Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Ham ov verdeeld zijn.

Hedy Timmers

Afgelopen donderdag 15-2-2018 gegeten in de Gourmet zaal. Wat een leuke opzet en wat was het lekker. Alles was goed verzorgd, en we hebben genoten.

Een aanrader als je niet meer thuis wil gourmetten... Ik zeg doen!!!!!!!!

Hilda Rosman

Tiny Huisman

We hadden de primeur van de gourmet avond, super gezellig en lekker gegeten, leuk om met familie, vrienden een avond uit te gaan en zelf wat lekkers te bereiden, veel keus in vlees en vis. Echt top zoals we van de Beuk gewent zijn,

Ineke Bovenmars

Vanmiddag/avond heerlijk gegeten. (Gourmet) zekers een aanrader. incl. Soep vooraf en ijsdessert, Vooral de brocollisoep met knoflook was heerlijk. Ook zekers leuk voor een personeelsuitje of familie etentje. Leuke bediening.

Vanavond heerlijk gegeten en genoten van de beukenootjes. Minigerechtjes van topkwaliteit je kunt zoveel en zovaak bestellen wat je wilt. Heerlijk rustig blijven zitten geen gedram. De champignon Dordogne is geweldig lekker… maar ook de Carpaccio maar eigenlijk alles. En zo leuk in de minivarianten.
    Kom en geniet wat de Beuk uit den Ham u biedt.

Fam Bremmer.

Fam. Blekkenhorst

Super gezellige avond gehad, heerlijk gegeten, veel verschillende gerechten gehad (dat is het leuke van Beukenootjes al die keuze)
    volgende Beukenootjes avond is al weer gepland.

Fam. Kist

Tapas onder de noemer Beukenootjes, heerlijke mini-maaltijden in kleine porties, hele avond dineren in gezellige ongedwongen sfeer. De maissoep en Ierse stew is een aanrader 👍 (Al waren alle gerechten van goede kwaliteit)

Top gegeten! Heerlijke beukenootjes gerechten... tot de volgende keer!!

Familie Hekman

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, en ècht leuke bediening.

Weer heerlijk gegeten van de beukenootjes! Alles even lekker en met topbediening en sfeer👍🏻
    Echt een aanrader!

Geweldig concept, of a la cart en plate. Maar het leukste in onbeperkt alles eten van de menu kaart (beukennootjes) allemaal kleine hapjes zodat je de hele menu kaart kunt proberen. Heerlijk echt de moeite waard en niet duur. leuke locatie en gezellig. Een aanrader!

Heerlijk gelunched met het hele gezin! De gastvrouw was erg gastvrij en toen ze merkte dat we in het dialect praatten, praatte zij ook hierin mee :-) . Gemoedelijke sfeer. Het eten was uitstekend, je krijgt waar voor je geld!

We hebben met hele gezin, en ik met vriendin gegeten. En heeerlijk gegeten, en geweldig bediend. en zeker opnieuw voor herhaling vatbaar, dat gaat vast binnenkort weer gebeuren. Een aanrader :) Je geniet echt.

J. Smeijers

Heerlijk "Beukenootjes" gegeten.
    Veel keus in voor- hoofd- en nagerechten.
    Vriendelijke gemoedelijke bediening.

Een aanrader!

Josien Nieuwenhuis

Erg gezellig gegeten en zeker voor herhaling vatbaar

Wat een heerlijk ongedwongen restaurant. Komen om 16.00 uur aan voor nuttigen van kroketje, maar besluiten toch na een drankje maar een diner te doen ipv kroketje.
    Ondanks het vroege tijdstip... geen enkel probleem.
    De bestelde " beukenootjes" waren voortreffelijk, maar bovenal de geweldige service met een praatje en een glimlach deed ons erg goed.
    Kwam er toevallig langs, maar ga er nu zeker bewust vaker naar toe.
    Echte aanrader!

Ria en Wim

Gisteravond met vrienden beukenootjes gegeten bij de Beuk, top concept gaan we zeker weer doen! Echt een aanrader !

Vanmiddag een feestje gehad bij De Beuk. Wat een geweldig koud en warm buffet hebben ze daar, echt een aanrader. Ruime keus van lekker vers bereid eten en het geheel zag er keurig verzorgd uit! Goede bediening en super vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Gisteravond mijn 50e verjaardag gevierd met "Beuke-nootjes". Wat lekker luxe om zoveel verschillende dingen te kunnen proeven (dat was thuis niet gelukt :))! Gemoedelijk en gezellig!

Heerlijk gegeten, goede bediening! Erg leuk dat tapas idee. Echt een aanrader!

Fenny Bartels

Goede service, leuke sfeer en lekker eten. Kortom, een echte aanrader.

fam Welink

Mooi avondvullend programma, bediening is goed.

A. Lemmen

Het beukenootje is echt een aanrader!! Enigste aandachtspuntje, de muziek stond iets te hard. We komen zeker nog eens terug!

Heerlijk Beukenootjes gegeten. Wát een leuk concept en wat een lekkere gerechtjes en heel leuk gepresenteerd.
    Gezellig restaurant, prima personeel, kortom: een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Zojuist thuis van een perfecte avond bij "de Beuk. Een culinaire wereldreis gemaakt met lieve vrienden, in het gastvrije restaurant van Harry en Hilda Rosman.

Heerlijke gerechtjes vanuit alle delen van de wereld. Interessant aan elkaar gepraat en met prachtige live muziek.

Top! En alle lof voor jullie leuke medewerkers.

Wij komen graag weer. Johan en Frida

Beukenootjes eten in de Beuk in Den Ham. Wat een fantastisch concept! Na een hartelijke ontvangst, een avond vol culinaire verrassingen. Een grote variatie aan heerlijke gerechtjes. Alles met veel creativiteit en zorg bereid en met liefde opgediend door enthousiast personeel.

Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Fam. Albers

Gisteravond "Beukenootjes" gehad. Wederom een super mooie kaart met heerlijke gerechtjes die tot in de puntjes verzorgd waren. De gerechtjes worden zo mooi gepresenteerd in een schaaltje, pannetje, bordje en een toetje zat zelfs in een weckflesje! De bediening is betrokken, vriendelijk en gastvrij. Bij de Beuk heerst een fijne, huiselijke sfeer.
    Kinderen worden vermaakt met speelgoed en ranja kregen ze in een soort weckfles met deksel met een rietje erin, super handig ook!

Fam. Alfing

Gisteravond een hele gezellige avond gehad bij De Beuk. We hebben genoten van het beukenootjes arrangement. Heerlijke gerechtjes die vlot geserveerd werden, opgewekte bediening, leuk ingericht én door een Facebookactie allemaal een gratis drankje! Top voor elkaar! Wij komen zeker terug! Bedankt.

Vanavond voor de tweede opeenvolgende avond a la carte gegeten in dit gezellige en gastvrije restaurant. De 'a la carte' kaart biedt voldoende mogelijkheden. De bediening is uiterst vriendelijk en joviaal. Het kwaliteit van het eten is prima in verhouding met de prijs. Wat mij het meeste opvalt in positieve zin is de sfeer. Zowel de inrichting van de zaak als de hartelijke ontvangst en de bediening doen mij sterk denken aan de gemoedelijke en joviale sfeer van het Zuid-Oosten van de Verenigde Staten (Georgia). En dat is beslist een grote aanbeveling!