Beekman & Beekman in Deurne

Naast de markt parkeerplaats "De Visser"

ma 11:00 - 22:00

• Vermaak
  8. Betalen American Express Master Card Visa pin

ma 11:00 - 22:00
di 11:00 - 22:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1320589202 73
1519794256 58
1586195941 58
1619396784 59
1669198048 59

1. Wij wilde een keer het 10tjes menu proberen dat is maandag en dinsdag. Het is niet te geloven wat je er voor krijgt! Alles was lekker, het was gezellig druk en het personeel heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

2. Het was allemaal heel goed 😋😋 We hebben heerlijk gegeten wij bevelen iedereen aan om bij beekman en beekman te gaan eten 😋👍

3. Als vegetariër is het dieptriest wat je krijgt. Ze moeten echt met de tijd mee en voor iedereen lekker eten kunnen maken.
    Ik kreeg kommetje van een wrap met daarin sperziebonen (niet vers) ui en paprika. Het was saai, niet lekker en echt waardeloos slecht.

3,2
  4. Teleurgesteld

Regelmatig gegeten. Altijd goed gisteravond terug speciaal voor de boerensalade nou niet om aan te zien de geitenkaas helemaal geprakt de opmaak zag er vies uit de serveerster gaf zelf aan dit zo nog nooit gezien te hebben, de vissoep zat geen vis in vergeten, de bediening heel slecht zelf steeds moeten roepen als wij iets nodig houden, jammer voor zo’n mooi restaurant, wij komen niet meer terug.

5. Hans Maas

Heel lekker gegeten met 6 personen.

6. Marisca Zegers

Mooie locatie. Buiten op het terras gezeten.
    Dus dat was top. Met bediening ging steeds iets mis. Zo vergaten ze onze bestelling door te geven aan de keuken. Waardoor we erg lang moesten wachten. Wel steeds vragen of we iets wilde drinken. Ik vond de salade tegenvallen. De schnitzel was erg zout en het koffieijs smaakte niet naar koffie en de Baileys had erlangs gelegen. Jammer allemaal. Omdat het zo leuk gelegen is maakt dat wel veel goed.

6,3
  7. Na de minder goeie voorgaande recensies beetje vertwijfeld naar Beekman&Beekman echter blij verrast met lekker eten, goeie prijs-kwaliteit verhouding (op ma en di tientjes gerechten) en leuke bediening (vriendelijke en goedlachs) dus voor ons zeker een aanrader voor wie zonder pretenties in een hele mooie ambiance gezellig een lekker hapje wilt eten!

8. Lunch gedaan. Eten is meer als voldoende. We zaten goed vol. Prijs is niet goedkoop, maar ook niet onredelijk voor de hoeveelheid. Mag iets goedkoper vanwege kwaliteit van het eten (sla was niet vers, uitgedroogd). Sfeer was prima, gezellig. Nette en vlotte bediening. Met wat betere kwaliteit van eten kan dit zeker een betere eetgelegenheid worden!

9. Goedendag bezoekers van Eet.nu!

Sinds 01-06-2017 is er een nieuwe eigenaar bij Beekman & Beekman BV in Deurne.
    Helaas is het niet mogelijk om op deze website met een frisse start te beginnen dus vandaar deze recensie.
    Vanaf deze datum gaan wij er dan ook zorg voor dragen dat het Grandcafé met een frisse start gaat beginnen aan een mooie periode. Wij zien u graag is ons schitterende Grandcafé tegemoet.
    Met vriendelijke groet, Ron Verlijsdonk

10. Zeer knullige bediening en onbeleefd. Rotte sla bij mijn gerecht en prijzen niet in verhouding met wat je krijgt. Niet naar toe gaan

2,8
  11. we dachten we gaan is gezellig lekker eten bij Beekman en Beekman! Nou gezellig en lekker laat maar weg want dat is het niet meer bij Beekman en Beekman!! zeer slechte en saaie bediening en het eten was ook niet goed. Droog en koud! Jammer, dit is niet voor herhaling vatbaar!!!

12. robert van bergen

Had me verheugd op een geweldig kerst diner, we hadden gereserveerd voor 6-gangenmenu. De eerste 3 gerechten waren goed carpaccio, soepje, champignons, maar toen kwam het. Had een tournedos gevraagd, dat hij niet rood zou zijn. Helaas was hij dat wel, dus terug naar de keuken. De 2de was net zo rood als de eerste, dus dat hoef ik dan niet meer als de kok het verschil niet weet tussen rood en rose en dan had hij het vlees ook nog in stukjes gesneden en er flink wat saus en groente over gegooid.
    Boden ze nog kofie aan, terwijl dit al in het menu inbegrepen was. Toen kwam de serveerster vragen wat we als dessert wilden. Ik vroeg wat er in het grand dessert zat, kreeg ik best nors te horen dat dat een verasing was. Nou dessert kwam, een bordje voor 3 personen en 3 lepels en 3 vorkjes, dus geen bord om wat voor je zelf op te leggen. Het dessert bestond uit 3 bolletjes ijs, 1 kletskop 3 bakjes puding met rood fruit, wat ik niet eet, 3 plakjes die er uit zagen als spekkoek. Helaas waren ze vergeten de kruiden er in te verwerken en smaakte hij naar een meel mop, niet gaar dus en een toef slagroom. Bij het afrekenen moest gewoon de volle prijs betaald worden en een heel brutale norse serveerster die volgens mij een cursus moet volgen hoe ze gasten in het restaurant moet bedienen.
    Dus al bij al, denk na voordat je hier naartoe gaat.
    In ieder geval eerste kerstdag is voor mij een zware tegenvaller geweest bij dit restaurant.

2,4
  13. Heb samen met mijn partner heerlijk gegeten. De gerechten zijn geweldig op smaak en met zorg en aandacht gepresenteerd. Er is ruime keuze en prijs/ kwaliteit is zeker goed. We hadden gehoord dat er een andere chefkok is en dat is ook duidelijk te merken.

We komen zeker nog eens terug!

15. Frank van de Beek

Ben op mijn verjaardag gaan eten 06-06. Met het zorgboog pasje; 5 gangen diner waarde 2 maal 55 euro.
    Het hoofdgerecht was waardeloos, je kreeg als groente twee armzalige kleine gerimpelde tomaatjes en een heel klein stukje broccoli. En je moest een heel klein bakje (denk dat er 1/2 portie friet in zat) met twee personen delen. Dus dit was eenmalig en nooit meer. Er waren die avond meer mensen van de zorgboog en die dachten hetzelfde erover... Jammer jammer jammer.

16. Heerlijk gegeten. Zalm was misschien iets te flauw gekruid, maar voorafje, soep en toetje waren helemaal oké. Bijzonder gezellige sfeer, niet teveel lawaai (restaurant voor ongeveer 50% gevuld) en prima bediening.

17. Paul 49 punten

Ik kom al velen jaren in de Beekman, leuk cafe, maar best prijzig. Maar na gister (30 april) ben ik er helemaal klaar mee! We zitten lekker op het terras voor de beekman, we bestellen een lentebokje. Op de prijslijst staat 0.25cl voor € 3.60 van de tap. We krijgen een plastic bekertje met 0.2cl. Later op de rekening staat er € 5,00 voor 1 lentebokje!!!! Geef je dit door aan het personeel, krijg je als reactie, dit zijn evenementenprijzen, dus doen we niets aan!! Ik heb hier een hele nare bijsmaak aan over gehouden. Zo hou je klanten in tijden van crisis. Niet dus!

1,3
  18. Mooi restaurant met 2 verdiepingen. Heeft een warme chique uitstralling.
    Het eten was wel lekker al was mijn voorgerecht wat bestond uit 4 champignons met wat gehakt er in en kaas een beetje gewoontjes en ook weinig.
    Ik had wild besteld als hoofdgerecht en wilde dit rood gebakken maar helaas was dit grotendeels medium.
    Dit vind ik wel een redelijk minpunt want dit zijn toch wel standaard gerechten wat toch wel met de ogen dicht bereid moet kunnen worden. Dessert was wel erg lekker.
    Personeel doet het goed en je hoeft niet bang te zijn dat je glas lang leeg blijft. Wat ik wel jammer vond is dat het personeel zelf aan de bar gingen zitten en best luidruchtig waren onder elkaar en gaat tenkoste van de sfeer. Gelukkig was dit wel wat later op de avond.
    Al met al een goed restaurant. Vind het dan ook jammer dat het vlees niet goed gebakken was. Mijn vrienden waren wel erg enthousiast over hun gerechten dus misschien had ik net even pech.

19. Met Koninginnedag hier gegeten. Buiten aan een tafeltje gezeten. Maar voordat wij eindelijk eens opgemerkt werden door het personeel duurde toch wel even... Na de drankbestelling opgenomen te hebben vroegen wij naar de dinerkaart. Duurde wederom weer erg lang voordat deze gebracht werd. Daarna weer de aandacht van een ober zien te trekken om onze bestelling door te geven. De kaart was erg uitgebreid en er stonden leuke gerechten op. Ons eten was er erg snel. Maar ik kan nou niet zeggen dat daar over naar huis te schrijven was. Mijn gamba's waren eigenlijk al koud en het was al met al niks gezien de prijs. Toen de borden opgehaald werden en wij dat tegen het bediend personeel vertelden werd daar nauwelijks een reactie op gegeven of iets mee gedaan. Toen had ik inmiddels mijn zakken ervan vol en wilde betalen maar zelfs dat was moeilijk. Er liep genoeg personeel maar zij hadden weinig oog voor de gasten.
    Kortom: Ik keek er altijd naar uit om hier een kijkje te gaan nemen omdat de uitstraling van buitenaf geweldig is maar wat een flop na een bezoek. Echt een afgang. Hier zien ze mij niet meer. Personeel kan je tent maken en breken... Zij kunnen aan een matige maaltijd een hoop goedmaken als de bediening super is. Misschien mensen aannemen die het leuk vinden om mensen het naar de zin te maken?? Tip!

3,1
  20. We hebben vandaag gegeten bij dit restaurant en waren hier zeker tevreden over.

Bediening is goed en ook de gerechten waren lekker.

21. joost vd plas

Heerlijk gegeten! Dikke 10

22. Martin van Dommelen

Gereserveerd voor 3 personen.

Wij komen binnen. In een goede sfeer, we werden meteen ontvangen door de gastheer. Als voorgerecht hadden we een carpaccio, de vitello tonato en de kaassoep.

De carpaccio was ruim voldoende belegd met sla en kaas. De truffelmayonaise die erbij zat, was precies voldoende om neit te kunnen overheersen.

De vitello zag er zeer smaakvol uit. Precies de juiste gaarheid( mooi rose )

De kaassoep was lekker de stukjes kaas die erin zaten gaven de jusite smaak aan de soep.

Als hoofdgerecht hadden wij een mixed grill, tournedos en een surf en turf.

De mixed was erg lekker,, ik had hem medium besteld en zo ook gekregen de varkenshaas was nog mooi roze van binnen en de bief die erbij ook. De kip was lekker mals.

De tournedos had mijn vrouw hem rood/ medium besteld. Deze had de juiste gaarheid. De liver spek was lekker hard aangebakken en de rode port jus erbij. Dit alles maakten een super combi bij elkaar.

De surft turf (zoals op een eerdere recensie) alles het tegenover gestelde. De jusite gaarheid vna de bief, en de gambas waren nog knapperig.

Wij komen zeker nog vaker terug!

Mvg.

Martin van Dommelen.

Someren-Eind.

23. Luc van Voorde

Vorige week zijn we met een gezelschap van 4 kerels gaan eten bij Beekman en Beekman in Deurne. Ontvangst was goed en de uitstraling van het bedrijf is gezellig en mooi.

Maar dit verdween snel genoeg toen we de voorgerechten op tafel kregen. De voorgerechten smaakten nergens naar en het leek wel alsof alles vers uit pakjes was gemaakt. Hierover deden wij ons beklag en kregen wij eerst iemand van de bediening. Hij zei tegen ons dat hij het zou doorgeven aan de chef, nou prima, maar je krijgt er niets voor terug.

Het hoofdgerecht was een nog groter drama, surf en turf, alles onder de saus en de scampi's waren taai. Het vlees was rood gevraagd maar doorbakken van binnen. Daarna kregen wij de bedrijfsleider te spreken.
    Toen hij eenmaal begon te praten, kwam er uiteindelijk nog niks uit. Hij zei een hoop maar deed niets. Niks vergoed gekregen, het eten hebben we niet eens opgegeten en tijdig alle klachten doorgegeven.
    Buiten de uitstraling om is dit een aanfluiting voor de Horeca Deurne.

2,7