Rhodos in Deurne

Griekse Specialiteiten Restaurant

We willen u graag kennis laten maken met ons restaurant. Met de culinaire keuzes die we maken. Met de speciale zorg die we aan onze wijnkaart besteden. En met onze ideeën over kwaliteit, gastvrijheid en een prettige ambiance. Ons doel is altijd geweest om Rhodos een eigen gezicht te geven. Een Grieks restaurant, dat hoge kwaliteit biedt voor een redelijke prijs. Met een ongedwongen Griekse sfeer en een persoonlijke, kindvriendelijke en attente bediening. Dat streven leeft bij ons hele team. Met onze Griekse menu-ideeën en onze wijnkeuze willen we onze gasten iets bijzonders bieden. Een aangename verrassing, waardoor u extra van uw maaltijd geniet.

Of we daarin geslaagd zijn? Dat laten we u graag zelf beoordelen.

We hopen u snel als gast te verwelkomen!

1193165433 55
1200081385 55
1206997338 51
1220829243 64
1303820676 78
1476719493 80

1. Super gezellige sfeer, goede service, en t eten buiten gewoon lekker!

2. Lenie Weijnen

Heeijk gegeten en ondanks de drukte, vlotte en vriendelijke bediening.

3. ik had een visschotel maar de vis was zacht en de inktvis ook

4. Super lekker gegeten. Lang geleden dat we bij de griek zo goed hebben gegeten. Zeer hartelijke ontvangst en ondanks de drukte toch tijd voor een praatje. Gezellige griekse muziek en een leuke inrichting.

5. Heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personeel.
    1 - Puntje de Hogo was op.

6. frank van der burgt

Gezellig en leuk en lekker eten gr Petra frank van der burgt.

7. Heerlijk
    En super vriendelijke bediening
    Echt een aanrader👍

8. Naar onze mening, het beste Griekse restaurant wat we kennen. Dat ligt vooral aan de kwaliteit en de prijs. Prima in orde. De bediening is vriendelijk, maar ze laten wat omzet liggen. Er wordt onvoldoende gelet op lege glazen, zodat je zelf de bediening moet attenderen op dat je nog iets wil drinken.

9. prima, zoals altijd!

10. eten is goed de bediening was minder, ober stond te hoesten en niezen bij onze tafel en een lachje kon er niet af,
    kom hier al lang maar echt de bediening mag een stuk beter

11. Zoals altijd, prima eten!

12. Heerlijke Griek. Lekkere saladebar. Mooie zaak. Vriendelijk personeel.

13. Astrid Claassen

Zeer fijn restaurant. Erg vriendelijk personeel, wij gaan er geregeld eten en zeggen altijd dat we tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht een pauze willen. Hier wordt altijd gehoor aan gegeven. Wij willen graag langer tafelen en op deze manier kan dat makkelijk. Je moet er wel rekening mee houden dat als je tussen 19.00 - 20.00 uur binnen komt het erg druk kan zijn. Wij wachten graag om hier te kunnen eten. We zijn heel tevreden over dit restaurant.

14. Afgelopen maandag hebben we met twee personen gegeten. Eten was goed maar jammer dat het personeel niet zo vriendelijk was. Er werd ons niet verteld van het gebruik van de salade bar, maar pas na afloop toen wij zelf er naar vroegen. Na het eten hoef ik geen saladebar meer. Ook van de wijnen had het personeel totaal geen verstand. Jammer van de mooie zaak met slecht personeel.

15. Jose van Hout

Afgelopen zondag avond hebben wij om 7 uur gereserveerd. Wij komen bij het restaurant aan en moeten minstens een uur wachten. Er stonden veel mensen in de rij die ook aan het wachten waren. Dit was zelfs niet de eerste keer.

Ik denk niet dat ik nog bij dit restaurant ga eten.

16. Fam. van Someren

Goed restaurant met goede kwaliteitsproducten. Maar wat deze eigenaar van dit restaurant helemaal niet kan is plannen. Je maakt netjes een afspraak op een bepaalde tijd. 1 week geleden hebben we 20 minuten moeten wachten na onze reservering. Gisteren was het helemaal een puinhoop.

We hadden met 4 personen gereserveerd om 19.00 uur. Er stonden wel 25 mensen te wachten die ook gereserveerd hadden om te kunnen eten. Wij zijn maar gegaan, en met ons nog 8 mensen. Als ze zo doorgaan, dan is dit een slechte reclame voor dit restaurant.

Voor ons voorlopig geen Rhodos in Deurne. Heel erg jammer!!

17. Reservering gemaakt, bij aankomst geen gereserveerde plaats vrij. Na enige tijd om bestelling en drinken moeten vragen. Met twee personen de specialiteit van de kok besteld en met twee personen een combi vlees schotel. De warmhoudplaten vullen gehele kleine tafel. Na behoorlijke wachttijd werd het eten geserveerd, de warme en koude sauzen die bij de gerechten hoorden zouden nog volgen! Biefstukje was prima, rest van het vlees lauw. Uiteindelijk na diverse pogingen om personeel te bereiken om in eerste instantie nog wat drinken te bestellen maar zelf gevraagd naar de sauzen. Deze werden gebracht toen het eten zo goed als op was. Bestelling van 2e drankje pas ingevuld toen hoofdgerechtborden werden afgehaald. Na half uur wachten om dessertkaart gevraagd. Ontvingen twee verschillende dessertkaarten met verschillende gerechten? Hier was wederom geen aandacht voor de mogelijkheid om te bestellen. Uiteindelijk zijn we vertrokken zonder dessert. Bij afrekening in eerste instantie niet bekend dat je met een dinerbon van 100,00 euro kunt betalen. Na reactie dat het restaurant op site van dinerbon stond aanvaard. De sfeer ambiance was mooi, het restaurant zeer, zeer luidruchtig, het personeel indien aanspreekbaar vriendelijk. Smaakverschillen in vis en vleesgerechten niet de specialiteit van de kok en de financiële vraagprijs van 50,00 euro per schotel waardig is onze mening en ervaring bij andere Griekse restaurants in de omgeving. Voor Rhodos Deurne is aandacht voor de klant nog een echte uitdaging!

18. Lekker authentiek Grieks eten voor een nette prijs.

19. Zaak is mooi opgeknapt. Eten is altijd wel lekker. Soms wel erg lang wachten, maar het is dan ook altijd druk hier. Zal ook niet voor niks zijn.

20. Hans 9 punten

Hoofdgerecht was een mixedgrill, diverse soorten vlees waarvan 3 stukken dezelfde smaak hadden er zat nog iets van gehakt bij en een soort shoarma, maar alles was erg droog.

Het was erg druk maar deze mensen willen veel voor weinig denk ik, voor een goede smaak moet je hier niet zijn. Wel is het personeel heel vriendelijk en werkt hard.

Hans.

21. Voor 6 personen hier gereserveerd afgaande op de goede recensies op deze site. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen en naar een ruime tafel gewezen met ruime zitplaatsen. Suzuki, souflaki, gryros etc besteld, alles goed en smaakvol bereid. De saladebar was uitgebreid en uiterst smakelijk. Zowel het vlees, groenten, en de salades waren heerlijk vers.
    Bediening was vlot en vriendelijk, zeker niet opdringerig. Het restaurant is smaakvol ingericht en heeft een zeer gezellige sfeer. Niet eerder zo goed Grieks gegeten, kortom een absolute aanrader!

Gr. uit Maastricht

23. deze keer niet verwijderen

Het eten smaakt er goed, maar ik heb het idee dat ze het woord reserveren niet kennen in Griekenland/Deurne?

Hebben al meerdere malen meegemaakt dat we ruim op tijd een reservering hebben doorgegeven op naam. Waarna je uiteindelijk binnenloopt (een hele nauwe ingang overigens). En daar sta je dan.. te wachten op een plek samen met 5 andere gezinnen.

Hier zouden jullie iets aan moeten doen, dan ben ik weer erg tevreden en zien jullie mij vaker terug.

p.s het personeel mag wel wat lachen ;)

24. Wij komen al jaren bij Rhodos, nooit geklaagd, ook al moet je even wachten (wat overigens bijna nooit voorkomt). Als je wilt natafelen, zeg je vantevoren (bij reservering) dat je lang wil tafelen. Hier houden ze uitstekend rekening mee! De borden zijn iets minder (mythos kleinere flesjes). Nooit heb ik er niet lekker gegeten. Alles even mals en warm. Pluim voor de hardwerkende koks!!! Zeer aardig personeel, en het interieur is er zeker op vooruit gegaan, wel meer tafels, dus dicht op elkaar, en als het vol zit wel rumoerig. Maar dat maakt ons niet uit. Wij komen er graag!!! Topgriek!!!

25. Benny & Evy

Wij komen hier regelmatig, doordeweeks en in het weekend. Het eten is altijd perfect, het personeel is ook heel vriendelijk! Pas verbouwd, het ziet er prachtig uit! Wij zijn beide van mening dat dit het mooiste restaurant is dat we ooit bezocht hebben. Kortom, voor ons is alles perfect hier en we zullen nog vaak terug komen! We vinden het ook prachtig om te zien hoe druk het is in het weekend, zo zie je maar weer hoeveel mensen hier graag eten. Reserveren is wel aan te raden, maar mocht je toch niet gereserveerd hebben dat is het in principe even wachten en je komt zo aan de beurt.

26. Tijd niet geweest. Maar nu toevallig weer eens. Restaurant is zeer mooi verbouwd.

Gevoel dat het niveau op alle lagen omhoog is gegaan maar nog zeker goede prijs/kwaliteit verhouding. Restaurant was weer overvol zoals vaker maar dan toch nog prima.

Komen weer vaker.

27. Rhodos is pas verbouwd en we kunnen maar een ding zeggen: Prachtig!!! Het interieur is zo mooi geworden, wij zijn van mening dat dit de Griek is waar we ooit geweest zijn! Ik lees hier onder dat de porties minder zijn geworden? Echt niet! Je krijgt nog steeds nét zo veel en we vinden dat het zelfs nóg beter is geworden. We kunnen alleen maar goed spreken over dit restaurant. En natuurlijk het personeel, heel vriendelijk en ze zorgen ervoor dat het altijd gezellig is! Kortom, een aanrader ja!!

28. Marcel en Wendy

Wat een geweldig restaurant, super vriendelijke medewerkers!! Wij komen hier al zeker 20 jaar. Altijd heerlijk eten van een constante kwaliteit!! Super prijs/kwaliteit verhouding!! Een enorme aanrader!

29. Opzich een lekker restaurant, maar reserveren kennen ze daar niet. Heb al meerdere malen meegemaakt dat ik netjes gereserveerd had, en uiteindelijk daar in de gang/hal moet wachten met 20 andere mensen. Waarvan de helft wel had gereserveerd en de helft niet.

Tevens zijn ze na de verbouwing erg gierig geworden. Je krijgt veel minder eten dan voorheen. Mede door dit zijn ze mij als trouwe klant kwijt

30. Rechtgezet: We hebben even de recensies t/m 2010 terug gelezen. Het is nu niet meer zoals destijds beschreven werd. Het vreetschuurgevoel en de onpersoonlijke bediening is écht niet meer, dat was indertijd soms wel.

We komen hier al minstens 15 jaar lang minimaal 1x per maand. En nee, niet omdat het dichtbij is, we komen immers niet uit Deurne.
    Het personeel is er ERG op vooruit gegaan, zeer vriendelijk en serveert tegelijk met de kaart een glaasje ouzo. 2 maanden geleden is alles verbouwd en zijn er nieuwe zitjes geplaatst, zeer sfeervol.
    Soms moet je (ook bij reservering) even wachten tot er een tafeltje vrij is, natafelen kunnen ze niet altijd goed incalculeren.
    Het is in het weekend altijd super druk en dan kan het wat rumoerig zijn. Door de week is het iets minder druk maar toch altijd nog behoorlijk vol.
    Het is ons in al die jaren 1x gebeurd dat ze ons vergeten waren maar ze losten dit netjes op met een gratis drankje én een klein flesje wijn om mee naar huis te nemen.
    Het eten is altijd lekker en het saladebuffet uitgebreid en vrij van te nemen zoveel je wil zonder meerkosten. Frietjes vinden we niet lekker maar als je dat aangeeft krijg je extra rijst.
    Jammer dat de kotopoulo met mavodaphnesaus van de kaart af is maar bij navraag werd die toch voor ons gemaakt.
    En dan die Pagoto Sicca als toetje, heerlijk!!!!

We blijven graag terugkomen.

31. Ze zien ons voorlopig niet meer terug. We hadden gereserveerd, maar moesten toch ruim 3 kwartier wachten. Het is sinds de verbouwen een echt hutje mutje vreettent geworden met heel veel lawaai en gejaag, ze willen toch graag wel 3 keer op een avond het tafeltje vullen met gasten.
    Misschien is het door de week nog te doen, maar in het weekend zou ik overslaan.

32. Eten is goed maar moesten er wel 1,5 uur op wachten. Na de 2e keer vragen en ze zagen dat we wilde gaan werd eindelijk actie ondernomen. Wat wij ook als niet prettig ervaren is dat je sinds de verbouwing erg dicht bij elkaar zit zodat je bij vreemden aan tafel zit. Ook is het erg hol binnen wat erg veel herrie geeft. Doe ons maar het vorige interieur!

33. Wij komen er elke 2 weken (ja zo goed bevalt het !) en dan mag je spreken over recensie met ruime ervaring.
    Écht zo'n goed restaurant en wij komen op wat plaatsen, niet alleen Grieks.
    Alles is er top, stressbestendig personeel, altijd vriendelijk, eten altijd perfect (zelfs na inmiddels al 8 jaar) etcetc.
    Ga het een keer proberen en je ervaart het zelf !!

34. Al heel lang de betere Griek vinden wij. Eten goed, bediening goed, prijs ook. Wij vinden het wel jammer dat er altijd friet bij geserveerd wordt en dat is overal. Wij hebben toch liever de originele rijst erbij.

35. Super restaurant! Heb hier een keer gegeten, we werden vriendelijk verwelkomt in het redelijk grote restaurant. Toen we plaats namen kregen we al snel een glaasje ouzo van het huis. Ik had een rhodos schotel besteld. Het duurde volgens mij wat aan de lange kant maar ik had honger dus daar zal het meer aan liggen. Maar daar smaakte het eten zeker niet minder door. Hier was echt heerlijk.

36. Super restaurant. Wij komen hier vaak en graag, omdat het iedere keer weer goed is. Vooral die lekkere salades die je onbeperkt mag pakken. Het personeel is altijd super vriendelijk en erg behulpzaam. Het eten is altijd lekker en het is ook altijd genoeg of te veel. Het is altijd weer genieten daar en wij komen er al jaren.

37. Super Restaurant! Wij komen hier al zo vaak, en het bevalt ons super! Ik lees hier onder dat het personeel nors is, hebben wij geen last van! Super leuk die Grieken, het personeel verwent ons echt, we voelen ons daar echt thuis. Service is snel, als het niet zo druk is. Als het druk is vinden wij het logisch dat het wat minder snel gaat, maar nog steeds hebben wij niets te klagen. Eten is perfect, kwaliteit is uitstekend. De keuken maakt alle gerechten vers met echte Griekse producten, en dat is zeker te proeven. Kortom een super restaurant, voor een zeer goede prijs. Echt een aanrader!

38. Het eten was redelijk. Hoofdgerechten zijn groot. Wij moesten lang wachten op het hoofdgerecht. Het personeel is erg nors.

39. rrrobb 2191 punten

Dit is vast het best lopende restaurant van Deurne. Het was megadruk toen we er op 9 maart 2013 waren. Maar ondanks dat we niet gereserveerd hadden was er na even kort te hebben gewacht toch alweer een plaatsje vrij gekomen. En nog op een relatief gunstige plek aan de zijkant ook. Het team is duidelijk goed ingespeeld op grote drukte want de ingewikkelde organisatie was voortreffelijk. We hoefden nooit lang te wachten en er was altijd een ober in de buurt die gelijk op je af kwam als je wenkte. Dat heb ik vaak anders meegemaakt in een zo druk restaurant. We hadden een stifatho en een boeren schotel en die smaakten allebei uitstekend. Cheesecake toe was ook erg lekker. En tenslotte nog een echte Griekse koffie (met drab) zoals het hoort. En dat alles samen voor iets meer dan 50 euro. En dat is een hele nette prijs voor zoveel lekker eten en drinken. Als we ooit nog eens in Deurne komen, gaan we hier vast weer eten. Ondanks de grote drukte, die het geheel wel een vreetschuur-achtige atmosfeer geven.

40. Stefanou

41. Wat een top restaurant!! Wij komen zelf niet uit Deurne dus gingen hier heen omdat we van Grieks eten houden. Hartelijk ontvangen door een vriendelijke meneer. De saladebar is verrukkelijk! (Gratis) Heerlijke salades gemaakt allemaal apart in een grote kom. We hadden de "hermes" schotel besteld.. heerlijk!! Heerlijk mals vlees en lekkere dikke frieten. Lekkere volle glazen wijn. Als we nog eens in Deurne zijn komen we hier zéker terug! Echt een aanrader als je van lekker houdt, gezelligheid en vriendelijke bediening.

42. sterik du longe

Eten en drinken is perfect, lekkere saladebar die bovendien gratis is! Het eten is lekker warm en goed van hoeveelheid. Ik kom er zeker 1x per maand en soms zelfs 2x. ik herken wel dat het personeel niet altijd even vriendelijk is.. dat is wel jammer want het is wel een avondje uit! Alleen jammer dat ze dikke frieten hebben en geen dunne!!

43. We hebben voor het eerst hier gegeten. In de regio Amsterdam zijn er veel Grieken maar deze was apart voor ons. We hebben met 5 personen heerlijk gegeten. Eerst zijn we begonnen met 5 heerlijke voorgerechten. De saladebar was ook echt lekker. Er waren zelf schalen met warme aardappelen met champignons uit de oven. Er is meer als genoeg keus in de saladebar. We hebben heerlijk gegeten, het vlees dat was lekker mals en vol van smaak. kort gezegd, dit is een zeer goede restaurant. een echt aanrader.

44. H.G.

45. Afgelopen donderdag voor de eerste keer bij Rhodos gegeten en dat is uitermate goed bevallen!
    Je zit er gezellig, prettige bediening, maar bovenal, heerlijk gegeten.
    Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar, wij zijn fan.

46. Super restaurant. Wij komen hier al vele jaren en zeer regelmatig. We worden altijd zeer vriendelijk ontvangen en het bedienend personeel maakt altijd een praatje. In het weekend een beetje te druk, maar dat is persoonlijk. Het eten is altijd perfect, druk of niet. Wij hebben nooit verschil gemerkt. Het saladebuffet is super. Altijd vers en zeer lekker.

47. Laatste jaar een stuk beter geworden. Gratis glaasje ouzo bij binnenkomst. Grote uitgebreide saladebar waar je eventueel je voorgerecht van kan maken. Grote porties. Als je door de week komt heeft het personeel wat meer tijd omdat het dan wat rustiger is, maar altijd nog druk! Als je in een hoekje gezet wordt kan je altijd nog vragen om een groter tafeltje en even wachten met een drankje, doen wij ook! Goedkoop!!
    Heerlijke Pagoto Sicca.

48. Goed eten, goede prijs...Wel (al een paar keer mee gemaakt) af en toe slecht personeel...Idd de taal niet beheersen...We hadden laatst een meisje dat alleen maar Engels kon verstaan...

Maar al met al wel tevreden...(Als het personeel nou nog iets sneller was met de drankjes bv te serveren en Nederlands kon verstaan vond ik het perfect...)

49. Mario Jacobs

50. Anneke

51. Wij komen hier al jaren, omdat het hier gewoon gezellig is, niet te chique, maar "gewoon" en dat bevalt ons uitstekend! Geen vreetschuur, zoals ik hier ergens teruglees, maar veel en lekker eten voor een goede prijs! Bediening is gezellig. Natuurlijk lopen die te rennen als het druk is! Waar doen ze dat niet?! Saladebar was laatst aangevuld met warm vlees! Jammie! Nee hoor, zaterdag weer gewoon LEKKER eten daar :)

52. Theo

53. Grote saladebar, gezellig en vriendelijk personeel.

Je kunt er goed en veel eten, perfect.

Is voor herhaling vatbaar, is zeker aan te raden.

Wel van tevoren reserveren ivm drukte.

Keigezellig.

54. Een ordinaire vreetschuur, het is eten is koud/lauw warm en de bediening is slecht.

55. pluijm

1 punt
  56. Het eten in Rhodos is eigenlijk altijd goed, ook de salades. Omdat je vaak veel krijgt vraag ik om een kindermenu en dat is geen punt. Soms wordt het eten snel achter elkaar opgediend maar als je vraagt om dat niet te doen houden ze er rekening mee. De bediening is vriendelijk, omdat er Grieken werken kan de taal soms een probleem zijn maar met handen en voeten werk krijg je toch wat je wilt. Zeker met kleine kinderen is het prettig om er te gaan eten. Al met al vind ik het een prettig restaurant om te gaan eten.

57. Het is een simpele vreetschuur. Aankleding is opzich prima, op de systeemplafond platen na, licht staat laag waardoor het niet opvalt. Personeel is ongelooflijk onbeschoft, oogcontact kennen ze niet. Eten is goed (veel kruiden, sauzen), veel op het bord ook voor een relatief lage prijs. Salade bar is gratis, maar alles staat ook op de menu kaart (dus niet intrappen door te bestellen! Ze brengen het in rekening). Gratis glaasje ouzo bij aankomst. Over het algemeen een simpele tent, goede prijs/kwaliteit. Voor een chiquere Griek moet je naar Kreta in Deurne (zelfde management).

58. Jan 16 punten

Ondanks dat wij niet gereserveerd hadden konden wij toch nog een plaatsje krijgen.

Het eten was erg goed. De bediening was inderdaad een stuk minder, maar dat kwam ook doordat het wel erg druk was.

De prijs was inderdaad niet hoog.

59. Na al enkele keren na een reservering in een hoekje gezet te worden, was het afgelopen vrijdag weer raak; netjes gereserveerd en vervolgens konden we als een kistkalf bij een groep van een man of 15 in een hokje zitten wachten totdat er een tafel leeg was.

We zijn ook direct aangelopen en naar een ander restaurant gegaan waar we wel gastvrij werden ontvangen; ons zie je hier nooit meer terug. Jammer want het eten is heerlijk!

Ons laatste bezoek was al niet al te best; degene die de bestelling opnam keek ons niet eens aan bij het opnemen van de bestelling. Erg onpersoonlijk en lijkt meer op een fastfood-bediening dan een avondje uit.

60. Over het algemeen is de bediening prima, behalve degenen die wat hoger in de rangorde zitten (bedrijfsleider/eigenaar?). Het vlees is altijd heel erg mals en goed gekruid. Saladebar ziet er meestal goed uit. Superlekker eten.

61. Héél erg goed. Personeel altijd vriendelijk, ze moeten hard werken maar ze zijn erg behulpzaam. Het eten is altijd lekker en de prijs is goed. Saladebar is top.

62. Erg goed restaurant zolang het niet druk is, als het niet druk is, is dit restaurant net zo goed als de 2e vestiging Kreta. Maar als het druk is, dan laat het personeel soms wat steken vallen.

Wellicht dat het aan te raden is dat ieder personeels lid een vast aantal tafels krijgt zodat niet alles door elkaar heen loopt.

63. Wonderlijk dat een restaurant met lekker eten een avondje uit toch een beetje verpest met zo'n slechte bediening. Wij voelden ons zeker niet echt een gast.

64. Gezellig, vriendelijk en hard werkend!

Ik heb het er altijd enorm naar mijn zin, lekker eten, wat wijn en ouzo en de sfeer maakt het helemaal af!

Top!

65. Dit was vroeger in mijn ogen het beste Griekse restaurant in de wijde omgeving. Helaas is de kwaliteit erg achteruit gegaan sinds de zaak jaren geleden overgenomen is.

De saladebar is tegenwoordig matig en het eten is van mindere kwaliteit, ook de bediening is niet meer wat het was.

Ondanks dit is het zeker niet slecht en je kunt er zeker nog wel goed eten.

66. Ik heb regelmatig in dit restaurant gegeten en het was iedere keer tot volle tevredenheid, qua smaken, hoeveelheid en opmaak.

Kortom, het eten is prima en een ruime kaart!

Dat geldt eveneens voor het (wat smalle) interieur dat je direct doet verlangen naar één van de Griekse eilanden.

En ja........ de saladebar.............. veel keuze en supervers.

Zeker één van de betere Griekse restaurants in Nederland.

67. Persoonlijk vind ik dit absoluut niet de beste griek van de regio. Wel een goed restaurant, nogal botte bediening dat wel!

De stoelen zijn niet comfortabel, dus voor een avondvullend programma geen optie! De saladebar is fijn, eigen keus.

Al met al, een prima restaurant, maar zeker geen topper!

68. Altijd druk maar der is een rede voor!! Uitstekend eten, goede kwaliteit met een redelijke prijs. Jammer dat ze met live muziek zijn gestopt maar ik heb gehoord dat ze binnekort weer beginnen! Gezellige Grieken Ja!

69. Het restaurant is schitterend met gezellig personeel en het eten is uitmuntend! ik ben niet de eerste die zegt dat het een echte aanraader is. altijd druk maar als je reservering hebt komt alles goed en zolang je moet wachten krijg je een lekker drankje van het huis!! een van de beste restaurant waar ik ben geweest. goeie grieken!!!!!!!!!!!

70. Top restaurant met hele goede kwaliteit van het eten. Het personeel is vrijwel goed maar soms valt het tegen vanwege de grote drukte. Zeker een aanrader de griek! Voor een gezellige avond uit eten is het zeker een goede tip!! Je kunt er gezellig zitten, alles is naar wens en het eten is geweldig! Het is daar niet voor niets altijd druk. Top Restaurant!!!!!

71. Prima keuken, maar slechte bediening (bot). Serveerster stootte glas rode wijn over kleding, maar behalve een excuus werd er geen compensatie geboden, ook niet indien vlekken eventueel onverwijderbaar bleken te zijn.

72. Ik ga regelmatig bij deze Griekse restaurant en ten eerste heerlijke salades en lekker eten, ten tweede geweldig en heel vriendelijk personeel, ze doen het allemaal heel goed naar mijn mening. 2 keer per maand is het zeker aan te raden!

73. Marieke

Heerlijke Griekse gerechten, gratis saladebar en altijd vriendelijk personeel. Prima prijs-kwaliteit verhouding ook, en veel meer dan je ooit op kan!

74. het eten is er goed, maar over het personeel is geen goed woord te vertellen, ze rennen langs de tafels,zijn totaal niet vriendelijk je moet drie om drin ken vragen en dan nog een kwartier wachten en ze zien je liever gaan dan komen. geen aanrader om er rustig te gaan eten.

75. Prima saladebar...maar daar is alles mee gezegd. Je kunt er niet lekker lang relaxed zitten en eten, je wordt inderdaad weggekeken.

76. Het eten is prima. Maar over het personeel, daar heb ik geen woorden voor. steeds andere personeelsleden aan je tafel, verwaande blikken, je wordt echt weggekeken. Mijn vriendin is wat steviger, er werd tegen haar gezegt, goh u heeft wel veel gegeten zeg, en dan triomfantelijk naar haar buik kijken.
    Nou ik vind ze daar onbeschoft, en mij zullen ze daar nooit meer zien!!!

77. Hoewel dit restaurant niet over gasten te klagen heeft, is het personeel blijkbaar opgedragen de tafels goed te vullen. Mijn man en ik hadden bij ons eerste bezoek slechts te klagen over het verwaande personeel, niet over het eten. Bij ons tweede en laatste bezoek moesten we voorrang verlenen aan een groep van vier personen, wij zijn daarop vertrokken.

78. Heel lekker eten, enorm goede saladebar. Veel keuzes. Vis gerechten iets minder maar voor derest alles kei goed!!!