Snackpoint De Frietterie in Deurne

Snackpoint De Frietterie laten bezorgen?

1. Jenny magielse

Bij een weekendje weg in huisje vrijdag deze zaak via thuisbezorgd.nl eten besteld, was echt prima, zodoende zondag weer een poging gedaan, bar en bar slecht, bestelling was er na een uur nog niet, dus gebeld, waren met de bestelling bezig. Okee, we wachten nog even, toen na weer 45 min er nog niets was, weer gebeld, rare antwoorden, bezorger was weg kwijt, andere kok, druk, sloeg echt nergens op, dus toen maar thuisbezorgd.nl gebeld, t was toen zo opgelost, eten hebben we niet meer gehad, maar het geld word terug gestort door thuisbezorgd.nl.

2. Het ontbreekt in deze friettent totaal aan organisatie of een systeem. Na meerdere malen ervaren te hebben dat het hier nogal lang duurt afgelopen maand nog eens geprobeerd. Tevergeefs...ik werd door twee mensen geholpen terwijl ik de enige was in de zaak. De mevrouw die mijn bestelling opnam moest weg voor een bezorgbestelling en ik had mijn geld al op de balie gelegd. Dit lag er nog steeds toen ik ging. Ondertussen bleef mijn bestelling zo'n 10 minuten in het mandje liggen zonder het vet in te gaan (ik was nog steeds de enige). Uiteindelijk duurde het 20 minuten toen ik met mijn bestelling naar buiten liep. Waardeloos!