eigen parkeergelegenheid (8) en op 20 meter nogmaals 400 plaatsen ( P+R, NS)

• OV

Openbaar vervoer Bus / Trein. NS station op 50 meter
    Elk kwartier een trein verbinding Venlo - Deurne - Eindhoven - Den Haag eind station
    Bus lijn (27) van Deurne - Venray NS station tot aan onze voordeur in 45 min.(Halte Station Deurne 50 m ).

Lunch Diner
zo lunch 12:00 - 15:00 diner 17:30 - 21:00

Omschrijving

Welkom op de eet.nu site van Restaurant in de Heerlyckheid

Huiskamer restaurant sinds 2005
In 2009 uitgeroepen tot het "Beste Aspergerestaurant van Brabant"
en in 2017 genomineerd voor de beste 3 Aspergerestaurants van Brabant.
Modern Franse keuken dat is wat wij hier iedere keer weer met veel liefde en passie voor het vak presteren

De Heerlyckheid is voor iedereen met een voorliefde voor puur eten en drinken een lage drempel en bijzondere gastvrij !!
Wij houden van vers huisgemaakt en met een voorkeur voor duurzame producten en het liefst uit onze eigen streek.
koken zonder toevoegingen van kunstmatige E-stoffen en van kop-tot-staart.
Duurzaamheid is waar de Heerlyckheid elke dag mee begaan is, vanaf leverncier tot aan dagelijkse verwerking van keukenafval
In samen werking met Coöperatie stationspark Deurne

Graag tot ziens bij Restaurant "Herberghe in de Heerlyckheid"
Leon & Brigitte Barents.

1442039208 90
1592205993 90
1710194182 90

1. Marja Janssen

Zoals altijd heerlijk gegeten en een perfecte bediening die ook de tijd neemt voor een praatje.

2. Peggy Aarts

3. Heerlijk gegeten, in een prettige ambiance, buiten op het terras bij heerlijk weer.
    Keuze gemaakt voor het 4 gangen verrassings menu met bijpassende wijnen.
    Eten was prima van smaak, afwisseling en kwalteit. De zwaardvis was voorzien van een lekkere salsa mix. Hoofdgerecht met ree in 3 bereidingen prima met lekkere saus. Eén van ons had kaas en ander een zoet dessert. Zoet dessert met diverse bereidingen van peer was lekker fris van smaak.
    Bijpassende wijnen waren goed gekozen bij de gerechten en lekker.
    Gastvrouw had ondanks de magere personeelsbezetting (wegens ziekte) ruim voldoende tijd om ons en andere gasten van voldoende informatie te voorzien.

4. Heerlijk, super, wilde smaken, mooie borden, schitterend personeel, mooi zitten, kortom geweldig.

5. Fijne ambiance, vriendelijk personeel en bovenal HEERLIJK gegeten.
    Zeker een aanrader.
    We misten wel de beloofde verrassing op het einde.

6. Wederom heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en gastvrij ontvangen.

7. suzan 121 punten

We hebben met 7 personen heerlijk gegeten. Gekozen voor het 8 gangen amuse menu. Dit was perfect verzorgd met heerlijke bijpassende wijnen!
    Het eten was voortreffelijk en de bediening was goed.
    We hebben allen enorm genoten en voelden ons welkom… echt TOP!

Misschien 1 tip: om het personeel in dezelfde bedrijfskleding te steken… dit ziet er professioneler uit en maakt het totaalplaatje af!

8. Fam . van Helden v Rens uit Horst

Heerlijk - genoten - van ons diner. Leon en Brigitte en personeel bedankt.

9. Verrassingsmenu was apart en erg lekker

10. Henny en Maaike

Heerlijk eten! De kok maakte speciaal voor mij een heerlijk vegetarisch gerecht.

Sfeer was goed, vriendelijk personeel.

11. Superlekker gegeten verrassingsmenu was een echte verrassing perfect afgestemd.
    Op iedereen.
    Een aanrader voor echte genieters.

12. Super lekker gegeten! De ambiance is top en de bediening erg vriendelijk. Het diner was avondvullend en de pauzes tussen de gerechten door waren precies goed.

Echt een aanrader!!

13. Heerlijk gegeten met altijd perfecte bediening in sfeervol restaurant. Bij dessert mooie onverwachte verrassing voor ons 33-jarige huwelijksdag

14. Heerlijk gegeten! Verrassende menu's met goede smaakvolle combinaties! Vriendelijk en oplettend personeel, schoon, kennis van de menu's. Ik heb in ieder geval genoten en kom zeker terug!

15. Heerlijk gegeten in de Heerlyckheid.... Het restaurant doet zijn naam eer aan!! Wij geven eigenlijk nooit een 10 maar soms moet je heel erg dicht in de buurt komen. Een aanrader voor iedereen.

17. Het 3 gangen surprise menu was weer overweldigend lekker! Amuse: knolselderijmousse, parmaham, truffelmayonaise, crostini. Voorgerecht paling, op 2 manieren bereid met rode bietjes, aardappelsalade en groene kruidenschuim. Tussengerecht gegrilde zeewolfsteak met polpo (octopus) met smaakvolle garneringen. Hoofdgerecht graskalf, kalfszwezerik met garneringen. Top smaakbelevingen met heerlijke huiswijn erbij. En niet te vergeten een prima ontvangst en bediening. Zeker een aanrader!

18. Sahr,dieter

6 Gang Menü Wild über Wouw Deal gegessen. Sehr zuvorkommend empfangen und bedient worden. Bei jedem einzelnen Gang wurde das jeweilige Gericht erklärt. Menü war vorzüglich und wurde zeitlich sehr gut serviert. Haben uns keine Sekunde als Wouw Deal Gast gefühlt. Gesamturteil ein sehr gelungener Abend, vielen Dank nochmals an das Team von Restaurant "in de Heerlyckheid". Grosses Lob an Chefkoch Leon und Gastfrau Brigitte Barents.

19. Dirk-Jan & Heidy

Wij hebben met kerst het 8 gangen menu gehad, het was heerlijk!! Het zag er allemaal zeer goed uit, de bediening is top, de wijn is lekker.

Wij hebben een geslaagde tweede kerstavond gehad en komen zeker terug :)

20. Vanavond van het zesgangen wildmenu van groupon genoten. Voorgerecht konijn op zeer aparte wijze bereid, hoofdgerecht ree biefstuk en ree sparerib heerlijk smullen. Al met al de kok durft te experimenteren en het resultaat is heel lekker. Bediening is prima en attent, restaurant ziet er leuk en gezellig uit, er is gelet op de details, goed verzorgd.

21. Ongelofelijk lekker gegeten. We hebben het Patron menu gehad. Wat een smaaksensatie! Het personeel is zeer attent en de porties zijn normaal. De sfeer in het restaurant is heel goed.

100% aanrader!

22. Wederom weer heerlijk gegeten hier. We hadden voor de 2e keer het 5 gangenkreeftenmenu besteld en het was weer super. Vooraf oesters besteld, deze zijn hier echt heerlijk!!
    Bediening professioneel en vriendelijk.
    We komen hier snel weer terug :)

23. René & Yvonne Leenen

Wij hebben hier gisteravond op aanraden van een collega voor de eerste keer gegeten. De gerechten waren heerlijk en de borden mooi opgemaakte borden waren een lust voor het oog. De bediening was super. De ober had duidelijk verstand van zijn vak. de Heerlyckheid is een absolute aanrader. Wij komen hier zeker terug.

24. Gisteren bij de Heerlyckheid gegeten met mijn partner. Wij hebben weer heerlijk genoten van het verrassingsmenu. Naast het eten kregen wij lekkere bijpassende wijntjes. Ook was de bediening weer top!

Wij komen zeker nog een keer terug, om van een heerlijk avondje uit te genieten bij dit sfeervolle restaurant.

25. Niet aan het eten toegekomen. Alleen een aperitief gebruikt. De menukaart werd pas na aandringen en 20 Minuten later gepresenteerd. We hadden gereserveerd maar het was te druk voor de keukenbezetting en men probeerde dit te reguleren door de kaart dan maar niet aan te bieden. Gezien de reacties vond men dit blijkbaar heel gewoon. Na 25 Minuten het restaurant verlaten.

26. Joyce

27. Gisterenavond met z'n drietjes een super, maar dan ook super lekker veganistisch 4-gangen diner genoten! Ik weet intussen dat veganistisch eten bijzonder lekker kan zijn, maar dit overtrof al mijn verwachtingen!!
    Wat een fijne en verschillende smaken! Wat een feest op je bord! Deze kok levert topprestaties! Bovendien was de bediening echt geweldig!

28. Jolanda en Hans van Dijk

Wij waren op doorreis naar Amsterdam en werden in een nabijgelegen hotel geweigerd omdat wij onze chihuahua bij ons hadden - wel in een tas, maar het mocht niet. Toen wij, na eerst gevraagd te hebben of ons hondje mee mocht, binnen kwamen in dit bijzondere sfeervolle restaurant, voelde dat al zo goed. Zo gezellig ingericht en bijzonder schoon, ook de toiletten warm en gezellig. Bijzonder deze vriendelijke ontvangst, maar het eten en daar gaat het toch om, was werkelijk van zeer hoge kwaliteit. Na genoten te hebben van het heerlijke hoofdgerecht, kwam het toetje subliem. Als wij weer in de buurt zijn gaan wij er zeker weer eten. Zo niet rijden wij er graag voor om!! Super bedankt!

29. Jori & Romy

Wij zijn 2 positief kritische restaurantgangers met enige ervaring in luxueus dineren. Pluspunten: Jas wordt netjes aangenomen en de juiste jassen ook weer zonder te vragen teruggegeven bij vertrek. Perfecte service (juiste etiquette zonder opdringerig te zijn). Borden zijn warm. Soep wordt aan tafel ingeschonken dus goed warm en smaakvol. Veel product- en smaak variatie zonder dat de porties te groot zijn. Dessert (Bloedsinaasappel met Yoghurt) staat in de top 3 en voor 1 van ons zelfs op nummer 1 beste toetje ooit! Er werd gevraagd of wij aardappeltjes en plat/bruisend water bij het eten wilden, dit stond uiteindelijk niet op de rekening. Net en schoon toilet.
    Minpunten: Het enige dat wij konden bedenken was dat de pepermuntjes bij de rekening niet verpakt waren (hygiëne) en dat er voor de vegetariërs onder ons geen vegetarisch hoofdgerecht op de kaart stond. Bij een vorig bezoek was er wel een vegetarisch hoofdgerecht op de kaart aanwezig. Wij zijn er echter van overtuigd dat als we het gevraagd hadden dit geen probleem was geweest.
    Al met al: heel veel pluspunten en zoeken naar de verbeterpunten! Aan te bevelen en voor meerdere herhalingen vatbaar.

Menukeuze:
    Voorgerecht: 2x Bouillon van sjalotten met truffel, champignons en ravioli gevuld met ricotta.
    Hoofdgerecht: Runderrollade met basilicum, feta, aardappelpuree, selderij en diverse andere groenten.
    Roodpootpatrijs met salie, polenta, appel, calvados, mosterd en diverse groenten.
    Dessert: 2x Bloedsinaasappel & Yoghurt (met meringue en limoen), lekkerste dessert ooit!

30. Echt super lekker gegeten in een gezellige omgeving met vriendelijk personeel. Een klein minpuntje, de stoelen zaten niet echt lekker.

31. Y Fransen

32. Ingrid Maas

Heb er weer heerlijk gegeten zoals altijd. Fijne bediening en de koks ook in voor een praatje.

33. Willem en Angeline van Waaijenburg

Heerlijk eten. 8 gangen verrassingsmenu van de chef is een grote aanrader. Mooie porties, niet te veel niet te weinig. Het personeel is erg vriendelijk, top! Echt een compleet avondje uit.

34. 5 dames Grashoek

Wij werden hartelijk ontvangen op vrijdag 1 november, en kozen het 4-gangen "week van couvert"..
    Het was héérlijk, er vielen zelfs termen als "ik wil mijn borden eigenlijk aflikken", zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de gezellige avond.

35. Bart en Danielle

Wij hebben vorige week donderdag heerlijk gegeten bij dit fijne restaurant. Ik heb de pech dat ik heel veel voedingsmiddelen niet mag nuttigen. Toen ik Brigitte daarvan op de hoogte stelde vroeg ze om een lijst met voedingsproducten zodat de koks al 's middags op de hoogte waren en wat ideeën konden bedenken. 's Avonds heerlijk gegeten. Ik wist niet dat met het weinige aan ingrediënten wat ik maar mag hebben zo'n heerlijke maaltijd bereid kon worden. We hebben echt genoten hiervan. Hierbij nog onze dank!

36. Henry Croque en Wim van den Eijnden

Prachtig acht gangen menu begeleidt met goede wijn adviezen. Naast de heerlijke gerechten, altijd een gezellige culinaire avond verzorgd door de gastvrouw Brigitte en haar personeel!

37. Afgelopen zaterdag heerlijk genoten van het 8 gangen menu. Mooi om hier te lezen dat onderstaande reactie van Peter Eijsbouts helemaal aansluit bij hetgeen wij zeiden toen we aan het napraten waren over ons geslaagde avondje. Zelfs de woorden; "als de kat van huis is............." hebben wij ook daarin gebruikt!!
    Ben ook zeer benieuwd naar het 9-jarig of 10-jarig etc.... jubileum diner!!! ;-)

38. Peter eijsbouts

We komen regelmatig in de heerlijckheid. Ervaringen zijn altijd zeer positief, lekker eten goede correcte bediening. Nu voor het 8 jarig bestaan gekozen voor het 8 gangen menu. Heel erg lekker, kwalitatief goede gerechten, mooie portionering, lekker drankje erbij een een goede sfeer. Prijs kwaliteit zeer goed, een aanrader. Ook goed om te zien dat de staf de hoge kwaliteitstandaard haalt ook al is 'de kat' van huis.... Toch wel benieuwd naar de smaak als leon er wel is ;-)

39. A en H Snijders

Recensies brachten ons naar de Heerlyckheid. Is uitstekend bevallen. We waren op het einde van de middag. Eigenlijk te vroeg. We hebben dit op geen enkel moment als vervelend ervaren. Zeer correcte bediening en uitstekende kwaliteit eten. Bijpassende wijn was redelijk goed.
    Een leuke ervaring toegevoegd.

40. herwig en roos

Waw! Is kort en krachtig om uit te drukken welke heerlijke gerechten er daar geserveerd worden ! Een culinaire ervaring om van je stoel te vallen ... de smaken, de cuisson, de presentatie en de ontvangst zijn top, tenminste een blinkende ster waardig. Doe zo voort lieve mensen, je verleidde niet alleen onze smaakpapillen maar ook ons hart.

41. Leonie Dijkstra

Afgelopen weekend ongelooflijk heerlijk gegeten bij dit restaurant. Alles klopt hier. De sfeer is super ontspannen in tegenstelling tot andere restaurants waar je een zelfde kwaliteit van eten mag verwachten. De combinatie van alle smaken op je bord en de manier van opmaak is gewoonweg een feestje.
    Wij komen uit Friesland maar dit restaurant is het absoluut waard om speciaal naartoe te rijden om heerlijk te eten.

42. Onlangs weer ongelofelijk heerlijk gegeten! Ieder bord was als een schilderijtje! Zo mooi opgemaakt, en de smaken waren echt verrukkelijk! Alle smaakpupillen zijn weer gestreeld!!
    Elke keer weer een feestje om bij de Heerlyckheid te mogen zijn!
    En dan heb ik het nog niet over de heerlijke wijnen gehad!
    Voor ons n top 1 restaurant!

43. Wij zij al vaker hier geweest en dat was dus een reden om weer eens terug te gaan. We kozen voor het 5-gangen menu van de chef.
    Ook al hadden we verschillende wensen (alleen vlees/alleen vis en gemixt) het was geen enkel probleem. Je kunt merken dat hier met liefde gekookt wordt en dat proef je. De bediening legt je in de watten en geeft je een warm welkom gevoel.
    Het bijpassende wijnarrangement maakte het helemaal af.
    Wij komen hier zeker weer terug.

44. G. van Meel

Gisteren gekozen voor een "Chef tastings menu", een verrassing menu, met wijnarrangement.
    En we werden verrast door de Heerlyckheid.
    Werkelijk uitstekend gegeten met bij ieder gerecht een uitstekend passende wijn.
    Complimenten voor chef, sommelier en bedienend personeel.

45. Martien van Diesen

Een restaurant dat met de tijd steeds beter wordt.
    Verrassende menukaart
    Heerlijk eten in een prima opmaak
    Vriendelijke bediening, met een afgewogen keuze tussen afstand en nabijheid
    Een bezoek waard

46. Renske Koppens

Wederom heerlijk gegeten. Vanavond gebruik gemaakt van het lentekriebels menu!! Was weer genieten! Super service.

47. Ada van Schaik

Na het lezen van goede recenties op zaterdag 9 maart bij herberghe-in-de-heerlyckheid gereserveerd voor 4 personen. We werden heel gastvrij en attent ontvangen. Het speciale menu van de week was een feest. Alles even lekker en prachtig gepresenteerd. De sfeer was prettig, gezellig vol met gasten en rustige muziek.
    Onze zoon en schoondochter, die graag uit eten gaan in de betere restaurants, waren ook super tevreden. Wij hebben een heerlijke avond gehad en dit restaurant doet zijn naam zeker eer aan.

48. Wij hebben samen al een aantal keer heerlijk gegeten bij de Heerlijckheid. We genieten steeds weer van de mooie combinatie van gastvrijheid en bijzondere manier van koken. Het gebruik van de verse en streek producten is duidelijk merkbaar. Op 29 december waren we bij de kliekjesavond. We hebben ons toen laten verrassen door wat er op het menu stond. Het was een bijzondere ervaring. Mooi om een klein bedrijf te zien uitblinken in groot zijn.
    Kortom wij voelen ons steeds weer in de watten gelegd.

49. Op 1 februari hier gegeten. Het was wat rustig waardoor er wat minder sfeer hing. Wel heel mooi en gezellig ingericht. Het eten is goed en smaakvol. Prijs kwaliteit verhouding niet geheel in balans.
    Met € 5,- voor een flesje water (0,75 l.) en € 3,75 voor een kop thee of espresso (niet eens zo heel erg lekker door het gebruik van E.S.E serving ivm verse bonen) prijs je jezelf uit de markt. Dit was een tegenvaller. Kortom prima restaurant, maar laat klanten niet merken dat je veel aan hen wilt verdienen.

6,7
  50. Gewoon maar toch heel bijzonder.. altijd een gezellige sfeer. Brigitte en Martijn zorgen er voor dat je je altijd welkom voelt. Leon met z'n keukenbrigade tovert de lekkerste gerechten op tafel. Bij elke mogelijke gelegenheid grijpen we de kans om ons bij de Heerlyckheid te laten verwennen. We nemen altijd een verrassingsmenu en dat was altijd top!

51. Mijn vriendin en ik zijn hier vrijdag wezen eten! Het eten was top! Vooral het voorgerecht met paling was heel lekker! Zou u mij kunnen vertellen waar ik deze paling kan krijgen? Verder was de sfeer, de bediening geweldig! We hebben een heel gezellig avondje gehad en we komen hier zeker terug!!

52. Martijn Bouwmans

53. Ik ben gisteravond, op uitnodiging van mijn ouders, hier komen eten. Hierbij was ik vrij kritisch ingesteld. Dit omdat ik zelf in de horeca werk en daardoor ook weet wat de standaard hoort te zijn.

Ik kan je vertellen, de standaard, daar gaan ze hier overheen! De avond was voor ons (vrijwel) perfect!!!

Alles voldeed aan onze verwachtingen. Een goede service, goede wijnen, zeer goed eten en een leuke en fijne sfeer.

Het is een geweldig restaurant! Zeker goed om te genieten met een gezelschap of romantisch samen. Het enige wat jammer is, is dat het vrij prijzig is en daardoor niet voor iedereen bereikbaar. Maar wij hebben in ieder geval Genoten!

54. Mart Wismans

Dit is een restaurant waar we regelmatig en graag terugkomen. Met de kinderen kiezen we meestal voor een heerlijk verrassings menu. Met z'n tweeën vaker à la carte. Altijd lekkere verse producten op meesterlijke wijze bereid en met een perfect wijnarrangement. De ambiance, het vakkundig en vriendelijk personeel en de uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding maken ieder bezoek tot een culinaire belevenis en een heerlijk avondje uit. Steeds is het weer genieten!

55. Bij regelmaat eten wij in het beste restaurant wat ons inzien Deurne te bieden heeft. De sfeer en bediening zijn buitengewoon goed en het eten smaakt voortreffelijk, is zeer smaakvol en het geheel wordt mooi geserveerd. Dit geldt voor zowel de gerechten van de kaart als de verschillende keuzes uit de verrassingsmenu's. Verder adviseert men zeer goed bij het maken van de wijnkeuze. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

56. Angelique

Gister hier gegeten, we hadden er nog nooit van gehoord. Wat een verrassing. Het eten en de wijnen waren heerlijk. Wij hadden het Wandeling-menu. 8 Kleine gerechten. Er zaten echt toppertjes bij. Erg correcte en plezierige bediening met verstand van zaken.

57. Op 5 mei gereserveerd in de Heerlyckheid omdat het de 6e onze trouwdag was. Het toegewezen tafeltje was niet zo intiem (vlak naast de keuken), maar op verzoek was er nog in het voor gedeelte plek voor 2. Was geen punt. Top. In tegenstelling tot een eerdere recensie vonden wij de bediening prima. Regelmatig werd er gevraagd of het naar ons zin was. De gastvrouw en bedieningsteam konden op al onze vragen antwoord geven. Het eten was super, maar kan altijd beter, vandaar dat we een 9 ingevuld hebben. We hadden een verrassings 5-gangen menu. Het was iedere gang een verrassing wat we op ons bord kregen, vooral omdat wij geen vis en asperges wilden. Heerlijke smaken en mooi opgemaakte borden. Lekkere wijn. Het is voor ons te ver, maar we zullen "in de Heerlyckheid aan iedereen aan bevelen. Een hele fijne avond gehad en als klap op de vuurpijl werd ons een aangekleed kopje koffie van het huis aangeboden voor onze trouwdag. Team Van Herberghe in de Heerlyckheid: Bedankt!

58. Gisteren gegeten bij In de Heerlyckheid. Het was voor ons de tweede keer en ook deze keer werden onze verwachtingen overtroffen. Wij kozen voor de Culinaire Wandeling een 8 gangen menu.
    Elk gerecht is met liefde en zorg bereid en dit is ook zichtbaar omdat er gewerkt wordt vanuit een open keuken. Wij werden verrast door de smaken die zo goed op elkaar zijn afgestemd. De borden worden met zorg opgemaakt. Ik kan wel zeggen dat wij kritische klanten zijn als we gaan uit eten, maar dit was echt goed. Ook de wijnen zijn prima. Kwaliteit van de bediening is wisselend maar over het algemeen goed. Gastvrouw heeft kennis van de gerechten die ze presenteert. Ik denk dat wij ons nieuwe favoriete restaurant hebben gevonden. Pluspunt: vlak bij het station dus in ons geval met de trein zo weer thuis! Mensen die met passie en liefde voor hun vak koken en werken gun je een vol restaurant. Dus ga er heen en laat je zelf overtuigen van de kwaliteit!!!

59. Ivonne Westrik

Heerlijk eten. Met veel zorg bereid en opgediend. Ook lekkere bij het eten passende wijnen. De bediening is vriendelijk en goed. Kortom; een aan te bevelen ervaring!

60. Op een rustige dinsdagavond hebben we een 3 gangen verrassingsmenu gekozen.
    We hebben genoten en waren verrast door de hoge kwaliteit van het menu, de wijnen en de gastvrijheid.
    Alles was heerlijk op smaak en mooi gepresenteerd.
    Kortom een aanrader!

61. P.F.M.van Lierop

Onlangs hebben wij wederom in de Heerlyckheid gegeten.
    Uit eten gaan is hier altijd een feest en roept gelijk een vakantie gevoel op. De gerechten zijn subliem, en de wijn altijd passend bij de gerechten. De bedienig en sfeer waren uitstekend. Ook onze dieet wensen gaven geen enkel probleem. Kortom hulde aan de keuken brigade en het bedienend personeel, geen enkele moeite is teveel.
    Een echte aanrader dus voor iedereen die een avond lekker uit eten wil.

Tip ook lunchen is mogelijk

wij verheugen ons al op een volgende keer.

62. Tweemaal gegeten, tweemaal niet helemaal tevreden.

Eerste maal toen was men net open. Veel beginnersfoutjes. De prijs was toen gewoon te hoog voor het gebodene.

Enige maanden geleden op zich smaakvol gegeten. Maar als ik een tonijn vraag die hooguit medium mag, maar eerder aan de rauwe kant, dan valt het tegen als deze zo gaar is dat hij van varkensvlees niet meer te onderscheiden is. Jammer van zo'n mooi product.

Overige gerechten prima, wijn lekker. De prijslijst van de leverancier in de wijnkaart achterlaten kom wat knullig over.

Mooie opmaak van de gerechten, plezierige bediening.

63. Henk en Antoinette

Onlangs en weekend in Deurne doorgebracht en dank zij deze site gegeten bij "Herberghe in de Heerlyckheid". Al bij de amuse waren wij verkocht. Wij hebben heerlijk genoten van een 4 gangen menu met wijn arrangement. Van voor gerecht tot kaasdessert perfect! Wij komen zeker terug, of het moet zijn dat de eigenaars een restaurant in onze woonplaats overnemen. Prima prijs/kwaliteit en Brabantse gastvrjheid.

64. Onlangs hier heerlijk gegeten. Via deze site bij dit restaurant gevonden en absoluut de moeite waard. Wij zijn, ook, voor de 8 gangen culinaire proeverij gegaan met daaribij het wijnarrangement. Culinair zijn we verwend, en de wijn was passend, leuk toegelicht en er wer niet 'flauw' gedaan met bijschenken. We hadden het er zo naar de zin dat we om 23u50 de laatste trein naar huis gemist hebben (waren er toch al om 19u). Dan weet je dat je een topavond hebt gehad, niet? We misten een uur. Bediening heeft gevoel voor service al is er wat onderling verschil. Persoonlijk zou ik het leuk vinden als de chef zich ook nog in het het restaurant zou vertonen met een bepaalde gang of gerecht. Lees dit ajb niet als kritiek maar als een persoonlijke 'tip'. Hier komen we zeker nog terug! Mensen gun jezelf een avondje deze heerlijkheid...

65. Een goed restaurant, vriendelijk personeel! Kwaliteit van het eten is goed! Maar toch echt een minpunt: Als je voor bijna €300,-- (4pers) hebt gegeten en dan voor kannetje kraanwater € 2,50 moet betalen, vind ik dat niet zo slim! Dit zou voor mij een reden zijn om er niet meer te komen. Jammer! Verder een goed restaurant met lekker eten.

6,7
  66. Gisteravond hier heerlijk gegeten.

Zeer gevarieerde kaart met voor elk wat wils. Wij kozen hoofdzakelijk voor het wild en dat smaakte verrukkelijk.

Prijs/kwaliteit/hoeveelheid waren dik in orde.

Uitstekende, correcte maar zeker geen opdringerige bediening.

Wij komen hier graag terug, een echte aanrader in een bourgondische, Brabantse sfeer!

67. anna 1009 punten

Gister hier gegeten met 6 personen, en wel een 8 gangen verrassingmenu.

Het eten is heerlijk, de wijnen zijn erg lekker!

En aan het eind van de avond hadden we precies genoeg gehad.

Bovendien hangt er een ontspannen sfeer en is er een leuke gastvrouw aanwezig.

Zeker voor herhaling vatbaar!

68. Verschillende keren heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving.

Ontvangst en bediening heel plezierig.

De gerechten zijn zeer smakelijk bereid.

Wij komen hier met veel plezier nog vaak terug.

69. Vermoedelijk het beste restaurant van Deurne en omstreken. De voorgerechten waren fijn van smaak en erg fraai opgemaakt. De hoofdgerechten waren welliswaar goed, maar de allure van de voorgerechten ontbrak. Wij werden vermoedelijk bediend door de zoon van de eigenaren. Erg ervaren en kundig, maar de glimlach en de passie voor het vak ontbraken. Door de gezellige ambiance in het restaurant, het goede eten en de goede wijn, een zeer geslaagde avond.

70. Met echtgenote uit eten i.v.m. 15 jarig huwelijk.

Het aangeboden wildmenu, wij kozen fazant met zuurkool, was geweldig. (een aanrader)

De bediening was uitstekend, vriendelijk en met goede uitleg.

De keukenbrigade krijgt van ons een pluim.

Dit alles in een fijne, mooie en rustige omgeving.

Wij komen vast en zeker nog eens terug.

Tip: tijdig reserveren!

71. Samen met mijn vriendin en schoonouders hier gegeten. Heb werkelijk waar genoten, het eten was heerlijk en perfect verzorgd. De bediening is erg vriendelijk en heel duidelijk. Enig nadeel is de ligging zo dichtbij het spoor.

Wat betreft de prijs valt ook weinig te zeggen, voor de geboden kwaliteit is die zeer goed zelfs.

Absolute aanrader!

72. Tijdens een weekendje weg wezen eten. Een leuk restaurant om de te zien met een erg goede keuken.

We hadden een 4-gangen verrassing menu en hebben van geen enkele gang spijt gehad! Smaken in balans, goede uitleg erbij en lekkere wijn.

Geen koopje, maar ook niet overprijst. 2 mensen, 4 gangen met wijn en water: 95 euro. Jammer dat we te ver weg wonen.

73. Angélique

Een etentje geheel onverwacht cadeau gekregen van vrienden en we hebben genoten het eten was subliem, pure smaken, perfect bereid. De bediening legde elke keer uit wat we precies kregen en was behulpzaam. Kortom een heerlijke avond uit.

74. karel buddemeijer

meer dan erg lekker,eerlijke gerechten.Sfeervolle omgeving,bediending die er op uit is je te verwennen, zonder opgedirktheid. Verdiend meer aandacht en waardering.Zeker naar toe gaan, op tijd reseveren. vriendelijke bediendinmg