Toen George Stefanou als 14 jarige jongen Athene verliet om in Hamburg ervaring op te doen in een Grieks restaurant, kon hij niet vermoeden dat hij in 1978 in Utrecht eigenaar zou worden van het eerste Griekse restaurant in Nederland. Vandaar ging zijn weg naar Deurne waar hij samen met zijn zwager "Rhodos" overnam, om later "KRETA" te beginnen als een gespecialiseerd Grieks mediterraans restaurant. Vanaf dat moment bezit Deurne twee van de allerbeste Griekse restaurants van Nederland!

4. Betalen American Express Master Card Visa pin Diners Club

1240203164 95
1271915577 90
1436820123 85
1462190053 86
1519272396 85
1531957361 84

1. Prima gegeten. Goede, leuke en gezellige bediening. We zijn al veel vaker hier geweest en dit keer was het eten (kreta speciaal; gyros met inktvisringen) iets minder lekker. Maar nog steeds heel lekker. Wel een erg kleine portie gyros helaas.
    Wij komen hier graag!

2. Zoals altijd bij Kreta, wederom een geweldige avond gehad met overheerlijk Griekse tapas en een hele goede bediening.

3. hanny en cor v leeuwen

Wij hebben een hele goede ervaring gehad.
    Een heeeel klein minpuntje was voor ons dat de muziek vrij hard stond.
    T klan zijn dat wij kort bij de geluidsboksen zaten, maar wij konden mekaar nie zo goed verstaan.
    Verders was t helemaal top, zeeer gastvrije bediening, en we komen zeker nog eens terug.
    Groetjes.

4. Brakels

Eten was heerlijk.
    De service zeer slecht.
    Een half uur zonder drinken, bediening geeft elkaar de schuld en reageerd gefrustreerd wanneer er niet snel genoeg naar hun zin reactie kwam voor wie welk bord eten was. We vroegen om mayonaise en kregen een klein kommetje champignonsaus voor alle 5 de hoofd(vlees)gerechten samen. Na nogmaals om mayonaise te vragen kwam deze pas aan het einde van ons hoofdgerecht samen met ons bestelde drinken. Volgende keer maar naar de andere griek!

5. Het was prima. We hebben vis gegeten en het was geweldig. Zeer aan te bevelen

6. Met collega's hier weer gaan eten. Mooi weer dus buiten op terras gegeten.
    Bediening was attent (smaakt het? Wilt u nog iets drinken?) en vriendelijk.
    Het eten was erg lekker. Wij hebben een fijn avondje uit eten beleefd.

7. Marielle vd Loo

Wederom heerlijk gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant met atfijd erg aardige en behulpzaam personeel! Top!

8. Zaterdagavond gegeten. Eten was heerlijk. Helaas erg druk, waardoor personeel heen en weer bleef rennen. Eten werd zonder vriendelijk woord op tafel gekwakt. Geen oogcontact, niemand vroeg of alles naar wens was. Bij de vraag of we nog een nagerecht wilden, waren haar ogen op een andere tafel gericht. Ongastvrije benadering geld voor alle personeelsleden. Zelfs bij het betalen en weggaan geen oogcontact (bezig met iemand anders), geen dank je wel en geen tot ziens. Erg jammer en een gemiste kans.

9. Stefan

Gewoon heerlijk en goed.

10. Ingrid C

In het begin verliep het wat stroefjes door de drukte en onderbezetheid van personeel. Later werd dit weer helemaal goed gemaakt. Mogelijkheden genoeg om of buiten te zitten, in de serre of binnen. Veel keuzemogelijkheden van de menukaart.
    Binnenkort ga ik terug.

11. Anita Sanders

Heerlijk ge-eten en je bord goed vol.
    Er vriendelijk personeel.

12. h. thomas

Eten was heerlijk. Personeel was vriendelijk.

13. Monique

Heerlijk gegeten. Ontvangst was wat gehaast maar eenmaal aan onze tafel alles prima.

14. Jan en Mien brunas

We hadden het heel gezellig gehad. Fijn personeel.

15. Johan W.

Ik snap de negatieve reviews over Kreta niet goed. Wij eten hier regelmatig, vooral als het lekker weer is, omdat je hier heerlijk op het terras kunt zitten. Bediening is altijd snel genoeg en vriendelijk. Eten is heerlijk. Wij blijven hier komen!

16. Heerlijk gegeten, gezellige en vriendelijke bediening, ook heel leuk voor de kinderen!

17. Met 5 personen aan een 4 persoonstafel eten! Uiteraard was de tafel te klein voor alle gerechten. Ruimte is erg klein. Onder andere schotel voor 3 personen besteld en kregen voor 2 personen! Moest worden bijgemaakt maar dat duurde even waardoor 1 persoon moest wachten. Bij dessert vraag om warme kersen met ijs? Kersen bleken koud! Baklava warm gevraagd en bleek ook koud. Tevens werd er geen bestek bij geleverd. Dus weer wachten op bestek. Bij drinken bestellen gebeurde het dat een restje bier bijgeschonken werd in een nieuw glas bier! Bij het verlaten van Kreta geen goeiedag door personeel! Al met al, ondanks dat het eten lekker was, voor ons geen aanrader.

18. be.thomas

Lekker gegeten, goede service👍.
    Ik heb wel een opmerking, er kwam een ober aan de tafel die heel, heel erg naar zweetlucht rook, dit bleef ook nog eens hangen, niet zo smakelijk😗.

19. Griek is altijd lekker. Gisteren was het alleen erg hectisch en veel te warm. Bediening is wel super vriendelijk en eten was binnen een normale tijd op tafel. Mijn varkenshaas aan spies was alleen veelste droog gegrild, dat is altijd jammer.

20. Uitstekende Griekse gastronomie en gastvrijheid.

21. Bart van Dessel

Heerlijk en gezellig gegeten!

22. Fijne restaurant waar we vaak komen. Het eten is super. En zeker een keer de tapas uitproberen. De personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

23. jolanda maas

Ten eerste.
    We waren om 18.30 Binnen, na half uur vroegen wij zelf om drinken, omdat we nog steeds niet gevraagd werden.
    Duurde weer even toen eindelijk na weer tijd zijn te verstreken. Kregen we drinken.
    Toen duurde het ook zeker. Driekwartier een 1 uur voor we eten konden bestellen.
    En we een Griek die serveerde en bijna geen Nederlands praat. Dat kan niet.
    Wij komen hier niet meer eten. Dit Restaurant is een aanfluiting. Het wordt waarschijnlijk niet goed aan gestuurd het personeel. En bij lange ook niet zo vriendelijk personeel. Wel kregen we een drankje van het Restaurant maar de sfeer was al goed bederft.
    Ik ga vaak uit eten, maar heb dit nog nooit meegemaakt. Mvg Jolanda Maas.

24. Het eten was super!! Ik had om 18.30 uur gereserveerd en kon pas met mijn date om 18.50 uur aan tafel dat vond ik minder. Borden bleven te lang staan en moesten erg lang op het eten wachten.

25. Theo van aerle

We hebben er lekker gegeten en gedronken vlotte service gezellig restaurant zijn er nu twee keer geweest en zeker niet de laatste,dus kan iedereen aanraden om naar Kreta in Deurne te gaan.

26. Erica Vogels

Het eten was zoals altijd weer heerlijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Klein nadeeltje is dat een paar mensen van het personeel geen Nederlands spreken, maar je merkt dat ze hun best doen om zich verstaanbaar te maken.
    Mijn favoriete restaurant in Deurne.

27. T. van Lieshout

Wij hebben gisteren met familie zeer lekker en gezellig gegeten. Complimenten voor dit restaurant!

28. Het was leuk, gezellig en heerlijk gegeten.
    Ik zou zo nog eens gaan.

29. Fantastisch eten en drinken voor een eerlijke prijs.

30. Heel prettige, persoonlijke, snelle bediening. Heerlijk glaasje wijn.
    Saladebuffet super lekker. Door de vrijdagavonddrukte werd het wel erg lawaaierig; althans binnen waar wij zaten. Van gezellig converseren aan de eigen tafel kwam het daarna niet meer. Voor mensen die last hebben van hun gehoor dus minder geschikt.

31. Weer mijn favoriete schotel besteld… Kreta Speciaal… de Kalamari was weer voortreffelijk… super mals… elke keer weer een plezier om te eten…

Minpuntje: na het vragen om de rekening... was de bediening het tot 3 keer toe vergeten om het door te geven… jammer…

32. Bedankt voor de goed verzorgde avond.

33. Fam. Van de Kerkhof

Zoals altijd hebben we weer heerlijk gegeten! Ondanks dat de mensen van de bediening het ontzettend druk hebben zijn ze altijd even vriendelijk en behulpzaam. Absoluut ons favoriete Grieks restaurant!

34. Heerlijk tapas gegeten was zo als gewoonlijk weer super lekker.

35. Fam Berkers Liessel

Het was erg lekker… we hadden met zn 4en een 2 persoon schotel. Met wat extra friet erbij meer dan genoeg. Lekker mals vlees.

36. Pluspunten.
    Heerlijk eten. Goede snelle service. Vriendelijke bediening. Ruime keuze op de kaart. Salade bar is altijd lekker en goed aangevuld.

Minpunt.
    Helemaal achterin langs het raam trekt het erg koud op.
    Plek om de jas op te hangen. Wordt niet aangeboden en we zaten op een bank. Dus kon de jas niet over de stoel.

37. Van diepen

Vanuit Mierlo-hout rijden we regelmatig naar Rhodos in Deurne. Het is meestal behoorlijk druk en word toch zo snel mogelijk geholpen. De gerechten zijn uitstekend en het personeel doet goed zijn best. De prijs valt wel mee. Een goede aanrader.

38. Van den eijnden

Altijd super goed eten.
    Super leuk, fijne en aardige bediening!

39. Eten was heerlijk. Personeel is erg vriendelijk.

40. Goed eten, goede service,
    Was helemaal prima.

41. Het was weer een genot om bij dit knusse en gezellige Griekse restaurant te zijn geweest.
    Het is echt bij iedereen aan te bevelen die van de Griekse keuken houdt, het personeel zorgt dat men aan niets te kort komt.
    We kijken er al naar uit voor een volgende keer.

42. De Bourgondiër

Eten weinig smaak en alles smaakt hetzelfde. Garnalen te ver doorgebakjen waardoor taai. Droog brood met kruidenboter met smaak van "oude boter". Salades zijn heerlijk en vers. Ruimte rumoerig, slechte akoestiek. Viel tegen:-(

43. Yeah. Dat was echt goed… aanrader!
    De Calamares (inktvis ringen) waren weer super lekker… echt mals…
    Grtz Gerry.

44. Heel lekker.

45. Zoals altijd was het eten overheerlijk. De presentatie van het eten is ook steeds fantastisch. Het personeel is steeds super vriendelijk en alert. Onze hele groep (14 personen) heeft erg genoten.
    De allerbeste Griek in een hele wijde omgeving! Zelf kom ik steeds vanuit Duitsland hier eten. Toprestaurant!

46. Gezellig avondje uit eten met een uitgebreid tapes menu!

47. Bediening en eten was prima, maar we vonden het zeer rumoerig geen normaal gesprek te voeren, de akoestiek is zeker niet geweldig.

48. Heel lekker gegeten. Is hier niet zo zout het eten. Ik was jarig en mijn kinderen kwamen binnen en feliciteerde mij dus ze wisten dat ik jarig was, maar niemand van het personeel feliciteerde mij. Zou wel zo netjes zijn om dat wel te doen.

49. Rianne van Lieshout

Eten was super, helaas was de ruimte waar wij zaten veel te koud. Personeel schakelde hier onvoldoende op, erg jammer.

50. Ondanks dat we gereserveerd hadden waren er nog 5 groepen die voor ons stonden te wachten op een tafel. Ook zij hadden allemaal gereserveerd! Na 20 minuten wachten, allemaal op elkaar gepropt, niemand kon erdoor, zijn we gegaan. Het was erg rommelig en hectisch.
    Ook de gasten aan tafel zullen zich opgejaagd hebben gevoeld met al die hongerige mensen die allemaal staan te kijken en wachten… slecht!

51. Bediening en eten was prima, maar we vonden de akoestiek niet geweldig.

52. Han en Agnes

Eerlijk en heerlijk genoten van de tapas. Men krijgt meer dan voldoende zodat je de salade bar beter kunt overslaan.
    Vriendelijke ontvangt en je bent echt te gast.

53. Olga van de laar

Het eten was erg lekker fantastisch

54. Prima gegeten. De porties zijn behoorlijk groot.
    Groot minpunt: je hebt voortdurend het gevoel dat je wordt weggekeken door het groot aantal wachtenden dat op je bord staat te kijken.

55. Wij hebben heerlijk gegeten! De porties zijn vrij groot en na een voor- en hoofdgerecht hadden we echt genoeg gehad. Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer gezellig.
    Enige minpunt is dat wij (en met ons vele anderen) 30-45 minuten moesten wachten op een tafel terwijl we hadden gereserveerd. Er werd gezegd dat dit elk weekend zo is. We werden aan de bar gezet (zonder drankje oid) en mochten daar wachten. Erg jammer, dit kan voor ons een reden zijn om de volgende keer een ander restaurant te kiezen.

56. Altijd heerlijk... super gezellig :)

57. Bij binnenkomst, beetje chaotisch, werd een tafel toegewezen in het restaurant die, volgens een telefoontje die ik 's middags kreeg, zou er een vip-room ruimte voor ons gereserveerd zijn! Niemand van het bedienend personeel had ooit gehoord van deze zgn. Vip-ruimte! Verder was onze tafel niet erg schoon. Enkele keren gevraagd om deze tafel, (6 personen) schoon te maken, wat niet is gedaan!
    Fijne avond gehad en vriendelijk personeel!

58. Henk Wennekers

Bij de gastvrouw had je het gevoel of je de zaak al jaren kende en vrienden zijn.
    Zeer professioneel. Echt een gastvrouw.

59. willem van der willigen

Goede ontvangst, prettige bediening.
    Lekker warm in de zaak. Mijn gast ervoer wat geurtjes uit het toilet.

Eten uitstekend, ossehaas botermals.

60. Waar voor je geld. Gezellig en goede bediening.

61. Gewoon lekker Grieks eten, flinke porties vlees en een koud glaasje ouzo vooraf. Er is een groot terras waar helaas gerookt wordt. Vriendelijk personeel is soms onervaren en niet Nederlandstalig. Wij hebben wel een hele leuke avond gehad en komen terug.

62. Wendy Hanegraaff

Het was voor ons de eerste keer dat wij daar gegeten hebben. De sfeer was gezellig en ook heel leuk ingericht. Wat wij ook leuk vonden was de indeling waar je kon gaan zitten, buiten of in de serre of binnen. De bediening was vriendelijk. Het eten was ontzettend lekker. En het is goed betaalbaar. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

63. Vandaag heerlijk gegeten bij Kreta in Deurne. Bediening was top, en hele mooi sfeervolle locatie.
    Een echte aanrader

64. Na een half uur bij de buren hebben moeten wachten alleen al voor het opnemen van een drankje, zijn we daar vertrokken en bij Kreta binnen gelopen, het was erg druk maar niets is te veel daar, meteen een tafeltje klaar gemaakt en binnen 10 minuten hadden we drinken en een voortreffelijk voorgerecht.
    We komen hier vaker en het is en blijft een fantastisch restaurant met een perfecte sfeer en prima personeel.

65. Echt een aanrader! Steeds als we daar gaan dineren, worden we daar hartelijk ontvangen door het vast personeel. Personeel weet precies hoe en wat we bij het vorige bezoek hebben besteld. We worden altijd fijn bediend en het eten is er heerlijk. Ossenhaas en Kreatopita zijn aanraders! We komen daar graag eten :)

66. Vanavond heerlijk gegeten met mijn gezin! Absoluut aan aanrader!

67. Lekker buiten gegeten.

68. Kitty Fransen Wilbers

Lekker eten goede wijn hele gezellige bediening salade bar ziet er goed uit

69. hans lemmen

Het eten was super lekker, De sfeer was ook erg goed. Het restaurant is erg gezellig!
    We komen zeker nog eens terug.

70. Will van Engeland

Fijne ontvangst, goede bediening die weten waarover ze het hebben. Maar bovenal het eten was top, een aanrader.

71. Wij komen hier wel vaker, en het is ons nog nooit tegengevallen. Altijd heerlijk eten (vaak wat te veel😊)maar dat vind ik niet zo erg. Personeel is altijd vriendelijk en ook de sfeer is prima in orde! Zeker een aanrader.
    Ook de tapas die geserveerd wordt is altijd goed (en een verassing wat het wordt). 👍

72. Echt heel goed… we konden niet zo snel beslissen wat we zouden bestellen van de kaart… de bediening kwam met het voorstel om wat authentieke Griekse hapjes (soort Tapaz) te serveren bestaande uit voor-hoofd en nagerechten… nou dat is tot nou toe het lekkerste wat ik aan Griekse hapjes heb gegeten!
    Yeah. Dat was echt goed… aanrader!

73. Debora Donkers

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Kreta in Deurne, het was zoals gewoonlijk heerlijk, daarom komen wij er al jaren.
    Heb in Nederland bij verschillende Griekse restaurants gegeten, maar die halen het niet bij Kreta, ook de saladebar is erg lekker. Nee hoor wij blijven komen bij Kreta in Deurne, helemaal top!

74. Altijd lekker eten. En de service gaat met grote stappen vooruit!!

75. Snellen

Wij hebben een heerlijke avond gehad, super eten en hele vriendelijke bediening.
    Wij komen zeker terug.

76. We komen er al jaren , de sfeer is super gezellig ,personeel heel erg vriendelijk vooral de moeder en dochter altijd even een praatje maken en het eten is heerlijk !!!!!!

77. Bediening kwam maar moeilijk op gang....... duurde lang voordat we onze drank kregen, en mandje met brood daar hebben we 2x om moeten vragen... maar dit hadden ze prima opgelost... kregen we van Kreta!!!

78. Tijssen

Zeer goed en veel gegeten. Het was heerlijk, gezellige en leuke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

79. Jan Duijf

Erg gezellig op het terras dankzij goed weer.

80. Sven van den Hurk

We hebben echt lekker gegeten, het smaakte goed en het was een heel behoorlijke portie. We hebben buiten gegeten maar toen het wat frisser werd konden we zonder problemen naar binnen om daar van een toetje te genieten. Daarnaast was de bediening zeer snel en erg vriendelijk. We hebben na het eten nog wat gedronken en het was erg gezellig. De prijs/kwaliteit verhouding is echt prima. Ik kom zeker nog eens terug.

81. Matthias

Een heerlijk avondje buiten op het terras, wij hebben gekozen voor het tapas menu. Zeer goed en voldoende, maar niet te veel.

82. Willem Wijnen

Super lekker gegeten en gedronken en een fantastische avond gehad

83. Nicole

Super lekker gegeten. Prijs / kwaliteits verhouding goed.
    Prettige ambiance.
    Goede oplossing voor de serveerfout.

84. Menno Boeije

Heerlijk eten, lekker veel. Als je het niet op kunt, pakken ze het ook nog voor je in en niet al te duur.

85. Eten was goed en lekker. Bediening kon beter. Je zit wel dicht op elkaar.

86. Geerd Jansen

Zoals altijd heerlijk gegeten met een uitstekende bediening en gezellige mensen!!

87. Nicole

Het eten is ontzettend lekker en je wordt snel geholpen. Jammer is dat de muziek erg hard staat. Als het rustig is kan ik dat waarderen, maar het was erg druk en mensen proberen er bovenuit te praten waardoor je echt moest schreeuwen. We gingen voor een romantisch diner, maar dat viel dus wel een beetje tegen...

88. Gewoon een goed grieks restaurant.
    Kei goede bediening.
    Lekker eten en super vriendelijk.

89. We hebben lekker gegeten. Het bestelde eten werd snel geserveerd, je krijgt een goed gevuld bord. Het personeel is erg vriendelijk en bieden een top service. Echt een aanrader!

90. Swinkels

Het was weer top!

Gezellig en heel lekker gegeten!

91. Prima eten voor een eerlijke prijs.

92. Erg lekker eten en super bediening. Ook met kleine kinderen kun je er goed terecht.

93. Goed gegeten , en sfeer goed.

94. T van de Vossenberg

Lekker mals vlees en de saladebar is een grote meerwaarde.

95. Heerlijk gegeten.
    We waren met 5 personen.
    Ze vroegen ons of we van alles wat wilde eten. Proeven.
    Dus we hebben het aan de kok overgelaten.
    Voorgerechtjes, heerlijk, ook alle tussengerechten waren heerlijk en het hoofdgerecht, diverse vlees en vis, overheerlijk.
    Een echte aanrader dus.
    De service was ook goed en vriendelijk.
    Wij gaan hier zeker terug.

96. Het leek er gisteren op of ze restjesdag hadden bij Kreta. De tapas voor 6 personen die we bij de reservering al besteld hadden was niet bijzonder en zeker het geld niet waard. Veel van de gerechtjes waren taai en niet smaakvol, en leken niet vers maar opgewarmd.. en waar was de vis???? O ja er waren een paar inktvisringen!

97. ans van nisterdael

Gereserveerd zaterdag 25-3-17 om 19.00 uur. Na 5 kwartier gewacht te hebben en hierover een melding gemaakt te hebben, werden de borden in rap tempo voor ons neergezet, zonder ook maar enige vorm van "sorry voor het lange wachten". Het was enorm druk en de obers renden door elkaar heen , het had net zo goed "italiaanse chaos"kunnen heten. Het eten was absoluut niks speciaals, maar oke...vlees en friet. Salade bar was merendeels ver leeg. Bij het verlaten van de zaak, kwam er nog net uit: tot ziens. Net als in een cafetaria....voor ons geen tot ziens meer in Kreta , Deurne helaas.

98. Menu is al jaren hetzelfde. Dat is jammer.

99. Denk maar niet dat je een ander restaurant vindt van deze klasse. Bediening is top, eten geweldig, prijs is laag en al die azijn pissers die dit een slechte tent vinden gewoon weg blijven. Zelf de Grieken die wij mee namen vonden dit een 10. Tot ziens dan maar weer.

100. Als het druk is, kan het geluid niet goed weg en kun je je tafelgenoot maar moeilijk verstaan. Dat doet afbreuk aan de verder prettige ervaring.

Volgende pagina