Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Deurne verdeeld zijn.

1. Internationaal Deurne

G. Verrips

Samen met onze gasten hebben we genoten van het smaakvolle eten de gezellige sfeer en goede bediening.

2. Grieks Deurne

Bediening en eten was prima, maar we vonden de akoestiek niet geweldig.

3. Italiaans Deurne

Heerlijk eten. Avondvullend. Wel veel geluid door grote gezelschappen die niet apart kunnen zitten. Kindvriendelijk.

4. Grieks Deurne

Super gezellige sfeer, goede service, en t eten buiten gewoon lekker!

5. Internationaal Deurne

Hier op donderdag 9 november gegeten, het was een wild avond met bij passende Italiaanse wijnen.

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht.

Het aperitief was een Italiaanse Prosecco van Bepin de Eto brut.
    Het broodmandje dat werd geserveerd was met tapenade en een SUPER lekker boter met truffel.

Het eerste koud voorgerechtje was gerookte Eenden borst met de begeleide wijn een Greccio Bianco een mooie en lekkere combinatie.

Het tweede warme voorgerechtje was Patrijs met een ganzen rillette en paddenstoelen en iets van pasta de wijn Valpolicella Classico ook weer een mooi en lekker gerechtje.

Het tweede warme voorgerechtje was Fazant met ham de wijn een Il Ghizzano uit de Toscaane(en Biologisch ) lekker.

Het hoofdgerecht was super namelijk Herten bief, hazenpeper, een zwezerik daar bij spruiten, Amsterdamse uitjes en een puree in de vorm van 2 Asperges met een heerlijke saus een super lekker gerecht met als de wijn Capoforte Primitivo ook weer een mooie combinatie.

Het nagerecht hoorde wij als het bereid werd namelijk een heerlijke luchtige sabayon met daarin stukjes peer het tweede nagerechtje was een glaasje luchtige mascarpone hier bij een glaasje Bepin de Eto mascato dolce mooie combinatie.

Als afsluiter een koffie met een Armagnac.

De wijnen werden gepresenteerd door Jeroen van Dijk echt deze man wist waar hij over sprak met veel passie en liefde van Italiaanse wijnen het eten was perfect en werd mooi gepresenteerd en gereserveerd door een jonge bediening die wisten hoe het moest namelijk de gast te behagen de jonge keuken brigade was goed en kundig en eerlijk en vooral lekker koken.

Dit was onze derde bezoek aan Clouds (2 maal met A-H actie)nu speciaal gereserveerd voor het wild en niet de laatste keer het word alleen maar beter, een fijne en lekkere avond gehad.

6. Internationaal Deurne

Lekker eten. Het restaurant is klein maar gezellig. Wat aan de dure kant. Wel goede kwaliteit.

7. Grieks Deurne

Alles prima. Je kunt rustig tafelen.

8. Internationaal Deurne

Rene Saris

Alles klopte gewoon. Lekker eten drinken sfeer in de ruimte. Gewoon een topavond gehad

9. Internationaal Deurne

We hebben er drie keer gegeten en telkens een heel goed culinair verzorgde avond gehad. Er was steeds een ander menu met allerlei originele en creatieve gerechten.

Lunch gedaan. Eten is meer als voldoende. We zaten goed vol. Prijs is niet goedkoop, maar ook niet onredelijk voor de hoeveelheid. Mag iets goedkoper vanwege kwaliteit van het eten (sla was niet vers, uitgedroogd). Sfeer was prima, gezellig. Nette en vlotte bediening. Met wat betere kwaliteit van eten kan dit zeker een betere eetgelegenheid worden!

11. Grieks Deurne

Han en Agnes

Eerlijk en heerlijk genoten van de tapas. Men krijgt meer dan voldoende zodat je de salade bar beter kunt overslaan.
    Vriendelijke ontvangt en je bent echt te gast.

12. Internationaal Deurne

Na een aantal keren ontzettend lekker gegeten te hebben vond ik het leuk om bij Clouds mijn 60ste verjaardag te vieren om mijn familie en vrienden te laten genieten van culinair tafelen.
    We werden gastvrij ontvangen door Carin de gastvrouw. Zij was zeer attent en had voor deze speciale gelegenheid kleine appeltjes ter decoratie op tafel liggen met het getal 60 erop 😀.
    De kok Roel had een voortreffelijk 5 gangen menu voorbereid waar mijn gasten en ik echt van genoten. Wanneer ik terug denk aan de amuse loopt me het water nog in mijn mond. Wat was die lekker. Mijn gezelschap bestond voornamelijk uit vrouwen en daar had de kok het dessert op aangepast, heel veel chocolade mmmmm. Van de overige 4 gangen zijn alleen maar lege borden terug naar de keuken gegaan.
    Mijn gasten en ik vonden de sfeer, het eten en de bediening echt top.
    Roel, Carin en het overige personeel 👍Ga zo door.

13. Internationaal Deurne

Frank Kunen

Super leuk restaurant.
    Inmiddels 3x gegeten nu en elke keer verrast door het gevarieerde en lekkere eten.
    Goede prijs kwaliteit verhouding en leuke bediening.
    Ook veel verschillende lekkere speciaalbiertjes waar je uit kan kiezen.

14. Internationaal Deurne

H. Moolenaar

Ik heb al 2x mogen genieten van de heerlijke, zeer smakelijke gerechten van de chef, aangepast aan de seizoenen. Heel vriendelijk personeel en een fijne gastvrouw. Intiem en sfeervol. Echte aanrader!

15. Internationaal Deurne

Gastvrije ontvangst door bekwaam personeel, in het ruimtelijk, sfeervol ingericht restaurant.
    Heerlijke gerechten, met zorg bereid je proeft de hoogwaardige verse ingrediënten, op mooi opgemaakte borden.
    Met persoonlijke wensen wordt als vanzelfsprekend rekening gehouden.
    Wij hebben een heel ontspannen gezellige avond gehad en voelde ons zeer welkom!

16. Internationaal Deurne

T. loijen

Een geweldige locatie. Midden in het centrum. Zeer vriendelijk personeel. Bijzonder dat de kok ook even langskomt,
    Heerlijk gegeten, met veel zorg bereid. Iedere gang was een verrassing. Een kunstwerk op je bord!
    Zeker een aanrader.

17. Internationaal Deurne

Gerry van Heerbeek

Sfeervol restaurant, heerlijke wildgerechten gegeten. Super! Een echte aanrader!

18. Internationaal Deurne

Yvonne Brugel

Wat een gezellig en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten met 25 personen. Het eten werd voor iedereen tegelijk geserveerd. En er werd uitgelegd wat er op de borden lag. Ook werd er rekening gehouden met de wensen van de klant. Een aanrader voor iedereen die culinair wil eten. Prijs kwaliteit super!!

19. Grieks Deurne

Olga van de laar

Het eten was erg lekker fantastisch

20. Nederlands Deurne

Prima gegeten en gedronken.
    Seizoensmenu is een aanrader.

21. Grieks Deurne

Lenie Weijnen

Heeijk gegeten en ondanks de drukte, vlotte en vriendelijke bediening.

22. Grieks Deurne

Prima gegeten. De porties zijn behoorlijk groot.
    Groot minpunt: je hebt voortdurend het gevoel dat je wordt weggekeken door het groot aantal wachtenden dat op je bord staat te kijken.

23. Grieks Deurne

Wij hebben heerlijk gegeten! De porties zijn vrij groot en na een voor- en hoofdgerecht hadden we echt genoeg gehad. Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer gezellig.
    Enige minpunt is dat wij (en met ons vele anderen) 30-45 minuten moesten wachten op een tafel terwijl we hadden gereserveerd. Er werd gezegd dat dit elk weekend zo is. We werden aan de bar gezet (zonder drankje oid) en mochten daar wachten. Erg jammer, dit kan voor ons een reden zijn om de volgende keer een ander restaurant te kiezen.

24. Nederlands Deurne

Jo Louvenberg

Het voorgerecht met gamba’s werd ontsiert door een stroeve dressing, die de op zichzelf goede ingrediënten geen recht deed. De diamanthaas was goed gegaard maar had weinig smaak. De friet goed van smaak maar bleek. De curry met gamba’s die mijn partner als hoofdgerecht kreeg miste de complexiteit die een curry hoort te hebben. De bediening was attent en adekwaat.

25. Grieks Deurne

Altijd heerlijk... super gezellig :)

26. Internationaal Deurne

Het eten was super lekker, alles goed verzorgd en vooral de sfeer die dit restaurant uitstraalt maakt het een fijne en relaxte avond.

Fam . van Helden v Rens uit Horst

Heerlijk - genoten - van ons diner. Leon en Brigitte en personeel bedankt.

28. Grieks Deurne

Bij binnenkomst, beetje chaotisch, werd een tafel toegewezen in het restaurant die, volgens een telefoontje die ik 's middags kreeg, zou er een vip-room ruimte voor ons gereserveerd zijn! Niemand van het bedienend personeel had ooit gehoord van deze zgn. Vip-ruimte! Verder was onze tafel niet erg schoon. Enkele keren gevraagd om deze tafel, (6 personen) schoon te maken, wat niet is gedaan!
    Fijne avond gehad en vriendelijk personeel!

29. Grieks Deurne

Henk Wennekers

Bij de gastvrouw had je het gevoel of je de zaak al jaren kende en vrienden zijn.
    Zeer professioneel. Echt een gastvrouw.

30. Internationaal Deurne

F.M.Koster

Wij hadden wat te vieren! Wat een geweldige gastvrouw… glutenvrij? Zorgen wij voor.
    Jullie weten het niet precies? Ik zorg voor een geweldig meergangen verassingsmenu.
    Wijn? Perfecte kaart… misschien wat meer Franse wijn. Wij kozen de Franse wijn… zeldzaam.
    De gerechten die we kregen? Geweldig en toprestaurant waardig… waar komt die kok vandaan?
    Wij hadden een top-avond en hoorden toen dat ze Carin heette… Carin bedankt voor alle exquise gerechten en jouw gastvriendelijkheid.