Kreta in Deurne

Bezorgrestaurants in de buurt van Kreta

Toen George Stefanou als 14 jarige jongen Athene verliet om in Hamburg ervaring op te doen in een Grieks restaurant, kon hij niet vermoeden dat hij in 1978 in Utrecht eigenaar zou worden van het eerste Griekse restaurant in Nederland. Vandaar ging zijn weg naar Deurne waar hij samen met zijn zwager "Rhodos" overnam, om later "KRETA" te beginnen als een gespecialiseerd Grieks mediterraans restaurant. Vanaf dat moment bezit Deurne twee van de allerbeste Griekse restaurants van Nederland!

4. Betalen American Express Master Card Visa pin Diners Club

1292201350 87
1298120153 91
1392820997 82
1452009025 87
1511197053 86

1. Bediening en eten was prima, maar we vonden de akoestiek niet geweldig.

2. Alles prima. Je kunt rustig tafelen.

3. Han en Agnes

Eerlijk en heerlijk genoten van de tapas. Men krijgt meer dan voldoende zodat je de salade bar beter kunt overslaan.
    Vriendelijke ontvangt en je bent echt te gast.

4. Olga van de laar

Het eten was erg lekker fantastisch

5. Prima gegeten. De porties zijn behoorlijk groot.
    Groot minpunt: je hebt voortdurend het gevoel dat je wordt weggekeken door het groot aantal wachtenden dat op je bord staat te kijken.

6. Wij hebben heerlijk gegeten! De porties zijn vrij groot en na een voor- en hoofdgerecht hadden we echt genoeg gehad. Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer gezellig.
    Enige minpunt is dat wij (en met ons vele anderen) 30-45 minuten moesten wachten op een tafel terwijl we hadden gereserveerd. Er werd gezegd dat dit elk weekend zo is. We werden aan de bar gezet (zonder drankje oid) en mochten daar wachten. Erg jammer, dit kan voor ons een reden zijn om de volgende keer een ander restaurant te kiezen.

7. Altijd heerlijk... super gezellig :)

8. Bij binnenkomst, beetje chaotisch, werd een tafel toegewezen in het restaurant die, volgens een telefoontje die ik 's middags kreeg, zou er een vip-room ruimte voor ons gereserveerd zijn! Niemand van het bedienend personeel had ooit gehoord van deze zgn. Vip-ruimte! Verder was onze tafel niet erg schoon. Enkele keren gevraagd om deze tafel, (6 personen) schoon te maken, wat niet is gedaan!
    Fijne avond gehad en vriendelijk personeel!

9. Henk Wennekers

Bij de gastvrouw had je het gevoel of je de zaak al jaren kende en vrienden zijn.
    Zeer professioneel. Echt een gastvrouw.

10. willem van der willigen

Goede ontvangst, prettige bediening.
    Lekker warm in de zaak. Mijn gast ervoer wat geurtjes uit het toilet.

Eten uitstekend, ossehaas botermals.

11. Waar voor je geld. Gezellig en goede bediening.

12. Gewoon lekker Grieks eten, flinke porties vlees en een koud glaasje ouzo vooraf. Er is een groot terras waar helaas gerookt wordt. Vriendelijk personeel is soms onervaren en niet Nederlandstalig. Wij hebben wel een hele leuke avond gehad en komen terug.

13. Wendy Hanegraaff

Het was voor ons de eerste keer dat wij daar gegeten hebben. De sfeer was gezellig en ook heel leuk ingericht. Wat wij ook leuk vonden was de indeling waar je kon gaan zitten, buiten of in de serre of binnen. De bediening was vriendelijk. Het eten was ontzettend lekker. En het is goed betaalbaar. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

14. Vandaag heerlijk gegeten bij Kreta in Deurne. Bediening was top, en hele mooi sfeervolle locatie.
    Een echte aanrader

15. Na een half uur bij de buren hebben moeten wachten alleen al voor het opnemen van een drankje, zijn we daar vertrokken en bij Kreta binnen gelopen, het was erg druk maar niets is te veel daar, meteen een tafeltje klaar gemaakt en binnen 10 minuten hadden we drinken en een voortreffelijk voorgerecht.
    We komen hier vaker en het is en blijft een fantastisch restaurant met een perfecte sfeer en prima personeel.

16. Echt een aanrader! Steeds als we daar gaan dineren, worden we daar hartelijk ontvangen door het vast personeel. Personeel weet precies hoe en wat we bij het vorige bezoek hebben besteld. We worden altijd fijn bediend en het eten is er heerlijk. Ossenhaas en Kreatopita zijn aanraders! We komen daar graag eten :)

17. Vanavond heerlijk gegeten met mijn gezin! Absoluut aan aanrader!

18. Lekker buiten gegeten.

19. Kitty Fransen Wilbers

Lekker eten goede wijn hele gezellige bediening salade bar ziet er goed uit

20. hans lemmen

Het eten was super lekker, De sfeer was ook erg goed. Het restaurant is erg gezellig!
    We komen zeker nog eens terug.

21. het was weer echt een heerlijk lunch bij restaurant Kreta in Deurne. We komen er graag om van de griekse keuken
    te proeven, je wordt daar echt goed als gast ontvangen en is heerst er altijd een zeer goede sfeer vooral de gastheer en gastvrouw en andere personeel zorgen dat je niets tekort komt alles is bespreekbaar wat eten betreft.
    We kijken er al naar uit voor de volgende keer.

22. Will van Engeland

Fijne ontvangst, goede bediening die weten waarover ze het hebben. Maar bovenal het eten was top, een aanrader.

23. Wij komen hier wel vaker, en het is ons nog nooit tegengevallen. Altijd heerlijk eten (vaak wat te veel😊)maar dat vind ik niet zo erg. Personeel is altijd vriendelijk en ook de sfeer is prima in orde! Zeker een aanrader.
    Ook de tapas die geserveerd wordt is altijd goed (en een verassing wat het wordt). 👍

24. Echt heel goed… we konden niet zo snel beslissen wat we zouden bestellen van de kaart… de bediening kwam met het voorstel om wat authentieke Griekse hapjes (soort Tapaz) te serveren bestaande uit voor-hoofd en nagerechten… nou dat is tot nou toe het lekkerste wat ik aan Griekse hapjes heb gegeten!
    Yeah. Dat was echt goed… aanrader!

25. Debora Donkers

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Kreta in Deurne, het was zoals gewoonlijk heerlijk, daarom komen wij er al jaren.
    Heb in Nederland bij verschillende Griekse restaurants gegeten, maar die halen het niet bij Kreta, ook de saladebar is erg lekker. Nee hoor wij blijven komen bij Kreta in Deurne, helemaal top!

26. Altijd lekker eten. En de service gaat met grote stappen vooruit!!

27. Snellen

Wij hebben een heerlijke avond gehad, super eten en hele vriendelijke bediening.
    Wij komen zeker terug.

28. We komen er al jaren , de sfeer is super gezellig ,personeel heel erg vriendelijk vooral de moeder en dochter altijd even een praatje maken en het eten is heerlijk !!!!!!

29. Bediening kwam maar moeilijk op gang....... duurde lang voordat we onze drank kregen, en mandje met brood daar hebben we 2x om moeten vragen... maar dit hadden ze prima opgelost... kregen we van Kreta!!!

30. Tijssen

Zeer goed en veel gegeten. Het was heerlijk, gezellige en leuke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

31. Jan Duijf

Erg gezellig op het terras dankzij goed weer.

32. Sven van den Hurk

We hebben echt lekker gegeten, het smaakte goed en het was een heel behoorlijke portie. We hebben buiten gegeten maar toen het wat frisser werd konden we zonder problemen naar binnen om daar van een toetje te genieten. Daarnaast was de bediening zeer snel en erg vriendelijk. We hebben na het eten nog wat gedronken en het was erg gezellig. De prijs/kwaliteit verhouding is echt prima. Ik kom zeker nog eens terug.

33. Heerlijk gegeten met vrienden, voor sommige de eerste keer, maar ook hun goed bevallen. Voor herhaling vatbaar.

34. Matthias

Een heerlijk avondje buiten op het terras, wij hebben gekozen voor het tapas menu. Zeer goed en voldoende, maar niet te veel.

35. Willem Wijnen

Super lekker gegeten en gedronken en een fantastische avond gehad

36. Topper. We hebben tapas gehad en het was voortreffelijk. Zeer aan te bevelen, maar wel vooraf bij het reserveren vermelden. Het was geweldig

37. Nicole

Super lekker gegeten. Prijs / kwaliteits verhouding goed.
    Prettige ambiance.
    Goede oplossing voor de serveerfout.

38. Menno Boeije

Heerlijk eten, lekker veel. Als je het niet op kunt, pakken ze het ook nog voor je in en niet al te duur.

39. Eten was goed en lekker. Bediening kon beter. Je zit wel dicht op elkaar.

40. Geerd Jansen

Zoals altijd heerlijk gegeten met een uitstekende bediening en gezellige mensen!!

41. Nicole

Het eten is ontzettend lekker en je wordt snel geholpen. Jammer is dat de muziek erg hard staat. Als het rustig is kan ik dat waarderen, maar het was erg druk en mensen proberen er bovenuit te praten waardoor je echt moest schreeuwen. We gingen voor een romantisch diner, maar dat viel dus wel een beetje tegen...

42. Gewoon een goed grieks restaurant.
    Kei goede bediening.
    Lekker eten en super vriendelijk.

43. We hebben lekker gegeten. Het bestelde eten werd snel geserveerd, je krijgt een goed gevuld bord. Het personeel is erg vriendelijk en bieden een top service. Echt een aanrader!

44. Swinkels

Het was weer top!

Gezellig en heel lekker gegeten!

45. Prima eten voor een eerlijke prijs.

46. Erg lekker eten en super bediening. Ook met kleine kinderen kun je er goed terecht.

47. Goed gegeten , en sfeer goed.

48. T van de Vossenberg

Lekker mals vlees en de saladebar is een grote meerwaarde.

49. Heerlijk gegeten.
    We waren met 5 personen.
    Ze vroegen ons of we van alles wat wilde eten. Proeven.
    Dus we hebben het aan de kok overgelaten.
    Voorgerechtjes, heerlijk, ook alle tussengerechten waren heerlijk en het hoofdgerecht, diverse vlees en vis, overheerlijk.
    Een echte aanrader dus.
    De service was ook goed en vriendelijk.
    Wij gaan hier zeker terug.

50. Het leek er gisteren op of ze restjesdag hadden bij Kreta. De tapas voor 6 personen die we bij de reservering al besteld hadden was niet bijzonder en zeker het geld niet waard. Veel van de gerechtjes waren taai en niet smaakvol, en leken niet vers maar opgewarmd.. en waar was de vis???? O ja er waren een paar inktvisringen!

51. ans van nisterdael

Gereserveerd zaterdag 25-3-17 om 19.00 uur. Na 5 kwartier gewacht te hebben en hierover een melding gemaakt te hebben, werden de borden in rap tempo voor ons neergezet, zonder ook maar enige vorm van "sorry voor het lange wachten". Het was enorm druk en de obers renden door elkaar heen , het had net zo goed "italiaanse chaos"kunnen heten. Het eten was absoluut niks speciaals, maar oke...vlees en friet. Salade bar was merendeels ver leeg. Bij het verlaten van de zaak, kwam er nog net uit: tot ziens. Net als in een cafetaria....voor ons geen tot ziens meer in Kreta , Deurne helaas.

52. Menu is al jaren hetzelfde. Dat is jammer.

53. Denk maar niet dat je een ander restaurant vindt van deze klasse. Bediening is top, eten geweldig, prijs is laag en al die azijn pissers die dit een slechte tent vinden gewoon weg blijven. Zelf de Grieken die wij mee namen vonden dit een 10. Tot ziens dan maar weer.

54. Als het druk is, kan het geluid niet goed weg en kun je je tafelgenoot maar moeilijk verstaan. Dat doet afbreuk aan de verder prettige ervaring.

55. Erg lekker weer gegeten, altijd goed van kwaliteit. Een echte aanrader.

56. Annemiek

Het eten is er heerlijk. Voor de tweede keer daar gegeten. De bediening is ook goed, we kwamen niets te kort.

57. Marlies

Meer dan heerlijk gegeten, en wat een fijne sfeer!

58. vd Berkmortel

Heerlijk gegeten en tussen de gerechten voldoende ruimte zoals we gevraagd hadden.
    Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

59. Chantal de Vries

Erg lekker gegeten!! En super vriendelijke bediening!!

60. Wij hebben erg lekker gegeten,er was voldoende en het vlees was zeer goed gebakken.
    De gerechten met vis waren ook prima.

61. Heerlijk gegeten.Vooral de kalamaria (inktvis ringen) zijn daar echt goed. We hebben deze al op meerdere plaatsen gegeten. Maar tot nu toe nergens zo mals... Een aanrader. Als je inktvis lekker vindt!
    Op het saladebuffet is ook niks op aan te merken. Lekker!
    Wij gaan er regelmatig heen omdat het zo lekker is.
    Grtz gerry

62. Heerlijk gegeten,volgende keer ga ik toch eens de tapas proberen.

63. Mooi restaurant, met geweldig lekker eten. Super..!!

64. Dit keer een hele slechte ervaring. Moesten lang wachten op een tafel terwijl we gereserveerd hadden. Daarna pas na 45 min ons eerst drankje gekregen en na 1 uur ons voorgerecht. Eten was ook ontzettend pittig terwijl dit normaal niet is.

65. V Schaijk

Zeer goed! Erg lekker gegeten! Een echte aanrader! 😍👌

66. Har en Moni

Het is altijd een culinaire topervaring. En nu al helemaal vanwege de kookkunsten van de Griekse Masterchef Giannis Solakis, die er een week lang zijn zijn kunsten vertoont.

67. Mijn ervaring is dat ze zeer slecht in de bediening zijn. Je moet heel lang wachten op de bestelling komt en dan hebben ze nog niet alles bij. Bij geluk na twee/drie keer vragen komt het dan wel. Kleine kans dat dit voor herhaling vatbaar is

68. Alleen maar lof! Het was zoals altijd weer heerlijk. De tapas is echt een aanrader, zo krijg je van alles wat je niet op de kaart vindt en een bijkomend voordeel is dat je ook dingen uit probeert die je anders niet zou durven bestellen 😉.
    Bedankt voor de gezellige avond, was weer top.

69. Maikel Slegers

Heerlijk gegeten. Voorgerecht van de specialiteiten kaart broodje gyros gehad, heerlijk👌! Hoofdgerecht Hermes schotel en een lekkere dame blanche als toetje. Geweldig genoten!

70. Anita Janssen

Al heel lang de betere Griek vinden wij. Eten goed, bediening goed, prijs ook. Lekkere saladebar. Tapas is een aanrader.

71. Ruud van de Laar

Ging hier bijna elke maand heen met mijn vriendin en kids, ook regelmatig met de schoonfamilie. Afscheidsetentje met collega's, dus ik zeg ik weet een leuk tentje. Had voor 14 man gereserveerd maar waren er 13 geworden. Daar was de gastvrouw het niet mee eens. Dus slaat gewoon 14 voor m hoofdgerechten aan! Van alles wat was er gevraagd niet van licht ons maar op met de rekening! 14 x 15euro voorgerecht. Dit staat niet eens op het menu, zo'n duur voorgerecht.

72. Slechte ervaring gehad. Meer dan een uur op het voorgerecht gewacht. Erg gehaaste obers en chagrijnige gastvrouw. Ook de gyros was erg zout. En de rekening klopte niet. Flinke discussie gehad met de gastvrouw. Voor ons geen 2de keer.

73. Patrick van Diepen

Waren met een groep van 13man en zeiden tegen de ober doe maar van alles wat als voorgerecht en als hoofdgerecht. Dus uiteindelijk na meer dan een uur wachten kregen we het voorgerecht (4 schalen met van alles en nog wat) werd ook wel tijd want iedereen was behoorlijk uitgehongerd. Daarna het hoofdgerecht ook weer 4 schalen met van alles en nog (vooral veel gyros) uiteindelijk de rekening gevraagd... wat blijkt: hebben ze 14x het duurste voorgerecht en 14x het duurste hoofdgerecht aangeslagen!! na uiteindelijk wat heen en weer geruzie heeft ze 1 voor- en 1 hoofdgerecht van de bon gehaald toen ze zag dat we maar met 13 man waren, daar kon ze niet onderuit! Van de dochter nog excuses aangeboden gekregen, had zo niet mogen gebeuren!! Wat een fijne avond had moeten worden werd een domper....

Nooit meer

74. We hebben geweldig lekker gegeten (Griekse tapas). Een aanrader voor iedereen.
    Super vriendelijke bediening :)

75. Heerlijk gegeten. Ik ben zwanger en ze gingen daar heel goed mee om. Was heel gezellig

76. Wilma Naglé

We komen vaker bij Kreta, dit restaurant is een van onze favorieten. Gezellige sfeer, fijne bediening en super lekker eten. In de zomer kun je lekker buiten zitten.

77. Wederom prima en heerlijk gegeten. We gaan speciaal naar deze Griek (25 minuten auto enkele reis) vanwege de uitstekende kwaliteit van het eten. Kaart biedt voldoende keus. Kortom aanrader!
    Tip: wel reserveren van te voren

78. Ben al heel regelmatig komen eten hier, altijd lekker! Deze keer eens de mini-tapas besteld. Was erg lekker en zeker genoeg. Prijs vind ik voor deze tapas wat aan de hoge kant, €22,50 per persoon voor wat je krijgt. Bediening was prima!

79. Hele leuke/gezellige/warme eettent. Het eten is heerlijk en je krijgt veel. Het personeel is top en de bediening uitstekend! Een aanrader voor iedereen👌

80. Super lekker gegeten, leuk personeel! Een echte aanrader!!

81. Vandaag wezen eten bij Kreta. Het eten was heerlijk, zoals altijd. En de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.

82. Dinia van der kant

Ik vond de tapas gerechten deze keer een stuk minder. Of dit kwam omdat het vrijdag was en wij het niet van te voren aan hadden gegeven? Ook tochtte het heel erg in de serre op de plaats waar ik zat. Men leek mijn klacht niet serieus te nemen, terwijl ik zeker weet dat zij hier meerdere klachten over gekregen moeten hebben en dit mijns inziens met wat tape of isolatie goed verholpen kan worden. Ik heb de dag erop behoorlijk last van spierpijn in nek en rug gehad.

83. Gereserveerd voor rustig hoekje maar niet gekregen. Zaten in de serre en was net een kippenhok. De gyros was veel te zout. Voor de rest was het prima maar volgende keer gaan we weer naar de andere waar we altijd komen.

84. Gewoon goed, lekker gegeten, komen hier al jaren. En dat het duur is kan ik niet begrijpen, want de prijzen zijn overal hetzelfde.

85. Lekker gegeten! Goede service! Niets op aan te merken.

86. Kalimera / Kalispera of voor de zeer late lezers Kalinita. Het was weer een heerlijk belevenis en ook weer heerlijk gegeten, we zullen er zeker weten weer naar toe gaan om weer te genieten van de Griekse keuken en vooral het Tapas menu, dat was echt heerlijk.
    En vind het jammer dat sommige recensies wat betreft dat de bediening niet in orde zijn, de gastvrouw en gastheer
    zijn zeer hoffelijk en de overige bediening daar is niets mis hoor, echt een gezellige top zaak in Deurne e.o. Het doet ons denken dat we weer op Cyprus zijn met al het Grieks eten daar.

87. Eten redelijk. Maar erg koud gehad aans ons tafeltje. Gezegd tegen de bediening maar zij deden er niets mee. Onze kinderen waren gewoon chagrijnig ervan. Veel geld kwijt met vijf personen en GEEN leuke avond gehad. Erg jammer. Het was eenmalig naar Kreta. Voortaan maar weer naar Asten naar de griek.

88. Het is altijd lekker. Leuk personeel en een gezellige sfeer

89. W. Verkennis

Erg lekker gegeten. En ook erg veel. Een doggy-bag is geen enkel probleem voor wat er nog over was. Zeker voor herhaling vatbaar. Top service en erg aardige bediening.

90. Ben hier zelf 2x eerder geweest met partner enkele jaren geleden. Nu met 3 vriendinnen geweest en ik vind Kreta nog steeds heel erg goed!! Goed ontvangst, mooi restaurant & sfeervol.

Voor de 1e keer het tapasmenu genomen, we hadden het anders verwacht (zoals traditioneel tapas opgediend wordt) maar het was zeker niet minder. De 4 gangen waren ontzettend veel (na gang 2 zaten we eigenlijk al redelijk vol) en heerlijk!! Je kreeg ook echt wel van alles gepresenteerd :)

Bediening was super gastvrij en kwam regelmatig vragen of we nog wat te drinken wilden en of het naar ons zin was.

Kortom heel goed! Voor herhaling vatbaar

91. Het eten was heerlijk, zoals altijd. We komen er al zo lang, het is steeds top.

92. Genoeg keuze met alles is dat je iets niet wil krijg je van iets anders extra. Ik vond het alleen best lang duren voor dat we het voorgerecht en het hoofdgerech kregen. Maar we hadden de tijd daar niet van. En ik voelde me wat ongemakkelijk toen wij als laatste zaten had het gevoel dat ze ons weg wilde hebben maar in het vooste gedeelte zat het ook nog vol. En voor ons gevoel zaten we wel erg opgepropt. Maar het eten was goed.

93. Marga la Fleur

Geweldig goed gegeten, heerlijk het tapasmenu, echt een aanrader.
    Gaan dit zeker nog eens overdoen.

94. We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is erg gezellig en heeft goeie bediening. We komen zeker terug.

95. Het is echt een aanrader om er naar toe te gaan voor wie van de Griekse keuken houdt. De sfeer bij Kreta Deurne is zeer goed. Dank je wel voor de goede service Gastvrouw en Gastheer en ook de bediening niet vergeten. We gaan zeker binnenkort even weer terug.

96. Heerlijk gegeten. Fijne sfeer. Het was erg druk waardoor we moesten wachten op onze gereserveerde tafel. Maar het was het wachten waard.

97. Het was kei-goed.

98. Heel lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. Wij gaan hier zeker vaker eten!

99. Wij hebben erg lekker gegeten, en het is avond vulling gelukkig hebben ze tussen de gangen door niet te snel de volgende gang geserveerd.
    Herhaling zeker.

100. Jan Brienen

Met 17 personen tapas. Heerlijk en erg veel. Goede vriendelijke bediening.

101. Ton Steunenberg

Goed gegeten met 4 personen.
    Niet de bestelde maaltijd bezorgd, door aan de schotel wat toe te voegen is dit "opgelost"!

102. Lekker gegeten en de bediening is goed.

103. Met 5 personen heerlijk gegeten (advies van de gastvrouw was zeer goed). Gezellig op het terras achterom, alleen jammer van de grote hoeveelheid vliegen die op het eten afkwamen. Communicatie tussen bedienend personeel kan wat beter, zodat niet 4 pers na elkaar met dezelfde vraag komen, maar zeker wel allemaal even vriendelijk en gastvrij.

104. Jeanne Hartog

Ik had een paar weken geleden een tafel voor 8 personen gereserveerd en moest helaas vanwege een ernstige ziekte van mijn man en een spoedopname in het ziekenhuis afbellen. De heer die ik aan de telefoon had wekte op mij de indruk mij niet te geloven en een beterschap wens voor mijn man kon er dan ook niet vanaf. Uiteraard waren wij als familie liever een avondje lekker komen eten bij jullie dan in het ziekenhuis te vertoeven.

Nu is mijn man bijna weer de oude, maar we hebben besloten om ons etentje bij een ander Grieks restaurant te doen. Niet zo fijn om klanten een naar gevoel te geven in moeilijke tijden.

Vriendelijke groeten,

Jeanne Hartog

105. Het eten was uitstekend lekker buiten kunnen eten.

106. Was wel goed, alleen merkte ik dat ze nu personeel uit Griekenland hebben die gebrekkig Engels konden. Een ober (die wel Nederlands kon) moest alles doen, gasten ontvangen en opnemen, en vergat af en toe wat we besteld hadden. Voorafgerecht was iets minder en dan bedoel ik dat er weinig op het bord lag (4 inktvisringen) dan voorheen. Dat is jammer

107. Heerlijk gegeten bij Kreta! Muziek staat iets te hard. Maar verder zeker een aanrader! Heerlijke tiramisu.

108. fam berkmortel

We hebben heerlijk gegeten. Het onbeperkte tapas menu was verrukkelijk. Er is ook voortreffelijk rekening gehouden met ons verzoek i.v.m. dieet voorschrift. Zeker voor herhaling vatbaar.

109. Tom & Ini

Eigenlijk maar 1 dingetje op aan te merken. De muziek had wat ons betrof een paar tandjes terug geschroefd mogen zijn. Verder het beste grieks restaurant in de regio wat ons betreft!

110. Heerlijk gegeten zoals altijd, niet voor niks ons lievelings restaurant. Alles was heerlijk, alleen de muziek mag iets zachter, moeilijk een gesprek te volgen hierdoor.

111. Het tapas menu was wederom voortreffelijk! Een uitgebreide en verrassende fijnproeverij, geserveerd door de altijd gastvrije en vriendelijke Fatima en Esmee.

We hebben ervan genoten, kortom: een echte aanrader!!

112. Wij hebben met 5 personen tapas gegeten zaterdagavond. Het eten was super. Alleen moest de vijfde persoon op de kopse kant in de gangpad zitten. Dit is zeer ongezellig en de tafel is veel te klein voor 5 personen.

113. Samen met mijn vrouw en dochter van 6 gegeten. Mijn dochter had limonade (ranja) besteld wat ze niet lekker vond. Dit werd kosteloos vervangen door appelsap.

Ons eten was heerlijk, ook de salade bar is goed. Wel jammer van de harde gloeiend hete frietjes die onze dochter kreeg. Die hadden toch een 10-15 minuten nodig voordat ze deze kon vastpakken en opeten.

Over het algemeen tevreden, vandaar de 7 als cijfer.

114. Heerlijk gegeten. Mooie opgemaakte borden. Goede saladebar. Nette en attente bediening. Was een ander kindergerecht uitgeserveerd, maar dat werd keurig netjes opgelost zonder ergens om te moeten vragen. Zeker voor herhaling vatbaar.

115. Het was heel lekker, wij waren met 6 personen en er waren personen die meerdere malen bij een Griek gegeten hadden maar zo lekker als bij Kreta had men nog niet mee gemaakt. Dit was de lekkerste Griek van alle Griekse restaurants waar wij geweest zijn.

116. john vossen

Het was een super gezellige avond, de bediening zorgde ervoor dat we niks te kort kwamen wat drank en eten betreft. Bij alle gerechten werd netjes verteld wat het was.

Hier gaan we zeker terug komen. Namens al mijn collega's willen we jullie bedanken voor deze mooie avond

117. Super lekker wat je ook pakt en mooi opgediend. Lekkere salades en veel keus. Super personeel die zeer behulpzaam zijn en aardig. En alles voor een vriendelijke prijs. Geweldig

118. Vanavond voor de 2e keer bij Kreta geweest en ook nu weer een positieve ervaring. We werden vriendelijk welkom geheten en naar een tafeltje gebracht. Meteen werd de mogelijkheid geboden om een ander tafeltje te krijgen als er plaats kwam omdat het niet het gezelligste plekje in het restaurant was. Even daarna zijn we in de serre gaan zitten en hebben we heerlijk gegeten. De porties waren wel echt te groot. De salades waren heerlijk. De bediening was vriendelijk, vlot en betrokken. Het enige minpuntje was dat het in de serre best wel afkoelde op het einde van de avond. Toch minder gezellig.

119. Marthijn Versteegen

Onze ervaringen zijn prima! Gisteravond weer heerlijk gegeten. Gezellig restaurant en de bediening is top. De tapas is echt een aanrader! Niets op aan te merken! Super aardige hardwerkende vrouw!!

120. Wij kwamen er vrij regelmatig maar nu ga ik er voorlopig niet meer heen. Fatima heeft in deurne de leiding maar ze is echt niet vriendelijk, of de ene keer overdreven en de andere keer stug en bot. Ook raar dat we een keer geen tapas konden bestellen (en dan langs ons een tafel wel). Zeer onduidelijk, slecht. Het eten is lekker !

121. Heerlijk tapas gegeten, super lekker, en toch elke keer weer anders. Zeker voor herhaling vatbaar.

122. We hadden een schotel voor twee besteld maar kregen een andere schotel, die weliswaar veel duurder was, maar waar ik veel niet van lust. Ze hadden het netjes en vriendelijk opgelost om ons tevreden te houden. Daarna kregen we nog een aperitief van het huis. Uiteraard hebben we de prijs van de schotel betaald die we besteld hadden. 👍 ik zeg super!

123. Eten was heerlijk, personeel was vriendelijk. Je hoefde niet te lang te wachten tussen de gerechten door. De sfeer was goed.

Wij komen zeker terug!!

125. Niet zo'n goede ervaring, druk personeel. Ook het eten wat we besteld hadden klopte niet helemaal. Minimale kaart.

126. Silvia en Robert

Wij komen regelmatig bij restaurant Kreta.

De service, sfeer en gezellige bediening zijn geweldig!! Ook het eten is super lekker! Er wordt altijd gezellig een praatje gemaakt en als je wensen en vragen hebt, kun je die altijd stellen. Ze doen echt alles om het je naar de zin de maken. Niets is teveel.

We blijven hier zeker terugkomen. Echt een toprestaurant. Ga zo door mensen!

127. Wij komen regelmatig bij restaurant Kreta. Super lekker eten voor een leuke prijs. En het gratis saladebuffet is helemaal een feest! Verder erg vriendelijk personeel die het je graag naar de zin wil maken. Ondanks dat er geen plek was, werd er toch een oplossing bedacht in overleg met ons. En er wordt dan ook nog een paar keer gevraagd of alles ok is. Al met al echt ons lievelingsrestaurant!!

128. Gisteren weer heerlijk gegeten bij Kreta. Het eten was weer heerlijk. Op een doordeweeks dag en tot lekker druk. Maar de bediening was zeer vriendelijk en had ook tijd om een praatje te maken. En met het nagerecht kregen we van het huis een bordje met Griekse watermeloen. Heerlijk ga zo door!

129. Was afgelopen weekend wezen eten. Was mooi weer dus konden we in de tuin eten. Het was een fijne avond uit. Ook al was het wat druk. Alles ging prima. Lekker eten en fijne bediening. We komen zeker terug.

130. Afgelopen zaterdag wezen eten. Het eten was echt heerlijk! Alleen jammer dat we er zo lang op moesten wachten (1,5 uur!!). Ook de vrouw die ons bediende (vermoed de eigenaresse) mag wel eens lachen. Jezus wat was ze chagrijnig zeg! Er kon nog geen lachje vanaf!

131. Harry Joosten

Vanavond (2 juli 2014) gereserveerd en gegeten bij Kreta. Het heeft mogelijk te maken met de tijdelijke sluiting wegens verbouwing van Rhodos, maar het was niet goed. Erg gejaagd personeel, nauwelijks of geen aandacht voor je als (trouwe) gast. Dit doet een goed recept waardoor Kreta terecht haar sporen heeft verdiend geen recht. Laten we hopen dat het eenmalig was, meer dan een mager zesje was het deze keer niet waard.

Harry en Hannie Joosten

132. Theo & Jeanny

Vrijdag 27 juni bij Kreta gegeten. Het was alweer een poosje geleden dat ik daar was geweest. Heerlijk gegeten en niet te vergeten gedronken. Mooie grote glazen met heerlijke Griekse wijn. Ach en Grieken zijn altijd vriendelijk en servicegericht, en dat geldt ook voor de mensen bij Kreta.

133. Joyce

134. Zojuist heerlijk (maar wel erg snel) gegeten bij jullie.

We hadden een tafeltje besproken voor 2 personen. Jammer dat we dan aan tafel voor 6 personen geplaatst worden, vonden we erg ongezellig.

We hadden gedacht om er een gezellig avondje uit van te maken, maar we zijn in totaal maar 1 uur binnen geweest. We hadden het gevoel dat we "weggewerkt" moesten worden. Dat gevoel werd nog eens versterkt, omdat meteen na het dessert gevraagd werd of we wilden verhuizen naar een 2 persoons tafeltje (?!) omdat er "onverwacht "een gezelschap van 6 personen binnen was gekomen (?!)

We zijn maar opgestapt en ik denk niet dat we hier nog terug komen.

135. Altijd lekker eten voor een prima prijs. Echter begint het op de massa productie van hun restaurant Rhodos te lijken. Steeds meer tafels in dezelfde ruimte, rumoerig en er wordt wel eens een drankbestelling vergeten of gebracht als je het eten al bijna op hebt. Ik ga hier normaal gesproken heen om rustig te zitten ten opzichte van de andere lokatie, maar dit is me de laatste keren erg tegen gevallen.

136. Onze zoon had gewonnen bij Kreta en mocht gratis komen eten met nog 1 persoon. Ik mocht gratis mee en mijn man als betalende persoon. Wij hebben genoten. Wij kregen zo veel en zo veel lekkere dingen. De voorgerechten waren geweest en dat was al zo veel lekkers dat wij dachten dat wij het gehad hadden en toen kregen wij nog een hoofdgerecht en een nagerecht. En alles was super lekker en mooi opgegdiend. Grieks is echt het lekkerste eten wat er is.

137. Weer heerlijk gegeten bij de Griek, het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. We komen hier al jaren. En als ik dan sommige recencies lees, ben ik toch van mening dat het aan die mensen zelf ligt, want laten we eerlijk zijn zeurders zijn er altijd, maar aan de Griek zijn eten en personeel kan het niet liggen want anders zou ik niet al jaren hier komen. Kreta ga zo door.

138. Ben al vaker bij Kreta wezen uit eten en het is me menig malen opgevallen dat de service slecht is.
    dit met de volgende redenen:
    1. je wordt al boos aangekeken als je binnen komt.
    2. heb je gereserveerd voor een tafel voor 5 krijg je een tafel voor 4 in de tocht.
    3. waren we niet tevreden met de tafel en wilden gaan is in een keer wel mogelijk een andere tafel te krijgen.

Dit was de laatste keer dat ik hier geweest ben.

139. P.kooitje

Weinig woorden!! Verukkelijk gewoon alles is goed! Vlees is super mals en genoeg, frietjes zijn goed gebakken enz enz. Nee Kreta verdient voor ons de gouden spies!

Grtz ko&gina

140. Heerlijk eten. Mooie tuin. En wensen buiten de kaart waren geen probleem. Vriendelijk personeel. Het eten kwam heel snel.

141. Stefanou

142. Jan en Narda

Wij hebben heerlijk gegeten bij jullie. Bediening was heel vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten op het eten.. Jammer dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we regelmatig een hapje eten.

143. Joelle van Nunen

Weet niet hoe vaak ik hier al gegeten maar altijd lekker en als je wilt ook heel goedkoop. De biftecci is een van mijn favorieten en als ik dat aanvul met een salade van het heerlijke saladebuffet heb ik voor minder dan €20,- super gegeten en gedronken.

144. Sinds kort enkele keren hier wezen eten, en geweldig leuke ervaring. Altijd genoeg personeel, snel en attent, lekker, gewoon goed. Ook altijd ruimte voor wensen en de kids zijn altijd blij met de vriendelijke bediening.

145. Heerlijk eten, vriendelijke mensen!
    2e Kerstdag gezellig met zijn allen..

146. Vorige week "mezedes" menu gegeten. Dit zijn allemaal kleine hapjes die samen een komplete maaltijd vormen.
    Dit was echt heel erg lekker. Alleen giros was bekend, de rest waren allemaal dingen die ik niet kende. Normaal nemen we een vlees of vis schotel. dit was echt iets heel anders. We gaan snel nog een keer terug : heerlijk eten, snelle (en goede) service terwijl de zaak vol zat. Wat wil je nog meer???

147. Dit jaar al zeker zo'n 7 keer wezen eten. Eigenlijk is dit wel ons favoriete restaurant. We zijn tijdens weekendjes weg ook bij andere griekse restaurants geweest maar dan weet ik meteen weer dat Kreta erg goed is.
    Het vlees is Mals, de porties zijn groot en de tzaziki is ook super heerlijk hier. Echt een aanrader en de prijs is ook prima (gemiddeld tussen 13 en 20 euro voor een hoofdgerecht).

148. Heerlijke gegeten! Echt top! En wat een mooie serveersters zeg :)

149. Hugo & Yolanda

Gezelllig, leuke sfeer, goede bediening en lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

150. Super!
    Samen hebben we al veel restaurants bezocht, maar dit is toch echt onze favoriet. Het eten is werkelijk heerlijk. We kennen al bijna de menukaart van buiten en we hebben nog geen puntje van kritiek kunnen vinden ( alles is gewoonweg lekker). Het personeel is erg vriendelijk en zij zorgen ervoor dat het een onvergetelijke avond wordt.
    Geweldig!
    Ps. We komen snel weer.

151. Zeer goed gegeten en uitstekend bediening.
    Saladebar was zeer lekker en veel keus.
    Ik ga vaak uiteten en Kreta is een van mijn favoriete restaurants. Ga ook vaak met mijn zakenrelatie hier na toe.
    Ze zijn er altijd tevreden over. Dus dit is mijn nummer 1 restaurant.

152. donderdag 5 april 2012

- verkeerd hoofdgerecht geserveerd
    - hoofdgerecht wat verkeerd was geserveerd was onsmakelijk, oud en taai.
    - zeer slecht alternatief gerecht aangeboden, dat kon ik nog zelf beter bereiden, slechte gyros en gemalen vlees?!
    - van het verkeerde gerecht niet gegeten en toch moeten betalen.
    - restauranteigenaar en bediening zijn arrogant.

153. Ik vond het eten te duur, en er was relatief weinig keus. Als ik dus lekker grieks wileten, ga ik zeker niet meer hier heen. Het restaurant oogt rommelig, door de verschillende gedeeltes waar tafels staan. Er is ook weinig ruimte tussen de tafels waardoor je niet makkelijk kunt opstaan of lopen. Al met al was het eens maar nooit meer.

154. Marjolijn - Jan & Wim

Gisterenavond met z'n drietjes heerlijk gegeten bij Kreta.
    Voor ons de eerste keer waarvoor we ons eigenlijk nu best wel schamen omdat we al vijf jaar in Deurne wonen.
    Het was een buitengewoon prettige ervaring welke zeer zeker voor herhaling vatbaar is!
    Geen enkel punt van kritiek te noemen, klasse gewoon!!

155. Zoals wel vaker hier gezellig met vrienden gaan uiteten, het was zoals 99 % van de gevallen weer heel erg goed. Super vriendelijke bediening, eten erg goed en goede porties. De nieuwe dessert kaart is een zeer goede aanwinst en er zitten heerlijke desserts tussen. Ga zo door! Sfeer is heerlijk gemoedelijk en je kan heerlijk genieten van de saladebar.
    Aanrader.

156. H.G.

157. Wij gaan gemiddeld twee keer in de maand eten bij Kreta en het is elke keer weer perfect. De bediening is super en ze hebben er erg vriendelijk personeel.
    De prijs/kwaliteitsverhouding is prima.

Dit Grieks restaurant is een aanrader.

158. Mario Jacobs

159. Gisteravond met vrienden weer héérlijk gegeten in dit restaurant. Wij zijn er nu 3x geweest en nog niet 1x heeft een gerecht ons teleurgesteld. Lekker mals vlees van de grill en de vis is ook perfect. Ikzelf ben helemaal verzot op de kalamaris. Salade zoveel als je lust. Hele gezellige sfeer en de inrichting is knus. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. 2x drankje van het huis gehad. 1x welkomsdrankje, wat heel normaal is bij de griek. Maar ook als afsluiter een heel lekker likeurtje. Enig klein puntje van kritiek zijn de grote porties :-) kortom geweldige avond gehad!

160. j.munsters

Onze ervaring klopt wel met de vorige recencies, maar Griek let op je kwaliteit. De laatste 2 bezoeken is de kwaliteit behoorlijk minder dan we gewend waren.

Griekse vleessoep lauw, troebel en vol taai vlees.

Giros bestaande uit kruimelvlees en onbestemde smaak.

Reuzechampignons met garnalen nagenoeg zonder garnalen.

Yoghurt met noten nagenoeg zonder noten alleen wat kruimeltjes.

Salades waren ook minder dan we gewend waren.

Griek let op je tellen: Italiaan is sinds kort ook aanwezig!

161. Margarita Margaro

Sinds restaurant Kreta in Deurne de deuren heeft geopend zijn mijn partner en ik er vaste klant. Het is er goed vertoeven, het eten is perfect (regelmatig nieuwe dingen op de kaart).

Daarnaast geeft de bediening je altijd het gevoel dat je speciaal bent en dit alles in een mooi sfeervol ingericht restaurant ;)

Al met al, een echte aanrader.

162. Theo

163. Ben er laatst nog geweest en het is er gezellig.

Lekker eten en bediening is ook perfect.

Zeker aan te raden.

Een van de beste Grieken in de buurt.

Ga zo door....

164. Ben al lang vaste gast van deze geweldige Griek!

Leuk dat ze voor vaste gasten regelmatig wat extra's bieden.

Zoals een nieuw voorafje om uit te proberen. Of een hele karpoezi ( watermeloen ) die ze zelf met de auto uit Griekenland hebben meegenomen. Heerlijk eten, net wat anders en netter dan bij de reguliere griek. Kortom, een aanrader!

165. Echt een van de beste restaurants in brabant, en niet alleen dat! Mooie sfeer en vooral in de zomer! Hele goeie en lekkere gerechten! Echt een aanrader!

166. Ik moet helaas mijn beoordeling iets bijschroeven. Aangezien er veel veranderingen in het restaurant zijn aangebracht is het naar mijn smaak een tikkeltje minder geworden.

Het is nog steeds een goed restaurant maar er zijn veel dingen weg van de kaart en ook de salade bar is niet meer zoals die geweest is.

Ik vind het personeel wat er nu is ook een beetje onhandig, in de 3 keer dat ik er bent geweest heeft elke keer iemand iets omgestoten of laten vallen. Maakt verder niks uit maar als dat elke keer gebeurt (niet elke keer bij mij overigens) ga je toch een beetje anders tegen zo'n zaak aankijken.

167. In en rondom Deurne het beste restaurant waar je kunt eten tegen een redelijke prijs!

Super mooi terras en serre!

Kortom een aanrader!

168. Verschillende malen al gegeten in dit gezellige Griekse restaurant.

Eten en drinken is hier heerlijk.

Goede bediening, lekker eten.

Beste Griek in omstreken!

169. Henk en Riek

Prima restaurant, eten is perfect.

Alleen jammer dat wij onze zoon een half uur kwijt waren doordat het slot niet goed werkte van het herentoilet.

170. Stevie v.d. Laar

171. Echt een top restaurant, heb veel Grieken bezocht en dit is toch een van de beste in Brabant. Het eten is goddelijk, een goede salade bar en de prijzen zijn erg goedkoop en het personeel is professioneel, vriendelijk en attent.

Iedereen die van Grieks houdt moet hier gaan eten. Je zult daarna zeker meer terug willen komen.

172. Gezellig en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten. (portie's aan de grote kant) Bediening heel attent en vriendelijk. Top avond gehad!

173. Zeker aan te raden, door de kleinschaligheid zit je hier echt op je gemak. En het eten is daarnaast prima, slimme keus geweest om een tweede zaak te openen.

Ben je uitgekeken op de "vreet"schuur dan kun je hier een heerlijke avond hebben.

174. Jack en Gerad

Goede sfeer, leuke bediening en eten van top kwaliteit in zeer ruime hoeveelheden.

175. Geweldig. absolute aanrader.