Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Ham gn verdeeld zijn.

Bediening :
    De bediening bestaat uit veel weekend personeel. Vier a vijf keer viel het bestek op de grond. Een jongen die soep serveerde vroeg aan zijn collega of hij 1 van de 3 bordjes even over zou willen pakken. Het werd hem even te spannend. Een meisje dat uitserveerde zei : "Sorry meneer, maar ik weet niet meer wat u te eten krijgt." Bestek werd verkeerd neergelegd en of op tafel gegooid. De volgorde van bediening cq uitserveren is niet bij de jongsten beginnen. Tegen iemand van 75 zeggen alsjeblieft ipv alstublieft mevrouw. Ach het zijn maar kleine dingen maar dit verwacht je niet bij de heer Soek.

Eten: Over smaak valt niet te twisten, maar toch een aantal missers van de maand:
    1. De artisjokken waren een smakeloos iets. Zout of bouillon miste ik hier.
    2. Soep geen hoogvlieger, maar mmmm.
    3. Het hoofdgerecht, de misser wat mij betreft van het jaar. Wij eten gemiddeld 1x per week buiten de deur. Gare bloemkool, eend zo droog dat het korrelig was en naar lever smaakte. Puree droog en heeft te lang op een warmte bron gestaan.
    4.Dessert zo veel kruiden en "gras" dat de hangop niet meer te proeven was.

Tijdens het eten en na afloop niet vragen of het heeft gesmaakt. Dit was niet mijn algehele beleving maar het unanieme oordeel van ons allen (12 personen).

Voor de tweede maal bij piloersmaborg gegeten met vrienden uit het westen, ook nu hebben ze ons / en hen niet teleurgesteld. Gemoedelijk sfeer. Niet bij iedere gang een andere wijn maar wel goed passend bij de opeen volgende gerechten. De gerechten waren eerlijk en zonder te veel poespas.

Ant enPiet Voogd

We hadden iets te vieren en dat is prima gelukt, mede dankzij de mensen van Piloersemaborg. Heerlijk gegeten en gedronken, prima sfeer, goede bediening en service.

Aanbevelenswaardig!

Bert boermans

Het viergangenmenu werd uitgebreid met verschillende amuses. Heerlijk! En dat voor een zeer betaalbare prijs. We komen zeker terug!

Lekker gegeten, smaakvol, herkenbaar eten (vis smaakt gelukkig nog naar vis en vlees naar vlees) zonder kaboutertuintjes en andere poespas. Door alle amuses tussen door uiteindelijk een avondvullend uit eten. De wijn smaakte prima. Ga zo door, we komen vast nog eens terug.

Top locatie, eten zeer bijzonder en erg smaakvol. Bijzonder attente bediening, kortom binnenkort weer terug met vrienden.

Geweldig lekker gegeten, 4 gangen menu met verschillende amuses voor 49 euro, inclusief wijnen en koffie.
    Prachtige locatie en bijzondere gerechten.

annie Smid

Hallo allemaal,
    We hebben vrijdag avond genoten van het eten en drinken en de bediening. Het was allemaal op elkaar afgestemd. Het huis fantastisch ingericht,ook alles op elkaar afgestemd. Ja dan is antiek schitterend. maar wat een werk om het schoon te houden.

Dit was eenmalig we hadden er veel meer van verwacht zo eenvoudig en smakeloos. Het was een zesgangen diner. En dat bestond uit 4 gerechtjes heel eenvoudig en 2 dessertjes. We waren met 4 personen waarvan er twee geen wijn dronken maar toch 89,50 p.p.rekenen. En de wijn zou ook iets bijzonders moeten zijn niet dus. Tot het hoofdgerecht (wat je geen hoofdgerecht mag noemen) alleen maar Riesling geschonken. Nee dan weten wij wel betere restaurants. Ook nog met andere gasten gesproken en die waren het met ons eens.

Echt heel erg lekker gegeten, was voorheen Schathoes Verhildersum en nu in de Piloersema Borg, mooie locatie