Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Hout nb verdeeld zijn.

1. L.W e Leeuw

Gezellig en gemoedelijk, goede en vriendelijke bediening.
    Lekker gegeten, goede kwaliteit en voldoende, voldaan naar huis.
    Kan dit iedereen aanraden.

2. Pannenkoekenhuis Den Hout nb

Wat is het tegenwoordig moeilijk om als ondernemer aan goed personeel te komen. Ik krijg er gewoon medelijden mee. Voor de kleinkinderen is het hier geweldig, leuke ambiance, speeltuin, minigolf en pannenkoeken. Eten was ook best goed maar als je nu met 4 kinderen bent en 3 volwassenen en het eten komt in 3 keer waarvan een kind als laatste aan de beurt is. Jammer. Dan later op het terras, 4 ijsjes (schatkistjes) en 3 koffie besteld. Eerst komt de jonge ober met 2 ijsjes zonder lepeltjes. Daarna met 2 lepeltjes, daarna met de overige ijsjes. Ach, we laten de pret niet bederven door jong, onervaren personeel, ze moeten het allemaal nog leren.

3. Pannenkoekenhuis Den Hout nb

Thea Weterings

Ik had voor 22 personen gereserveerd dan kun je bedenken dat we bij elkaar willen zitten, niet dus, als we iets wilde drinken moesten we zelf roepen, waren ze er eindelijk met het drinken dan waren er bij van ons die niets hadden, dus weer maar roepen de pannekoeken waren bij verschillende koud, ook kwamen ze met drinken en was het niet voor ons zelfs tot 3× toe enz enz Alleen toen de zusjes van Loon kwamen ging het veel beter maar toen was het voor ons bijna afgelopen, van tevoren was er totaal geen leiding. Daar heb ik meer als 600€ voor betaald. Nooit meer en dat is voor velen van onze zeer grote fam zo. Ik hoop dat jullie hier iets van leren.

3,6
  4. Fam de Vries

Onder weg naar Paviljoen Het Houtse Meer kwamen we hier terecht en maar gebleven, beetje tokkie gehalte ouders eten/drinken en kids spelen maar goed je moet eens wat proberen ook voor de kids.

De bediening kon de enorme drukte niet aan, direct drank en eten besteld. Ruim 45 minuten op het eten moeten wachten en de drankjes zijn nooit gekomen. Het eten waren de meningen over verdeeld. Hartige pannekoek kaas/spek/ui was lekker de rest had poffertjes die ik zelf heel gemiddeld vond! Kortom dit kan veel beter en zit nog wel potentie in.

Een dubbel porties poffertjes, 2 normale poffertjes en de hartige pannekoek 40,00 euro rond vind ik niet schokkend maar dan moet het toch wel overheerlijk zijn, binnen 15 minuten aan je tafel met het bestelde drankje erbij!

Bij het afrekenen de niet geleverde drankjes laten wegstrepen, geen tip gegeven al verdienen die meiden van de bediening het wel. Dit is 100% te rekenen aan slecht management, zonde!

Ik blijf er weg!

5,3
  5. c.m. van braak - ten hove

Wij waren er voor de viering van ons 47 jarig huwelijk met 9 personen, waarvan 2 jongeren. De verzorging was uitstekend, de dames deden hun werk prima, de pannenkoeken en het ijs waren heerlijk.
    Een idee: de kleine kamer links gebruiken voor groepen ouderen. Dan hebben zij geen last van de drukte van de kinderen.

6. Gezellige tent! Ondanks dat het erg druk was een zeer snelle bediening. Binnen 10 minuten stond alles op tafel👍🏻.
    Glutenvrije pannenkoek is ook een aanrader! Salade was top!

7. Héérlijke pannenkoeken voor een redelijke prijs.

8. Lucia de Jong

Heerlijk gegeten, vriendelijke service en heel leuk voor de kinderen! Top!

9. Vandaag met mn vriendin en de kinderen naar koeckers geweest.
    Erg leuk voor kinderen, minder leuk is de herrie van al die gillende kinderen.
    Nog minder leuk was mijn GLUTENVRIJE PANNEKOEK!
    Ten eerste half zo groot als een normale pannekoek!
    Ten tweede erg dun!
    Ten derde erg taai en niet te snijden!
    Ten vierde saai en simpel, er kon niet eens kaas op…
    Omdat hij uit de vriezer kwam! En opgewarmd was in de magnetron!
    Bahhhhhh!

Ik heb aan 3 bedienden mn beklag moeten doen, want de eerste twee deden er niks mee!

Uiteindelijk heb ik bij de het afrekenen nogmaals mn beklag gedaan,
    Ze zou het doorgeven aan de keuken.
    Gelukkig is het bedrag van maar liefst 7 euro van mijn smerige harde pannekoek eraf gehaald.

Thuis gekomen heb ik alsnog zelf wat moeten koken omdat ik honger had!

Wat een domper!

10. Het eten is was lekker en de bediening vriendelijk, het enige minpunt is dat we een broodmandje vooraf hadden besteld en 2 minuten na het brengen van het brood de pannenkoeken kwamen

11. Stefhan

12. Super leuk restaurant. Heerlijke pannenkoeken en gastvrije bediening. Spelen in de speeltuin is geweldig. Ook een potje koeckersgolf gespeeld, echt een aanrader. Komen zeker nog eens terug.

13. Inge

Afgelopen zondag heb ik samen met mijn vriend bij dit pannenkoekenhuis gegeten. Net zoals de andere keren ben ik ook nu tevreden. Wij werden snel geholpen, we hoefden niet te lang op onze pannenkoeken te wachten en de pannenkoeken waren erg lekker. Een minpuntje was dat de pannenkoeken niet heel warm/heet waren, al leed de smaak daar niet onder. Wij waren al vaker bij dit pannenkoekenhuis geweest en we gaan er in de toekomst zeker nog vaker naartoe!

14. Els Damen

Onze ervaring van 28 april. Na 25 minuten wachten heb ik iemand aangesproken of ze nog op komen nemen. Uiteindelijk kwamen ze snel en de kids hadden de poffertjes. Toen die op waren kregen wij onze pannenkoek.

Eén pannenkoek was goed, die andere was maar aan een kant gebakken. Echt niet gaar. Wij hebben er bijna niets van opgegeten. Thuis verder gegeten. Ook moest ik zelf naar de dukaten vragen. Ik heb het meteen gemeld.

Vervelend hoor, daar kon ik het mee doen. Slechte ervaring hoor. Groet, E Damen

15. We hebben er lekker gegeten. Wel erg rumoerig met de kinderen. Wij vinden dat niet erg, maar gezellig. Maar als je daar niet van houd zal het niet de juiste eetgelegenheid zijn.

We komen er graag en we blijven ook zeker terug komen.

16. Rob

17. Inge

Ik heb hier afgelopen woensdagavond met drie anderen echt héérlijk gegeten. We werden snel geholpen door heel vriendelijk personeel en hoefden niet al te lang op onze pannenkoeken te wachten. De pannenkoeken waren ontzettend lekker, zeker voor de prijs die ervoor wordt gevraagd! Wij gaan hier zeker vaker heen!

18. Patrick

De absolute favoriet van mijn kinderen! De keuze in pannekoeken is fenomenaal, de binnen en buiten speelgelegenheid is perfect, zo hoort het:-)! De dukaten die 'verdient' kunnen worden, afhankelijk van de pannekoek is een slimme marketing truuk en leuk uitgewerkt. De gerechten zelf zijn niet hoogstaand, maar dat hoeft ook niet voor een pannekoekenhuis. De kinderen zijn er in ieder geval niet weg te houden, ze gaan liever hier naartoe dan naar de McDonalds.

19. JA

Een geweldig pannenkoekenhuis om te eten!
    Een grote aanrader, zeker voor als je kinderen hebt, want dit is gewoon een restaurant waar ieder kind van droomt. Het restaurant zit dicht in de leefwereld van het kind. Zo is er een mooie speeltuin en binnen zijn er verschillende middeleeuwse thema´s te vinden. Ook de kaart is middeleeuws ingericht met origineel bedachte namen. Ik vind dit pannenkoekenhuis altijd wat weghebben van de efteling of het land van ooit.

Voor de volwassenen is er ook veel lekkers om te nemen. Ik vind de koninklijke hartige pannenkoeken echt een aanrader. Je kan kiezen uit verschillende landen en je krijgt een grote portie.

Ik ga hier zeker vaker naartoe!

20. Richard & Helga

21. Lekker gegeten! Veel keuze, goede service en leuke entourage. Vooral voor kids een waar paradijs maar voor volwassenen ook prima!

22. Voor de kinderen een speelparadijs maar absoluut niet geschikt voor kleine kinderen. De speelzones zijn ingericht voor grote kinderen vanaf 4/5 jaar.
    Aan tafel werden wij snel en netjes bediend maar er liep een mieren optocht over ons tafeltje.. echt vies!
    De pannekoeken zijn erg dun en hard. Een pannekoek met kaas kun je zo als een harde plank optillen. Ik zie mijn pannekoek graag luchtig van binnen en niet als een harde pizza.
    Wij hebben aangegeven dat wij de pannkoek kaas veel te dun en te hard vonden maar hier werd niets mee gedaan. Het is een leuk kinderparadijs maar de ouders worden gillend gek...

23. In de vakantie hier lekker met de kinderen wezen eten. Het was erg druk, maar buiten onder de parasol was nog een plekje. Omdat we toch een eind gereden hadden zijn we hier lekker gaan zitten.

Voor de kinderen een waar paradijs. zowel binnen als buiten heerlijk spelen in een mooie speeltuin. Je hebt er letterlijk geen kind aan.

Ook de pannekoeken zijn erg lekker. Er wordt een goed beslag gebruikt en voor de kinderen ziet de pannekoek eruit als een kroontje of stoer schild, leuk!
    Zelf had ik de Mexico, mmmmm wat een lekkere pannekoek. Mijn vrouw had een van de twee varianten van Italie, ook erg lekker.

1 klein nadeel, maar daar kan het restaurant niets aan doen. Er zaten nogal wat wespen. En die komen wel op het lekkers van de pannekoek af. Wellicht een suggestie om goede wespenvallen te plaatsen. Nogmaals, hier heeft men verder weinig invloed op.

24. Erg lekker gegeten. Voor een pannenkoeken restaurant echt super! Het was erg druk maar we hebben er niks van gemerkt, supersnelle en erg vriendelijke bediening.

25. marion eggermont

Mooi restaurant, waar je goed kan eten, echt enorm veel soorten pannekoeken, prijs kwaliteit helemaal goed. Voor de kids erg leuk, vooral ook de speelgelegenheden binnen en buiten. Leuk dat je bij sommige pannekoeken dukaten krijgt waarmee ze wat kunnen uitzoeken in het winkeltje. Ook een aanrader mbt kinderfeestjes. In 1 woord top!

26. Leuk restaurant om met kinderen heen te gaan. Toppie dat ze ook glutenvrije pannekoeken hebben. Zeker een aanrader.

27. Van Oosterhout

Salades met een harde korst eroverheen. Vette spareribs, lauwe asperges. Geen vooraf of dessert, wat je wel mag verwachten bij een buffet van 24.50 p.p. Rokerige oude zaal, chagrijnig personeel.

1,5
  28. Ingrid & Menno

Heel leuk voor jonge en oudere kinderen. Leuke speeldingen binnen en buiten. Goede pannekoeken zeer uitgebreid en flexibel.

We hebben afgelopen weken in een aantal pannekoekenrestaurants in Nederland gegeten maar deze komt met kop en schouders bovenuit! Top.

Een verbetering zou kunnen zijn, vooral in de winter, om binnen nog meer speelgelegenheid te creeren.

29. Het is altijd weer een feest als we er uiteten gaan.

Gezellige bediening en het eten is super!

30. Wij doen onze kinderen een groot plezier als we hier gaan eten.

Ook een leuke locatie voor kinderfeestjes.