Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Denekamp verdeeld zijn.

1. Vrijdagavond zijn we uit eten geweest bij dit geweldig sfeervol restaurant.
    We hebben een culinaire "tocht" door de keuken gemaakt. Geweldig!!!
    Echt een aanrader, we komen hier zeker nog geregeld terug!!!
    Personeel de Zoeke: Bedankt!

2. Chinees-Indisch Denekamp

iwan

Heerlijk gegeten tijdens een mini vakantie. We hadden een chinese rijsttafel besteld met onder andere kip, eend en ossenhaas. Alle gerechten even goed bereid en heerlijk van smaak. Aanrader !

3. Henk en Ine

Eten was super, en de bediening vriendelijk. Met Pinksteren heerlijk met ons tweetjes à-la-Carte gegeten bij dit eetcafe in Denekamp. Was een fijne afsluiting van ooms weekeinde in Twente. Zeker een aanrader voor als je in Denekamp vakantie viert.

4. Gisteren geweest met een Groupon bon (€20 voor 2pers). Heel eerlijk: kan me voorstellen dat ze met zo'n aktie meedoen. Zou er dus echt nooit (weer) naartoe gaan. Snitzels zijn beneden de maat, ben een kleine eter maar een 2e bestellen is toch echt wenselijk, anders heb je echt te weinig. Stokbrood vooraf wel smakelijk, maar duidelijk een euroshopper stokbroodje. Kruidenboter was vies. Snitzel was ook niet lekker, de 2e keek je grijs op het vlees (bedorven?? of op het randje??), te weinig saus erbij, patat te hard en te weinig. Nee, voor het totaal wat we moesten betalen incl. de bon (€ 36) was het ronduit slecht! Kun je beter a-la-carte ergens anders een een lekkere mixed-grill bij een steak house gaan eten, ben je hetzelfde kwijt qua geld en veel en veel beter eten. Als je zelf een schnitzel in de pan gooit is hij nog lekkerder hoor! Ook stonk het er enorm naar rook, wordt gewoon 's avonds gigantisch gerookt daar, vies hoor! Nee, hier zie je ons niet weer!

1,5
  5. Pannenkoekenhuis Denekamp

Vanmiddag met familie naar Bolle Jan afgereisd na een bezoek van een nabij gelegen mega tuincentrum. Het was gigantisch druk bij dit restaurant maar we kregen toch een leuke tafel in het zonnetje. Een vriendelijke service maar het wachten duurde toch redelijk lang met de kinderen. Om ons heen werd ook erg veel geklaagd over de lange wachttijden. De serveersters liepen echt hard, daar lag het niet aan. Het is gewoon een verkeerde besparing op de inzet van genoeg personeel op zulke drukke dagen. De pannenkoeken waren erg lekker doch niet al te groot voor het bedrag van gemiddeld 9 tot 12 euro voor een minimaal belegde pannenkoek. We hadden o.a. een Egyptische pannenkoek en een pannenkoek met tonijn. Al met al een hele leuke middag, lekker gegeten, vriendelijke bediening (vandaar ook een 7 voor de service), een mooie plek op het terras maar 145 euro armer voor een paar pannenkoeken en een paar kleine desserts. Wat ons betreft best voor herhaling vatbaar maar op zulke dagen meer personeel inplannen en de prijzen tja voor een minimaal belegde pannenkoek 12,80 euro vragen is erg veel!!

6. Chinees-Indisch Denekamp

Zeer gezellig restaurant. Het eten was super lekker en de bediening was zeer vriendelijk.
    Al met al een aanrader.

7. Het eten was er erg lekker zeker een aanrader. Alles was vers berijd. Vriendelijk personeel, mooi terras.

8. Wij hebben gezellig op het terras gegeten. De kaart is beperkt maar wat er op tafel werd gezet smaakte heerlijk. Bediening was prima en hartelijk.

9. 's Avonds 2x heerlijk gegeten. Kaart is niet uitgebreid maar het wordt prima bereid. Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader.

10. April 2012 voor het eerst in Oosth gegeten. Prima bevallen.
    Daarom nu, in april 2013, opnieuw bezocht. Ervaring idem. Sfeer is ontspannen. Uitstekend gegeten, smakelijke wijn en bijzonder vriendelijk personeel. Aanrader!

11. Goedhart

Vanavond hier gegeten. In eerste instantie getwijfeld, aangezien het leek dat ze gesloten waren. Gelukkig toch naar binnen gegaan. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Het gratis voorgerecht was verrassend attent. De bediening was vriendelijk. Snelle service en goede prijs. Kortom een aanrader!

12. Vorige week bij dit restaurant wezen eten. Wat een top avond bij dit gezellige restaurant ! In 1 woord was deze avond adembenemend. Heb heerlijk genoten van mijn spies. De gastvrijheid van de bediening is ook fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar ! De carpaccio als voorgerecht is een aanrader !

13. Vlak bij het Hotel in Beuningen was het 2 km lopen en per toeval terechtgekomen in
    dit supergezellige en sfeervol ingerichte restaurant; eerst een glaasje wijn bij de openhaard; later heerlijk gegeten met een zeer persoonlijke bediening door 2 vriendelijke dames.
    De prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.
    We hebben er 3 uren vertoefd en met een voldaan gevoel terug gewandeld.

14. Pannenkoekenhuis Denekamp

Heerlijk gegeten. De pannenkoek smaakte prima. De bediening was supersnel en vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.

15. Uit Utrecht

Voorgerecht (gefrituurde champignons) was in orde. Hoofdgerechten daarentegen niet. Toen de bediening kwam vragen of t lekker was, aangegeven dat hetgeen we voor ons hadden geen ossenhaas was. Droog en taai vlees. Ze vroeg of ze de kok voor ons moest halen omdat ze zelf geen verstand had van de gerechten (geen horeca-opleiding??). De welles-nietes-discussie leek ons niks toevoegen. Borden meegenomen, wij dronken de wijn op en vernamen verder niks. Na enige tijd ineens de kok aan tafel met een bordje met rauw vlees (dat er niet lekker uit zag!). Ook hij meldde dat hij nog nooit klachten had gehad en vond het vlees dat wij terug hadden gestuurd wel mals.... Tja. Toen wij aangaven dat dit niet voor ossenhaas kon doorgaan, zei hij "dan ben ik uitgepraat". De serveerster vroeg of we nog wat wensten, maar wij waren er klaar mee. Dus de rekening graag. Pas toen de rekening kwam, vroeg ze of we nog koffie van t huis wilden. Ter compensatie van twee gerechten van rond de €25? Nee dank je. Deze vreselijke ervaring kostte €85.... Ronduit belachelijk als je een klacht hebt!

2,5
  16. We komen steeds terug om te genieten van het heerlijke eten en de gastvrije ontvangst bij De Zoeke!
    Vooral het Gift for 2-menu is een aanrader. Maar als je alleen tijd/zin hebt in een hoofdgerecht, dan is er ook ook genoeg keuze uit lekkere gerechten. In de zomer kun je er heerlijk op het beschutte terras eten en als het weer omslaat verhuizen ze je gewoon naar binnen.

17. Gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.

18. Tenminste 1 keer per week lunch ik hier. Ook als ik zakelijke klanten meeneem kies ik zonder uitzondering voor Oosth. Het personeel is misschien jong, maar erg betrokken en vriendelijk. Ze zullen er alles aan doen om het voor jou persoonlijk goed te organiseren. Lekker, vers eten, smaakvol klaargemaakt. Eerst goed tafelen en daarna met een espresso op de bank voor hun open haardje. Aanrader!

19. We hebben heerlijk gegeten bij Restaurant Oosth.
    Restaurant is erg smaakvol ingericht en beschikt over een gezellig winterterras.
    Het personeel is zeer gastvrij en de kwaliteit van de keuken erg goed!
    Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding.
    We komen hier zeker weer.

20. Pannenkoekenhuis Denekamp

'Deze zijn wel lekkerder dan de jouwe hoor mam' en dat was ik wel eens met mijn zoon. Ook het vers gebakken stokbrood was heerlijk vooraf. Samen genoten van de sfeer, het eten en de spontane en vlotte bediening! Wij komen zeker terug!

21. Chinees-Indisch Denekamp

Echt een super restaurant! Er hangt een gezellige sfeer, en het eten is heel erg lekker. Leuk om met je gezin te gaan in denekamp.

22. Goed gegeten en prima wijn met goede prijs/kwaliteit - verhouding.
    Heel leuke gerechten op de kaart.
    Vriendelijke en behulpzame bediening.

23. Chinees-Indisch Denekamp

Prima restaurant. Je kunt er lekker eten. Jammer dat het meer leeg dan vol zit. Prijs is aan de forse kant.

24. Wat een verademing. De ambiance is misschien iets minder, maar je komt er om te eten. Dat was subliem! Mijn varkenshaasje was perfect , de sommelier had verstand van zijn vak en een voorliefde voor wijn. Prima bediening, prima eten en een fooi achtergelaten ook.

25. Zaterdag 2-12-12 heb ik met 10 gasten en kleinkind en 2 honden heerlijk gebrunched in de Hoogklimmer in Denekamp. Het eten was zeer uitgebreid en heel afwisselend en van goede kwaliteit. De presentatie was af.Er was van alles en zeer zeker voldoende! Wij vonden het een fantastische prijs voor zoveel. Het is een mooi, sfeervol restaurant. De bediening was heel goed. Slecht 1 punt van aandacht. In sommige gerechten was te veel zout gebruikt of werd door een onderdeel, salami, te zout. Verder alleen maar ook van mijn gasten, complimenten.
    Gina Koopmans

26. Top restaurant. We waren met 6 personen, allen hebben heerlijk gegeten. Uitstekende bediening, goede sfeer....kortom...een aanrader..en zeker voor herhaling vatbaar.

27. Pannenkoekenhuis Denekamp

Zit hier nu te eten en het is prima!

28. Pannenkoekenhuis Denekamp

Leuk restaurant. Erg lekkere pannenkoeken. Snelle bediening en een leuke speelhoek voor de kids.
    Vanwege de slechte recensies waren we bijna niet gegaan maar gelukkig toch besloten wel te gaan.
    Echt een aanrader.

29. Chinees-Indisch Denekamp

Adriana Donkervoort

Toch wel wat chinees eten gewend, maar dit steekt er met kop en schouders bovenuit! Gelukkig niet giga grote hoeveelheden, maar het was genoeg. Geeft geen goed gevoel als meer dan de helft in de afvalbak verdwijnt.
    De bediening was ontzettend vriendelijk.
    Chapeau!

30. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het podium. Aangezien ik glutenvrij moet eten is het voor mij altijd afwachten wat ik in een restaurant kan eten.
    Hier was bijna alles mogelijk, de kok deed erg veel moeite om het mij naar de zin te maken.
    De sfeer is super en intiem.
    Een echte aanrader