De Eeterij in Deurne

Brabantse gemoedelijkheid op z'n best!

In de directe nabijheid is voldoende parkeerruimte aanwezig.

Plan uw route via: http://maps.google.nl/maps Vul in: Stationsstraat 17, Deurne

Navigatie tip:

-Wanneer u "Aaltje Reddingiusstraat" aanhoudt, komt u bij een ruime parkeerplaats uit.
    -U loopt dan door het gangetje bij de invalideparkeerplaatsen. (Richting de groenteboer)
    -U komt dan uit in de Stationsstraat. De Eeterij ligt rechts schuin tegenover u.

Bent u in de buurt en kunt u het niet vinden? Bel 0493-314758 Wij helpen u graag op weg!

Het NS-station is lopend op ongeveer 15 minuten bij ons vandaan. Vanaf het station richting: centrum

Plan uw reis via: http://www.ns.nl/ of:

di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

Welkom bij Restaurant De Eeterij in het centrum van Deurne. In dit knusse restaurant, wat toegankelijk is voor jong en oud, willen wij u graag kennis laten maken met de échte Brabantse gezelligheid!

Gastvrijheid staat bij ons op nummer 1! Laat u verwennen door ons vriendelijk en bekwaam personeel, en niet te vergeten de heerlijke gerechten die onze koks met veel enthousiasme voor u klaarmaken.
Voor een heerlijke lunch of diner bent u bij ons aan het juiste adres!
Wij zien u graag terug in ons restaurant!

5. Betalen Master Card Visa pin

1341913907 88
1348520836 86
1421197055 85
1520300991 89

1. Negatieve ervaring vandaag. Normaal gaat alles oke!
    Ik had uiensoep gehad, maar het was zout water met bijna rauwe uien! Ik belde vanuit thuis op met een klacht. Ik kreeg als reactie, dat dit verder vandaag niet was voorgekomen, geen excuus of zo. Vind ik niet zo'n fijne reactie en ik denk dat ik dus even niet bij de Eeterij kom!
    Uiensoep was €4.50, Daar mag je toch best iets van verwachten?

1,7
  2. Zoals gewoonlijk weer goed gegeten en een prima bediening.

3. Heerlijk gegeten en niet duur!

4. Het eten is daar echt goed. Ook als je het maand menu neemt.
    Jammer dat het te druk wordt en dat ze klanten nee moeten verkopen.

5. Heel lang moeten wachten ook als je drinken wilde bestellen. Naar mijn mening te weinig bediening. Wilde graag nog ijs na maar dat zijn we maar ergens anders gaan halen. Het duurde te lang. Eten was wel top!!

6. Als je alleen bent wordt je gedropt in een hoekje met een extreem klein tafeltje. Ik was dus alleen en voelde mij echt in hoekje gezet.

7. J.buijsen

Afgelopen dinsdag met 3 personsen het 4-gangenmenu besteld... Hier komen we vaker terug... kwaliteit... service... betaal prijzen, heerlijk gegeten...

8. Wij komen heir enkel jaren enkele keren per jaar een soort van reünietje samen eten en bijpraten.
    Goede kwaliteit van eten en redelijke prijs alsmede goede accommodatie en goede service.
    Prima en aan te raden deze goed klasse !

9. rikie 26 punten

Heerlijk gegeten waar voor ons geld gekregen. Heerlijke goulashsoep en heekfilet. Was heerlijk. Komen zeker weer terug.

10. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, gemoedelijke sfeer. Kortom: een aanrader, wij komen terug!!

11. Aandacht voor kleine kinderen: kleurplaat en kleurpotloden en een kinderijsje in een beker die de kinderen mee mogen nemen (uitgewassen na gebruik). Ontspannen en lekker gegeten, geen haastwerk.

12. Zoals altijd brabantse gastvrijheid
    Gezellige acomedatie
    Goed eten
    Perfecte kwalietijd

13. Het was lekker en gezellig, echt een aanrader en nog betaalbaar ook. Lekker eten, eten voor de gewone werkman.

14. Lekker gegeten. De moeite waard om nogmaals naar toe te gaan.

15. Heerlijk gegeten ondanks dat het heel druk was niet lang hoeven wachten.
    Voor herhaling vatbaar.

16. Hans van Dam

Het eten was weer voortreffelijk.

17. louis maessen

Lekker eten, vlotte bediening en gezellig.

18. Pascal van Oosterhout

Wij hebben weer heerlijk gegeten, en werden goed verzorgd. Tot de volgende keer

19. Altijd goed en gezellig. Je bent er altijd welkom.

20. Toon Bukkems

Het eten was goed en de verzorging was goed.

21. Lekker gegeten wij samen. Voor jullie een dikke 10. Top, zo door gaan.

22. Vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een nette prijs.

23. Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij De Eeterij. Zeker prijs/kwaliteit een aanrader. Onze avond was mede door jullie als personeel gezellig. We komen dan ook zeker weer terug!!

24. nellie van heijst

Was gezellig, het eten was voortreffelijk en zag er goed verzorgd uit, complimenten voor de kok!!

25. Beste mensen van De Eeterij,

Even nog via deze recensie onze dikke tevredenheid uitdrukken. Het eten was erg lekker en de rust waarmee de eigenaar ons te woord stond die van hem uitging geeft de betrokkenheid met de klant voortreffelijk weer.

Het was erg aangenaam verpozen.

Dank hiervoor en een groet van Willie en José Berkers

26. De zwemclub

We hebben heerlijk gegegeten, met een goede bediening door het vriendelijke personeel. We hebben een gezellige avond gehad.

27. Het was zeer goed gedaan en ook namens mijn vrouw Tineke een dikke 10 van ons. Groetjes van ons.

28. Jegerings

We gingen samen voor het drie gangen maandmenu wat als hoofdgerecht een kip spies was, maar er werd een kipsate geserveerd, maar dat wisten we niet. Alleen bij de vraag wat we voor dessert we wilden hebben kwam de fout boven water, maar alles werd netjes veranderd en we hoefde alleen voor het maand menu te betalen.

Dit is service.

29. Bep Malschaert - de Lau

Heel goed gegeten. 4 gangen menu beslist aanrader, Service zeer gastvrij. Prijs / kwaliteit fantastisch! Komen graag terug.

30. Lekker de Brabantse gezelligheid en heerlijk eten geproefd!

31. Prima tent, leuke sfeer met genoeg zitruimte. Eten was van prima kwaliteit (Mixed grill), vrij basis maar daar is de prijs ook naar. Personeel was vriendelijk en bekwaam, al met al een goede ervaring.

32. maikel verbiest

Raad mensen aan om daar lekker te gaan uiteten.

33. Heerlijk gegeten, betaalbaar en vriendelijk personeel. Echte aanrader!

34. Het eten was heerlijk!!! De bediening erg vriendelijk. Het enige minpunt is dat men best dicht op elkaar zit. Wij zaten met 6 mensen aan een tafel en als er iemand naar het toilet moest, moest iedereen van de tafel op staan zodat deze persoon er door kon. De rest was super en heerlijk!!

35. Tijdens de fiets 4 daagse heb ik er 2 keer gegeten. Het 4-gangen maandmenu is echt perfect. Ik houd van dit soort eetgelegenheden. Geen rare extra onnodige fratsen, gewoon heel lekker eten voor een eerlijke prijs. Klein minpuntje was dat het vrij lang duurde voordat het eten kwam, maar dan was het goed ook! Een echte aanrader voor mensen die van goed eten houden en niet meteen de hoofdprijs willen betalen.

36. Marian vermeer

Heerlijk gegeten... maar ik zou het prettig vinden als ze wat meer afwisselling hadden in de warme groenten. Het is steeds broccoli/bloemkool en een kale witlof (mis de ham en kaassaus daarbij) en wortelen. Verdere alle lof voor de koks en bediening.

37. Lekker gegeten voor een fantastische prijs op een doordeweekse maandag. We hadden het viergangen maandmenu gekozen voor slechts 17.95. Het voorgerecht was een soepje, het hoofdgerecht een vis of vleesgerecht met frietjes, rauwkost en warme groenten. Als toetje een ijstaartje met slagroom en na nog koffie of thee. Kregen nog 10% korting omdat we in een bed&breakfast in de omgeving verbleven. Kortom, aanrader!!

38. Clementine

Prima eten.

40. Lekker gegeten tegen een betaalbare prijs! Personeel was erg vriendelijk. Komen zeker nog eens terug.

41. Dirk-Jan & Heidy

We hebben heerlijk gegeten met valentijn, de aangeboden Proseco was ook lekker :)
    We komen zeker nog eens terug.

42. Door schade en schande wijs geworden geven wij de laatse tijd meer en meer de voorkeur aan een snackbar i.p.v. van een restaurant. Wij waren die vakantie maandagavond dus weer op zoek naar een snackbar in Deurne toen wij voorbij restaurant De Eeterij slenterden. Van buitenaf gezien zag het er binnen gezellig uit en het was er behoorlijk druk. Toen ons oog viel op de vier gangen aanbieding voor nog geen 18 euro, keken wij u elkaar vragend aan. Voor het geld hoef je het niet te laten leken wij beiden te denken. En dus namen wij de gok. Het risico van de zoveelste teleurstelling namen wij op de koop toe. De ontvangst was goed; de bieding professioneel, vriendelijk en opgewekt. Met name de vissoep is aan te bevelen. De overige gerechten smaakten bijzonder goed. Kortom het adres van De Eeterij staat opgeslagen op de smartphone. Alleen de hoge temperateur in restaurant zorgde er voor, dat wij sneller waren dan wij eigenlijk wilden.

43. Sandra en Carlos

Na eerst smiddags een overheerlijk nogautijstaartje met een kopje koffie te hebben genuttigd besloten om ook het diner te nuttigen. Heerlijke voorafjes, pasteitje rundvlees en kipsalade met kerrie, hoofdgerecht vleesschotel voor 2 personen heerlijk mals vlees, genoeg groenten en patatjes /aardappelen. Toetje was ook heerlijk. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader als u in de buurt van deurne bent

44. Goed eten, was lekker en goed. Aardig, vriendelijk personeel. Alleen de frietjes waren iets te hard gebakken. We vonden de rest heel goed te eten. Het was wel warm daar, mocht wel wat koeler.

45. Het is goed eten en drinken, goede en snelle bediening. Een aanrader, we zullen vaker komen.

46. Familie

Heerlijk gegeten, goede bediening, geluid was wel wat hard, maar werd keurig zachter gezet toen we erom vroegen.

47. tom 5 punten

Wij hebben heerlijk gegeten en het personeel was hartstikke vriendelijk. Echt een aanrader.

48. Jaklien Molema

We hebben echt heerlijk gegeten! Restaurant was zo goed als vol... maar lang wachten was niet aan de orde :-) Toen we het eten ontvingen was alles super warm, ook de bij gerechten! In 2 woorden geweldig genoten! Heerlijk avondje gehad.

Lieve groet Anton en Jaklien

49. Uitstekende bediening.
    Heerlijk eten, gezellige sfeer!

50. Lekker eten. Snelle bediening. Prijs voor trappist aan de hoge kant. Kleine tweepersoons tafeltjes. Mag wat ruimer.
    Het was zeker goed genoeg om er nog eens te gaan eten.

51. Bediening is top, het personeel is jong maar denkt met de gast mee, knap. Vanaf het terras zie ik de koks aan het werk. Altijd een prettig gevoel als de keuken open is.

Het was afgelopen zondag even wachten op het eten (alle tafels bezet), maar de moeite waard. We zijn al vaker geweest en komen ongetwijfeld terug.

52. Leuk en gezellig restaurant waar je lekker kunt eten voor een eerlijke prijs.
    Soepen, salades, vis of vlees, altijd alles prima verzorgd!

Complimenten aan het team, zowel bediening als de keuken! hier word hard gewerkt en goed opgelet!

53. Uitstekende bediening, heerlijk gegeten, hele goede service, aanrader!

54. Heel lekker gegeten met juist gegaarde groente.
    De prijs/kwaliteit verhouding was meer dan uitstekend

55. marjon

56. Pvz 16 punten

Fijne bediening, voldoende menukeuze, goede prijs. Een kok die nog met passie zijn beroep uitoefent. We komen zeker terug.

57. j.f.h. Hoebers

Het eten is geweldig, allen jammer dat je lang moet wachten op het eten.

Maar voor de rest is het zeer goed.

58. Heerlijk gegeten en voor bijzonder weinig geld. Wij hadden het menu en dat was meer dan voldoende en heerlijk.

59. We zijn met vijf jongeren met downsyndroom en twee begeleiders bij de eeterij gaan eten. We vonden het allemaal erg lekker en heel gezellig.

Groetjes de Droom.

60. Theo en Guus

Ben met mijn zoon van 8 op zaterdag avond naar de Eeterij geweest.
    Heel gezellig en precies zoals de website belooft.
    De menukaart is heel uitgebreid.
    De enige opmerking die ik heb is dat mijn zoon geen kleiner (ijs)menu kon krijgen.
    Gelukkig ben ik zelf een ijsliefhebber, en was dit probleem snel opgelost.
    Ik vind het een aanrader.

61. Afgelopen zaterdag hier wezen eten.
    Mijn tafelgenoot en ik hadden beide het 4 gangenmenu dat bestaat uit een zelf uitgekozen soep (veel keuze), ik had de goulash soep en die was erg lekker! Als hoofdgerecht keuze tussen vis en vlees met eigen saus keuze. Ik had het varkenshaas met spek, niet heel speciaal maar was toch erg lekker! Lekkere frietjes en salade, de gebakken aardappeltjes vond ik niet zo geweldig en de gekookte groente waren naar mijn smaak iets te gaar.
    Als nagerecht een ijstaartje (keuze uit 3 smaken) met slagroom, ik had mokka en die was best lekker! Ondanks dat ik een vrij grote eter ben, kon ik mn toetje niet helemaal op.
    Daarna nog een lekker kopje thee met likeurtje en slagroom!
    De eeterij ligt midden in t centrum van deurne, sfeer als een gezellig eetcafe.
    De service was prima, niks op aan te merken.
    Voor het 4 gangenmenu betaalde je maar 17.95, echt spotgoed koop! Vond het minder netjes dat er geld werd geteld voor de mayo bij de friet, zonder dit vermeldt te hebben.

Conclusie: lekker eten, leuke sfeer, prima bediening voor een goed prijsje. Ik kom zeker nog eens terug!

62. W de Pruyssenaere de la Woestijne

Prima restaurant met goed en vers eten. Wel een minder puntje. Als er gevraagd wordt bij de opname vlees of vis, welk sausje wilt u erbij, dan zie je op de rekening alle sausjes t/m de curry waar niet om gevraagd is terug. Beetje vreemd. Of vraag: Wilt u er een sausje bij met de prijs erbij, dan is dat duidelijk. Verder heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

63. Jim & Sonja

Het eten was zeer goed verzorgd!
    De groenten waren zeer vers en lekker bereid.
    Bediening was zeer goed geinformeerd over het menu en kon alles uitleggen.
    De prijs / kwaliteit van het menu en de losse kaart is zeer goed.
    Al met al een zeer goed rapport om zeker terug te komen, wat wij dus al enkele keren gedaan hebben...

64. Irta 100 punten

Het was een warme avond en wij konden lekker buiten zitten. Ik had een varkenshaasje met pepersaus en dat was heerlijk en mals. Salade en frietjes waren prima. Groente is voor mij te gaar. Verder een plezierige bediening.
    Mijn vriend had een salade van verschillende vissoorten en het was zeer goed van kwaliteit en smaak.
    Wij waren zeer tevreden over het restaurant.

65. Tweede kerstdag hier gegeten met 5 personen en een peuter. Heerlijk gegeten, service was prima en prijs- kwaliteitsverhouding was uitstekend. Wij komen zeker nog een keer terug.

66. We hebben er lekker gegeten. Het menu was goed, de soep was lekker. Bij het hoofdgerecht waren de borden voorverwarmd en het eten was lekker en voldoende. De wijn was goed, het bier was lekker en de koffie was uitstekend. Ook de verhouding prijs/kwaliteit was goed. De bediening was erg vriendelijk en goed. Het enige minpuntje was dat als de deur naar buiten open ging er een koude wind te voelen was. Voor de rest was het erg goed en we gaan er beslist nog eens naar toe.

67. Zaterdag 5 november jl hier gegeten.
    Een geweldige ervaring.
    Je kan hier voor een normaal bedrag heerlijk eten.
    We zijn hier letterlijk en figuurlijk met een voldaan gevoel weggegaan.
    Als we in de buurt zijn gaan we hier zeker nog een keer eten.

68. Helemaal top!

69. Heidi 569 punten

Hier gaan we meestal lunchen als we het centrum in gaan. Lekker eten en genoeg keus voor de lunch. Nog nooit wezen dineren dus daar kan ik niks over zeggen.

70. Wij eten regelmatig bij Arjan en de keuken is goed, de sfeer is prettig en de bediening goed.

Al met al lekker eten voor een uitermate verantwoorde prijs, helemaal goed!

71. martine

Wij eten regelmatig bij De Eeterij.

Gewoon lekker eten voor een goede prijs!

72. De favoriet voor een simpele maar goede lunch! Heerlijk eten en prima bediening. Zal hier echt geen avondmaaltijd nuttigen, daarvoor is er wat mij betreft te weinig keus.

73. Eerlijke betaalbare lekkere keuken en alles supervers.

74. Hele vriendelijke bediening!Lekker eten!(gewone nederlandse kost niet heel apart)tegen redelijke prijzen.Wij komen hier regelmatig!!Prettig restaurant!!