Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Oever verdeeld zijn.

Hans en Gea Niezink

We waren op doorreis, hadden gereserveerd maar waren te vroeg en nog niet echt hongerig. Maar heel goed ontvangen, eerst even wat drinken met pinda's, helemaal goed.
    Na een uurtje de kaart gevraagd en heerlijk gegeten met koffie na, gewoon omdat we dat lekker vinden.
    De bediening was top, vriendelijk en heerlijk enthousiast.

Heel leuk restaurant, gezellige sfeer en goed eten.

3. Chinees-Indisch Den Oever

Uitstekend al jaren hardwerkende personen voor mij een 10!

Als van ouds,
    heerlijk gegeten.

Goed eten, smakelijk en voldoende, de bediening is vriendelijk en netjes echt top.
    Aanrader voor familie uitjes.

Heel erg goed. Daar kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen.

Je kunt daar erg lekker eten en als je lekker gegeten hebt dan wil je ook een lekker kopje koffie en dat krijg je daar met allerlei lekkers erbij en niet zo'n goor cupje melk erbij.

S . Sietsema

Gisteren met 3 volwassenen heerlijk gegeten. De spareribs waren sappig en mals. Ook het speciaal aanbevolen maandmenu is een aanrader. Er was van alles meer dan voldoende. Wij komen zeker nog een keer terug.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
    Snelle service, hoefden niet lang te wachten, het was ook niet druk.
    Schnitzel wel wat vet en de worteltjes kwamen uit de vriezer.
    Spareribs ietwat droog.
    Toetjes waren lekker en de Tomaten soep heerlijk!

Marjon Kostwinder

5 September vanwege ons 20 jarige trouwdag met 4 personen wezen eten. Iedereen heeft een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert gegeten. Borden waren mooi opgemaakt. Porties waren ruim voldoende. Vis was heerlijk vers. Vlees was mals, alles was prima op smaak. We hebben alle 4 heerlijk gegeten.

Jezus wat slecht. Het twaalfuurtje besteld. Mosterdsoep was niet te eten, het leek er op dat er maar twee ingrediënten in zaten, slagroom en mosterd bah! Bolletje huzarensalade van 3 cm. Doorsnee, maar dat was niet eens erg, want het was de goedkoopste huzarensalade van de supermarkt en was ook niet te eten. Dan nog een broodje met een smakeloze kroket erop en het feestmaal was compleet. De bediening vroeg ook maar niet of het gesmaakt had.
    Voor ons nooit meer!

Slechte ervaring.

Scholletje en patat te hard gebakken. Weinig sla!
    Kindermenu van onze kleinkinderen ook niet geweldig. Patatjes ook te donker van kleur. Appelmoes in een schaaltje ter grote van een eierdopje.

Bediening vriendelijk.

We hebben er in het verleden beter gegeten. We rijden er met Zingende Wielen voorbij.

G.Haanappel

Veel lawaai door huilende kinderen. Ventileren OK maar wij zaten op de tocht. Brood en boter kwam toen het hoofdgerecht al op tafel stond. De patates waren slecht. Nee dit is het niet.

Goed vis restaurant.

Harry hamminh

Heerlijke verse vis zo uit de zee op je bord. Heerlijk.

Alex van den Heuvel

Het is een grote farçe dat eetcafé la Coupure in Den Oever over zoveel positieve reacties c. Q. Reviews beschikt. Reviews zijn onjuist of zelf kennelijk door hun of hun familie-vrienden door hunzelf ingezonden gelet op de hoge score. Er is amper ooit een mens over de vloer, behalve als men kortingskaarten ontvangt van derden. Het menu is al meer dan 6 maanden oud en nog nimmer vernieuwd. Porties worden steeds kleiner. De prijs kwaliteit verhouding staat in geen verhouding tot hetgeen u op uw koude bord ontvangt, en indien u reclameert kunt u een gesloten mond zonder excuus ontvangen en/of de deur gewezen worden. Openingstijden kloppen van geen kant, daar deze eetgelegenheid wordt gesloten te 20.15 Uur en maandag en dinsdag gesloten. Het is ook een groot raadsel dat op 12 juni j. L. Dit etablissement een reward ooit heeft ontvangen over de zoveel positieve issues. Nimmer iets in de krant vernomen, of ook dit waar, is zoals men beweert, is bezijden de waarheid c.q. Gewoon fake.
    U komt uzelf vanzelf wel tegen, met uw zelf ingenomenheid.

Zeer lekker gegeten na een dagje den helder. De kwaliteit van eten was zeer goed. Mooie opgemaakte borden

Angenita

Als O.L.Heer een kok was geweest, had hij zó gekookt.
    Sara Magdalena... een hemels gerecht.

Koos, je bent een kanjer en met jou het hele team.

J Bruyn

Wij hebben zondag met zes volwassenen en drie kinderen heerlijk gegeten bij De Zingende wielen.
    Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk. Ook de uitzonderingen die de kinderen hadden waren geen enkel probleem.
    Kortom wij komen zeker weer terug en het is een aanrader voor iedereen.

Voor rolstoelers is deze mooie plek niet toegankelijk. Ik was heel teleurgesteld; er zijn alleen twee trappen. Anno 2017 ook niet meer normaal. Heel jammer.

Sandra Kooij

Erg lekker gegeten. Vriendelijk en behulpzame bediening. We zijn vaak voorbij gereden, maar zijn erg blij dat we deze keer gestopt zijn. De gerechten waren boven verwachting en je kan zelfs gratis supplements bij bestellen. Op de terugweg van het strand, stoppen we hier zeker weer!

Al 25 jaar met enige regelmaat, maar nu maar niet meer. Jaren terug zijn ze de snitzels gaan frituren, wat natuurlijk een snitzel van snackbar kwaliteit geeft. Geen probleem zolang ik wat anders bestelde, maar omdat ik nu een keer zin had aan een snitzel, was mij toegezegd dat die van ons gebakken zouden worden.
    Hoe teleurgesteld kan iemand wezen als dan toch je vlees is verpest door de frituur. Kwaliteit is blijkbaar geen uitgangspunt meer.
    Nog meer betreur ik dat er met mijn klacht ook nog niks werd gedaan.

p vd poel

het eten was heerlijk we komen zeker terug

Anne Langelaan

Heerlijke biefstuk gegeten. Altijd goed eten.

Marit Feenstra

Wij komen hier al zeker 18 jaar, eerst met zijn tweeen en tegenwoordig met onze 2 kinderen van 8 en 11.
    Hier is het altijd goed , een aanrader !

Geweldige 3-gangendiner voor een zeer betaalbare prijs.
    We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!
    Klasse!

Zoals altijd was het eten geweldig, de sfeer zeer goed. De bediening was niet zoals wij gewend waren, door de drukte was de aandacht voor de tafels minder, meer personeel zou hierbij helpen.

Weer heerlijk gegeten.
    Alleen jammer dat bijna al het ijs op was, zodat die keus beperkt was.

Matige kibbeling en bediening.

Corine Hansen

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, leuke entourage. Kortom prima restaurant. Eentje om nog eens terug te komen.