Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Denekamp verdeeld zijn.

1. Wat een slechte ervaring. Mooie tent, maar wat een onbeleefd personeel en het eten was ook niet super. Toppunt was dat de eigenaar ons ook nog even kwam uitschelden. Kom er in ieder geval nooit meer!

2. Corrie van Brummelen

Het was gewoon super, daarom de negen. Eigenlijk hebben jullie een 10 verdiend.
    Het eten was ook meer dan genoeg. De bediening heel vriendelijk.
    Het was niet zo druk, maar ach dat vinden wij niet zo erg. We hebben genoten.

van Brummelen 12-06-2014

3. Renate en Yvonne

Als een sprookje….

Pas getrouwd en genietend van onze huwelijksreis in het prachtige Twente. De watermolen Singraven, de meanderende Dinkel, een glimp van een ijsvogel, wat wensen we nog meer….
    Eén wens bestond al lange tijd, maar was nog niet in vervulling gegaan: dineren in restaurant ‘de Watermolen’ gelegen op landgoed Singraven.
    Vanavond is het dan zo ver. Als we de drempel over stappen is het alsof we een sprong terug maken in de tijd…. De ruimte ademt warmte en nostalgie. Meubelen uit een andere eeuw, verlichting die deze sfeer versterkt, een knapperend haardvuur en een feestelijk gedekte tafel.
    En nu het culinaire gedeelte…. Vooraf ‘robuust’ brood en heerlijke sausjes geserveerd op een prachtig eikenhouten plankje. We spreken er onze bewondering over uit, en vertellen over ons ‘Twentse muurtje’ in hartje Amsterdam waar o.a. een aantal houten geveltekens en Twentse spreuken hangen. Weliswaar wonen we al lange tijd in Amsterdam, maar iets in ons blijft ‘Tukker’.
    Dan is het tijd voor de carpaccio van botervis met gerookte zalm en de vissoep die op een garnituur van roze garnalen en gerookte zalm wordt opgeschonken. Als hoofdgerecht de Zeebaars met een zachte kreeftensaus op een bedje van doperwtenpuree. Dit alles wordt omlijst door salade, warme groenten en gekruide aardappeltjes. Werkelijk iedere hap is genieten!
    Na al dit lekkers sluiten we af met cappuccino en Irish Coffee. De hele avond heeft het personeel ons prettig en attent bedient en ook nu worden we blij verrast. Ter ere van ons huwelijk krijgen we een in chocolade geschreven ‘proficiat’ op een schaal met heerlijke bonbons!
    Staren in het haardvuur, nagenietend van een feestelijke culinaire ervaring, en dromen over wat komen gaat… Dan komt toch het moment om afscheid te nemen.
    We worden opnieuw verrast door het personeel. Bij uitzondering, als zeer bijzonder cadeau, bieden ze ons het prachtige eikenhouten plankje van het voorgerecht aan om aan ons ‘Twentse muurtje’ te hangen! Het maakt de avond nog specialer!
    Wij komen zeker terug!

Renate en Yvonne

4. Georgette

Heerlijke pizza met een lekker glas wijn. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader.

5. Harm

De start van de "visweek" met wonderbaarlijke witte wijnen van Blaxsta-Zweden was gedenkwaardig.

6. Rieta

7. Eten: naar wens.
    Soep: grove mosterdsoep, voortreffelijk
    Bediening: ongeïnteresseerd. Na betaling was de aandacht weg, wat me bij meerdere vertrekkende gasten opviel. Een tot de volgende keer of iets dergelijks kon er niet af. Je moet het wel van gasten hebben.
    Voor mij: geen volgende keer.

8. Nederlands Denekamp

Rutger Emmens

Hier gisteren heerlijk genoten van het tapas menu. Zeer gevarieerd en uitgebreid, smaak uitstekend! Erg uniek door het gebruik van alleen streekproducten. Personeel erg gastvrij en servicegericht, bij ieder tapasgerecht uitleg en herkomst van streekproducten. Smaak en sfeer helemaal top! Hier komen we zeker weer!

9. De ervaring was fantastisch. Ik ben samen met mijn vrouw er wezen eten. Het restaurant is een plaatje het personeel was zeer attent en hebben ons een super ervaring geboden. We hebben heerlijk gegeten. Allebei hebben we vlees gehad en dit was zeer goed bereid en smaakte super. We willen jullie bedanken voor dit heerlijke avondje uit. Wij waren voor een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert totaal 95,- kwijt.

10. Het was lekker eten, alleen de groente niet :)
    Bediening was vriendelijk, weinig aan op te merken verder.

11. Een aanrader. Eten was super, sfeer als je thuis zit en voelt ook zo. Service in top keuze voor vlees ipv vis was geen probleem, we kregen een tip van een kennis. We komen zeker terug al is Groningen niet naast de deur. Prijs goed, als je het eten hebt geproefd kijk je niet naar de prijs.

12. Nederlands Denekamp

Corine

13. Fam. De Haan

Heerlijk gegeten. Met glutenallergie werd prima rekening gehouden. Serveerster ontzettend vriendelijk. Zij verstaat haar vak. Als wij weer in de buurt zijn gaan wij zeker terug. Top.

14. Wij waren er op kerstavond. Laat gereserveerd; we kwamen in de kleine en sfeervolle burgemeesterskamer terecht. We aten en dronken heerlijk. Mijn vrouw vis en ik vlees. Een heerlijke en malse ouderwets dikke tournedos. Alles klopte ondanks de drukte van die avond. Nadat we weggegaan waren, bleek dat er twee rekeningen door elkaar waren gehaald in ons nadeel. Na een telefoontje werd alles zonder een spoor van aarzeling hersteld. Geweldig. Met dank aan Carolien en haar collega's.

15. Uitstekend kerstdiner/buffet (1e kerstdag) in goede sfeer en prettige bediening.
    Prima bijpassend wijnarrangement. Regionale specialiteiten maken het bijzonder!

16. Op 14 december zijn we hier wezen uit eten. Het ontvangst was zeer vriendelijk en een aardige ober is meegelopen naar onze tafel.
    Het restaurant zag er erg gezellig uit, het was lekker druk en de sfeer was goed. Toen de ober onze keus had opgenomen kregen we 6 sneetjes stokboord, wat ikzelf een beetje weinig vond, met olijven, kip-kerrie saus en knoflooksaus. Als voorgerecht had mijn vriend een uiensoep en ik had een cocktail van rivierkreeftstaartjes. Allebei hartstikke smakelijk. Toen kwam het hoofdgerecht, mijn vriend had een mix-grill zonder ossenhaas met extra spare-rib en ik had zalm met gamba's, zalm met daar boven op gamba's. We hadden als garnituur aardappeltjes, patat met mayonaise en salade van sla, tomaatjes en komkommer. Dit was ook zeer smakelijk. We zaten er nog over na te denken of we nog een nagerecht zouden nemen, want we zaten allebei goed vol. Maar toen hebben we toch besloten om allebei cheesecake te nemen. Net als de voorgaande gerechten was dit ook zeer smakelijk. En om onze gezellige avond af te sluiten hebben we een lekkere kop koffie en Latte Macchiato besteld, daarbij kregen we nog verschillende chocolaatjes zoals zeevruchten, bon bons en zelfs Hollandse Hopjes.

Ik zeg een echte aanrader en we gaan er zeker vaker heen.

17. Rianne Klinge

18. Heerlijk gegeten gisteravond! Prima prijs voor een ontzettend lekker diner, mooi restaurant en topbediening!

19. Vorige week vrijdag in dit eetcafé gegeten, het eten was heerlijk en voor een betaalbare prijs.

20. Onbeperkt schnitzels gegeten, ze waren slap en smakeloos. De bediening keek ons de hele tijd weg, was absoluut niet gezellig en het hele restaurant was leeg.Nog nooit zo vroeg thuis geweest na een avondje uit eten.

21. Ik ben gisteravond met mijn mijn vrouw in restaurant De Zoeke wezen dineren. De keuze en het eten was echt perfect. Met veel aandacht en creativiteit bereid. De bediening was ook heel persoonlijk en professioneel. Pascal benaderde ons als unieke gasten en kende de horeca-kneepjes als geen ander. De entourage was harmonieus, warm, gezellig en de achtergrondmuziek subliem. Hele mooie sfeerverlichting ook. Dus beste mensen... Gewoon lekker gaan... Je krijgt echt waar voor je geld. Voor ons een restaurant met als cijfer... Een 10 met een griffel!

22. Nederlands Denekamp

Anneke Wolbers

Afternoon tea gehad. Deze was super lekker. Zeer uitgebreid. Echt genieten.
    We gaan zeker vaker komen.

23. Tijdens een korte vakantie 2 keer gegeten, het was helemaal super. Locatie, sfeer, de informele maar toch professionele bediening, helemaal geweldig. Andere gasten gesproken en zij deelden onze mening. De biefstuk van tonijn is een echte aanrader. Alle wijnen per glas te verkrijgen.

Ga zo door, wij komen zeker terug. Nogmaals bedankt.

24. Wij hebben heerlijk gedineerd aan het water met uitzicht op de watermolen.
    Wat een prachtig uitzicht, het eten was heerlijk..echt een aanrader.
    De bediening was erg vriendelijk en de service uitstekend.

25. Pannenkoekenhuis Denekamp

Vandaag bij Bolle Jan gegeten. Lekker buiten gezeten op het terras. Je kunt er heerlijk zitten. Doordat alle tafels omringd zijn met een heg kijk je niet bij de andere gasten op het bord en heb je wat 'privacy'. De bediening was netjes en vriendelijk en er was voldoende bediening aanwezig. Het wachten duurde niet te lang en we hebben heerlijk gezeten. Pannenkoek met gamba's gehad en smaakte super. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Op zondagmiddag een high tea besteld. Niets dan lof! Uitgebreid, erg lekker, afwisselend, zoveel dat je het haast niet op kunt! Echt een aanrader! Hier kunnen sommige theehuizen in de omgeving nog een voorbeeld aan nemen...
    Daarnaast was het personeel erg vriendelijk en kwam regelmatig kijken of we nog voldoende heet water hadden en of alles naar wens was. Nog nooit zo'n prettige high tea gehad!!

27. We hebben vandaag met de kids onbeperkt schnitzels gegeten bij dit eetcafé in Denekamp. Het eten was echt zeer goed en zeer vriendelijk personeel. Ook was het gezellig ingericht. Wij hadden een bon van Groupon. We gaan zeker nog een keer.

28. J.Zonneveld

Woensdag 29 mei zijn we uit eten geweest in dit geweldige restaurant.Sfeervol, geweldige bediening. en Super lekker gegeten.Echt geweldig! We komen zeker nog eens terug.

29. Vr. ver. te Urk

De lunch + koffie bij U genoten, het was super. Ik geef een 10.