Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Ham ov verdeeld zijn.

1. Demi kamphuis

Vanavond samen met een collega beukenootjes gegeten, wat een enorm leuk concept, je kunt er de hele avond over doen en zoveel rondjes als je wil.

Het personeel was erg vriendelijk en de tijd tussen de rondjes was erg goed. Ik kom zeker nog een keer terug voor de nieuwe kaart!

2. Zaterdag 30 juli 2016 hebben wij met z’n tweeën bij ”de Beuk” tapas gegeten. De recensies op eet.nu waren heel goed. Helaas, wat een tegenvaller.

Wij waren om 18:15 uur aanwezig en konden tot 22:00 uur onbeperkte rondes bestellen. Per ronde 2 gerechtjes die ongeveer om de 20 min. geserveerd zullen worden. Niet dus. Er zat meerdere keren ruim een half uur tussen. (soms 40 minuten!!) Aangegeven dat we toch graag om de 20 min de hapjes wilden hebben. Kon niet, het was te druk. Jammer, temeer daar de hapjes vaak erg klein waren, zodat het beslist niet voldoende vulde. Bijvoorbeeld één ronde: zalmmoot, twee kleine stukjes 2X2 cm en een viskroketje van 4 cm lang en 1,5 cm doorsnee. Bestelde je een gerecht nog een keer dan was het telkens kleiner of minder. Voorbeeld: De 1e ronde 2 stukjes spareribs. 2e keer nog maar 1 en de 3e keer de helft van 1. Zo ging het met meerdere hapjes. (ook te lezen in een andere recensie).

3 uur later zaten we op de 8e ronde te wachten. Na een half uur werd ons vertelt dat de kaart niet was meegenomen naar de keuken. Die bestelling hebben we ook niet meer gekregen. Als goedmaker werd een kop koffie aangeboden. Koffie hoefden we niet. De 9e bestelling was er om 21:55 uur. Ik ben niet iemand die veel eet maar dit gaf beslist niet een voldaan gevoel.

We hebben aangegeven dat we niet tevreden waren een recensie zullen plaatsen. Ons werd verzocht er dan bij te vermelden dat ons 2x gratis koffie is aangeboden, bij dezen.
    Dat tapas uit kleine gerechten bestaat is ons zeker bekend, maar zó klein en met zulke tussenpozen hebben we nog nooit meegemaakt.

Positief: het eten was lekker en zag er smakelijk uit, toch bleef de ergernis langer hangen.

Aan het eind kregen we nog wel 10% korting maar we waren liever voldaan naar huis gegaan.

3. Wij hebben de beukenootjes gedaan, een mooie kaart waar je steeds 2 kleine gerechtjes van mag kiezen. Erg leuk om alles te proberen en als je het 1 wat minder vind neem je gewoon wat meer van het andere. Personeel erg vriendelijk en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is.

4. Genoten van de "beukenootjes". Hier kun je heerlijk eten voor een fatsoenlijke prijs!

5. Ingeborg Oldenhuis Arwert

We hebben al een paar keer 'beukenootjes' gegeten en het blijft een fantastisch concept. Heerlijke gerechtjes met zorg opgemaakt. Vriendelijke en persoonlijke bediening. Een echte aanrader!

6. Janine Sibon

7. Jan en Betsie

We hebben gisteravond met oma heerlijk genoten van de Beukenootjes. Het is een uitkomst om van die heerlijke kleine hapjes te eten over de avond gespreid, wanneer je in één keer niet zoveel op kunt.
    Een heerlijke aanrader. Het smaakt naar meer.

8. Marianne

We hadden voor onze verjaardagen een lunchbon gekregen en besloten hem tijdens onze vakantie bij De Beuk in te wisselen. Een goede keuze! Heelijke lunch met tomatencréme soep, 2 boterhammen dik belegd en nog een kroket erbij. En de keuze uit koffie of thee. We zaten vol en het was lekker.

9. R Hofsink

Meerdere keren geweest voor de brunch, ook afgelopen maandag... het is gewoon super!!

10. Weekend in den Ham geweest en de catering door de Beuk laten verzorgen. Dit was perfect, we hebben heerlijk gegeten en op 2de Pinksterdag heerlijk gebruncht in het restaurant. Bedankt.

11. Gisteren een wereldreis gemaakt. En hebben geweldig genoten. Zag er super gezellig uit. Echt een aanrader.

De Beuk bedankt!

12. Marlon van der Stelt

Gisteravond met collega's hier gegeten. Het eten was erg lekker en de bediening was goed. We waren allemaal erg enthousiast, echt een leuk concept!! We gaan hier zeker nog eens vaker eten.

Groeten.

13. Gea en Henk

Wat hebben we een heerlijke avond gehad, bij "de Beuk."
    Samen met vrienden volop genoten van de nieuwe kaart met heerlijke gerechten (beukenootjes)
    Wij komen zeker terug voor de "beukenootjes".

En willen binnenkort graag gaan genieten van het wereldreis arrangement.

14. 2 weken geleden hebben wij met 4 personen het Beukennootjes concept eens uitgeprobeerd. Nou echt een aanrader hoor! Mega lekkere gerechten, hele leuke opmaak en goede bediening. Een heel leuk concept. Wij hebben direct weer gereserveerd voor over een paar maanden. Dan gaan we op 'wereldreis'. We gaan ervan uit dat dit net zo'n goede lekkere ervaring zal zijn als de Beukenootjes.
    Echt een aanrader dus.

15. Roelof van der Velde

Dit is de tweede keer dit jaar dat ik hier eet, de eerste keer was super geregeld heb daarom voorgesteld aan mijn vrienden om hier te gaan eten. Nu voor de tweede keer was het wel bedroevend slecht, het duurde erg lang tussen de keren dat je bestelling kreeg, zodat je uiteindelijk niet voldoende kreeg.
    We hebben zelfs uiteindelijk borrelhapjes moeten bestellen omdat we al bijna een uur hebben moeten wachten op ons eten en één bestelling werd helemaal niet gebracht. Toen wij hierover klaagden, werd dit niet serieus genomen.
    Er werd gezegd dat er ziekte was onder het personeel, maar dit is natuurlijk een heel zwak excuus. Je kunt niet verkopen dat hier geen nood scenario voor is.

Erg jammer, Harry.

6,5
  16. elza vos

Vandaag gebruncht. Erg lekker en een ontspannend sfeertje.

17. Wij zijn op wereldreis geweest bij de beuk. Heerlijk en creatief gegeten. Gastvrij personeel. Wij hebben een top avond gehad.

18. Gisteren een fantastische avond gehad bij dit restaurant. Voor het eerst werd hier de 'wereldreis' gedaan. Heerlijke gerechtjes over de hele wereld. We hebben verrassende dingen gegeten wat we anders nooit zouden bestellen maar wat heerlijk was! In combinatie met goede livemuziek een geweldige avond uit. Aanrader! Wij komen sowieso terug voor nog een Wereldreis! Conclusie; heerlijk eten, erg vriendelijke bediening en de gastvrouw laat je gelijk thuis voelen, leuke sfeer! Bedankt!

19. Vanavond genoten van de Beukennootjes. Wat een goeie formule. Onbeperkt van alles uitproberen. Het smaakte geweldig. Echte aanrader.

20. Voor de tweede keer beukenootjes gegeten. Het was super goed bij eerste keer vergeleken. Toen was het ook wel goed maar nu ging het allemaal op rolletjes. Er waren ook heel gezellige gasten allemaal. De bediening was heel spontaan en vriendelijk...

We kunnen terug kijken op een gezellige avond. Voor herhaling vatbaar... Wachten tot er weer een nieuwe kaart is

21. Petra vos

We hebben vanavond genoten van de Beukenootjes. We hadden er wel al over gehoord, maar het was de eerste keer dat we het het ook gegeten hebben.

Het concept is geweldig. Je kunt per gang twee keer een keuze maken van de hele menukaart. Van koud maar warm naar desserts en weer terug. En je kunt ook alle keren hetzelfde kiezen, maar dat is jammer want er is genoeg keuze op alle gebied. Vlees, vis, kaas, groente, wat je maar wilt. En dat we vooral gezellig vonden, was nl. dat je langer aan tafel zit en dat je steeds weer de voorpret hebt hoe zal het volgende weer zal smaken. En smaken deed het!! Echt lekker en allemaal andere smaken! Super! Complimenten aan de keuken! Daarnaast is het restaurant ook gezellig en sfeervol ingericht, waardoor je je ook zeer prettig voelde.

22. Dikkerboom

Heerlijk gegeten, sfeer is goed, gezellig en druk. Wij komen zeker terug.

23. Fam Boers

Super lekker beukennootjes gegeten bij de beuk. Goede sfeer en bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

24. Lekker restaurant met de mogelijkheid voor tapas hapjes. Onbeperkt voor 25 euro. Erg vriendelijk en het eten is ook erg leuk geserveert. Ik zou dit restaurant graag 4 sterren geven maar toch haal ik er nog een ster vanaf. Je krijg namelijk verschillende maten tapas. De ene keer krijg je een letterlijk dubbel zo grote schnitsel of dubbel zo grote patat. Geen probleem zou je zeggen omdat het onbeperkt is... maar voor die kleine hapjes wacht je wel gemiddeld 20 minuten en dan is het wel jammer als je iemand aan tafel ziet met een dubbel zo grote schnitsel als jezelf. Dit is voor meerdere gerechten. Ook patat kan je letterlijk soms dubbel krijgen.

Maar zo erg mag het de pret ook niet drukken, omdat het wel behoorlijk kwalitatief bereid is, leuk geserveerd wordt en erg lekker is :)

De sfeer in het restaurant is best warm, maar toch vond ik het niet echt bijzonder. Er stond zachtjes muziek aan met een behoorlijk beat erin waarvan ik dacht "dit voor een restaurant"? Verder is de verlichting mooi en leuke kerst decoratie, echter toch wat weinig en het is niet echt "af" naar mijn idee.

Als ze nou eens iedereen de grote maat geven van wat ze aanbieden en de boel nog iets warmer aankleden, dan zou dit restaurant 5/5 zijn.

25. Holsappel

Beukenootjes bij De Beuk. Leuk concept, heerlijke kleine verschillende gerechtjes. Super gezellig. Geschikt voor zowel een gezin met kinderen als voor een uitje met vrienden, collega's etc. Absolute aanrader voor een avondje uit!

26. We hebben lekker gegeten. De bediening was keurig. Erg leuk concept. (Met twee kinderen 3,5 uur aan tafel gezeten)

27. Gisteravond heerlijk genoten van de Beukenootjes. Wat een leuk idee! De keuze is erg divers en wat mij opviel is hoeveel aandacht er aan de opmaak is besteed. Erg smakelijk en heel gezellig om te doen met meerdere mensen.

28. Wij hebben hier zaterdag de Specialiteit van het huis gegeten. De boeren schnitzel. Wat viel dat tegen. Over de hoeveelheid niets te klagen. Op ons bord was een pot doperwten met worteltjes leeggekiepert, een paar kant en klare krieltjes erbij, en daarop een schnitzel dat één kleffe bende was. De dikke laag paneermeel was nat en zacht. Die hebben we er maar afgeschraapt.

De bediening gaf ook aan dat dit niet kon en is in de keuken verhaal gaan halen. Ze kwam niet met een reactie terug. Toen ik er later naar vroeg, kreeg ik te horen dat het in de steamer helemaal fout was gegaan. De vochtigheidsgraad stond te hoog. In plaats van een tegemoetkoming of excuus (ze erkennen de fout) laten ze gewoon weten dat je pech hebt gehad. Nog nooit zoiets meegemaakt.

29. ineke vd graaf

Super gezellig en het eten was prima. Harrie en Hilda bedankt.

30. Gisteravond heerlijk gegeten bij de Beuk. We hadden al eerder Beukenootjes gegeten, maar nu was er een vernieuwde kaart met andere gerechtjes. Wederom top en echt een aanrader!