Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dendermonde verdeeld zijn.

1. Belgisch Dendermonde

De mevrouw achter de "bar" heb ik hier al vele malen in de wind achter haar "toog" weten staan, ik ben hier 3x geweest 3x van dat! En roddelen over haar eigen klanten in de privé als eigenaars vind ik dit een NoGo! Het eten was wel lekker, al moest ik lang wachten! Ook kunnen ze je, als je te lang blijft zitten naar hun zin, buiten kijken!

verhulst

zeer vlotte bediening lekker eten, maar de portie (paling) was wel heel weinig

Veronique L.

Voor wie ooit zou overwegen om naar 't Nief Koekenbakske op de Oude Vest in Dendermonde te gaan... even een persoonlijke ervaring delen...
    Nooit gezien of gehoord onbeleefde uitbaatster. Vandaag met mama een tasje koffie + pannenkoek willen nuttigen. Na meer dan een half uur informeerde ik beleefd of onze pannenkoek soms al in de pan lag (zoja hadden we gewacht) maar hij lag er nog niet op dus vroeg ik of we misschien mochten afrekenen. Daarop werd ik meteen bij de schouder gegrepen en toegesnauwd dat als ik geen geduld had ik mijn pannenkoeken om laten op te warmen maar "in den Aldi of bij den bakker" moest gaan halen, gevolgd door een luidkeelse "en bol het hier af". En dit voor heel de zaak. Nog NOOIT heb ik iets dergelijks meegemaakt of gezien. Ik wil hierbij iedereen dan ook waarschuwen voor deze uitermate onbeschofte, marginale uitbaatster. Als dit de manier is om klanten te behandelen...

Sara

Gisteren met vier personen gaan eten. De sashimi tonijn en zalm als voorgerecht was vers maar veel te weinig. Men had de vis zodanig geschikt dat het leek alsof het veel was, maar als je alles zou samengelegd hebben, kon het op twee summier gevulde soeplepels.

Hoofdgerecht was de zeetong. Zeer kleine portie en de frietjes waren veel te lang gebakken, het waren harde stokjes geworden. Echt niet lekker. Toen ze de zeetong opdienden, zei de serveerster zelf dat ze er een extra stukje hadden opgelegd omdat de tong klein was. Ze hadden beter nog een paar stukjes toegevoegd, want we bleven op onze honger zitten. Prijs: € 36. De sla werd in een apart kommetje geserveerd en op de bodem dreef water. Dus niet grondig gedroogd en erin gekwakt, waarschijnlijk wegens tijdsgebrek want we moesten 50 minuten wachten op onze hoofdschotel en de mensen rond ons begonnen ook al op hun stoel te schuifelen. Voorts werd door één van ons ook de rib eye besteld. Ik zou me als restauranthouder schamen om dergelijke kleine portie voor te schotelen. Deze rib eye was echt héél klein. Prijs: € 36. Weer hetzelfde probleem: frietjes niet appetijtelijk want ze waren doorbakken.

Ik heb thuis nog een boterham gegeten omdat ik op mijn honger was blijven zitten. Gaan we terug? Buiten de frietjes is de kwaliteit "gewoon". Mensen met een gezonde eetlust blijven er beter weg.

5. Italiaans Dendermonde

Marc De Ridder

Echt lekker! De echte Italiaanse keuken.

Roger van Vlaanderen

Zeer verzorgde en hartelijke ontvangst en dit in een erg mooi kader. Je kan er terecht voor een steeds wisselend maandmenu of gewoon a la carte eten. Wij gingen voor de a la carte optie en kozen er een heerlijke Vacqueyras Arabesque bij. Schitterende wijnkaart trouwens. Tijdens het eten kwam de kok persoonlijk een gerecht serveren, een gebaar dat wij alleen maar kunnen apprecieren. We hebben genoten van een heerlijke smaakvolle avond en zullen bij de juiste gelegenheid zeker nog een keer terugkomen.