Bella Roma in Deventer

Online bestellen bij Bella Roma

Bezorgen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Menukaart

Restaurant Bella Roma is gespecialiseerd in de Italiaanse keuken. Ons restaurant is gevestigd in het hart van Deventer in een schitterend pand aan de Brink 53-59.

Bella Roma heeft ongeveer 90 zitplaatsen en is zowel voor grote als kleine groepen zeer geschikt. In de zomer beschikken wij tevens over twee terrassen: Eén terras aan de voorkant van ons restaurant en één terras aan de achterkant. Op de terrassen hebben wij ongeveer 74 zitplaatsen.

Ons restaurant is een ideale plek voor uw bedrijfs-, personeels-, en zakendiners en is een gezellige omgeving om samen met uw partner, gezin of vrinden te dineren. Als u met grote groepen komt kan iedereen gewoon uit de kaart kiezen. Wij serveren een heel uitgebreide menukaart.

Op ons menu staan diverse vlees -, vis -, en vegetarische pizza’s. Naast pizza’s zijn wij ook gespecialiseerd in verschillende pasta-, vlees- en visgerechten. Voor elk wat wils! Daarnaast hebben we elke dag twee nieuwe, voordelige dagmenu’s. Voor onze kleine gasten serveren we uiteraard kleine menu’s. U kunt tevens bij ons alle gerechten uit de kaart afhalen.

Het is aan te raden, zeker op vrijdag, zaterdag en zondag, een tafel te reserveren. Dit voorkomt lange wachttijden.

Onze medewerkers staan altijd tot uw dienst. Correcte bediening met brede vakkennis en plezier in het werk vullen de maaltijden aan voor een heerlijke avond echt uit eten.

2. Ambiance
    • Romantisch
    • Gezellig
  5. Omgeving
    • In het centrum
  7. Betalen Visa Master Card pin American Express

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1192996066 94
1603195841 81
1613200714 80
1623205586 80
1653220204 79

1. Gezellig restaurant, goed eten. Druk, soms te druk voor de keuken denk ik. Vriendelijke meisjes.

2. Eten prima. Hier kan je lekker eten. Service kan zeker beter. Een simpel iets als mayonaise werd gebracht nadat aardappelschijfjes bijna op waren. Zout en peper waar naar gevraagd werd niet gebracht, friet voor zoontje ook niet geleverd. Service kan dus zeker beter en sneller.

3. Schuiling

Lekker gegeten en heel vriendelijk personeel. Het eten duurde wel lang :)

4. Ingrid

Vriendelijke bediening, heerlijke pizza’s, redelijke prijzen. Onze groep van 8 was helemaal tevreden!

5. Sylvia de Gier

Heerlijk gegeten, verse producten. Prima sfeer. Geen geld voor wat wij gegeten en gedronken hebben.

2 vorige recensies
  6. Bram Kappert

1,5 Uur gezeten zonder dat ons eten werd gebracht. Meerdere malen aan het personeel gevraagd of ons eten bijna klaar was en het antwoord was 3× “ja het komt er zo aan”.

Erg jammer aangezien het niet druk was en wij maar met twee personen waren.

1,7
  7. Gezellige sfeer, leuk personeel, goed eten en prima prijs/kwaliteitverhouding.

8. Anoniem

We hadden een voorgerecht met tonijn, eronder lagen plakken tomaat met uien, de tonijn leek zo uit een blikje te komen. Daarna pizza was erg vochtig, en een nadeel is dat de tafels verschrikkelijk dicht bij elkaar staan. Volgende keer toch ergens anders heen.

9. Wim van Spil

De pizza's waren lauw. Hier wat van gezegd en de pizza's werden meegenomen. Na een poosje de pizza's weer terug, nog steeds lauw. Tweede drankje duurde erg lang. Zijn we niet gewend. Personeel was wel vriendelijk. Ook hier personeel tekort. Verklaart veel. Tip: geef aan dat eea langer kan duren door personeelstekort, creërt begrip.

10. Het duurde allemaal erg lang. En blijkbaar moet je expliciet vermelden dat je 7-jarige een kinderpizza wil. Pizza’s waren erg zout. Ze bekommerden zich meer om de bestellingen die ze moesten wegbrengen dan om de gasten in het restaurant.

2,1
  11. Ten eerste al een dik uur moeten wachten dat ze kwamen vragen wat we wilden drinken, vervolgens een uur later pas het voorgerecht. Tussendoor niet komen vragen of we nog iets te drinken wilden bestellen. Al met al 4 uur gezeten om iets te eten en drinken.
    Het was wel druk maar dan nog, geen excuus hiervoor gekregen.
    Heb meer van deze feedback's gelezen( achteraf helaas ) dus ligt echt niet aan ons.
    Het eten was wel goed, dat dan wel weer, maar dit was 1x maar nooit meer Bella Roma voor ons!!

12. Toon Sil

De spaghetti met garnalen in kreeftensauce was een drama, de spaghetti kleefde aan elkaar, je moest snijden om er door heen te komen en het smaakte nergens naar, de kleine garnalen waren diepvries en Noorse roze garnaaltjes. Een teleurstelling van een avondje Deventer!

13. Heerlijk gegeten en ondanks de drukte toch netjes en keurig bediend. Gastvrijheid in optima forma.

14. Paul en Henny van Huffel

Het eten was heerlijk. Het was gezellig druk. Kom hier al jaren.

Eén vorige recensie
  15. Het restaurant heeft een gezellige uitstraling. Het eten was heel lekker. Lekker drankje en stokbroodje met kruidenboter vh huis. De bediening was ook top. Kortom een aanrader.

16. Suze Lijftogt

We hadden telefonisch gereserveerd en toen we iets voor 6 uur binnen kwamen, waren pas 2 tafels bezet.
    De ontvangst was vriendelijk en we hadden al snel een drankje en de menukaart voor ons.
    Na onze bestelling kregen we binnen 10 minuten al ons voorgerecht. Maar toen begon het lange wachten…
    Toch nog maar een drankje besteld, maar die werd tot 2 keer toe vergeten.
    Toegegeven, het was inmiddels behoorlijk druk geworden. Maar zelfs na anderhalf uur wachten, was het hoofdgerecht nog niet klaar.
    Toch nog maar eens gevraagd en na 2 uur wachten… eten!
    Wel lekker; dat dan weer wel.

17. Henk Veldman

Eten en drinken zoals gewoonlijk heel goed. Sfeer wat minder maar vanzelfsprekend op maandagavond. Was 47 jaar getrouwd op deze dag dus was al blij dat we hier terecht konden. Bediening ook super.

18. Na een tijdje lockdown weer heerlijk met man en kids hier gegeten. Goed eten… fijne sfeer ondanks onderbezetting… chapeau!

19. Heerlijke pizza en vriendelijke bediening.

20. Gereserveerd om half 7, kregen eten om kwart voor 8, lang wachten..
    Eigenaar ging weg om eten aan huis te bezorgen, 1 serveerster bleef achter om de hele zaal te bedienen, iedereen moest enorm lang wachten en serveerster moest telefoon opnemend, eten serveren en communiceren met de keuken waar veel fout ging, zij praatte met luide stem wat iedereen kon horen, ze werd op het laatst boos op de keuken wat goed te horen was. Het was erg koud in het restaurant en door het lange wachten kregen we het erg koud....nee hier ga ik niet meer heen.

21. Els wijdemans

Wij hebben heerlijk betaalbaar gegeten en lekkere wijn gedronken, eigenaar is erg vriendelijk en gastvrij, we kregen bij binnenkomst een lekker aperitiefje en broodjes met kruidenboter gratis, dit restaurant is een aanrader en wij komen zeker terug.

22. H. Westendorp

Het eten en drinken was goed en lekker. De sfeer, door Corona en het vroege tijdstip, minder. Wel een aanrader.

23. J van den Berg

Sfeer prima.
    Bediening prima.
    Opdienen duurde wat lang.
    Eten: we hadden altijd frutti di mare. Deze keer vonden we het slechter. Jammer.

24. Irene Hartel

Lief personeel, fijn eten..

25. De prijs kwaliteit verhouding is prima. We hadden een 3 gangenmenu van 16.95. Bediening was prima. Hier gaan we vaker naartoe.

26. De sfeer was prima, beetje druk. We moesten van plek veranderen omdat een andere groep meer mensen hadden dan gereserveerd. We hadden wijn besteld en kregen deze pas, na het nogmaals aangegeven te hebben, toen het eten al op was. Dat was jammer. Het eten was lekker!

27. Was zeer goed, alleen in begin was er te weinig bediening. Maar zeer goed opgelost

28. Welkoms drankje / broodje leuk, voorgerecht heerlijk!! Pizza smaakvol.

29. Eten en drinken heel lekker, maar het duurde erg lang en moesten vragen om drinken en de volgende gang. Kreeg wel de indruk dat ze druk waren en het niet bewust was. Maar het was wel een groot gemis en verwacht je niet zo'n pandemie. Daarom geven we het zeker nog een 2e kans, want lekker was het allemaal wel en het bella roma 3 gangen menu is een aanrader.

30. Erica Volkers

We vierden bij jullie de verjaardag van onze zoon. Leuke ontvangst bij binnenkomst en als dessert een mooi vuurwerk voor hem.
    Genoten!

31. Jolandakuiper

Eten was prima. Vriendelijk personeel. Gezellige omgeving. Aanrader

32. Kevin Geurtsen

Ik wou mijn reservering afzeggen omdat ik 5 uur vantevoren nog een andere opdracht kreeg van werk en probeerde netjes af te bellen. De meneer die ik aan de telefoon had zei niks terug en werd weggedrukt. Zeer onbeschoft!

33. Heerlijk buiten op het terras gegeten. Bediening was vriendelijk en netjes. Eten werd vlot opgediend.

34. We hebben wederom erg lekker gegeten. Ondanks de drukte en het tekort aan personeel bleef de bediening uiterst vriendelijk en voorkomend.

35. We werden gastvrij ontvangen. Omdat het prachtig weer was wilde we graag buiten dineren, was geen enkel probleem. Heerlijk zachte broodjes met kruidenboter. Mijn man had een halve kip (Pollo) en ik had een varkenshaasje. Alles zag er keurig uit en smaakte ook verrukkelijk. We kregen er gebakken aardappelen en frites bij. Warme groente en sla met rauwkost.

De bediening was vlot en vriendelijk. Afrekenen ging ook zeer eenvoudig wij hadden nog een dinnercadeau bon maar die werd gelijk ingewisseld. We bevelen dit restaurant aan prijs kwaliteit is perfect.

36. Dit was echt het slechtse restaurant waar wij ooit gegeten hebben. Slecht personeel zonder enige ervaring. We konden volop mee genieten van hoe de leidinggevende het personeel aan het uitkafferen was. Niet heel fijn voor de sfeer. We moesten een halfuur wachten op een drankje om er vervolgens achter te komen dat het niet eens aangeslagen was. Voorgerecht was hartstikke zoutig en niet te eten. Wanneer dit tegen personeel gezegd wordt kan er niet eens een excuses van af. Hoofdgerecht met vlees was ook niet te eten. Vlees was aan de ene kant verbrand en aan de andere kant nog rauw. Aardappelschijfjes die te lang in de frituurpan hadden gelegen en keihard waren geworden. Bij het afrekenen nogmaals een klacht ingediend over het eten en we werden een beetje afgewimpeld met een smoes dat het druk was. Dit was gewoon een kwestie van slecht personeel, slechte koks en al met al gewoon een slecht restaurant. We hadden ook nog een cadeaubon die volgens de site bij Bella Roma gebruikt kon worden, maar bij het afrekenen bleek dat die bon dus niet gebruikt kon worden en we volle pond moesten betalen. Dit was het geld zeker niet waard.

37. Marjolein Broekhuis-Udo

Heerlijk buiten op het terras gegeten. Vriendelijke bediening.

38. Eten was lekker.
    Bediening prettig.
    Duurde wel lang voordat het eten werd geserveerd.
    Te weinig personeel denk ik😉

39. Petje af voor de eigenaar die ondanks het feit dat er geen personeel is te krijgen een vol restaurant in alle rust runt.

40. Natasja

Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen en super service!

41. Monique leuvenink

We hebben heerlijk gegeten. Verrast met een lekker drankje en broodjes vooraf. Omdat het slecht weer werd konden we gelukkig nog binnen zitten. Prima service. Vriendelijke bediening en heerljjk eten. Wat wil je nog meer.

42. Hans Gerritsen

Pizza en pasta hoge kwaliteit. Gezellige ontvangst. Voelt heel welkom. Vaste klant. Aanbevolen!!

Eén vorige recensie
  43. Heerlijk genoten van de sfeer van bella roma goed gegeten en we komen zeker terug 👌

44. We hebben lekker buiten kunnen zitten en zijn prima geholpen, 't eten was ook goed. Kortom we komen nog wel eens terug.

45. Piet en Pien

Gezellig restaurant, vlotte en gastvrije bediening, prima pizza!!

46. We hebben een gezellige avond gehad met meer dan voldoende eten van goede kwaliteit. En de service was prima!! We komen zeker een keer terug.

47. Marieke

het duurde driekwartier totdat onze bestelling werd opgenomen en vervolgens hebben we minimaal een uur gewacht op ons eten...

48. Miranda

Ondanks t kleine terras ivm corona toch n hele vriendelijke bediening!!! Heerlijk gegeten: lasagna, pasta met kreeftensaus en garnalen om je vingers bij op te eten en heerlijke pizza's 😋😋😋😋😋

49. Dirk-Jan

Helaas negatief, de pizza’s waren lekker maar na bestelling via deze site een uur langer moeten wachten dan bevestigde tijdstip. Met drie kleine kinderen een uur lang wachten was geen pretje. Telefonisch gaven ze aan dat het om een foutje ging en ze probeerden het te herstellen, oa door een korting te geven. Ondanks 4x eenzijdig contact hierover sinds de levering heb ik hier nog steeds niets over gehoord...

50. Maria Catharina

51. Het was weer zoals altijd heerlijk gegeten met ons gezin

52. ineke van der hoek

Met mijn dochter en haar vriend plus de drie kleinkinderen hebben was het heel plezierig om te eten bij Bella Roma. Heerlijk buiten gezeten, zeer vriendelijke dames in de bediening.

53. Berber Riesewijk

Wij zijn hier nog nooit teleurgesteld! De bediening en service zijn altijd heel erg goed! En naast de bekende pizza"s en pasta"s kunnen wij hun vleesgerechten ook echt aanbevelen. Echte aanrader, ook met kinderen.

54. Heerlijk gegeten. Relaxte sfeer. Gezellige bediening.

55. Onnodig lang wachten terwijl er bijna geen klanten waren. Gevraagd om pizza samen met salade te serveren. Salade werd gebracht na erg lang wachten maar de pizza's uiteraard niet. Na nog langer wachten kwam er een serveerster vragen of wij nog een toetje wilden bestellen??? Gemiddelde leeftijd van serveersters mag wel wat omhoog, misschien helpt dat.
    Bij het afrekenen was er geen tijd om fatsoenlijk te groeten...

56. René Groenwold

Altijd gezellig en goed bij bella roma.

57. Heerlijke tomatensoep en super tiramisu! Dat smaakte naar vers en zelfgemaakt.
    Hoofdgerecht daarentegen was minder, geen verse fijne smaak (pasta pesto en drie gerechten in een schaal uit de oven). Echt uit een potje/pakje, jammer.

58. Gezellig gezeten op het terras achter, vriendelijke service, goede spareribs. We hebben ons goed vermaakt 👌

59. Gastvrij, aardig bediening, prijs / kwaliteit meer dan prima!

60. Lekker gegeten op een mooie zomeravond! Goede service en prima genoten op anderhalve meter afstand!

61. Fam. Frans Zemann

Do. 6 aug. 19.00 uur afspraak 5 personen, keurig gedekte tafel. Veel te lang wachten op voorgerecht waarna 50 min. wachten op hoofdgerecht. Pizza rondom aangebrand, warme groente zwart geblakerd. Schnitzel vrijwel onherkenbaar door onregelmatig dikke frituurkorst. Visschotel grof gefrituurde vissoorten. Ondanks excuses en aangeboden koffie van de zaak maar snel afgerekend. Jammer, zeker niet verwacht!

62. Christine Palings

Goed eten, maar voor de zoveelste keer heel lang moeten wachten op ons eten en
    Toen het gebracht werd, was het nog fout ook....

63. Martijn

Zeer lekker eten. Grote porties en erg gezellig.

64. Yolanda van heumen

De bediening was super netjes en aardig. Alleen buiten op terras iets vaker vegen en gezelliger aankleden. Bv kleine lampjes ophangen.

65. Jan en Paulien

Woensdag 12 juni heerlijk gegeten bij Bella Roma. Hartelijke ontvangst, attente bediening en heerlijk gegeten. Prima prijs-kwaliteit, een aanrader!

66. W. Scholten

Vanwege corona nog weinig boekingen. Vandaar een wat lager cijfer voor de sfeer. Eten prima!

67. Ingeborg

Het eten was voortreffelijk en de bediening was uitstekend!!

68. Heerlijk gegeten als vanouds, goede kwaliteit, goede prijs en een relaxte sfeer.

2 vorige recensies
  69. a.dijkslag

We zaten met een grote groep te eten en het was prima geregeld.

70. Duurde dit keer best lang voordat we pas besteld hadden. En voor dat we onze soep hadden was er bijna een uur over heen gegaan. Jammer dat het zo lang duurde. De laatste keer was alles perfect. Super lekker eten! Zeker een aanrader! (als je genoeg tijd hebt)

71. We hebben er lekker gegeten. Erg leuk was het welkomstdrankje met brood en kruidendokter. Scherp geprijsd.

72. Erg lekker eten, zeer vriendelijk personeel, betaalbaar, sfeervolle ambiance. Een echte aanrader. Voor onze jarige dochter een leuke suprise bij haar toetje. Wij hebben heel erg genoten en komen zékér terug!

73. A. De Vries

Ik vond het hoofdmenu erg matig. De varkenshaas in championroomsaus vond ik niet smaakvol, de saus was flauw de varkenshaas brokken (veel te Grof) waren te hard gebakken en met de saus geprobeerd te verdoezelen. Ik had er frieten bij besteld maar die hadden ze niet op voorraad daarvoor in de plaats gebakken aardappeltjes maar deze waren oud en rossig niet vers normaal hebben ze heerlijk eten maar ditmaal vond ik het onder de maat, heel jammer. En dat op mijn verjaardag. Volgende keer hopelijk beter.

74. Paul Snip

Heerlijk gegeten en top bediening.

75. Onvoorstelbaar zout eten, lieve mensen, prima bediening. Eenmalig bezoek, helaas.

76. Speciaal voor mijn zoontjes verjaardag sterretjes in zijn toetje en er werd gezongen.
    Allemaal heerlijk gegeten :)
    Ook zeer vriendelijk personeel.

77. Hallo, met 2de kerstdag gegeten bij jullie van ontvangst tot afscheid nemen was alles tot in de puntjes verzorgd niets te lang of te breed. Hartelijkheid waardoor het eten goed smaakt prima bereid alles en gastvrijheid is prima. Ga zo door team Bella Roma!

78. Nieuwenhuijs

Op 2e Kerstdag echt heerlijk gegeten bij Bella Roma. De sfeer was zeker kerstig met vriendelijk personeel. Ook naar de kinderen toe die alles mochten vragen en kregen wat ze lekker vonden. Als afsluiter de Roos doet het altijd goed. Eén van onze favoriete plekjes.

79. R. Schippers

Lekker gegeten met 2 kleine kinderen, niets op aan te merken.
    Vriendelijke bediening, het eten was perfect.

80. Heerlijk en heel gezellig gegeten bij Bella Roma. En omdat het eten zo goed smaakt en het er gezellig is komen we er vaker!

81. Prima gegeten, waar voor je geld.

82. Fijne ontvangst en heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening, komen zeker nog eens terug.

83. Pizza was heel slap en heel vettig. Andere keren prima ervaring gehad maar voor mij niet voor herhaling vatbaar helaas.

84. Gezellig restaurant.
    Service en eten drinken was prima

85. Goede pizza's en hele vriendelijke bediening!

86. Mathilde de Jonge

Gezellige avond met vrienden gehad. Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

87. Hanneke Van Lit

Warm! Altijd een fijn begin van een gezellig avondje uit eten. Lekker glas campari en een broodje van het huis. Witte wijn was heerlijk en het eten (veg. Pizza) geweldig! Goede prijs/kwaliteit!! Maar de service was bovenal over de top! Gastvrij, verzorgd en geïnteresseerd zonder pushy te zijn! Heerlijk avond!

88. Kees van Mil

De gerechten smaakten voortreffelijk en de bediening was uitstekend.

89. Lekker en gezellig. Goede kwaliteit en service.

90. Lekker gegeten, prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed.

91. David Kater

Eten was redelijk goed, slakken aan de taaie kant.
    Drank is prijzig, bediening is uitstekend.

92. Erg lekker gegeten. Nette en vriendelijke bediening. Wij komen zeker weer.

93. Irene Mensinga

Zondag heerlijk met mijn neefje bij Bella Roma gegeten. Bediening en service was ok!

94. Blijkbaar kan de kok een grotere groep niet aan. 6 volwassenen en 5 kinderen.
    Veel te lange wachttijd voordat de gerechten op tafel kwamen én tussen de gangen.
    Vooral voor de kinderen een groot minpunt.
    Blijkbaar kan de kok een grotere groep niet aan.
    Ook het eten viel tegen. Dat was een paar jaar geleden beter.

95. Net als altijd weer heerlijk gegeten.

96. Nieuwenhuis

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Vriendelijk personeel.

97. Slechte bediening. Duurde erg lang voordat gerechten kwamen en andere gasten die later kwamen werden eerder bediend, terwijl wij de enige gasten waren met kleine kinderen. Onjuist formaat gerecht. Verkeerde rekening. Brood en pizza aangebrand. Tiramisu lag op warm bordje en smaakte niet naar tiramisu. Fruit was in grote stukken op een bord gekwakt. Twee jaar geleden was het nog wel goed, maar nu was het zeer teleurstellend.

98. Te weinig bediening, veel te lange wachttijd.

99. Jolanda

Het eten was goed, de soep wordt opgediend maar men vergeet de lepel. Salata capresse leek wel een hoofdmaaltijd, veel maar geen goede combinatie bij de mozzarella met tomaten! Er zat wortelzuur onder de sla verborgen. Zeker 40 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht nadat het voorgerecht was opgeruimd! Wel erg lang! Iedereen kreeg een roos mee maar ze waren zeker op want ik kreeg er geen. Of kreeg ik er geen omdat ik er 1 van een toeriste had gekregen! Toch raar! Helaas voor ons geen tweede keer!

100. Lekker eten voor weinig en vriendelijk personeel 👍

Volgende pagina