en bij het weggaan kregen de dames een prachtige roos; leuke traditie van Bella Roma!

9. Vriendelijke bediening (ongedwongen) heerlijk gegeten in een leuke sfeer en juiste prijs/kwaliteit. Echte aanrader.

10. Zeer prettig ontvangst, stokbrood en drankje van het huis, vlotte bediening, lekkere pizza, goede ossobucco (voor mij een te grote portie) en bij vertrek kregen we een rode roos!

11. Het is een leuke tent met een gezellige sfeer op een prima locatie met goede service. Echter vonden wij het eten en drinken zeer matig. De pizza's hebben een dikke "brood" bodem en de ingrediënten zijn van goedkope kwaliteit. Ik had een pizza "mama" en er zaten 2 half rauwe uien over de pizza gestrooid. De bodem was vrij dik en smaakte naar goedkoop brood. Mijn man had een quattro staggioni en de ham en salami op deze pizza waren hetzelfde als die van de Aldi goedkoopste variant. Heel vettig en smakeloos. Ook vond ik de drankjes heel karig. Ze hanteren een lage prijs op de pizza en deze prijs proberen ze te compenseren met de drankjes. Een glas cola kost 2,40 euro en dan krijg je 0,2l. Minder dan een blikje dus. Al met al een matige ervaring. Het personeel was wel heel vriendelijk. Investeer eens in verse goede producten dan heb je een top tent! Doe er iets mee.

12. Margreet W

We hebben heerlijk gegeten bij Bella Roma. De bediening was vriendelijk.
    De kaart was heel uitgebreid!
    De sfeer is vriendelijk, gezellig en ontspannen.
    Er was ook een grote groep aanwezig, maar het bleef een ontspannen en rustige sfeer.

13. Allereerst hebben we een uur moeten wachten op ons eten. De reden van de serveester was, omdat we een vleesmenu hadden. Dat moet naar onze mening niet uitmaken. Met een kind erbij, is dit veel te lang.

Voor ons voorlopig geen Bella Roma meer, ontzettend jammer.

14. We hebben met een groep van 13 personen gegeten, werden weer hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten! Het restaurant was sfeervol ingericht en ook gezellig druk! Er werd aan ieders wensen zoveel mogelijk voldaan; kortom wij zijn allemaal zeer tevreden en komen graag nog eens terug!

15. Wim en janet Brink

Een prima restaurant. Vanavond genoten van een heerlijke pizza. Eerst een aperitiefje van het huis gekregen. Ijs als nagerecht prachtig opgediend. Als uitsmijter kreeg de vrouw nog een roos mee. Een echte aanrader voor een lage prijs.

16. H.J.A de Bie

Heerlijk gegeten en een prima sfeertje.

17. 6 Personen, allemaal een ander gerecht. Prima gesmaakt en uitstekende service.

18. Heerlijk gegeten in een zeer fijne sfeer. Met z'n 5-en allemaal verschillende gerechten en alles kwam tegelijk. Goed van smaak. Leuke bediening. We komen graag weer terug!

19. Anonymous

Carpaccio was gedrenkt in balsamico azijn. Dit maakte het vlees zuur. Jammer.
    De hoofdgerechten kwamen op verschillende tijden zodat de ene helft al klaar was met eten toen de pizza's kwamen.
    Pizza margarita was zout en vet.
    Toetjes waren wel lekker.

20. Heerlijk eten, prima bediening, gezellige ambiance.

21. Super restaurant, fijne bediening, heerlijk eten, je word er echt verwend.

22. Erg lekker en vriendelijk personeel

23. Het was heel leuk en heel gezellig.

24. Te veldhuis

Bediening is vriendelijk en behulpzaam. De salade's waren waterig en daardoor smakeloos. Een pizza bereiden en bakken is niet zo eenvoudig als het lijkt. En nee deze italiaan heeft het ook niet in de vingers.

25. Marc wissink

Een leuke pizzeria, bediening was vriendelijk maar niet zo snel. Pizza's waren lekker de pasta wat minder.

26. Superrr!!
    Bij binnenkomst kregen we een aperitiefje, en een mandje met brood en kruidenboter, we hebben al veel pizzeria's gehad afgelopen jaren, maar deze service krijg je vrijwel nergens meer!
    Pizza was op en top lekker, en betaalbaar, ook wel belangrijk.
    Bediening ook geweldig, komen regelmatig vragen of alles naar wens is!
    Bij het afrekenen kregen de dames allemaal een roos,
    nou ja ik bedoel hoe leuk is dit!!
    Wij komen graag nog eens terug, zeker weten!!
    Konden trouwens gezellig buiten zitten, was heerlijk weer...

27. M. Pauwels

Vriendelijk en behulpzaam personeel. We moesten wel lang wachten, maar we waren met 13 personen en kregen tegelijkertijd onze hoofdmaaltijd.

28. Heerlijk gegeten. Leuke bediening.
    Gewoon niks mis mee. Een aanrader!

29. hansie

Zalig gegeten, top bediening.

30. Chantal

Altijd super lekker en veel eten bij Bella Roma.
    Snelheid bediening kan beter, drank verkoop zouden ze kunnen verdubbelen als ze het zien...
    Prijs kwaliteit is zeer goed, al een jaren een stabiel, goed en goed geprijsd restaurant.

31. Net terug van Bella Roma.
    Een hele leuke ervaring. Personeel is leuk, entourage goed, mooie Italiaanse hits op de achtergrond.
    En het eten is verrukkelijk.
    Echt een goede pizza, heerlijke zwaardvis, lekkere soep en ga zo maar door.
    Super!!!!

32. Wij moesten wel lang wachten (ongeveer 50 minuten) voor dat het eten klaar was.
    Maar verder was het wel lekker.

33. Vriendelijke bediening/eigenaar, eten was lekker.

34. Ziet er gezellig uit, aardige eigenaar en de dames kregen een mooie roos bij het weggaan.

35. marjolijn

Dit keer geen pizza (die is altijd top), maar scalopine. Heerlijke contorni erbij. Ook al was het best druk toch 2 keer even vragen of alles naar wens was zonder daarbij opdringerig te zijn. Gezellige en lekkere maaltijd dus. En tenslotte voor de dames weer zo'n prachtige dieprode roos!

36. onze tafel was nog niet vrij, de eigenaar bood ons een drankje aan op zijn kosten bij cafe floors!! super geregeld!! na een kwartiertje kwam hij ons halen !! het eten was voortreffelijk!! goede en leuke bediening!! ik raad Bella Roma zeer zeker aan!! top!!! echt waar!!

37. Het eten en de koffie zijn van prima kwaliteit. De pizza's hebben een goede bodem en topping. Vooraf kregen we een mandje met broodjes, kruidenboter en een aperitief. De bediening is vriendelijk en behulpzaam, we komen er graag nog eens terug.

38. Gastvrije bediening en prima gegeten met 7 personen. Zeker een aanrader. Wij gaan zeker terug!

39. Heerlijk gegeten, goede bediening.

40. Sfeer goed, eten lekker.

41. Heerlijk gegeten, zeer uitgebreide menukaart en het eten werd snel geserveerd. Service van de serveerster en het barpersoneel was uitstekend, van de baas echter wat minder. Na een tijdje werd er niet verwacht dat je nog drinken wilde bestellen en als je dit wel deed werd dat je niet in dank afgenomen. Qua sfeer was de opzet wat raar. Een tafel bij de trap naar de toiletten? Blij dat mijn vriendin en ik daar niet geplaatst werden, ik snap ook heel goed dat het koppel wat daar moest plaatsnemen is weggegaan.
    Voor de rest hebben we heerlijk gegeten!

42. Hans Overgoor

Uitstekend gegeten. Leuke ambiance!

43. Heerlijk eten, prima prijs en zeer vriendelijk personeel

44. Voor 2 personen gereserveerd. Drukte, prima plek, maar 25 min wachten op welkomstdrankje en brood. Aangegeven dat we wat haast hadden, kaart kwam er direct aan. Ivm drukte begrijpelijk dat snelheid niet gegarandeerd kan worden. Maar vanaf dan was ons geen blik meer waardig en is er niemand langs gekomen om bijv drink op te nemen. Meerdere nieuwe gasten/tafels werden wel geholpen. Kreeg het idee dat onze haast/2 personen/relatief jonge leeftijd niet voldoende centen zou opleveren en wij daarom opzichtelijk genegeneerd werden, zovan "zij weg, nieuwe klanten". Na 50 min de jas aangedaan en weggegaan. Serveerster die ons hielp nog binnen de comfort-zone moeten passeren ivm drukte, geen reactie of blik gekregen. Jammer en teleurstellend.

Eerdere ervaring hier prima (toen was het rustig), dus een tegenvaller!

45. We hebben bijzonder lekker gegeten bij Bella Roma, de bediening was zoals altijd heel erg goed, de mensen zijn bijzonder vriendelijk, dat is ook de reden van ons regelmatige bezoek aan dit restaurant.

46. Aanrader, heerlijk eten en een goede sfeer

47. Talita van Hartskamp

Heerlijk eten, veel keuze. Vooraf een welkomstdrankje en een mandje stokbrood van het huis! Ook de bediening was zeer vriendelijk!

48. Ellen Jongejan

We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk, een topavond.

49. Het eten is er goed voor het prijsniveau. Maar er is totaal geen leiding op het bedienend personeel. Jonge meiden in het diepe gooien en dan daar geen toezicht op houden. Fouten bij bestellingen, niet of te laat doorkomen van eten. En een totale afwezigheid van enige vorm van structuur. Een keer de vermoedelijke eigenaar gezien die zijn lijf tussen de stoelen probeer de te wringen. Jammer van de avond.

50. Jan Nieuwenhuis

Gezellig zitten, leuke bediening en lekker eten!

51. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg, wij hadden vrienden meegenomen, die nog nooit bij Bella Roma waren geweest, en die waren vol lof en gaan zeker nog een keer terug... De bediening was voortreffelijk.

52. Warm welkom, attente, alerte en zeer lieve bediening.
    Eten was heerlijk. Wij wilden twee gerechten delen en dat was absoluut geen probleem.

53. Pizza prosciutto veel te droog, niet doorheen te komen. Cannelloni is een natte hap met te veel saus en weinig of geen gehakt. Bij ontvangst een gratis welkom drankje en bij het vertrek een rode roos voor de dames, mag hij voor mij weglaten. Ik vind het veel belangrijker wanneer er meer aandacht aan de gerechten besteed wordt.
    Een rode roos bij vertrek is ook niet meer van deze tijd en erg onhandig wanneer je niet direct naar huis gaat.

54. Harald Weessies

Slechte ervaring. Gezellig middagje Deventer. Ter afsluiting met vrienden en kinderen hapje eten. Een plekje gevonden bij Bella Roma. Ruim een uur gewacht op de pizza. Maar dan komt het.. terwijl we nog zitten te eten verzoekt de eigenaar ons of we snel kunnen vertrekken. Hij had er 'geen rekening mee gehouden dat we zolang zouden blijven'. De tafel heeft hij gereserveerd voor een gezelschap.. Geen excuses, geen korting, geen gratis koffie.. Simpelweg het verzoek of we snel kunnen vertrekken. Stomverbaasd maar opgestapt. Zelfs betaald. Langs deze weg dan maar de afrader. Geen Bella Roma meer voor ons.

55. Mixed grill als hoofdgerecht gehad. Lekker mals vlees! Er wordt gevraagd hoe je het bereid wil hebben en zo krijg je het eten ook geserveerd. Vlees was goed gekruid. Als nagerecht een dame blanche. Dit doet het altijd goed bij de vrouwen! Heerlijk ijs.

56. Heerlijk gegeten bij Bella Roma gisteravond met mijn vrouw. Er hangt een gezellige sfeer met Italiaans muziek en de mensen in de bediening zijn zeer vriendelijk. Als voorgerecht gevulde champignons gegeten, deze smaakten goed! Als hoofdgerecht een pizza gehad en mijn vrouw pasta. Voor de prijs hebben we erg goed eten gehad! Heerlijk.

57. Bella Roma is een mooi restaurant, eten wordt snel geserveerd. Ben altijd tevreden met wat ik krijg!

58. De service is vriendelijk -en daar is ook alles mee gezegd; het interieur wat oubollig, maar smaken verschillen. Eten is zeker niet de moeite en de prijs waard, en dat het 'gevulde champignons' gerecht niet meer is dan champignons verdronken (helemaal niet gevuld!) in oude bolognaise saus is typerend voor de kwaliteit.
    Het ergste was de weigering om water te serveren: we hadden al 4 gerechten, 2 glazen wijn, 2 flesjes cassis op toen ik ook nog een koffie bestelde. Mijn dochter wou wat water. Maar nee, water kon alleen bij een besteld drankje. De 4 eerder bestelde drankjes, waarbij we dus 4 glazen water hadden kunnen krijgen, telden ineens niet meer mee.
    Al met al: is middelmatig voldoende voor je, prima, maar wil je iets goeds, ga ergens anders!

59. Om 8 uur gereserveerd, aperitiefje was goed en lekker. De bediening is ook goed, niks op aan te merken. Als voorgerecht 2x soep en visschotel voor twee personen. Nou de visschotel viel tegen, zeer veel rauwkost, met wat garnalen en 4 inktvisringen. En wat krab. Zonder de rauwkost was het genoeg voor één persoon. Soep was wel goed. Hoofdgerecht 2x pizza, ossenhaas en T-bone. Pizza's waren droog en lauw. Ossenhaas was nog rood, terwijl er uitdrukkelijk gevraagd was om well done. T-bone was door en door rood bij rauw af, en lauw. Nooit weer ga ik hier heen.

60. Alle gerechten erg lekker. Grote porties. Uitstekende bediening, erg klantvriendelijk. Aperitief en broodjes kruidenboter van het huis. Zeker voor herhaling vatbaar.

61. Super gegeten, vooral de pasta met zalm. Door de ruime porties, het heerlijke broodje met kruidenboter van het huis vooraf, weer niet toegekomen aan de tiramisu. Hele vriendelijke bediening. Daarbij het aperitief bij binnenkomst en de prachtige roos bij vertrek maken dit restaurant tot een echt avondje verwennerij. Tot gauw.

62. Een erg leuk, gezellig restaurant. Fijne sfeer en goed eten voor een goede prijs. Personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam!

Zeker de moeite waard om er uiteten te gaan en een gezellige avond te hebben.

63. Donderdag avond 2015, met z'n tweeën pizza gegeten. Matig tot slecht!!! Gortdroog en weinig smaak. (Is dit wel een pizzeria???) Jammer van het geld.

64. Rick de Jong

Een kwartier voor openingstijd aankloppen? Geen probleem. We werden snel en vriendelijk geholpen en ik kreeg het gevoel dat, als enigen zijnde in het restaurant, alles speciaal voor ons was. De Fantasia di Mare pizza was ietwat zoutig maar dit deed niet af aan de smaak. De gewone Fantasia was even goed.
    Uitstekende service en schotel, aan te raden!

66. Toen we binnen liepen was het niet echt druk maar dat vond ik best fijn, dus kregen we een tafel toegewenst. We namen 2 pizza's. Tijdens het wachten ging opeens de cd speler uit, was een uurtje of 9. We kregen ons eten en aten het. De pizza's waren te doen maar niet waar je van denkt een Italiaanse pizza. Op gegeven moment kwam de ober netjes ons bord ophalen, uurtje of half 10. Wij wouden nog wel een kopje thee en koffie met een toetje maar helaas bleven wij dik 20 min zitten en niemand kwam helpen. Ze waren druk bezig met schoonmaak.

67. Anniek P.

Ik eet hier geregeld, het eten is erg lekker, pizza's, pasta's en vleesgerechten! Leuk personeel en vriendelijke eigenaren. Ik blijf hier zeker nog jaren komen. Ik raad het iedereen aan om hier te komen eten.

68. Geweldige familie avond, 4 jan 2015, gehad. Italiaanse (vakantie) sfeer werd makkelijk gehaald door zowel het personeel als de kok!

69. Bij Bella Roma wezen eten vanavond. Je kunt proeven dat het eten met liefde wordt bereid voor de klanten. Er was een ontspannen kerstsfeer aanwezig. Ook ben ik zeer te spreken over het personeel dat rondloopt in de restaurant, zeer vriendelijk en enthousiast. Een echte aanrader als je van Italiaans eten houdt.

70. Dhr. David

Ik had vrienden over uit Almere en we besloten uit eten te gaan bij Bella Roma. Aangezien we hier al vaker hadden gegeten en mijn vrienden het hier altijd gezellig en lekker vonden was de keus al snel gemaakt. En ook deze keer was het weer perfect en lekker. Goede service en vriendelijke bediening, altijd iets vooraf en voor de dames achteraf een roos. Voor ons was het weer een geslaagde avond. Onze dank gaat weer uit naar de baas en het personeel. Klasse en ga zo door. Hulde.

71. Bella Roma

72. Eten was prima. Bediening idem dito. Jammer dat ze honden toelaten, want die horen niet in een restaurant. Handig voor andere klanten met een allergie...

73. Van de week hier wezen eten.

Spinnenwebben hangen voor het raam, frikandellen waren zacht. Drinken werd niet om gevraagd. Lasagne was koud, de spaghetti was wel warm. Deur van dames wc kan niet op slot (was een half jaar geleden ook al).

Nooit meer...

74. Gisteren met z'n 2e gegeten bij Bella Roma! Na een leuk ontvangst (met aperitief + brood van het huis) hebben we gekozen voor een 2 gangenmenu! Na ons voorgerecht gevraagd of het hoofdgerecht wat langer mocht duren! Dit was absoluut geen probleem! De pasta die wij hadden was fantastisch! Zeer goed op smaak + de borden waren warm! Zeker een groot pluspunt! Na afloop nog 2 cappuccino van het huis gekregen! Wij komen hier zeker nog een keer terug!

75. Heerlijke pizza gegeten, duurde wel even voordat het geserveerd werd. Sfeer was gezellig en de bediening erg vriendelijk.

76. Tineke Donath

Jammer, als je met kleinkinderen en zoon komt eten, krijgen de volwassenen een drankje aangeboden en de kleinkinderen lijken er niet bij horen. Bij het afrekenen krijgen ze geen bloemetje. De vraag naar 1 pizza voor 2 kleinkinderen, te horen krijgt dat de pizza's klein zijn? Dan denk je laat maar, evenals vorige keer gaat de helft terug. Als jullie dit liever hebben, eten weggooien!

77. Vandaag hebben wij gegeten bij Bella Roma,
    We werden goed ontvangen en kregen een welkoms drankje en een schaaltje brood + kruidenboter.

Na het ontvangen van de menu kaarten vrij vlot een keuze gemaakt om 2 pizza's te bestellen.
    Het was er nog niet erg druk (een tafeltje of 2 a 3 bezet), We hebben naar mijn mening te lang moeten wachten op onze pizza's gezien de drukte in het restaurant.

Echter hebben de pizza's ons qua smaak verrast en zijn ze voor deze prijs prima te eten!
    De sfeer in het restaurant is ook prima.

Nadat we hadden afgerekend kreeg mijn vriendin nog een roos mee, een leuke afsluiting van een gezellige avond :D!

zeker een aanrader!

78. Wij hebben er met de Familie gegeten. Het was toen wij aankwamen nog best rustig. We kregen een welkoms drankje, het drinken bestellen ging ook nog prima tot dat het eten aan de beurt was. We hadden besteld maar het duurde anderhalf uur voordat we het kregen (ze zeiden dat dit door de vlees gerechten kwam maar mensen die later als ons kwamen hadden het eten al eerder als ons, nog erger ze hadden het al op voordat wij ons eten kregen). Toen we eenmaal ons eten kregen smaakte het wel heel goed, dit maakte veel goed maar anderhalf uur wachten was echt veelste veel!

79. Vriendelijk personeel; gezellig restaurant, redelijk eten (de pizza calzone bijvoorbeeld was erg laf en zeer nat), maar om nu 1,5 uur op een pizza te moeten wachten als je geen voorgerecht besteld hebt.... Dat was eens maar nooit weer. Er kon ook geen verontschuldiging vanaf voor het lange wachten. Dat zou toch wel prettig zijn geweest.
    En ondanks dat we 1,5 uur hebben zitten wachten, werd er niet één keer gevraagd of we iets te drinken wilden. Afhalen gaat een stuk sneller... We waren niet de enigen.

80. Zaterdag 20 juli hier gegeten. Besteld als voogerecht: garnalen in saus. En de tradionele ossobucco als hoofdgerecht. Ongepelde garnalen geserveerd in een saus met veel garnituur, eet niet makkelijk. Voorgekookt (kalfs?) schenkel met een tomatensaus drap schaamteloos geserveerd.. Dit heeft weinig met de Italiaanse keuken te maken, laat staan met de tradionele ossobucco!! Gelijk aangegeven dat het niet te eten was, het eerste wat de arme kelner te melden had was dat hij niet met mij in discussie wilde gaan. Voor degene die italiaans uit eten wil kijk eerst even wat rond voor een goed restaurant voordat je hier plaats neemt! Slecht!

ps: jonge (waarschijnlijk onervaren) serveerster deed het prima!

81. Tariq Shannan

82. Wij komen hier best vaak. De sfeer is geweldig, lief en vriendelijk personeel. Goed eten voor een mooie prijs.

83. Was met mijn dochter een weekendje in Deventer. Gingen op zoek naar een geschikt restaurant om te eten en Balla Roma leek ons wel aardig. Nou, het was niet aardig, het was super!
    Allereerst was er het brood met kruidenboter en een heerlijk apperatief van het huis. Erg verrassend. We bestelden een taggliatelle alla carbonara en een cannelloni specialiteit van de kok. Heerlijk!! Ruim voldoende, we vonden het spijtig, niet alles op te kunnen, maar hebben zoooo heerlijk gegeten.
    Na het vragen van de rekening kregen wij beiden ook nog een roos als attentie. Nou, onze avond kon niet meer stuk!
    Erg vriendelijk personeel en het was TOP. Bedankt.
    Komen wij nog eens naar Deventer of iemand uit onze vriendenkring, zullen wij zeker dit restaurant aanbevelen.

84. Kom al jaren bij bella roma en het is nog steeds een restaurant waar ik graag kom! Mijn kinderen zijn dol op de gastheren, die zijn erg kind vriendelijk. Het eten is er heerlijk en een goede service!

85. Laatst met de hele familie een hapje gegeten. Het was erg lekker en goed geholpen.

Zeker een restaurant waar ik vaker naar toe zal gaan.

86. Jacqueline

Vanavond daar nog gegeten. Ze zijn zo charmant met het roosje. Heb heerlijke lasagne gehad. mijn vriendinnen vonden het ook heerlijk en we zijn erg blij met de service.. Ze zijn erg gast vriendelijk, hier zal ik vaker naar toe gaan, zeker een aanrader

87. Heeerlijk eten! Ik ga er regelenmatig eten. Top personeel en heerlijk eten. Respect voor de kok!!

88. Bella Roma heeft zijn beste tijd gehad, er wordt werkelijk in niets geinvesteerd dan de hoogst noodzakelijke gebreken te verhelpen, een mannenzaak met een dito rommelige uitstraling.
    De bar is ook het 'afreken commandocentrum' van de eigenaar een stukje huisvlijt waar 'help mijn man is klusser' een leuke uitzending aan zou kunnen wijden.
    Als vaste gast weet je wat te verwachten nooit iets nieuws dus!
    Altijd nieuwe studenten in de bediening die van toeten en blazen weten, deze goedkope krachten komen niet tot uiting in de prijsstelling van Bella Roma.
    Met vier man ruim €230 kwijt en een gevoel van 'zonde geld' dit in deze verstofte zaak uit te geven.
    De genoemde klachten van eerdere reageerders zijn ons ook bekend maar de eigenaar laat het van zich afglijden als water van een eend, en waarom zou hij zich druk maken!? De zaak zit toch vol...
    Neem nu ons voorbeeld: 3 van ons laten iets weg bij het gerecht, 1 wil extra salami op de pizza, en ja hoor een flink bedrag extra op de rekening voor een paar flinterdunne plakjes.
    Dit komt wel erg geldbelust over bij een voor hoofd en nagerecht...
    Waarom wij er telkens weer in stinken? Zijn het de broodjes met kruidenboter en het aperatiefje? Of de roos voor de dames?
    Gaan nu serieus opzoek naar een alternatief voor Bella Roma.
    We doen geen uitspraken over het eten etc, over het algemeen is het royaal maar niets van doen met de Italiaanse keuken.

89. Wij hebben er 25 aug gegeten en vonden het eten en de bediening bijzonder goed.

Het enige minpuntje was dat het er benauwd warm was binnen en de lucht van de olielampjes overheerste.

Maar verder alleen complimenten.

90. Rene P 271 punten

Voordat je dit verhaal leest, zou ik als ik u was al op zoek zijn gegaan naar een ander restaurant. De 7,0 die dit restaurant krijgt lijkt wel uit een ander tijdperk. Wij zijn niet hoger uitgekomen dan een dikke onvoldoende. Enige pluspunt is dat wanneer het kaarsje aan wordt gestoken, dat het misschien sfeervol genoeg is om al die negatieve punten onder de tafel weg te drukken. Mocht u geinteresseerd zijn in het hele verhaal, dan heeft u enige tijd nodig. Het moest een lang verhaal zijn, omdat dit restaurant zoveel missers heeft begaan de desbetreffende avond.

Zijn hier op 3 juli (zondag) geweest. Bij aankomst al enige onduidelijkheid over de ingang. Aan twee kanten kan men binnenkomen, waarbij maar één ingang aandacht krijgt.

Bij binnenkomst was er geen tafel beschikbaar voor twee personen, het was er erg druk, wat normaliter een goed teken is. Na 5-10 minuten wachten werden we naar onze tafel begeleid. Voor het wachten hadden wij alle begrip, want het was net zomervakantie voor midden Nederland en het was weekend. Bij de tafel aangekomen werd niet gevraagd of we drinken wilden en of we iets wilden eten, wat normaal gesproken normaal is in een restaurant. Na 10 minuten werd er gevraagd door de niet geïnteresseerde bediening (lees de overige recensies, het is geen grap dat deze nonchalant zijn en erg horeca-onwaardig) of wij drinken wilden krijgen. Na 5 minuten wachten werd ook de menukaart gebracht. Na 10 minuten het drinken en werd nogmaals niet meteen gevraagd of wij al hadden beslist wat wij wilden gaan eten.

Het kaarsje wat uit stond bij binnenkomst werd ook niet even aangestoken, dit was blijkbaar teveel moeite.

Er werd gevraagd om nummers van de gerechten om de bediening wat sneller te laten verlopen. Nou prima, dan geef je het nummer door en je specifieke wensen: pizza's zonder bepaalde toppings.

Na een half uur kwamen de pizza's er aan. Na één hap geconstateerd dat we één verkeerde pizza hadden gekregen, de topping zat er op. Ook hadden we één drijfnatte pizza. Pizza's werden dus allebei zonder pardon terug genomen, zodat we samen konden eten (erg attent!).

Na tien minuten wachten hadden we de nieuwe pizza's. Nu had mijn vriendin de pizza waar ik al een 'hapje' van had genomen. Enige verandering was dat er kappertjes op waren gedaan.

Nu zat daar weer ham op wat mijn vriendin had doorgegeven niet te willen krijgen. De andere pizza was wel goed, maar toch konden de pizza's weer terug. Een kwartier later hadden we de twee bestelde pizza's. Nu leek het alsof er in het midden filo-deeg was gebruikt, zo dun en drassig was hij. Maargoed, we hadden al een uur geleden besteld, dus opeten!

De rekening werd gevraagd, maar madame vond het nodig om eerst even servetten te gaan vouwen (terwijl de kans op nieuwe klanten erg klein was om half tien). Nogmaals gevraagd om te mogen betalen, nu lukte het wel, maar werd de rekening niet opgehaald. We waren dus genoodzaakt om het te brengen, waarna de eigenaar ook nogal arrogant en niet gastvriendelijk reageerde.

Oh ja, wij hebben in tegenstelling tot de andere gasten geen brood en ook dat 'aparte' drankje niet mogen ontvangen. Hierop werd gezegd dat het nogal druk was het weekend en dat je het normaal gesproken wel had moeten krijgen. Maar enig excuus bleef achterwege.

En dan.. bleef onze olielamp ook uit deze avond. Waarom deze niet werd aan gezet bleef ons een raadsel, omdat ze het tafeltje ernaast wel aan deden. Mogelijk dachten ze al dat het toch niet zo lekker ging en dat de kans op een fooitje dus miniem was. Waarom zou je hem dan ook aan doen?

91. Goed restaurant!

Aardige eigenaar met goede bediening!

Met een leuke gezellige sfeer.

En het eten smaakt HEERLIJK.

TOP!

92. Heb hier gegeten met mijn zus en was dik tevreden. Het eten was heerlijk en de service was prima.

93. iris van de slechete

Echt een slecht restaurant ik ga daar lekker ziten en een uur later ga ik zonder ook maar enige aandacht weer weg.

94. Lekker eten goede prijs, wel altijd druk wat ten koste gaat van de snelheid van de bediening.

95. Afgelopen zaterdag wilden we hier gaan eten. Er was binnen nog net een tafeltje vrij. Zaten naast de bar in een hoek met nog een tafeltje van 4 naast ons. Er kwam niemand van de bediening, niet om te vragen wat we wilden drinken, niet om de kaart te brengen, we zaten in een vergeten hoek blijkbaar. Na 15 minuten komt er een serveerster met de vraag of wij plus de tafel naast ons al een aperitief hadden gekregen? Nee dus. Oh dat zou ze direct gaan halen. Maar geen aperitief. Na weer 10 minuten komt er een collega aan de tafel naast ons vragen of ze wat wilden drinken. Die vertelden dat er een aperitief onderweg was..... die zou nog komen zei zij. Die gasten bestelden drinken, aan ons werd niets gevraagd. Na weer 5 minuten werd er aan hun tafel brood neergezet, bij ons niets. We hebben nog 5 minuten zitten wachten en zijn toen maar opgestapt. Blijkbaar waren we een paar muurbloempjes. Zeker geen aanrader dus! Ontzettend chaotische bediening, totaal geen structuur. Over het eten hier kunnen wij dus geen oordeel geven.

96. Adriaan

We hebben hier afgelopen week met mijn gezin gegeten.

We kregen bij ontvangst een mandje met broodjes en kruidenboter en een aperitief.

Wij hebben er heerlijk gegeten en de service was geweldig. Alhoewel het soms wat langer duurde, maar de serveerster excuseerde zich daar netjes voor.

Het eten was daar heerlijk, ondanks dat ik niet zoveel van Italiaans eten hou!

Aan het einde van de avond kreeg mijn vrouw een roos mee en werd ons een fijne avond toegewenst.

97. Ik heb nog nooit zo'n teleurstelling gehad bij een restaurant. Denk je even een lekker hapje bij de Italiaan, aardig wat mensen op het terras dus je denkt het gaat hier goed. Maar niets is minder waar.

Na 5 minuten krijgen wij een servet plus bestek op de tafel gelegd maar verder een kaart of de vraag of wij iets te drinken willen blijft achterwege. Na een kwartier gewacht te hebben vragen we dan zelf maar om de kaart. Krijgen we een mandje met een paar broodjes en een glaasje drinken zonder even te vertellen wat het is ofzo. Maar de kaart ontbreekt dan nog. Nog een x gevraagd en dit keer komt ie gelijk eraan. Vervolgens moeten wij weer een personeelslid aanschieten met de vraag of we dan ook mogen bestellen. Dat mag, maar dan moet er wel een andere collega komen. Dit duurt weer 5 minuten maar dan mogen wij eindelijk bestellen.

Wij zien stellen die na ons bestellen al snel het eten krijgt, dus wij nemen aan dat wij ook eindelijk (3 kwartier later na aankomst) iets te eten krijgen. Niets is minder waar. Toch maar weer eens vragen bij de bediening, ze zal het even na gaan kijken voor ons. Blijkt het dat onze bestelling helemaal niet doorgegeven is/niet in het systeem staat (wel raar als je bedenkt dat we drinken wel hebben gekregen die in dezelfde bestelling is doorgegeven). Reden dat ze ons vergeten zijn is omdat ze allemaal nieuw daar zijn. Ik vind persoonlijk niet dat dat een reden mag zijn om klanten te vergeten. Als je er al 3 kwartier zit en klant heeft nog steeds geen eten ga je toch zelf even kijken wat er mis kan zijn?

Wij geven dus aan dat wij dan wel ergens anders gaan eten, omdat wij dachten aan een snelle lekkere hap, maar die is zo wel heel lang geworden en rest van onze avond viel hierdoor zo'n beetje in duigen. Wij besluiten om dan toch maar om de rekening te vragen. Loopt het meisje naar binnen om die op te halen. Krijgen we die nog net voor niets. Maar wel met de opmerking: "Tis goed zo". Niets geen eigenaar/manager/leidinggevende die even naar ons komt om zijn excuses voor het ongemak aan te bieden.

Dit is duidelijk dus een eens en nooit weer verhaal voor ons om hier te komen eten.

98. Ontvangst: Vriendelijk incl. broodjes en aperitief.

Eten: goed, maar het voorgerecht (funghi) was wel ietwat vet. Wel rijk gevuld.

Bediening: Snel, maar na het ophalen van het hoofdgerecht was er weinig aandacht door de bediening. Na het brengen van de rekening werd er zelfs geen aandacht meer geschonken aan ons, het geld was al verdiend? Toch jammer dat dat dan een lagere fooi en een iets mindere recensie tot gevolg heeft.

Tip: kijk naar de gasten en krijg gevoel voor de wensen en behoeften. Wees een gastheer/vrouw!

99. Aardige eigenaar! Maar wanneer nu eens echte vaste krachten in de bediening?

Studenten die het er ff bijdoen heeft wel zijn weerslag op de kwaliteit, vooral als het wat drukker wordt.

De bediening weet amper wat er besteld of geserveerd wordt...

Pizza's vaak al slap van het te lang wachten met uitserveren, de uiensoep is zepig badwater en echt megaslecht.

Maar als de kok een goeie dag dag heeft en de bediening ook, is het goed eten daar!

100. Saskia

Volgende pagina