Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Helder verdeeld zijn.

1. Wat een super restaurant. Ondanks het mindere aangezicht van het restaurant.. Overheerlijk gegeten tegen een laag bedrag! Zo vriendelijk, en zo smakelijk! Zeker voor herhaling vatbaar. Fantastisch!!

2. Vorige week daar uit eten geweest en eten was heerlijk. Je krijgt er voldoende en personeel is zeer vriendelijk. Je kan er ook gezellig zitten. Mijn man en ik vinden het toppie daar en de moeite om vaker daar te gaan eten.

3. Heerlijk gegeten en een hele prettige bediening en goede keuken, mijn complimenten

4. Mysterie Eaters

Hier vanavond gegeten met 3 personen, we hadden nogal veel besteld, en alles kwam tegelijk, beetje jammer, want als je 3 snacks per persoon besteld, hadden ze er beter een paar iets later kunnen klaarmaken, verder had ik een kaassoufle, waar bijzonder weinig kaas in zat, en de milkshakes hadden een vreemd chemisch smaakje.. Wij hadden niet echt het gevoel dat we welkom waren, want alles werd in plastic opgediend, terwijl we het daar wilde opeten.

5. Ik moet toegeven het is een goede en leuke zaak, geleid door een gedreven stel.
    Dan toch wat kritische aanmerkingen.
    Wachten, wachten en wachten, als het druk is neem de tijd, want het kan erg lang duren voor je geholpen wordt.
    Ze hebben een eigen beslag waar ze de vis in bakken, je moet er van houden, persoonlijk vind ik het wat minder en is de kibbeling meer beslag dan vis.

6. Het eten is er goed al zal ik er nooit meer bestellen. Service ver onder de maat erg onbeschoft de klant is daar naar mijn idee een voetveeg.

7. Robert Dings

Lekker gegeten in een goede sfeer met vriendelijke bediening

8. Eten was prima! Ruime keus en goede kwaliteit. Minpuntje vonden wij de zitplaatsen aan de zeezijde. Wel lekkere loungebanken maar minder geschikt om te dineren.
    Miste iemand bij de ingang/kapstokken en ook de bediening liet erg lang op zich wachten.

9. HARRIE VAN DONGEN

Fantastisch gegeten in een gezellige sfeer. Een ware aanrader! En o ja, vergeet de toetjes niet.

10. Nederlands Den Helder

We hebben heerlijk gegeten met de fam me moeder was 80 jaar geworden ze hadden wat slingers op gehangen. En met het toetje kreeg ze heel leuk bord met een tekst oma 80 jaar en ze gingen ook voor haar zingen was echt heel leuk. Bedankt daar voor. We hebben een hele gezellige avond gehad.

Jolanda

11. Gerrit en Coby

Een echte leuke en gezellige pizzaria.
    Het eten was zeer goed. En de cappiacito koffie is de beste van Den Helder.

12. Bas van Uggelen

In een woord fantastisch, kom hier al jaren. Prettige bediening zeer lekker eten. Ook zeer geschikt voor grote groepen, pas geleden voor 100 man een etentje geregeld bij de Chinese muur iedereen was zeer tevreden.

Hoop hier nog jaren te kunnen komen.

Groet Bas.

13. Nederlands Den Helder

Wij hebben 2e kerstdag bij jullie gegeten en het was voortreffelijk, ondanks de drukte een perfecte bediening.

14. fam de Graaf.

Zomaar even langs gegaan en de service prima en plezierig. het buffet heerlijk, had iets minder zout in het gemoeten. Maar wij eten thuis heel weinig zout, de prijs kwaliteit verhouding is prima en we gaan hier meer heen.

15. Internationaal Den Helder

Fijn restaurant voor een hartige lunch. beperkte keuze 's middags, maar toch voor elk wat wils. Rustig ruim, ontspannen en een origineel interieur. Lekker gegeten aan een erg bescheiden prijs.

16. Hier 2 maanden geleden gegeten en dat viel toen erg tegen (zie mijn recensie van 10 oktober). De eigenaar/chef heeft op mijn recensie gereageerd en uitgelegd wat de reden was. Daarom hebben we gisteren besloten om nogmaals bij Da Gino te gaan eten en daar hebben we geen spijt van. Ik geef geen tienen zoals zo vaak op deze site gebeurt want dan zou je nergens beter kunnen eten en zou alles perfect zijn. Dat is zelfs bij een sterrenrestaurant niet het geval. Maar het eten was gisteren ontzettend lekker en niet te vergelijken met 2 maanden geleden.
    Als voorgerecht had ik een heerlijke Vitello Tonnato. Het hoofdgerecht was voor mij de kalfsentrecote met bospaddenstoelensaus, mijn vrouw had filetlapjes met gorgonzalosaus. De entrecote was perfect medium gebakken zoals gevraagd en heerlijk mals. Alles werd mooi uitgeserveerd, de bediening was (net zoals de vorige keer) vriendelijk en attent. Is er dan niets op aan te merken? Natuurlijk wel maar dat zijn kleine dingetjes die geen afbreuk doen aan een heerlijke maaltijd.
    Alles wat de grote Italiaanse restaurants in Den Helder en Julianadorp aan kwaliteit en charme verloren hebben vind je in dit sfeervolle restaurantje weer terug. Als wij voortaan Italiaans willen eten in de Noordkop zal dat alleen nog bij Da Gino zijn.

Grazie

17. Wederom heerlijk gegeten bij Da Gino. Dit keer de entrecote in gorgonzola saus en de pasta met zeevruchten.
    Beiden een aanrader! Een heerlijke rode wijn erbij, kortom we hebben weer zitten smikkelen.
    Wat ons betreft de beste en enige authentieke Italiaanse restaurant in Den Helder!

18. Met een keuzedag van de NS zijn we zaterdag 17 november 2012 een dagje naar De Helder geweest. Het was miezerig en mistig weer. Al wandelend en winkels bekijkend, en Sint Nicolaas met zijn pietermannen tegen gekomen te zijn, gingen onze magen wat rammelen en zijn we op zoek gegaan naar een chinees restaurant, want daar hadden we wel zin in. We waren inmiddels aangekomen midden in de Beatrixstraat, en zagen een reclamebord van "De Chinese Muur". We zijn daar naar binnen gegaan en werden warm welkom geheten door een mevrouw, we waren op dat moment de enigste gasten. Nadat we de kaart hadden gekregen en een drankje hebben besteld hebben we een "heerlijke" kop tomatensoep besteld, met een "mihoen De chinese muur" en een "mihoen met keuze uit 2 gerechten".
    Wij waren verbaasd naar de hoeveelheid op het bord en de heerlijke smaak, zo lekker hebben we nog nooit bij een chinees restaurant in Nijmegen gegeten. We hebben toen besloten dat als we weer eens in Den Helder komen, we weer bij dit restaurant te gaan eten, want het was in één woord geweldig!

19. Wij gaan hier zeker 2 x per maand eten, ook onze 1ste jaar trouwdag gevierd en aan Andy overgelaten wat hij voor ons ging maken. Was een verrassing & helemaal super!!
    Ik vind dat Andy's Kitchen bij 1 van de betere restaurants in Den Helder behoort. Als je iets niet mag eten en er staat op de kaart niet iets waar je trek in hebt, zorgt Andy er altijd voor dat er iets op tafel komt te staan wat weliswaar zoals altijd geweldig is!!
    Ik kan maar 1 ding zeggen....helemaal top!!!!

20. De turkse pizza met donner is nergens zo lekker als bij de X1 bakker.
    Het liefst zou ik er elke dag eten.

21. Nederlands Den Helder

Prima sfeer en goede service, gaan subliem om met glutenvrij eten. Aanrader.

22. Marcel Molenaar

İk kom graag ergens in Turkije waar ik mijn favoriete döner kebab tentje heb.( İn çalis/Fethiye ) Door een toevalligheidje kom ik bij dit tentje te eten, bestel een Döner en ik viel in een verbazing hoe lekker dat broodje was (is). Dat is precies hetzelfde broodje döner van vakantie. Oh wat geweldig. İk was helemaal even verliefd op dat broodje. Jammer dat het zo ver van mijn huis is. Maar ik ga vanaf vandaag wat vaker in Den Helder komen dus!

Probeer dat broodje döner. Die is echt hemels. Niet te vergelijken met ander die ik ooit ergens in Nederland gegeten heb.

23. Gaby en Adriaan

Heerlijk eten hier en vriendelijke snelle bediening. We komen snel weer terug..

24. Hier vorige week gegeten, hoorde positieve verhalen en recensies hier waren ook niet slecht. Helaas het viel ons erg tegen. Op zich een leuke zaak en de bediening was ok. We hadden eerst een voorgerecht dat wel redelijk was. Ik had echter de laatste mossel nog niet doorgeslikt of het hoofdgerecht werd al geserveerd. We hadden beide vis (kabeljauw, zalm), of de kok heeft niets met vis of hij had zijn dag niet. De vis was erg droog (bediening zou het doorgeven aan de kok) waarschijnlijk had hij al een tijd onder de warm houdlamp gestaan. De aardappelen die erbij geserveerd werden waren bremzout. Dit werd ook door de bediening erkend en we kregen een borrel als goedmaker maar daar red je een verprutste maaltijd niet mee.
    Jammer er had meer zorg aan het eten besteed kunnen worden want zo druk was het niet. Een leuk restaurantje met vriendelijke bediening maar door deze maaltijd zijn wij afgeschrikt en we zullen dit restaurant niet voor een tweede keer uitproberen.

5,1
  25. Vandaag twee pizza's laten bezorgen. Pizza met shoarma en pizza met rucola. Het was heerlijk en de pizza's waren snel bezorgd.

26. Ik dacht ff gauw een patatje te halen en druk hadden de dames het niet. Ze waren met zijn viertjes en alsnog heeft het dik een half uur geduurd. Iedereen die na mij kwam ging eerder weg. Nee mij zien ze daar niet meer.

27. Nederlands Den Helder

Als van ouds altijd goed om daar uit eten te gaan. Goed personeel en een fijne persoonlijke benadering een uitstekende service en sfeervol ingericht.

28. Chinees-Indisch Den Helder

Met groep van 10 buffet gebruikt. Kleine schalen die snel leeg waren werden niet bijgevuld. Bij het tweede rondje nog steeds leeg. Daarnaast weinig smaakvol en verschillen dus viel het echt tegen!

1,7
  29. Woonde vroeger in Den Helder en was toen al fan van "de Costa" zoals het restaurant in de volksmond heet . Ik ben juist blij dat de kaart niet elke keer veranderd want als ik van ver kom kan ik weer lekker vertrouwd van mijn favoriete gerecht genieten. Heb in vele restaurants gegeten maar er haalt nagenoeg bij dat gerecht geen het niveau van Costa. Ik vind de sfeer altijd erg ongedwongen en ja de bediening is jong maar er ik vind ze wel altijd goed geinstrueerd. En een bloes aan is gewoon veel te warm om in te werken dus ik snap wel dat ze een hempje dragen, lekker laten dragen. En aangezien mijn man niet in elk decollete loopt te loeren (tenminste niet dat ik het merk!) heb ik er ook geen last van. Nee hoor het is ons favo restaurantje. Zijn weleens van midden Nederland naar Den Helder gereden om er te gaan eten. Genieten dat is het daar voor ons .

30. Wij hebben hier ons diner gegeten en ik moet eerlijk zeggen dat de keuken de Tong prima heeft gebakken, en het was ruim voldoende.
    Goed gaar op de graat en het staartje was een beetje knapperig en zo hoort het te wezen.
    Als oud nieuwedieper weet je hoe het hoort.