Aan parkeergelegenheid is geen gebrek: schuin achter het restaurant vindt u ruim 200 gratis parkeerplaatsen!

ma Gesloten

1491938138 82
1519300345 75
1619628440 71

1. Hillebert Farmhuys

Gisteravond bij Kade 60 gegeten, de helft op de kaart vis/ vlees niet beschikbaar. Voorgerecht forel was erg minimaal voor de prijs. Ik had aangegeven dat mijn vriendin jarig was, er werd niets mee gedaan. Jammer gemiste kans
    Kade 60 Den Helder Nooit meer!!

2. J.R. Holslag

Ondanks de drukte werd er een prima verzorgd en goed diner door vriendelijke medewerksters geserveerd.

3. Een gezellig restaurant met een ongedwongen sfeer waar je heerlijk buiten of binnen kunt zitten. Wij zaten bij de openslaande deur binnen, een fantastische plek. De bediening wist goed uitleg te geven en het eten was erg goed en zeer redelijk geprijsd. Een aanrader!

4. Gezellig, warm onthaal. Erg vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten!!

5. Martin van den Burg

Het eten 🥘 en de sfeer waren uitstekend en met leuke bediening.

6. De eerste keer dat ik hier kwam eten voor een voorstelling en ik ben blij verrast.
    De sfeer was gezellig en warm, normaal gesproken heb ik altijd het gevoel bekeken te worden of dat je zowat bij de buurman op schoot zit maar dat was hier gelukkig niet😊
    De service was uitermate top, vriendelijk en behulpzaam personeel. Precies zoals je behandeld wilt worden.
    Het eten was lekker, de broodplank bevat alleen erg veel brood waardoor het hoofdgerecht lastiger opkwam ondanks dat ik alleen ontbeten had😅
    Een grote plus is het mandje in de vrouwentoilet waar menstruatie producten, deo, gel etc in stond. Jullie denken echt aan jullie gasten, chapeau!

Een klein minpuntje is dat honden binnen zijn toegestaan, ik vind het persoonlijk niet erg fris als de haren rondvliegen rond het eten…
    Maar ik begrijp het wel met het aantal toeristen dat komt eten bij jullie.

Bedankt! Ik kom zeker nog een keertje!

7. Niet goed, het was echt smaakloos en de biefstuk was taai, jammer we zijn anders gewent.

8. Rene Huigen

Vroeg geboekt, vanwege aansluitend bioscoopbezoek.
    Warme gezellige inrichting, zeer vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.

9. J. Molenaar

Wat een heerlijke eetervaring bij Kade 60, het eten was prima, de bediening goed en een fijne sfeer!
    Kortom een aanrader!

10. Donkerbroek
    Vertaal van English naar Nederlands

Big portion just worth the money. It tastes really good. We are happy

11. Heerlijk gegeten en een top bediening! Een aanrader.

12. Het was gezellig druk, vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was voor alle 6 top!

13. Jacqueline

De bediening was super vriendelijk, allemaal! We heerlijk gegeten, heel gezellig, zeker voor herhaling vatbaar!

14. Theo Koning

Heerlijk gegeten en ondertussen voetbal Kroatië-Brazilië gekeken.

15. Jacob de Winter

Het zijn voor iedereen barre tijden, maar 2 sliptongetjes in plaats van 3 EN de prijs omhoog vind ik wel erg zeer drastische prijsverhoging

16. Ronald en Tamara

Het eten was super! Echt heerlijk gegeten..
    Complimenten voor de kok 😁
    Bediening was vriendelijk.

17. Ed de Wit

We hadden niet heel veel tijd, ik moest de laatste boot naar texel halen. Volgens de jongedame van de bediening ging dat wel lukken. En inderdaad, we hebben heerlijk gegeten met, op ons verzoek, snelle bediening. Klasse.

18. Lekkere nachos als voorgerecht, maar de groene curry viel erg tegen. Op het menu staat groene curry vega/gamba's. Een schuine streep staat voor keuze. Ik bestel de curry met gamba's, maar krijg een hele berg tofu (of hoe dat spul ook heet) en een paar garnalen. Geef ik het aan, wordt mij verteld dat de schuine streep betekent dat het er beide inzit. Volgens de Nederlandse taal echt niet en dit is ook vervelend voor mensen die vega willen eten en plots garnalen erbij krijgen die een veganist niet eet. We zouden een toetje van het huis krijgen. We bestellen koffie en thee, komt het gewoon op de rekening te staan. Nee, helaas geen goede ervaring. Erg jammer, want het begon wel goed.

19. Peter Gootjes

Heerlijk gegeten in een prachtige zaak.

20. Prima eten.
    Leuke sfeer.
    Vlotte bediening.

21. Weer heerlijk als vanouds na de lange lockdown gegeten en wat gedronken. Prima service, goed eten.

22. Slecht eten, rauw en de bediening niet goed en ook met afrekenen niet. Ze komen niet langs om te vragen of je nog wat wil. Ze praten onderling, het was de eerste en de laatste keer. Zonde van mijn 62 euro, je wil toch goed eten in deze dure tijd. Nou niet meer daar, erg jammer dat ze allemaal tegenwoordig slecht met klanten om gaan.

2,4
  23. We hebben een gezellige avond gehad en het eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar, super 👍🏻

24. Criss juwett

Was erg lekker en gezellige sfeer, alleen de bestelling ging even mis. Net stokbrood met boter op tafel, en ineens kwam de hoofdmaaltijd eraan. Die hebben we teruggestuurd even. Sorry. Het is hopelijk geen haastwerk daar.

25. Super gezellig en lekker gegeten.

26. Marieke Rocks

Het restaurant ziet er prachtig uit. Het eten was wederom heerlijk! En de bediening is erg gezellig en super goede service.

27. E schroo

Het diner was fantastisch, alles heel goed van smaak. Er was heel veel. Zorg en aandacht aan besteed, kortom klasse! De sfeer en bediening was ook naar wens, komen zeker gauw weer eens langs.

28. We hebben vandaag met onze afdeling gezellig geluncht bij Kade 60.
    Het eten en drinken was heerlijk en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt Kade 60!

29. Prachtig restaurant met mooie open keuken. Een mooie uitgebreide menukaart. Vriendelijk personeel. Je hoeft niet lang te wachten op bediening, en regelmatig wordt gevraagd of alles nog naar wens is. Top ervaring. Was een heerlijke avond.

30. Na prima recensies te hebben gelezen met 3 pers. aangeschoven in een mooie sfeervolle ambiance. De gastheer was irritant en had kennelijk weinig op met een eenvoudige bestelling. Onze hoop was dus gevestigd op de keukenbrigade. De heren bleven echter druk met elkaar in gesprek en lieten de bereiding verder over aan de Rational. Wat er werd uitgegeven waren helaas slechte, halfgare en taaie spareribs, een minimale toevoeging van wat rucola, een plakje komkommer, drie sausjes en dat moet gezegd worden.. prima frietjes. Chef frituur had zijn werk goed gedaan. Zeer teleurstellend en eigenlijk heb ik nog veel meer argumenten om deze hippe tent op een toplocatie links te laten liggen.

31. Margreet

Sliptongetjes prima! Sla en friet ook.
    Friet lekker krokant!
    De Japanse soep was téveel gevuld met noedels en soep té zout. Daarvan is iets minder genoten.
    Leuk zitten op het terras. Fris, maar de plaids hielden ons voldoende warm. Leuk restaurant!

32. Het eten was lekker, ik had de falafelburger. Het was niet heel interessant, maar was zeker niet vies. Mijn vriendin had de tuna melt sandwich, maar helaas was dit tonijn met brood ipv andersom. De service duurde ook best lang terwijl het niet al te druk was. Ik heb opzich goed gegeten, ik zou er alleen niet nog een keer heen gaan.

33. Seger Weehuizen

34. Vriendelijke serveerster en een gezellige ambiance. Het eten was prima.

35. Heerlijk gegeten, prima service kortom niets op aan te merken. Een echte aanrader.

36. Bediening was beneden peil, zeebaars erg vet dit droop er vanaf en zonder venkel zoals vermeld, parijse aardappeltjes ongaar en ook erg vet. Karige portie Parijse aardappeltjes klein soepkommetje voor 2 personen en idem voor de groente (gemixte diepvries snijbonen/wortel/bloemkool) ook klein soepkommetje voor 2 personen. Kipspies, de satesaus ver spies gegoten zakje friet bijgevoegd geen groente alleen een schaaltje gebakken ui en mayonaise. Appeltaart net niet bevroren en was daardoor niet te consumeren. Bediening op de diverse tekortkomingen geattendeerd ze zou het opnemen met de maitre. Jammer deze juffrouw niet meer gezien of gehoord over het resultaat van het hoe en waarom van voorgaande tekortkomingen. Koffie was ok en het nagerecht Dame Blanche was ook ok. Het geheel had het niveau van een cafetaria. Begrijp achteraf ook waarom er weinig eters waren voor de zaterdagavond. Zonde van zo"n mooie zaak die m.i. beter verdiend. Ik denk nieuwe kok en betere kwaliteit producten serveren.

37. Goed eten en drinken. Kaart wat beperkt; maar komt kwaliteit ten goede. Bediening goed, maar in de spits merkbaar personeel te weinig.

38. Afgelopen vrijdag hebben we lekker gegeten. Wegens omstandigheden moesten we ons haasten en bediening was heel vlot en aardig. Kortom een aanrader!

39. Ilse van Hooft

Werkelijk helemaal niets aan te merken op Kade 60. Het eten was heerlijk, de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel was top en de sfeer + locatie was echt super! Zeker aan te prijzen!

40. Gisteravond met het hele gezin wezen eten. We hebben weer genoten van de sfeer en de service welke mede bepaald wordt door het zeer aardige personeel. Heerlijke maaltijden zorgen ervoor dat de prijs/kwaliteitverhouding goed is.
    En wat ook heel belangrijk is als je een avondje gezellig uit eten gaat is dat er ruim de tijd zit tussen de meerdere gangen. Je bent gewoon gezellig lekker uit eten. En daar ga je toch voor.

41. Kees Winter

Heerlijk gegeten met onze vrienden. Ondanks dat het restaurant vol zat hadden wij onze drankjes en eten snel op tafel. Aardige bediening.

42. Christina beckers

Tournedo a 23,50 was aangebrand en smaakte bitter. Dit doorgegeven maar ze waren het niet met mij eens. Uiteindelijk hebben ze 1 wijntje van de rekening gehaald. Maar voor mij was het klaar. Voorlopig geen kade 60 meer.

2,2
  43. Het was weer een feest om bij Kade 60 te eten. Fijn personeel met geweldige service en heerlijk eten.

44. Wij hadden een perfect evening kadobon en wouden deze bij kade60 besteden.
    Het viel ons alleen helaas tegen.
    Hoofdgerecht gekozen voor kip met spek. Het water lag op ons bord (kip waarschijnlijk gekookt?) En er zat behalve de spek eromheen verder ook geen smaak aan. Krieltjes waten vrij zacht en niet krokant.
    Nagerecht geen keus, dat was bitterkoekjes met ameretto siroop.
    Jammer aangezien ameretto een specifieke smaak is en je daar dus wel van moet houden.

Service was verder prima, daar mankeert niks aan! Vriendelijke personeel!

45. Ben Hengeveld

Eten op de grens van lunch en dinnerkaart, geweldig meedenkende bediening, goede service en geweldig eten, alle tijd om te genieten met vrienden. Bij het volgende bezoek vanuit Portugal, kun je ons hier weer vinden. De wijnkaart zou iets meer keuze mogen hebben, alhoewel de Pinot Blanc die we hadden een uitstekende keus bleek. Zeker een aanrader

46. Theo Ten Velde

Goed eten, goede bediening en een fijne sfeer.

47. Lisa en Ruud

Vanavond voor mijn verjaardag heerlijk bij Kade60 gegeten. Top ontvangst, leuk en goed personeel en eten is heerlijk. We komen zeker terug!

48. Raymond

Zeer mooie zaak. Vriendelijke bediening. Goed eten voor redelijke prijs. We hebben een super avond gehad

We komen zeker terug

49. We hebben genoten. Heerlijk gegeten en hele fijne sfeer. Komen zeker weer met de club.

50. Vriendelijk ontvangen. Gezellige sfeer. Prima personeel. Uitstekend eten. De prijs/kwaliteit goed.

51. Heine van Wieren

Gezellig restaurant, lekker ruim, prima bediening, goede kaart, goed waar voor je geld. Kom er zeker weer.

52. Heerlijk gegeten op 14.02. Bediening vriendelijk eten heerlijk. Top daar

53. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was ook goed. We komen zeker nog terug.

54. A.l.van duijnen

Wij hebben heerlijk gegeten en het personeel is super vriendelijk. Het restaurant is gezellig ingericht. Ik kom gauw weer terug.

55. Heerlijk gegeten, spontane en vriendelijke bediening.

56. Ik vond het niet meevallen, de recensies zijn beter dan het restaurant verdient. De temperatuur van het eten was minimaal en mijn mes had moeite door de biefstuk heen te komen.
    Niet een restaurant wat ik zou aanbevelen.

4,7
  57. Marinus van Norde

58. Tjebbe 667 punten

Met het gezin van een uitgebreide lunch genoten. Prima kaart. Voor elk wat wils. Kwaliteit "helemaal top" Bediening vriendelijk en snel. Super schoon restaurant (laat de smaakpolitie maar komen)! Aan de buitenkant zie je het er niet aan af dat er zo'n geweldig restaurant achter schuil gaat. Absolute aanrader (gelet op de matige reacties in 2012 ben ik er van overtuigd dat er in de tussentijd een stevige personele wisseling heeft plaatsgevonden).

59. sjaak van ooijen

Ik ga regelmatig uit eten, maar tot nu toe kan geen enkel ander restaurant tippen aan de gerechten, de sfeer en het altijd vriendelijke personeel van Kade 60. Wat een top tent!

60. Vanavond op eerste kerstdag heerlijk genoten van het Kerstmenu. De hertenbiefstuk was heerlijk. Kon niet kiezen uit twee desserts, dus heb ik ze allebei maar besteld. Eigenaar heeft het goed voor elkaar. Graag weer tot snel

61. Wat een mooi pand!! Woon sinds kort in Den-Helder en ik ben hier al meerdere malen geweest. Eten goed van smaak, borden mooi opgemaakt, vriendelijke bediening. Een absolute aanrader!!

62. Willem

63. Uitstekend restaurant. Prima eten, uitstekende sfeer en vriendelijke en vakbekwame bediening. In een woord AF.

64. Fijn restaurant voor een hartige lunch. beperkte keuze 's middags, maar toch voor elk wat wils. Rustig ruim, ontspannen en een origineel interieur. Lekker gegeten aan een erg bescheiden prijs.

65. Ben vanavond wezen eten bij kade60, ik vond het niet bijzonder, had geen oogcontact met de medewerkers, het eten viel erg tegen we hebben in totaal 1 uur gewacht op ons eten het biefstukje wat we hadden smaakte naar een thuis gebakken biefstuk.
    ik vond het niet lekker en ik kom ook niet meer...

1,9
  66. Wij zijn met 4 personen wezen eten bij kade60, we werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Bediening was goed en vriendelijk, het eten was uitstekend. We hebben gevarieerd gegeten vis en vlees voor-, hoofd- en nagerecht en we waren alle vier erg tevreden. Vooral de dames waren zeer te spreken over het desert, dat de mannen niet hadden besteld. We zijn lang gebleven en hebben een heerlijke avond gehad, we hadden zeker niet het idee dat we weg moesten aangezien we het laatste tafeltje waren. Complimenten aan het personeel en zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader.

67. Na een workshop over veiligheid op Willemsooord met 300 mensen een borrel na bij kade 60. De ingang is niet verlicht en nauwelijks te vinden... Er zitten nog een paar mensen... Voordat we gaan zitten zegt de blonde dame dat ze geen koffie en thee heeft... het is 21.30 uur en dat is al schoon. Ook goedenavond. We bestellen een wijntje en een jus d'orange. Als ze die neer zet zegt gelijk dat het de laatste is. Voor de sfeer pakken zelf maar een brandend kaartje van een andere tafel. Om 21.45 uur telt ze haar kas... we horen het geld tellen... Wel lachwekkend net na de workshop veiligheid. Bij ons tweede rondje vraagt ze of ik nog iets wil... ik vraag of ze echt geen jus meer heeft... nee dat is schoon en hoeft ze van haar baas niet meer te maken. Het is 22.00 uur. Gastvrijheid moet hier nog uitgevonden worden... hier komen we nooit meer.

68. Onze eerste keer en tevens ook de laatste keer "jammer".
    Bediening vraagt hoe het eten was en raakt geïrriteerd bij opbouwende kritiek, en verliest daardoor haar professionaliteit.
    Geeft dan erg bijdehante opmerkingen waaronder "dit is uw nagerecht, het ziet er niet echt netjes uit maar wij koken niet op niveau". Nee dat klopt het niveau was ver te zoeken, "wilt u nog koffie want anders ga ik het apparaat alvast schoon maken" met andere woorden opschieten, wij willen naar huis, wij hebben dus ook maar geen koffie genomen dat doen wij thuis wel.

69. Voor de tweede keer wezen eten. Het is een prachtig restaurant met open haard en open keuken.
    Het personeel is erg vriendelijk. De tortillachips met gesmolten kaas, tomaat en jalapenos is een aanrader. Je blijft er van eten. Brood met verschillende smeersels is ook goed. De surf en turf is een aanrader, maar ik zou er graag grote gamba's bij willen en niet de kleinere versie garnalen. De patat was wat aan de slappe kant. Als dessert had ik de poffertjes met slagroom en kaneelijs. Was lekker maar niet bijzonder.
    Wat me bij alle gerechten opviel, was dat het lauw was en niet goed warm. Tevens was het erg koud in de zaak. Ik zat aan het eind van ons diner zowat te rillen aan tafel en had koude handen. Niet echt prettig (en ik was niet de enige die het koud had). Prijs/kwaliteit is in balans.

70. Al vaker hier gegeten. Toen ging 't nog wel. De laatste keer was de bediening echt waardeloos. Onbeschofte jonge meid die zonodig haar gelijk moest halen. Wij hadden gasten uit 't buitenland en schaamden ons diep. Kwaliteit eten ging nog wel maar wij gaan hier voorlopig niet meer naar toe. Als je service zoekt en gastvrijheid, kies dan alsjeblieft een ander restaurant!

71. Meerdere keren gegeten. De eerste ervaring was redelijk. Geen bijzondere keuken maar de gerechten waren smaakvol. De tweede keer viel het op dat de bediening niet in de gaten bleek te hebben dat de glazen al geruime tijd leeg stonden, hier werd niet op gereageerd. Het laatste bezoek werd voortijdig beëindigd.

Bij de saté werd een overvloedige hoeveelheid smakeloze pindasaus geserveerd of beter gezegd ' pindasaus met daarin enkele stokjes saté ', op de vraag van mijn vriendin of dit de bedoeling was van de saté werd door het meisje dat ons bediende na overleg met de chef kok verteld dat de ' saté hier nu eenmaal zo wordt bereid en aan de smaak volgens de kok niets mis is' daar moest mijn vriendin het meedoen.

Wij zijn hierna direct opgestapt, de saté werd niet op de rekening gezet.

72. Eva

73. lucie habing

Het eten is prima, service goed, al vele keren geweest. Je wordt niet weggekeken.

74. Prettige sfeer, leuk dat er nog wat van de oorspronkelijke bestemming van het pand te zien is. Alleen de tekst op de TV's moet minder snel, kan je iets over de oorspronkelijke bestemming lezen. De bediening en ontvangst is prima, heel leuk personeel. Het eten valt ook in goede smaak, ziet er verzorgd uit, zeker een aanrader. Het vervelende vonden wij de baklucht die in je kleren gaat zitten, de afzuiging moet beter. Verder een prima tent.

75. CATHARINA

76. Een paar maal met vrienden en met partner gegeten. Laatste keer alleen dessert en koffie besteld, na thuis prima gegeten te hebben. Dat kan dus ook en er werd niet raar van opgekeken. Gezellig restaurant in een bijzondere omgeving. Vlotte bediening en lekker eten.

77. Wij hebben hier een paar keer gegeten en dat was heel goed. Leuke sfeer en vriendelijk personeel.

Ook hebben wij er een avond door gebracht met familie om het huwelijk te vieren.

Het was een zeer geslaagde avond met goede, vriendelijke bediening en een overheerlijk diner.

78. Jolanda Duinkerken

Heerlijk gegeten.

We hadden niet gereserveerd en alles was al vol. Het was 17.30u en het zeer vriendelijke personeel heeft toch een plekje voor ons gevonden waar we tot 19u gebruik van konden maken. Super.

Het eten was er erg snel en super lekker. Ook voor een toetje was nog tijd.

Een echte aanrader, wij gaan er zeker weer heen. Dan reserveren we maar wel.

79. Super gezellig en lekkere sfeer. Heerlijk eten. Echt een aanrader.