Hier zie je hoe de meningen over de Het Boerenhuis verdeeld zijn.

1. Heerlijk gezellig restaurant super eten en top bediening komen vaak dus altijd goed.

2. Heerlijk gegeten in een leuk restaurant.

3. Willem Wijnen

Het was weer heerlijk en super gezellig.

4. Ieder bezoek aan het Boerenhuis is uitstekend geweest !!

5. Boudewijns

Zoals gewoonlijk lekker gegeten! Wisselen ‘t restaurant wat af met een andere Griek...!!!

6. Vloer is in alle hoek vies. In kamer waar mensen bewaren eten is rommel, niet schoon en overal beetje op meubels. Ik ben bank daar iets bestellen.

7. Internationaal Deurne

In mei hadden we uitstekend gegeten bij Duco's, dus gisteren terug geweest met vijf personen, maar dat viel niet mee.Hoewel bij de telefonische reservering aangegeven dat wij van buiten kwamen en niet in het hotel overnachtten, is er drie keer naar ons kamernummer gevraagd.
    Nu het eten zelf. Een goed restaurant onderscheidt zich van een gemiddeld restaurant door een constante kwaliteit en daar ging het dus mis. De vier mixed grills zagen er qua opmaak allemaal anders uit (slordig). De biefstuk was oké, maar de kleine stukken kipfilet en varkensmedaillon leken voorgegaard en opgewarmd om van de spareribs maar te zwijgen.
    De enige in het gezelschap met zalmfilet met sereh beurre blanc had ook pech: de huidkant was net aan gaar gegrild wat de onderliggende vetlaag te overheersend maakte terwijl het sereh aroma ontbrak.
    De desserts waren ook teleurstellend. Bij een dessert als gegrilde peer met sereh-kardamon saus verwacht je toch op zijn minst een vers gegrilde warme peer, maar deze halve peer kwam dus gegrild uit de koeling (op zich een topprestat
    ie om in de koeling iets te grillen).
    De Dame blanche 2.0 viel ook tegen. Wat is het kenmerk van een Dame blanche? De warme chocolade saus (maar die zat er dus niet bij). Wellicht duidt de 0 in de naam hier op? De bijgevoegde kletskoppen waren ook niet zelf gemaakt. Tenslotte de Chef's Special: hoe speciaal is het uit koeling halen van een mini weckpotje met tiramisu zonder koffie-amaretto smaak, deze te garneren met lange vinger, toefje slagroom en framboos in druppel vanillesaus? Ik stel voor om de namen van de desserts op de kaart te veranderen in Jantje-van-Leiden 1.0 tot en met 4.0, want dat is de indruk die de witte brigade bij mij heeft achtergelaten.
    Het gebodene stond absoluut niet in verhouding tot wat we moesten betalen (€ 176,-), dus hier komen we niet meer terug.

8. Teleurgesteld

Regelmatig gegeten. Altijd goed gisteravond terug speciaal voor de boerensalade nou niet om aan te zien de geitenkaas helemaal geprakt de opmaak zag er vies uit de serveerster gaf zelf aan dit zo nog nooit gezien te hebben, de vissoep zat geen vis in vergeten, de bediening heel slecht zelf steeds moeten roepen als wij iets nodig houden, jammer voor zo’n mooi restaurant, wij komen niet meer terug.

9. Wendy Van Berlo

Wederom weer heerlijk gegeten.

10. Het was weer goed en lekker bij Rhodos Deurne… ik ga toch elke keer weer voor de inkvisringen… mals en lekker… en n aanrader is ook het nagerecht "EKMEK" heeeeel lekker…

11. Internationaal Deurne

Heerlijk gegeten, avondvullend. We komen zeker nog eens terug. Als ik een minpuntje mag noemen vindt ik het wel jammer dat ze voor karaf water 2,50 tellen. Hebben 3 flessen wijn op en dan mag het water er naar mijn mening wel gratis bij geleverd worden.

12. Internationaal Deurne

Els van Helmond

Het was wederom heerlijk!

13. Altijd heerlijk gegeten bij Kreta maar deze keer was het gewoon slecht!
    Gyros alla kreta was geen gyros vlees, niet gekruid en brokken vet ertussen! Saladebar was minimaal, borden werden al meegenomen terwijl we nog niet klaar waren met eten! Meerdere malen aan personeel aangegeven dat het niet lekker was maar er werd helemaal niets mee gedaan! Tot slot de rekening die ontzettend duur was voor verhouding prijs en kwaliteit! Een teleurstelling want het eten bij Kreta was altijd zo goed! Wat is daar gebeurd?

2,2
  14. Bianca fransen

15. Nederlands Deurne

Zoals altijd heerlijk gegeten voor een goede prijs.

16. Internationaal Deurne

Heerlijk gezeten en gegeten. Gerechten zagen er super uit en waren ook erg lekker!

17. Internationaal Deurne

Bijzonder vriendelijke bediening. Heerlijk vegetarisch hoofdgerecht gegeten, heel smakelijk en verfijnd. We hebben genoten!

18. Internationaal Deurne

Prima service in een goede sfeer. Heerlijk gegeten van een 3- gangen verrassingsmenu. Prijs was achteraf wat aan de stevige kant.

19. w

Heerlijk gegeten tijdens de zomerse woensdag.
    Topbediening.

20. Internationaal Deurne

Wilbert & Angelika

Was weer een lekker gezellige avond, Top Top

21. Piet Hartog

Eten was, zoals we gewend waren, uitstekend. Bediening 👍👍

22. Internationaal Deurne

Weer heerlijk gegeten bij Clouds. Een vijf gangen verassingsmenu, alle gangen waren heerlijk. Goede wijn erbij, vriendelijke bediening en een ontspannen sfeer. Lekker buiten gezeten, totdat het wat afkoelde. Toen konden we naar binnen, waar een tafeltje voor ons was vrij gehouden. Wat een service! Echt een aanrader als je gezellig een avond wil tafelen.

23. Hans Maas

Heel lekker gegeten met 6 personen.

24. Internationaal Deurne

Zoals altijd, heerlijk eten!!! De bijpassende wijntjes maken het helemaal af! Een echte aanrader als je van lekker eten houdt!

25. Voor een verjaardag wezen eten op advies van collega's die in de buurt wonen. Geweldig lekker eten en echt Grieks veel eten. Het gebruik van de saladebar is een erg leuke toevoeging en de speciaalkaart is erg lekker. Het eten kwam snel en had veel smaak, waar de sfeer impressie ook erg knus was. Het was altijd vol met mensen die komen en gaan, waarbij de obers wel het overzicht konden houden. We werden zelfs vier keer achter elkaar gevraagd of we iets wilde drinken toen we lege glazen hadden. Naast het lekker eten (ja, hij zei het echt nog een keer) en de aardige mensen, misten we wel het vuurwerk bij het dessert. Echter door deze andere aspecten was dit geen probleem :)

26. Yvonne van Oeffel

Heerlijk gegeten van een schotel Mezedes en genoten van het avondzonnetje op het terras. Top!

27. Net als vorige keer ons niet laten verleiden door de grote schotels of het tapasmenu maar door ons zelf samen gesteld menu van 7 voorgerechten te nemen met een heerlijke rode griekse wijn. Het was weer smullen en voor ieder een aanrader. En maitre, bedankt voor de toegift, de dames genieten al op Leros.

28. Wijnand

Iedere keer weer gezellig. Eten is van zeer goede kwaliteit!

29. Internationaal Deurne

Nelly Hermans

Zoals altijd geweldig. Bediening erg gastvrij en gezellig en wat uit de keuken komt was wederom een aangename verrassing 👍🏼👍🏼👍🏼

30. Heerlijk en gezellig Tapas avondje gehad. Zeer vriendelijk personeel.