Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Hoorn Texel verdeeld zijn.

Nooit, nooit, nooit meer. Echt bagger. Bediening was slecht. En de eigenaar bleef ouwehoeren. Echt onwenselijk. We halen de volgende keer wel een broodje bij de Spar in het dorp.

Perfect evening as usually. Looking forward coming back soon.

Lekker eten en prima bediening.

Bei unseren Texel-Aufenthalten ist ein Besuch bei Kliff23 eine Pflicht. Tolle Atmosphäre und wunderschöne Aussicht. Der Service und auch das Essen, waren wie immer gut.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Wanneer we op Texel verblijven is een bezoekje aan Klif 23 verplicht. Goede sfeer en prachtig uitzicht. De service en ook het eten, waren zoals altijd goed.

We hebben een hele fijne avond gehad! Erg leuke en verrassende kaart, leuk concept. De gerechten worden mooi gepresenteerd en de bijpassende wijnen zijn erg lekker! Ook een uitgebreide wijnkaart met flessen. Mooie locatie en mooi uitzicht ook op het terras. Aanrader!

Hennie van der Velde

Erg lekker gegeten. Ik eet geen dierlijke producten. Dit heb ik van tevoren gemeld en ik kreeg een heel lekker 3 gangen menu.
    Mijn man vond het eten ook heerlijk.
    De bediening was erg vriendelijk en attent.

Jeroen Bouman

De lunchkaart heeft een erg beperkt aanbod. Bovendien voor een veel te hoge prijs. We bestelden een cheesecake. Was een lachwekkend (eigenlijk gewoon onbeschoft) klein stukje en de slagroom vergeten. Het was lekker en de bediening vriendelijk, maar voor ons wel een eenmalige ervaring.

Fijne en vriendelijke bediening. Mooi restaurant met verrassende menukaart. We kozen voor een verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Aanrader! Goede uitleg van de gerechten en uitstekende wijnen per glas. De chef kan nog even aan tafel om verse truffel over het vlees te schaven.Lekker kazen ipv dessert. Fijn dat we dit konden kiezen. Heerlijk!

Mulders jean

Bijna perfect. Door de inrichting is het door de vele mensen best wel rumoerig. De rest is top.

Jos van Garderen

Bijzonder smaakvolle gerechten.
    Aanrader voor whiskyliefhebbers.

Voor een heerlijke kop soep of pannenkoek moet je hier eens heengaan. Lekker en smaakvol. Redelijke bediening. Kleine toiletten

Vlees is af te raden. Eerste bord was slecht en het vlees had een zurige nasmaak. Na retouring was het tweede bord was niet veel beter.

Björn Lahmann

Vertaal van English naar Nederlands

Top, top, top, the best Quality in food and drinks and an unbelievable Whisky-Collection!

Gerrit en Minke

Slechte ervaring. Varkenshaas was rauw, gevraagd om doorbakken. Er zou een nieuwe worden gebracht. Helaas kreeg ik dezelfde weer, alleen was hij een stuk kleiner gemaakt en nog steeds niet doorbakken.
    We kregen de rekening gepresenteerd met daarop het volle bedrag. Nadat wij hier iets over hebben gezegd, antwoordde mevrouw: o ja, er moet nog iets van de rekening af. Ze had uit zichzelf een korting kunnen aanbieden of een kop koffie! Dat was voor ons afdoende geweest.
    Wij gaan hier niet meer eten.

Jos en Margriet

Vandaag heerlijk gegeten bij Inn de knip in Den Hoorn. Ik had de aanrader van de dag, overheerlijke mosselen. Mijn partner had kalfs Rib Eye. Voor het eerst dat wij in een restaurant zoveel groente kregen geserveerd. Heerlijke salade met echt verse groenten en alles met zorg bereid. Als nagerecht hadden we een heerlijke verrassende combinatie van kokos, mango, chocolade en zelf gemaakt sorbetijs. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Een aanrader en we komen zeker nog een keer terug!

In één woord verpletterd!
    In iets meer woorden: direct na de gastvrije ontvangst werden we al verwend met 'snacks' bij de borrel, waarin de bijzonderste smaakcombinaties waren toegepast.
    Het menu, in ons feestelijke geval bestaand uit zeven gangen, bestreek een breed scala aan producten van en om Texel waarbij de (Wadden)zee, niet toevallig, een belangrijke rol speelde.
    We kozen daarnaast voor een BOB-arrangement, zodat we niet al te wankel in de taxi stapten. Zelden hebben we zulke geslaagde combinaties geproefd tussen wijn en spijs.
    Voeg daarbij de informele maar informatieve opstelling van de staf en een ruime inkijk in de doenerige keuken en het is duidelijk: we waren verpletterd!

Van loon

Heerlijk nog een oud gerecht van Texel gegeten. Juttersmaal noemen ze het. Ook het rundvlees stoofpotje uit de achtertuin was heerlijk. Van mij mogen ze meer echte texelse recepten serveren. Eens wat anders dan de saté die overal geserveerd wordt.appeltaart als nagerecht. Om je vingers bij op te eten. Bediening top. Wij komen zeker terug.

Vriendelijke bediening. Lekker streekgerecht gegeten. Goed bezet restaurant. Voor herhaling vatbaar.

Koos Elzinga

Erg plezierige bediening, constante aandacht, leuke amuses. Als hoofdgerecht griet met coquilles, heerlijk, met aardpeer er onder! Voor- en nagerecht al even lekker. Alleen maar aan te bevelen, bij volgend Texel bezoek gaan we weer!

ALJ CEELEN

Prima stekkie, ook een mooi uitzicht, super goed eten!

We waren op Texel en een goede relatie had ons naar Jef gestuurd. Moesten we geprobeerd hebben. Aan het eind van de avond bleek dat het een waar genoegen was geweest.

Onder het motto "Local meets cosmopolitan" werd ons gezelschap een menu geserveerd dat er wezen mocht. Twee heerlijke voorgerechten waren er. Langoustine met bloedsinasappel en kruidnagel en Waddenzeekokkels met kalfstong. Tongstrelend!

Als tussengerecht serveerde men Heilbot met aardpeer en koolrabi. Dit was het enige gerecht dat geen "ahhh en ohhh" opriep. Een beetje vlakke smaak, doch dat mocht de pret niet drukken. Telkens werden we bij deze gerechten getrakteerd op andersoortig zelf gebakken brood.

Als hoofdgerecht kregen we het mooiste van het Texels rund. Voortreffelijk en zeer smaakvol. Deze portie had wel wat groter gemogen in tweeërlei opzicht: de smaak en de omvang. Bij het dessert was de keuze uit iets zoets of Texelse kazen met lekker notenbrood. Smaken verschillen, doch een enkele stukje werd als minder smakelijk ervaren, doch we willen zo'n dessert wel dagelijks hebben. Het bordje met wat zoets, was binnen een mum van tijd leeg.

Pluim voor Jef en dank aan de relatie die ons hierheen stuurde.

De setting is voortreffelijk. Mooie gedekte tafels die ruim van elkaar zijn geplaatst, schitterend glaswerk, prachtig servies. De ruimte om het aperitief e/o de koffie te gebruiken is zeer aangenaam.

De bediening is in een woord voortreffelijk. De zwarte brigade ziet er onberispelijk uit, straalt warmte, kunde en vriendelijkheid uit en doet wat moet gebeuren: ons de hele avond gast laten wezen en alles te doen om het je naar de zin te maken. De prijsstelling voor het diner is keurig, voor de drank kan het misschien ietsjes minder.

We aten eerder bij zaken met (twee) Michelin sterren en uiteraard leggen we de lat dan hoog. Jef bepaalt zelf hoe hoog hij de lat legt, maar wij menen dat hij die hoogte meer dan waar heeft gemaakt. Absolute aanrader.

In de herfstvakantie met 8 volwassenen en 5 kinderen gegeten. Allervriendelijkste bediening, voor kinderen kleine speelhoek wat voldoende blijkt te zijn. Texel stoofpotje was heerlijk, de kinderen werden ook op hun wenken bediend. Gezellig uitzicht vanuit de serre.

We komen zeker nog eens terug.

Wij zijn getrouwd op het strand bij paal 9. Ze hebben voor ons een romantische setting klaar gezet op het strand, een goede bbq verzorgd en we hebben er een prachtig feest gehad. Ook verscheidene keren gegeten en dit beviel ons uitermate. Voor een relaxte fijne sfeer kun je hier prima terecht!

Afgegaan op de recensies hier op de site. Met enige verwachtingen de deur binnen gestapt. Bij binnenkomst een mooi restaurant en een gezellige sfeer. Gekozen voor het tien gangen proef en smaak sensatie. De gerechten worden keurig gepresenteerd en bij ieder gerecht is er uitleg van de bediening ten aanzien van de ingrediënten van het gerecht. De smaken zijn zeer subtiel en divers. Daar wij van de meer ''stevige'' smaken houden enigszins een tegenvaller voor ons. Kan gebeuren, daarom voor ons geen tweede keer dit restaurant.

Wij vinden prijs/kwaliteit absoluut niet in verhouding. De voorgerechten zijn goed maar niets speciaals en de hoofdgerechten zijn wel goed. We hebben 10 euro voor een kan water betaald, bespottelijk. Pinnen is niet mogelijk en cappucino werd ook niet geserveerd. Voorgerechten rond de 20 euro en hoofdgerechten tussen de 40 en de 50 euro. Whisky proeverij (4 glaasjes van 2 cl) kost gemiddeld 50 euro en dat is best duur. Voor ons absoluut niet voor herhaling vatbaar.

wim luiken

Goede ervaringen. Een puntje van aandacht: ik mis al heel lang cafeïnevrije koffie op de boot. Terwijl dit inmiddels bijna overal te verkrijgen is. Ideetje voor de nieuwe boot?

whpoot

angelica en rob

's Middags gereserveerd, was geen probleem. Heerlijk gegeten en niet duur.

diondeleuw

Het levensgenietermenu gegeten 2 volwassenen 2 kinderen. Heerlijk diverse avond met een mooi wijnarrangement. Voor ons was de op de huid gebakken poon het hoogtepunt. Onze zoon die kok wil worden heeft Jamie als idool ingeruild voor Jef.