Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1360061913 76
1379192051 63
1391945476 60
1420640683 54
1430205752 63
1462089315 67
1481219453 71

1. Fam. V.v.Stuivenberg

26 nov. Smiddags heerlijk wezen wokken bij de Pan.

Tablet systeem uitgeprobeerd wat prima werkte en een geweldige service is.

Eten van zowel de wok als de grill was heerlijk en goed warm klaargemaakt.
    Kortom hier blijven wij gewoon terugkomen.

2. Victoria Wilson

Ik heb heeeerlijk gegeten! Goede bediening en fijne sfeer. Alleen beetje veel geld voor mijn kleine maag. Verder was het top! Gaan we vaker doen.

3. Voor het eerst in deze vreetschuur geweest. Ik kan dit geen wok restaurant noemen, het was er heel erg remoerig! We hadden gereserveerd van tevoren omdat we met 12 personen kwamen, dus dan verwacht je ook netjes een ruime tafel. We werden naar een ronde tafel geleid waar 10 stoelen aan stonden. Waarop de medewerker aangaf 2 stoelen erbij aan te schuiven, nou voor 10 personen was het al krap aan, maar met 12 man zeer zeker! Nouja toch maar proberen, het eten is zeer onlogisch ingedeeld en dan na lang zoeken is het eten zeer vettig. Ook veel rook ontwikkeling vanuit de keuken waardoor er een vieze vette lucht rond hangt. Volgende keer toch maar weer naar Bentelo onze favoriete Wok restaurant!!😉

1,1
  4. Gisteren bij de pan in oldenzaal geweest. Het viel mij erg tegen. Van koude gerechten tot sushi tot chinees eten.
    Eten uit het buffet was erg flauw, nergens zat smaak aan. Alleen het wokken en grillen was lekker. Ik herinner me van de vorige keer eten in de Pan dat het echt een goed restaurant was, maar het beleid voor het eten is sterk achteruit gegaan.
    De meeste gerechten waren lauw én smaakloos, niet optijd vervangen maar het bleef oud eten in de bakken. Hele avond misselijk geweest. Ik zou er niet snel nog een keer naar toe gaan.

5. Afgelopen zaterdag weer eens gegeten bij pan maar daar komen wij voorlopig niet meer. Ik wilde graag gepelde garnalen van de bakplaat ipv die met huid en al. De kok zij dat die gepelde garnalen alleen voor de wok zijn. Klant is dus geen koning en de koks stonden met elkaar te smoesen alsof ik iets vreemds wilde. Na een lange discussie en omdat het niet te druk was kreeg ik ze toch. De wok bij pan sla ik altijd over. Alles is vet en smakeloos, op een of andere manier krijgen ze daar de smaak niet goed aan het vlees of de vis. De bbq, gril en de bakplaat zijn prima alsook de meeste kant en klare gerechten.

6. In vergelijking met andere wokrestaurants in het oosten van het land, hebben ze bij de pan wel een erg ruime keuze, dus voor ieder wat wils. De koks maken de verschillende gerechten ook heerlijk klaar en zijn erg vriendelijk net als het andere personeel. Ik ben er al meerdere keren geweest en kan dit restaurant ook aan iedereen aanraden.

7. Frank en Gea

Nooit meer!!! De kwaliteit is echt slecht! Als voorbeeld: de tomatensoep was slap. Ik had papier tussen het vlees zitten!! De sushi was verre van vers! Het vlees was te sterk gekruid en werd erg veel knoflook gebruikt. Kwaliteit van het vlees is matig en de schalen werden niet meer aangevuld. Goede tip: ga naar de concurrent in Bentelo dan merk je het verschil!!

8. Barbara ketelaars

Super gezellig, vriendelijk personeel en vooral de heerlijk sushi 😁😁😁😁

9. Martin

10. Heerlijk gegeten! Echt helemaal niks op aan te merken. Zeker een aanrader!

11. Heerlijk, goede sfeer en lekker eten, en ook een goede service. De prijs is prima, want als ik bij een restaurant drinken haal twee keer dan ben ik al 5 euro kwijt en hier is dat gratis.

Zeker komen wij terug, heerlijk! Een aanrader hoor!

12. Roy 55 punten

Goed en lekker eten, alleen is het nogal druk.

13. onderdelinden

14. Het is chaotisch. Te druk.. Verder lekker eten. Helaas vind ik de service wat minder.

15. Het eten is hartstikke goed, service wat minder maar dat is begrijpelijk als je het aantal werknemers ziet. Maar er zijn wel een aantal mensen die er ongeïnteresseerd bijlopen. Het eten je hebt enorm veel keus, af en toe zit je echt te twijfelen wat moet ik nu toch nemen. Ach ja dat is een luxe probleem niet waar.

16. Sebastian

Kom hier geregeld! Eten is goed service is netjes en de prijs is super! Je moet niet vergeten dat dit een andere formule is! Het is geen sterrenrestaurant, maar zeker heerlijk om een keer een vorkje te prikken.

17. Goed eten en erg leuk voor de kinderen. Moeite waard! Zowel in de drukte als een keer in de rust geweest en beide keren was het goed. Drank en eten moet je allemaal zelf pakken.

18. Vijay en Esther

Wij zijn gisteren naar de Pan geweest. Dus op een zaterdag avond, rond een uur of 7. Wij hadden al aangegeven dat we een rustige plek wilden. Blijkbaar stond dit nog niet vast. De dames overlegden bij binnenkomt nog welke tafel vrij was. Nu waren er best wel een aantal mooi plekjes, helaas kregen wij een tafel bij de uitgang van de bar en de keuken. Dus alsnog geen rustige plek. We werden naar een tafel gebracht door een meisje, die zei dit is jullie tafel en liep direct door. Wij zaten nog met vragen, het was onze eerste keer. Dus toen al onze vraagtekens bij de service. Ook viel het ons op dat 70 procent van het personeel super chagrijnig kijkt, een aantal koks zelfs zuchtend staan te koken, er kan geen vriendelijke blik vanaf. Er was veel keus in eten, kwaliteit was best goed. Bepaalde gerechten kon je het wel in merken, bijvoorbeeld de carpaccio was een harde teleurstelling. Door de sfeer, de bediening, de drukte (je werd constant zowat omver gelopen) en toch de kwaliteit van het eten dat niet overtuigend genoeg was, hebben wij besloten niet meer terug te komen.

19. Afgelopen zondag geweest. Zeer leuk voor de kinderen en grote keus voor hen! Ook de rest van het eten was goed en lekker. Gewoon goede kwaliteit en geen goedkope prut. Zelfde geldt voor de drank die inclusief is. Lekker verse jus, rivella, bitter Lemon etc. Als je niet van rondrennende kinderen houd kun je dit aangeven bij de reservering en kun je ver weg van de speelhoek zitten.

20. Steven Bos

Wij zijn zondag 2 november naar de pan geweest. Dit is ons in grote lijnen goed bevallen! Wij hadden van tevoren de recensies op eet.nu gelezen. Veel negatieve reacties kunnen wij enigszins wel plaatsen. Pan is in het weekend namelijk erg druk. Maar de meeste zijn onterecht en naar ons idee geschreven uit frustratie (?).

Wij hebben ons verbaasd over het personeel in de bediening in de grote zaal bij het kookeiland, deze werkten erg hard. Hoeveel km zouden ze afleggen op een avond? (haha). Natuurlijk kunnen ze hierdoor niet de hele avond door lachen, maar zij waren wel erg klantvriendelijk en wij werden goed geholpen. Er werd netjes gevraagd of wij het concept kenden en wij hier eerder waren geweest. Het meisje in de bediening legde aan ons uit dat als wij hier nieuw waren uitleg konden krijgen. Dit was niet nodig omdat wij hier bekend waren.

Wel willen wij even zeggen dat er toch meer personeel in de bediening ingezet kon worden, hierdoor word het voor hen ook prettiger werken. Borden en glazen konden eerder worden opgehaald en tafels kunnen eerder worden schoongemaakt en klaargezet voor nieuwe gasten.

Verder was het eten uitstekend als altijd. Tegen de avond, rond 8/9 uur was het eten aan de lauwe/koude kant. Misschien kan hier wat aan gedaan worden?
    Voor mensen die niet van drukte houden is het aan te raden door de weeks te gaan eten, het is dan wat rustiger en prettiger eten. Kortom, een echte aanrader!

21. Eerste keer bij Pan, nooit meer weer. Ontzettend lawaaierig in het restaurant.

Er is superveel keus, maar de wok sauzen smaken allemaal het zelfde. Ik vroeg om de Szechuan saus, dit zou een pittige saus moeten zijn maar het smaakte echt nergenss naar. Dit geldt ook voor de overige sauzen. Mijn vriend nam een zoete saus, en deze heeft gewoon dezelfde basis als alle andere sauzen, teppanyaki is oké maar ook niet bijzonder.

Bijgerechten genoeg, maar als ik ga wokken ga ik nooit langs het buffet. Wel een paar dingen geproefd, zoals de sushi, en kleine hapjes. Maar deze waren ook echt niet lekker. Alsof ze er al heel lang lagen.

Verder was er één meisje in de bediening die ons keurig naar de tafel bracht en het een en ander uitlegde. De rest van de bediening was vreselijk. Er kon geen lachje vanaf, en ze waren erg traag met de borden afhalen. Stond je te wokken en kwam je terug, staat het vieze servies er nog, terwijl ze meerdere keren langsgelopen zijn.

Nee wil je wokken, ga dan naar een beter Chinees/Japans wokrestaurant en niet zo'n "wereld" restaurant als Pan.

22. Wij zijn met de familie naar pan geweest voor de verjaardag van mijn moeder. Het was een super leuke avond en we hebben genoten van het eten. Het personeel is leuk en vrolijk. We kregen een vuurwerkje, kadotje en er werd gezongen voor mijn moeder. Voor de prijs hadden we niet verwacht dat het zo leuk en lekker zou zijn. Kan mij niet voor stellen dat mensen het hier niet leuk hebben. Een super idee voor de familie. Als je een leuke avond wil hebben dan is dit 'the place to be'!!!

23. Op de oude locatie hebben we meerdere malen gegeten. Deze keer, de term vreetschuur zoals eerder is omschreven omschrijft mijn gevoel prima. Op maandag, niet erg druk dus, mensen bij elkaar gepropt, veel herrie. Hoe zal het zijn als de zaak vol is? Eten was goed maar compenseert niet voor de rest.

24. Vreetschuur, onvriendelijk en onbeschoft personeel. Vieze borden en bestek, drinkglazen met viezigheid er nog in, koud vlees, koude hamburgers. Als je hier een klacht indient doen ze daar helemaal niks mee, sterker nog ze geven aan dat er nooit geen klachten zijn.

Zijn vandaag 27-8-2014 geweest en ondanks deze klachten mochten wij gewoon de volle pond betalen. Voor ons nooit meer.

25. Te groot, warm, lawaaierig en ongezellig. Massa productie en dat proef je en dus te duur. Niet voor herhaling vatbaar, deze vreetschuur.

26. Veel mensen bij elkaar gedrukt, vieze lucht die behoorlijk blijft hangen in de ruimte. Blauwe walm bij binnenkomst. Her en der eten op de grond. En voor wat je krijgt erg prijzig: koude patat en gehaktbal. Kleding stonk nogal bij thuiskomst.

27. Het is een vreetschuur. Personeel is niet vriendelijk, vooral de dames. Wil je graag een geklust ijsje, laten ze je gewoon staan en zijn aan het spelen met bubbeltjes plastic. Laat ze je kind nog langer wachten, zitten onderling te bekvechten wanneer wie pauze mag nemen.

Pluspunt was dat we van tafel mochten veranderen wegens tocht. Wel veel variatie, maar ook dat het niet goed warm is en dat het niet goed wordt aangevuld. Chocoladefontein leek wel chocolademelk.

28. Waardeloze vreetschuur, heeft totaal geen gezellige uitstraling.

Sommige personeelsleden waren erg onbeschoft, je werd soms zo van de benen gelopen door het personeel met je gevulde bord in de handen. We hadden om half 8 gereserveerd, we komen daar aan een grote ronde tafel te zitten, de borden en overige etensresten stonden nog op tafel van de vorige bezoekers. Later kwamen ze het afruimen en met een natte vaatdoek over de tafel.
    De tafel was kletsnat, ik heb zelf wat servetten gehaald om de tafel droog te maken.

Kortom ik kom er nooit weer!

29. Werkelijk een asociale vreetschuur. Het personeel is vreselijk onbeschoft, er werd ons om 21.00uur al gevraagd of we nog van plan waren om nog lang te blijven, want het personeel wou nu ook wel eens naar huis. Toen we aangaven nog niet uit gegeten te zijn werd er diep gezucht. Brand alarm dat af ging omdat er schijnbaar een kok stond te roken in de keuken. Koud en rauw eten. En onhygiënische toestanden. En wanneer je dit aankaart word je uitgemaakt voor leugenaar en een excuses kon er al helemaal niet af.

30. Tonnie de Vries

Eten goed, drinken goed, service goed. sfeer goed, prijs nog beter,
    voor de kinderen ideaal. zou het iedereen willen aanraden.

31. Prima restaurant waar ik geregeld kom. Je moet er van houden om zelf je eten en drinken op te halen. Daarnaast moet je het niet erg vinden om soms best lang in de rij te hoeven wachten. Het personeel is heel erg vriendelijk en vooral de koks zijn altijd in voor een grapje. Het open buffet is altijd vers en de hygiëne is ook goed! Voor weinig geld veel eten en drinken! Al met al super restaurant als je van dit concept houdt!

32. Wij zijn onlangs bij de Pan wezen eten, mijn vrouw en ik en het was een vreselijke ervaring. Het personeel was uiterst onbeschoft. Het eten was deels te koud en na klachten hierover kregen mijn vrouw en ik een erg brutale mond opgegooid. Natuurlijk wordt er gedronken in een restaurant, maar deze bedienden hebben zichzelf niet in de hand. Het is jammer dat Hengelo ontsierd wordt door dit restaurant hopelijk kan er snel iets gedaan worden aan drinkende bedienden in Hengelo.

33. Voor het eerst geweest en meteen voor het laatst. Een grote ongezellige vreetschuur.
    Wat een drukte en geschreeuw en wachten in de rij, de producten in de bakken smaken allemaal naar hetzelfde frituurvet. Prijs/kwaliteit vind ik zeker niet in verhouding.
    Gezellig uit eten is dit zeker niet.

34. Ank 19 punten

Eten bij Pan is prima. Het concept 'werelds eten' komt hier goed naar voren, met verse producten.

Echter wel heel erg druk.
    Er loopt een mannelijk nors personeelslid die -naar ons inzicht- hier liever niet zou zijn: deze loopt kinderen omver, komt erg onvriendelijk over tov collegae en gasten en je krijgt de indruk dat hij je maar vervelend vindt.
    Verder heb ik een leeg bord zelf maar weggezet ipv dat deze werd opgehaald, deze stond 15 minuten later nog op de hoek van de bar, voordat deze naar de keuken werd gebracht.
    Je kleren kunnen na de tijd ook direct in de wasmachine, alsof je in een rokerige kroeg bent geweest, maar dan van etens/baklucht.

Meerdere keren op de 'oude' locatie gegeten en 1x op deze nieuwe locatie in Deurningen, de nieuwe locatie lijkt mij wat krapper qua opzet.
    Van mij de complimenten, maar ik heb het nu wel gezien.

35. Schrijf nooit recensies maar dit was echt zo slecht. Een grote vreetschuur en geen sfeer. Lege borden werden niet opgehaald, en het was er erg vies. Maar het ergste vind ik nog dat het eten zo slecht was, mijn zoon kon met zijn stokjes waarmee hij at zo een gat in zijn biefstuk maken en het was niet te eten. Ook hadden we een kipspies maar weet niet van welk deel van de kip, maar ik kon er geen kip uithalen en ga zo maar door. Er zijn in Twente echt zo veel betere restaurants.

36. Mooi en sfeervol ingericht restaurant met een enorme keus aan hapjes en gerechten. Ook is er een grill en wok afdeling en voor de kinderen een buffet met frietjes, frikadellen, etc
    Er is echt voor ieder wat wils en ik vond het in de 1e instantie zelfs wat overweldigend.
    Ben je met een groep dan is dit ook een heel geschikt restaurant.
    In het weekend is het er wel heel druk. Op een zaterdagavond zul je in de rij moeten staan voor de vers bereide gerechten.
    Maar aan het gewone buffet, van italiaans tot chinees en van sushi tot stamppot, is er al zoveel dat je de wok grill best een keer kan overslaan.
    Wij vonden het meeste erg lekker, het was vers, goed bereid en alles werd snel aangevuld.
    Mij was het wel iets te druk. Voor herhaling vatbaar maar dan wel doordeweeks.
    2,5uur vind ik ook iets aan de korte kant, maar vanuit het restaurant begrijpelijk.

37. Sinds kort hier pas een keer geweest op de nieuwe locatie, oude locatie ben ik nooit geweest. Eerste indruk is goed, prima eten, heb eigenlijk alleen maar eten gehaald van de grill, wok, bakplaat, alles in warmhoudbakken doe ik niet aan, als ik saté of zo wil, maak ik het zelf wel op de BBQ of ik ga naar de afhaalchinees. En al het rauwe eten heb ik ook niet gepakt, omdat ik geen idee heb hoelang het er al ligt, zoals sushi en carpaccio. Prijs is ook goed, ook omdat frisdrank inbegrepen is en je mag 2,5 uur lang eten.

Het is er wel heel erg druk en dat valt ook op doordat heel open is. Maar desondanks doet dat niet af aan de sfeer. Personeel is ook vriendelijk. Zelf ben ik niet zo van de lopende buffetten, maar dit is wel een aanrader, vooral als je met een grote groep komt.