De Zoeke in Denekamp

Een belevenis!

Bistro/Restaurant de Zoeke, bekend om haar hooggewaardeerde keuken, uitstekende gastvrijheid voor jong en oud en natuurlijk voor een juiste prijs/kwaliteitsverhouding.
Dat zijn wij, dat is de Zoeke nu!
Ontdek, ervaar en beleef ons vernieuwde Bistro/Restaurant!

De Zoeke is niet alleen proeven maar ook ervaren:
Middenklasse maar ook culinair niveau, prachtige gerechten en wijnen.
Dat alles in een gastronomische belevenis, overgoten met de smaakvolle saus van Twentse gastvrijheid en hartelijkheid!
Onder leiding van Edwin Sauer en Pascal de Blok heeft de Zoeke een geheel eigen visie, stijl en sfeer ontwikkeld, Klassiek maar zonder de traditionele waarden als gastheerschap en gastronomie uit het oog te verliezen. Warm, gastvrij.
En met het comfortabele gevoel dat de Zoeke synoniem is voor genieten!

Bistro/Restaurant de Zoeke, gelegen in het buitengebied van Denekamp, verscholen in het groen, midden tussen de weilanden en velden van Twente en net tegen de Duitse grens.

De omgeving staat bekend om zijn mooie natuur en landelijke karakter. Dit unieke restaurant is gesitueerd in een deel van een oude varkensboerderij, en staat al jarenlang bekend om haar heerlijke vis/vlees en grillspecialiteiten.

Niet alleen de perfecte service voor a la carte eten, maar tevens uw culinaire cateringspecialist aan huis.
(vraag snel naar de mogelijkheden)

Wat maakt de Zoeke nou zo bijzonder?...

Rustig kaarslicht versterkt de ''romantische sfeer'' waarbij de fraaie kunstwerken aan de wand het geheel completeren. In deze nostalgische ''oude varkensschuur'' kunt u genieten van heerlijke bistrogerechten maar ook van culinaire verrassingen.

Graag verwelkomen wij u in het prachtige Twente!

Bistro/Restaurant ''de Zoeke''

1423481924 86
1475197691 90
1519525492 90

1. Ilona Kienhuis

Vanavond heerlijk gegeten, de culinaire tocht, echt een aanrader! Alles heerlijk bereid en perfect gegaard. Mooie restaurant, zit je erg gezellig. Bediening professioneel en bovenal zeer gastvrij. Komen hier zeker terug ;)

2. Helma Schildkamp

3. In december heerlijk ree gegeten met een heerlijk sausje. We komen zeker nog een keer terug

4. Ondanks dat wij de enigste twee gasten waren op een doordeweekse dag hebben wij heerlijk gegeten en zijn zeer vriendelijk bediend in een sfeervolle omgeving!! Top!!

5. beekvelt

Vrijdag 16-06-2017 zijn wij met drie man wezen eten bij de Zoeke. De bediening was perfect. Het eten was ook geweldig, alles was even goed bereid...

Dit is echt een aanrader!

6. Mooie lokatie, gevonden via de website, (Erg mooi en goed te bekijken op de mobiel!) prettige sfeer, vriendelijke ontvangst, zeer vlotte en uitstekende bediening en vooral HEERLIJK eten!!
    Een absolute aanrader!

7. Een top restaurant. Zeer sfeervol. Uitstekende bediening en het eten is constant formidabel. Een echte aanrader. Prijs kwaliteitverhouding prima.

8. Super lekker vlees. Heel zacht en vriendelijk personeel.

9. Prima gegeten zaterdag jl. Daarop geen enkele aanmerking.

Helaas was de bediening wat chaotisch en gehaast, af en toe moeilijk om de aandacht van de bediening te krijgen, ondanks dat het restaurant niet echt vol zat. Ook stellen wij het niet op prijs door een serveerster aangeraakt te worden.

Op de website wordt melding gemaakt van de div. betaalmogelijkheden, waaronder creditcard. Bij betaling werd echter in eerste instantie de creditcard geweigerd, toen we de serveerster erop wezen dat dit wel op de website staat, zei ze " we accepteren liever geen creditcards".

Beetje knullige kruideniersmentaliteit, jammer!

10. Wat een geweldige keuze was dit! Culinaire belevenis van 15 gerechtjes genomen. Een echte aanrader. Een werkelijke smaakexplosie, alle ingrediënten waren stuk voor stuk te proeven. Personeel heel enthousiast en behulpzaam. Service gaat zelfs zo ver... We zijn met de taxi naar het restaurant gegaan, en de eigenaar heeft toen hij dat hoorde ons naar het hotel teruggebracht!! Super! De eigenaar... een man met heel veel passie voor zijn vak! Leuk gesprek met hem gehad over zijn kookkunsten op de weg terug naar het hotel.

Een restaurant om aan iedereen aan te raden. Wij komen zeker nog eens terug.
    Top!

11. Jan 17 punten

Een belevenis staat er op het visitekaartje. Niets is minder waar. Dank voor een heerlijke avond, ons jubileum. We komen graag weer.

12. Ralf egberink

Ik was hier gisteren met mijn familie en ik kom hier binnenkort zeker weer. Een geweldige ligging, een eenvoudige maar leuke speeltuin voor de kids, aardige bediening en het eten was top!!

13. M. kampman

Wij hebben 2x heerlijk gegeten! Het vlees en de vis waren van goede kwaliteit, mooie opgemaakte borden en zeer vriendelijk personeel! Prima prijs-kwaliteit verhouding! Heel sfeervol ingericht, een aanrader!

14. Heerlijk gegeten en wat gedronken. Personeel heel vriendelijk en gastvrij. Vooral doorgaan. Top.

15. Dit is ons favoriete restaurant, goede sfeer, gezellig, klantvriendelijk personeel, aanrader is de culinaire tocht, de ossenhaas burger met truffel jus, en de crème brulle niet te vergeten, en als je andere wensen hebt wordt hier iets mee gedaan, ow en met Valentijnsdag is het daar altijd heel gezellig en erg leuk aangekleed, een dikke 10 van ons jongens ! ga zo door!

16. Als we onszelf op een ontspannen gezellige avond willen trakteren komen we erg graag bij de zoeke. Je wordt altijd goed verzorgd door de attente bediening en het eten is heerlijk. Een echte aanrader!

17. Heerlijke asperges gegeten! De zalm erbij was een voortreffelijke combinatie. De sfeer is gemoedelijk en het personeel is vriendelijk en netjes. Wij gaan hier zeker vaker uit eten.

18. Kim 25 punten

Afgelopen Pinksterweekend waren wij op vakantie en wilden ons laatste avondje gezellig afsluiten. Wij zijn terecht gekomen bij Bistro Restaurant de Zoeke in Denekamp via deze site. Het was wel even zoeken, maar toen we eenmaal aan kwamen rijden was het voor ons al een geweldige ervaring. Het was zeker geen doorsnee restaurant van de buitenkant. Toen wij eenmaal binnen waren en warm werden ontvangen door de bedieningsbrigade, die zelfs met ons meeliep tot aan onze tafel!
    Nadat wij een keuze hadden gemaakt van de zeer uitgebreide menukaart die ook nog eens werd uitgebreid door een aspergekaart en een ´homeride menu´, hebben wij uiteindelijk gekozen voor de tapas vooraf, mijn man had de spies onwies en ik ben zelf voor de zalm met asperges gegaan als hoofdgerecht. De tapas werd erg leuk en tot in de puntjes uitgelegd! Na de tapas hadden wij onze buik al aardig vol maar het was geen probleem om een halfuurtje te wachten. Na een halfuurtje kregen wij inderdaad ons eten, wat echt subliem was! Een dessert kon er bij ons helaas niet meer in, maar de dessertkaart zag er ook erg goed uit!

Dit was voor ons een geweldige ervaring, de bediening was erg gastvrij en hadden zeker de tijd voor je ondanks de drukte in het restaurant.

Wij komen zeker terug!

19. Marijke Jansen

Wat een geweldig restaurant! Door de spontane binnenkomst van de bediening voelden mijn vriend en ik ons echt op onze plek. Er hing daardoor ook echt een geweldige sfeer. Eerst even een lekker drankje gedronken bij de open haard en zelfs een stokbroodje van het huis gekregen!

We namen als voorgerecht de tapas, wat er uitstekend uit zag. Super leuk opgemaakt op een etagère met allemaal lekkere kleine hapjes. Die vervolgens werd uitgelegd door de bediening tot in de puntjes! Als hoofdgerecht had ik de ossenhaasburger, die overigens heerlijk mals was. Het leek net een stukje hemel op je tong! Mijn vriend had de kalfs-ribeye, deze was zoals gevraagd rood gebakken en hij vond het heerlijk. Het hoofdgerecht werd geserveerd met frietjes, salade en aardappeltjes, wat op een zéér mooi servies werd geserveerd. Als nagerecht hadden we het grand dessert, dit is een dessert met van alles wat. Voor ieders wat wils! De bediening kwam het dessert brengen en ging zelf aan tafel de crème brulee branden en vervolgens, net zoals bij de tapas, werd alles uitgelegd. Vond het wel grappig om te zien dat de crème brulee werd afgebrand aan tafel, had dit zelf nog niet eerder gezien. Nu kan ik er thuis ook zelf mee aan de slag! De cheesecake was mijn favoriet, heb nog nooit zo'n lekkere cheesecake gegeten! Nadat we het dessert op hadden, vroeg de bediening of we nog zin hadden in een lekker kopje koffie als afsluiter, hierbij nam ik de koffie “de Zoeke” en mijn vriend de Irish koffie. Dit zag er apart uit, maar echt super leuk! Op een bordje met een kopje koffie, likeur 43/Irish whisky, verse room en natuurlijk overheerlijke bonbonnetjes! Nog nooit zoiets eerder gezien in een restaurant. Uiteindelijk moesten we het zelf bij elkaar in doen. Ook handig als je bijvoorbeeld liever de koffie apart ernaast wilt drinken!

We hebben een geweldige ervaring bij de Zoeke gehad. Als je een goed restaurant zoekt in Twente ben je bij de Zoeke zeker op het goede adres. Heb echt genoten van mijn avond, het eten was super en de gastvrije bediening kon niet beter. Ze waren in voor een babbeltje en nemen de tijd voor iedereen. Af en toe een grapje tussendoor waar wij dus heel erg van houden!

Wij zullen zeker nog een keer terug komen.
    Team de Zoeke bedankt voor de geweldige avond!

Vriendelijke groeten uit Groningen!

20. Waren op doorreis en zagen het bord "Restaurant De Zoeke". Aangenaam verrast bij binnenkomst. Warm bad gevoel!! Dat werd versterkt door de zeer enthousiaste bediening. Wat een leuk team! Mag je blij mee zijn als restaurateur.
    Het eten is bovengemiddeld goed, echt genoten. Heerlijk mals vlees! Van de "spies Onwies" werd ook genoten en als perfect beoordeeld. En wederom goede verzorging.
    Afsluitend met een heerlijk kopje koffie gingen wij, een heerlijke ervaring rijker, richting de Veluwe. Komen hier zeker nog eens terug.

21. Woensdag 11 mei bij Bistro/Restaurant de Zoeke gegeten. Een prachtig romantisch ogend restaurant gelegen in een erg mooie omgeving. De gastheer beheerst zijn vak tot in de puntjes en ook het eten is erg goed. We hebben zelf gekozen voor de 'Spies Onwies' omdat deze al jaren op de kaart staat. Het vlees was precies gegaard zoals we gevraagd hadden, ook was de lichte pepersaus die bij het gerecht geserveerd werd erg goed van smaak. Al met al een geweldige ervaring, hier moet je zeker eens gegeten hebben.

22. Een mooi bedrijf waar je lekker kan zitten. Vele gasten hadden het naar hun zin en wij ook. De service duurt ietsje langer maar je wordt goed geholpen. De gerechten zijn goed van smaak maar er had meer op het bord gekund. De prijzen zijn ok.

23. Een net restaurant even buiten denekamp. Je kan er goed eten met een menukaart voor ieder wat wils. Aardige mensen in de bediening en de spies onwies was super. Als we weer in de buurt zijn komen we weer een kijkje nemen.

24. Giuseppe

Samen met mijn vriendin romantisch een culinarisch ontdekkingstocht mogen beleven!
    In één woord: héérlijk!
    Pluim voor de romantische aankleding!
    Auguri e saluti!

25. Robert Morsink

We hebben heerlijk gegeten echt exclusief met vijf personen. De bediening was optimaal. We komen hier met plezier terug.

26. Het was voor ons geen plezierige ervaring. We vonden het restaurant erg donker. De bediening was oké, maar niets speciaals. Het eten was matig. Het vlees was erg droog. Prijs kwaliteit niet in orde.

27. Geweldig restaurant. "De culinaire tocht" op het menu is een echte aanrader. De kwaliteit en de smaak van het eten is echt top! Het personeel is erg vriendelijk en professioneel. Er werd netjes gevraagd of we al toe waren aan de volgende gang dus we bepaalden zelf het tempo. Bij ons werd per ongeluk een drankje omgegooid en binnen now time werd alles droog gemaakt en vervangen en kwamen ze met een nieuw glas "van de zaak". Aan het eind van de avond kwam de kok de tafels langs om te vragen of het allemaal gesmaakt had. De prijs/kwaliteit verhouding is in het voordeel van de klant. Als je een avond wilt genieten moet je hier gaan eten! Voor mij een echte favoriet!

28. Jordy en Nathalie

Op 17 januari 2016 zijn wij hier gezellig wezen uiteten vanwege ons 6,5 jaar jubileum. Dit was de eerste keer dat wij hier zijn geweest. Het is een prachtige locatie. Mooi landelijk, rustig en sfeervol ingericht. Het oogt wat donker maar met de kaarsen en de mooie decoratie lampen ziet het er romantisch uit.
    Het eten was overigens ook heerlijk. Vooral vleesliefhebbers kunnen hier hun buikje vol eten. Het toetje was ook super. Met name mijn vriend, die normaal amper toetjes lekker vindt, vond het super smaken.
    Ons enige kritiekpuntje is dat de porties iets groter mogen, maar dat kan ook liggen aan wat wij hebben besteld. Bij andere mensen zagen we borden vol, dus wie weet!

We komen zeker vaker langs.

29. Een fantastisch, sfeervolle ambiance met persoonlijke aandacht voor de gast. Als bovendien ook de kwaliteit van het eten zeer goed is dan heb je een topavond! Zo hoort het eigenlijk in elk restaurant te zijn.

30. Liesoldemeule en vrienden

Vanavond daar gegeten. Het is een aanrader, kom zeker terug.

31. Prima kwaliteit, prima bediening en prima sfeer. Toprestaurant.

32. De beste cheesecake ever! Wijnkeuze wat minder, maar we hebben suggestie achtergelaten ;)

34. John Reuser

Wij hebben op valentijnsavond met z'n vieren bij De Zoeke gegeten. Gezien we de dames iets speciaals te vertellen hadden, was dit de ideale locatie. Erg romantisch, mooi versiert, vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Alles was aanwezig en dan vergeet ik nog te vertellen dat alle verlichting uit was gedaan en er alleen maar kaarslicht was!

Het eten was ook super. Mooie kleine gerechten met elk een eigen verhaal, uitgelegd door de gastheer. Vegetarisch, zwanger of wat dan ook, er wordt keurig rekening mee gehouden.

Het klinkt misschien saai, maar we hebben een fantastische avond gehad en heb geen op of aanmerkingen.

Zeker een aanrader!

35. Twee weken geleden hier gegeten, het is inderdaad wat boven staat vermeld een restaurant in de middenmoot, maar dan wel bovenaan. Creatieve voorgerechtjes, gevarieerd hoofdgerecht 3 st,, en een dessert na. Dit is hun verrassingsmenu, we hebben exact 2 jaar geleden daar ook hetzelfde menu gehad, er is dezelfde kwaliteit geleverd. Ik heb het dus niet over creativiteit en seizoensproducten. De wijn is gewoonweg goed te noemen. Al met al een goede keus ook qua sfeer etc. Restaurants met een bib gourmant kunnen hier ook nog wat opsteken !

36. Afgelopen donderdag hier gegeten met 12 personen ter gelegenheid van een 50 jarig huwelijk. Leuke ontvangst in een gezellig restaurant. Eten was heel lekker, bediening heel prettig, leuk ook dat er nog even extra aandacht werd besteed aan het bruidspaar. Klein minpuntje was de salade bij de hoofdgerechten, daar zat niet zo heel veel smaak aan. Verder een echte aanrader, dit restaurant!

37. Wát een culinaire ervaring!
    Op basis van de recensies van deze site kozen we dit restaurant. En dat bleek een uitstekende keuze! Het driegangen-menu De Culinaire Tocht die de kok aanbiedt, is meer dan de moeite waard!
    Prijs-kwaliteit verhouding is absoluut in het voordeel van de klant!
    Hier moet je gegeten hebben, daar krijg je geen spijt van.

38. Goede gerechten, mooi opgemaakt, smaakvol.
    Bediening voldoende, prettig.
    Sfeer goed op mooi buitenterras, met zicht op prachtige paarden.
    Enige aantekening, het terras heeft een grote speeltuin, wat uiteraard grote aantrekkingskracht heeft op gezinnen met kinderen, iets om rekening mee te houden als je juist even zonder kinderen wilt eten.

39. Een aanrader. Eten was super, sfeer als je thuis zit en voelt ook zo. Service in top keuze voor vlees ipv vis was geen probleem, we kregen een tip van een kennis. We komen zeker terug al is Groningen niet naast de deur. Prijs goed, als je het eten hebt geproefd kijk je niet naar de prijs.

40. Fam. De Haan

Heerlijk gegeten. Met glutenallergie werd prima rekening gehouden. Serveerster ontzettend vriendelijk. Zij verstaat haar vak. Als wij weer in de buurt zijn gaan wij zeker terug. Top.

41. Op 14 december zijn we hier wezen uit eten. Het ontvangst was zeer vriendelijk en een aardige ober is meegelopen naar onze tafel.
    Het restaurant zag er erg gezellig uit, het was lekker druk en de sfeer was goed. Toen de ober onze keus had opgenomen kregen we 6 sneetjes stokboord, wat ikzelf een beetje weinig vond, met olijven, kip-kerrie saus en knoflooksaus. Als voorgerecht had mijn vriend een uiensoep en ik had een cocktail van rivierkreeftstaartjes. Allebei hartstikke smakelijk. Toen kwam het hoofdgerecht, mijn vriend had een mix-grill zonder ossenhaas met extra spare-rib en ik had zalm met gamba's, zalm met daar boven op gamba's. We hadden als garnituur aardappeltjes, patat met mayonaise en salade van sla, tomaatjes en komkommer. Dit was ook zeer smakelijk. We zaten er nog over na te denken of we nog een nagerecht zouden nemen, want we zaten allebei goed vol. Maar toen hebben we toch besloten om allebei cheesecake te nemen. Net als de voorgaande gerechten was dit ook zeer smakelijk. En om onze gezellige avond af te sluiten hebben we een lekkere kop koffie en Latte Macchiato besteld, daarbij kregen we nog verschillende chocolaatjes zoals zeevruchten, bon bons en zelfs Hollandse Hopjes.

Ik zeg een echte aanrader en we gaan er zeker vaker heen.

42. Ik ben gisteravond met mijn mijn vrouw in restaurant De Zoeke wezen dineren. De keuze en het eten was echt perfect. Met veel aandacht en creativiteit bereid. De bediening was ook heel persoonlijk en professioneel. Pascal benaderde ons als unieke gasten en kende de horeca-kneepjes als geen ander. De entourage was harmonieus, warm, gezellig en de achtergrondmuziek subliem. Hele mooie sfeerverlichting ook. Dus beste mensen... Gewoon lekker gaan... Je krijgt echt waar voor je geld. Voor ons een restaurant met als cijfer... Een 10 met een griffel!

43. J.Zonneveld

Woensdag 29 mei zijn we uit eten geweest in dit geweldige restaurant.Sfeervol, geweldige bediening. en Super lekker gegeten.Echt geweldig! We komen zeker nog eens terug.

44. Vrijdagavond zijn we uit eten geweest bij dit geweldig sfeervol restaurant.
    We hebben een culinaire "tocht" door de keuken gemaakt. Geweldig!!!
    Echt een aanrader, we komen hier zeker nog geregeld terug!!!
    Personeel de Zoeke: Bedankt!

45. Vorige week bij dit restaurant wezen eten. Wat een top avond bij dit gezellige restaurant ! In 1 woord was deze avond adembenemend. Heb heerlijk genoten van mijn spies. De gastvrijheid van de bediening is ook fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar ! De carpaccio als voorgerecht is een aanrader !

46. Uit Utrecht

Voorgerecht (gefrituurde champignons) was in orde. Hoofdgerechten daarentegen niet. Toen de bediening kwam vragen of t lekker was, aangegeven dat hetgeen we voor ons hadden geen ossenhaas was. Droog en taai vlees. Ze vroeg of ze de kok voor ons moest halen omdat ze zelf geen verstand had van de gerechten (geen horeca-opleiding??). De welles-nietes-discussie leek ons niks toevoegen. Borden meegenomen, wij dronken de wijn op en vernamen verder niks. Na enige tijd ineens de kok aan tafel met een bordje met rauw vlees (dat er niet lekker uit zag!). Ook hij meldde dat hij nog nooit klachten had gehad en vond het vlees dat wij terug hadden gestuurd wel mals.... Tja. Toen wij aangaven dat dit niet voor ossenhaas kon doorgaan, zei hij "dan ben ik uitgepraat". De serveerster vroeg of we nog wat wensten, maar wij waren er klaar mee. Dus de rekening graag. Pas toen de rekening kwam, vroeg ze of we nog koffie van t huis wilden. Ter compensatie van twee gerechten van rond de €25? Nee dank je. Deze vreselijke ervaring kostte €85.... Ronduit belachelijk als je een klacht hebt!

47. We komen steeds terug om te genieten van het heerlijke eten en de gastvrije ontvangst bij De Zoeke!
    Vooral het Gift for 2-menu is een aanrader. Maar als je alleen tijd/zin hebt in een hoofdgerecht, dan is er ook ook genoeg keuze uit lekkere gerechten. In de zomer kun je er heerlijk op het beschutte terras eten en als het weer omslaat verhuizen ze je gewoon naar binnen.

48. Wat een verademing. De ambiance is misschien iets minder, maar je komt er om te eten. Dat was subliem! Mijn varkenshaasje was perfect , de sommelier had verstand van zijn vak en een voorliefde voor wijn. Prima bediening, prima eten en een fooi achtergelaten ook.

49. Wij hebben een HEMA lekker weg diner daar gebruikt.
    Heerlijk eten en geweldige bediening. Helemaal top.

Jammer was dat er een uitje van Menzis was; erg luidruchtig.

50. familie Wijnhorst

Vandaag bij Bistro Zoeke in Denekamp gegeten en het eten was heerlijk. Er was fout gemaakt bij 1 van de gerechten en is ruimschoots goed gemaakt met een gratis rondje drinken voor het hele gezin. Service ronduit uitmuntend. De kinderen hebben voor en na het eten lekker gespeelt in de mooie speeltuin en mochten na het eten zelf hun ijsje maken in de keuken. Bistro het Zoeke ligt op een zeer mooie en rustige locatie en is zeker voor herhaling vatbaar.

Volgend jaar komen we zeker terug.

51. Afgelopen week gegeten hier! 1 woord fantastisch!! Echt genoten van de sfeer ambiance het culinaire eten en uiteraard een top bediening! Alles klopte van begin tot het eind! Lekker buiten gezeten op een mooi terras en een prachtige omgeving! Wij komen hier zeer zeker terug! Bedankt voor deze avond!

Met vriendelijke/culinaire groet,

Justin veld
    Bistro het Koetshuis

52. Dennis Gootman

Super gegeten, mooie tent en een leuke / vriendelijke bediening! Ga zo door.. Van dit soort restaurants zijn er nog maar weinig van. Wij komen zeker weer!

53. Marianne Zijlstra

Ik heb in jaren niet zo lekker gegeten. Echt fantastisch.
    Wij komen uit Groningen en waren een paar dagen in Twente. We hadden nog een dinerbon (gift for 2) die we daar hebben verzilverd.
    Vriendelijke bediening en lekker eten!
    Een heel mooi restaurant.

Echt voor herhaling vatbaar.

54. 9 April 2012

Wat een belevenis, was wel 40 km rijden maar geen spijt

Eindeloos lekker, geweldig wat de kok maakt

Geweldige bediening, je bent daar een avondje uit

55. Caroline disse

Wat zal ik zeggen..
    in 1 woord Klasse!
    Nog nooit zo lekker gegeten..
    Een belevenis zegt het restaurant, en dat is ook echt zo!
    Ga zo door!
    Van ons krijgen ze een welverdiende ster!

56. Paul en Marit

Een geslaagde avond bij de Zoeke. We hebben het Gift for 2 verrassingsmenu gehad, een echte aanrader. Allerlei kleinere gerechtjes, erg goed op smaak, goede producten, vers, alles mooi opgemaakt, goede huiswijn en meer dan genoeg. Als een tonnetje naar buiten. Ook aandacht voor goede en lekkere thee. Leuke, vriendelijke bediening.

Dot restaurant hadden we graag bij ons in de buurt gehad. Zeker een aanrader.

57. Afgelopen zondag bij de zoeke wezen eten.
    Erg geslaagde, gezellige maar vooral culinaire avond!
    Alles goed verzorgd, leuke bedieningsmedewerkers en Pascal die de boel aanstuurde en de puntjes op de i zette, wat een gastheer!
    Uit de keuken hebben we ons laten verrassen, wat een mooie combinaties van gerechten! En alles subliem van smaak.
    De zoeke is echt een aanrader en een omweg waard! (kom zelf uit Enschede)

58. j.d.kolenbrander

Vanavond voor het eerst bij De Zoeke gegeten. Het was heerlijk!
    Trio vis was inderdaad goed bij elkaar gezocht en smaakte voortreffelijk.
    Het gerecht werd mooi en smakelijk opgediend.
    De bediening: vriendelijk en zeer voorkomend.

59. We hebben laatst bij De Zoeke gegeten op aanraden van vrienden, en daar was ik erg blij mee.

De ligging van het restaurant is schitterend net als het restaurant zelf, de inrichting en sfeer, super.

Het eten was heerlijk en was ook zeer mooi gepresenteerd.

De bediening uiterst vriendelijk en gezellig.

Kortom, een ideaal avondje uit!

60. Geweldige leuke en zeer smaakvol ingerichte bistro.
    Leuke bediening die alles voor je wil doen, het eten was fantastisch, borden waren mooi opgemaakt, veel keuze.
    Kortom erg lekker en zeker een aanrader!

61. Buitengewoon vriendelijk werden we ontvangen toen we op zondag 18 oktober 2009 vanuit Amsterdam bij De Zoeke aankwamen om daar een cadeaubon voor een lunch en fietshuur te besteden. De tafel stond gedekt klaar in het prachtige restaurant, de lunch was verrukkelijk en we genoten van de fietstocht waar we 2 prima fietsen voor meekregen met duidelijke routeomschrijving.

62. Madelief van Toornhout

Wat zal ik zeggen, het was er erg donker, en niet echt gezellig (weinig mensen).
    We hadden gehoord dat het goed was en niet te duur, dat viel ook nog eens tegen.
    Je hebt bijna een zaklamp nodig (we waren vroeg en buiten was het nog licht, daar lag het aan zeiden ze).
    Het eten was matig, weinig smaakvol en inspiratieloos, klassieke bistro.
    Droge varkenshaas en bakken vol met toelagen zoals aardappelen, rauwkost e.d.
    Nee, de Zoeke was voor ons eenmalig...
    Helaas, ze proberen het wel wat te laten lijken, maar het is niks.
    Ook het terras is onverzorgd, veel onkruid in de tuin, verroeste terrasstoelen met uitgezeten kussens en een half afgebouwd gebouw waar je tegen aan kijkt (de achterkant is helemaal open en niet afgebouwd, er staat allemaal troep onder en er ligt hondenpoep).
    De bediening was aardig, maar te druk met mensen aan de bar...

63. Mooie sfeervolle ruimte, mooi aangekleed, mooie omgeving. Geschikt voor kinderen, ons dochtertje heeft de hele middag in de tuin gespeeld op de glijbaan, enz.

Spontane en vriendelijke gastheren en goede bediening. Eten was erg lekker en je krijgt waar voor je geld.

Kortom een aanrader als je op je gemak en lekker wil eten.

64. Bleumers

Eerst wilden we wat eten bij het restaurant Fox, maar dat was vol, met een folder die we kregen doorgereden naar de Zoeke. Lekker eten en een goede ambiance, vriendelijke gastheren en een kopje koffie gratis omdat we waren doorgestuurd helemaal goed.

65. Leuk restaurant, wij zaten op bungalowpark Bavelds Dennen waar het restaurant door de weeks gesloten was, dit was een goeie tip en wij kunnen het iedereen aanraden.

66. Erik Roolvink

goed eten mooie omgeving prijzen vallen nog wel mee en zeer gezellig

67. stefan klunder

heel lekker eten en mooie omgeving, prijs iets duurder dan de rest maar zeer goed