Op dit adres zit nu: Mr. Mayor

1544202594 74
1562080308 74
1571019165 74
1705102021 74

1. Wij zijn afgelopen weekend met ons viertjes in dit hotel geweest, dit was voor ons de 2de keer.
    En wederom zijn wij zeer tevreden, alles is in een woord geweldig, het diner super lekker, ook de lunch en het ontbijt.
    Vriendelijk personeel. Wij komen zeer zeker nog een keer een weekendje, we hopen dat het in de toekomst nog kan.

Lieve mensen jullie hebben nu een hele spannende en onzekere tijd, wij hopen zo voor jullie dat het goed komt.

Wij wensen jullie heel veel sterkte!

Een hartelijke en meelevende groet van,

de Brinkjes uit Uddel

2. gerard en dinnie

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met vrienden, erg mooie menukaart. We komen zeker nog eens want we konden niet kiezen, zoveel lekkers, goed in balans. 1 puntje van kritiek (opbouwend) Het meisje in de bediening loopt storend zenuwachtig rond en vraagt wel erg vaak of er nog iets moet komen. Op een gegeven moment was zij weg en toen keerde voelbaar de rust terug onder de medewerkers. Verder een geweldige avond gehad.

3. Ons verblijf was helemaal top. Supervriendelijke bediening en receptionistes. Ook erg prettig dat de receptionist meeloopt naar de kamer. Het diner was erg smakelijk en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Nog heerlijk bij de haard koffie gedronken met heerlijke apfelstrudel. Beter gezegd gewoon een topverblijf.

4. Gisteren avond hebben wij gegeten in Restaurant De Griffier.

De avond verliep uitstekend. Was alleen een gerecht verkeerd opgenomen. Maar voor ons was dat geen probleem. Binnen 5 minuten stond al het goede voorgerecht bij ons op tafel. Bediening heeft dit netjes opgelost door middel van ons een glas huiswijn aan te bieden. Excuses hebben we hierbij ook aangeboden gekregen en natuurlijk geaccepteerd.

Kortom; gezellige avond gehad met leuk personeel.

5. Jan van geesteren

Samen met mijn partner heb ik hier op maandag avond gedineerd. Wij hebben echt ontzettend genoten van het voortreffelijke eten, de prima geschoolde gast heren/vrouwen. En de vriendelijke dames achter de receptie.
    Het Grand Café is een echt aanrader ! Je kunt er heerlijk zitten en je hebt uitkijk over het grote plein van Denekamp.

Tot de volgende keer !!

6. Grandcafe de Griffier is echt een aanrader. Locatie is gezellig aan het dorpsplein. Een uitstekende ambiance heerst hier.
    Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn.

Prima prijs/kwaliteits verhouding.

Zeer vriendelijke bediening!

Tot de volgende keer

7. G. de Waagh

Elk jaar komen we in Denekamp om een heerlijk weekendje uit te beleven, ook deze keer weer naar Restaurant de Griffier geweest. Het restaurant blijft ons verrassen met steeds lekkere gerechten. Ook is er voor ieder wat wils en de bediening loopt goed en is erg vriendelijk! We komen volgend jaar zeker terug en misschien gaan we het bijhorende hotel ook maar eens proberen! Een aanrader dus.

8. Service:
    - Bij aankomst geen ober in het restaurant, deze stond buiten te praten keek ons aan en babbelde rustig verder en het ging echt niet over een bestelling.
    - We kregen een plek in een achteraf hoekje maar konden aangeven dat we graag een andere plek wilden.
    - Meisje van de bediening kwam de consumptie opnemen
    - Ober deelde ons het menu mee, wij vroegen om het vlees klein te snijden was prima, geen probleem.
    Ondertussen kwam er weer iemand vragen wat we wilden drinken.
    - Weer een andere ober bracht ons carpaccio van zalm, die was wel heel erg dik gesneden, niet echt carpaccio dus.
    - Het hoofdgerecht was niet gesneden, was ook niet doorgegeven aan de keuken zei de ober
    - Vlees was lauw, frites goed krokant en warm, gebakken aardappels smaakten niet echt vers
    - Nadat we ons hoofdmaal genuttigd hadden werd ons gevraagd of we nog iets wilden drinken en werd eindelijk het voorgerecht afgehaald .

Sfeer
    - Behoorlijk lawaai uit de keuken van dingen die op de grond vielen en in gebruikzijnde apparatuur
    - De bediening had achter onze rug luidruchtig werkoverleg.
    - Ondertussen liep er een ober met een blauw plastic krat de glazen buiten op te halen. Hoe sjiek kun je zijn

Keuken:
    - Er werd ons stokbrood geserveerd, dit was klef, niet vers en vast.
    - Toetje, hele dessertbord zat ondergesmeerd tot de rand aan toe met een stroop fantasie en dat gaf voor ons behoorlijke plakhanden
    - en hoe culinair is broodpudding?

We hebben jarenlange ervaring met de diningweek maar dit was jammer geld en jammer van onze verwachtte gezellige avond.
    Na afloop nog naar de manager gevraagd, deze was helaas afwezig.

3,4
  9. Jeannette

29 oktober 2011,
    Uitgenodigd om te gaan eten naar een restaurant in Denekamp. Heerlijk en gezellig had het moeten zijn. Helaas, het begon al bij de bediening, ze had een smoezelige blouse aan, een onverzorgd uiterlijk maar bovenal een zeer onvriendelijke begroeting. De drank bestelling foutief opgenomen, dat kan een keer gebeuren maar de manier waarop ze het behandelde was buiten alle norm.
    Er was het 3 gangen menu besteld via internet. Wij wisten niet wat het inhield. Geen uitleg daarover en maar wachten, gevraagd en antwoord gekregen van een vriendelijke juffrouw, gelukkig. Het voorgerecht van 2 mensen was verkeerd opgenomen, we kregen van de dezelfde boze juffrouw een zeer minderwaardige opmerking, die ik niet wil herhalen. Zeker een half uur later kwam voor de 2 mensen de gefrituurde kip als voorgerecht zonder de tijgergarnalen. Het antwoord van de kok was dat het erin had moeten zitten, geen excuus door hem. En het was niet druk, jammer voor dit restaurant. En weer ging er zeker een uur voorbij. Wij stonden op het punt om weg te gaan toen het hoofdgerecht kwam. Dat ging, niet bijzonder.
    We zijn gegaan, geen toet, geen koffie.
    Het is zo jammer, moeten er ook hard voor werken, en goedkoop was het zeker niet. Al met al door bediening en kok een diepe teleurstelling.

10. Op donderdag 29 september 2011 in De Griffier gegeten. Het restaurant ziet er gezellig uit en ligt mooi in het centrum van Denekamp. Het eten heeft goed gesmaakt, maar daar is het bij gebleven.
    Alles wat mis kon gaan ging mis. Bij binnenkomst werden wij zeer onvriendelijk begroet door een van de twee dames in de bediening. Daarna werd drinken geserveerd wat wij niet hadden besteld. Op eigen initiatief gevraagd om de kaart, omdat niemand meer aan tafel kwam. Alsnog de bestelling opgegeven, waarbij 2 van de 4 voorgerechten verkeerd zijn uitgeserveerd. De onvriendelijke bediende sprak ons tegen dat wij in de war waren met de gerechten. De 2 juiste voorgerechten lieten ze staan, waardoor de andere twee eters later moesten eten. Voorgerechten waren slordig opgemaakt en erg gewoon. Van de 2 'late' voorgerechten misten de garnaaltjes. Van de mooie designborden viel niet te eten, die wiebelden alle kanten op. Daarna ruim 60 minuten op het hoofdgerecht moeten wachten, zonder een terugkoppeling te hebben gekregen of de tournedos met rode wijnsaus geserveerd kon worden ipv met de standaard kruidenboter en dat terwijl er nauwelijks klanten in het restaurant waren. Een nagerecht durfden wij niet meer aan. Het was voor ons het wachten niet meer waard. Bij het afrekenen hebben wij van de vriendelijke bediende een excuus gekregen, maar geen enkele compensatie.

5,1
  11. Het diner was veel en slecht. Geen bijzondere smaak aan zowel de Spies als de Ribeye. Bovendien totaal geen privacy in het restaurant. Je zit bovenop elkaar zodat je geen gesprek kunt voeren of de buren luisteren mee of andersom.
    De bediening doet zijn best maar met een vol restaurant en 2 man bedienend personeel moet je lang wachten.
    Komen zeker niet meer terug!!

12. Zeer goede ervaring. Mooi hotel en leuk restaurant. Goed om te zien dat hotel is overgenomen. Nieuwe impulsen. Goede kaart overzichteijk. Borden mooi en alles lekker, ieg grote porties. Bediening zeer attent voor onze zoon. Gaan volgend jaar weer terug.

13. Lekker gegeten ('s avonds), menu vd dag. Alles vers en erg goed van smaak. Een beetje weinig keuze. Voor de rest top. Bediening is erg vriendelijk. We komen zeker weer.

14. Elk jaar gaan we zeker een keer of vijf naar Denekamp.

Even een dagje uit, eerst naar het tuincentrum en dan waar we ons altijd op verheugen lunchen bij de Griffier.

Afgelopen zaterdag (7-5-2011) was het weer zo ver.

Maar wat een domper, alle lekkere gerechten waren van de kaart verdwenen.

Bestelde een ice cappuccino, kreeg hem lauw.

Vragen aan de ober werden beantwoord met zeer goede vraag, ik weet het niet, ik werk hier nog niet zo lang.

Toch maar een uitsmijter besteld.

Toen we hem kregen was hij niet zo opgemaakt zoals we bij de Griffier gewend waren en er zat ook nog eens half bevroren brood onder.

We gaan de volgende keer zeker terug naar Denekamp maar we lunchen ergens anders.

3,5
  15. Bas 17 punten

Gisteren op het terras gezeten van De Schout, hartje Denekamp. Heerlijk uitzicht op de 'Oale Grieze', zoals de kerk in 'n Doarp genoemd wordt.

De bestelling bestond uit een prosecco, smoothy, mandje stokbrood met kruidenboter en sausjes en een schaaltje nacho-chips met salsa dip.

Onze ervaring? We kregen de kruimels onderuit de nacho zak waardoor dippen eigenlijk niet mogelijk was. De kruidenboter bij het stokbrood was te hard en er zat veel te veel basilicum in. Het eerste glas prosecco had helaas geen co2, de tweede wel.

Samengevat; geen hart voor de zaak, geen passie en als bezoekers waren we teleurgesteld in de kwaliteit.

De bediening was trouwens wel vlot en het zag er netjes uit. Na klachten over het eerste glas prosecco stond deze toch wel op de rekening. Gemiste kans.

16. Niet echt bijzonder gegeten, zalm met tagliatelle. De portie was niet echt royaal en de zalm flauw van smaak. Als je uit eten gaat verwacht je iets bijzonders en dat was dit niet.

17. Een keurig restaurant met een goede keuken.

De aankleding is top. Heerlijk zitten bij de open haard.

18. Helemaal top, zoals het hele hotel helemaal top is.

Hier staat gastvriendelijkheid nog met een dikke 10 geschreven!

19. Absolute aanrader voor mensen die houden van verfijnd eten. Prachtig opgediend en ervaren bediening. Komen hier regelmatig. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Sfeervolle ambiance, klassiek/modern, geen harde muziek, een en al lof!

20. Heerlijk gegeten, super gezellig en sfeervol.