Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Helder verdeeld zijn.

1. Er staat nu iemand achter de balie die beter een krantenwijk had kunnen nemen want "echt"werken kan ze niet!
    Bestel je om kwart voor 5 je eten zodat je het om 6 uur kunt ophalen, mag je nog even 20 minuten? In de wacht omdat mevrouw het om 6 uur wat drukker kreeg?
    Voelde me ruim in de maling genomen! Bestel niet voor jan l*l om kwart voor 5,
    (bij het andere personeel nooit geen last gehad ;-) )

2. Bediening is huichelachtig. In het gezicht vriendelijk, maar als ze denken dat je ze niet kan horen praten ze negatief over de gasten.
    Flow is niet meer wat ik gewend was.

5,1
  3. Veel eten maar totaal niet lekker. Zeker geen aanrader, zonde van het geld.

4. Marie-Louise

We bestellen hier regelmatig, niet te vet of te zout, altijd goede kwaliteit alleen de zakken patat worden alsmaar minder, bestellen altijd voor 4 euro wat we met 4 personen makkelijk konden verdelen, nu krijgen we soms zo weinig dat we amper 2 borden kunnen vullen.

Daarnaast in de afgelopen 10 bestellingen elke keer er achteraan moeten bellen omdat er steeds iets mist, prima als dit een keertje voorkomt, maar 10 keer achter elkaar vind ik echt absurd!!

Voor ons wordt het om deze laatste reden nu toch tijd om ergens anders te bestellen voortaan, want elke keer een verdrietig kind aan tafel of iemand die nog een halfuur moet wachten tot zijn eten na gebracht wordt zijn we inmiddels wel een beetje zat.

5. Voor mijn verjaardag werd ik getrakteerd op een etentje bij dit restaurant. Bij binnenkomst op het terras duurde het lang voordat wij een plekje kregen toegewezen, hoewel er voldoende personeel aanwezig was. Toen zelf maar een plekje uitgezocht, hierbij werd ons kenbaar gemaakt dat dit niet de bedoeling was gezien de rivm maatregelen, waarna ons eerst gevraagd werd om als kleine kinderen van het terras af te komen, terecht gewezen worden om daarna een plekje te krijgen. Na een drankje besteld te hebben, dit werd keurig aan tafel gebracht, gevraagd om de kaart. 20 min later, nog altijd geen kaart. We hebben uiteindelijk maar besloten om af te rekenen en weg te gaan. Nogmaals, het was zeker niet druk. Dit is helaas niet de eerste keer dat wij wat verdrietig worden van de zorg in het restaurant, zonde want het eten is vaak erg lekker

6. Zoals altijd weer super goed! Dit keer telefonisch bestelling gedaan (vanwege corona maatregelen). Onze menu stond keurig klaar op de afgesproken tijd! Spareribs chicken wings aanrader! Fijne gezellige en vriendelijke personeel!

Duinoord is gewoon een fantastische plek met een heerlijk terras! Top restaurant! Altijd goed! Ik kom hier al jaren!
    Als ik wat te vieren heb kun je me daar vinden.

7. Internationaal Den Helder

Margreet

Sliptongetjes prima! Sla en friet ook.
    Friet lekker krokant!
    De Japanse soep was téveel gevuld met noedels en soep té zout. Daarvan is iets minder genoten.
    Leuk zitten op het terras. Fris, maar de plaids hielden ons voldoende warm. Leuk restaurant!

8. P.ter steege

Bestaat niet meer in koningsstraat de helder

9. J vd Berg

Vanavond 2 menu’s laten bezorgen. 2 supervriendelijke jongelui aan de deur, volledig coronaproof werd het afgegeven. Blij verrast hoe goed verzorgd en lekker het eten was. Prijs en kwaliteit prima! Voor herhaling vatbaar👍🏼

10. Dave Dave

11. Super eten! Heerlijk, met corona ook goed geregeld. Snel klaar! Top!

12. truus van wolferen-rensmaag

De vis smaakt uitstekend! Heerlijk gegeten (Thuis).
    Zeer vriendelijke bediening.

13. Super goede service veel waar voor je geld en smaakt heerlijk bel altijd mijn bestelling door en krijg dan een tijd door wanneer ik het kan halen kom er al jaren.

14. Justin Linda

15. Cheyenne van aard

Na anderhalf uur te moeten wachten kwam het eten, werd gebracht door een leuke vrolijke bezorger.
    Na dat we bezig waren met het openmaken van de verpakkingen kwamen we er al snel achter dat er geen ham meloen in zat terwijl we dat wel hadden bestel inplaats van dat kregen we tomaat met mozzarella wat wij alle 2 niet lekker vinden. Naja kan gebeuren dachten wij maar na het proeven van de carpaccio moest ik hier wel wat van zeggen
    Ik heb nog nooit zo vieze carpaccio gehad!
    Ik en mij vriend hebben het gelijk uit gespuugd
    Voor 40 euro in totaal verwacht ik wel meer!

16. Ze verstaan je bijna niet. Het vet wordt maar 3 keer per maand ververst.. en als je iets besteld krijg je vaak te weinig van alles.. behalve patat.. En wanneer je commentaar hebt over je bestelling scheldt ze je gewoon uit.. en vraag je door wordt ze helemaal gek en uit het niets pakt ze de telefoon om de politie te bellen..

2,8
  17. Ernard Vaartjes

18. Chico De Haan

19. Kitty Jonkers

Voor de 2 e x in 2 weken hetzelfde besteld en wat viel het tegen, plakjes ossenhaas met spaghetti in olie met knoflook en Spaanse pepers, was vorig week lyrisch over dit gerecht en deze week was het alsof de knoflook in de aanbieding was, het vlees super mals maar door de hoeveelheid knoflook niet lekker bah bah heel jammer maar dit bestel ik niet nog een keer.

20. Kitty Jonkers

21. Internationaal Den Helder

Het eten was lekker, ik had de falafelburger. Het was niet heel interessant, maar was zeker niet vies. Mijn vriendin had de tuna melt sandwich, maar helaas was dit tonijn met brood ipv andersom. De service duurde ook best lang terwijl het niet al te druk was. Ik heb opzich goed gegeten, ik zou er alleen niet nog een keer heen gaan.

22. Seger Weehuizen

23. Internationaal Den Helder

Seger Weehuizen

24. Telkens weer slechte service. Als je 2 uur wilt wachten op je eten dan moet je hier bestellen! Nu al de 3e keer.

5,1
  25. Ernard Vaartjes

26. Verschrikkelijke service en kwaliteit. Lang wachten op je eten en grote bek bij het indienen van een klacht.

1,4
  27. Het eten was matig. Kleine biefstuk. Pannenkoeken dun en heel matig belegd. Spek redelijk. Verder heel weinig beleg. Niet te vinden paprika, champignons en uien! We hadden zeker niet genoeg. Ijs is smakeloos en niet van goede kwaliteit.
    Wel heel vriendelijke en professionele bediening.

28. Hilda Rosman

29. Internationaal Den Helder

Vriendelijke serveerster en een gezellige ambiance. Het eten was prima.

30. Sonia van Soolingen