Kade 60 in Den Helder

Eten & drinken

Aan parkeergelegenheid is geen gebrek: schuin achter het restaurant vindt u ruim 200 gratis parkeerplaatsen!

Restaurant Kade60 is gevestigd in het pand van de voormalige ijzergieterij, te vinden op de plint van Willemsoord. Door de stijlvolle inrichting, gevarieerde menukaart en informele sfeer voelt menigeen zich thuis in onze ‘huiskamer’.

Het restaurant biedt plaats aan zo’n 80 gasten en is voorzien van een gezellige bar, een loungehoek met open haard en een speelplek voor de kinderen, uitgerust met DVD-speler.
U kunt niet alleen bij ons terecht voor een lunch of diner, maar ook gewoon voor een lekker kopje koffie of een gezellige borrel met een hapje.

1263919742 91
1319452378 69
1420420808 79
1501195552 81

1. Kees Winter

Heerlijk gegeten met onze vrienden. Ondanks dat het restaurant vol zat hadden wij onze drankjes en eten snel op tafel. Aardige bediening.

2. Christina beckers

Tournedo a 23,50 was aangebrand en smaakte bitter. Dit doorgegeven maar ze waren het niet met mij eens. Uiteindelijk hebben ze 1 wijntje van de rekening gehaald. Maar voor mij was het klaar. Voorlopig geen kade 60 meer.

3. Het was weer een feest om bij Kade 60 te eten. Fijn personeel met geweldige service en heerlijk eten.

4. Wij hadden een perfect evening kadobon en wouden deze bij kade60 besteden.
    Het viel ons alleen helaas tegen.
    Hoofdgerecht gekozen voor kip met spek. Het water lag op ons bord (kip waarschijnlijk gekookt?) En er zat behalve de spek eromheen verder ook geen smaak aan. Krieltjes waten vrij zacht en niet krokant.
    Nagerecht geen keus, dat was bitterkoekjes met ameretto siroop.
    Jammer aangezien ameretto een specifieke smaak is en je daar dus wel van moet houden.

Service was verder prima, daar mankeert niks aan! Vriendelijke personeel!

5. Ben Hengeveld

Eten op de grens van lunch en dinnerkaart, geweldig meedenkende bediening, goede service en geweldig eten, alle tijd om te genieten met vrienden. Bij het volgende bezoek vanuit Portugal, kun je ons hier weer vinden. De wijnkaart zou iets meer keuze mogen hebben, alhoewel de Pinot Blanc die we hadden een uitstekende keus bleek. Zeker een aanrader

6. Theo Ten Velde

Goed eten, goede bediening en een fijne sfeer.

7. Lisa en Ruud

Vanavond voor mijn verjaardag heerlijk bij Kade60 gegeten. Top ontvangst, leuk en goed personeel en eten is heerlijk. We komen zeker terug!

8. Raymond

Zeer mooie zaak. Vriendelijke bediening. Goed eten voor redelijke prijs. We hebben een super avond gehad

We komen zeker terug

9. We hebben genoten. Heerlijk gegeten en hele fijne sfeer. Komen zeker weer met de club.

10. Vriendelijk ontvangen. Gezellige sfeer. Prima personeel. Uitstekend eten. De prijs/kwaliteit goed.

11. Heine van Wieren

Gezellig restaurant, lekker ruim, prima bediening, goede kaart, goed waar voor je geld. Kom er zeker weer.

12. Heerlijk gegeten op 14.02. Bediening vriendelijk eten heerlijk. Top daar

13. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was ook goed. We komen zeker nog terug.

14. A.l.van duijnen

Wij hebben heerlijk gegeten en het personeel is super vriendelijk. Het restaurant is gezellig ingericht. Ik kom gauw weer terug.

15. Heerlijk gegeten, spontane en vriendelijke bediening.

16. Ik vond het niet meevallen, de recensies zijn beter dan het restaurant verdient. De temperatuur van het eten was minimaal en mijn mes had moeite door de biefstuk heen te komen.
    Niet een restaurant wat ik zou aanbevelen.

17. Tjebbe 438 punten

Met het gezin van een uitgebreide lunch genoten. Prima kaart. Voor elk wat wils. Kwaliteit "helemaal top" Bediening vriendelijk en snel. Super schoon restaurant (laat de smaakpolitie maar komen)! Aan de buitenkant zie je het er niet aan af dat er zo'n geweldig restaurant achter schuil gaat. Absolute aanrader (gelet op de matige reacties in 2012 ben ik er van overtuigd dat er in de tussentijd een stevige personele wisseling heeft plaatsgevonden).

18. sjaak van ooijen

Ik ga regelmatig uit eten, maar tot nu toe kan geen enkel ander restaurant tippen aan de gerechten, de sfeer en het altijd vriendelijke personeel van Kade 60. Wat een top tent!

19. Vanavond op eerste kerstdag heerlijk genoten van het Kerstmenu. De hertenbiefstuk was heerlijk. Kon niet kiezen uit twee desserts, dus heb ik ze allebei maar besteld. Eigenaar heeft het goed voor elkaar. Graag weer tot snel

20. Wat een mooi pand!! Woon sinds kort in Den-Helder en ik ben hier al meerdere malen geweest. Eten goed van smaak, borden mooi opgemaakt, vriendelijke bediening. Een absolute aanrader!!

21. Willem

1 punt
  22. Uitstekend restaurant. Prima eten, uitstekende sfeer en vriendelijke en vakbekwame bediening. In een woord AF.

23. Fijn restaurant voor een hartige lunch. beperkte keuze 's middags, maar toch voor elk wat wils. Rustig ruim, ontspannen en een origineel interieur. Lekker gegeten aan een erg bescheiden prijs.

24. Ben vanavond wezen eten bij kade60, ik vond het niet bijzonder, had geen oogcontact met de medewerkers, het eten viel erg tegen we hebben in totaal 1 uur gewacht op ons eten het biefstukje wat we hadden smaakte naar een thuis gebakken biefstuk.
    ik vond het niet lekker en ik kom ook niet meer...

25. Wij zijn met 4 personen wezen eten bij kade60, we werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Bediening was goed en vriendelijk, het eten was uitstekend. We hebben gevarieerd gegeten vis en vlees voor-, hoofd- en nagerecht en we waren alle vier erg tevreden. Vooral de dames waren zeer te spreken over het desert, dat de mannen niet hadden besteld. We zijn lang gebleven en hebben een heerlijke avond gehad, we hadden zeker niet het idee dat we weg moesten aangezien we het laatste tafeltje waren. Complimenten aan het personeel en zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader.

26. Na een workshop over veiligheid op Willemsooord met 300 mensen een borrel na bij kade 60. De ingang is niet verlicht en nauwelijks te vinden... Er zitten nog een paar mensen... Voordat we gaan zitten zegt de blonde dame dat ze geen koffie en thee heeft... het is 21.30 uur en dat is al schoon. Ook goedenavond. We bestellen een wijntje en een jus d'orange. Als ze die neer zet zegt gelijk dat het de laatste is. Voor de sfeer pakken zelf maar een brandend kaartje van een andere tafel. Om 21.45 uur telt ze haar kas... we horen het geld tellen... Wel lachwekkend net na de workshop veiligheid. Bij ons tweede rondje vraagt ze of ik nog iets wil... ik vraag of ze echt geen jus meer heeft... nee dat is schoon en hoeft ze van haar baas niet meer te maken. Het is 22.00 uur. Gastvrijheid moet hier nog uitgevonden worden... hier komen we nooit meer.

27. Onze eerste keer en tevens ook de laatste keer "jammer".
    Bediening vraagt hoe het eten was en raakt geïrriteerd bij opbouwende kritiek, en verliest daardoor haar professionaliteit.
    Geeft dan erg bijdehante opmerkingen waaronder "dit is uw nagerecht, het ziet er niet echt netjes uit maar wij koken niet op niveau". Nee dat klopt het niveau was ver te zoeken, "wilt u nog koffie want anders ga ik het apparaat alvast schoon maken" met andere woorden opschieten, wij willen naar huis, wij hebben dus ook maar geen koffie genomen dat doen wij thuis wel.

28. Voor de tweede keer wezen eten. Het is een prachtig restaurant met open haard en open keuken.
    Het personeel is erg vriendelijk. De tortillachips met gesmolten kaas, tomaat en jalapenos is een aanrader. Je blijft er van eten. Brood met verschillende smeersels is ook goed. De surf en turf is een aanrader, maar ik zou er graag grote gamba's bij willen en niet de kleinere versie garnalen. De patat was wat aan de slappe kant. Als dessert had ik de poffertjes met slagroom en kaneelijs. Was lekker maar niet bijzonder.
    Wat me bij alle gerechten opviel, was dat het lauw was en niet goed warm. Tevens was het erg koud in de zaak. Ik zat aan het eind van ons diner zowat te rillen aan tafel en had koude handen. Niet echt prettig (en ik was niet de enige die het koud had). Prijs/kwaliteit is in balans.

29. Al vaker hier gegeten. Toen ging 't nog wel. De laatste keer was de bediening echt waardeloos. Onbeschofte jonge meid die zonodig haar gelijk moest halen. Wij hadden gasten uit 't buitenland en schaamden ons diep. Kwaliteit eten ging nog wel maar wij gaan hier voorlopig niet meer naar toe. Als je service zoekt en gastvrijheid, kies dan alsjeblieft een ander restaurant!

30. Meerdere keren gegeten. De eerste ervaring was redelijk. Geen bijzondere keuken maar de gerechten waren smaakvol. De tweede keer viel het op dat de bediening niet in de gaten bleek te hebben dat de glazen al geruime tijd leeg stonden, hier werd niet op gereageerd. Het laatste bezoek werd voortijdig beëindigd.

Bij de saté werd een overvloedige hoeveelheid smakeloze pindasaus geserveerd of beter gezegd ' pindasaus met daarin enkele stokjes saté ', op de vraag van mijn vriendin of dit de bedoeling was van de saté werd door het meisje dat ons bediende na overleg met de chef kok verteld dat de ' saté hier nu eenmaal zo wordt bereid en aan de smaak volgens de kok niets mis is' daar moest mijn vriendin het meedoen.

Wij zijn hierna direct opgestapt, de saté werd niet op de rekening gezet.

31. Eva

32. lucie habing

Het eten is prima, service goed, al vele keren geweest. Je wordt niet weggekeken.

33. Prettige sfeer, leuk dat er nog wat van de oorspronkelijke bestemming van het pand te zien is. Alleen de tekst op de TV's moet minder snel, kan je iets over de oorspronkelijke bestemming lezen. De bediening en ontvangst is prima, heel leuk personeel. Het eten valt ook in goede smaak, ziet er verzorgd uit, zeker een aanrader. Het vervelende vonden wij de baklucht die in je kleren gaat zitten, de afzuiging moet beter. Verder een prima tent.

34. CATHARINA

35. Een paar maal met vrienden en met partner gegeten. Laatste keer alleen dessert en koffie besteld, na thuis prima gegeten te hebben. Dat kan dus ook en er werd niet raar van opgekeken. Gezellig restaurant in een bijzondere omgeving. Vlotte bediening en lekker eten.

36. Wij hebben hier een paar keer gegeten en dat was heel goed. Leuke sfeer en vriendelijk personeel.

Ook hebben wij er een avond door gebracht met familie om het huwelijk te vieren.

Het was een zeer geslaagde avond met goede, vriendelijke bediening en een overheerlijk diner.

37. Jolanda Duinkerken

Heerlijk gegeten.

We hadden niet gereserveerd en alles was al vol. Het was 17.30u en het zeer vriendelijke personeel heeft toch een plekje voor ons gevonden waar we tot 19u gebruik van konden maken. Super.

Het eten was er erg snel en super lekker. Ook voor een toetje was nog tijd.

Een echte aanrader, wij gaan er zeker weer heen. Dan reserveren we maar wel.

38. Super gezellig en lekkere sfeer. Heerlijk eten. Echt een aanrader.