Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Ham ov verdeeld zijn.

Fam. Blekkenhorst

Super gezellige avond gehad, heerlijk gegeten, veel verschillende gerechten gehad (dat is het leuke van Beukenootjes al die keuze)
    volgende Beukenootjes avond is al weer gepland.

Fam. Kist

Tapas onder de noemer Beukenootjes, heerlijke mini-maaltijden in kleine porties, hele avond dineren in gezellige ongedwongen sfeer. De maissoep en Ierse stew is een aanrader 👍 (Al waren alle gerechten van goede kwaliteit)

Top gegeten! Heerlijke beukenootjes gerechten... tot de volgende keer!!

Familie Hekman

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, en ècht leuke bediening.

Weer heerlijk gegeten van de beukenootjes! Alles even lekker en met topbediening en sfeer👍🏻
    Echt een aanrader!

Geweldig concept, of a la cart en plate. Maar het leukste in onbeperkt alles eten van de menu kaart (beukennootjes) allemaal kleine hapjes zodat je de hele menu kaart kunt proberen. Heerlijk echt de moeite waard en niet duur. leuke locatie en gezellig. Een aanrader!

Heerlijk gelunched met het hele gezin! De gastvrouw was erg gastvrij en toen ze merkte dat we in het dialect praatten, praatte zij ook hierin mee :-) . Gemoedelijke sfeer. Het eten was uitstekend, je krijgt waar voor je geld!

We hebben met hele gezin, en ik met vriendin gegeten. En heeerlijk gegeten, en geweldig bediend. en zeker opnieuw voor herhaling vatbaar, dat gaat vast binnenkort weer gebeuren. Een aanrader :) Je geniet echt.

J. Smeijers

Heerlijk "Beukenootjes" gegeten.
    Veel keus in voor- hoofd- en nagerechten.
    Vriendelijke gemoedelijke bediening.

Een aanrader!

Josien Nieuwenhuis

Erg gezellig gegeten en zeker voor herhaling vatbaar

Wat een heerlijk ongedwongen restaurant. Komen om 16.00 uur aan voor nuttigen van kroketje, maar besluiten toch na een drankje maar een diner te doen ipv kroketje.
    Ondanks het vroege tijdstip... geen enkel probleem.
    De bestelde " beukenootjes" waren voortreffelijk, maar bovenal de geweldige service met een praatje en een glimlach deed ons erg goed.
    Kwam er toevallig langs, maar ga er nu zeker bewust vaker naar toe.
    Echte aanrader!

Ria en Wim

Gisteravond met vrienden beukenootjes gegeten bij de Beuk, top concept gaan we zeker weer doen! Echt een aanrader !

Vanmiddag een feestje gehad bij De Beuk. Wat een geweldig koud en warm buffet hebben ze daar, echt een aanrader. Ruime keus van lekker vers bereid eten en het geheel zag er keurig verzorgd uit! Goede bediening en super vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Gisteravond mijn 50e verjaardag gevierd met "Beuke-nootjes". Wat lekker luxe om zoveel verschillende dingen te kunnen proeven (dat was thuis niet gelukt :))! Gemoedelijk en gezellig!

Heerlijk gegeten, goede bediening! Erg leuk dat tapas idee. Echt een aanrader!

Fenny Bartels

Goede service, leuke sfeer en lekker eten. Kortom, een echte aanrader.

fam Welink

Mooi avondvullend programma, bediening is goed.

A. Lemmen

Het beukenootje is echt een aanrader!! Enigste aandachtspuntje, de muziek stond iets te hard. We komen zeker nog eens terug!

Heerlijk Beukenootjes gegeten. Wát een leuk concept en wat een lekkere gerechtjes en heel leuk gepresenteerd.
    Gezellig restaurant, prima personeel, kortom: een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Zojuist thuis van een perfecte avond bij "de Beuk. Een culinaire wereldreis gemaakt met lieve vrienden, in het gastvrije restaurant van Harry en Hilda Rosman.

Heerlijke gerechtjes vanuit alle delen van de wereld. Interessant aan elkaar gepraat en met prachtige live muziek.

Top! En alle lof voor jullie leuke medewerkers.

Wij komen graag weer. Johan en Frida

Beukenootjes eten in de Beuk in Den Ham. Wat een fantastisch concept! Na een hartelijke ontvangst, een avond vol culinaire verrassingen. Een grote variatie aan heerlijke gerechtjes. Alles met veel creativiteit en zorg bereid en met liefde opgediend door enthousiast personeel.

Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Fam. Albers

Gisteravond "Beukenootjes" gehad. Wederom een super mooie kaart met heerlijke gerechtjes die tot in de puntjes verzorgd waren. De gerechtjes worden zo mooi gepresenteerd in een schaaltje, pannetje, bordje en een toetje zat zelfs in een weckflesje! De bediening is betrokken, vriendelijk en gastvrij. Bij de Beuk heerst een fijne, huiselijke sfeer.
    Kinderen worden vermaakt met speelgoed en ranja kregen ze in een soort weckfles met deksel met een rietje erin, super handig ook!

Fam. Alfing

Gisteravond een hele gezellige avond gehad bij De Beuk. We hebben genoten van het beukenootjes arrangement. Heerlijke gerechtjes die vlot geserveerd werden, opgewekte bediening, leuk ingericht én door een Facebookactie allemaal een gratis drankje! Top voor elkaar! Wij komen zeker terug! Bedankt.

Vanavond voor de tweede opeenvolgende avond a la carte gegeten in dit gezellige en gastvrije restaurant. De 'a la carte' kaart biedt voldoende mogelijkheden. De bediening is uiterst vriendelijk en joviaal. Het kwaliteit van het eten is prima in verhouding met de prijs. Wat mij het meeste opvalt in positieve zin is de sfeer. Zowel de inrichting van de zaak als de hartelijke ontvangst en de bediening doen mij sterk denken aan de gemoedelijke en joviale sfeer van het Zuid-Oosten van de Verenigde Staten (Georgia). En dat is beslist een grote aanbeveling!

Houwelingen

Vandaag gegeten. We hadden de onbeperkte tapas. Het ziet er allemaal lekkerder uit dan dat het in werkelijkheid is. Worteltje en doperwten en champignons zijn de standaard groenten. En dat is helemaal niet erg. Maar dat het nou ook nog de wortels/doperwten uit blik komt vind ik erg voor in een restaurant. Carpaccio die harde randjes hebben. En alles is flauw. Schnitzel die nattig was van het vet. Het enige wat me goed smaakte was de brucetta met lauw warme beenham. Als toetje verwacht je van een bosbranden tiramisu een lekker stukje vers. Maar dit was gewoon bavaroise gesneden en je zag het merk naam op de bodem staan. De service was wel super. Je kan ook lekker buiten zitten. Ik ben zelf kok maar niet te veel eisend normaal. Maar dit kan je zo veel leuker en aantrekkelijk maken!

Demi kamphuis

Vanavond samen met een collega beukenootjes gegeten, wat een enorm leuk concept, je kunt er de hele avond over doen en zoveel rondjes als je wil.

Het personeel was erg vriendelijk en de tijd tussen de rondjes was erg goed. Ik kom zeker nog een keer terug voor de nieuwe kaart!

Zaterdag 30 juli 2016 hebben wij met z’n tweeën bij ”de Beuk” tapas gegeten. De recensies op eet.nu waren heel goed. Helaas, wat een tegenvaller.

Wij waren om 18:15 uur aanwezig en konden tot 22:00 uur onbeperkte rondes bestellen. Per ronde 2 gerechtjes die ongeveer om de 20 min. geserveerd zullen worden. Niet dus. Er zat meerdere keren ruim een half uur tussen. (soms 40 minuten!!) Aangegeven dat we toch graag om de 20 min de hapjes wilden hebben. Kon niet, het was te druk. Jammer, temeer daar de hapjes vaak erg klein waren, zodat het beslist niet voldoende vulde. Bijvoorbeeld één ronde: zalmmoot, twee kleine stukjes 2X2 cm en een viskroketje van 4 cm lang en 1,5 cm doorsnee. Bestelde je een gerecht nog een keer dan was het telkens kleiner of minder. Voorbeeld: De 1e ronde 2 stukjes spareribs. 2e keer nog maar 1 en de 3e keer de helft van 1. Zo ging het met meerdere hapjes. (ook te lezen in een andere recensie).

3 uur later zaten we op de 8e ronde te wachten. Na een half uur werd ons vertelt dat de kaart niet was meegenomen naar de keuken. Die bestelling hebben we ook niet meer gekregen. Als goedmaker werd een kop koffie aangeboden. Koffie hoefden we niet. De 9e bestelling was er om 21:55 uur. Ik ben niet iemand die veel eet maar dit gaf beslist niet een voldaan gevoel.

We hebben aangegeven dat we niet tevreden waren een recensie zullen plaatsen. Ons werd verzocht er dan bij te vermelden dat ons 2x gratis koffie is aangeboden, bij dezen.
    Dat tapas uit kleine gerechten bestaat is ons zeker bekend, maar zó klein en met zulke tussenpozen hebben we nog nooit meegemaakt.

Positief: het eten was lekker en zag er smakelijk uit, toch bleef de ergernis langer hangen.

Aan het eind kregen we nog wel 10% korting maar we waren liever voldaan naar huis gegaan.

Wij hebben de beukenootjes gedaan, een mooie kaart waar je steeds 2 kleine gerechtjes van mag kiezen. Erg leuk om alles te proberen en als je het 1 wat minder vind neem je gewoon wat meer van het andere. Personeel erg vriendelijk en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is.

Genoten van de "beukenootjes". Hier kun je heerlijk eten voor een fatsoenlijke prijs!

Ingeborg Oldenhuis Arwert

We hebben al een paar keer 'beukenootjes' gegeten en het blijft een fantastisch concept. Heerlijke gerechtjes met zorg opgemaakt. Vriendelijke en persoonlijke bediening. Een echte aanrader!