1. Eetcafé Deurne

Ik kwam voorheen zéér veel in Exter. Sinds maanden niet meer en vandaag terug een nieuwe poging. Wat is daar gebeurd? Van de gezellige sfeer en klantvriendelijkheid blijft niets meer over. Een "baas" die schijnbaar tegen zijn zin werkt, tenzij je wilt bestellen, maar de rekening vragen is blijkbaar ook al "irritant".
    Wij hadden onze steak een kwartier voor de "frietjes" en daar moesten we dan nog drie keer achteraan vragen, wat blijkbaar eveneens irritant leek.
    Waar is de oude "super"crew gebleven? Mij zien ze daar niet meer... wat een rotservice en wat een arrogantie en waarom? Trekt op niets meer. Had de Exter aan een kennis voorgesteld als zijnde super, maar daar heb ik dik spijt van want die mensen stelden zich ook vragen...

2. Italiaans Deurne

Alain Zlayet

J.P. Lemmens

Wij hebben er met ons gezin heerlijk gegeten. Voor en hoofdgerechten waren authentiek Thais en een zeer goede kwaliteit en hoeveelheid. Restaurant heeft een aangename sfeer en de bediening is vriendelijk.

4. Chinees Deurne

Linda Wellens

Het restaurant Harvest is een aanrader voor wie houdt van de verfijnde chinese aziatische keuken - in de restaurant week hebben we er kunnen kennismaken met enkele voor- en hoofdgerechten die allemaal zeer verzorgd en mooi gepresenteerd waren. De porties waren ruim voldoende en men kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en of er voldoende was. De tafel was correct gedekt met linnen tafelkleed en servietten. Ik wil zeker nog eens terugkomen om hun Japanse kookkunsten te proeven!!

5. Belgisch Deurne

Paul Coucke

Verrassend nieuwe gerechten, zeer vriendelijke bediening, top service, klassiek interieur. Mag iets moderner maar we blijven gaan want nergens vind ik zo'n luxe op mijn bord en aan de tafel en dat voor zo'n mooie prijs.