De Watermolen in Denekamp

1344194447 68
1586520623 75
1639200227 81
1660272068 80

1. Ben hier zaterdagmiddag geweest omdat ik een afspraak in Denekamp had. Vanwege het feit dat ik het zo gezellig vond, vroeg ik of wij in de avond terug konden komen om te eten.
    Was geen enkel probleem en zaten weer heerlijk buiten.
    Aangezien de tafel naast ons met kinderen nogal luidruchtig was, vroegen wij of wij wat dichterbij het water konden zitten.
    Ook dit was geen probleem.
    Hebben heerlijk gegeten en gedronken in een prachtige omgeving en gezellige sfeer.
    Echt een aanrader!

2. Geweldig lekker gegeten. Prachtig restaurant (bovendien hondvriendelijk) en aardig en net personeel! Zeker voor herhaling vatbaar!

3. Overheerlijk kerstdiner gehad 1e kerstdag. Het restaurant was prachtig versierd. Ontvangst was top, gerechten waren erg goed (vooral de bombe met de chocolademousse).

4. Jammer was heel slecht.
    's Middags erwtensoep gegeten vol aangebrande stukjes. Antwoord was zullen het doorgeven aan de kok.
    Niks meer van gehoord.
    's Avonds toch nog maar geprobeerd. Eten viel erg tegen. Droge taaie hertenbiefstuk.
    Peertjes met hangop waren drie druppels hangop. Hete bliksem bleek droge aardappelpuree met appelsmaakje.
    Tafelkleden waren vuil bij aankomst, onderlakens vol vet en wijnvlekken. 😭 Nooit meer daarheen. Jammer lokatie is fantastisch.

4,3
  5. Een heerlijke avond gehad waarbij vooral het eten uit de kunst was, voortreffelijk! Erg leuke formule, meerdere malen.
    Bediening prima, maar ondanks het feit dat je tot 22.15 kunt bestellen is de bediening vanaf 21.15 druk bezig met opruimen en voorraden aanvullen waarbij de wachtende klant vergeten wordt.
    Dat voelt niet goed. Bij weggaan pakten we de fietsen, de baas zelf keek om de hoek maar keurde ons geen blik waardig terwijl hij ons de hele avond zag zitten. Wat ons betreft eten en entourage uit de kunst, maar andere zaken zoals beschreven verdienen wel wat extra aandacht!!

6. Een prachtige culinaire avond gehad, aanrader is het meerdere malen menu. Tevens een pluim voor de bediening!

7. Heerlijk genoten van ons huwelijksfeest bij een watermolen die nog steeds werkt! Verrassend mooie terrassen bij het water. Helaas konden we niet buiten eten, maar het was erg gezellig met de mooi gedekte tafels en de sfeervol ingerichte zaal. Erg attente bediening en goeie service! Super prijs-kwaliteitverhouding!

8. Leuk restaurant, bijzondere inrichting met veel authentieke details. We hebben met mijn ouders heerlijk bij de grote open haard gezeten. Daarna genoten van een heerlijke High Tea! De prijs kwaliteitverhouding is prima en het personeel erg vriendelijk. De eigenaar heeft ons nog het vernieuwde en zeer fraaie achterterras en de bijzonder gaaf bewaard gebleven Jachtkamer laten zien.
    Hier komen we zeker terug!

9. Goede en vriendelijke bediening. Zou hier als kelner niet willen werken.

We hebben door het slechte weer binnen moeten eten en zijn geschrokken van het interieur: stinkend, slecht onderhouden, gammele tafels en stoelen. Echt diep triest.

Dat het mogelijk is om nostalgie te verenigen met het hedendaags comfort, hebben al enkele Twentse restaurants laten blijken. Dit restaurant heeft in dit opzicht dringend hulp nodig!

6,3
  10. Renate en Yvonne

Als een sprookje….

Pas getrouwd en genietend van onze huwelijksreis in het prachtige Twente. De watermolen Singraven, de meanderende Dinkel, een glimp van een ijsvogel, wat wensen we nog meer….
    Eén wens bestond al lange tijd, maar was nog niet in vervulling gegaan: dineren in restaurant ‘de Watermolen’ gelegen op landgoed Singraven.
    Vanavond is het dan zo ver. Als we de drempel over stappen is het alsof we een sprong terug maken in de tijd…. De ruimte ademt warmte en nostalgie. Meubelen uit een andere eeuw, verlichting die deze sfeer versterkt, een knapperend haardvuur en een feestelijk gedekte tafel.
    En nu het culinaire gedeelte…. Vooraf ‘robuust’ brood en heerlijke sausjes geserveerd op een prachtig eikenhouten plankje. We spreken er onze bewondering over uit, en vertellen over ons ‘Twentse muurtje’ in hartje Amsterdam waar o.a. een aantal houten geveltekens en Twentse spreuken hangen. Weliswaar wonen we al lange tijd in Amsterdam, maar iets in ons blijft ‘Tukker’.
    Dan is het tijd voor de carpaccio van botervis met gerookte zalm en de vissoep die op een garnituur van roze garnalen en gerookte zalm wordt opgeschonken. Als hoofdgerecht de Zeebaars met een zachte kreeftensaus op een bedje van doperwtenpuree. Dit alles wordt omlijst door salade, warme groenten en gekruide aardappeltjes. Werkelijk iedere hap is genieten!
    Na al dit lekkers sluiten we af met cappuccino en Irish Coffee. De hele avond heeft het personeel ons prettig en attent bedient en ook nu worden we blij verrast. Ter ere van ons huwelijk krijgen we een in chocolade geschreven ‘proficiat’ op een schaal met heerlijke bonbons!
    Staren in het haardvuur, nagenietend van een feestelijke culinaire ervaring, en dromen over wat komen gaat… Dan komt toch het moment om afscheid te nemen.
    We worden opnieuw verrast door het personeel. Bij uitzondering, als zeer bijzonder cadeau, bieden ze ons het prachtige eikenhouten plankje van het voorgerecht aan om aan ons ‘Twentse muurtje’ te hangen! Het maakt de avond nog specialer!
    Wij komen zeker terug!

Renate en Yvonne

11. Uitstekend kerstdiner/buffet (1e kerstdag) in goede sfeer en prettige bediening.
    Prima bijpassend wijnarrangement. Regionale specialiteiten maken het bijzonder!

12. Wij hebben heerlijk gedineerd aan het water met uitzicht op de watermolen.
    Wat een prachtig uitzicht, het eten was heerlijk..echt een aanrader.
    De bediening was erg vriendelijk en de service uitstekend.

13. Vr. ver. te Urk

De lunch + koffie bij U genoten, het was super. Ik geef een 10.

14. Op onze fietstocht kwamen we langs dit restaurant. We zijn hier wel eens vaker geweest, maar nu pas viel ons op dat er ook een geweldig mooi terras achter het restaurant ligt, met een mooi uitzicht op het water. Lekker uit de wind op lounchebanken genieten van het lekkere weer! Al met al een fantastische locatie met verrassend lekkere gerechten op de kaart. Met volle teugen hebben we genoten van het mooie uitzicht en de prachtige natuur. Een pareltje voor Twente!

15. osmen27 6918 punten

Niet geweldige bediening en de drankjes lieten wel zeer lang op zich wachten. De prijzen waren aan de hoge kant en tafel was niet schoon.
    Jammer, een volgende keer beter?

16. Hebben met het hele gezin heerlijk gegeten, a la carte, veel keuze en heerlijke gerechten.
    Na het eten nog even met zijn allen bij de open haard met een lekkere kop koffie. We vinden het een prima restaurant met zeer vriendelijke bediening en goede keuken. Komen zeker nog eens terug.

17. I Rondhuis

Op 1e Pinksterdag het drukke dorp achter ons gelaten en hier op het sfeervolle terras aan de achterkant, heerlijk rustig kunnen zitten. Ook even een kleine hap gegeten. Het eten liet even op zich wachten omdat meer mensen het dorp waren ontvlucht. Maar het was zeker de moeite waard. De pannenkoek van het platteland, waarbij al stond vermeld dat deze voor de goede eter was, was inderdaad rijkelijk gevuld en zeer smaakvol. Ook de salade met varkensreepjes en ketjapsaus was meer dan voldoende.
    Voor ons een prima afsluiting van een heerlijke, warme Pinksterdag. Zeker een aanrader.

18. MK Jongbloed

Afgelopen zaterdag hebben wij een feestje gehad in dit restaurant. We waren met onze familie omdat mijn ouders 40 jaar getrouwd waren. We kwamen binnen en konden heerlijk op het achter terras ons aperitief drinken. Daarna kregen we een 5 gangen menu geserveerd in de jachtkamer. Dit is een kamertje waar we met ons eigen familie konden zitten zonder dat er andere gasten bij waren. Dat was heel prettig. Het eten was geweldig! De sfeer was perfect! En de bediening was zeer vriendelijk. Kortom het was super geslaagd!! Wij komen zeker terug.

19. Prachtige zonnige vaderdag aan het water op het terras samen met onze 2 kinderen. Begint goed dus.

Tafel werd afgeruimd terwijl we er zaten.
    Helaas liet de ober de resten van de pannenkoek van de vorige gast voor ons op tafel liggen.
    We hebben 4 pannenkoeken besteld.
    Dit duurde erg lang (50 min) en ook was het bestek er niet terwijl de pannenkoeken al op tafel stonden.
    De pannenkoeken van de kinderen waren wel ok,
    maar die van mij was helemaal koud.
    Er was waarschijnlijk ananas zo uit de koelkast op het bord gelegd en daar de pannenkoek overheen.
    Zo koud, dat de plakken kaas die er op lagen niet gesmolten waren.

Het duurde weer 20 min eer er werd afgeruimd.
    De vraag ''heeft het gesmaakt?'' werd wel gesteld. Nee dus.
    Reactie; Ik zal ze in de keuken een schop onder de kont geven(!!)

Bij het afrekenen (waar we na nog 15 min. maar zelf voor naar binnen zijn gegaan) werd er aan de rekening ook niets aangepast.

Pff....wat een slechte service zeg. Eens maar nooit weer.

2,3
  20. A.DUURSMA

21. Erik Geels

Leuke ambiance, goed gelegen, bediening was uitstekend en het eten goed. Best een aanrader.

22. j.b.ten brink

We hebben in dit restaurant een pannenkoek gegeten met extra rauwkost. De pannenkoek was zwart verbrand en de rauwkost was enkel sla met veel te veel dressing.

Als ze nog geen pannenkoek kunnen bakken belooft de rest ook niet veel!

Kom er nooit weer.

23. Stefan S. en Linda K.

Buitengewoon slecht gegeten. Wij hadden beide een medium doorbakken kogelbiefstuk besteld. De eerste biefstukken waren nog verder doorbakken dan well done en het vlees was echt geen kogelbiefstuk. Aangegeven dat we niet tevreden waren. Vervolgens kregen we beide een nieuwe biefstuk. De ene was redelijk maar was naar onze mening nog steeds geen kogelbiefstuk. De andere biefstuk was nog koud van binnen. Die hebben ze vervolgens weer opgewarmd en opnieuw opgediend.

Eind van het liedje moesten we ook nog het volle pond betalen. We konden nog een kopje koffie krijgen van het huis, maar daar hebben we vriendelijk voor bedankt.

Hier komen wij nooit weer.

24. Ik ben met een groep bejaarden en twee medebewoners wezen koffiedrinken en eten en vond het bij jullie erg gezellig. Ook het eten was bij jullie best wel goed.

25. Henk van W.

Wij hebben ons 25 jarig huwelijksfeest er gevierd. Prachtige locatie met een goede keuken en vriendelijke bediening!

26. mechteld van wallene

Zeer mooi gelegen lokatie (wel even zoeken)Kleine kaart met prachtige gerechten. Heerlijk die grote open haard in het midden van het restaurant.Zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader!