Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Denekamp verdeeld zijn.

1. Online een lasagne gorgonzola besteld. Via de online dienst ben je verplicht een paste te selecteren, welke je dan niet krijgt. Toen de lasagne aankwam kon ik nauwelijks lasagne ontdekken in de saus. En dit alles voor €11,50. Schandalig. De lasagne van de Aldi is vele malen beter, en daar betaal je nog geen €5,- voor. Ik heb dit telefonisch gemeld, maar kreeg alleen te horen dat alles volgens een standaard gemaakt wordt. En daarmee was de discussie ten einde. Mijn besluit staat vast, hier bestel ik niet weer iets

1,9
  2. Pannenkoekenhuis Denekamp

Fleur van der Lijp

Volgens mij loopt dit pannenkoekenhuis als een tierelier als de eigenaar zich enige arrogantie kan permitteren😉
    De pannenkoeken waren slap en dun als flensjes, de ingrediënten waren lastig te herkennen en de prijs/kwaliteit was ook niet in verhouding (voor wat je er voor krijgt).
    Dochter moest wachten op haar maaltijd terwijl de rest al was uitgeserveerd.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar dus.

2,6
  3. Nederlands Denekamp

We hebben afgelopen weekend de verjaardag van onze kinderen gevierd bij Restaurant Fox. We hebben echt genoten met familie en vrienden en de kinderen konden erg leuk spelen in de binnen speeltuin. Het personeel en de eigenaren zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Nederlands Denekamp

Nieke Karyakouz

5. Wij komen altijd met een Franse bulldog ze heeft een eigen stoel en eet een frikandel.
    Wij bestellen een heerlijke maaltijd Wij zijn zeer tevreden klanten.
    Mvg jolanda annie johnny en vienna de bul.

6. Chinees-Indisch Denekamp

Joost Kolf

Eten was goed, alleen het eten en de koffie daarna was tegen het lauw aan! Zorg voortaan dat er 2 waxinelichtjes er onder staan!

7. Ingrid lesker

Gisteren centopa snitsels afgehaald. Heerlijk gegeten, complimenten.

8. Pannenkoekenhuis Denekamp

Wij, mijn man, ik en 2 kleindochters hebben daar 2 weken geleden gegeten. De tomatensoep was goed, net als de pannekoeken. Nu ben ik geen liefhebber van pannekoek dus ik had een tournedos met pepersaus besteld. De tournedos was botermals en uitstekend gebakken. Een 10 en een dikke griffel van mij.

9. Nederlands Denekamp

Kleinschalig buffet restaurant met goede kwaliteit gerechtjes. Niet zo massaal en bediening van de drankjes aan tafel (vriendelijke mensen) De kok achter de bakplaat is goed lachs en erg gezellig om mee te praten terwijl je staat te kijken hoe hij je steak of visje perfect bakt! Ook gebruikt hij een kamado grill; onze dochters willen graag nog eens terug al was het alleen al voor de toetjes. Helaas wonen wij te ver weg misschien bij een volgende vakantie in Twente.

10. Chinees-Indisch Denekamp

Dubbel Durch

Uitstekend eten!

11. Het eten was heerlijk, alleen vonden wij het wat weinig.
    Het toetje (chefs surprise) was een teleurstelling. Veel te weinig voor 2 personen.
    En de smaak viel tegen.

12. Mensen je wordt om de tuin geleid met inleveren dinercheque. Hun zeggen dat de cheque te oud is en deze moet worden omgewisseld voor een cadeaukaart. Grote onzin t/m mei 2023 zijn deze geldig. Maar we konden de cheque niet verzilveren. Zware teleurstelling en super slecht!!

13. Gerard Baake

14. Pannenkoekenhuis Denekamp

Op vrijdag 14 oktober 2022 pannenkoek gegeten, was goed maar niet bijzonder. Toen ik ging aftekenen melde ik dat het erg jammer was dat er gewone suiker op tafel stond i.p.v. poedersuiker, melde de “bedrijfsleider” dat dit op de bar stond. Ik melde dat hij dit eigenlijk van te voren had moeten zeggen! Op dat moment explodeerde hij en zei dat nu moest afrekenen en direct moest OPROTTEN NU! Dit herhaalde hij zeker 3 maal. Hierna was er niet meer normaal met hem te praten en ben maar weggegaan omdat ik mij erg bedreigt voelde!
    Dus nieuwe gasten, ga hier NIET heen!

5,9
  15. Nederlands Denekamp

Fam huizing

Wij hielden ons 40 jarig huwelijksfeestje.
    Met 14 mensen 2 kinderen van 1 en 4 jaar.
    Wat hebben we het gezellig gehad en het eten was top zei iedereen, de kinderen konden mooi de ballenbak in om te spelen.
    De bediening was ook erg goed en zeer vriendelijk, ons kleinkind wilde een frikandel en de kok zei "dan maak ik dat toch voor jou, geen probleem".
    Zal iedereen Fox aanraden.
    Nogmaals we hebben genoten.

16. J.W.L. Huibers

Ambiance uitstekend, bediening niets op aan te merken, zoals het hoort en niet overdreven, je voelt je op gemak. De voorgerechten waren uitstekend, zowel de prijs als de kwaliteit hier viel niets op aan te merken. Hoofdgerecht ruim voldoende en uitstekend van smaak, ook de combinatie van groentes en saus voortreffelijk, compliment aan de kok. Dessert, red velvet niets op aan te merken. Maar Chefs surprise voor drie personen dat was voor ons de domper op de terugreis van de avond.. Kosten dessert 26,25 euro voor drie personen de hoeveelheid en de combinatie betreurend. voor drie personen geen drie mini bolletjes ijs maar twee, de garnering van koekschaafsel overheerste. De espresso koffie uitstekend zoals het hoort. Laatste opmerking, de vliegen in het restaurant die om je heen vliegen is irritant en niet smakelijk, doe hier iets aan.

17. Bart Schoot

18. Met 6 personen vanaf de camping naar het gereserveerde restaurant, waar wij niet werden ontvangen en zelf moesten vragen om een consumptie.
    Na een dik uur wachten gevraagd hoe lang het nog kan duren (inmiddels nog een consumptie besteld) werd gemeld het komt eraan. Na 10 minuten kwam het eten er, 4 menu's waren goed, 1 was niet volgens de menukaart en 1 gerecht kon niet geserveerd worden om dat het er niet was. Dus waarschijnlijk nog een uur wachten.
    Dus de consumptie's afgerekend en wegwezen. Ander restaurant gezocht, zelfde menu binnen een kwartier.
    Dus hier komen we nooit weer.

19. Ferry Diebrink

Wij waren hier op een prachtige dag en hebben heerlijk buiten gezeten. De bediening was allervriendelijkst en snel. Wij waren met vier personen en wij waren allemaal zeer tevreden over het eten, echt geweldig hoe het werd opgediend en de smaak was voortreffelijk. Als wij weer eens in de buurt zijn komen wij hier zeker terug, een echte aanrader.

20. Albert van werven

9 juni 2022 gegeten maar niet meer als vroeger, nee nooit meer weer te duur voor de prijs
    Probeer het zelf maar
    Voor mij geen aanrader

21. Jan en ans

Heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Complimenten voor de kok.
    Smaakvol en heerlijk.

22. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening. Menukaart met voor elk wat wils. Aparte wildmenukaart. Kortom: voor herhaling vatbaar!

23. Janny

24. Ben hier zaterdagmiddag geweest omdat ik een afspraak in Denekamp had. Vanwege het feit dat ik het zo gezellig vond, vroeg ik of wij in de avond terug konden komen om te eten.
    Was geen enkel probleem en zaten weer heerlijk buiten.
    Aangezien de tafel naast ons met kinderen nogal luidruchtig was, vroegen wij of wij wat dichterbij het water konden zitten.
    Ook dit was geen probleem.
    Hebben heerlijk gegeten en gedronken in een prachtige omgeving en gezellige sfeer.
    Echt een aanrader!

25. Marcel Verwer

26. Margaret Sikkes

Wij hebben vanavond fantastisch heerlijk gegeten.
    Zitten nu nog na te genieten.
    Leuke vlotte meiden in de bediening.
    We zaten heerlijk.
    Het eten was er ook snel.
    Jammer dat wij uit Assendelft komen, anders hadden wij hier vaak met onze kids komen eten.
    Vrijdag komen we weer wat uit proberen.
    Eigenlijk wil ik alles wel proeven van jullie kaart.

27. Chinees-Indisch Denekamp

N. Pollemans

Toppertje onder de Chinese restaurants die ik ken. Veel zorg en kwaliteit en super aardige mensen. 👍

28. In deze vervelende tijd halen wij graag eten bij De Zoeke dan ben je verzekerd van zeer goede kwaliteit en lekker eten in huiselijke sfeer. Als deze corona situatie weer voorbij is gaan we zeker weer in het restaurant eten! Het bedienend personeel is zeer attent en vriendelijk en hebben goede kennis van zaken van wat er op de menukaart staat. Het advies en suggesties kun je zeker opvolgen! Prijs/kwaliteit komt zeker overeen! Wij hopen dat we snel weer kunnen eten in het restaurant! Op dit moment wensen we iedereen van Restaurant De Zoeke heel veel sterkte en succes!! Wanja en René

29. Jack Holslag

Leuke locatie. Zeer kindvriendelijk met veel speelmogelijkheden. In september 3x in 8 dagen bij 'De Zoeke' heerlijk gedineerd. Uitermate vriendelijke bediening.

30. Jack Holslag

Prima locatie, goede sfeer en heerlijke gerechten. Attent personeel.