Bolle Jan in Denekamp

do lunch vanaf 12:00 diner 20:30 - 21:30
vr lunch vanaf 12:00 diner 20:30 - 21:30
za lunch vanaf 12:00 diner 20:30 - 21:30
zo lunch vanaf 12:00 diner 20:30 - 21:30

Bij Bolle Jan heeft u een keuze van meer dan 80 verschillende soorten pannenkoeken. Alle pannenkoeken worden op ambachtelijke wijze bereid.
Speciale wensen, zoals pannenkoeken voor diabeten en allergieën, worden graag door ons bereid, indien u dit van te voren kenbaar maakt.

• EV-oplaadpunt

1329196098 60
1349620202 63
1506205001 72

1. Katinka Groot

Heerlijk buiten gezeten. Pannekoeken lekker. Bediening vriendelijk. Ook voor mensen met honden geen probleem. Komen uit duitsland. Voor herhaling al gepland!

2. We waren in de buurt en dachten laten we eens een pannenkoek bij Bolle Jan eten, De gasten die gelijk met ons binnen kwamen werden vrijwel meteen geholpen, Naar onze tafel werd niet omgekeken, na 20 min wachten vonden we het wel best,
    Ons zien ze nooit weer,

3. Leuke tent, eten is super, maar de dochter van de baas is een chagerijnig persoon die klantonvriendelijk is en alleen maar op haar telefoon zit en geen oog heeft voor haar klant.

4. Zeer leuke ervaring in Bolle Jan. De pannenkoek van de maand (steak pannenkoek) was heerlijk en als voorafje de Yakitori spiesjes waren om te smullen. Goede prijzen en een leuke sfeer en vlotte bediening.

5. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Ook als je niet van pannenkoeken houd ruime keuze aan andere gerechten. Komen zeker terug.

6. In de kerstvakantie met de kids geweest. Lekker snel en fantastisch. Precies getimed zodat de kids eten en spelen kunnen. Echte aanrader. Top pannenkoek, maar heb ook een malse entrecote gehad. Super!!

7. 2e kerstdag wezen eten, goede (kerst)sfeer. Lekker gegeten! En niet duur. Aanrader.

8. In onze vakantie zijn we met vrienden bij Bolle Jan in Denekamp gaan eten. We bestelden en kregen een dikke smakelijke pannenkoek geserveerd. Wij komen nog eens terug.

9. Erg lekkere pannenkoeken, prima service! We zijn er met ons zoontje van 1,5 uit eten geweest. De bediening was erg vlot en vriendelijk, heel prettig als je met kleine kinderen bent. En binnen een speelhoekje voor kinderen. Prijs is ook helemaal oké. Zeker voor herhaling vatbaar (als we nog eens in de buurt zijn).

10. Wij zijn gisteren bij Bolle Jan geweest voor een pannenkoek want daar zijn onze kinderen gek op! Mijn man iets minder, maar gelukkig hadden ze ook een heel aantal steaks op het menu staan. Bij aankomst schrokken we wel van de drukte, maar we kregen meteen een tafeltje aangewezen en werden vriendelijk ontvangen door de serveersters. Het eten was er snel en erg lekker. We gingen naar huis met twee hele blije kinderen want zij mochten bij vertrek een cadeautje uitzoeken uit de schatkist! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

11. Willy vd Veen

Heerlijke pannenkoeken en niet verwacht dat wij ook voor de niet pannenkoeken eter nog een super malse ribeye kregen. We kwamen zonder te reserveren in de volle zaak met 9 personen. We hadden niet gereserveerd maar kregen na 5 minuten toch een tafel. Alles ging vlot ging het overal maar zo. We worden zeker vaste gasten.

12. Ik was met mijn gezin op koningsdag ook bij Bolle jan. Het was erg druk maar het eten liep vlot door en heb juist hele goede ervaringen met al het personeel! Top tent, en lekker gegeten.

13. cindy dijkhuis

En waardeloze tent!! Meer dan 2 uur gewacht op een pannenkoek! Terwijl we met 5 kleine kinderen van 2 en jonger waren. Die vervolgens natuurlijk ongeduldig werden omdat ze honger hadden en moe werden. Vervolgens kreeg mijn vriend pas 15 min later dan de rest zijn pannenkoek. En een ander kreeg een rauwe koude steak! Bah wat vies! En onvriendelijk bar personeel. Vooral toen we er wat van zeiden. Nou hier komen we nooit weer!

15. B. Jansen

Zeer slechte ervaring.

Wij hadden gereserveerd voor 18 personen om 18:00 uur en waren exact op tijd aanwezig. Vervolgens moesten wij ruim anderhalf uur wachten op onze pannenkoek.

Tijdens het afrekenen kreeg ik te horen dat een andere groep alle drankjes van het huis hadden gekregen, ter compensatie voor het lange wachten, aangezien zij behoorlijk commentaar hadden geleverd.

Vervolgens gevraagd hoe dit kon, maar aangezien wij netjes betaald hebben begrijpt u wel dat er voor ons geen compensatie inzat.

Mijn mening, blijkbaar bereik je met een grote mond meer bij Bolle Jan...

16. L.K. Koetsier

Vandaag lekker gegeten bij Pannenkoekenhuis Bolle Jan in Denekamp. Als vooraf een heerlijke tomatensoep (voor mijn vrouw een prima uiensoep), een uitstekende pannenkoek (met ham, tomaat, kaas, champignons en uien, voor mijn echtgenote een beste pannenkoek met spek, kaas, champignons en uien) en als toetje een heerlijk ijsje met vruchten. Kortom, prima eten voor een betaalbare prijs.

17. Vandaag bij Bolle Jan gegeten. Lekker buiten gezeten op het terras. Je kunt er heerlijk zitten. Doordat alle tafels omringd zijn met een heg kijk je niet bij de andere gasten op het bord en heb je wat 'privacy'. De bediening was netjes en vriendelijk en er was voldoende bediening aanwezig. Het wachten duurde niet te lang en we hebben heerlijk gezeten. Pannenkoek met gamba's gehad en smaakte super. Zeker voor herhaling vatbaar.

18. Vanmiddag met familie naar Bolle Jan afgereisd na een bezoek van een nabij gelegen mega tuincentrum. Het was gigantisch druk bij dit restaurant maar we kregen toch een leuke tafel in het zonnetje. Een vriendelijke service maar het wachten duurde toch redelijk lang met de kinderen. Om ons heen werd ook erg veel geklaagd over de lange wachttijden. De serveersters liepen echt hard, daar lag het niet aan. Het is gewoon een verkeerde besparing op de inzet van genoeg personeel op zulke drukke dagen. De pannenkoeken waren erg lekker doch niet al te groot voor het bedrag van gemiddeld 9 tot 12 euro voor een minimaal belegde pannenkoek. We hadden o.a. een Egyptische pannenkoek en een pannenkoek met tonijn. Al met al een hele leuke middag, lekker gegeten, vriendelijke bediening (vandaar ook een 7 voor de service), een mooie plek op het terras maar 145 euro armer voor een paar pannenkoeken en een paar kleine desserts. Wat ons betreft best voor herhaling vatbaar maar op zulke dagen meer personeel inplannen en de prijzen tja voor een minimaal belegde pannenkoek 12,80 euro vragen is erg veel!!

19. Heerlijk gegeten. De pannenkoek smaakte prima. De bediening was supersnel en vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.

20. 'Deze zijn wel lekkerder dan de jouwe hoor mam' en dat was ik wel eens met mijn zoon. Ook het vers gebakken stokbrood was heerlijk vooraf. Samen genoten van de sfeer, het eten en de spontane en vlotte bediening! Wij komen zeker terug!

21. Zit hier nu te eten en het is prima!

22. Leuk restaurant. Erg lekkere pannenkoeken. Snelle bediening en een leuke speelhoek voor de kids.
    Vanwege de slechte recensies waren we bijna niet gegaan maar gelukkig toch besloten wel te gaan.
    Echt een aanrader.

23. Een aanrader! Van de week ter afsluiting van onze vakantie een heerlijke pannenkoek gegeten bij Bolle Jan.
    Leuk om te zien hoe dit team hun uiterste best doet om alle mensen een leuke en vooral lekkere ervaring te bezorgen in dit pannenkoekenhuis. Vooraf een heerlijk vers stokbroodje gehad waarnaar de pannenkoeken volgden, de pannenkoeken waren heerlijk en smaakten naar meer. Helaas paste dit niet maar we komen zeker terug! Complimenten aan team Bolle Jan!

24. Eens en nooit weer. Slechts 3 man bedienend personeel gezien, terwijl zowel binnen als buiten vol was. Het eerste drankje werd binnen no-time bezorgd (klantenbinding), maar vanaf dat moment was de aandacht voor onze tafel weg. Om het stokbrood moest na 20 minuten nog een keer gevraagd worden. Niet lang daarna volgde de pannenkoek. De bediening straalde niets uit en ze wist niet wat ze uit serveerde. Direct werd nog een ronde drankjes opgenomen, waar we na het verorberen van de (lauwe en karig belegde) pannenkoek nog maar weer eens om gevraagd hebben. De drankjes verschenen toen we de pannenkoek al op hadden. Na ons beklag te hebben gedaan werden ze van de rekening gehaald (wat niet had gehoeven, je zou hopen dat ze er iets van geleerd zouden hebben). Vervolgens geen bediening meer gezien, na een tijdje besloten we het toetje dan maar ergens anders te halen en zelf naar binnen te lopen voor de rekening.
    Erg jammer!

25. J.P. de Visser

Glutenvrije pannenkoek van plaatselijk karton gemaakt!!
    Drie vleesmaaltijden besteld, alle drie van zeer matige kwaliteit.
    De toetjes waren uitstekend evenals de bediening .

26. Zondag 11 Maart wezen eten de met familie, Oma was 90 geworden!!!

Vooraf eerst: stokbrood met sausjes en kruiden-boter. (lekker vers brood!)

Daarna een lekkere goed gevulde Italiaanse Minestrone soep. (een aanrader!!)

De pannenkoek met zalm was zeer goed gevuld en lekker knapperig gebakken met daar bij een remouladesaus.

Ook het nagerecht: Roomijs met echt echt vers fruit was heerlijk!!

Toen nog een top cappuccino.

PS: Goede en vlotte bediening/keuken,
    Mooi en proper bedrijf!!!!

Zo zien we het zeer graag.

Groet,

DR. F.U.H.Broek , Uit Gent België

27. Fam Oolderink

Gisteren hebben we er weer eens keer gegeten. En weer zijn we tevreden weg gegaan. Onze kids willen er vandaag al weer heen. Haha. Vandaag gaan we niet , maar we komen er zeker nog wel vaak terug. Het is daar precies zo als je het verwacht bij een pannenkoekenhuis. Veel keuze waar je uit kunt kiezen. Elke keer nemen we een andere pannenkoek en steeds smaakt het goed. En de kids kunnen er leuk spelen! Tot snel Bolle Jan.
    Groetjes fam Oolderink.

28. Ten eerste het beslag van de pannekoek was nog gewoon rauw. De frisdrank smaakte als een vieze troep uit een of ander apparaat + dat de bediening drukker bezig was in de keuken terwijl er maar 2 tafeltjes waren. (ook niet raar dat er niks te doen is) ouwe schuur en hoe het personeel erbij loopt te belachelijk voor woorden. Over de prijs laat ik het maar niet hebben want dat is veel en veel te veel

Had er meer van verwacht jan

29. Vorige week een pannenkoek en glas cola light besteld. Pannenkoek was redelijk, maar de cola een lauw slap aftreksel van een of andere limonadestroop. Als je cola light bestelt verwacht je een flesje sprankelende cola, maar geen aangelengde frisdrank en dan klein glas voor twee euro! Heb dat de bediening medegedeeld en zij vertelde eerlijk over de aangelengde frisdrank. Dus gevoel van besodemieterd worden is voor mij wel aan de orde. Volgende keer maar geen Bolle Jan meer!

30. Gezellig restaurant met oog voor de kinderen, nette bediening en alles zeer proper. Helaas waren de pannekoeken niet wat we hadden verwacht. Met acht personen dus 8 pannekoeken waarvan 1 verbrand en 1 die veel te vet was, de pannekoeken voor de kids waren goed gemaakt met versiersel. De soepkommen waren nogal klein, dus niet voldoende, stokbrood was erg goed en ook het ijs was erg goed. Kortom enorme pluspunten, maar ook vervelende minpunten. Voor ons reden om de volgende keer een ander pannekoekenhuis te bezoeken.

31. Peter en Marieke

Lieve "Bolle" familie.

Wij komen vaak en vinden het altijd erg lekker. Jullie hebben een snelle en zeer lieve bediening, helemaal top voor onze kinderen en natuurlijk ook voor ons.

Wij hebben tijd om met elkaar te praten, terwijl de kinderen na het eten kunnen spelen.

Super zaak hebben jullie en voor iedereen die in de buurt is een echte aanrader om ook zeker binnen te gaan en niet alleen maar langs te rijden!

Lieve "Bolle" familie we komen snel weer eten.

32. We were with a group of about 12 people and needed a cozy and warm restaurant where we were able to talk and also enjoy the atmosphere. Bolle Jan was the perfect place. I highly recommend it to anyone. The food was great as well as the service. Next time I'm in the Netherlands (March 2011) I'll be going to Bolle Jan for a deliciouse pancake.

33. Gisteren voor het eerst gegeten, het was er erg gezellig, bediening was snel, en voor de kinderen waren er veel mogelijkheden om het wachten te vullen (wat geen lange tijd was), in de speelhoek of in de speeltuin. Dus volgende keer als we weer gaan nemen we de kinderen zeker mee.

Ik zelf nam een Italiaanse tonijn pannenkoek, deze is rijk belegt en je proeft dat de ingredienten allemaal erg vers zijn. Zeker een aanrader.

Ingrid nam een pannenkoek met ham, kaas en ananas. Ze heeft ervan genoten.

Wij komen zeker weer, een echte aanrader.

Groetjes Henk en Ingrid.

34. Kort geleden geweest, vriendelijk ontvangst.

We zaten heerlijk in de serre.

De kinderen konden lekker spelen in de speeltuin en binnen in de speelhoek. Werden geholpen door vlotte bediening.

We hebben o.a een heerlijke vissoep vooraf gehad met verschillende soorten vis erin en een mandje stokbrood met lekkere kruidenboter. Voor de kinderen was er genoeg keus op de kaart. Hele leuke kast met verschillende kado's voor de kids. Ze worden er heel erg verwend. Ik zelf heb een kaas pannekoek gehad, het was heerlijk! En als nagerecht een coupe met ijs en verse aarbeien, was ook heerlijk.

Ondanks de drukte zijn we super geholpen en we hoefden helemaal niet lang te wachten.

Al met al een super ervaring en een aanrader voor iedereen.

Wij komen hier zeker terug.

35. Nou, we zijn er gisteren geweest,

De bediening was wel vlot en de drinken ook.

Thuis sta ik ook altijd in de keuken en kom met mijn gezin vaak pannekoeken tegen, maar mijn eerste indruk was al toen het bord op tafel kwam wat is dit vet! Het is absoluut geen magnetron maaltijd zoals je vaak ziet, maar als mijn kind van 7 al aangeeft dat het lauw en vettig is... (zonder dat ik 1 woord met mijn vrouw te hebben gesproken)

Ik zou zeggen ga eens wat vaker in de keuken staan en maak het zelf eens klaar.

John.

36. Mariska

We hebben er vandaag weer gegeten, super pannenkoekenhuis. Wij komen er al jaren, en ook al hebben ze het héél erg druk, het is altijd goed en snel. Een echte aanrader dus!

37. Diverse malen geweest. Met name de hartige pannenkoeken smaken goed. Prijsniveau in orde, vriendelijke bediening. Wachttijden ondanks drukte aanvaardbaar. Voor mensen met kleine kinderen heel geschikt, anderen moeten het lawaai van de kids maar voor lief nemen.

38. Na een middag uit, gingen wij uit eten bij Bolle Jan, de kinderen hadden zich echt verheugd op dit.

Maar na ongeveer drie kwartier kwam het eten. Wel erg lang wachten, ook voor de kids. Mijn man en ik hadden beiden een Egyptische pannenkoek, die van mij was lauw/koud en proefde erg taai, die van mijn man was lauw. Op onze klacht werd het eten meegenomen en kreeg ik een nieuwe die wel goed warm was. Al met al geen succes en beslist niet de moeite waard om nogmaals hier te komen.
    Dan weten wij wel een ander pannenkoekhuis.

39. Regelmatige bezoeker. Vriendelijk personeel, snelle bediening. Pannenkoeken altijd goed op dikte geweest met voldoende, niet te veel vulling. Minpunt is de tomatensoep, absoluut niet op smaak, mag wel een bouillonblok in. Leuk ingerichte zaak.

40. Een hele tijd geleden gegeten met ons gezin! Wij waren vergeten en moesten daarom heeeeeeel lang op onze pannenkoeken wachten (wel 2 uur).
    Dit valt voor kleine kinderen niet mee! Wij kregen hier niks voor terug, er werd zelfs boos tegen ons gedaan! Wij komen niet meer terug!

41. Nico & Maria

Ons dochtertje wou op haar verjaardag pannenkoeken eten en omdat wij ze zelf niet wilden bakken kwamen we terecht bij Bolle jan.

We stonden versteld van de vele keuze pannenkoeken die er op de kaart stonden. Eerst namen we stokbrood vooraf. Mijn man nam een pannenkoek met vis, mijn dochter een naturel met poedersuiker en ik een shaorma pannenkoek. Wat hebben we er van gesmuld!

Daarna nam onze dochter een ijsje, een heuse kindersorbet.

Onze dochter heeft genoten van het eten op haar verjaardag en wij ook trouwens.
    We komen er zeker weer.
    En niet alleen om de spaarkaart vol te krijgen, waarmee je kunt sparen voor Bolle Jan knuffels die mijn dochter helemaal te gek vindt, maar ook om dat we daar gesmuld hebben.

Groetjes Maria.

42. We hebben er erg lekker gegeten, en het was er super gezellig.
    Wij komen er zeker een keertje weer omdat je er zo gezellig kunt zitten.
    Over de bediening hebben we helemaal niets te klagen, die was echt geweldig.
    Groetjes, Irene.

43. Marijke en Elvier

Ter afsluiting van een gezellig dagje uit, hebben we pannenkoeken gegeten bij Bolle Jan in Denekamp.

Een leuke entourage waar we ons meteen in thuis voelden.

Gezellige drukte, leuke kinderhoek, ontzettend nette toiletten.

De pannenkoeken waren royaal van formaat, heerlijk van smaak. We hebben beide pannenkoeken gedeeld zodat we van beide soorten konden genieten. Vlotte bediening, niets was hen teveel, bovendien erg vriendelijk. De volgende keer weten wij wel waar we weer heen gaan. Een echte aanrader!

44. J. Roesink

1 punt
  45. Jompie 928 punten

Regelmatig met de familie gegeten, in de regel een goede ervaring. Pannenkoeken zijn lekker maar in de regel mag er iets meer zout op (staat gelukkig op tafel). Geflambeerde pannenkoeken zijn leuk en er wordt niet karig gedaan met de irish in de irish coffee.

Goed.

46. Onze kinderen hadden poffertjes. Schandalig, zo weinig voor zo'n hoge prijs!
    De pannenkoeken waren oke. Nagerecht ook. Te duur voor wat je krijgt, Jammer, dit is echt van de laatste tijd, jaren geleden kwamen wij hier wel elke maand een keer!!