Kreta in Deurne

Toen George Stefanou als 14 jarige jongen Athene verliet om in Hamburg ervaring op te doen in een Grieks restaurant, kon hij niet vermoeden dat hij in 1978 in Utrecht eigenaar zou worden van het eerste Griekse restaurant in Nederland. Vandaar ging zijn weg naar Deurne waar hij samen met zijn zwager "Rhodos" overnam, om later "KRETA" te beginnen als een gespecialiseerd Grieks mediterraans restaurant. Vanaf dat moment bezit Deurne twee van de allerbeste Griekse restaurants van Nederland!

4. Betalen American Express Master Card Visa pin Diners Club

1364204041 85
1382082581 81
1388042095 83
1405920635 83
1513191879 84

1. De Bourgondiër

Eten weinig smaak en alles smaakt hetzelfde. Garnalen te ver doorgebakjen waardoor taai. Droog brood met kruidenboter met smaak van "oude boter". Salades zijn heerlijk en vers. Ruimte rumoerig, slechte akoestiek. Viel tegen:-(

2. Yeah. Dat was echt goed… aanrader!
    De Calamares (inktvis ringen) waren weer super lekker… echt mals…
    Grtz Gerry.

3. Heel lekker.

4. Zoals altijd was het eten overheerlijk. De presentatie van het eten is ook steeds fantastisch. Het personeel is steeds super vriendelijk en alert. Onze hele groep (14 personen) heeft erg genoten.
    De allerbeste Griek in een hele wijde omgeving! Zelf kom ik steeds vanuit Duitsland hier eten. Toprestaurant!

5. Gezellig avondje uit eten met een uitgebreid tapes menu!

6. Bediening en eten was prima, maar we vonden het zeer rumoerig geen normaal gesprek te voeren, de akoestiek is zeker niet geweldig.

7. Heel lekker gegeten. Is hier niet zo zout het eten. Ik was jarig en mijn kinderen kwamen binnen en feliciteerde mij dus ze wisten dat ik jarig was, maar niemand van het personeel feliciteerde mij. Zou wel zo netjes zijn om dat wel te doen.

8. Rianne van Lieshout

Eten was super, helaas was de ruimte waar wij zaten veel te koud. Personeel schakelde hier onvoldoende op, erg jammer.

9. Ondanks dat we gereserveerd hadden waren er nog 5 groepen die voor ons stonden te wachten op een tafel. Ook zij hadden allemaal gereserveerd! Na 20 minuten wachten, allemaal op elkaar gepropt, niemand kon erdoor, zijn we gegaan. Het was erg rommelig en hectisch.
    Ook de gasten aan tafel zullen zich opgejaagd hebben gevoeld met al die hongerige mensen die allemaal staan te kijken en wachten… slecht!

10. Bediening en eten was prima, maar we vonden de akoestiek niet geweldig.

11. Alles prima. Je kunt rustig tafelen.

12. Han en Agnes

Eerlijk en heerlijk genoten van de tapas. Men krijgt meer dan voldoende zodat je de salade bar beter kunt overslaan.
    Vriendelijke ontvangt en je bent echt te gast.

13. Olga van de laar

Het eten was erg lekker fantastisch

14. Prima gegeten. De porties zijn behoorlijk groot.
    Groot minpunt: je hebt voortdurend het gevoel dat je wordt weggekeken door het groot aantal wachtenden dat op je bord staat te kijken.

15. Wij hebben heerlijk gegeten! De porties zijn vrij groot en na een voor- en hoofdgerecht hadden we echt genoeg gehad. Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer gezellig.
    Enige minpunt is dat wij (en met ons vele anderen) 30-45 minuten moesten wachten op een tafel terwijl we hadden gereserveerd. Er werd gezegd dat dit elk weekend zo is. We werden aan de bar gezet (zonder drankje oid) en mochten daar wachten. Erg jammer, dit kan voor ons een reden zijn om de volgende keer een ander restaurant te kiezen.

16. Altijd heerlijk... super gezellig :)

17. Bij binnenkomst, beetje chaotisch, werd een tafel toegewezen in het restaurant die, volgens een telefoontje die ik 's middags kreeg, zou er een vip-room ruimte voor ons gereserveerd zijn! Niemand van het bedienend personeel had ooit gehoord van deze zgn. Vip-ruimte! Verder was onze tafel niet erg schoon. Enkele keren gevraagd om deze tafel, (6 personen) schoon te maken, wat niet is gedaan!
    Fijne avond gehad en vriendelijk personeel!

18. Henk Wennekers

Bij de gastvrouw had je het gevoel of je de zaak al jaren kende en vrienden zijn.
    Zeer professioneel. Echt een gastvrouw.

19. willem van der willigen

Goede ontvangst, prettige bediening.
    Lekker warm in de zaak. Mijn gast ervoer wat geurtjes uit het toilet.

Eten uitstekend, ossehaas botermals.

20. Waar voor je geld. Gezellig en goede bediening.

21. Gewoon lekker Grieks eten, flinke porties vlees en een koud glaasje ouzo vooraf. Er is een groot terras waar helaas gerookt wordt. Vriendelijk personeel is soms onervaren en niet Nederlandstalig. Wij hebben wel een hele leuke avond gehad en komen terug.

22. Wendy Hanegraaff

Het was voor ons de eerste keer dat wij daar gegeten hebben. De sfeer was gezellig en ook heel leuk ingericht. Wat wij ook leuk vonden was de indeling waar je kon gaan zitten, buiten of in de serre of binnen. De bediening was vriendelijk. Het eten was ontzettend lekker. En het is goed betaalbaar. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

23. Vandaag heerlijk gegeten bij Kreta in Deurne. Bediening was top, en hele mooi sfeervolle locatie.
    Een echte aanrader

24. Na een half uur bij de buren hebben moeten wachten alleen al voor het opnemen van een drankje, zijn we daar vertrokken en bij Kreta binnen gelopen, het was erg druk maar niets is te veel daar, meteen een tafeltje klaar gemaakt en binnen 10 minuten hadden we drinken en een voortreffelijk voorgerecht.
    We komen hier vaker en het is en blijft een fantastisch restaurant met een perfecte sfeer en prima personeel.

25. Echt een aanrader! Steeds als we daar gaan dineren, worden we daar hartelijk ontvangen door het vast personeel. Personeel weet precies hoe en wat we bij het vorige bezoek hebben besteld. We worden altijd fijn bediend en het eten is er heerlijk. Ossenhaas en Kreatopita zijn aanraders! We komen daar graag eten :)

26. Vanavond heerlijk gegeten met mijn gezin! Absoluut aan aanrader!

27. Lekker buiten gegeten.

28. Kitty Fransen Wilbers

Lekker eten goede wijn hele gezellige bediening salade bar ziet er goed uit

29. hans lemmen

Het eten was super lekker, De sfeer was ook erg goed. Het restaurant is erg gezellig!
    We komen zeker nog eens terug.

30. het was weer echt een heerlijk lunch bij restaurant Kreta in Deurne. We komen er graag om van de griekse keuken
    te proeven, je wordt daar echt goed als gast ontvangen en is heerst er altijd een zeer goede sfeer vooral de gastheer en gastvrouw en andere personeel zorgen dat je niets tekort komt alles is bespreekbaar wat eten betreft.
    We kijken er al naar uit voor de volgende keer.

31. Will van Engeland

Fijne ontvangst, goede bediening die weten waarover ze het hebben. Maar bovenal het eten was top, een aanrader.

32. Wij komen hier wel vaker, en het is ons nog nooit tegengevallen. Altijd heerlijk eten (vaak wat te veel😊)maar dat vind ik niet zo erg. Personeel is altijd vriendelijk en ook de sfeer is prima in orde! Zeker een aanrader.
    Ook de tapas die geserveerd wordt is altijd goed (en een verassing wat het wordt). 👍

33. Echt heel goed… we konden niet zo snel beslissen wat we zouden bestellen van de kaart… de bediening kwam met het voorstel om wat authentieke Griekse hapjes (soort Tapaz) te serveren bestaande uit voor-hoofd en nagerechten… nou dat is tot nou toe het lekkerste wat ik aan Griekse hapjes heb gegeten!
    Yeah. Dat was echt goed… aanrader!

34. Debora Donkers

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Kreta in Deurne, het was zoals gewoonlijk heerlijk, daarom komen wij er al jaren.
    Heb in Nederland bij verschillende Griekse restaurants gegeten, maar die halen het niet bij Kreta, ook de saladebar is erg lekker. Nee hoor wij blijven komen bij Kreta in Deurne, helemaal top!

35. Altijd lekker eten. En de service gaat met grote stappen vooruit!!

36. Snellen

Wij hebben een heerlijke avond gehad, super eten en hele vriendelijke bediening.
    Wij komen zeker terug.

37. We komen er al jaren , de sfeer is super gezellig ,personeel heel erg vriendelijk vooral de moeder en dochter altijd even een praatje maken en het eten is heerlijk !!!!!!

38. Bediening kwam maar moeilijk op gang....... duurde lang voordat we onze drank kregen, en mandje met brood daar hebben we 2x om moeten vragen... maar dit hadden ze prima opgelost... kregen we van Kreta!!!

39. Tijssen

Zeer goed en veel gegeten. Het was heerlijk, gezellige en leuke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

40. Jan Duijf

Erg gezellig op het terras dankzij goed weer.

41. Sven van den Hurk

We hebben echt lekker gegeten, het smaakte goed en het was een heel behoorlijke portie. We hebben buiten gegeten maar toen het wat frisser werd konden we zonder problemen naar binnen om daar van een toetje te genieten. Daarnaast was de bediening zeer snel en erg vriendelijk. We hebben na het eten nog wat gedronken en het was erg gezellig. De prijs/kwaliteit verhouding is echt prima. Ik kom zeker nog eens terug.

42. Heerlijk gegeten met vrienden, voor sommige de eerste keer, maar ook hun goed bevallen. Voor herhaling vatbaar.

43. Matthias

Een heerlijk avondje buiten op het terras, wij hebben gekozen voor het tapas menu. Zeer goed en voldoende, maar niet te veel.

44. Willem Wijnen

Super lekker gegeten en gedronken en een fantastische avond gehad

45. Nicole

Super lekker gegeten. Prijs / kwaliteits verhouding goed.
    Prettige ambiance.
    Goede oplossing voor de serveerfout.

46. Menno Boeije

Heerlijk eten, lekker veel. Als je het niet op kunt, pakken ze het ook nog voor je in en niet al te duur.

47. Eten was goed en lekker. Bediening kon beter. Je zit wel dicht op elkaar.

48. Geerd Jansen

Zoals altijd heerlijk gegeten met een uitstekende bediening en gezellige mensen!!

49. Nicole

Het eten is ontzettend lekker en je wordt snel geholpen. Jammer is dat de muziek erg hard staat. Als het rustig is kan ik dat waarderen, maar het was erg druk en mensen proberen er bovenuit te praten waardoor je echt moest schreeuwen. We gingen voor een romantisch diner, maar dat viel dus wel een beetje tegen...

50. Gewoon een goed grieks restaurant.
    Kei goede bediening.
    Lekker eten en super vriendelijk.

51. We hebben lekker gegeten. Het bestelde eten werd snel geserveerd, je krijgt een goed gevuld bord. Het personeel is erg vriendelijk en bieden een top service. Echt een aanrader!

52. Swinkels

Het was weer top!

Gezellig en heel lekker gegeten!

53. Prima eten voor een eerlijke prijs.

54. Erg lekker eten en super bediening. Ook met kleine kinderen kun je er goed terecht.

55. Goed gegeten , en sfeer goed.

56. T van de Vossenberg

Lekker mals vlees en de saladebar is een grote meerwaarde.

57. Heerlijk gegeten.
    We waren met 5 personen.
    Ze vroegen ons of we van alles wat wilde eten. Proeven.
    Dus we hebben het aan de kok overgelaten.
    Voorgerechtjes, heerlijk, ook alle tussengerechten waren heerlijk en het hoofdgerecht, diverse vlees en vis, overheerlijk.
    Een echte aanrader dus.
    De service was ook goed en vriendelijk.
    Wij gaan hier zeker terug.

58. Het leek er gisteren op of ze restjesdag hadden bij Kreta. De tapas voor 6 personen die we bij de reservering al besteld hadden was niet bijzonder en zeker het geld niet waard. Veel van de gerechtjes waren taai en niet smaakvol, en leken niet vers maar opgewarmd.. en waar was de vis???? O ja er waren een paar inktvisringen!

59. ans van nisterdael

Gereserveerd zaterdag 25-3-17 om 19.00 uur. Na 5 kwartier gewacht te hebben en hierover een melding gemaakt te hebben, werden de borden in rap tempo voor ons neergezet, zonder ook maar enige vorm van "sorry voor het lange wachten". Het was enorm druk en de obers renden door elkaar heen , het had net zo goed "italiaanse chaos"kunnen heten. Het eten was absoluut niks speciaals, maar oke...vlees en friet. Salade bar was merendeels ver leeg. Bij het verlaten van de zaak, kwam er nog net uit: tot ziens. Net als in een cafetaria....voor ons geen tot ziens meer in Kreta , Deurne helaas.

60. Menu is al jaren hetzelfde. Dat is jammer.

61. Denk maar niet dat je een ander restaurant vindt van deze klasse. Bediening is top, eten geweldig, prijs is laag en al die azijn pissers die dit een slechte tent vinden gewoon weg blijven. Zelf de Grieken die wij mee namen vonden dit een 10. Tot ziens dan maar weer.

62. Als het druk is, kan het geluid niet goed weg en kun je je tafelgenoot maar moeilijk verstaan. Dat doet afbreuk aan de verder prettige ervaring.

63. Erg lekker weer gegeten, altijd goed van kwaliteit. Een echte aanrader.

64. Annemiek

Het eten is er heerlijk. Voor de tweede keer daar gegeten. De bediening is ook goed, we kwamen niets te kort.

65. Marlies

Meer dan heerlijk gegeten, en wat een fijne sfeer!

66. vd Berkmortel

Heerlijk gegeten en tussen de gerechten voldoende ruimte zoals we gevraagd hadden.
    Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

67. Chantal de Vries

Erg lekker gegeten!! En super vriendelijke bediening!!

68. Wij hebben erg lekker gegeten,er was voldoende en het vlees was zeer goed gebakken.
    De gerechten met vis waren ook prima.

69. Heerlijk gegeten,volgende keer ga ik toch eens de tapas proberen.

70. Mooi restaurant, met geweldig lekker eten. Super..!!

71. Dit keer een hele slechte ervaring. Moesten lang wachten op een tafel terwijl we gereserveerd hadden. Daarna pas na 45 min ons eerst drankje gekregen en na 1 uur ons voorgerecht. Eten was ook ontzettend pittig terwijl dit normaal niet is.

72. V Schaijk

Zeer goed! Erg lekker gegeten! Een echte aanrader! 😍👌

73. Mijn ervaring is dat ze zeer slecht in de bediening zijn. Je moet heel lang wachten op de bestelling komt en dan hebben ze nog niet alles bij. Bij geluk na twee/drie keer vragen komt het dan wel. Kleine kans dat dit voor herhaling vatbaar is

74. Maikel Slegers

Heerlijk gegeten. Voorgerecht van de specialiteiten kaart broodje gyros gehad, heerlijk👌! Hoofdgerecht Hermes schotel en een lekkere dame blanche als toetje. Geweldig genoten!

75. Anita Janssen

Al heel lang de betere Griek vinden wij. Eten goed, bediening goed, prijs ook. Lekkere saladebar. Tapas is een aanrader.

76. Ruud van de Laar

Ging hier bijna elke maand heen met mijn vriendin en kids, ook regelmatig met de schoonfamilie. Afscheidsetentje met collega's, dus ik zeg ik weet een leuk tentje. Had voor 14 man gereserveerd maar waren er 13 geworden. Daar was de gastvrouw het niet mee eens. Dus slaat gewoon 14 voor m hoofdgerechten aan! Van alles wat was er gevraagd niet van licht ons maar op met de rekening! 14 x 15euro voorgerecht. Dit staat niet eens op het menu, zo'n duur voorgerecht.

77. Slechte ervaring gehad. Meer dan een uur op het voorgerecht gewacht. Erg gehaaste obers en chagrijnige gastvrouw. Ook de gyros was erg zout. En de rekening klopte niet. Flinke discussie gehad met de gastvrouw. Voor ons geen 2de keer.

78. Patrick van Diepen

Waren met een groep van 13man en zeiden tegen de ober doe maar van alles wat als voorgerecht en als hoofdgerecht. Dus uiteindelijk na meer dan een uur wachten kregen we het voorgerecht (4 schalen met van alles en nog wat) werd ook wel tijd want iedereen was behoorlijk uitgehongerd. Daarna het hoofdgerecht ook weer 4 schalen met van alles en nog (vooral veel gyros) uiteindelijk de rekening gevraagd... wat blijkt: hebben ze 14x het duurste voorgerecht en 14x het duurste hoofdgerecht aangeslagen!! na uiteindelijk wat heen en weer geruzie heeft ze 1 voor- en 1 hoofdgerecht van de bon gehaald toen ze zag dat we maar met 13 man waren, daar kon ze niet onderuit! Van de dochter nog excuses aangeboden gekregen, had zo niet mogen gebeuren!! Wat een fijne avond had moeten worden werd een domper....

Nooit meer

79. We hebben geweldig lekker gegeten (Griekse tapas). Een aanrader voor iedereen.
    Super vriendelijke bediening :)

80. Heerlijk gegeten. Ik ben zwanger en ze gingen daar heel goed mee om. Was heel gezellig

81. Wilma Naglé

We komen vaker bij Kreta, dit restaurant is een van onze favorieten. Gezellige sfeer, fijne bediening en super lekker eten. In de zomer kun je lekker buiten zitten.

82. Wederom prima en heerlijk gegeten. We gaan speciaal naar deze Griek (25 minuten auto enkele reis) vanwege de uitstekende kwaliteit van het eten. Kaart biedt voldoende keus. Kortom aanrader!
    Tip: wel reserveren van te voren

83. Ben al heel regelmatig komen eten hier, altijd lekker! Deze keer eens de mini-tapas besteld. Was erg lekker en zeker genoeg. Prijs vind ik voor deze tapas wat aan de hoge kant, €22,50 per persoon voor wat je krijgt. Bediening was prima!

84. Hele leuke/gezellige/warme eettent. Het eten is heerlijk en je krijgt veel. Het personeel is top en de bediening uitstekend! Een aanrader voor iedereen👌

85. Super lekker gegeten, leuk personeel! Een echte aanrader!!

86. Vandaag wezen eten bij Kreta. Het eten was heerlijk, zoals altijd. En de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.

87. Dinia van der kant

Ik vond de tapas gerechten deze keer een stuk minder. Of dit kwam omdat het vrijdag was en wij het niet van te voren aan hadden gegeven? Ook tochtte het heel erg in de serre op de plaats waar ik zat. Men leek mijn klacht niet serieus te nemen, terwijl ik zeker weet dat zij hier meerdere klachten over gekregen moeten hebben en dit mijns inziens met wat tape of isolatie goed verholpen kan worden. Ik heb de dag erop behoorlijk last van spierpijn in nek en rug gehad.

88. Gereserveerd voor rustig hoekje maar niet gekregen. Zaten in de serre en was net een kippenhok. De gyros was veel te zout. Voor de rest was het prima maar volgende keer gaan we weer naar de andere waar we altijd komen.

89. Gewoon goed, lekker gegeten, komen hier al jaren. En dat het duur is kan ik niet begrijpen, want de prijzen zijn overal hetzelfde.

90. Lekker gegeten! Goede service! Niets op aan te merken.

91. Eten redelijk. Maar erg koud gehad aans ons tafeltje. Gezegd tegen de bediening maar zij deden er niets mee. Onze kinderen waren gewoon chagrijnig ervan. Veel geld kwijt met vijf personen en GEEN leuke avond gehad. Erg jammer. Het was eenmalig naar Kreta. Voortaan maar weer naar Asten naar de griek.

92. Het is altijd lekker. Leuk personeel en een gezellige sfeer

93. W. Verkennis

Erg lekker gegeten. En ook erg veel. Een doggy-bag is geen enkel probleem voor wat er nog over was. Zeker voor herhaling vatbaar. Top service en erg aardige bediening.

94. Ben hier zelf 2x eerder geweest met partner enkele jaren geleden. Nu met 3 vriendinnen geweest en ik vind Kreta nog steeds heel erg goed!! Goed ontvangst, mooi restaurant & sfeervol.

Voor de 1e keer het tapasmenu genomen, we hadden het anders verwacht (zoals traditioneel tapas opgediend wordt) maar het was zeker niet minder. De 4 gangen waren ontzettend veel (na gang 2 zaten we eigenlijk al redelijk vol) en heerlijk!! Je kreeg ook echt wel van alles gepresenteerd :)

Bediening was super gastvrij en kwam regelmatig vragen of we nog wat te drinken wilden en of het naar ons zin was.

Kortom heel goed! Voor herhaling vatbaar

95. Genoeg keuze met alles is dat je iets niet wil krijg je van iets anders extra. Ik vond het alleen best lang duren voor dat we het voorgerecht en het hoofdgerech kregen. Maar we hadden de tijd daar niet van. En ik voelde me wat ongemakkelijk toen wij als laatste zaten had het gevoel dat ze ons weg wilde hebben maar in het vooste gedeelte zat het ook nog vol. En voor ons gevoel zaten we wel erg opgepropt. Maar het eten was goed.

96. Marga la Fleur

Geweldig goed gegeten, heerlijk het tapasmenu, echt een aanrader.
    Gaan dit zeker nog eens overdoen.

97. We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is erg gezellig en heeft goeie bediening. We komen zeker terug.

98. Heerlijk gegeten. Fijne sfeer. Het was erg druk waardoor we moesten wachten op onze gereserveerde tafel. Maar het was het wachten waard.

99. Het was kei-goed.

100. Heel lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. Wij gaan hier zeker vaker eten!

Volgende pagina