Kade60
Willemsoord 60B
1781 AS Den Helder

Welkom bij Kade60 Eten & Drinken!

Happen en daarna stappen, een filmpje pakken, het theater bezoeken of door naar café of nachtclub; het horecaconcept van Willemoord maakt Restaurant Kade 60 een prachtig vertrekpunt voor een gezellige avond uit.

Vanuit een stoere ambiance aan Kade nummer 60 -de voormalige ijzergieterij op de Plint van Willemsoord- is de open keuken een ware blikvanger. Restaurantbezoekers staan rechtstreeks in contact met de vakmensen die hun overheerlijke lunch of kleurrijke diner bereiden, mét verse producten. Maar ook voor een lekkere kop koffie met een smakelijk gebakje, als onderbreking van een fietstocht of wandeling, is Kade 60 met haar terras aan het water, een mooie en centrale uitvalsbasis.
Het pand is ruim, de industriële plafonds hoog en de warme uitstraling omarmt iedere bezoeker. De chefs koken met liefde en dat is te proeven in de heerlijke gerechten, die dagelijks met passie worden bereid. Een gezellige lunch, een zakendiner of een romantisch etentje voor twee, een bedrijfsfeest of gewoon lekker borrelen met wat hapjes; bij Restaurant Kade 60 kan het allemaal. Wie zich liever opkrult bij de open haard met een goed glas wijn kan terecht in de loungehoek, waar het ook heerlijk nazitten is. De gastheren en -vrouwen lopen graag dat stapje harder; uiteindelijk zijn zij in het horecavak gestapt, omdat ze ervan genieten als u het naar uw zin heeft.

Restaurant Kade 60 is prima te bereiken met de auto. Schuin achter het restaurant liggen ruim 200 parkeerplaatsen.

Menukaarten

ARRANGEMENTEN

Reserveren

bij Kade60 kunt u al reserveren vanaf 2 personen. Maar natuurlijk kunt u ook gewoon binnen lopen, wij zullen u zo snel mogelijk aan een tafel toewijzen. In de tussentijd kunt u gezellig plaatsnemen in onze gezellige lounge hoek met open haard of aan onze sfeervolle bar.

Kade60 is ook geschikt voor groepsreserveringen.
Vanaf 15 personen adviseren wij een keuze menu waar we u graag uitleg over geven.

Voor meer informatie over groepen, borrels, groepsmenu’s e.d. kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 0223 - 682 828 of via email gasten@kade60.nl

Contact

Reserveringen
Telefoonnummer: 0223-68 28 28

‌Overige vragen:
‌info@kade60.nl
‌ (liever geen reservering via de mail)

ADRES:
Kade60