Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Deurningen verdeeld zijn.

Heb sterk de indruk dat de “daghap” wel erg vaak op is zodat je een duurder menu moet bestellen. En dat is niet eenmalig. Reserveren heeft ook niet altijd zin....

2. Internationaal Deurningen

Wat is hier gebeurt?? Ik ben er dit jaar nu twee keer geweest, maar de kwaliteit van het eten en de bediening gaat hier echt met sprongen achteruit. Ik neem aan dat ze het tabletsysteem bij wijze van test hebben ingevoerd, (ik mag het hopen) want menig malen stond het eten niet klaar, of iemand anders ging er mee aan de haal. Als het wel klaarstond, ging iedereen zich er over heen buigen om de bonnetjes (die onleesbaar in het vet of saus dreven) te bekijken met het tafelnummer, zeer onhygiënisch. Ook had ik de indruk dat de koks achter de wok en grill het niet meer goed aan konden, want ik had op een gegeven moment bijna rauw vlees op mijn bord. Zeer rommelig en onrustig allemaal. Het was er altijd goed qua prijs en kwaliteit, maar ik ga het nu niemand meer aanbevelen. Blijkbaar is de formule uitgewerkt en zoeken ze op deze manier een weg om het in de benen te houden. Te duur voor wat je er voor krijgt. Jammer.

3. Internationaal Deurningen

Echt top lekker & gastvrij… beter kan niet… je voelde zich meteen thuis.

4. Internationaal Deurningen

Heel slecht, heel slecht. Gisteren hier gegeten maar de helft van het eten was telkens op. De bediening was slecht want de borden werden nog net niet vol voor je neus weggehaald (je at niet rustig) en totaal niet gastvrij omdat ze zo voor je langs rekken zonder te vragen, of dat ze even om je heen lopen om een bord te pakken.

Anderhalf uur voor tijd waren de gril en de wok al dicht, terwijl je daar wel voor betaald. Met de vraag of je nog kon wokken was het antwoord dat de wok al dicht was en je dus eigenlijk gewoon pech hebt.
    En elk personeelslid was al aan het opruimen, opzich niet erg maar stonden allemaal karren in het pad waardoor je nergens langs kon en je de benen bijna over breekt, terwijl je wel met een 80+ op pad bent die moeilijk te been is. Ze konden je wel weg kijken. Terwijl de tafels niet meer werden afgeruimd en wij dus aan een prop volle tafel zaten. En dan heb ik het nog geen eens over het bestek gehad dat telkens niet aanwezig was.

Kortom we komen hier nooit weer!

5. Internationaal Deurningen

Fam. V.v.Stuivenberg

26 nov. Smiddags heerlijk wezen wokken bij de Pan.

Tablet systeem uitgeprobeerd wat prima werkte en een geweldige service is.

Eten van zowel de wok als de grill was heerlijk en goed warm klaargemaakt.
    Kortom hier blijven wij gewoon terugkomen.

6. Internationaal Deurningen

Victoria Wilson

Ik heb heeeerlijk gegeten! Goede bediening en fijne sfeer. Alleen beetje veel geld voor mijn kleine maag. Verder was het top! Gaan we vaker doen.

7. Internationaal Deurningen

Voor het eerst in deze vreetschuur geweest. Ik kan dit geen wok restaurant noemen, het was er heel erg remoerig! We hadden gereserveerd van tevoren omdat we met 12 personen kwamen, dus dan verwacht je ook netjes een ruime tafel. We werden naar een ronde tafel geleid waar 10 stoelen aan stonden. Waarop de medewerker aangaf 2 stoelen erbij aan te schuiven, nou voor 10 personen was het al krap aan, maar met 12 man zeer zeker! Nouja toch maar proberen, het eten is zeer onlogisch ingedeeld en dan na lang zoeken is het eten zeer vettig. Ook veel rook ontwikkeling vanuit de keuken waardoor er een vieze vette lucht rond hangt. Volgende keer toch maar weer naar Bentelo onze favoriete Wok restaurant!!😉

1,1
  8. Internationaal Deurningen

Gisteren bij de pan in oldenzaal geweest. Het viel mij erg tegen. Van koude gerechten tot sushi tot chinees eten.
    Eten uit het buffet was erg flauw, nergens zat smaak aan. Alleen het wokken en grillen was lekker. Ik herinner me van de vorige keer eten in de Pan dat het echt een goed restaurant was, maar het beleid voor het eten is sterk achteruit gegaan.
    De meeste gerechten waren lauw én smaakloos, niet optijd vervangen maar het bleef oud eten in de bakken. Hele avond misselijk geweest. Ik zou er niet snel nog een keer naar toe gaan.

Leuk terras. Redelijk vlotte bediening. De Black IPA van Kompaan smaakte, ondanks zijn te aanwezige zoetje, best goed. De Orval bij de hoofdschotel was stukken beter. Brood met smeersels voldoet als voorgerecht. Ik had wat ruzie met de niet gepelde garnalen bij de 50/50: een lekkere black angus bief met die garnalen.
    Garnituren waren wat karig, zeker voor een eetcafé.
    De chocolate brownie met aardbeien als desserts was heerlijk en (gelukkig) ook behoorlijk machtig.
    Samenvattend: een goed eetcafé, misschien net iets te pretentieus, maar zeker wel een nieuw bezoekje waard.

10. Internationaal Deurningen

Afgelopen zaterdag weer eens gegeten bij pan maar daar komen wij voorlopig niet meer. Ik wilde graag gepelde garnalen van de bakplaat ipv die met huid en al. De kok zij dat die gepelde garnalen alleen voor de wok zijn. Klant is dus geen koning en de koks stonden met elkaar te smoesen alsof ik iets vreemds wilde. Na een lange discussie en omdat het niet te druk was kreeg ik ze toch. De wok bij pan sla ik altijd over. Alles is vet en smakeloos, op een of andere manier krijgen ze daar de smaak niet goed aan het vlees of de vis. De bbq, gril en de bakplaat zijn prima alsook de meeste kant en klare gerechten.

Henk Kiewik

Ontspannen, rustig zitten op een dorpsplein. Verzamelpunt van fietsers, jongeren, mensen uit de omgeving.
    Prima adres voor een heerlijke maaltijd. (saté krijgt een 10).
    Ook groepen kunnen hier uitstekend terecht voor gezellige uurtjes.
    Ik kom beslist vaak terug!

12. Internationaal Deurningen

In vergelijking met andere wokrestaurants in het oosten van het land, hebben ze bij de pan wel een erg ruime keuze, dus voor ieder wat wils. De koks maken de verschillende gerechten ook heerlijk klaar en zijn erg vriendelijk net als het andere personeel. Ik ben er al meerdere keren geweest en kan dit restaurant ook aan iedereen aanraden.

13. Internationaal Deurningen

Frank en Gea

Nooit meer!!! De kwaliteit is echt slecht! Als voorbeeld: de tomatensoep was slap. Ik had papier tussen het vlees zitten!! De sushi was verre van vers! Het vlees was te sterk gekruid en werd erg veel knoflook gebruikt. Kwaliteit van het vlees is matig en de schalen werden niet meer aangevuld. Goede tip: ga naar de concurrent in Bentelo dan merk je het verschil!!

Is altijd lekker, maakt niks uit wat je bestelt, een dikke 8. En ook snel voor bestelling ook een 8.

Goed eten, leuke bediening. Zeker aan te raden.

We deden een kerstmarkttocht naar Münster , echter voor de lunch stopten we op een parkeerterrein in Deurningen .
    De nogal drukke weg oversteken en we stonden voor restaurant van " Frans op den Bult " . We werden binnen meegenomen naar het restaurant gedeelte wat voor de personeelsvereniging gereserveerd was . Vervolgens in de rij voor het lopend buffet , met keuze uit soep , diversen drankjes . Allerlei soorten brood , vlees kaas roerei en kroket .Er was voldoende voor iedereen . We hadden een uurtje de tijd , dus nog maar wat lekkers halen . Op tijd reden we voldaan weg en gingen richting Münster .

17. Internationaal Deurningen

Barbara ketelaars

Super gezellig, vriendelijk personeel en vooral de heerlijk sushi 😁😁😁😁

Eten was heerlijk. Service was goed.

Kees Oudzegel

Vanmorgen met 4 personen ontbeten, heel gezellig en lekker. De koffie is super, onderweg zelden zo'n lekker bakkie gedronken. Komende week zeker weer even daar stoppen!

Met 8 mensen heerlijk geluncht, bediening was vriendelijk en leuk. Een aanrader.

21. Internationaal Deurningen

Martin

Met vier man gegeten. Weer super leuke jongedame in de bediening. Een minpunt; de aardappeltjes waren erg slap. Vlees en een had vis waren geweldig. Bedankt, tot de volgende keer.

23. Internationaal Deurningen

Heerlijk gegeten! Echt helemaal niks op aan te merken. Zeker een aanrader!

24. Internationaal Deurningen

Heerlijk, goede sfeer en lekker eten, en ook een goede service. De prijs is prima, want als ik bij een restaurant drinken haal twee keer dan ben ik al 5 euro kwijt en hier is dat gratis.

Zeker komen wij terug, heerlijk! Een aanrader hoor!

Martin

Laatst nog een keer geweest. Na mijn idee gaat de kwaliteit hard achteruit. Eten is gewoon minder goed.

Wat wel hetzelfde is gebleven is de Cola zonder prik. Dat kan anno 2015 niet meer. Serveer gewoon kleine flesjes en geen siroop cola.

Rudy

In de regio zijn maar weinig gelegenheden op maandagavond open. Maar Pelle's is er één van. Zo kwamen we hier terecht met onze groep van 6. We bleken de enige eters in de bijzonder sfeervolle "eetkamer". Soms is dat vervelend, hier absoluut niet. Het had de rust van de eigen keukentafel, maar dan prettig bediend met uitstekend eten en drinken. Het was een heerlijke avond!

Twee jaar niet geweest en weet sinds gisteren weer waarom; gefrituurde schnitzels smaakloos en de prijzen zijn asociaal.

29. Internationaal Deurningen

Roy

Goed en lekker eten, alleen is het nogal druk.

30. Internationaal Deurningen

onderdelinden