Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Denekamp verdeeld zijn.

1. Nederlands Denekamp

Ondanks dat wij de enigste twee gasten waren op een doordeweekse dag hebben wij heerlijk gegeten en zijn zeer vriendelijk bediend in een sfeervolle omgeving!! Top!!

2. Chinees-Indisch Denekamp

import-tukker

Beetje naargeestige tent, maar het eten is absoluut in orde en goedkoop. Nog nooit problemen gehad met afhalen. Eigenaresse is wat blafferig, maar niet onvriendelijk. Ik kom echt nog wel terug.

3. Nederlands Denekamp

Simone mombarg

Was allemaal prima, heerlijk gegeten.

4. Nederlands Denekamp

Wilma Gommer

5. Nederlands Denekamp

Wij waren vorige week dinsdag hier tijdens onze vakantie. Het plateau met verschillende gerechten was nieuw voor ons, maar zeer zeker aan te raden. Het duurde iets langer, door de drukte, maar het personeel legde dat netjes uit. We komen zeker terug als we weer in Denekamp zijn!

6. Nederlands Denekamp

Vorige week hapje gegeten, origineel concept! Zeker een aanrader!

Altijd goed. Bestel hier vaker en bezorgen ook snel.

8. Pannenkoekenhuis Denekamp

Katinka Groot

Heerlijk buiten gezeten. Pannekoeken lekker. Bediening vriendelijk. Ook voor mensen met honden geen probleem. Komen uit duitsland. Voor herhaling al gepland!

Nu voor de tweede keer in 1 jaar geweest wederom weer fantastisch geweest wij kunnen dit eetcafé aanbevelen het is erg goed en gewoon fijn om te eten en te drinken of gewoon even bij te komen. PS wij zijn hier op vakantie.

10. Nederlands Denekamp

beekvelt

Vrijdag 16-06-2017 zijn wij met drie man wezen eten bij de Zoeke. De bediening was perfect. Het eten was ook geweldig, alles was even goed bereid...

Dit is echt een aanrader!

Heerlijk gegeten. Prijs en kwaliteitsverhouding goed. Leuke spontane en snelle bediening

Annelies Withag

Waar je bij een wok 'gewend' bent aan doorgebakken vlees waar de kok met z'n spatel op staat te drukken, is het hier wel even anders! De eigenaars zetten hun geweldige service in de lodge waar wij verbleven, door in het restaurant.
    In dit weekend in het hoogseizoen was het alleen nog mogelijk op zondag te komen eten, maar alles klopte. Uitermate vriendelijke en gastvrije kok, aardig personeel en wij lieten ons onder andere het rund van de nabijgelegen boerderij en de heerlijke mozzarella goed smaken! Bedankt Fox!

13. Chinees-Indisch Denekamp

Als je het bonnetje nakijkt en vergelijkt met de prijslijst, dan zul je merken dat er verschil in zit... Een half jaar geleden heb ik hier al wat van gezegd en nog steeds krijg ik als antwoord: hier wordt aan gewerkt...
    Dit is een milde vorm van oplichting. Tel uit je winst!

14. Chinees-Indisch Denekamp

Ik ben erachter gekomen dat de prijzen op de kaart lager zijn dan die in de computer... Verder betaal je voor een halve babi pangang niet de helft, maar 3/4 van een normale portie. Mag dit allemaal zomaar??

Geen aanrader, het is allemaal goedkoop eten en het is voornamelijk droog... Bah zit geen smaak aan.

16. Chinees-Indisch Denekamp

Frans en Ank van Hasselt

Voortreffelijk gegeten!
    Vriendelijke bediening.

17. Nederlands Denekamp

Mooie lokatie, gevonden via de website, (Erg mooi en goed te bekijken op de mobiel!) prettige sfeer, vriendelijke ontvangst, zeer vlotte en uitstekende bediening en vooral HEERLIJK eten!!
    Een absolute aanrader!

Nadat vorige keer bestelling ook niet klopte, nu maar weer opnieuw geprobeerd en ... weer niet compleet. Ondanks dat ze met 8 man in die toko staan, weten ze een simpele bestelling voor 3 personen niet goed te leveren. Van de 3 bestelde dingen waren er bovendien 2 niet echt warm. Gemiste kans, ik kom er niet meer. Er zijn een paar kilometer verderop over de grens in Nordhorn uitstekende alternatieven, kunnen ze hier wat van leren.

Tapas verrassingsmenu (5-gangen) gehad. Viel wat tegen qua prijs-kwaliteit-hoeveelheid. De gerechten zijn niet echt een culinair hoogstandje. Veel standaard dingen. De bediening viel wat tegen, moesten zelf steeds om een drankje vragen. Al met al viel het tegen voor wat we ervan hadden verwacht.

Mooi eetcafé waar je heerlijk kunt eten. Smaakvolle gerechten. Uitstekende bediening en kok.

Marc Beune

Leuk restaurant en heerlijk gegeten!

Meegedaan aan de ah restaurant actie, heerlijk gegeten en leuke bediening, komen hier beslist nog een keer terug

Michorius G

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Geen storende muziek, ruime plaatsen.

24. Chinees-Indisch Denekamp

Snijders

25. Chinees-Indisch Denekamp

Opnieuw lekker en goed gegeten
    Steeds beter

26. Pannenkoekenhuis Denekamp

We waren in de buurt en dachten laten we eens een pannenkoek bij Bolle Jan eten, De gasten die gelijk met ons binnen kwamen werden vrijwel meteen geholpen, Naar onze tafel werd niet omgekeken, na 20 min wachten vonden we het wel best,
    Ons zien ze nooit weer,

Overheerlijk kerstdiner gehad 1e kerstdag. Het restaurant was prachtig versierd. Ontvangst was top, gerechten waren erg goed (vooral de bombe met de chocolademousse).

Hermien pouwel

2de kerstdag heeflijk gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Alles was top, ondanks de drukte.

vorige weekend samen met mijn vrouw een paar dagen weg geweest, slapen in de sterrenkubus en naar de kerstmarkt geweest, maar waar gaan we dan eten !! het werd de Hoogklimmer wat een prachtig gerestaureerd pand met de sfeer van vroeger.
    we hebben heerlijk gegeten de hoeveelheid was meer dan genoeg en de kwaliteit was prima.
    de bediening was top, hoe die twee het samen deden was een plezier om naar te kijken. met zijn tweeën tijd voor iedereen en toch een vol restaurant bedienen.
    de Hoogklimmer is een aanrader als je in de buurt ben van Denekamp of omstreken.

Jammer was heel slecht.
    's Middags erwtensoep gegeten vol aangebrande stukjes. Antwoord was zullen het doorgeven aan de kok.
    Niks meer van gehoord.
    's Avonds toch nog maar geprobeerd. Eten viel erg tegen. Droge taaie hertenbiefstuk.
    Peertjes met hangop waren drie druppels hangop. Hete bliksem bleek droge aardappelpuree met appelsmaakje.
    Tafelkleden waren vuil bij aankomst, onderlakens vol vet en wijnvlekken. 😭 Nooit meer daarheen. Jammer lokatie is fantastisch.