Nieuwste foto's in Deurne

2. In de Heerlyckheid heeft een nieuwe foto
  3. In de Heerlyckheid heeft een nieuwe foto
  4. In de Heerlyckheid heeft een nieuwe foto
  5. edith's profielfoto
    edith heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Deurne

Vrijdag gegeten bij Kreta.
    Eten, vooral het vlees was uitstekend. Alleen de giros á la kapsalon was echt veel en veel te zout.
    Wat jammer is, met zo'n goede keuken en zo veel potentie, dat het personeel echt voor een groot deel geen idee heeft wat ze aan het doen is. Heel chaotisch en veel gaat er gewoon mis, terwijl het niet uitzonderlijk druk was.
    Wat meer dan jammer is, is dat de muziek aanstaat alsof je in de kroeg zit. Je kunt echt geen gesprek met elkaar voeren. Niet gewenst en niet nodig en voegt volgens mij, gezien ook andere recensies hierover ook echt niets toe.

Maar in het kort, het beste Grieks restaurant in de wijde omgeving!

6. Fam schaap's profielfoto
    Fam schaap heeft een recensie geschreven voor Kreta

Fam schaap

We hebben weer lekker en voldoende gegeten. Daarbij is het ook ons lievelings restaurant, omdat het eten eerlijk is, de sfeer is goed en niet te vergeten het personeel is vriendelijk. Dat is voor ons een van de belangrijkste dingen die mee tellen.

M.v.g Marcel en Gerry schaap.

7. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Deurne

Goede service lekker Ge Eten.

8. Marcel Vogelzangs's profielfoto
    Marcel Vogelzangs heeft een recensie geschreven voor Clouds

Marcel Vogelzangs

Op aanraden van een collega een avondje bij Clouds gehad. Het was een heerlijk 4-gangen verrassingsmenu. We gaan zeker nog eens terug.

9. Willem van Hassel's profielfoto
    Willem van Hassel heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Deurne

Het was weer fatantisch. Prima eten en drinken voor een eerlijke prijs en prima service.

10. Van Kempen's profielfoto
    Van Kempen heeft een recensie geschreven voor Clouds
    Internationaal Deurne

Bijzonder lekker gegeten, verrassende gerechten in het 4 gangen verrassingsmenu. Goed bijpassend BOB wijnarrangement. Prijs/kwaliteit ligt zeer gunstig. Wij hadden er gerust meer voor over gehad.
    Kortom, heerlijke avond!

11. Monique Bossers's profielfoto
    Monique Bossers heeft een recensie geschreven voor Clouds

Monique Bossers

Heerlijk gegeten, vlotte zeer vriendelijke bediening! Kortom een hele fijne avond gehad!

12. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Deurne

Hadden gereserveerd maar moesten zeker 3 kwartier wachten op tafel. Kregen weliswaar veel ouzo dat help wel bij de stemming maar bederft eetlust. Daarnaast ook nog lang wachten op hoofdgerecht en toen was de tre k over erg jammer. Het kleine beetje wat gegeten werd was goed.

13. JH's profielfoto
    JH heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Deurne

Wederom heerlijk gegeten bij Kreta, vriendelijke bediening, lekker bereid eten en prima hoeveelheid. Op naar de volgende keer.

14. Zussen Van den Branden's profielfoto
    Zussen Van den Branden heeft een recensie geschreven voor De Eeterij

Zussen Van den Branden

Met zn zevenen hebben we genoten van het 4-gangenmenu. Van soep tot dessert en koffie. Elk gerecht was gewoonweg "lekker" en ruim in hoeveelheid. De service zoals het hoort! TOP! Een aanrader hoor :-)

15. Adrian Verbakel's profielfoto
    Adrian Verbakel heeft een recensie geschreven voor Senza Pari
    Italiaans Deurne

Adrian Verbakel

Voor het eerst hier gegeten met man en dochter.
    We zijn over het algemeen altijd wel positief maar dit keer waren we dat niet.
    Ik bestelde de MAALTIJDsalade met 4 gamba's 4 kleine stukjes paling en een handjevol salade met dun plakje zalm met bruine rand voor €18!
    Ik dacht nog aan een grap maar helaas. Als bijgerecht had het misschien nog net gekund. Mijn dochter nam Penne Bolognaise.
    Zonder enige smaken toegevoegd en er zaten nog erg taaie stukjes pasta in… Mijn man had de tournedos welke erg lekker was maar verder zat er weinig anders bij. De aardappeltjes ook erg weinig maar wel lekker. Prijs kwaliteit verhouding sloeg nergens op en voor ons was dit bezoek eenmalig. We gingen met een letterlijk leeg gevoel naar huis. Misschien de verkeerde keuze van gerechten gemaakt…

16. adrie's profielfoto
    adrie heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Deurne

Goed eten en vriendelijke bediening.

17. Marisca Zegers's profielfoto
    Marisca Zegers heeft een recensie geschreven voor Beekman & Beekman

Marisca Zegers

Mooie locatie. Buiten op het terras gezeten.
    Dus dat was top. Met bediening ging steeds iets mis. Zo vergaten ze onze bestelling door te geven aan de keuken. Waardoor we erg lang moesten wachten. Wel steeds vragen of we iets wilde drinken. Ik vond de salade tegenvallen. De schnitzel was erg zout en het koffieijs smaakte niet naar koffie en de Baileys had erlangs gelegen. Jammer allemaal. Omdat het zo leuk gelegen is maakt dat wel veel goed.

18. Cor's profielfoto
    Cor heeft een recensie geschreven voor De Eeterij
    Nederlands Deurne

Op 7 september met vier personen gezellig gegeten in "De Eeterij". Lekkere gerechten voor een redelijke prijs. De huis gemaakte goulash soep is een echte aanrader. Een warme ontvangst met een attente bediening die meedacht en goed advies gaf over de wijn (beter een fles nemen dat wijn per glas en het desert (wafel met warme kersen en slagroom). Een restaurant om regelmatig terug te komen.

19. Westkamp's profielfoto
    Westkamp heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Deurne

Het was fantastisch, de bediening, het eten, alles super.

20. Peter en Franka's profielfoto
    Peter en Franka heeft een recensie geschreven voor Kreta

Peter en Franka

Fantastisch, altijd gezellig, super personeel en top keuken! Weer heerlijk gegeten.

21. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor Plein Vijf
    Nederlands Deurne

Driegangen menu was lekker, was huiverig gezien eerdere recensies maar ten onrechte. Het was niet druk op donderdagavond, leuke bediening. Eten was grand café kwaliteit, verwacht geen culinaire hoogstandjes maar daar waren wij ook niet naar op zoek.

22. Ilona Verbaan's profielfoto
    Ilona Verbaan heeft een recensie geschreven voor Clouds

Ilona Verbaan

Fantastisch 4 gangen verrassingsmenu met diverse extra hapjes. En elk gerecht was een cadeautje voor oog en mond. Geweldig!! Een leuke sfeer met vriendelijk personeel.

23. Vera Groenen's profielfoto
    Vera Groenen heeft een recensie geschreven voor Clouds

Vera Groenen

Eten is erg goed!
    We hebben het verassingsmenu genomen 4 gangen, we vonden het hoofdgerecht iets minder maar alles goed op smaak.
    We hebben alleen veel te lang op het tussengerecht moeten wachten er zat een uur tussen en dat als je alleen nog maar een voorgerechtje hebt gehad is echt veel te lang.
    Ook vonden we de service net niet goed genoeg we werd niet gevraagd of het gesmaakt had en ook niet of het naar wens was. Nette bediening maar net niet top. Jammer!

24. Brigitte van Stiphout's profielfoto
    Brigitte van Stiphout heeft een recensie geschreven voor Clouds
    Internationaal Deurne

Hier zijn we al regelmatig geweest. Wat een heerlijk restaurant is dit toch. Deze keer hadden we gekozen voor een 5 gangen surprise menu en alle gangen waren stuk voor stuk geweldig. Superlekker! Ook de bediening en de sfeer in het restaurant zijn top! Rustig, sfeervol en gezellig! Wij zijn fan van dit restaurant en gaan zeker weer terug!!

25. Hoogeveen's profielfoto
    Hoogeveen heeft een recensie geschreven voor Fusia
    Internationaal Deurne

Hebben hier al meerdere malen gegeten. Restaurant staat bekend om zijn goede sfeer, en dit kan ik alleen maar beamen. Eigenaresse komt bij bijna elk tafeltje langs voor een praatje en het personeel is erg vriendelijk. Het all tot can wat concept is leuk, maar zodra je binnen komt merk j aan de sfeer niet dat het een "vreetschuur" is. En de sushi, in een woord HEERLIJK! Je proeft dat het geen massaproductie is, vers en smaakvol. Ik durf de aanname zeker te maken: een van de beste sushi restaurants in de wijde omtrek!

26. Jan Hermans's profielfoto
    Jan Hermans heeft een recensie geschreven voor Clouds

Jan Hermans

Prima eten in een prima restaurant!

27. Stevie's profielfoto
    Stevie heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Deurne

Als gast die vaak hier komt heb ik besloten om een review te schrijven. Rhodos heb ik altijd een goed restaurant gevonden. Maar nu ik ook regelmatig naar andere grieken ga. Heb ik toch een aantal verbeterpuntjes voor het restaurant.

Ten eerste als het druk is worden er veel fouten gemaakt. Het is bij verschillende keren voorgekomen dat als er iets extra’s moet gebeuren wat afwijkt van de standaard dat het dan al heel snel fout gaat. Zo ook de laatste keer, benadrukte tot twee keer toe dat ik curry bij mijn gerecht wou. Dit was de vorige twee keren al mis gegaan. Ik zag de beste man ook niet de curry opschrijven dus, ik herhaal het voor de zekerheid nog een keer en dan krijg ik een beetje een norse blik van ja ik weet het nu.

Maar dan gaat het toch weer mis. Ik krijg mayo bij het gerecht en daar gaan mijn haren dan wel een beetje van recht overeind staan. Ook wat mij verbaasde was dat een andere ober niet eens wist wat curry was en ook niet eens Nederlands of zelfs goed Engels sprak of kon verstaan. Ja sorry maar ik zit hier in Nederland. Dan vind ik het een beetje raar dat ik Engels moet gaan praten. Gelukkig heb ik daarna wel me curry gekregen.

Het eten was zoals gewoonlijk erg goed, helaas werden het bij de rekening nog een keer verrast dat ze twee keer de curry erop hadden gezet wat natuurlijk ook weer extreem slordig is – en als je dit allemaal samen neemt. Vind ik wel dat de bediening een heel stuk beter kan – en niet alleen kan…maar zelfs veel beter zou moeten.

28. Herberghe in de Heerlyckheid Deurne's profielfoto
    Herberghe in de Heerlyckheid Deurne heeft gereageerd op een recensie van In de Heerlyckheid

Hartelijk dank voor uw reactie en heel graag tot een volgende gelegenheid

29. Erna en peter van leeuwen's profielfoto
    Erna en peter van leeuwen heeft een recensie geschreven voor Ho-Wah
    Chinees-Indisch Deurne

Wij vonden het eten matig, de soep smaakte goed maar verder vonden wij het erg droog het buikspek zelf was zelfs harder dan het zwoerd! Wij zijn misschien verwend wat kwaliteit aangaat maar wij komen hier zeker niet meer.