Plein Vijf in Deurne

1271935935 75
1367200460 60
1443412080 71
1494219827 61

1. Prima gegeten en gedronken.
    Seizoensmenu is een aanrader.

2. Jo Louvenberg

Het voorgerecht met gamba’s werd ontsiert door een stroeve dressing, die de op zichzelf goede ingrediënten geen recht deed. De diamanthaas was goed gegaard maar had weinig smaak. De friet goed van smaak maar bleek. De curry met gamba’s die mijn partner als hoofdgerecht kreeg miste de complexiteit die een curry hoort te hebben. De bediening was attent en adekwaat.

3. jammer vlees was niet gaar, de groenten was half gepureerd onder t vlees gekwakt zag er niet lekker uit, de saus moest ik zoeken, kinderen hadden kip ook die moest je zoeken tussen een kilo sla, het was weinig en slecht voor dat geld, vraag me af of de eigenaars zelf ooit daar eten, denk t niet, dit was de 2e keer en de laatste keer doei.

4. Paul 36 punten

Het eten viel helaas redelijk tegen. Een soep moet heet geserveerd worden, maar deze was nog net een beetje warm. Wat ik ook erg jammer vond was dat ik moest vragen naar de wintermenu kaart. De hoofdgerechten smaakten wel goed. Het personeel was verder vriendelijk en correct. We waren ruim € 70,-- kwijt. Teveel geld voor de kwaliteit. Helaas om te zeggen, voorlopig kom ik hier niet meer.

5. Lekkere hamburgers gegeten! Personeel leuk met de kids, service prima!

6. Zondag middag gezellig op het terras bij Plein Vijf gezeten met een vriendin heerlijk geborreld daarna ook nog gegeten wat super lekker was. Plein Vijf bedankt voor de goede zorgen.

7. Samen met een vriendin, zomaar op een zondag middag naar Plein Vijf. Heerlijk op terras gezeten. De bediening was super vriendelijk. Leuke jonge gasten. Het was zo gezellig dat we besloten te blijven eten. Heerlijk was het. Alles was op en top.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Dank je wel Plein Vijf voor een leuke middag.

8. Tijdens een stop onderweg naar elders, een lunch gebruikt. Het moge duidelijk zijn: NIET voor herhaling vatbaar. Te kleine tafel waar toch 3 echt grote borden op werden gezet (zou attent zijn geweest als we werden geattendeerd op een andere grotere tafel daar begon het al mee). Broodje oude kaas, waarbij het (droge, kwalitatief beneden alle peil) broodje linea recta leek te zijn ingevlogen uit de eerste de beste supermarkt witte bollen zak met een minimale bodemprijs, weinig entourage (lees fantasieloos) op de borden. Overige lunchgerechten waren kwalitatief ook beneden niveau: extreem sompig maar ook erg vettig, bovendien stevige prijzen, gewoon NIET lunchwaardig!

Het bord van één van ons stond dusdanig wankel dat dit met een subtiele beweging op de outfit terecht kwam. Bij melden van eea, kwam er GEEN ENKEL excuus, gewoon zwijgen! Geen enkele reactie, de tafel werd stil en zonder commentaar afgeruimd. Een twee minuten later kwam de dame in kwestie terug: ja als de vlekken er niet uit gaan, stuurt u de rekening maar op van de stomerij. Pardon? Afgerekend en duidelijk laten merken dat we niet weer te gast zullen zijn. Zelf werkzaam in de Horeca, heel wat gewend en echt ervaren, maar wat hier werd uitgeserveerd en aan service werd geboden, was beneden alle peil. Met een grote boog om Plein Vijf heen de volgende keer, dat moge duidelijk zijn.

9. Gisteravond heerlijk gegeten bij Plein Vijf.
    Alles klopte. Zeer zeker komen we hier weer eens terug.
    Dank voor de fijne avond.

10. Johanna

Op een zonnige dag zijn we wezen lunchen bij Plein 5, iets wat de komende jaren niet meer zal gebeuren!
    De aspergesoep was water met zout, er zat erg weinig (room) smaak aan. Er zaten 3 sneetjes stokbrood bij, zonder enige boter. Ik vroeg of ik kruidenboter kon krijgen, maar dit hadden ze niet??? Toen ik mijn soep bijna op had kreeg ik een portie boter. Mijn vriendin had een 12 uurtje dat ruim €9.00 kost. Het was het echt niet waard, gewoon brood, geen boter, slechte huzarensalade. De muntthee die ze had, was veel water met enkele blaadjes munt, weinig smaak!

De bediening was langzaam en stond vaak bij een (bekende?) klant te praten, hij keek dan niet rond of iemand iets nodig had! Ik wilde een Mojito, kost €8.00! Ik liet merken dat ik het best duur vond. De ober zei me dat zulk drankje in het buitenland nog wel duurder was? Rare lunch, we hadden lang niet genoeg gehad, maar zijn maar snel gegaan! Nog geen 4 krijgen ze van ons!

11. Wij hebben hier met 6 personen een 3 gangen keuze menu gegeten. Je kon kiezen uit een voor, hoofd en nagerecht. Bij iedere gang klopte alleen het hoofd ingrediënt! Pastinaakcreme werd rode kool en truffelchips werden fijn gehakte champignons. Toen ik de bediening hierop aansprak bleek dat er per ongeluk het 3 gangen keuze menu van vorig jaar was gegeven. Ipv dat je dat dan gewoon meteen zegt en ons opnieuw laat kiezen, dacht deze kok dat we vast t verschil niet zagen tussen Pastinaakcreme en rodé kool. Dat vond ik dus wel een tegenvaller, al probeerde de bediening het leuk op te lossen met wat grappen en humor.

12. Onlangs met 2 personen geluncht. Bij binnenkomst oogde het geheel niet schoon: tafel en stoelen waren niet goed schoongemaakt. Koffieservies was eveneens niet schoon: opgedroogde koffiemelk op suiker/melk plateau en overal vette vingerafdrukken van eerdere gebruikers.
    Pompoensoep was prima van smaak en het daarbij geserveerde brood was vers. Club Sandwich kip was fantasieloos, bereid met budget ingrediënten en vlak van smaak. Bediening is weinig attent en de beleving van Plein Vijf is ver te zoeken.
    Prijs/kwaliteit is zeker niet in verhouding. Het gebrek aan oprechte aandacht en passie voor het vak maakt het een troosteloze eetgelegenheid.

13. Plein Vijf

1 punt
  14. Super-ervaring bij Plein 5. Hadden een week fietsvakantie geboekt en we zijn in de watjes gelegd. Fietsen stonden bij aankomst al klaar, 7 dagen heerlijk ontbeten, heerlijk gegeten, gedronken en geslapen. Prima bedden en zeer creatieve kok(s) die 7 avonden een zeer gevarieerd vegetarisch verrassingsmenu samenstelden. Chapeau!
    Komen zeker nog 'ns terug.

Neeltje uit Zeeland.

15. Gisteravond vóór de film van de Nacht van het Witte Doek een heerlijk 3 gangen diner gegeten, dit was een speciaal samengesteld menu door de chef kok voor dit weekend, was echt heel lekker. Daarna gezellig de film gekeken op het over volle terras. Bediening was vriendelijk en attent ondanks de enorme drukte, na afloop voldaan en tevreden naar huis. Complimenten aan Plein Vijf !!

16. Het lijkt mij hier het beste om een korte reactie te geven en er niet te veel woorden aan vuil te maken. De bediening is slecht en het eten is slecht en duur!

17. Aardige kaart. Variatie aan producten, met seizoenskaart. Eten op zich was goed. In een van de voorgerechten werd een etiquette stickertje gevonden, jammer, maar wel verse producten, aldus de sticker.

Bij het hoofdgerecht werd de garing van het vlees verwisseld. Verschillende sauzen.. Dus dat was iets minder maar a la... Bij het dessert (kaas) werd gesuggereerd een dessertwijn te nemen. Jammer... Mijn keuze bleef, oude port. Helaas wist deze de tafel niet te bereiken net als de daarbij bestelde pilsjes. Ter compensatie kregen we koffie van het huis en een pilsje. Helaas kwam dit pilsje ook pas na navraag. Tevens was de bierbehandeling niets om over naar huis te schrijven. De zeer slecht getapte la trappe dubbel aan de tafel naast ons, ontnam mij elke intentie deze ook te bestellen.

Tot slot stond er op de rekening een carpaccio te veel. Als alles goed was gegaan was dit een aanrader geweest. Helaas door de kleine dingen zal dit niet zo snel een herhaling krijgen bij ons.

18. Met 9 personen hebben wij 8 november een verjaardag gevierd bij Plein 5. Een week eerder zijn we er met 2 personen gaan eten en vroegen aan het personeel waar we met 9 personen het beste zouden kunnen gaan zitten. Wij maakten gebruik van de IENS-AH actie (2e persoon gratis 3 gangen menu) en toch werd ons de 'private dining room' aangeboden!
    Daar hebben we met plezier gebruik van gemaakt en dit is ons zeer goed bevallen. Rustige, mooi ingerichte ruimte waar je elkaar goed kunt verstaan, lekker gegeten, aardige correcte bediening, wat wil je nog meer? Dit noem ik pas een goede service, daar waar sommige andere restaurants je minderwaardig behandelen omdat je met een actie komt eten, biedt Plein 5 je dit luxe extraatje aan.
    Chapeau Plein 5 en zeker tot ziens!

Sylvia

19. familie van seccelen

We hebben daar gisteravond gegeten met de aanbieding van Albert Heijn.

We hebben echt heerlijk gegeten en de opmaak van de borden was erg mooi! De bediening was erg vriendelijk. Omdat ik jarig was werd ik ook nog eens verrast met vuurwerk, dat was ook erg leuk geregeld!

We komen zeker nog vaker terug hier.

20. Heerlijk gegeten! Hebben gebruik gemaakt van de actie van AH, waarmee je 2x het menu krijgt voor de prijs van 1. Wauw dat was nog eens lekker eten, met uiteindelijk een betaalbare rekening.
    De gerechten waren stuk voor stuk echt lekker, de keuze was ook genoeg voor ons alletwee, voor ieders wat wils.
    De bediening was erg aardig, en we hebben niet lang hoeven wachten. Zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder de Albertheijn actie!

21. Gereserveerd via de "gratis diner voor 2 de persoon" actie van Royal club. Volgens de regels kan één klant a la carte bestellen, de tweede krijgt dan een verrassingsmenu gratis. Bij het bestellen begon al de eerste discussie. Volgens de ober hadden we het verkeerd begrepen, je kreeg allebei een verrassingsmenu (geen enkele keuze), een persoon betaalt dan de waarde (32,50). Geen zin in ruzie, dus maar zo gelaten.
    Voorgerecht was voldoende, plakjes gerookte zalm met wat luxe sla erop en (rijkelijk) gegarneerd met mayonaise. Hoofdgerecht was ook voldoende, gekonfijte eendenpoot. Best wel lekker, al was de poot iets te lang gegaard, hij begon al wat droog te worden. Maar... best smakelijk. Geen warme groente erbij, wel een klein bakje sla en een puntzakje frites. Was wat weinig voor 2 personen, dus zakje frites erbij gevraagd. Helaas was deze tweede portie voor de tweede of derde keer gefrituurd. Erg hard met veel kleine stukjes. Dessert was echt teleurstellend. Een heel klein stukje spekkoek, een klein stukje smakeloze (volgens mij een vleugje koffie) pudding en nog wat kleine dingetjes erop. Dit was echter zo weinig dat ik niet kon achterhalen wat het was.
    Toen de rekening gevraagd, afknapper!! We vonden de prijs al erg hoog, dus maar even nagekeken. Stonden er twee drankjes, en een hele fles huiswijn, teveel op. Men gaf de vergissing (ga ik maar van uit) wel snel toe.

Ach, best wel een leuke avond gehad, de sfeer was best leuk, heerlijk weer en buiten gegeten. Maar ik gebruik dit soort acties altijd om een nieuw restaurant uit te proberen. Jammer, maar hier kom ik nooit weer. En als je meedoet met een actie, verander dan niet de spelregels in jouw eigen voordeel.

22. M. vd Zanden

De ligging is prachtig altijd wat te zien. Het personeel kan wel betere instrukties gebruiken. TIP, Verdeel de tafels zodat ieder personeelslid verantwoordelijk is voor hun eigen tafels. Voorkomt ergernis.

23. Heerlijk driegangenmenu gegeten via een Albert Heijn spaaractie (twee menu's voor de prijs van een). Voldoende keuze om het menu zelf samen te stellen. Vriendelijke bediening (wel ietwat chaotisch: werd meerdere keren gevraagd of wij al besteld hadden bijvoorbeeld, dat was al lang zo). Komen we graag nog een keer terug!

24. Afgelopen week zijn wij hier wezen lunchen. Er werd snel een drankje en de kaart aangeboden. Echter werd er geen bestelling opgenomen terwijl het duidelijk was dat we een hapje kwamen eten. We hebben zelfstandig de bediening aan moeten spreken of we iets konden eten. Zijn hierbij 2 keer genegeerd. Bestelling werd keurig opgenomen en snel gebracht. Brood voor bij de soep was taai, alsof het te oud was. Balletjes zaten er geen in de tomatensoep, er lagen losse stukjes gehakt in. Soep was veel te korrelig en niet lekker. Broodje was ook weer heel erg taai en niet te snijden met een mes. Bij de tosti was het gehakt en de smaak ver te zoeken. De bediening en het eten vielen dus erg tegen. De sfeer en ligging is prachtig maar wij komen hier niet meer terug.

25. rrrobb 2487 punten

Hier hadden we een hotel arrangement inclusief een drie-gangen maaltijd. Die bestond uit paprikasoep, gebakken zalm en een creme brulee toe. De smaak was allemaal niet echt bijzonder, maar het was ook niet slecht. De ruimte van een oude fabriek was mooi ingericht, alhoewel het ook niet echt mijn smaak was. De bediening was OK.

26. Ben hier terecht gekomen via cadeaubox, een tegoedbon van 50 euro. Via de site boden ze tapas aan voor 2 personen. Normaal gesproken neem ik dan wat extra drankjes zodat het restaurant er ook wat aan verdiend.
    De eerste ronde was een koude etagierre met sushi hapjes en wat toast met beleg, geen tapas maar wel lekker. De "warme" ronde was echt drama, gefrituurde uienringen, gehakt in olie met een plakje kaas erover en quiche. Ik eet vaak tapas bij verschillende restaurants maar dit waren eerder de borrelhapjes bij elkaar gesprokkeld. Het ergste was dat na mijn opmerking dat het eten niet echt tapas-achtig is, de serveerster mij afwimpelde en mij deed geloven dat dit toch echt tapas is. Ik zal wel verkeerde verwachtingen gehad hebben. Ik snap dat mensen niet op kadobonklanten zitten te wachten maar doe dan ook niet mee aan cadeaubox. Ik ga hier nooit meer heen. Slechte service, slecht eten.

27. van Gelder

Wij hebben heerlijk gegeten bij Plein Vijf. Fantastisch vriendelijke bediening, een echte aanrader!

28. Te duur voor wat je krijgt, trage bediening en kwaliteit eten erg matig. Geen aanrader wat mij betreft

29. Prima gastheerschap, goed eten, leuke locatie en lekkere wijn.

Aanbeveling!

30. Peeters

Vriendelijk personeel.

Maar het eten, viel tegen.

Met 5 personen mini schaaltje friet. Bestel je bij krijg je nog minder maar op de rekening wel 3 euro bijbetalen.

Bief taai en zonder saus. Terwijl het wel op de kaart stond.

Vis vol graten terwijl er filet op kaart stond.

In het verleden was het erg goed, de prijs kwaliteit verhouding.

Nu krijg je veel minder en ook nog niet eens lekker.

Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.

31. Afgelopen zaterdag wezen eten bij Plein vijf ter ere van de verjaardag van ons oma welke 90 was geworden.

Duidelijk gevraagd om een rustig plekje om rekening te houden met haar mobiliteit en slecht gehoor. Ons werd netjes verteld dat we achterom konden zodat oma het restaurant makkelijk konden bereiken.

Bij aankomst eerst even genoten in de prachtige launche en daarna werd het tijd om te eten.. en wat een verrassing. In het restaurant was een kamertje gereserveerd waar we precies met acht man afgesloten in konden dineren. Op deze manier kon oma ons verstaan en was er de ruimte, hulde aan dit concept. Dit zouden meer restaurants moeten doen.

Kwaliteit/prijs verhouding van het eten was zeer correct te noemen en het eten smaakte uitstekend. Vlees was goed en tenminste niet van die magnetrongroente, gewoon lekker dus. Ondanks de onverwachtte drukte vanwege het goede weer was het personeel toch uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Enige puntje van kritiek was dat we na meerdere malen vragen om champignonsaus de tafel alleen maar vol hadden staan met pepersaus. Ach ja, je moet ergens kritiek op hebben;-)

Kortom aanrader, zeker in Deurne is er weinig beters te vinden denk ik.

Leon van den Berg.

32. Fam. Paffen

Carnavals maandag waren we de enige hotelgast van Plein Vijf. De brasserie was overladen met feestgangers, die op een passende wijze carnaval kleur gaven. Wij werden ondanks al die drukte zeer gastvrij ontvangen en werden zelfs in de gelegenheid gesteld (ook weer als enige gast) om in het restaurant te dineren. Op dinsdagochtend stond een compleet verzorgd ontbijt op ons te wachten. Kortom, zeer gastvrij hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers en prima prijs kwaliteitsverhouding eten en drinken. Zeker de moeite waard om nogmaals te bezoeken.

33. Rundvleessoep verschrikkelijk zout met taai, vet vlees.

Sate zwart aangebrand geserveerd!

Kipgerecht eveneens zwart aangebrand.

Lasagne (uit magnetron) smaakte naar niets.

Als garnering bij het hoofdgerecht slechts een opgeleukt slaatje, maar geen groenten.

Bediening prima, ambiance nog beter.

Conclusie: zoek een goede kok en ga voor kwaliteit op deze toplokatie in Deurne.

34. Erg leuk restaurant! Ziet er erg modern en sfeervol uit. Zeker een aanrader, om gezellig een hapje te eten en na te borrelen. Fijne ligging om bijvoorbeeld met goed weer buiten te zitten, of in de serre die uitkijkt op de Markt van Deurne.

35. W.L.Retera

In het verleden ( Het Vervolg), maar ook nu nog blijft het mij verbazen dat er bij Plein Vijf regelmatig een en ander fout gaat met bestellingen, alsmede de betaling hiervan. Ik heb nu al regelmatig een rekening gepresenteerd gekregen, waarop diverse drankjes staan die ik zeer zeker nooit genuttigd of besteld heb. Als je dit dan meldt bij de bediening, is men ontsteld en soms zelfs onvriendelijk en poogt men de fout in de schoenen van de gast te schuiven. Helaas voor Plein Vijf komt dit euvel regelmatig voor. Kortom: Doe er iets aan, want Plein Vijf krijgt hierdoor een slechte reputatie in Deurne!

36. Zeer prettige bediening, vooral dhr. Johan.

Zeer smaakvolle kamer met prima bedden.

Het geheel is zeer goed en voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt is wel wat prijzig.

37. Matige bediening en te duur.

€ 76,00 voor 2 gangen, dan mag je wel iets culinairs verwachten.

38. Jakkie Bah

Hip en goed hotel met een prima restaurant.

Vlotte bediening en een heerlijke kaart.

Of je nu binnen, in de serre of op het terras zit...niks mis mee!

39. Prachtig hotel, helaas bediening erg opdringerig. Ontvangst hotel mag wel wat vriendelijker, ontbijt zoals eerdere recentie matig.

Jammer, want locatie en hotel is echt prachtig!

Het is het net niet allemaal!

40. michael

Voortreffelijk, chef Krijn had er weer iets lekkers van gemaakt!

41. fam. Lammerts

Prima kamer, personeel heel vriendelijk en beleefd. Heerlijke bedden, zonder meer heel prettig.
    Wat ons tegenviel was het ontbijt. Magertjes, hadden we ons wat meer van voorgesteld.

42. fam. vd eijnde

Plein Vijf was echt goed!
    Bediening was vriendelijk en correct, het eten was lekker, kortom een aanrader!

43. Plein Vijf..........
    Heerlijk gegeten, 3 gangen surprise menu vanaf € 30,00 echt niet duur, bediening vraagt wat je wel of vooral niet lust.... de koks in de keuken kunnen er wat van, gewaagde gerechten, complimenten. Lekkere witte huiswijn, de dames en heren van de bediening zeer alert, en erg vriendelijk.

Sfeer helemaal goed een pianist op de vleugel à la crazy piano's, echt geweldig.

Dank voor de zeer geslaagde avond.

44. Eric Kusters

Dit restaurant is een buitengewoon aangename verrassing! Goede sfeer, erg vriendelijke bediening en bovenal zeer, zeer goed eten.

Een absolute aanrader!

45. Genieters

Top avond. En heerlijk geslapen in het hotel. Echt een aanrader!

46. familie van Baars

We hebben met z'n zessen genoten van een surprisemenu van 4 gangen. Jammer dat we zover weg wonen of misschien kunnen we volgende keer blijven overnachten. kortom het was super.... succes Plein 5

47. Een fantastisch verblijf in een hippe zaak het eten was heerlijk en we voelden ons echte verwende gasten. heel veel succes met jullie zaak

48. te duur voor het gebodene

49. geen aandacht voor klanten, te duur voor het gebodene, waar is de gezelligheid gebleven?

50. Fam, van den Beuken

De geweldige ambiance, de vriendelijke en ongedwongen bediening maken een bezoek aan Plein Vijf tot een must als je in Deurne vertoeft,