Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Helder verdeeld zijn.

1. Internationaal Den Helder
  2. Eten is er normaal goed. Kreeg nu alleen een frikandel speciaal ipv hamburger speciaal zoals ik had besteld. Jammer.

3. Prijs / kwaliteit was uitstekend. De borden waren prachtig opgemaakt. Jammer was het dat het bord koud was bij een warm gerecht(broodje kip) en dat het kip mengsel niet warm was. Halverwege was alles koud. De bediening was perfect.

4. Internationaal Den Helder

Slecht eten, rauw en de bediening niet goed en ook met afrekenen niet. Ze komen niet langs om te vragen of je nog wat wil. Ze praten onderling, het was de eerste en de laatste keer. Zonde van mijn 62 euro, je wil toch goed eten in deze dure tijd. Nou niet meer daar, erg jammer dat ze allemaal tegenwoordig slecht met klanten om gaan.

2,4
  5. Ludwig Bredow

Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Weet alles over gluten allergies zelfs een speciale kaart voor gluten free eten.
    Perfect.
    Komen graag terug.

6. Als ik niet in de keuken had kunnen kijken, zou ik zeggen dat je er goed kunt eten. Maar nadat ik zag dat de knoflooksaus die terug kwam van een tafel weer terug in de bak werd gegoten om later weer te serveren en de kol met zijn handen aan de rauwe biefstuk zat en direct daarna schone borden pakte en net zijn handen salade erop legde, smaakte het me een stuk minder. Van voedselhygiëne-regels hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord.

3,2
  7. Internationaal Den Helder

We hebben een gezellige avond gehad en het eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar, super 👍🏻

8. Voelen ons altijd erg welkom en sushi is heerlijk! Wel wat duurder geworden

9. Rasseneur

10. Rasseneur

11. Internationaal Den Helder

Criss juwett

Was erg lekker en gezellige sfeer, alleen de bestelling ging even mis. Net stokbrood met boter op tafel, en ineens kwam de hoofdmaaltijd eraan. Die hebben we teruggestuurd even. Sorry. Het is hopelijk geen haastwerk daar.

12. Alie de Groot

We hebben lekker een pannenkoek gegeten en de sfeer was prima.
    Wel hebben we best lang moeten wachten op ons eten maar het was dan ook best druk.
    We wonen in de provincie Groningen maar als we weer eens in de buurt zijn komen we graag weer terug.

13. Internationaal Den Helder

Mooie lokatie, top bediening, goed eten

14. Leuk restaurant met heel aardig en vlot personeel. Kinderporties wat klein voor 9 jarige jongetjes 😉.

Heerlijk gegeten en een overheerlijke cocktail op!!

15. Harrie Braam

16. Harrie Braam

17. Harrie Braam

18. Harrie Braam

19. Internationaal Den Helder

Super gezellig en lekker gegeten.

20. Chinees-Indisch Den Helder

SUPER SLECHT!!!!!
    Ze kunnen beter dicht gaan als de topchef met vakantie is of een andere kok inhuren.
    Deze prutskok kan echt niet koken.

21. Chinees-Indisch Den Helder

Karin Scheringa

22. wil verschoor

Hele aardige ontvangst en hele toffe bediening. Kindjes konden makkelijk in de rondte lopen. Broodjes carpaccio en poffertjes waren lekker en met aandacht bereid. Tosti een verrassing; broodje was zelf gemaakt en erg smakelijk.

23. Ik moet toch even iets kwijt over de (vooral laatste) slechte recensies.
    De eigenaar en chefkok heeft de oude gast altijd met de allergrootste toewijding mogelijk draaiend gehouden, met gedreven personeel waar hij voor velen als voorbeeld voor diende.
    Alles moest altijd kloppen en dat is 'm lang gelukt.
    De kaart was altijd eenvoudig maar toch voor ieder wat wils met de mooiste, vaak zelf geselecteerde en ingekochte ingrediënten.
    Het restaurant en de inboedel was misschien wat gedateerd, maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door de vaak feilloze bediening.
    De eigenaar had de laatste jaren gezondheidsklachten en is inmiddels overleden, het gebrek aan zijn volledige regie in de laatste periode van het bestaan van De Oude Gast hebben helaas geleid tot kwaliteitsverlies, iets waar hij bij volle kracht nooit mee akkoord was gegaan.
    De jongste recenties zijn zeker niet leuk om te lezen maar neem even de moeite om naar onder te scrollen en een beetje Oude Gast te proeven.
    Het kan helaas niet meer, maar eten bij de eigenaar voelde altijd als thuiskomen.

24. Internationaal Den Helder

Marieke Rocks

Het restaurant ziet er prachtig uit. Het eten was wederom heerlijk! En de bediening is erg gezellig en super goede service.

25. Internationaal Den Helder

E schroo

Het diner was fantastisch, alles heel goed van smaak. Er was heel veel. Zorg en aandacht aan besteed, kortom klasse! De sfeer en bediening was ook naar wens, komen zeker gauw weer eens langs.

26. Wijnbelt

Helaas heb ik moeten anuleren vanwege gezondheids redenen.
    Ik werd zeer vriendelijk te woordt gestaan en zeer vriendelijk en begrijpelijk behandeld.
    Ik ga zeer zeker snel weer een afspraak maken om er lekker te kunnen eten.
    Xxx Denise

27. Internationaal Den Helder

We hebben vandaag met onze afdeling gezellig geluncht bij Kade 60.
    Het eten en drinken was heerlijk en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt Kade 60!

28. Internationaal Den Helder

Prachtig restaurant met mooie open keuken. Een mooie uitgebreide menukaart. Vriendelijk personeel. Je hoeft niet lang te wachten op bediening, en regelmatig wordt gevraagd of alles nog naar wens is. Top ervaring. Was een heerlijke avond.

29. Internationaal Den Helder

Na prima recensies te hebben gelezen met 3 pers. aangeschoven in een mooie sfeervolle ambiance. De gastheer was irritant en had kennelijk weinig op met een eenvoudige bestelling. Onze hoop was dus gevestigd op de keukenbrigade. De heren bleven echter druk met elkaar in gesprek en lieten de bereiding verder over aan de Rational. Wat er werd uitgegeven waren helaas slechte, halfgare en taaie spareribs, een minimale toevoeging van wat rucola, een plakje komkommer, drie sausjes en dat moet gezegd worden.. prima frietjes. Chef frituur had zijn werk goed gedaan. Zeer teleurstellend en eigenlijk heb ik nog veel meer argumenten om deze hippe tent op een toplocatie links te laten liggen.

30. Allereerst, het personeel is super vriendelijk en het eten is uit de kunst. Kom er zeker vaker. Je wordt ook snel geholpen en altijd een praatje. Super leuk.