Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Deurne verdeeld zijn.

1. Interieur is laatste 20 jaar niets gewijzigd, beperkte kaart waaronder dan nog veel snacks. Bij voorgerecht slechts een triestig blaadje sla en kerstomaat, vlees was goed, maar bakwijze verkeerd, béarnaise te zurig, en opgesauteerde wintergroenten midden augustus? Is brasserie keuken die is blijven stilstaan 25 jaar geleden. Geen aanrader.

2. Kroepoek

De keuken is niet meer hetzelfde zoals vroeger. De crispy chicken was helemaal wak en niets crispy aan. Frietjes voor take-away gaat ook al niet meer en het eten was koud bij thuiskomst. Hier zullen ze ons niet meer zien!

3. Kom hier nu al enkele maanden en telkens worden we heel vriendelijk bediend. Vandaag ook super lekker gegeten, een aanrader!

4. Gemakkelijke klant

Op een zomerse vrijdagavond wilden wij snel iets eten voor we naar het optreden in OLT Rivierenhof gingen. Het optreden stond gepland om 20u30, wij arriveerden omstreeks 18u50 in Kasteel Rivierenhof. Tijd genoeg voor een snelle hap, zo dachten we. We bestelden dan ook onmiddellijk twee frisdranken en twee spaghetti's..
    Na een kwartier kregen we onze drankjes.

Na een half uur vroegen we voor de zekerheid of onze spaghetti's wel doorgegeven waren aan de keuken: "Nog max tien minuutjes"…

Na nogmaals twintig minuten (het was toen ongeveer 20u, dus al meer dan een uur aan het wachten op twee simpele spaghetti's), vroegen we dit nogmaals: "Ja, ja, nog even geduld"…

Zo'n extreem lange bereidingstijd: dat moesten nogal exclusieve, superdeluxe spaghetti's zijn…

Om 20u15 (dus 1 uur en 25 minuten later!) kregen we eindelijk ons 'eten' - een morsige kom gloeiend-gloeiend-gloeiend hete spaghetti in eigen nat, met erbovenop een kwak aangebrande saus en een kommetje lauwe, witkleurige snippertjes (kaas?)…

Ik heb geprobeerd er twee happen van te eten, maar de smaak van de aangebrande en aangekoekte saus viel erg tegen. De temperatuur van het gerecht bedroeg ook zo'n 90° Celsius, schat ik. Niet alleen ranzig van smaak, maar ook een gevaar voor brandwonden.

Kortom: anderhalf uur gewacht op de allerslechtste spaghetti die ik ooit voorgeschoteld heb gekregen. Een regelrechte schande! Zelf een bokaal saus uit de Aldi opwarmen zou 100× smaakvoller én sneller zijn geweest dan de troep die ze ons hier hebben durven voorschotelen.

De rekening betalen, ging wel supervlot. En eigenlijk hadden we voor die walgelijke brol niets moeten betalen, maar ik was gehaast om naar het optreden te gaan en we wilden ook geen scène maken.

Deze plek is een absolute no-go! Indien u een optreden in het OLT Rivierenhof wil bijwonen en honger heeft, eet u beter elders.

5. Ik kwam voorheen zéér veel in Exter. Sinds maanden niet meer en vandaag terug een nieuwe poging. Wat is daar gebeurd? Van de gezellige sfeer en klantvriendelijkheid blijft niets meer over. Een "baas" die schijnbaar tegen zijn zin werkt, tenzij je wilt bestellen, maar de rekening vragen is blijkbaar ook al "irritant".
    Wij hadden onze steak een kwartier voor de "frietjes" en daar moesten we dan nog drie keer achteraan vragen, wat blijkbaar eveneens irritant leek.
    Waar is de oude "super"crew gebleven? Mij zien ze daar niet meer... wat een rotservice en wat een arrogantie en waarom? Trekt op niets meer. Had de Exter aan een kennis voorgesteld als zijnde super, maar daar heb ik dik spijt van want die mensen stelden zich ook vragen...

6. Italiaans Deurne

Alain Zlayet

7. J.P. Lemmens

Wij hebben er met ons gezin heerlijk gegeten. Voor en hoofdgerechten waren authentiek Thais en een zeer goede kwaliteit en hoeveelheid. Restaurant heeft een aangename sfeer en de bediening is vriendelijk.

8. Linda Wellens

Het restaurant Harvest is een aanrader voor wie houdt van de verfijnde chinese aziatische keuken - in de restaurant week hebben we er kunnen kennismaken met enkele voor- en hoofdgerechten die allemaal zeer verzorgd en mooi gepresenteerd waren. De porties waren ruim voldoende en men kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en of er voldoende was. De tafel was correct gedekt met linnen tafelkleed en servietten. Ik wil zeker nog eens terugkomen om hun Japanse kookkunsten te proeven!!

9. Paul Coucke

Verrassend nieuwe gerechten, zeer vriendelijke bediening, top service, klassiek interieur. Mag iets moderner maar we blijven gaan want nergens vind ik zo'n luxe op mijn bord en aan de tafel en dat voor zo'n mooie prijs.