1319020199 76
1419011092 71
1519001985 77
1530112084 73

1. Maria Broekmans

Vanavond bij Senza Pari echt niet lekker gegeten. 'Bestelde spaghetti carbonara. Gerecht was waterig, doorgekookt, smakeloos en klef. 'Had niets van een goede carbonara. Het was een kleffe hoop spaghetti met wat stukjes spek en zoveel geraspte kaas dat je het in een klont van je bord kon vegen. Wat jammer!
    Ik ga hier niet met gasten eten, omdat het 8 van de 10 keren niet in orde is. Last but not least, vorige keer kregen we een rekening voorgeschoteld van andere gasten.

2. Heerlijk geeten wel behoorlijk aan de prijs.

3. Het eten was prima, de bediening was goed. Echter er zat een groep van zo'n tien personen waarvan drie personen zo hard spraken wat de sfeer niet ten goede kwam. Daardoor was er van genieten geen spraken, jammer!

4. Al vaker hier geweest en altijd lekker en vriendelijke bediening.

5. Heerlijk gegeten! Voorgerechten waren vooral erg lekker en ook de cheesecake is een echte aanrader!

6. Adrian Verbakel

Voor het eerst hier gegeten met man en dochter.
    We zijn over het algemeen altijd wel positief maar dit keer waren we dat niet.
    Ik bestelde de MAALTIJDsalade met 4 gamba's 4 kleine stukjes paling en een handjevol salade met dun plakje zalm met bruine rand voor €18!
    Ik dacht nog aan een grap maar helaas. Als bijgerecht had het misschien nog net gekund. Mijn dochter nam Penne Bolognaise.
    Zonder enige smaken toegevoegd en er zaten nog erg taaie stukjes pasta in… Mijn man had de tournedos welke erg lekker was maar verder zat er weinig anders bij. De aardappeltjes ook erg weinig maar wel lekker. Prijs kwaliteit verhouding sloeg nergens op en voor ons was dit bezoek eenmalig. We gingen met een letterlijk leeg gevoel naar huis. Misschien de verkeerde keuze van gerechten gemaakt…

7. Afgelopen vrijdag geweest. Gezellig met vriendin. Ik had krokante slibtongetjes besteld. Zag er lekker uit op bord. Maar ze waren zo zout. Ik kreeg ze niet doorgeslikt. Ontzettend zout. Na mij vraag aan de ober of dit zo hoort? Haalt hij zijn schouders op. Kreeg wel nieuwe aangeboden maar had geen zin om daar weer n half uur op te wachten. Kreeg ter compensatie een koffie aangeboden. Tja nou doe maar een hugo dan. Dus was een duur etentje en dan met hongergevoel naar huis te gaan.

8. P. Jansen

Redelijk rumoerige ruimte, redelijk lange wachttijd als het druk is. Kwaliteit en smaak van het eten was prima. Heerlijk gegeten, wel goed aan de prijs.
    Service mag iets beter, bij het gaan verzitten naar n andere tafel lagen daar geen placemats en we moesten onze eigen spullen(mes, brood en tapenade en glas ed zelf verplaatsen). Als we iets vroegen, werd er wel goed en snel aan voldaan.
    Toch zeker een aanrader!

9. Koen Mennen

10. Heerlijk eten. Avondvullend. Wel veel geluid door grote gezelschappen die niet apart kunnen zitten. Kindvriendelijk.

11. Marijke

Heerlijk eten, gezellige sfeer!
    Fijn terras in de zon. Lekkere dessertwijn.

12. Geen voorgerecht gehad.. Spagetti met gamba's was lekker maar aan de pittig kant. Pizza salami van mijn man was erg droog. Dit gemeld en zonder twijfel is er een nieuwe bereid. Echter was deze verbrand aan de onderkant.. Echt zonde.. Serveerster heeft het netjes opgelost en de pizza niet in rekening gebracht en hebben een drankje van het huis gehad echter wel heel slecht van de keuken.. Ook niets te doen voor kinderen. Eerste keer geweest. Maar ook meteen de laatste.. Voor ons word het toch weer de griek.. Jammer..

13. Ging eigenlijk al mis bij binnenkomst, niemand van de bediening te bekennen dus zijn maar ergens gaan zitten.
    Voorafje, crostini en carpaccio waren wel goed. Pizza niet. Bodem te dik, weinig smaak.
    Voor een standaard Italiaans biertje betaal je 4.60 euro. Gevalletje prijs kwaliteit.

14. Mw Jansen

Wijn besteld tijdens eten. Deze kwam na een kwartier toen ik mijn eten op had. Toen ik zei dat het eigenlijk nu niet meer nodig was werd de wijn door de eigenaresse weer mee terug genomen zonder excuus. Erg klantonvriendelijk!!

15. Marc 861 punten

Voor de eerste keer hier gegeten. 3 gangen verrassingsmenu. Voorgerecht de coquilles heerlijk maar de aardappelsalade en gefrituurde asperge wat flauw. Hoofdgerecht, lam. Flinke maaltijd goed op smaak. Kaas na, niet echt uitblinkende kazen op het bord. Bij binnenkomst krijg je te horen waar je zelf je jas mag ophangen. De jas even aannemen is dan toch net lekkerder binnenkomen en een kleine service denk ik. Huiswijn rood is geen aanrader, echt even verder kijken op de wijnkaart is mijn advies.

16. heerlijk gegeten, maar het ijs deed heel de heerlijke maaltijd teniet, jammer...

17. Bourgondiër

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. We hadden het antipasta menu. Echt een aanrader. Zeker niet met honger naar buiten zoals bij veel andere Italiaanse restaurants. Huiswijn ook lekker. Aanwinst voor Deurne.

18. Heerlijk gegeten. 4 personen en we namen allemaal de hertenbiefstuk. Overheerlijk. Genoten van alle gerechten en de fijne atmosfeer. De bediening is keurig en toch zonder stijfheid.

19. suzan 121 punten

Met 14 personen hier gegeten. We hebben met z'n allen heerlijk gegeten! Enorme keuze op de kaart, wat kiezen niet makkelijk maakt! Maar iedereen was erg tevreden! Bediening was goed. We komen hier zeker nog een keer terug.

20. Mijn man bestelt een fles Chianti van € 35,--. Blijkt deze wijn erg koud te zijn. Antwoord van het personeel: deze wijn wordt in het magazijn bewaard. Er wordt ook niet gevraagd of men dan een andere fles wijn wenst die wellicht wel op de goede temperatuur is. Zeer teleurgesteld in dit restaurant.

21. Jan Jegerings

We hebben regelmatig bij Senza Pari gegeten. De laatste tijd bestellen we vaak afhaaleten. Dat was elke keer heel goed. En vandaag was het gewoon voortreffelijk. Een Caprese salade en een carpaccio salade voor moeders als voorgerecht. En een pizza Quatro Senza Pari en een Garganelli ai Gamberoni (penne met gamba's) als hoofdgerecht. Met stokbrood met pesto en tapenade erbij. Thuis een goeie fles wijn erbij, en fantastisch gegeten. Roland en keukenbrigade: bedankt, in Italie kunnen ze het niet beter! Een dikke 10!

22. D vd Berkmortel

Geweldige ervaring in dit leuke restaurant! We komen hier vaker, nog nooit een recensie geschreven, maar na vandaag besloten maar eens wel te doen. Weer heerlijk gegeten samen met onze kinderen. Ook zij worden hier hartelijk ontvangen. Leuk bewijs van de zeer goede service: nadat mijn espresso was geserveerd, moest ik met mijn zoontje naar het toilet. Toen ik terugkwam werd direct de afgekoelde espresso ongevraagd vervangen door een verse hete espresso. Naast zeer goed eten en leuke sfeer, dus ook zeer goede service!

23. Joyce

24. Even binnengelopen voor een late lunch. Vooraf een tomatensoep en voor mijn vriendin een bospaddenstoelensoep. Ik was enthousiaster over de tomatensoep dan zij over haar soep. Daarna had ik een salade vitello tonato, en zij een salade met tonijn. De garing van beide hoofdingrediënten vonden we op t randje. De garnituren van de salades waren hetzelfde, dus dat had eventueel wel wat spannender gekund wat ons betreft. De huiswijn smaakt echt prima, is niks van te zeggen en de prijs is ook gewoon heel netjes, maar we vonden het jammer dat ie zo gruwelijk koud geserveerd werd.

25. 2 van onze groep hadden pizza tonno (15 euro). De tonno op de pizza was ver te zoeken en de smaak ook. Je proefde eigenlijk alleen maar tomatensaus. Aangezien we er voor de eerste en laatste keer waren hebben we nadat de pizza op was er wat over gezegd. Ging mij niet om een nieuwe pizza of zoiets, maar moest het even kwijt, hierop een zeer lauwe reactie van u heeft het al op, zal het doorgeven aan de keuken. De sfeer in het restaurant is behalve een foto van een fiat 500 op geen enkele manier te koppelen aan italie. Aangezien er in Deurne echt goede restaurants zijn met vergelijkbare prijzen adviseer ik u om daar naartoe te gaan.

26. Legtenberg

Heerlijk gegeten vanavond zeer goede kwaliteit . Vis van de dag was echt Italiaans. Pizza met veel verse ingrediënten.

27. Gemengd gevoel aan over gehouden. Op zich heeft dit restaurant potentie genoeg. Echter door een blunder in de keuken werd het hoofdgerecht niet voor iedereen tegelijkertijd uitgeserveerd. Hier zijn ook oprechte excuses voor aangeboden en dit is ook oprecht aanvaard. Mijn gerecht: Ravioli Vitello met truffel was uitermate heerlijk van smaak. Heb uiteindelijk toch genoten van mijn bezoek aan dit sfeervolle restaurant. Maar zo´n soort uitserveer blunders mogen eigenlijk never nooit niet gebeuren.

28. Deze maand drie keer hier gegeten, omdat het zo lekker is. Helaas een groot minpunt; drie keer moeten zeuren om een glas gewoon kraanwater. Als je geen alcohol, frisdrank of mineraalwater drinkt, bovendien medicijnen moet innemen, moet je het zonder drinken doen of erom zeuren. Jammer! Niet klantvriendelijk, niet van deze tijd.

29. Met gezin hapje gegeten. Voor-en hoofdgerecht. Bruschetta erg groot, pasta met pikante salami ok. Pizza's voor kinderen in orde. Porties hoofdgerecht echt te groot. Service wisselend van kwaliteit. Wijn lekker. Weinig advies of bijzondere aandacht voor de klant. Relatief lang wachten. Al met al niet echt tevreden, volgende keer zoeken we italiaan in ons eigen dorp eens op.

30. Dit is veruit het beste restaurant van Deurne. Het eten is er heerlijk en er is een zeer gevarieerde kaart. Alle producten zijn echt Italiaans en dat proef je. Ook de bediening is attent en aardig, er wordt echt naar je wensen geluisterd. Ik ga hier zeker vaker eten. Ook voor een zakendiner is dit restaurant een aanrader. En de wijnen zijn erg goed!

31. Heerlijk gegeten. Lasagne met paddestoelen en vooraf huisgemarineerde zalm met coquilles, sla komkommerreepjes en paprika in kleine stukjes. Lekkere espresso toe. Fijne warme rustige aankleding zonder Italiaanse frutsels. Bediening verzuimde te vragen of het kind in het gezelschap wellicht zijn (heerlijk) bordje pasta wilde terwijl de rest van het voorgerecht genoot. Verder wel prima.

32. Ben een paar weken terug met een paar zakenrelaties wezen eten. Het eten was echt heel lekker, we hadden een 4 gangen verrassing menu wat ons heel goed beviel. Er werd door de bediening netjes bij elke gang uitgelegd wat er op het bord lag. De eigenaressen zelf liep ook rond, kwam een leuk praatje maken aan tafel, altijd leuk. Alleen jammer dat ze geen herkenbare kleding aan had. Verder was het personeel allemaal heel vriendelijk en heel behulpzaam. Bij elke gang een ander lekkere fles wijn gehad. Was allemaal prima bevallen.

33. i. vd heuvel

De pasta was vlak van smaak. Salade prima. Sfeer goed en prima bediening.

34. Kom hier vaak en eet er altijd goed, heerlijke voorgerechten, zeker de vitelo Tonato is een aanrader, hoofdgerechten zijn top, Pizza's zijn lekker krokant, de pasta's zijn lekker en de vleesgerechten zijn ook goed, goede qualiteit vlees, bediening is vriendelijk en hebben verstand van wat ze serveren.

35. Eigenaresse Vivian heeft een sterk staaltje gastronomie weten te creëren voor een zeer betaaldbare prijs! Ontvangst met een prosecco als aperitief, heerlijke antipasti als voorgerecht gevolgd door een ravioli met truffel. Kortom, een aanrader die je niet mag missen!

36. Ik lees net alle recensies en verbaas me over het enorme verschil in ervaringen... Ik ben een keer of 5 bij Senza Pari geweest denk ik, en alle 5 de keren bijzonder smakelijk gegeten. De gerechten en de wijze waarop het bereid is en geserveerd wordt, maakt dat ik steeds terugga.
    Ik ben het er wel mee eens dat de indeling wat te wensen overlaat, er staan veel tafeltjes op elkaar gepropt. Daarbij is de akoestiek niet goed, dus als het druk is (en dat is het meestal) is het niet de beste plek voor een rustig gesprek.

37. Het was ons eerste bezoek en we hebben een uitstekende indruk. Eindelijk eens een italiaans restaurant zonder al die overdreven Italiaanse decorstukken. De menukaart was niet gigantisch verrassend maar de wijze waarop de gerechten klaar gemaakt waren wel. Vooraf aspergesoep met venkelolie: wat een smaaksensatie! Ikzelf had daarna Saltinboca. Fantastisch hoe de smaken elkaar bleven opvolgen. Mijn vrouw had Tagliatelle met zalm... of eigenlijk eerder andersom. Daar waar je vaak de zalm moet zoeken was deze rijkelijk gevuld. Ik zag in elk geval dat een volgend keer de kleine variant besteld kan worden.
    Bij het serveren werd in eerste instantie een verkeerd gerecht uitgeleverd (verkeerd in kassa ingevoerd). Hoewel het voor ons geen straf was om even te moeten wachten werd de fout meteen rechtgezet met een drankje van het huis.
    Na heerlijk gegeten te hebben kwam de grootste verrassing: de rekening. Zelden zo goed voor zo weinig gedineerd.
    Chapeau (dat is dan wel geen Italaans...), wij gaan vaker komen!

38. Ik heb vorige week bij jullie gegeten, het was allemaal absoluut heerlijk, vooral de bedrijfsleider was leuk. Verder heb ik niet veel te zeggen hierover. Gegroet

39. Ik heb zaterdag bij jullie gegeten en vond het heerlijk! Ben bij veel Italiaanse restaurants geweest maar deze hoort zeker bij mijn top 3. De tournedos was heerlijk mals en de kabeljauw van mijn vriend was ook heel goed. Als nagerecht hadden we de frutta mista met frambozen creme overigens ook een lekker dessert. Ik vond de bediening prima maar kwam chaotisch over. Over de prijs valt ook niet veel te zeggen, je krijgt waar je voor betaald.

40. W. Goossens

Dramatische achteruitgang in kwaliteit van de pizza, nu kleffe taaie bodem terwijl die vorig jaar zo heerlijk luchtig en krokant was. Keuze is nu saai terwijl die eerst creatief was. Zelfs de kwaliteit van de ham is verslechterd: nu veel te zout en te weinig smaak. Jammer voor Deurne!

41. Gegeten met vrienden, totaal 8 personen. We konden niet reserveren bij het raam, jammer. Voorgerecht anti pasto was erg lekker! Daarna hoofdgerecht vis, was ontzettend zout en daardoor niet erg lekker. Het gerecht was ook niet goed warm. na een opmerking, zou dit worden doorgegeven aan de keuken, verder geen reactie. Ook de pasta was te zout, misschien was het dopje van de zoutpot?? Het nagerecht misto was weer erg lekker. jammer dat de hoofdgerechten zo ontzettend tegenvielen.

42. Eten? Denk dat ik als een totale faal in de keuken beter kan koken. De pasta met garnalen en knoflook was gewoon afschuwelijk. Sfeer vond ik maar niks. Dicht op elkaar, geen privacy en moet zogenaamd een 'chique restaurant' voorstellen. Nee. Wijn was heerlijk en de chocoladetaart ook. Beetje schrikken die rekening van 100 euro voor 2 personen. Doe mij maar de griek.

43. 7 april gegeten om 17.00 uur. Het was vrij rustig, maar we hadden zin in Italiaans, we waren met zijn tweetjes een weekendje weg. Het eten was echt heerlijk, mijn vriendin had de pasta met gamba's en knoflook, en ik had de lasagne. De lasagna was echt uitmuntend, met paddestoelen en spinazie. De zoete witte wijn was ook heerlijk.
    Al met al zeker een keer de moeite om terug te gaan.

44. Rudy van Haandel

Erg goed gegeten. Ik ben een kritische eter, maar heb mij verbaasd over het heerlijke eten. Voorgerecht was de eendenborst, met lekkere salade. Hoofdgerecht was de ravioli met rundvlees; op aanraden van een van de obers. Rare combinatie, maar echt fantastisch lekker en perfect gebakken. Vriendin had de hertenbiefstuk, die ook erg goed smaakte. De portsaus die erbij zat was niet warm, waardoor het gerecht wat snel afkoelde.. Na een opmerking hierover werden excuses gemaakt.

Het dessert was chcoladentaart met ijs en amarenen kersen. Heerlijk lekker; daar zou ik alleen al voor teruggaan :) Mijn vriendin had een chocolade mousse, die ook uitstekend beviel. Samen met wat water, wijn, espresso, bier en fooi waren we in totaal 90 euro kwijt voor een heerlijke en gezellige avond.

45. Super lekker eten, super service, super goede sfeer en
    redelijke prijs, maar dat is het zeker waard!
    Ik raad vooral het vlees aan want dat is echt heerlijk.
    Bedankt Senza Pari

46. Entree leek alsof je een studentencafe binnen kwam, geen ontvangst. Jassen; zie maar wat je er mee doet. Mooie zaak en overal erg schoon. Ramozotti was er nog maar een in de fles, verder geen voorraad. Thee: verschillende smaken waren ook niet bijbesteld. Voorgerecht carpaccio met ganzelever, was heerlijk. Mijn drinken moest ik aan de bar gaan halen want men vergat het gewoon te brengen. Hoofdgerecht tournedos, was zo zout dat we het hebben laten staan. Serveerster erbij geroepen en borden mee laten nemen. Geen reactie uit de keuken na deze klacht, nog geen kopje koffie. Wel heel erg snel de rekening van 100 euro.
    Vlees was prachtig en mals, niet te pruimen door het zout.
    drinken werd vergeten.
    De rekening was erg hoog.
    Klacht werd niet op gereageerd, we hadden minstens een excuus, kopje koffie of een korting verwacht, heel jammer, men mistte in ieder geval gisteren een goede bedrijsleider of een kok die Nederlands sprak, denk ik.
    Bij het weggaan werden we niet gegroet.

Heel jammer, eerste indruk is meteen slecht.

47. Verwachtingen waren hoog gespannen.
    Tegenvallertje begon al bij binnen komst, je wordt niet gastvrij ontvangen, jas moet je zelf op hangen. Hetzelfde geldt overigens bij het weg gaan, geen tot ziens, en je jas kun je wederom zelf pakken.

Het eten:
    Anti-pasta, smaakte goed, echt italiaans.
    De wijn eerste glas, was niet slecht, maar het tweede glas was duidelijk uit een fles die nog niet lang open gestaan had.

Een tweede glas wijn laat erg lang op zich wachten, hier moet je blijkbaar zelf om vragen....

Hoofdgerecht heilbot met Kreeft, waslekker, en bord mooi opgemaakt. Heilbot vond ik over gaar, viel te snel uit elkaar.

Na gerecht kaas plankje.
    4 kazen, waarvan de gorgonzola erg goed was lekker smeu-ig.
    Het glaasje port erbij, was het helaas niet.

Overal eten goed, prijzen zijn te hoog voor kwaliteit en service.

48. Afgelopen zomer 2 keer bij Senza Pari gegeten. 1 keer doordeweeks (binnen) en 1 keer op vrijdagavond (buiten). Bedienend personeel is prima, zit potentie in. Kaart is zorgvuldig samengesteld, geldt ook voor wijnkaart. Pasta was niet helemaal al dente helaas, overige gerechten niets op aan te merken. Wijn is echt top. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Wanneer personeel nog wat meer servicegericht te werk gaat, zal dat zeker positief effect brengen.

49. Eten was heerlijk, normale prijzen hoor, alleen het toetje viel ons wat tegen, niks aparts.

Ook een karaf water kon niet, wat toch echt italiaans is.

50. Eerste weekend na de opening geweest omdat we 5jaar getrouwd waren. Wat een afgang was het. Voorgerecht was goed maar daar had je ook alles mee gehad. Pasta met garnalen van mijn zoon waren niet gaar krijg je van de serveerster te horen dat is ala dente. Ja dat kennen we maar hard is niet zo. Zei terug naar de kok en die zegt doodleuk dat het goed is. Is geen service. De ravioli met spinazie van schoondochter was ook niet gaar en leek wel een diepvries spinazie in te zitten. Zelf had ik dorade vis mager zei ze om dat ik geen vet mag. Nou het vet droop eraf. Van mijn man en dochter en schoonzoon was het eten goed. Alleen kreeg je 10 aardappelpartjes voor 4 personen. Daarbij bleven de lege flessen op tafel staan. Glazen stukjes uit nee hier zien ze ons ook niet meer terug. We zijn daarna maar ergens wat gaan drinken en mijn zoon nog eten want die had niks gehad. En dat is geen leuke trouwdag vieren.

51. Na een aantal pogingen gedaan te hebben is het eindelijk gelukt een reservering te maken ( wat uiteraard een bijzonder goed teken is voor een nieuw restaurant ).

Door de maandenlange speculaties voor de opening maar vooral de enthousiaste verhalen van mensen die al zijn gaan eten wilde ik graag zelf eens gaan proeven bij Senza Pari.

Ik vond het erg leuk dat we door vriendelijk enthousiast personeel werd verwelkomd en naar onze tafel werden begeleid. De menukaart ziet er verzorgd uit; je merkt dat er goed is nagedacht over het geen ze willen bieden. Erg divers; voor elk wat wils qua gerechten maar zeker ook qua prijs. Zelf heb ik gekozen voor de paprikasoep met gamba's vooraf. Een erg lekkere en verrassende soep die je tenminste niet overal op de menukaart tegenkomt. Mijn vriend had de carpaccio. Hij is nog al kritisch maar vond het heerlijk. Geen rare poespas maar een simpel voorgerechtje van super kwaliteit.

Als hoofdgerecht had ik de pasta van de dag, dat was een pasta met zalm en prei; heerlijk! Complimenten aan de kok en wellicht een idee om deze pasta standaard op de menukaart te zetten? Mijn vriend had de tournedos en was wederom enthousiast over de kwaliteit van het vlees!

Voor mensen die van desserts houden wil ik graag de chocoladetaart en het dessert met aardbeien en sambucca aanraden! FANTASTISCH! Als afsluiter hebben we nog een sgroppino genomen, een prima afsluiter van ons gezellige avondje.

We hebben een heerlijke avond gehad ( lekkere zoete witte wijn ook trouwens ) en fantastisch gegeten. Ik ga snel maar weer een poging doen om te reserveren! Ga zo door Senza Pari!

52. Monique

Senza Pari!

Bedankt voor de gastvrijheid en lekkere gerechten.

Het was weer heerlijk!

Ook wij zaten aan het tafeltje bij de bar, ik vind het een prettige plek en heb geen last gehad van mensen die gaan afrekenen omdat ze gewoon aan de tafel komen met de draadloze pin-terminal.

We zijn ook een keer met de kinderen wezen eten, en er stond al een kinderstoel klaar bij aankomst, zeker een pluspunt!

We gaan zeker weer eten bij Senza Pari!

53. Lekkere wijn en olijven, goede pasta en pizza, goede service, ruime keuze op menukaart uit pasta, vlees of vis. Alleen jammer van de protserige inrichting + de drukte in het restaurant. Reserveren van tevoren is een must, zelfs op doordeweekse dagen.

Zelf had ik Garganelli con gamberoni e Zucchine, wel had ik een kleine portie en die kreeg ik voor de helft op. Wanneer ik weer in Deurne ben ga ik zeker een poging wagen voor een reservering bij Senza Pari!

54. Heidi 603 punten

Vandaag hier gegeten. Menukaart en dan vooral de gerechten die er op stonden vielen ons een beetje tegen. Wel lekker gegeten maar de prijs en de gerechten op de kaart vielen ons een beetje tegen. Hier gaan we niet nog een keer eten.

55. Marjolein

Ik weet niet waarom iedereen zo lyrisch is over dit restaurant?
    Mijn ervaring hier was namelijk bar en bar slecht!

Ik ben hier met mijn moeder gaan eten van de week en heb echt een aantal punten van kritiek.

Toen we binnenkwamen en we onze reservering doorgaven kregen we een raar soort kroeg tafeltje waar we van moesten eten. Nu maakt mij dit niet zoveel uit, maar mijn moeder heeft een slechte rug en nek. Toen we vroegen om een ander tafeltje dat lager bij de grond was, was dit niet mogelijk. We wilden niet meteen zeuren of klagen, dus besloten om deze tafel aan te houden.

Toen de bediening onze bestelling op kwam nemen en wij allebei een glas wijn bestelden, vroegen we om een karaf water wat erbij kon. Dit was echter niet mogelijk omdat ze enkel en alleen in flesjes schonken. Als je weet dat er gasten komen die waarschijnlijk de hele avond wijn gaan drinken, is het bij veel restaurants normaal om er een karaf water bij te mogen vragen ( kosteloos of met prijs ).

Toen we onze wijn kregen, was dit tot onze teleurstelling een erg zielig glaasje wijn, wat je binnen 2 slokken op had. En daar wordt met gemak gewoon 3,50 voor gevraagd.

Nadat we de menukaart hadden bestudeerd en we onze keuze hadden gemaakt ( menukaart was vrij prijzig, maar voor goed eten wil je graag betalen als je het aan mij vraagt ), kwamen we erachter dat er telkens gasten langs onze tafel stonden om af te rekenen bij de bar. Ik hoorde wat anderen moesten betalen en had weinig privacy en/of intimiteit is het restaurant. Als ik uit eten ben, wil ik dat niet horen, klinkt misschien zeurderig maar het is wel vrij storend.

Het voorgerecht. Samen een Antipasto Senza Pari voor 2 personen. Eerlijk is eerlijk, het eten was prima alleen zaten er pezen/ harde stukken in het stukje vlees wat erbij zat. Dat was het enige minpunt overigens over het voorgerecht.

Hoofdgerecht. Mijn moeder had Garganelli con gamberoni e Zucchine, pasta met garnalen en knoflook. Ikzelf had een pizza met mozzarella, salami en tomatensaus aldus de menu kaart.

Mij pizza was echter zo pittig dat ik constant drinken moest. Als ik dit had geweten had ik de pizza niet besteld. Daarbij was hij ook nog eens erg vet. Pasta was verder prima en goed van smaak.

Het viel ons ook op dat wanneer er nog een beetje wijn in de fles zat en dit ingeschonken werd, er een tweede fles opengemaakt werd om dit glas bij te vullen.

Eigenlijk mag dit niet, omdat wanneer je twee flessen wijn door elkaar doet, dit de smaak kan veranderen. Elke fles heeft een eigen smaak. Daarom wordt het laatste beetje wijn wat in de fles zit om een glas te vullen flessengeluk genoemd.

Voor een restaurant wat veel allure en klasse wil uitstralen (niet alleen al kijkend naar de menukaart met apartere gerechten en behoorlijke prijzen) was het rommelig. Het interieur was modern en strak gestyleerd, wat ik persoonlijk wel mooi vind. Echter de tafel stonden dicht op elkaar en er was zoals ik al eerder vernoemde weinig privacy. Daarbij ook vind ik, wanneer je een klassetent wil neerzetten, je niet aan kan komen met een soort hangtafels waar je aan kunt eten direct langs de bar. Dit zit gewoon niet fijn.

Het lijkt alsof ik een vreselijke zeur ben die op alles kritiek heeft, maar geloof me, ik ga vaak uit eten en ben een echte bourgondiër! Ik hou van Italiaans eten, kook het ook vaak zelf.

Ik verheugde me dan ook zo toen ik hoorde dat we een Italiaans restaurant in Deurne kregen en kon niet wachten om er een hapje te gaan eten. Helaas is het me heel erg tegengevallen. De prijs kwaliteit verhouding is veel geld voor....redelijk eten, niet goed eten. Het maakt me niet uit om veel geld neer te tellen voor veel eten, als ik dan ook maar van de tafel wegloop en denk dat het heerlijk was.

Helaas voor mij geen tweede keer.

56. Wat een top restaurant! Echt een aanwinst voor Deurne.

Heerlijke gerechten en er wordt goede wijn geschonken.

Kom zeker terug!

57. Margreet

Gezellig restaurant, mooie kaart en prima eten. Een aanwinst voor Deurne en we komen dan ook zeker terug.

De bediening lijkt nog wat ongecoördineerd, daar zou nog wat aan gewerkt moeten worden; het personeel is absoluut vriendelijk.

58. Na 2 verwoede pogingen om te reserveren, vanwege drukte vol geboekt, eindelijk kans gekregen te eten bij Senza Pari.

Zeer mooi interieur en gastvrije ontvangst.

Wat exclusievere menukaart met opvallende combinaties.

(kijk bv bij desserts!)

Lasagne met spinazie was perfect en ook de pasta met gamba.

Dessert van huisgemaakte chocolade taart, of combinatie van toetjes, voor diegene die niet kan kiezen, heerlijk!

Snelle service en aandacht voor detail.

Absoluut aanrader!

59. Een nieuw Italiaans restaurant in Deurne Senza Pari.

Stijlvol interieur en gastvrije ontvangst.

Als aperitief een glas Prosecco gedronken, heerlijk, toch maar even vragen wat dit is. Volgens de eigenaresse drinken we een Prosecco Feminine die hier exclusief geschonken wordt, natuurlijk wel een Spumante.

Overzichtelijke menukaart met bijzondere gerechten, met name een gerecht gemaakt met verse Garganelli pasta zie je zelden, erg verrassend..

Je proeft dat er nagedacht is over de gerechten in grootte en vooral smaakbeleving, heerlijk.

Wijnadvies was een bijzondere witte wijn uit Emilia Romagna en wel de Moma Bianca, in een woord geweldig!

Hier gaan we zeker terug. Voortreffelijk.